Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 19 нұсқа
№ | Сұрақ | Жауап |
1 | Адамгершілік тәрбиесі негізделмейді:
| 5 |
2 | Ата-анасынан балаға тұқым қуалау бойынша берілетін
| 4 |
3 | Оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тәсілінің түйінді сипаты
| 3 |
4 | Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа үстай алу қабілетін танытса онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады
| 5 |
5 | Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша пән мазмұны келесі қағидат негізінде құрылады
| 1 |
6 | Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым
| 4 |
7 | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі
| 1 |
8 | Практикалық ситуацияны бейнелейтін оқу іс-әрекеті:
| 3 |
9 | Оқытудың мотивтері:
| 3 |
10 | Дарынды , талантты оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай , қажет кезінде пайдалана алу сипаттамасына сәйкес өлшем
| 5 |
11 | Қандай құрайтын тұрады білім беру жүйесі.
| 1 |
12 | Түсіндірмелі-иллюстративті оқыту:
| 2 |
13 | «Ұлы дидактика» еңбегінің авторы:
| 3 |
14 | Білім беру мазмұны (В.С. Леднев бойынша)
| 1 |
15 | Педагогикалық ұжымның, жеке мұғалімнің іс-әрекетіндегі барлық бағыттарын тексеру:
| 5 |
16 | «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс
| 1 |
17 | Дарынды және талантты балаларды анықтауда ойлау қабілетінің жылдамдығы өлшемі сәйкес келетін сипаттама
| 1 |
18 | Топтық әңгімеге тән жағдайды көрсетіңіз
| 1 |
19 |
| 3 |
20 | Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым
| 5 |
21 | Оқу пирамидасында сәйкес оқушылардың алған ақпараты 30% есте сақтауы үшін көмектесетін тәсіл
| 1 |
22 | Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымын зерттеген:
| 1 |
23 | Педагогикалық әрекеттестіктің мәні:
| 1 |
24 | Оқыту теориясы
| 1 |
25 | Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз
| 1 |
26 | Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс 5 түйінді фактордың бірі
| 3 |
27 | Ұжымдық-танымдық іс-әрекеттің маңызды белгісі:
| 4 |
28 | Оқу нәтижелерінің бес түрі анықталған. Оқушыға қатысты сыртқы фактор ретінде қарастырылатын оқу нәтижесі
| 3 |
29 | Дарынды және талантты оқушылардың табандылыққа қатысты сипаттамасы
| 4 |
30 | Инклюзивті оқыту – ...
| 2 |
31 | Ұжымдық-танымдық іс-әрекеттің маңызды белгісі:
| 4 |
32 | Ренцулли мен Райс анықтаған дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңін көрсетіңіз
| 1 |
33 | Қандай кезеңге есептелген Ұлттық іс-қимыл жоспары оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша Қазақстан Республикасы?
1.5 жыл
| 1 |
34 | Сыни тұрғыдан ойлау -...
| 1 |
35 | Жасыл ойлау қалпағы ... білдіреді.
| 4 |
36 | Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен «ұсыну және сұхбаттасу» аспектілері арасындағы сәйкестік
| 5 |
37 | Тұлғаның санасын қалыптастыру әдісін көрсетіңіз:
| 2 |
38 | ҚР Білім туралы Заңы қашан қабылданды?
| 5 |
39 | Тұлғаның интуитвті-эмоциональды, субъективті діни тәжірибесі . . . дүниеге көзқарасына қатысты болады:
| 3 |
40 | Оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіру - бұл:
| 5 |
41 | Мұғалімге басқару шешімдерін өндеуге ақпараттың үш түрі аса қажет–олар:
| 1 |
42 | Расімдік, кездейсоқ және семантикалық жады компоненттерден тұрады
| 5 |
43 | «қара жәшік»ішіндегі жұмыс
| 3 |
44 | Қазіргі жаңашыл педагогтардың негізгі идеясы:
| 1 |
45 | «Өзгелерден қарағанда өзінің оқуының қалай жүретінін жақсы білетін және оны реттей алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем:
| 5 |
46 | Тұлғаның «қалыптасу сәті» (педагогикалық жағдай):
| 3 |
47 | Ұжымдық-танымдық іс-әрекет - бұл:
| 1 |
48 | Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірін көрсетіңіз
| 4 |
49 | Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы факторлардың бірі
| 5 |
50 | Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыру жағдайында төмен дағдыға жоғары міндет қойылған жағдай(М. Чиксентмихай) 1.зерігу 2.ойлану 3.алаңдау 4.ағын 5.түсіну
| 3 |
51 | Қандай түрлері мазмұнына байланысты және олардың бағыттары болып бөлінеді білім беретін оқу бағдарламалары?
