Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - НКТ тест 3 вaриaнт сұрaқ- жaуaп
1 | "Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн білімді игеру үлгісі (Александр) |
талқылау |
2 | "Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз əрекетіңді жоспарла" ережесі қай принципке жатады |
жүйелілік |
3 | "Жаңа педагогика" тəсілдемесінің аясында ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар |
сайтта ақпаратты жариялайды |
4 | "Жаңа педагогика" тəсілдемесінің аясында ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар |
электронды поштаны қолданады |
5 | "Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге" деген ереже қандай принципке жатады |
бірізділік пен жүйелілік |
6 |
"Көпіршелер" деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі | оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру |
7 | "Оңайдан қиынға" ережесі қай принципке жатады | түсініктілік |
8 | «Жаңа педагогика» тəсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар | электронды тасығышқа ақпаратты сақтайды. |
9 | «Мұғалім сабақта білім əліменіе терезе ашып қана қоймай, өзіне де көрсетеді, оқушылар алдында өзінің рухани əлемін, рухани байлығын ашады» |
В.А.Сухомлинский |
10 | «Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған ешнарсе жоқ» деп жазған |
Я.А.Коменский |
11 | Lesson study кезеңдерінің бірі - "Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нəтижелерін жүйелеп, талдауы". Осыдан кейінгі кезең | Зерделенген мəселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау |
12 | Авторитарлы тəрбие, либералды тəрбие, демократиялық тəрбие, еркін тəрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген |
өзара қарым - қатынас стилі бойынша |
13 | Адам тəжірибесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі | эпизодты |
14 |
Адамгершілік тəрбиесі | жалпыадамзаттық құндылықтарды игеру |
15 | Адамгершілік тəрбиесінің міндеттері | Адамдарға құрмет сезімін дамыту |
16 | Адамгершілік, еңбек, ақыл - ой, физикалық тəрбие - бұл | тəрбиенің бағыты |
17 | Адамзаттың жинақтаған тəжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нəтижесі |
білім |
18 | Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы жəне қайта жаң,ыртуы ол |
білім |
19 |
АКТ қолдануда "көрсету" оқыту аспектісін қолданудың мысалы | оқу жəне талқылау мақсатында оқушылардың жұмыстарды алмастыруы |
20 |
Александердің зерттеуіне сəйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау | үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау |
21 | Ата - анасынан ұрпақтарына қандай да бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі | тұқым қуалаушылық |
22 | Аударма жасау, интерпретация, экстраполяцияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі |
Түсіну |
23 | Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандару, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану |
оперантты шарттылы |
24 |
Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі | оқушылардың өзін – өзі бағалауға қатыстырылуы |
25 | Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нəтижелерінің интерпретациясы | алынған мəліметтердің мəнін анықтау |
26 | Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. "Интерпретация" сипаттамасына сəйкес мұғалім əрекеті | Оқушының жауабын критерийге сəйкестендіру |
27 | Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. "Қадағалау" сипаттамасына сəйкес мұғалімнің əрекеті |
оқушының сұраққа жауабын тыңдау |
28 | Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. «Қорытынды»ссипаттамасына тəн мұғалім əрекетін көрсетіңіз | оқушының жауабына сəйкес шешім қабылдау |
29 | Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара - қатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады |
оқуды бағалау |
30 | Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы |
Оқушыға бағдарланған |
31 | Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен əрбір педагогтың қол жетерлік тəрбие мен оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер |
педагогикалық шеберлік |
32 |
Баланы өз ықтиярымен оқыту - бұл | педагогикалық жаңашылдықтың идеясы |
33 | Бейнелеу көрнекілігіне жатады | макет |
34 | Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиімділігіне баға беретіндей нақты критерий | жаңашылдық |
35 | Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын ала игерілетін алгоримтдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі |
репродуктивті |
36 | Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тəн? Асқар, ережені жақсы айттыңыз. Енді мысал келтіре аласыз ба? |
сынақтан өткізу |
37 |
Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тəуелсіз болатын типті жүйенің сипатын көрсетіңіз | жұмыстың құндылығын айқындап, мақсатын, орындалу ұзақтығын, нəтижесін белгілейді |
38 | Білім беру мазмұны | ғылыми білімдер, іскерліктер мен |
|
| дағдылар жүйесі |
39 | Білім беру мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттар | білім беру стандарты |
40 |
Білім берудегі инновациялық процестердің педагогикалық маңызды проблемасы | озық педагогикалық тəжірибені зерттеу, жинақтау жəне тарату |
41 | Білімді іс-əрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен жəне практикамен байланысын тереңдетуді талап ететін оқытудың принципі |
белсенділік |
42 |
Білімнің педагогикалық аспектісі | Оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тəсілі |
43 | Бірегей, жоғары сапалы жəне дана нəтижелер шығатын тұлғаралық жəне тұлғаішілік үдеріс |
шығармашылы |
44 | Бітіруші түлектерге ұлттық біріңгай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты | стандартты бақылау жəне орындау |
45 | Блум таксономиясына сəйкес жаңа үлгідегі əртүрлі тəсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі |
жинақтау |
46 | Бұл өлшемге тəн оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" байқалады |
күрделілікке деген сүйспеншілік |
47 | Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тəжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады |
метатану |
48 | В.В.Давыдов бойынша оқу іс-əрекетінің басты нəтижесі | теориялық сана мен ойлау |
49 | Ғылыми - жаратылыс пəндері | физика, математика, химия, биология |
50 | Ғылыми білімді игеру, арнайы жəне жалпы білімділік іскерлік пен дағдыларды қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады |
білімділік |
51 | Ғылыми педагогикалық тəжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық | инновацияның негізгі критерийлері |
52 | Дарынды жəне талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі |
ойлау қабілетінің жылдамдығы |
53 | Дарынды жəне талантты балаларды анықтауды "өз білімін жетілдіру" өлшеміне сəйкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік |
олар өздерінің оқуларын реттей алады |
54 | Дарынды жəне талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңі (Ренцулли мен Райс) |
жалпы зерттеу жаттығулары |
55 | Дарынды жəне талантты оқушылардың ынталандыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз |
өзін-өзі сынайды, бағалай алады |
56 | Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "Оқуда жəне проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады" деп анықталған өлшем |
икемділік |
57 | Дəйектілікті дамытуда АКТ қолдану жəне оқыту аспектісінің мысалы | Талдау жəне бағалау |
58 | Дж.Флейвелл бойынша, оқушыға білмеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы |
өнімділік тапшылығы |
59 | Дидактиканың нақты түсініктері | сабақ беру, оқыту, білім беру, оқу |
60 | Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішінен икемділік сипаттамасына сəйкес келетінін көрсетіңіз | тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады |
61 | Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін сипаттамалар ішінен "ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын жəне оның мəніне тез жететін" өлшем |
мəселені шешу |
62 | Ең үздік оқушыларды анықтаудағы "өз білімін жетілдіру" сенімді өлшемнің сипаттамасы | Олар өздерінің оқуларын реттей алады |
63 |
Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы | басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған |
64 | Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген əдіс |
орын əдісі |
65 | Əр сабаққа дайындалу үшін ең алдымен оның мақсатын анықтауды талап ететін принцип |
мақсаттылық |
66 | Əрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін əртүрлі жəне қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс - əрекетін басқару əдісі |
жаттығу |
67 | Əрқашанда пайымдау, қорыту жəне дəлелдеуді талап ететін оқыту əдісі | түсіндіру |
68 | Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің жəне басқалардың алдында кінəлі сезінуге шақыратын əдіс |
жазалау |
69 |
Жазалау əдісі | келеңсіз қылықтарды шектеп, тежеу үшін қолданылатын педагогикалық ықпал |
70 | Жазалау əдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар | оқушының жасы |
71 | Жаңа білімдерді, əдістерді жəне ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум таксономисының қай қадамына сəйкес |
қолдану |
72 | жаңа оқулықтың пəнді оқытудағы тиімділігін тəжірибе жүзінде сынақтан өткізудегі бағалау мақсаты |
бағдарлама мазмұнын бақылау |
73 |
Жарыс əдісі | өз нəтижесін басқалармен салыстыра отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру жəне бекіту |
