Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 24 нұсқа
Педагогика
| 1 | Ақпараттық- коммуникациялық технологиялардың дамуы арқылы анықталатын өзгерістер
| 1 | |||||||
| 2 | Сынақтан өткізу сұрағы
| 3 | |||||||
| 3 | Жаттап алуға бағытталған және де берілген жауап «дұрыс» немесе «дұрыс емес» деп бағаланатындай қойылған сұрақ
| 5 | |||||||
| 4 | Әлеуметтік желілерді қолданудың мысалы болып табылады
| 2 | |||||||
| 5 | Оқуды даралаудың шешуші критерийі
|
| |||||||
| 6 | Веб сайтта ақпаратты іздеудің мысалы болып табылады
| 1 | |||||||
| 7 | Әлеуметтік, танымдық және аффектік компоненттер үйлесімі
| 2 | |||||||
| 8 | Оқу үшін бағалаудың мақсаты
| 2 | |||||||
| 9 | Оқушыны бағалау үшін интерпретация үдерісін көрсетіңіз
| 3 | |||||||
| 10 | Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Осы метафораның негізгі идеясын көрсетіңіз
| 1 | |||||||
| 11 | «Қаражәшік» ішіндегіжұмыс
| 5 | |||||||
| 12 | Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін жүргізілетін бағалау
| 1 | |||||||
| 13 | Оқу үшін бағалаудың мақсаты
| 2 | |||||||
| 14 | Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі
| 1 | |||||||
| 15 | Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа үстай алу қабілетін танытса онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады
| 5 | |||||||
| 16 | Бұл өлшемге сәйкес келетін балаларда ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатынын байқалады
| 2 | |||||||
| 17 | Дарынды және талантты балаларды анықтауда ойлау қабілетінің жылдамдығы өлшемі сәйкес келетін сипаттама
| 4 | |||||||
| 18 | «Өзгелерден қарағанда өзінің оқуының қалай жүретінін жақсы білетін және оны реттей алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем:
| 5 | |||||||
| 19 | Дарынды және талантты оқушылардың "жаңа идеяларға сынақ жүргізуге жане қателесүге тәүекеп етуге дайын» деген сипаттамасының санаты
| 3 | |||||||
| 20 | Олар ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатындығымен ерекшелінеді
| 5 | |||||||
| 21 | Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама
| 1 | |||||||
| 22 | Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжыры
| 5 | |||||||
| 23 | Сабақтызерттеудіңмойындалғанерекшелігіңбірі
| 1 | |||||||
| 24 | Топтық талқылауды таспаға жазып алу іс – әрекеттері зерттеу үдерісінің қай кезеңіне жатады
| 5 | |||||||
| 25 | Сабақты зерттеу тәсілін жоспарлау барысындағы зерттелінетін оқушылар санаты
| 3 | |||||||
| 26 | Оқытудың жаңа тәсідерін әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тәсілінің түйіні
| 3 | |||||||
| 27 | Сабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелері жоспарлаған зерттеу сабағын мұғалімдердің бірі жүргізеді. Осыдан нейінгі кезен
| 1 | |||||||
| 28 | Сабақты зерттеуде зерттеу үшін жауапкершілік алады
1. мектептің педагогикалық ұжымы 2. сабақ өткізген мұғалім 3. мектеп әкімшілігі 4.тоn жетекшісі 5. Бүкіл зерттеу тобы
| 5 | |||||||
| 29 | Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретциясы
| 3 | |||||||
| 30 | Л. Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соныңбірітабылатыноқыту
| 5 | |||||||
|
| Мұғалімге оқытудың видео,веб материалдарға қолжетімділігі мен БАҚ пайдалануды қамтамасыз ететін білім
| 4 | |||||||
|
| Сабақта оқушыларды суреттер, естелік сияқты дәлелдерді жинақтау және топтастыру тартқанда сын тұрғысынан ойлаудың дамитын дағдысы
| 1 | |||||||
|
| Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыру жағдайында төмен дағдыға жоғары міндет қойылған жағдай(М. Чиксентмихай) 1.зерігу 2.ойлану 3.алаңдау 4.ағын 5.түсіну
| 3 | |||||||
|
| Бұрынғы материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатында қойылатын қарапайым сұрақ
| 1 | |||||||
|
| Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталған әңгіменің түрі
| 1 | |||||||
|
| Ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жету аясындағытабысты талқылауларда басымдыққа ие әңгіме түрі
| 5 | |||||||
|
| Н. Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның бірі болып табылатын пікірталастық әңгәменің сиппатамасы 1. Ақпаратты тарату және мәселелерді шешу мақсатында ой бөліседі 2. Не істеу керек екенін түсіндіреді және ақпаратты жеткізеді 3. Басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды, бәсекеге қабілетті 4. Бір-бірінің қосқан үлесін сынамайды және сындарлылыққа негізделеді 5. Ұсыныстар айтылады, дәлел мен сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады
| 3 | |||||||
|
| Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, сондай ақ және осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі
| 3 | |||||||
|
| Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабар беруді көздейтін багалау мақсаты