| 1 |
52 | Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, ақтаңдақтарды жоюдағы бағалау мақсаты
| 4 |
53 | Дарынды және талантты баларды анықтауда ойлау қабілетінің жылдамдығы өлшемі сәйкес келетін сипаттама
| 1 |
54 | Педагогикалық процестің негізгі компоненттеріне жатпайды:
| 5 |
55 | Білім беру мазмұны қандай құжаттармен айқындалады:
| 3 |
56 | Оқушылардың метатнымдық немесе өздігінен реттелетін оқуының алғышарты
| 4 |
57 | Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым
| 5 |
58 | Дүниетанымның компоненттері:
| 2 |
59 | Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар . « Кадағалау » сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті .
| 1 |
60 | Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым
| 4 |
61 | Сабақты зерттеу тәсілінің бастапқы кезеңі
| 1 |
62 | Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар . « Кадағалау » сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті
| 1
|
63 | Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі.
| 4 |
64 | Осы мақсаттарды іске асырудың таңдалған жолдары арқылы оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін студенттерге берілуі қажет адамдардың алдыңғы ұрпақтарының тәжірибесінің бір бөлігі:
| 1 |
65 | Мұғалімнің сабаққа даярлығы:
| 2 |
66 | Дидактикалық тест - бұл:
| 5 |
67 | Қандай құрайтын тұрады білім беру жүйесі.
| 1 |
68 | Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде бақылауға алынатын сыныптардың санатын анықтайтын өлшем
| 4 |
69 | Сабақты зерттеу тәсілін жоспарлау барысындағы зерттелінетін оқушылар санаты
| 3 |
70 | Бақылау түрлері:
| 1 |
71 | Ұжымдық-танымдық іс-әрекет - бұл:
| 1 |
72 | Мектептің оқу ісінің меңгерушісінің (завуч) міндетіне жатпайды:
| 5 |
73 | Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелерінің түйінді идеяларды зерттеуге қатысты жауап іздеуі үшін жүргізілетін қадамды анықтаңыз
| 3 |
74 | Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем
| 3 |
75 | Оқушылардың қабілетін есепке алатын, дидактикалық принцип:
| 3 |
76 | Тұлғаның санасын қалыптастыру әдісін көрсетіңіз:
| 2 |
77 | «Адамды бұзықтыққа келтіретін табиғат не нәсілдік кемістігі емес, қолайсыз қоғамдық жағдайлар мен жаман тәрбие» - автор?
| 1 |
78 | Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, ақтандақтарды жоғары бағалау мақсаты
| 5 |
79 | Эстетикалық тәрбиенің мәні:
| 3 |
80 | Дидактиканың негізін салушы:
| 2 |
81 | Сабақты зерттеудің алғашқы қадамын көрсетіңіз:
| 2 |
82 | Оқуды даралаудың шешуші критерийі
| 5 |
83 | Дарынды және талантты оқушылардың "жаңа идеяларға сынақ жүргізуге жане қателесүге тәүекеп етуге дайын» деген сипаттамасының санаты
| 3 |
84 | Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі
| 3 |
85 | Сабақты зерттеу тәсілінің қажеттілігі
|
|
86 | Басқару әдістері:
| 5 |
87 | Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз
| 1 |
88 | Педагогикалық кеңестің мәжілісінде қарастырылмайтын мәселелер:
| 4 |
89 | Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемінің сипаттамасы
| 3 |
90 | Сабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелері жоспарлаған зерттеу сабағын мұғалімдердің бірі жүргізеді. Осыдан кейінгі кезеңі
| 3 |
91 | Педагогикалық зерттеудің қортындысы негізделеді:
| 2 |
92 | Отбасындағы тәрбие әдісі:
| 2 |
93 | Саралап оқытудың басты бағытының бірі
| 1 |
94 | Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен «ұсыну және сұхбаттасу» аспектілері арасындағы сәйкестік
| 5 |
95 | Өзін-өзі тәрбиелеудің негізгі әдісі болып табылады:
| 4 |
96 | Қандай түрлері мазмұнына байланысты және олардың бағыттары болып бөлінеді білім беретін оқу бағдарламалары?
