Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 15 нұсқа

Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 15 нұсқа

07 июл 2023, 14:48
262
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

ПЕДАГОГИКА - ПСИХОЛОГИЯ

Адамның білім алуы жүзеге асырылатын, мұғалім мен оқушылардың мақсатқа бағыталған өзара әрекетінің барысы.білім беру

Адам бойында өзін әлеуметтік тұрғыдан әркетшіл екенін сезіндіру, басқа азаматтарға  және мемлекетке деген сыйластық пен сенімділік қалыптастыруды қалыптастыру болып табыладын тәрбие бағытыДене н\е азаматтық

Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие  бұл:тәрбиенің бағыты

Адамның «аяқталмаған іс-әрекеттері мен тапсырмалары аяқталған іс-әрекеттер мен тапсырмаларға қарағанда есте жақсы сақталынатыны» туралы заңдылықта анықтаңыз Зейгарник эффектісі

Адамның әр-түрлі іс-әрекет, материалдық игіліктерді өндірудің қайнар көзі еңбек

Адамның бет әлпеті мен бүкіл дене қимылдарына, сөздің интонациясы мен тембріне, дикциясы мен паузасына да өзгерістер енгізеді Эмоция

Адамның жаңа танымдық, эмоциялық немесе мінез құлық ептілігі мен дағдыларын салыстырмалы түрде жылдам қалыптастыруға даярлығы тәрбиелілігі

Адамның жеке белсенділігінің қайнар көзі:құндылықтар

Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңғыртуы ол-Білім

Азаматтық тәрбиенің өзегі дәстүрлі ұлттық тәрбиенің өзегі

Арифметикалық іскерлікті игеруде келеңсіз қиыншылықтармен байланысты білім ала алмау қабілеті ...дискалькулия

Әдет ұғым-адам қажеттілігін өтеуге сәйкес қайталанып отыратын әрекет

Әлеуметтік-тұлғалың технологияның объектісі-

адам

Әр оқушының өзіндік іс-әрекеті ескеріліп, оған арнаулы әзірліктер жасалып, оқу мүмкіндіктері алдын ала есепке алынады жеке жұмысты ұйымдастыру

Әрекет етуге деген ынтаның жиынтығы мотивация

Бақылаудың ауызша әдістері Фронтальды жауап алу

Балалар тұлғасының рухани байлығы, әлеуметтік белсенділік пен жауапкершілік сезімі қалыптасуының міндетті шарты болып табылатын принцип ұжымда және ұжым арқылы тәрбиелеу

Балалардың қиын проблемалардан бас тартуының байқалуы:агрессивті мінез

Балалардың құқықтық сана-сезімін, қоғамдағы құқықтық нормалар мен құқықтар мәдениетті сақтау, заңды құрметтеу дағдыларын қалыптастыруды талап ететін тәрбиенің бағыты-құқықтық тәрбие

Балалардың нарықтық экономика жағдайында шаршалылықты тиімді жүргізу қағидалары мен нормалаына сай сана-сезімдерін, дағдыларын іскерліктерін, талап ететін тәрбиенің бағытыЭкономикалық тәрбие

Балалардың шығармашылық қабілеттерін, әлемді сұлулық заңдары арқылы тануға қызығушылықтары мен талпыныстарын дамытуды талап ететін тәрбиенің бағыты Эстетикалық тәрбие

Балалық әлем –бұл үлкендер әлемінің бір бөлшегі, оның дербес емес қосалқы, бүтінге сай келмейтін және оған бағынышты бөлігі екенін сипаттайтын оқыту принципі (А.Б.Орлов бойынша)субординация принципі

Баланың бойындағы жағымсыз сипаттарды тежеп, шегеріп, ұнамды бағытын дамытуды мақсат ететін тәрбие түрі ерік тәрбиесі

Баланың өмірлік жолын айқындайтын орта әлеуметтік

Бейнелеу көрнекілігіне жатады макет

Биологиялық қасиеттерің иесі-индивид

Білім беру мазмұны оқу бағдарламаларында, оқу жоспарында, оқулықтарда бейнеленеді. 