74 | Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ | төмен дəрежелі |
75 | Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор | отбасы |
76 | Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тəрбиелік əсер етуге таңдаған əдістемелерді жүзеге асрыатын білім, шеберлік, дағдылардың жиынтығы |
педагогикалық технология |
77 | Жеке тəжірибенің дамуы, басқалар жасаған тəжірибені жəне ғылыми басылымдарды меңгеру, қателер мен сынақтар əдісі, эксперимент |
мектепті жаңарту жолдары |
78 | Жеке тəжірибенің қағидалары, жалпы ережелер, ой мен ойлау, оқиға мен кейбір жағдайлар туралы еске алудың бір бөлігін айқындайтын жады түрі |
семантикалы |
79 | Жеке тұлғаны дамыту, базалық мəдениетін қалыптастыруда негізгі құрал болып табылады |
білім беру |
80 |
Жекелеп оқыту | оқушылардың дербес ерекшеліктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру |
81 | Жетекші іс-əрекеті ойын болып табылатын жастық даму кезеңі | мектепке дейінгі жас |
82 | Жинақталған мəліметтерді талдау, саралау, жинақтау жəне бағалау сияқты динамикалық үдерістер жүретін жады түрі |
жұмыс |
83 | Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады |
тестілеу жəне растау |
84 |
Зерттеу тəжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадай критерийлері жиынтығын анықтауға болады | жаңашылдық, оптималдық, жоғары нəтижелілік, тəжірибеде шығармашылықпен қолдану мүмкнідігі |
85 | Зерттеушілік əңгіме жүргізу кезінде оқушылардың əрекеті | айтқандарын дəлелдейді |
86 | Идея қайталанады жəне жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін əңгіме түрі | кумулятивтік əңгіме |
87 |
Инновациялық білім беру үдерісінің негізінде педагогиканың басты мəселесі | педагогикалық тəжірибені зерттеу жəне психология мен педагогика ғылымының жетістіктерін тəжірибеге жеткізу |
88 |
Инновациялық педагогикалық технологиялар | мұғалімдердің даралығын жетілдіру, оларға кəсіби іс – əрекет аумағында жаңашылдық тұрғысынан шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін арнайы білім, білік жəне дағдның көмегімен меңгеру арқылы мұғалім шеберлігін қалыптастыру |
89 |
Инновациялық процестердің маңызды проблемасы ол | Педагогикалық-психологиялық ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу |
90 | Іс - əрекеттер арқылы дамитын білімді сақтау жадысы | рəсімдік |
91 | Іс - əрекетті зерттеу тəсіліндегі басты үрдіс | сабақты зерттеу |
92 | Іс - əрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны | міндеттеме алу |
93 |
Іс-əрекеттегі зерттеу үдерісіне ықпалдастыру нəтижесі | оқушының оқу тəжірибесін жақсартады |
94 | Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу жəне мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы |
технологиялық білім |
95 | Көру (визуальды), есту (аудиалды) құралдары арқылы оқушылардың сезім мүшелеріне əсер ететін оқыту принципі |
көрнекілік |
96 | Курс тарауы аяқталғаннан кейін оқушылардың өз бетімен орындайтын лабораториялық жұмысының кешендісі |
практикумдар |
97 | Қазақ балаларын оқыту, оларға білім беру мəселелерін көтерген кім | Ы.Алтынсарин |
98 | Қайта тəрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады | жағымсыз |
99 | Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі |
рəсімдік |
100 | Қоғамдық түрдегі тəрбие принципінің талаптары | азаматты тəрбиелеу |
101 |
Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері | технологиялық, əдістемелік, ұйымдастырушылық |
102 | Құқықтық тəрбие негізі | отбасы |
103 |
Құқықтық тəрбие нəтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады | құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі |
104 | Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылатын оқушыға тəн өлшем |
күрделілікке деген сүйспеншілік |
105 | Л.С.Выготский зерттеулерінің теориялық атауы | мəдени-тарихи даму теориясы |
106 |
Л.Шульман құзырлы мұғалімге тəн үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тəжірибелік дағдыларының сипаттамасы | оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау əдістемелерін меңгеруі |
107 | Латын тілінен аударғанда "бағалау" термині | "білім алу" |
108 | М.Чиксентмихайдың "Өзіндік мақсат" сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нəтижесі |
зерігу |
109 | Мақсатты аудитория сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы | Педагогикалық білім |
110 | Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалаудың мақсаты | стандартты бақылау жəне орындау |
111 | Мектеп жағдайында пайдаланып, арнайы құралдармен жабдықталған кабинеттерде мұғалімнің басшылығымен оқушылардың табиғи құбылыстарды, заттарды зерттеуін қамтитын оқыту əдісі |