| 1 |
97 | Іс – әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші кадамның мазмұны
| 3 |
98 | «Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту» неше кезеңнен түзіледі?
| 4 |
99 | Педагогикалық іс-әрекеттің гуманистік бағыттылығының мәні:
| 1 |
100 | Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі.
| 4 |
101 | Оқушыларда «өзіндік мақсаты» қалыптастыру жағдайында төмен дағдыға жоғары міндет қойылған жағдай (М.Чиксентмихай)
| 1 |
102 | Оқу үшін бағалаудың мақсаты Бір дұрыс жауапты таңдаңыз
| 2 |
103 | Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды
| 4 |
104 | Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін жүргізілетін бағалау
| 4 |
105 | Адамның жоғары деңгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға орайластыру арқылы оқу қабілетін белгіле
| 3 |
106 | Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі
| 3 |
107 | Аффект ұғымын анықтайды
| 5 |
108 | Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабар беруді көздейтін багалау мақсаты
| 1 |
109 | Тұлғаның өз санасына және басқа адамдар санасының мазмұнына ой жүгірте білуі:
| 4 |
110 | Адамгершілік тәрбиесі – бұл
| 4 |
111 | Оқыту процесінің нәтижелілігін дидактикалық процесті оқыту жағдайымен бірлікте анықтау:
| 4 |
112 | А.С .Макаренко педагогикалық процессті қарастырды:
| 4 |
113 | Оқу пирамидасында сәйкес оқушылардың алған ақпараты 30% есте сақтауы үшін көмектесетін тәсіл
| 1 |
114 | Тұлғаның интуитвті-эмоциональды, субъективті діни тәжірибесі . . . дүниеге көзқарасына қатысты болады:
| 3 |
115 | Білім беру мен мәдениеттің байланысы:
| 2 |
116 | Олар ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатындығымын ерекшеленеді
| 2 |
117 | Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы
| 4 |
118 | Оқытудың жеке заңдылықтары.
| 1 |
119 | Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсет
| 5 |
120 | Әдістемелік жұмыс : 1)Педагогикалық кадрлардың идеялық, ғылыми-теориялық, кәсіби, мәдени, әдістемелік деңгейін көтеру бойынша ұжымдық, топтық, жеке- дара жүйелік жұмыстардан құрылған күрделі шығармашылық.