Білім беру мазмұнында жеке тұлғаға «азаматтық тәрбие» беруде, табиғи құбылыстарды және қоғам өміріндегі жағдайларды, олардыңөзара байланысын ашуда, оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыруда оқу пәндерін кіріктіруді басшылыққа алатын мемлекет Англия

Білім беру мазмұнының жауап беретін сұрағы Нені оқыту керек?

Білім беру ісіне оның сипатын жақсартатын тұрақты элементтерді мақсатты түрде енгізу модеризациялау

Білім берудегі инновациялық процестердің педагогикалық маңызды проблемасы ол:озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату.

Білім беру міндеттерін шешуге бағытталған мұғаліммен оқушының өзара байланысқан іс-әрекеттің реттелген тәсілдері оқыту әдістері

Бірінші кезекте, жасөспірімдер тәрбиесінде белгілі бір қиындықтар туғылу-физиологиялық

В.В.Давыдовтың концепциясында оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі теориялық ойлау мен саны

Гуманистік педагогика теориясын негіздеп, педагогикалық іс-әрекетте қоладнылған ғалымдар В.АСухомлинский, А.Амонашвили

Ғылымдағы жаңалықтардың жан-жақты байланыстарын көрсетіп, оқушылардың білім деңгейімен ұштастыру, жаңа сөздерді қолдану:ғылымилық принципі

Дәстүрлі оқыту технологияларының әдістері келесі екі топқа жатады:репродуктивті- баяндаушылық, ауызша

Диагностикамен болжауды байланыстыратын кері байланыс арқылы ақпарат алудың үздіксіз процесі-Мониторинг

Дидактика оқытудың жалпы теориясы

Дидактикалық принцип ол оқытудың 

мазмұнын, ұйымдастыру түрлерін, әдістерін оқытудың мақсаты мен заңдылықтарына сай анықтайтын қағидалар жүйесін

Е.А.Климовтың әдістемесі қандай типті анықтайды мұғалім мамандығының кәсіби типі

Ең алғашқы рет қазақ тілінде «Педагогика» оқулығын жазған М.Жұмабаев

Жалпы білім беретін мектептердің білім мазмнының тұжырымдамасы-білім мазмұнын қалыптастырудың ғылыми негіздері, құрамы, құрылымыны бірыңғай жүйесі

Жалпы білім беретін мектептердің өтпелі базистік оқу жоспарларының деңгейлері тұрақты және жылжымалы

Жағымды әдептерге, қасиеттерге баулу, көзін жеткізу: сендіру әдісі

Жағымсыз іс-әрекеттердің алдн алып, оларды тежеу мақсатымен қолданылатын және бала өзінің, жолдастарымен басқа адамдар алдындағы кінәсін түсінуге шақыратын, оған ықпал ету әдісі жазалау

Жаңашыл мұғалім: жалпы мойындалған жаңа идеялы мұғалім

Жарыс-ынталандыру не тәрб эмоц

Жаттығу-белгілі бір әдетті қайта-қайта орындау, нәтижесінде оқушының жеке тұлғаның қасиетінің өзегі болатын дағдылар мен әдеттер қалыптастыру/ үйрету, дағдыландыру әдісі

Жеке адамға ықпал ететін фактор-Тұқым қуалаушылық, орта, тәрбие

Жеке адамның дамуына ықпал ететін негізгі факторлартегі, ортасы, тәрбиесі

Жеке адамның қарым-қатынасқа деген қажеттілігі аффимация

Жеке адамның санасын қалыптастыру әдісі: жаттықтыру

Жеке адамның сандық және сапалық көрсеткіштерін дамыту-Тұлғаны қалыптастыру

Жеке тұлғаны қалыптастырудағы мақсатты бағытттылы, жоспарлы ұйымдастырылған процесс: тәрбие

Жоғары деңгейдегі қиындықта оқыту, теориялық білімдердің жетекші рөлі, оқу материалын жоғары шапшаңдықта өту, оқушыларды   дамыту сияқты өзара байланысқан принциптермен дидактикалық жүйе құрған Л.В.Занков

Заманауи оқытудың «Оқыту дамуды жетелейді» атты тұжырымдамалық қағиданың авторы С.Л.Рубинштейн

И.А.Зимняя бойынша сабақты психологиялық талдаудың алғашқы «шамалаушы» кезеңі қойылған мақсат міндеттерді, таңдалған іс-әрекеттерді, сабақты өткізу жоспарын алдын ала талдау