1.кері байланыс ұсыну 2.бағдарлама мазмұнын бақылау 3.болжау және сұрыптау 4.оқытудағы қиындықтарды анықтау 5.стандарттарды орындау
| 1 | |||||||
|
| «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс
| 2 | |||||||
|
| Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Осы метафораның негізгі идеясын көрсетіңіз
| 5 | |||||||
|
| Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін жүргізілетін бағалу
| 5 | |||||||
|
| Оқушыны бағалау үшін интерпретация үдерісін көрсетіңіз
| 3 | |||||||
|
| Оқу үшін бағалауды мақсатын көрсетіңіз 1.табысқа жетуге бағыт беру 2.білім деңгейін анықтау 3.оқу жетістігін белгілеу 4.пәнге бейімділігін тексеру 5.пәндік бағытқа бөлу
| 1 | |||||||
|
| Дарынды , талантты оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай , қажет кезінде пайдалана алу сипаттамасына сәйкес өлшем
| 5 | |||||||
|
| Ренцулли мен Райс бойынша дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру қызметінің бірінші кезеңі
| 3 | |||||||
|
| «Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем:
| 4 | |||||||
|
| Бұл өлшемге сәйкес келетін балаларда ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатыны байқалады
| 2 | |||||||
|
| Дарынды және талантты балаларды анықтауда ойлау қабілетінің жылдамдығы өлшемі сәйкес келетін сипаттама
| 4 | |||||||
|
| Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа үстай алу қабілетін танытса онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады
1.мәселені шешу 2.есте сақтау және білім 3.күрделілінне деген сүйіспеншілік 4.өз білімін жетілдіру 5.шоғырлану
| 5 | |||||||
|
| «Өзгелерден қарағанда өзінің оқуының қалай жүретінін жақсы білетін және оны реттей алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем:
| 5 | |||||||
|
| Сабақты зерттеуде зерттеу үшін жауапкершілік алады
| 1 | |||||||
|
| Сабақты зерттеу тәсілін жоспарлау барысындағы «зерттелінетін» оқушылар санаты
| 4 | |||||||
|
| Сабақты зерттеудің мойындалған ерекшелігінің бірі
| 4 | |||||||
|
| Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым
| 4 | |||||||
|
| Оқытудың жаңа тәсідерін әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тәсілінің түйіні
1Зерттеу өзектілігі 2Бірізділік 3Креативтілік 4Жүйелілік 5Ғылыми дәлдік
| 3 | |||||||
|
| Топтық талқылауды таспаға жазып алу іс әрекеттегі зерттеу үдерісінің кай кезеңіне жатады
1.рефлексия 2. бағалау 3.қадағалау 4.тапдау 5. жоспарлау
| 3 | |||||||
|
| Сабақты зерттеу(Lesson Study) үдерісінде топ мүшелері жоспарлаған зерттеу сабағын мұғалімдердің бірі жүргізеді. Осыдан кейінгі кезең 1.топтың жұмыс нәтижелігін қамтамасыз ететін ережелер жүйесін жасау 2.топ мүшелердің зерттеудің түйінді идеяларын өзара келісіп алуы 3.топ мүшелерінің бақылауға алатын оқушыларды анықтау 4.зерттеу сабақтары туралы оқушылармен мұғалімдердің сұхбат жүргізуі 5.жоспарлауда қолдану үшін әдебиеттер нәтижелерін қорыту | 4 | |||||||
|
| Оқу үшін бағалауды мақсатын көрсетіңіз 1.табысқа жетуге бағыт беру 2.білім деңгейін анықтау 3.оқу жетістігін белгілеу 4.пәнге бейімділігін тексеру 5.пәндік бағытқа бөлу | 1 | |||||||
|
| Метатану үрдісінің мағынасы? 1. топтық негізде оқыту 2.сыни түрғыдан ойлау 3.диалог ретінде оқу 4.қалай оқу керектігін үйрену 5.жас ерекшелігіне сай оқыту | 4 | |||||||
1 | Тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тәсілі: 1) түрткі болу 2) сілтеме жасау 3) мәселені шешу 4) сынақтан өткізу 5) басқаға бағыттау | 1 | ||||||||
2 | Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін оқуының алғышарты: 1) мұғалімнің ұйымдастыру қабілеті 2) мұғалімнің теориялық білімі 3) мұғалімнің ұарым-қатынасы 4) мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі 5) мұғалімнің тұлғалық қабілеті | 4 | ||||||||
3 | Түрткі болу сұрағын көрсетіңіз: 1) Осы айтқандарыңызға дәлел келтіре аласызба 2) Кешегі сабақта қандай маңызды мәселелерге тоқталды 3) Бұл мәселе жөнінде тағы кім өз ойын айтқысы келеді 4) Бүгінгі сабақ сіздердің көңілдеріңізден шықты ма 5) Берілген мысал айтылу мақсатына қарай қандай сөйлем | 2 | ||||||||
4 | Сабақта оқушыларды суреттер, естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау және топтастыруға тартқанда сын тұрғысынан ойлаудың дамитын дағдысы: 1) Талдау 2) Бағалау 3) Интерпретациялау 4) Тексеру 5) Бақылау | 3 | ||||||||
5 | Оқушылар жауап бергеннен кейін мұғалімнің кідіріс жасау уақытын ұлғайтуы: 1) сыныптас құрбыларынан, мұғалімнен көмек сұрай алады 2) өзінің берген жауабын басқа сөздерге айналдыра алады 3) жауаптарын түзетуге, нақтылауға, дұрыстауға мүмкіндік береді 4) мағынаны күшейту үшін жауапты сөзбе-сөз қайталай алады 5) басқа оқушылардың жауаптармен өз жауабын салыстыра алады | 3 | ||||||||