| 1 |
121 | Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем
| 4 |
122 | Педагогика пәні бұл –
| 4 |
123 | Сабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелері жоспарлаған зерттеу сабағын мұғалімдердің бірі жүргізеді. Осыдан нейінгі кезен
| 1 |
124 | Білім алуда қандай бағалау аса пайдалы
| 2 |
125 | Баланың білім-дағды, білік және өз бетінше әрекет ету мүмкіндіктерінің дамуына қарай орнатылатын, нығайтылатын, бөлшектенетін уақытша құрал
| 2 |
126 | Проблемалық оқыту мәні:
| 4 |
127 | Педагогикалық кеңестің мәжілісінде қарастырылмайтын мәселелер:
| 4 |
128 | Білім беру – бұл:
| 5 |
129 | Сабақты зерттеу тәсілінің қажеттілігі
| 1 |
130 | Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз
| 1 |
131 | Сабақты зерттеудің мойындалған ерекшелігінің бірі
| 4 |
132 | Адамгершілік тәрбиесі негізделмейді:
| 5 |
133 | Тәрбиеші мен тәрбиеленушінің арасындағы тиісті қарым-қатынасты орнатуға бағытталған принцип:
| 3 |
134 | Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде бақылауға алынатын сыныптардың санатын анықтайтын өлшем
| 4 |
135 | Мұғалімнің сындарлы оқыту теориясына сәйкес сабақты ұйымдастыру ерекшелігі
| 5 |
136 | Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды
| 4 |
137 | Оқытушының кәсіптік өзін-өзі тәрбиелеуі - бұл:
| 3 |
138 | Дарынды және талантты оқушыларды ынталандырып және әлеуетін дамытудағы тиімді тәсілдер
| 5 |
139 | Оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тәсілінің түйінді сипаты
| 3 |
140 | Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемінің сипаттамасы
| 2 |
141 | Оқу үшін бағалаудың мақсаты
| 2 |
142 | Оқушылардың кәсіби бағдарына енгізіледі:
| 1 |
143 | Дарынды талантты балларды тексеру парағы бойынша мәселені шеше алатын оқушыларға тән ерекшелік
| 1 |
144 | Мектептегі білім беру мазмұнын аныктайтын негізгі құжаттар
| 1 |
145 | Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым
| 4 |
146 | Сабақты зерттеудің алғашқы қадамын көрсетіңіз:
| 2 |
147 | Дағдыға дағдыландыру мақсатында ақыл-ой немесе жазбаша әрекеттің қайталанып бірнеше рет орындалуы
| 2 |
148 | Жобалық қызмет технологиясының мәні студенттің жеке басына, авторитарлық, бұйрық педагогикасын мүлдем жоққа шығаруға бағытталған;
| 3 |
149 | Оқушылардың метатнымдық немесе өздігінен реттелетін оқуының алғышарты
| 4 |
150 | Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз
| 4 |
151 | Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттері болып табылады:
| 1 |
152 | Дарынды және талантты оқушылардың табандылыққа қатысты сипаттамасы
| 3 |
153 | Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде бақылауға алынатын сыныптардың санатын анықтайтын өлшем
| 4 |
154 | Сабақты зерттеу тәсілін жоспарлау барысындағы «зерттелінетін» оқушылар санаты
| 4 |
155 | Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелерінің түйінді идеяларды зерттеуге қатысты жауап іздеуі үшін жүргізілетін қадамды анықтаңыз:
| 3 |
156 | Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама
| 1 |
157 | Педагогикалық қарым-қатынас көрсетеді:
| 1 |
158 | «Қара жәшік» ішіндегі жұмысты көрсетіңіз
| 4 |
159 | Оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін сурақты қарапайым етіп қою. Бір дұрыс жауатты тануданыз
| 1 |
160 | Оқу материалын жүйелі түрде және оны өткен материалмен байланыстыра отырып меңгеруге ықпал жасайтын қағида:
| 1 |
161 | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі
| 1 |
162 | Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталған әңгіменің түрі
| 1 |
163 | Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Осы метафораның негізгі идеясын көрсетіңіз
| 4 |
164 | Дүниеге көзқарастың жүйесі:
| 1 |
165 | Сабақ бірліктері:
| 2 |
166 | Мұғалімдер мен ересектерді түсініктеме беруге жетелеу дарынды және талантты оқушылардың қай сипаттамасына тән
| 5 |
167 | Өзара әрекеттесу педагогикасы, мұнда педагогикалық процестің екі қатысушысының өзара тепе-тең, тең құқылы, өз білімдері мен мүмкіндіктерін серіктестері ретінде әрекет етеді:
| 4 |
168 | Тұлғаның біліктілік дәрежесін анықтау мақсатында бағалау
| 1 |
169 | Ең үздік оқушыларды анықтаудағы ерте символдық белсенділік сенімді өлшемінің сипаттамасы
| 5 |
170 | Дүниетанымның формалары:
| 3 |
171 | Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз
| 1 |
172 | Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрін көрсетіңіз
| 3 |
173 | Оқушылардың ой-пікірлерінде үлкен алшақтық болып,әрқайсысы өз шешімдерінде қалатын әңгіме түрі
| 4 |
174 | Жоғары мектеп педагогикасының маңызды бөлімдерінің бірі:
| 2 |
175 | Дүниеге көзқарас қандай қызметті атқаратынын анықтаңыз:
| 4 |
176 | Оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісін көрсетіңіз:
| 5 |
177 | Ұжымдық-танымдық іс-әрекет - бұл:
| 1 |
178 | Акселерация :
| 3 |
179 | Кері байланыс және құрдастарының ескертулері тұрақты нәтижелерге қол жеткізуде мұғалімнің сынына қарағанда көп әсер етуі ықтимал екендігін айтқан зерттеушілер –
| 3 |
180 | Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мүғалім әрекеті
| 4 |
181 | Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым:
| 4 |
182 | Басқару әдістері:
| 5 |
183. | Педагог – бұл:
| 1 |
184. | Ұжымдық-танымдық іс-әрекеттің маңызды белгісі:
| 4 |
185. | Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабар беруді көздейтін багалау мақсаты
| 1 |
186 | Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінң интерпретациясы
| 4 |
187 | Сабақты ұйымдастыруға жатпайтын формалар:
| 1 |
188. | Тәрбие үдерісінің заңдылықтары.