Инетериоризация ұғымы-Тұлағаның өз-өзіне саналы тұрғыдан талдау бере алуы

Көп мәнділік тәрбие процесінің ерекшелігі ретінде:тәрбие процесіне отбасы, мектеп, қоғам қатысады

Қабілеттің жоғарғы және қайталанбас деңгейдегі дамуы: данышпандық

Кез-келген іс-әрекеттің бастапқы компоненті мотивация

Кестелер, мәтіні бар карточкалар жиыны, тапсырмалар мен жаттығулар жиынтықтары ол: дидактикалық материалдар

Қазіргі мектептегі оқу-тәрбиесі үрдісінде ойын әрекеті қолданылады-оқу пәні бойынша ұғымды, тақырыпты, тарауды меңгеруде

Қоғамда мәдени құндылықты меңгеру масштабына қарай адамға білім беру:бастапқы, жоғары кәсіптік

Қоғамдық-тарихи тәжірибені мақсатты түрде беру процесі немесе білімдерді, нышандардың қалыптасуын ұйымдастыру даму

Қоғамдық тәртіп тәжірибесін қалыптастыру және іс-әрекетін ұйымдастыру әдістер тобына кіреді жаттығу

Қоршаған табиғи ортаға жауапкершілік, жағымды қарым-қатынасқа тәрбиелеу:экологиялық тәрбиенің міндеті

Құзыреттілік келіс тұрғысынан алынғандағы білім беру нәтижесі –басты құзыреттіліктер

Құқықтық тәрбиенің мақсаты оқушыларды күрделі құқытық қоғамдық қатынастары мен таныстыру 

Лабораториялық жұмыстар:оқыту құралы

Мақсатты, жоспарлы ұйымдастырылған тұлғаны дамыту үрдісі тәрбиелеу-ау

Мектепке дейінгі оқыту процесінің негізін құрайтын принцип:Әңгімелесу

«Мәдени-тарихи даму теориясының авторы Л.С.Выготский

Мектептегі еңбек тәрбиесінің міндеттері еңбек етуге тәрбиелеу, еңбек дағдыларын қалыптастыру

Мектептерде тәрбиеші-тәрбиеленуші, оқушы-оқытушы арасындағы қарым-қатынас жүйесі: педагогикалық жүйелер

Мектептің барлық іс-әрекетін басқарудың тұрақты органы: педагогикалық кеңес

Меңгеру үрдісінің негізгі кезеңдерін өтуге қажетті арнайы әрекеттер жүйесі:оқыту

«Менің қалауым» дифференциалды диагностикалық сауалнама мақсаты-Голланд сауалнамасы. Оқушының кәсіби бағдарын зерттеу

Мұғалім қызметіндегі атқарушы компоненттердің бірі (Н.В.Кузьмина)-коммуникативті

Мұғалімнің өзіне және объективті тұрғыдан баға бере алуы: педагогикалық рефлексия.

Мұғалім өздігінен педагогикалық білімін жетілдіру мыналарды өздігінен меңгеруін көздейді педагогикалық құндылықтар мен технологияларды

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік-оқушының жеке дара қасиеттерін, қызығушылықтарын байқау/оқу материалын меңгерудегі қиындықтарды, типтік қателерді байқау

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік әрбір оқушының  сабаққа дайындығын көре алу

Мұғалімнің арнайы объективті қасиеті-мұғалімнің ғылыми даярлығы

. Мұғалімнің қасиеті кәсіби, объективті

Мұғалімнің проективті-ърефлексивті қабілеттерін қалыптастырып, танымдық қызығушылықтарын дамытатын іс-әрекеті писх талд не жетекші іс-әрекет

Мұғалімнің сабаққа дайындығы басталады сабақтың мақсатын анықтаудан

Нақты жағдайдағы алынған мақсатты шешу жолында белгілі басқа әдістердің ешқайсысы тез және тиімді шешу мүмкіндігін бере алмаған кезде қолданылатын аралас әдістердің жиынтығы-Ситуациялық әдіс

Оқу әдістерін дидактикалық топтастырудың жолы-дидактикалық мақсаттарға орай

Оқу әрекетінің танымдық және зерттеушілік қызметі талдау, біріктіру, жалпылау , жіктеу