6 | Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталған әңгіменің түрі 1)Әңгіме-дебат 2)Рефлексиялық әңгіме 3)Кумулятивтік әңгіме 4)Дамытушы әңгіме 5)Зерттеушілік әңгіме | 1 | ||||||||
7 | Метатану үдерісінің мағынасы: 1) топтық негізде оқыту 2) жас ерекшелігіне сай оқыту 3) диалог негізінде оқыту 4) қалай оқу керектігін үйрену 5) сыни тұрғыдан ойлау | 4 | ||||||||
8 | Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, ақтаңдақтарды жоюдағы бағалау мақсаты 1)бағдарлама мазмұнын бақылау 2)стандартты бақылау және орындау 3)оқыту стилін бақылау 4)оқудағы қиындықтарды анықтау 5)болжау және сұрыптау | 4 | ||||||||
9 | Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, қателерді түзетудегі бағалау мақсаты: 1) уәж түріндегі кері байланыс 2) стандартты бақылау және орындау 3) болжау және сұрыптау 4) оқудағы қиындықтарды анықтау 5) бағдарлама мазмұнын бақылау | 4 | ||||||||
10 | Оқушылар мен мұғалімдерге білім және дағды туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты 1) стандартты орындау 2) оқудағы қиындықтарды анықтау 3) болжау және сұрыптау 4) кері байланыс ұсыну 5) бағдарлама мазмұнын бақылау | 4 | ||||||||
11 | Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз 1) уақыттың тапшылығы 2) оқу үдерісінің қарқыны 3) бағалау сипатын өзгерту 4) модерация үдерісіне 5) бағалау кестесінің ауысуы | 3 | ||||||||
12 | Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін сондай-ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерінанықтауға бағытталған бағалау түрі 1)жылдық бағалау 2)сараланған бағалау 3)оқу үшін бағалау 4)ағымдық бағалау 5)оқуды бағалау | 3 | ||||||||
13 | Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі 1. қорытынды бағалау 2. оқуды бағалау 3. оқу үшін бағалау 4. жылдық бағалау 5. аралық бағалау | 3 | ||||||||
14 | Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі 1. оқушының тапсырманы орындағанын бақылау 2. оқушының көшбасшылық қасиеттерін ескеру 3. оқушыға тақырып бойынша сұрақ қою 4. оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау 5. оқушының жауабын тақырыпқа сәйкестендіру | 4 | ||||||||
15 | Дарынды және талантты оқушылардың "жаңа идеяларға сынақ жүргізуге жане қателесүге тәүекеп етуге дайын» деген сипаттамасының санаты 1.қоғамдық көшбасшылы 2.жеке оқуы 3.креативті ойлау 4.табандыпы 5.ынталандыру | 3 | ||||||||
16 | Дарынды және талантты балалардың анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі
1.мәселені шешу 2.ойлау қабілетінің жылдамдығы 3.икемділік 4.есте сақтау және білім 5.өз білімін жетілдіру | 2 | ||||||||
17 | Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа үстай алу қабілетін танытса онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады
1.мәселені шешу 2.есте сақтау және білім 3.күрделілінне деген сүйіспеншілік 4.өз білімін жетілдіру 5.шоғырлану | 5 | ||||||||
18 | Дарынды және талантты балалардың өз білімін жетілдіру сипаттамасын көрсетіңіз 1)жеке жетістіктерді стандартына ұмтылады 2)топты идеяларды қабылдауға иландырады 3)олар өздерінің оқуларын реттей алады 4)идея ұсынып, дәлелдермен айғақтайды 5)мақсатты өзі үшін белгілеп, оған ұмтылады | 3 | ||||||||
19 | Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатындығымен ерекшелінетін оқушы:
| 4 | ||||||||
20 | Дарынды және талантты оқушыларды ынталандырып және әлеуетін дамытудағы тиімді тәсілдер: 1. оқшаулау және жоғарғы ынтаның болуы 2. экстернат және зияткерлік тапсырмалар беру 3. грант жане академиялық қабілеттің болуы 4. марапаттау және әлеуетті мүмкіндіктерін көрсету 5. сиақы және зияткерлік тапсырмалар беру | 2 | ||||||||
21 | Дарынды, талантты оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай, қажет кезінде пайдалана алу сипаттамасына сәйкес өлшем: 1) шоғырлану 2) өз білімін жетілдіру 3) есте сақтау және білім 4) мәселені шешу 5) ерте символдық белсенділік | 3 | ||||||||
22 | Сабақты зерттеуді жүзеге асыратын педагогтар: 1)Мектептегі бар тәжірибені жинақтайды 2)Ата – аналардың оқыту нәтижесіне ықпалын зерттейді 3) Оқытудың жаңа тәсілін модельдейді 4)Халықаралық зерттеуге қатысады 5)«Оқушы үні» жобасын жүзеге асырады | 3 | ||||||||
23 | Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асырудағы бастапқы кезең
| 4 | ||||||||
24 | Сабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісіне топ мүшелерінің зерттеу сабағы жоспарлауға дейінгі кезеңі 1) Келесі зерттеу сабағының мақсатын белгілеу 2) Белгіленетін құрылымға сай талқылау жүргізу 3) Топ мүшелерінің бақылауға алынатын оқушыларды анықтауы 4) Зерттеу сабағы туралы сұхбат жүргізу 5) Топ мүшелерінің "зерттелетін" оқушыларды қадағалауы | 3 | ||||||||