| 1 |
189. | Ренцулли мен Райс анықтаған дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңін көрсетіңіз
| 1 |
190. | Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталған әңгіменің түрі
| 1 |
191. | «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс
| 3 |
192. | Бақылау формалары:
| 3 |
193. | Көбінесе сабақтың қай жетілуі пайдаланылады:
| 2 |
194. | Сабақты зерттеу үдерісінде топ мүшелері жоспарлаған зерттеу сабағын мұғалімдердің бірі жүргізеді.Осыдан кейінгі кезеңі
| 3 |
195. | Топтық талқылауда таспаға жазып алу іс-әрекеттегі зерттеу үдерісінің қай кезеңіне жатады
| 1 |
196. | Қазіргі жаңашыл педагогтардың негізгі идеясы:
| 1 |
197. | Адамның жоғары деңгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға орайластыру арқылы оқу қабілетін белгіле
| 3 |
198. | Ата-анасынан балаға тұқым қуалау бойынша беріледі:
| 4 |
199. | Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсет
| 5 |
200. | Педагогика ғылымдары жүйесі:
| 2 |
201. | Университеттегі оқу процесінің функцияларына жатқызылмайды:
| 5 |
202. | Тұлғаның интуитвті-эмоциональды, субъективті діни тәжірибесі . . . дүниеге көзқарасына қатысты болады:
| 3 |
203. | Білім мазмұнын анықтаңыз - бұл келесі мәселені шешуді білдіреді:
| 1 |
204. | Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретциясы
| 3 |
205. | Аффект ұғымын анықтайды
| 5 |
206. | Сабақты зерттеу тәсілінің қажеттілігі
| 5 |
207. | Ынталандыруды өзгертуге бағытталған реакциялардың өзгерістері сипатталатын теориялар:
| 2 |
208. | Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелерінің түйінді идеяларды зерттеуге қатысты жауап іздеуі үшін жүргізілетін қадамды анықтаңыз
| 3 |
209. | Дүниетанымның компоненттері:
| 2 |
210. | Оқу үшін бағалаудың мақсаты
| 2 |
211 | Оқу үдерісінің тиімділігін анықтайтын негізгі фактор
| 3 |
212 | Жоғары оқу орнының білім беру ортасы келесі мәселені шешеді …
| 1 |
213 | Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі
| 4 |
214 | Мұғалімге оқытудың видео,веб материалдарға қолжетімділігі мен БАҚ пайдалануды қамтамасыз ететін білім
| 4 |
215 | Интербелсенді әдіс
| 3 |
216 | Дарынды және талантты оқушыларды ынталандырып және әлеуетін дамытудағы тиімді тәсілдер
| 3 |
217 | Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама
| 1 |
218 | Оқу үшін бағалаудың мақсаты
| 4 |
219 | Сабақтың дидактикалық міндетіне кірмейді:
1)білімге ендіру
| 4 |
220 | идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі
| 1 |
221 | Сабақты зерттеу (Lesson Stady) үдерісінде бақылауға алынатын сыныптардың санатын анықтайтын өлшем
1.тәрбиелілігі 2.тыңдалым дағдысы 3.оқу үлгерімі 4.зерттеу дағдысы 5.әлеуметтәк жағдайы
| 3 |
222 | Сабақты зерттеу (Lesson Stady) үдерісінде топ мүшелерінің түйінді идеяларды зерттеуге қатысты жауап іздеуі үшін жүргізілетін қадамды анықтаңыз
1.Мұғалімдердің зерттеу сабағы туралы бірнеше оқушымен сұхбат жүргізуі 2.Топ мүшелерінің зерттеу сабағы аяқталысымен бірден талқылау жүргізуі 3.Қандай сыныппен «бақылаудағы үш оқушы» назарға алынатынын шешуі 4.Жоспарлауда қолдану үшін зерделенген әдебиеттер нәтижелерін қорытуы 5.Топтың жұмыс нәтижелігін қамтамасыз ететін ережелер жүйесін жасауы