Оқу пәні бойынша білім, білік, дағды мазмұндарын ашатын нормативті құжат Оқу мағдарламасы

Оқу іс-әрекеті оқу міндеттерін шешу процесінде өзіндік даму мен оқу әрекеттерін игерген субъективтің іс-әрекеті

Оқу іс-әрекетінің сыртқы құрылымының компоненті мотивация

Оқу іс-әрекетінің субъектісі  оқушы

Оқулық негізінде бір сыныптан барлық оқушылардың бір бағытта бәріне ортақ бірыңғай тапсырманы мұғалім басшылығымен орындауы Кітаппен жұмыс

Оқушы мен оқушы бірлескен таным іс-әрекеті оқыту процесі

Оқушы мен оқытушы арасындағы жүйелі, өзара байланысқан білім мазмұнын меңгеруге арналған іс-әрекет жүйесі-Оқыту әдісі

Оқушылар теориялық және практикалық мәселелерді шешу арқылы жаңа білімді меңгеруге негізделген оқыту түрі проблемалық

Оқушылар іс-әрекетінің мазмұны мен түрінің олардың жасына, өмір тәжірибесіне, күш қуаты мен мүмкіндіктеріне сәйкес болуы тәрбиенің оқушылардың жас және дербес ерекшеліктеріне сәйкестігі

Оқушыларға жүйелі түрде білім беру икемділігі, танымдық қабілетін қалыптастыру-Оқыту

Оқушыларды мамандықты саналы таңдауға дайындайтын тәрбие принципі өмірмен, еңбекпен байланысы

Оқушылардың белгігі бір тәрбие жұмысына жұмылдырумен байланысты мұғалімнің ақпараттық іс-әрекеті ұйымдастырушылық

Оқушылардың белсенділікке арнайы түрде жұмылдыратын оқыту:белсенді оқыту технологиясы

Оқушылардың теориялық және практикалық мәселелерді шешу арқылы жаңа білімді меңгеруге негізделген оқыту процесі проблемалық

Оқытатын динамикалық жұптарды оқыту тәсіліОқытудың жұптық тәсілі

Оқыту әдісінің элементіТәсіл

Оқыту жеке-топтық формасы-оқылатын пән мазмұнына жекеше бағыт беру

Оқыту процесіне ықпал ететін ішкі факторлар оқу материалының формасы

Оқыту теориясында қолданылатын ұғымдар жалпы ғылымилық

Оқытудың заңдылығы-оқыту талаптарына сәйкес оқыту процесін сәйкестендіру, білім беру, тәрбие және дамыту процестерімен байланысы

Оқыту принципіне жатадысаналылық, белсенділік

Оқыту процесін жүзеге асыруда басшылыққа алатын алғышарты негізгі ережені белгілейді-оқыту принципі

Өздігінен білім алу:өзіндік даму, өзі білім алу

Өзін-өзі тәрбиелеу:өмірдегі өз орнын өзі белгілеуіне, өзін-өзі дамытуға, өз қабілетін өзі іске асыруға бағытталған мақсатты, сапалы, жүйелі түрде өздігінен жүргізілетін іс-әрекеті

Өзін-өзі тәрбиелеуге деген ұмтылыстың белсенді қалыптасатын шағы жас өспірімдік жаста

Өзін-өзі өзектендіру деңгейіндегі қажеттіліктер қорғанысқа қажет не мета қажеттілік

П.Я.Гальперин тұжырымдарына негізделген оқыту жүйесі-ақыл-ой әрекетін сатылы қалыптастыра оқыту

Өнер шығармаларын  түсініп,  нәр алу, жемдік сезімдік қалыптастыру:эстетикалық тәрбие

Педагог іс-әрекетінің тиімділігін қамтамасыз ететін психофизиологиялық компонеттер ойлаудың икемділігі және конвергенттілігі

Педагогика-психология құрылымы-оқыту психологиясы

Педагогика сөзінің мағынасы- пайдагогос (грекше «пайдос»-бала-ер бала және «аго»-жетектеу)

Педагогкалық бақылау түрлері ағымдық, тақырыптық, қорытынды

Педагогикалық жаңалықтарды жасау, игеру және пайда болуы, олардың практикада игерілуі мен пайдаланудың ортасы инновациялық орта