25 | Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жету аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие болатын әңгіменің түрі: 1)танымдық әңгіме 2) кумулятивтік әңгіме 3) жұптық әңгіме 4) зерттеушілік әңгіме 5) әңгіме-дебат | 4 | ||||||||
26 | Сабақты зерттеу (Lesson Study) тәсілінде зерттеу сабағы аяқталғаннан кейін жүзеге асатын талдаудың белгіленген құрылымы бойынша кезеңдерінің бірі: 1) келесі сабақты зерттеуді топпен бірлесе жоспарлау 2) топпен бірлесе сабақтың мақсатын анықтау 3) түйінді идеяларды талқылау 4) зерттеу сабағының күтілетін нәтижесін болжамдау 5) зерттеуге қажетті әдебиеттерді зерделеу | 1 | ||||||||
27 | Сабақты зерттеу үдерісінде білім сапасын арттыратын белгілі бір тәсілді дамыту жолын анықтау үшін зерделенеді: 1) ата-аналар ықпалы 2) оқушылардың оқу үдерісі 3) әдістемелік бірлестіктің жұмысы 4) ұжымның жетістігі 5) мұғалімнің оқыту тәжірибесі | 2 | ||||||||
28 | Сабақты зерттеу тәсілінің бастапқы кезеңі 1)Топ мүшелерінің бірлесіп сабақты егжей-тегжейлі жоспарлауы 2)Оқу үдерсінде алынған нәтижелерді есепке алу 3)Оқушылардың оқу үдерісіндегі нәтижелерін жүйелеу, талдау 4)Топ мүшесінің белгіленген сыныпта зерттеу сабағын өткізуі 5)Топ мүшелерінің жұмысты бірлесе қайта жоспарлауы | 1 | ||||||||
29 | Оқу үшін бағалаудың мақсаты 1)пәндік бағытқа бөлу 2)табысқа жетуге бағыт беру 3)баға қойып , нәтижені тіркеу 4)пәнге бейімділігін тексеру 5)білім деңгейін анықтау | 2 | ||||||||
30 | Бұрынғы материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатында қойылатын қарапайым сұрақ: 1) түсіндерме 2) қайта бағыттау 3) сынақтан өткізу 4) басқаға бағыттау 5)түрткі болу | 5 | ||||||||
| 1 | Әр түрлі жастағы табысты сыныптарда мұғалімнің оқу үдерісін бағыттап, толықтырып,қолдап отыру рөлі
| 4 |
| ||||||
| 2 | Окушылардын білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтар өткізу сұрақ қою мысалы
| 3 |
| ||||||
| 3 | Оку үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторлардын бірі
| 2 |
| ||||||
| 4 | Н.Мерсер зерттеулеріне сәйкес, әңгіме-дебат барысында байқалатын әрекет 1. Қатысушылар ұсынылған идеяларды төзімділікпен тыңдайды 2. Қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді 3. Ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады 4. Ұсынылған идеялар қайталанады және үнемі мұхият бағаланады 5. Топтағы қатысушылардың келісімге ұмтылуы маңызды деп саналады
| 3 |
| ||||||
| 5 | Мұғалімнің Оқушыларды болжамдар ұсынып, талқылауға тарту арқылы пікірлеуге, дәлелдемелер келтіруге үйрететін әнгіме түрі
| 3 |
| ||||||
| 6 | Толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз ойларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ
| 2 |
| ||||||
| 7 | Н.Мерсер бойынша кумулятивтік әңгіменің сипаттамасын көрсетіңіз 1. идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді 2. әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағаланады 3. пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады 4. топтағы қатысушылар өзара келісімге қол жеткізуге тырысады 5. ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады |
1 |
| ||||||
| 8 | Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі
| 2 |
| ||||||
| 9 | Бағалау мақсатында жүргізілетін қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы
| 2 |
| ||||||
| 10 | Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың *қара жәшік* метафорасы қолданылған. Осы метафораның негізгі идеясы
| 3 |
| ||||||
| 11 | Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі
| 3 |
| ||||||
| 12 | Қара жәшік ішіндегі жұмыс ретінде белгілі болған бағалау
| 3 |
| ||||||
| 13 | Оқуды бағалау оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз
| 1 |
| ||||||
| 14 | Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты
| 3 |
| ||||||
| 15 | Оқу үрдісіне ақпараттық - коммуникациялық технологияларды енгізу барысында білікті мұғалімде болуы қажет білім Бір дұрыс жауапты таңдаңыз
| 5 |
| ||||||
| 16 | Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін , сондай - ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі.Бір дұрыс жауапты таңдаңыз
| 3 |
| ||||||
| 17 | Lesson studу кезеңдерінің бірі - " қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеу , талдауы . Осыдан кейінгі кезең Бір дурыс жауапты таңдаңыз
| 5 |
| ||||||
| 18 | Ренцулли мен Райс бойынша дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру қызметінің бірінші кезеңі
| 2 |
| ||||||
| 19 | Дарынды және талантты оқушылардың табандылыққа қатысты сипаттамасы
| 1 |
| ||||||
| 20 | Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемінің сипаттамасы
| 2 |
| ||||||
| 21 | Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі.