лабораториялық жұмыс |
112 | Мектеп шеберханасында, оқу-тəжірибе участігінде, оқушылардың өндірістік бригадаларында оқытуды іске асыруға бағытталған оқыту əдісі |
практикалық жұмыстар |
113 | Мектептен жəне сыныптан тыс тəрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне | сабақ кестесін жасау |
| жатпайды |
|
114 | Мемлекет саясатының өзекті мəселелерінің бірі | халыққа білім беру ісін жетілдіру |
115 | Меңгерген білім мен өмірлік тəжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық жəне теориялық іс-əрекетке даярлық |
білік |
116 | Метатануды өлшеудің екінші өлшемі | тапсырмаға бағытталған |
117 |
Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын талаптар | педагогикалық əдеп жəне ұстаздық шеберлік |
118 | Мұғалім іс-əрекетінің нəтижелілігі | Тиімділігімен анықталады |
119 | Мұғалім қызметіндегі оң нəтижелердің барынша тұрақтылығын білдіретін педагогикалық инновацияның критерийі |
нəтижелілілк |
120 | Мұғалім қызметіндегі сындырлы оқыту теориясына сəйкес маңызды басымдықтардың бірі | Оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну |
121 |
Мұғалім қызметінің инновациялық бағыттылығы | психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нəтижесін педагогикалық қызметтің тəжірибесіне ендіру |
122 | Мұғалім өз пəнінен оқушының тұлғасын қалыптастыру құралына, өзін - өзі тəрбиелеу, өзін-өзі дамыту жəне өздігінен білім алу құралдарына айналдыра алатын білімдік деңгей |
іс-əрекет пен мінез құлықты жүйелік- модельдеуші деңгей |
123 | Мұғалім педагогикалық іс-əрекет құралдары мен тəсілдерін пайдалануда ескішілдік танытатын стиль |
пайымдаушы-əдісқойлық стильі |
124 |
Мұғалім сабақты жоспарлауды | əрбір жеке сабақтың тақырыптық жоспарға сəйкестігін нақтылаудан бастауды |
125 | Мұғалім тəжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тəсіл |
сабақты зерттеу |
126 | Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік | Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау |
127 |
Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік | өзінің сабақты түсіндіруі мен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабын реакцияларын қабылдау |
128 | Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік | балалардың психофизикалық күйлерін байқау |
129 | Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік | оқушының жеке дара бейімділіктері мен қабілеттерін байқау |
130 | Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік | оқушының материалды түсінуін, жұмыс қарқынын байқау |
131 | Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік | сабақ барысында өзінің мінез - құлқы мен сөйлеуін қадағалау |
132 | Мұғалімдердің белгілі бір тəсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу үдерісін зерделеуі |
сабақты зерттеу |
133 |
Мұғалімнің инновациялық іс - əрекеті | озық педагогикалық тəжірибелерді оқу - тəрбие үрдісіне енгізу |
134 | Мұғалімнің қандай жоспарында оқушылардың əртүрлі сыныптан тыс іс-əрекеттері жəне басқа іс-шаралар көрсетіледі | сынып жетекшісінің тəрбие жұмыс жоспарында |
135 |
Мұғалімнің озық педагогикалық тəжірибесінің жай тəжірибеден артықшылығы | логикасы, əдісі, тəсілі жағынан ерекше тиімді нəтиже береді |
136 |
Мұғалімнің сабаққа дайындығының бірінші кезеңі | сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау |
137 | Мұғалімнің субъект, пəн жүргізуші, əдіскер, зерттеуші, оқушылардың іс-əрекетін ұйымдастырушы ретінде қарастырылуы |
кəсіби педагогикалық позициялар |
138 | Н.Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дəйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік əңгіме сипаттамасын көрсетіңіз | ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады |
139 | Н.Мерсер зерттеуіне сəйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тындайтын əңгіме түрі |
Кумулятивтік |
140 | Н.Мерсердің зерттеуіне сəйкес, ұжымдық əңгіме түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие болатын əңгіменің түрі |
зерттеушілік əңгіме |
141 | Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын жəне əрекеттерді қалай орындау керектігі туралы білімді сақтайтын жадының түрі |
рəсімдік |
142 | Нəтижеге қол жеткізуге мұғалім мен оқушының жұмсаған күшінің шығыны мен қолданылған тəсілдерінің тиімділігін анықтайтын педагогикалық инновациялық критерий |
оптималдық |
143 | Озық тəжірибенің ең жоғарғы деңгейі | жаңашылдық |
144 | Ойын - тəрбиенің қай бөлімінің негізгі құралы | ақыл - ой |
145 | Оқу бағдарламасы, пəндік мазмұн қамтылатын жоспар | ұзақ мерзімді жоспар |
146 | Оқу пирамидасына сəйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауына көмектесетін тəсілді көрсетіңіз |
көрсетілім |