Педагогикалық жаңалықтарды жасау, игеру және пайдалануға көмектесетін жағдай инновациялық

Пегагогикалық зерттеулердің әдіснамалық принциптері – оқу процесін зерттеу

Педагогикалық инновация бұқаралық тәжірибеде қолдана алады сыннан өтіп, объективті баға алған соң

Педагогикалық қарым-қатынасты герттеген ғалым В.А.Кан Калик

Педагогикалық қарым-қатынастың либералдық стилі қамқорлық пен ынтымақтастық

Педагогикалық мамандықты «адам-адам» кәсібіне жатқызатын ғалым Е.А.Климов

Педагогикалық міндеттердің түрі-оперативтік, тактикалық, стратегиялық

Педагогикалық процесті топтық, ұжымдық және жеке ұйымдуастырудың формаларының үйлесімді сәйкестігі принципі: балаларды ұжымда тәрбиелеу және оқыту

Педагогикалық процестің бағыттылығы адамның жан-жақты дамуына ж\е оқыту мен тәрбие үйлесімділігіне ықпал жасайды. 

Педагогикалық ұжымдағы құнды бағалау бірлігі мен тұлға аралық қатынастардың неғұрлым мәнді көрінісі эмоциональды әдісқойлық стиль

Педагогикалық іс-әрекеттің маңызды компоненті мотивация

. Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі компоненттері....конструктивті, коммуникативті, ұйымдастырушы

Педагогтың өз әрекеттеріне талдау жасауға бағытталған шығармашылық іс-әрекет педагогикалық рефлексия

Практикалық әдістер жаттығу, лабораториялық жұмыс

Педагогикалық бақылау: Педагогтың оқушыға адам және жеке тұлға ретінде назар аударуы

Педагогиканың  басты қызметі жоспарлау

Проблемалық ситуация бар білімге сүйене отырып тапсырманы шеше алмау немесе фактіні түсіндіре алмауы қиыншылығының психологиялық жағдайы

Рефлексивті-перцетивтік қабілет ұғымы 

педагогикалық рефлексия, педагогикалық такт (әдеп), педагогикалық бағдар 

Сабақ-сабақ кестесі бойынша, оқушылардың тұрақты құрамымен, белгілі бір уақыт аралығында мұғалімнің басшылығымен ұйымдастырылатын оқытудың негізгі формасы

Сабақтарда оқу материалы мазмұнын рольдер бойынша ойнау, көрініс қоюоқытудағы драматизация

Сабақтың құрылымы: дидактикалық мiндеттердiң бiртұтастығы

Сыныптың сабақ жүйесінің тиімді жақтары белгілі міндеттерді шешу барысында ұжымдық ізденіс жасау

Тақырыптық жоспардаудың кезеңдері пәнің оқу бағдарламасымен, білім беру стандартымен танысу

Тапсырма беру әдісінің негізі жаттығу

Тарапсыздық танытуды көздейтін бақылау әдісі-тестілеу

Тәрбие –мақсатқа бағытталған әрі сапалы орындалатын тәрбие процесс

Тәрбие әдістері – тәрбие мақсатына жету жолы

Тәрбие бағыттарының түрлері: еңбек тәрбиесі

Тәрбие заңдылықтары тәрбие процесіндегі мәнді, тұрақты, қайталанып отыратын байланыстар

Тәрбие идеалдылығы мен мақсаттылығы –қоғам болашағына берік сенімі бар азаматтарды тәрбиелеу

Тәрбие мазмұны, міндеті, мақсаты арасындағы өзара байланыс Дидактикалық

Тәрбиенің жалпы мақсаты: жеке тұлғаны жан-жақты, гармонды тәрбиелеу

Тәрбиенің мақсатын анықтайтын негізгі фактор: саясат, мемлекет идеологиясы

Тәрбие процесінде қоғам талаптарын жүзеге асыру үшін ауыз бірлішікті, тәрбиелілік ықпалды үйлестіруді көздейтін принцип  мектеп, отбасы мен жұртшылық әрекеттерінің бірлігін қамтамасыз ету принципі

Тәрбие процесіне кіретін ситуациялар, заттар  бұл: тәрбие құралы

Тәрбие процесінің анықталатын жақтары-мазмұндық және процессуалдық

Тәрбие процесінің диалектикалық қайшылығы өзіндік алғашқы түсінігін өзіне қойылатын талаптар мен оларды орындау мүмкіндігі арасында