| 3 |
| ||||||
| 22 | Сабақты зерртеу ( Lesson Study ) үдерісінде бақылауға алынатын сыныптардың санатын анықтайтын өлшем.
| 1 |
| ||||||
| 23 | Іс - әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны.
| 2 |
| ||||||
| 24 | Сабақты зерртеу ( Lesson Study ) үдерісінде топ мүшелерінің түйінді идеяларды зерттеуге қатысты жауап іздеуі үшін жүргізілетін адамды анықтаңыз.
| 2 |
| ||||||
| 25 | Сабақты зерттеу тәсілінің қажеттілігі
| 1 |
| ||||||
| 26 | Сабақты зерттеу тәсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мән беріледі:
| 4 |
| ||||||
| 27 | Дарынды , талантты оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай , қажет кезінде пайдалана алу сипаттамасына сәйкес өлшем
| 1 |
| ||||||
| 28 | « Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін , бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы » сипатына сайкес келетін өлшем
| 4 |
| ||||||
| 29 | Д. Фриманның дарынды , талантты балаларды тексеру парағы бойынша « мәселені шешу » өлшемнің сипаттамасы 1.ақпаратты толықтырып , қайшылықтарын анықтайды 2.ақпаратты есте сақтап қана қоймай , оны пайдалана алады 3. жоспарлауға көп уақыт жұмсағанымен , оны тез жүзеге асырады 4. оқыту үдерісінің қалай жүретінін біледі , өздерінің оқуын реттейді 5.қызығушылығын арттыру үшін күрделі тапсырмаларға ұмтылады , | 1 |
| ||||||
| 30 | Дарынды , талантты балаларды тексеру парағы бойынша мәселені шеше алатын оқушыларға тән ерекшелік
| 1 |
| ||||||
| 1 | Түрткі болу сұрағын көрсетініз
| 2 |
| ||||||
| 2 | Оқушылар жауап бергеннен кейін мұғалімнің кідіріс жасау уақытын ұлғайтуы
| 4 |
| ||||||
| 3 | Ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жету аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие әңгіме түрі
| 4 |
| ||||||
| 4 | Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыру жағдайында төмен дағдыға жоғары міндет қойылған жағдай (М. Чиксентмихай)
| 4 |
| ||||||
| 5 | Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталғын әңгіменің түрі
| 1 |
| ||||||
| 6 | Метатану үдерісінің мағынасы
| 5 |
| ||||||
| 7 | Сабақта оқішыларды суреттер, естелік жазбалары сиақты дәлелдерді жинақтау және топтастыруға тартқанда сын тұрғысынан ойлаудың дамитын дағдысы
| 4 |
| ||||||
| 8 | Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, қателерді түзетудегі бағалау мақсаты
| 5 |
| ||||||
| 9 | «қара жәшік» ішіндегі жұмыс ретінде белгілі болған бағалау
| 5 |
| ||||||
| 10 | Оқуда қаолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкідіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағыттылған бағалау түрі
| 1 |
| ||||||
| 11 | Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпритациясы
| 1 |
| ||||||
| 12 | Оқушыны бағалау үшін қортынды жасау үрдісі
| 5 |
| ||||||
| 13 | Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстыру шартын көрсетініз
| 4 |
| ||||||
| 14 | Оқушыны бағалау үшін интерпритация үдерісін көрсетіңіз
| 4 |
| ||||||
| 15 | Ренцулли мен Райс бойынша дарында және талатты оқушылардың білімін жетілдіру қызметінің бірінші кезеңі
| 1 |
| ||||||
| 16 | Дарынды және талатты балалардың анықтау өлщемдерінің ішіндегі «өз білімі жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама
| 2 |
| ||||||
| 17 | Дарынды және талатты оқушылардың «Жаңа идеяларға сынақ жүргізуге және қателесуге тәекел етуге дайын» деген сипаттамасының санаты
| 4 |
| ||||||
| 18 | Олар ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатындығымын ерекшеленеді
| 3 |
| ||||||
| 19 | Дарынды және талатты балаларды анықтауда «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік
| 2 |
| ||||||
| 20 | Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемінің сипаттамасы
| 1 |
| ||||||
| 21 | Дарынды және талатты балаларды анықтауда жоспарлауда көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшелінетін оқушыны өлшемі
| 2 |
| ||||||
| 22 | Іс- әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны
| 1 |
| ||||||
| 23 | Сабақты зерттеу (lesson Study) үдерісіне топ мүщелерінің түйінді идеяларды зеттеуге қатысты жауап іздеуі үшін жүргізілетін қадамды анықтаныз
| 1 |
| ||||||
| 24 | Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі
| 5 |
| ||||||
| 25 | Lesson study кезеңдерінің бірі – «Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп, талдауы». Осыдан кейінгі кезең
| 2 |
| ||||||
| 26 | Сабақты зерттеу (Lesson study) үдерісіне бақылауға алынатын сыныптардың санатын анықтайтын өлшем
| 4 |
| ||||||
| 27 | Сабақты зерттеу тәсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мән беріледі
| 3 |
| ||||||
| 28 | Сабақты зерттеу тәсілінің қажеттілігі
| 4 |
| ||||||
| 29 | Оқушыларды жетістіктері үшін марапаттау жүргізудегі бағалау мақсаты
| 3 |
| ||||||
| 30 | Бұрынғы материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатында қойылатын қарапайым сұрақ
| 1 |
| ||||||
|
| Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық коммуникациялық технологиялардың көмегімен модельдеу аспектілері арасындағы сәйкестік
| 1 |
| ||||||
|
| Ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жету аясындағы табысты талқылауда басымдыққа ие әңгіме түрі
| 5 |
| ||||||
|
| Мұғалімнің сыныптағы оқу үдерісінің тиімділігін айқындауына қажет факторлардың бірін көрсетіңіз
| 2 |
| ||||||
|
| Жорамалдарды растау,тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады
| 3 |
| ||||||
|
| Н.Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның бірі табылатын пікірталастық әңгіменің сипаттамасы 1. Бір-бірінің қосқан үлесін сынамайды 2.Не істеу керек екенін түсіндіреді және мәселелерді шешу мақсатында ой бөліседі 3.Ақпаратты тарату және мәселелерді шешу мақсатында ой бөліседі 4.Ұсыныстар айтылады дәлел мен сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады 5.Басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды.бәсекеге қабілетті
| 5 |
| ||||||
|
| Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі
1.Оқушыларды өзін-өзі, өзара бағалауға араластыру 2.Оқушыға жеткен деңгейіне сәйкес шешім шыгарылуы 3.Оқушылардың әрқайсысына жеке тапсырма даярлау 4.Оқушылардың ішкі жане сыртқы тестілер тапсыруы 5.Оқушының оқуын бағалауда өлшемдердің зерделенуі
| 1 |
| ||||||
|
| Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тестілеуді қайталап өткізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз
| 5 |
| ||||||
|
| Оқушыны бағалау үшін интерпретация үдерісін көрсетіңіз
| 5 |
| ||||||
|
| Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шарты
1. бағалау кестесінің ауысуы 2. уақыттың тапшылығы 3. оқу үдерісінің қарқыны 4. модерация үдерісінде 5. бағалау сипатын өзгерту | 5 |
| ||||||
|
| Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін жүргізілетін бағалу
1. жылдық бағалау 2. тұрақты бағалау 3. сараланған бағалау 4. оқытуды бағалау 5. оқу үшін бағалау | 5 |
| ||||||
|
| .Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар . « Кадағалау » сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті .
1. оқушының сұраққа жауабын тындау 2.оқушының тапсырманы қалай орындағанын түсіну 3. оқушыға тапсырма бойынша сұрақ қою 4.оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау 5. оқушының жауабын уnriмен сәйкестендіру | 1 |
| ||||||
|
| «Қара жәшік » ішіндегі жұмысты көрсетіңіз
| 4 |
| ||||||
|
| «Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем:
| 5 |
| ||||||
|
| Олар ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатындығымын ерекшеленеді 1. өз білімін жетілдіру 2. шоғырлану 3. есте сақтау және білім 4. күрделілікке деген сүйіспеншілік 5. мәселені шешу | 2 |
| ||||||
|
| Бұл өлшемге сәйкес келетін балаларда ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатынын байқалады 1. Мәселені шешу 2. Шоғырлану 3. Ойлау қабілетінің жылдамдығы 4. Есте сақтау және білім 5. Өз білімін жетілдіру | 2 |
| ||||||
|
| Үздік оқушылар ақпаратты бinin қана қоймай , кажет кезінде пайдалана алатынын нерсететін сенімді өлшем ( Фриман)
1. өз білімін жетілдіру 2. шоғырландыру 3. есте сақтау және білік 4.населені шешу 5. икемділік | 3 |
| ||||||
|
| Д.Фриманның дарынды,талантты балаларды тексеру парағы бойынша мәселені шешу өлшемнің сипаттамасы 1.жоспарлауға көп уақыт жұмсағанымен оны тез жүзеге асырады 2.Ақпаратты есте сақтап ғана қоймай,оны пайдалана алады 3.оқу үдерісінің қалай жүретінін біледі,өздерінің оқуын реттейді 4.қызығушылығын арттыру үшін күрделі тапсырмаларға ұмтылады 5.ақпаратты толықтырып,қайшылықтарын анықтайды
| 5 |
| ||||||
|
| Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем: 1. мәселені шешу 2. өз білімін жетілдіру 3. ерте символдық белсенділік 4. есте сақтау және білім 5. күрделілікке деген сүйіспеншілік | 5 |
| ||||||
|
| Дарынды және талантты оқушылардың табандылыққа қатысты сипаттамасы 1. Өзін-өзі сынайды және бағалай алады 2. Проблемаларды анықтайды және шешеді 3. Зандылықтар мен байланысты анықтайды 4. Қойған сұрақтары тиянықты, нақты болады 5. Құрбы-құрдастары құрметтейді | 4 |
| ||||||
|
| Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде бақылауға алынатын сыныптардың санатын анықтайтын өлшем 1. тыңдалым дағдысы 2. әлеуметтік жағдайы 3. зерттеу дағдысы 4. оқу үлгерімі 5. тәрбиелігі | 4 |
| ||||||
|
| Сабақты зерттеу тәсілінің қажеттілігі
1. авторлық бағдарламаны жүзеге асыру 2. стандарттарды жетілдіру 3. стандартты тапсырмаларды орындау 4. ішкі мониторинг жүргізу 5.оқу сапасын арттыру
| 5 |
| ||||||
|
| Сабақты зерттеу тәсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мән беріледі
1. Оқушылардың өз бетінше оқу ресурстарын жинақтауы 2. Сабақты зерттеу тәсілінің айналымын қамтамасыз ету 3. «Зерттелетін оқушыларға» ерекшеленген тапсырмаларды дайындау 4. «Бақылаудағы» оқушылардың сабақта өтілетін материалды игеруі 5. Сабаққа берілетін бағаны болжамдау | 4 |
| ||||||
|
| Іс әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны
1.оқушыны анықтау 2.міндеттеме алу 3.қайта бастау 4.зерттеуді дайындау 5.тәжірибені жетілдір | 2 |
| ||||||
|
| Lesson study кезеңдерінің бірі - "Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп, талдауы". Осыдан кейінгі кезең
1. Сабақты зерттеуге қатысушылардың барлығының сабақтың табысты және жетілдіруге тиіс тұстары 2. Сабақты зерттеу өткізу және Lesson study –ге қатысушылардың оны бақылауы 3. Әріптестердің немесе тәжірибелі мұғалімдердің кеңесіне сүйеніп, сабақтың мақсатын қою 4. Сабақты зерттеуді жақсарту жөніндегі дамыту жолдарын анықтау үшін бейресми кездесу өткізу 5. Зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson Study-діжоспарлау | 5 |
| ||||||
|
| Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі
1. мұғалім зерттеу барысында жинақтаған білімімен педагог менімен бөлісе алады 2. Сабақты зерттеу нәтижелерінің жүйелі түрде жариялануы мұғалімдердің томірибесін қолдау үшін маңызды емес 3. зерттеу барысында барлық топ мүшелері толық емес жане әртүрлі дәрежеде үдеріске тартылады 4 . негізгі жауапкершілік сабақ беретін мұғалімге гана жүктеледі және талап етіледі 5.оқыту мен сабаққа берілген кез келген бала жеке жұмысына қатысты болады | 1 |
| ||||||
|
| Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелерінің түйінді идеяларды зерттеуге қатысты жауап іздеуі үшін жүргізілетін қадамды анықтаңыз: 1. Топ мүшелерінің зерттеу сабағы аяқталысымен бірден талқылау жүргізілуі 2. Топтың жұмыс нәтижелігін қамтамасыз ететін ережелер жүйесін жасауы 3. Жоспарлауда қолдану үшін зерделенген әдебиеттер нәтижелерін қорытуы 4. Қандай сынып пен «бақылаудағы үш оқушы» назарға алынатынын шешуі | 3 |
| ||||||
|
| Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар.
«Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мүғалім әрекеті 1.оқушының тапсырманы орындауын қарау 2.жазбаша тест жүмыстарының жинағын құрастыру 3.оқушынң жауабына сәйкес шешім қабылдау 4.оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру 5.қажеттілікке сәйкес қосымша ресурс даярлау | 4 |
| ||||||
|
| Оқушыны толығырақ жауап беруге итермелеп, өткен материалды ойғасалу кезінде қолданылатын сұрақ қою тәсілі: 1. Сынақтан өткізу 2. Түрткі болу 3. Балама жауапты 4. Басқаға бағыттау 5. Бастама жасау | 2 |
| ||||||
|
|
|
|
| ||||||
| Педагогика |
|
1 | Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш ситпаттама бар. Қадағалау сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті
| 5 |
2 | Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерің бірі
| 2 |
3 | Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық коммуникативтік технологиялардың көмегімен «модельдеу» аспектілері арасындағы сәйкестік
| 3 |
4 | Топтағы бірлескен жұмысты жүзеге асырудың эмоианалдық мақсаты
| 2 |
5. | Жорамалдарды растау, тексеру үшңн деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады
| 1 |
6. | Оқушыларды жетістіктері үшін марапаттау жүргізудегі бағалау мақсаты
| 1 |
Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біnіn , өздерінің оқуын реттей алатындығымен ерекшелетін оқушынын анықтайтын өлшем
1. ойлау қабілетінің жылдамдығы 2. өз білімін жетілдіру 3. есте сақтау және білім 4. мәселені шешу
|
| 2 |
Сабақты зерттеу үдерісінде білім сапасын арттыратын белгілі бір тәсілді дамыту жолын анықтау үшін зерделенеді 1.әдістемелік бірлестіктің жұмысы 2.ата-аналардың ықпалы 3.ұжымның жетістігі 4.оқушылардың оқу үдерісі 5.мұғалімнің оқыту тәжірибесі |
| 4 |
«Қара жәшік » ішіндегі жұмыс
|
| 5 |
Түрткі болу сұрағын көрсетіңіз
1.Бұл мәселе жөнінде тағы кім өз ойын айтқысы келеді 2.Осы айтқандарыңызға дәлел келтіре аласыз ба 3.Бүгінгі сабақ сіздердің көңілдеріңізден шықты ма 4.Кешегі сабақта қандай маңызды мәселелерге тоқталды 5.Берілген мысал айтылу мақсатына қарай қандай сөйлем |
| 4 |
Сабақты зерттеуді жүзеге асыратын педагогтар
«Оқушы үні» жобасын жүзеге асырады |
| 3 |
Сабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелерінің зерттеу сабағы жоспарлауға дейінге кезеңі
|
| 3 |
Үздік оқушылар ақпаратты біліп қана коймай, қажет кезінде пайдалана алатынын көресететін сенімді өлшем(Фриман)
|
| 3 |
Ренцулли мен Райс анықтаған дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңін көрсетіңіз
|
| 1 |
Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем
|
| 3 |
Ең үздік оқушыларды анықтаудағы күрделілікке деген сүйіспеншілік сенімді өлшемінің сипаттамасы (Фриман)
|
| 3 |
Оқушылардың метатнымдық немесе өздігінен реттелетін оқуының алғышарты
|
| 4 |
Оқуды даралаудың шешуші критерийі
|
| 5 |
Оқушыларда «өзіндік мақсаты» қалыптастыру жағдайында төмен дағдыға жоғары міндет қойылған жағдай (М.Чиксентмихай)
|
| 1 |
Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шарты
|
| 5 |
Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін жүргізілетін бағалау
|
| 1 |
Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі .
1. оқушының көшбасшылық қасиеттерін ескеру 2. оқушының тапсырманы орындағанын бақылау 3. оқушыға тақырып бойынша сұрақ қою 4. оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау 5. оқушының жауабын тақырыпқа сәйкестендіру
|
| 4 |
Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар « Кадағалау » сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті .
|
| 1 |
Оқушының бейімдін анықтау үшін білік, дағдыларын тексеру жүргізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз
|
| 3 |
Мұғалімдер мен ересектерді түсініктеме беруге жетелеу дарынды және талантты оқушылардың қай сипаттамасына тән
қоғамдық көшбасшылық |
| 2 |
Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асырудағы бастапқы кезең
1.Зерттеу сабағын жүргізу 2.«Зерттелінетін» оқушыларды бақылау 3.Оқушылармен өткен сабақты талдау 4.Сабақты бірлесіп жоспарлау 5.Мұғалімдердің материалын жариялау
|
| 4 |
Олар ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатындығымын ерекшеленеді
1.өз білімін жетілдіру 2.шоғырлану 3.есте сақтау және білім 4.күрделілікке деген сүйіспеншілік 5.мәселені шешу
|
| 2 |
Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біnіn , өздерінің оқуын реттей алатындығымен ерекшелетін оқушынын анықтайтын өлшем
1. ойлау қабілетінің жылдамдығы 2. өз білімін жетілдіру 3. есте сақтау және білім 4. мәселені шешу
|
| 2 |
Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен “модельдеу” аспектілері арасындағы сәйкестік
1.болжамдарды тексеру үшін деректерді жинау 2.оқушылардың жұмыстармен айырбастауы 3.ықтимал әсерлерді имитациялау 4.өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету 5.әртүрлі жұмытарды салыстыру |
| 3 |
Сабақты зерттеу тәсілінің бастапқы кезеңі
1.Оқушылардың оқу үдерісіндегі нәтижелерін жүйелеу,талдау 2.Топ мүшесінің белгіленген сыныпта зерттеу сабағын өткізуі 3.Топ мүшелерінің бірлесіп сабақты егжей-тегжейлі жоспарлауы 4.Топ мүшелерінің жұмысты бірлесе қайта жоспарлауы 5.Оқу үдерісінде алынған нәтижелерді есепке алу |
| 3 |
Н.Мерсердің зерттеуіне сәйкес,ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жету аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие болатын әңгіменің түрі
1.жұптық әңгіме 2.танымдық әңгіме 3.зерттеушілік әңгіме 4.кумулятивтік әңгіме 5.әңгіме-дебат |
| 3 |
Сабақты зерттеу (Lesson Study) тәсілінде зерттеу сабағы аяқталғаннан кейін жүзеге асатын талдаудың белгіленген құрылымы бойынша кезеңдердің бірі
1.түйінді идеяларды талқылау 2.келесі сабақты зерттеуді топпен бірлесе жоспарлау 3.зерттеу сабағының күтілетін нәтижесін болжамдау 4.топпен бірлесе сабақтың мақсатын анықтау және дайындау 5.зерттеуге қажетті әдебиеттерді зерделеу |
| 2 |
Оқушыны бағалау үшін интерпретация үдерісін көрсетіңіз
1.оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру 2.оқушының тапсырманы орындауын бақылау 3.оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау 4.оқушының сұраққа жауабын мұқият тыңдау 5.оқушыға тапсырма бойынша сұрақ қою |
| 1 |
Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тестілеуді қайталап өткізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз
1.оқудағы қиындықтарды анықтау 2.стандартты бақылау және орындау 3.оқыту бағдарламасының мазмұнын бақылау 4.оқыту стилін бақылау 5.болжау және сұрыптау |
| 1 |
Жорамалдарды растау,тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады
1.үрдісті модельдеу 2.тестілеу және растау 3.қайта ұсыну және сұхбаттасу 4.талдау және бағалау 5.тәжірибені көрсету |
| 2 |
Оқушыны толығырақ жауап беруге итермелеп,өткен материалды ойға салу кезінде қолданылатын сұрақ қою тәсілі
1.басқаға бағыттау 2.түрткі болу 3.бастама жасау 4.сынақтан өткізу 5.балама жауапты |
| 2 |
Ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жету аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие әңгіме түрі
1.Зерттеушілік әңгіме 2.Топтық әңгіме 3.Кумулятивтік әңгіме 4.Сыни әңгіме 5.Әңгіме-дебат |
| 1 |
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.