147 | Оқу пирамидасына сəйкес оқушылардың алған ақпаратты 75% есте сақтауына көмектесетін тəсілді көрсетіңіз |
тəжірибе жасау |
148 | Оқу пирамидасына сəйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі | өзгелерді оқыту |
149 |
Оқу сабақтарының стандартсыз формалары | сабақ-конференция, панарама-сабақ, интеграцияланған сабақ |
150 | Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны анықтайтын сенімді өлшем |
өз білімін жетілдіру |
151 | Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктері мен дамуы туралы хабарлау | кері байланыс |
152 |
Оқу үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторлардың бірі | балалардың қалай оқитынын мұғалімнің түсінуі |
153 | Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың бірі | нені оқу керектігін түсіну |
154 | Оқу үшін бағалаудың мақсаты | табысқа жетуге бағыт беру |
155 | Оқуға қызығуды ынталандыру əдісі - бұл | танымдық ойындар |
156 |
Оқуда қолданылатын зерттеушліік əңгімеге тəн белгі | əркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен, мұқият бағаланады |
157 | Оқуды бағалаудың мақсаты | баға қойып, нəтижені тіркеу |
158 |
Оқуды даралаудың шешуші критерий | Білім алуда тəуелсіздікті қамтамасыз ету |
159 |
Оқулыққа қойылатын талаптар | оқу материалдарының жоғары идеялық жəне ғылыми деңгейінде түсінікті болып баяндалуы |
160 | Оқушы жетістіктерін белгіленген нормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен салыстырған соң қорытынды жасалады |
оқуды бағалау |
161 | Оқушы қалай ойлайтынын, оқитынын қадағалау, бағалау, бақылау, осы ойлау нəтижелерін кейін оқу үдерісінде саналы пайдалану үдерісі |
метатану |
162 | Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмгендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алауы (Дж.Флейвелл) |
өнімділік тапшылығы |
163 | Оқушылар бір - біріне сұрақ қойып, айтқандарын дəлелдейтін жəне өзара келісімге жетуге тырысатын əңгіме түрі |
зертеушілік |
164 | Оқушылар бір - бірінің үлесін сынамайтын жəне сындарлылыққа негізделетін əңгіме түрі |
кумулятивтік |
165 | Оқушылар жаңа білімді игеріп, өздерінің пікірін бекітіп, көзқарасын дəлелдеп шығуға көмектесетін оқыту əдісі |
дискуссиялық |
166 |
Оқушылар жауап бергеннен кейін мұғалімнің кідіріс жасау уақытын ұлғайтуы | жауаптарын түзетуге, нақтылауға, дұрыстауға мүмкіндік береді |
167 | Оқушылар іс - əрекетінің мазмұны мен түрінің олардың жасына, өмір тəжірибесіне, күш-қуаты мен мүмкіндіктеріне сəйкес болуы | Тəрбиенің оқушылардың жас жəне дербес ерекшеліктеріне сəйкестігі |
168 | Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, идеяларын дамытуға көмектесетін, тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тəсілі |
түрткі болу |
169 | Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыру жағдайында дағдылар мен міндеттердің сəйкес келуінің нəтижесі |
ағын |
170 | Оқушыларды тұжырымдар жасай отырып, негізгі дереккөздерді салыстыру жəне талқылауға жетелегенде дамитын сыни ойлау дағдысы |
қорытындылау |
171 | Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне, өз идеяларын дамытуына көмектесетін сұрақ тəсілі |
сынақтан өткізу |
172 | Оқушылардың барлығына оқу ептілігі жəне білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы |
оқыту ортасын құру |
173 | Оқушылардың барлық қорытындылары бағалап, болжамды көзқарастар мен мүмкіндіктерді қарастыруын білдіретін сыни ойлау ерекшелігі |
сыңаржақтылықтың болмауы |
174 | Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланылатын басқаға бағыттау, сұрақ қою мысалын көрсетіңіз |
Көмектесе алатындар бар ма |
175 | Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланылатын сынақтан өткізуде сұрақ қою мысалы | осы ойыңызды дəлелдейтін мысал бар ма |
176 |
Оқушылардың кəсіби бағдарлығын анықтайтын əдістеме | "Менің қалауым" дифференциалды- диагностикалық сауалнамасы |
177 | Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін оқуының алғышарты | мұғалімнің қолданған əдіс-тəсілі |
178 | Оқушылардың нені білетіндігін жəне не істей алатындығын, сонымен қатар олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықтау үшін мұғалім өткізетін бағалау кезеңі |
қадағалау |
179 | Оқушылардың өзін - өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы |
ішкі уəж |
180 | Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктері «сыңаржақтылықтың болмауына » сəйкес келетін сипаттама |
көзқарастардың барлығын қарастыру |
181 |
Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктерінің бірі | өзге идеяларды қабылдауға ашық болуы |
182 | Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктерінің бірі "пайымға" тəн сипаттама | дəлелдердің деңгейін, маңызын мойындау |