| 4 |
223 | Оқу үшін бағалаудың мақсаты
| 4 |
224 | Оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін сұрақты қарапайым етіп қою
| 2 |
225 | Дарынды және талантты оқушыларды ынталандырып және әлеуетін дамытудағы тиімді тәсілдер
| 2 |
226 | Топтық жұмыс жүргізудің қанша түрлері бар:
| 1 |
227 | Оқыту-педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
1.нақтылы тәрбие міндеттерін шешу мен жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатына бағытталған, ұйымдастырылған процесс;
| 2 |
228 | Сабақты жоспарлау:
| 3 |
229 | Психикалық дамуында ауытқушылық бар балаларды оқытумен және тәрбиелеумен айналысатын педагогика саласы:
| 1 |
230 | Оқыту принципі дегеніміз:
| 1 |
231 | Құқықтық тәрбиенің мәні:
| 4 |
232 | Қандай құрайтын тұрады білім беру жүйесі.
| 1 |
233 | Дарынды және талантты оқушыларды ынталандырып жане әлеуетін дамытудағы тиімді тәсілдер
1.марапаттау және әлеуетті мүмкіндіктерін көрсету 2.грант және академиялық қабілеттің болуы 3.сиақы және зияткерлік тапсырмалар беру 4.оқшаулау және жоғарғы ынтаның болуш 5.экстернат жане зиятнерлік тапсырмалар беру
| 5 |
234 | Адамның жоғарғы деңгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға ойластыру арқылы оқу қабілетін белгілеңіз
| 2 |
235 | Оқушыларды тәрбиелейтін бірлестіктер:
| 5 |
236 | Меңгеру процесінің негізгі этаптары:
| 5 |
237 | Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар.
| 4 |
238 | Сабақты зерттеудің алғашқы қадамын көрсетіңіз:
| 2 |
239 | Жеке тұлғаны үнемі зерттеу әдісі:
1)Салыстыру.
| 5 |
240 | Метатану терминінің мағынасы –
| 5 |
241 | Сабақтты зерттеу (Lesson Study) үдерісінде бақылауға алынатын сыныптардың санатын анықтайтын өлшем
| 1 |
242 | Сабақты зерттеуде зерттеу үшін жауапкершілік алады
| 1 |
243 | «Тәрбие» түсінігінің тар мағынасын ашыңыз:
| 4 |
244 | Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем
| 3 |
245 | Оқу материалын жүйелі түрде және оны өткен материалмен байланыстыра отырып меңгеруге ықпал жасайтын қағида:
| 1 |
246 | Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс 5 түйінді фактордың бірі
| 3 |
247 | Оқушылардың оқыту белсенділік мәселесін өндеуге ұлес қосқандар:
| 1 |
248 |
| 4 |
249 |
| 3 |
250 | Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама
| 1 |
251 | Оқушыларды тәрбиелу әдістеріне жатады:
| 3 |
252 |
| 3 |
253 |
| 4 |
254 |
| 2 |
255 |
| 5 |
256 | Мектептегі білім беру мазмұнын аныктайтын негізгі құжаттар
| 1 |
257 |
| 3 |
258 |
| 1 |
259 |
| 5 |
260 | Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз
| 1 |
261 | Сендіру әдістерінің қатарын көрсет:
| 2 |
262 |
| 4 |
263 | Оқытудағы тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар көмегімен «көрсету» аспектілері арасындағы сәйкестік
| 2 |
264 |
| 1 |
265 | Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шарты
| 5 |
266 | «Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту» неше кезеңнен түзіледі?