183 | Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктерінің бірі "тəртіпке" тəн сипаттама | тиянақты, нақты жəне жан-жақты болуы |
184 | Оқушылармен тұрақты араласатын, оларды дербестікке ынталандыратын мұғалімнің стилі |
демократиялық |
185 |
Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі | Оқушының жауабына сəйкес шешім қабылдау |
186 |
Оқушының білім алуын қолдау үшін қойылатын сынақтан өткізу сұрағы | осы айтқандарыңызға мысал келтіре аласыз ба |
187 | Оқушының жазалауға ұшырамау, нашар баға алмау үшін оқуы | сыртқы уəж |
188 |
Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау қажеттілігі | оқушы өз жауабын түзетуге, нақтылауға мүмкіндік алады |
189 | Оқушының сабаққа ықыласты болуы жəне өзін - өзі ынталандыруы | ішкі уəж |
190 | Оқушының сын тұрғысынан ойлауындағы "дəлелдерді талап етіп, кез келген дəлелді есепке алып отыруын" көрсететін ерекшелігі |
ұтымдылық |
191 | Оқып үйренуге деген уəжін қиынырақ, ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем. |
күрделілікке деген сүйіспеншілік |
192 |
Оқыту барысында оқушылардың меңгеруі тиіс міндетті білім мазмұнының құрылымы | ғылыми білімдер, дағды, дүниетанымдық, адамгершілік, эстетикалық идеялар |
193 | Оқыту əдістемесінің əдістемелік негіздері | таным теориясы |
194 | Оқыту əдістері анықталмайды | оқушылардың қызығушылығымен |
195 | Оқыту заңдылықтары мен құбылыстарына қатысты ілімдер мен оқыту ілімі | дидактика |
196 | Оқыту мазмұны оқушыларды объективті ғылыми дəйектермен, теориялармен, заңдармен таныстырса жəне ғылымның қазіргі жағдайын көрсете алса, ол қай принципке жатады |
ғылымилық |
197 |
Оқыту принципінің мəні | дидактикалық процесті ұйымдастырдағы жəне өткізудегі нормативті талаптар, жетекші идеялар |
198 | Оқыту процесінде оқушылар меңгеруге тиіс іс - əрекеттер тəсілдері мен ғылыми білім, білік жəне дағды жүйесі - бұл |
білім беру мазмұны |
199 | Оқыту үдерісі кезінде ең үздік оқушыларды анықтауға арналған өлшемдерінің бірі болып табылатын икемділік сипаттамасы | тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады |
200 | Оқытуда басшылыққа алатын идея, негізгі талап | принцип |
201 |
Оқытудағы саналық пен белсенділік принципі немен сипатталады | оқыту процесінде оқушылардың белсенді қатысуымен оқу материалын меңгерумен |
202 | Оқытудағы тəжірибе үлгісі жəне ақпараттық - коммуникациялық технологиялар көмегімен "бағалау жəне талдау" акспектілері арасындағы сəйкестік |
əртүрлі жұмыстарды салыстыру |
203 | Оқытудағы тəжірибе үлгісі жəне ақпараттық - коммуникациялық технологиялар көмегімен "көрсету" аспектілері арасындағы сəйкестік | өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету |
204 |
Оқытудың ғылымилылық принципі | оқушылардың дүниетанымдық көзқарасын қалыптастыратын ғылыми білімдер жүйесімен қарулану |
205 | Оқытудың жаңа тəсілдерін əзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тəсілінің түйінді сипаты |
креативтілік |
206 | Оқытудың мазмұнын, ұйымдастыру түрлерін, əдістерін, оқытудың мақсаты мен заңдылықтарына сай анықтайтын қағидалар жүйесі |
дидактикалық принциптер |
207 | Оқытудың мақсаты, оқушылардың білімдеріне, біліктері мен дағдыларына қойылатын талаптар, олардың білімін бағалау жолдары, оқытудың түрлері мен əдістері туралы нұсқаулар, қажетті əдебиеттер қайда көрсетіледі |
оқу бағдарламасының құрамында |
208 | Оқытудың негізгі компоненттері | білім, іскерлік, дағды |
209 | Оқытудың тəжірибе үлгісі жəне ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен "модельдеу" аспектілері арасындағы сəйкестік |
ықтимал əсерлерді имитациялау |
210 | Оқытудың тиімділігін, сапасын жақсарту үшін оқушылардың білімдерінің толық, терең, нақты қамтитын оқыту принципі |
беріктік |
211 | Орта бірлесуден гөрі, бəсекеге бағытталатын əңгіменің түрі | əңгіме - дебат |
212 | Орта бірлесуден гөрі, бəсекеге бағытталған əңшіменің түрі | Əңгіме - дебат |
213 | Орта мерзімді жоспардың қызметі | тізбектелген сабақтар жоспарын құру |
214 | Орта мерзімді жоспарлауда оқу мақсаттарын қалыптастыру шараларын білуге бағыттайтын негізгі сұрақтың бірі |
оқушылар нені білуге тиіс |
215 | Орта мерзімді жоспарлауды қамтитын мазмұн | тізбектелген сабақтар топтамасы |
216 | Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсайды, бірақ жоспарды тез жүзеге асыратын оқушыға сəйкес өлшем |
ойлау қабілетінің жылдамдығы |
217 |
Өзін - өзі тəрбиелеудің негізгі əдісі | өзіндік талдау өзіндік бағалау, өзіндік бақылау, өзіндік жүзеге асу |
218 | Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ |
түрткі болу |
219 |
Өткен сабақты талдаудың негізгі мəселесі | сабақтың дидактикалық жəне тəрбиелік міндеттері қалай шешіледі |
220 | Падкаст жасаудың оқушылар үшін пайдасы | сауаттылық дағдыларын жетілдіреді |
221 | Педагогика ғылымының саласы | Педагогика тарихы |
222 | Педагогикалық жаңалықтарды жасау, оларды педагогикалық қауымдастықтың игеруі, бағалануы, пайдалануы мен оқыту жəне тəрбиелеу практикасына ендіру үрдісі |
инновациялық |
223 | Педагогикалық жаңалықтардың пайда болуы, олардың практикада игерілуі мен пайдаланудың ортасы |
инновациялық орта |
224 |
Педагогикалық жаңалықты жасау, игеру жəне пайдалануға негізделген мұғалім қызметі | инновациялық бағыттылығын көрсетеді |
225 |
Педагогикалық зерттеудің негізгі əдістерін білу мұғалімге не үшін қажет | тəрбие мен оқытудың міндеттерін шешу үшін |
226 |
Педагогикалық процестің бағыттылық принципі | оқыту мен тəрбие үйлесімділігіне ықпалы |
227 | Педагогтың өз ішкі дүниесін түсіну, ұғыну, вербализациялау арқылы психологиялық талдау жасау күйі |
педагогикалық рефлексия |
228 | Педагогтың тұлғалық центрациясын психология саласында зерттеген ғалым | А.Б.Оралов |
229 | Пəн бойынша білімдерді, əдістерді жəне ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум таксономиясының қай қадамына сəйкес |
қолдану |
230 |
Пəн бойынша педагогикалық білімнің сипаттамасын көрсетіңіз | ғылыми идеяларды оңтайлы түсіндіру тəсілі |
231 |
Проблемалық ситуация | бар білімге сүйене отырып тапсырманы шеше алмау немесе фактіні түсіндіре алмау қиыншылығының психологиялық жағдайы |
232 | Проблеманы шешуде дəстүрлі тəсілді қолдануды меңзейтін жəне нəтижесінде сол тəріздес идеялар туындайтын ойлаудың түрі |
конвергентті |
233 | Ренцулли мен Райстың дарынды жəне талантты оқушылардың білімін жетілдіру моделінің үш кезеңі |
жетілдіру, үдеріс, нəтиже |
234 | Рефлекциялаушы практиктің өзгеріп жатқан жағдайға сай əрекет ететін көмектесетін үдеріс |
іс-əрекеттегі толғаныс |
235 | Саабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелерінің зерттеу сабағын жоспарлауға дейінгі кезеңі | Топ мүшелерінің бақылауға алынатын оқушыларды анықтауы |
236 | Сабақ беруде пайдаланылатын тəсілдерін, жұмыс амалдарын ұғынуға бағытталған мұғалімнің рефлекциялық іс - əрекеті |
сабақты психологиялық талдау |
237 | Сабақ жоспарының соңғы кезеңі | сабақты қорытындылау |
238 |
Сабаққа психологиялық талдау жасау ол | мұғалімнің проективті - рефлексивті іс-əрекеті |
239 |
Сабақты жоспарлау жəне оны өткізу технологияларын дайындаудың бірінші бөлігі | сабақ мақсатын, оның əрбір қадамын терең ойластыру |
240 | Сабақты жоспарлауда жəне оны өткізу технологияларын дайындауда өзара байланысты қанша бөлік бар |
2 |
241 | Сабақты жоспарлауда мұғалім алдында қойылатын алғашқы сұрақ | сабақтың мақсаты қандай |
242 | Сабақты зертеу тобы зерттеу сабағынан кейін жүргізілетін талқылау құрылымының соңғы кезеңінде қарастырылады |
Келесі сабақты зерттеуді жоспарлау |
243 | Сабақты зерттеу (Lesson Study) тəсіліндегі ең басты үдеріс | сабақты зерттеу |
244 |
Сабақты зерттеу тəсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мəн беріледі | «Бақылаудағы» оқушылардың сабақта өтілетін материалды игеру |
245 |
Сабақты зерттеу тəсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі | мұғалім зерттеу барысында жинақтаған білімімен педагог қауыммен кеңінен бөлісе алады |
246 |
Сабақты зерттеу тəсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі | оқыту мен сабаққа берілген кез келген баға тұтас топ жұмысына қатысты |
247 | Сабақты зерттеу тəсілінің қажеттілігі | оқу сапасын арттыру |
248 | Сабақты зерттеу тəсілінің тиімділігін көрсететін оқушылардың оқуы туралы деректерді жинауды көздейтін түйінді сипаты |
ғылыми дəлділік |
249 | Сабақты зерттеу тобы зерттеу сабағынан кейін жүргізілетін талқылау құрылымына сай бірінші қарастырылады |
"бақыланатын" оқушылардың оқуы |
250 | Сабақты зерттеу үдерісінде білім сапасын арттыратын белгілі бір тəсілді дамыту жолын анықтау үшін зерделенеді |
оқушылардың оқу үдерісі |
251 | Сабақты зерттеуде зерттеу үшін жауапкершілік алады | бүкіл зерттеу тобы |
252 | Сабақты зерттеуді жүзеге асыратын педагогтар | оқытудың жаңа тəсілін модельдейді |
253 | Сабақты зерттеудің (Lesson Study) түйінді сипатының бірі | креативтілік |
254 |
Сабақты психологиялық талдау - бұл | мұғалімнің проективті - рефлексивті іс - əрекеті |
255 | Сабақтың мазмұнын ойластырып алу...оқыту принципіне негізделеді | бірізділік |
256 | Сандық технологияны пайдалана отырып, деректердің орналасқан жерін анықтап, оны түсіну, бағалау қабілеті |
ақпараттық сауаттылық |
257 | Сандық технологияны пайдалана отырып, мəліметтердің орналасқан жерін анықтап, оны түсіну, бағалау қабілеті |