| 4 |
267 | Lesson study кезеңдерінің бірі - "Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп, талдауы". Осыдан кейінгі кезең
| 5 |
268 | Оқушының бейімдін анықтау үшін білік, дағдыларын тексеру жүргізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз
| 3 |
269 |
| 4 |
270 | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі
| 1 |
271 | Өзінің жетістіктерінің басқалардың нәтижесімен салыстыру жолымен тұлғалық қажетті сапаларды қалыптастыру және бекіту әдісі – бұл:
1.стимульдеу.
| 4 |
272 | Педагогикалық ұжымның, жеке мұғалімнің іс-әрекетіндегі барлық бағыттарын тексеру:
| 5 |
273 | Қандай кезеңге есептелген Ұлттық іс-қимыл жоспары оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша Қазақстан Республикасы?
1.5 жыл
| 1 |
274 | Білім алуда қандай бағалау аса пайдалы
| 2 |
275 | Бұл өлшемге сәйкес келетін балаларда ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатынын байқалады
| 2 |
276 | Сабақты зерттеу тәсілін жоспарлау барысындағы «зерттелінетін» оқушылар санаты
| 4 |
277 | «Өзгелерден қарағанда өзінің оқуының қалай жүретінін жақсы білетін және оны реттей алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем:
| 5 |
278 | А.С.Макаренко балалар ұжымын дамытуда төмендегі сатыларды қарастырды
| 2 |
279 | «Адамды бұзықтыққа келтіретін табиғат не нәсілдік кемістігі емес, қолайсыз қоғамдық жағдайлар мен жаман тәрбие» - автор?
| 1 |
280 | Сабақты зерттеу тәсілін жоспарлау барысындағы «зерттелінетін» оқушылар санаты
| 4 |
281 | Олар арқылы өңделетін және жаңғыртылатын мазмұн беріліп өңделетін және қабылданатын оқытушы мен студенттің өзара байланысты іс-қимылдарының логикалық тізбегі:
| 3 |
282 | Білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жинақтауға бағытталған қызмет –
| 4 |
283 | «Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем:
| 4 |
284 | Құқықтық тәрбиенің мәні:
| 4 |
285 | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі
| 3 |
286 | Адамгершілік тәрбиесі негізделмейді:
| 5 |
287 | Баланың білім-дағды, білік және өз бетінше әрекет ету мүмкіндіктерінің дамуына қарай орнатылатын, нығайтылатын, бөлшектенетін уақытша құрал
| 2 |
288 | Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс мұжырым
| 1 |
289 | Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, ақтаңдақтарды жоюдағы бағалау мақсаты
| 1 |
290 | Жаңартылған білім мазмұнын енгізудің нәтижесі неде:
| 4 |
291 | Сөздік, көрнекілік, практикалық әдістер тобы қандай жолмен жүйеленген:
| 2 |
292 | Оқытудың жаңа тәсідерін әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тәсілінің түйіні
| 3 |
293 | Жеке тұлғаны зерттеу үшін мұғалімдер үнемі қолданатын әдіс:
| 1 |
294 | Орта бірлесуден гөрі,бәсекеге бағытталған әңгіменің түрі
| 4 |
295 | Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі
| 4 |
296 | Қалыптастырушы (формативті) бағалау –
| 1 |
297 | Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің эмпирикалық әдістері:
| 3 |
298 | Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды
| 1 |
299 | Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем:
| 5 |
300 | Топтық талқылауды таспап жазып алу іс – әрекеттері зерттеу үдерісінің қай кезеңіне жатады
| 5 |
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.