педагогикалық сауаттылық |
258 | Сендірудің маңызды əдісі | өнеге - үлгі |
259 | Сұрақ қойылғаннан кейінгі кідіріспен қатар, оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді |
өз жауабын түзетуге, нақтылауға |
260 | Сұрақты қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау жəне толығырақ жауап беруге итермелейтін сұрақ тəсілі |
түрткі болу |
261 | Сын тұрғысынан ойлау, қарым - қатынас жасау дағдыларын дамытудың негізгі тəсілі | дəлелдеу |
262 |
Сынақтан өткізу сұрағы | осы айтқандарыңызға дəлел келтіре аласыз ба |
263 | Сынып сағатына жатады | форма |
264 |
Сыныпта талқылау кезінде өз сөзін дəйектеудің əңгіме - дебат түрі | басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды |
265 | Табитғат, қоғам, мəдениет, ойлау дамуының заңдылықтарын білуді талап ететін оқыту принципі |
ғылымилылық |
266 | Талдау, жинақтау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ | жоғары дəрежелі |
267 | Танымдық үдерістерді білу, түсіну, реттеу | метатану |
268 | Танымдық, эмоционалдық жəне психомоторлық бағыттар бойынша оқушыларды оқыту мақсаттарының тізімін жасауға негізделген модель |
Блум таксономиясы |
269 |
Тəрбие əдісі ретінде жаттығудың мəне неде | мінез - құлық нормалары мен ережелеріне сай тəрбиешінің əр түрлі іс əрекетті ұйымдастыру |
270 | Тəрбие əдістеріне жатады | əңгімелесу |
271 | Тəрбие əдістерінің логикалық қатарынан қайсысына шектеу қоюға болады | көрнекілік |
272 | Тəрбие процесі көпфакторлы процесс | объективті, субъективті |
273 |
Тəрбие процесі нəтижелігінің басты белгісі | Тəрбиеленушілердің өз жас ерекшеліктеріне қарай мінез - құлыө нормаларын жəне ережелерін білу |
274 |
Тəрбие процесі нəтижелігінің маңызды сипаты | тəрбиеленушілердің жас ерекшеліктері мен мінез-құлық ерекшеліктеріне сəйкес білімі |
275 |
Тəрбие процесіндегі субъективті факторлар | тұлғаның ішкі қажеттіліктерін білдіріп, тұлға қалыптасып, өмір сүретін объективті жағдай |
276 |
Тəрбие процесінің диалектикалық қайшылығы | өзіндік алғашқы түсінігін өзіне қойылатын талаптар мен оларды орындау мүмкіндігі арасныда |
277 |
Тəрбие процесінің ерекшеліктері | тəрбиелік іс-əрекеттер нəтижесінің мақсаттылығы, көпфакторлылығы, үздіксіздігі |
278 | Тəрбие процесінің қиындықтары | өзгерісті, динамикалық, қозғалмалы |
279 |
Тəрбие процессі | сыртқы мақсат бағдарлы ықпал мен тұлғаның өзін - өзі тəрбиелеуін кірістіре жүргізілетін тұлға қалыптастыру, дамыту процесі |
280 |
Тəрбие тəсілі | жалпы əдістің бөлігі, жеке дара əрекет, нақты іс |
281 |
Тəрбиелік ықпалдардың тізбектілігі, жүйелілігі, беріктігі жəне үздіксіздік принципі | Əрбір бөліктері мен элементтері түгел бір тұтастықты құрайтын педагогикалық жүйе |
282 |
Тəрбиенің идеялылығы мен мақсаттылығы | Тəрбиенің алдына қоғам болашағына берік сенімі бар азаматтарды қалыптастыру міндеті қойылады |
283 | Тəрбиенің құрамды бөлігі | дене тəрбиесі |
284 | Тəрбиенің мақсаты | жеке тұлғаны жан - жақты дамыту |
285 |
Тəрбиенің негізгі құрамдас бөліктері | ақыл-ой, дене, адамгершілік, экономикалық, еңбек |
286 |
Тəрбиенің негізгі мақсаты | жеке адамды қалыптастыру жəне оның жан-жақты толыққанды дамуын қамтамасыз ету |
287 |
Тəрбиенің объективті факторлары | тұрмыстың шарттары, қоғамдық қатынастар |
288 |
Тəрбиенің өмірмен, еңбекпен, қоғам құрылысының тəжірибесімен байланыс принципі | қоғамның экономикалық, əлеуметтік жəне рухани қатынастарын, өмір шыңдығының моралі жəне əсемділікке көзқарасын тəрбие ісінде қолдану |
289 | Толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін жəне тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ |
сынақтан өткізу |
290 | Топ бəсекелестікте болып, ортақ шешімге келе алмайтын əңгіме түрі | əңгіме - дебат |
291 | Тұлғаның білім алуында ақыл - ой үдерістеріне мəн беретін оқу тəсілі | танымдық тəсіл |
292 | Тұлғаның өмір жолында өзін – өзі дамытуына, мүмкіншілктеріне жете білуіне бағытталған тұтас процесс |
білім беру |
293 | Ұжымдық танымдық іс - əрекет формасына кірмейді | оқушының сабақтағы жауабы |
294 | Ұзақ мерзімді жадыда тəжірибелердің толық тізімі алғашқы болып сақталатын компонент |
эпизодты |
295 | Факультатив | оқытудың қосымша формасы |
296 | Эстетикалық білімнің негізін қалыптастырады | оқу пəндері |
297 |
Эстетикалық тəрбиенің міндеттері | оқушылардың əсемдікті тануға орайласқан санасын, қасиетін, бағалау-эстетикалық қатынастарын ашу |
298 | Эстетикалық ұғым, пайымдау тəрбиенің қай саласы | эстетикалық |
299 |
Этикалық əңгіме | оқушылардың бойындағы белгілі қасиеттерді тəрбиелеу жоспарлы түрде өткізіледі |
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.