Тәрбие процесінің компонеттері мақсат, міндеттер, мазсұн, құрал, форма, әдіс-тәсілдер

Тәрбие процесінің қозғаушы күші тәрбие проц құр қайш

Тәрбие процесін, оның дамуы теориялық тұрғыдан сипаттайтын педагогика ғылымының өзекті саласытәрбие теориясы

Тәрбиелеу ұғымы тұлағының жтекші іс әрекетін дамыту

Тәрбиелеудегі басты міндет тұлғаға дұрыс бағыт бағдар беру

Тәрбиені басшылыққа алуға тиісті тәрбие барысының жалпы заңдылықтарын бейнелейтін бастапқы ережелертәрбие принциптері

Темпераменттің физиологиялық негізін қарастырған –академик И.Т.Павлов

Тұлға дамуының қозаушы күші ретінде адамның өзіндік кемелденуге деген қажеттіліктерін қарастыратын психологиялық бағыт-Гуманист

Тұлға мен ұжымның дамуы өзара байланысы

Тұлға психологиясындағы бихевиоризм бағытының өкілдері Дж.Уотсон, Э.Торндайк

Тұлға теориясындағы К.Г.Юнгтің енгізген ұғымдары  ұжымдық сана, архитектер 

Тұлғаны қарастыруда индивид, іс-әрекет субъектісі, тұлға, даралық деңгейлерін бөлген Б.Г.Ананьев

Тұлғаның бағыт деңгейі сәйкестенуі қажет адамның әлеуметтік өмір талабыммен

Тұлғаның индивидуальді психологиялық қасиеті қабілеті

Тұлғаның өміріндегі әсемдікті көре білуін, сезінуін, қастерлей білуін және биік талғам дамытуды көздейтін тәрбие бағыты –эстетикалық тәрбие

Түсіндіру, баяндау, сендіру:Тұлғаның санасын қалыптастыру әдісі

Ұғымдар мен теориялардың мәнін терең түсінуін қамтамасыз ету: саналық принципі

Ұжым мүшелерінің қызығушылығынан туындайтын, өздерінің шығармашылық мүмкіндіктерін көрсететін іс: ұжымдық шығармашылық іс

Ұжым өмірінде ерекше орын алатын қатынас:гуманистік

Ұжым өмірінің заңы-даму, ілгері қозалу

Ұжымда жеке тұлғаны тәрбиелеудің басты нәтижесі дқоғамдық бағыттылығы

Ұжымның дамуындағы қозғаушы күш:бірлесіп жұмыс істеу

Ұжымның немесе жеке адамның бір істі ұзақ мерзім орындауына талаптануының мақсаты: қашық перспектива

Ұжымдық шығармашылық іс-әрекетті ұйымдастыруды негіздеген: И. Иванов

Үй жұмысынң айрықша белгісіОқушының дербес орындауы

Шындықтағы заттар мен құбылыстарды белсенділікпен танып, білуге бағытталған адамның біршама тұрақты жеке ерекшелігінің бір көрінісі-қызығушылық

Ізгіліктік педагогика жеке тұлғаның дамуына бағытталған 

Іс-әрекет табыстылығына ықпал ететін немесе оған қарсы келетін жеке-психологиялық ерекшеліктермен өзгешеленетін құрылым коммуникативті қабілет 

Эктроризация ұғымы ішкі, ақыл-ой әрекеттерінің заттық әрекеттерге ауысуы

Этикалық тақырыптағы әңгіменің нәтижесі қызықты, әсерлі, түсінікті болуы, адамгершілік ой пікірлер мен мысалдардың, жағдайлардың болуымен сипатталады.

        З  а   ң

14 жастан 18 жасқа дейінгі балалардың құқығы мен мүддесін қорғаудың құқықтық нысаны қамқоршылық

1993жылғы ҚР-ның Коституциясына сәйкес Президент-мемлекет және атқарушы билік басшысы

Адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтары адамның және азаматтың құқытары мен бостандықтары мен конституциялық құрылысты қорғау, қоғамдық тәртіпті адамның құқықтары мен имандылығын сақтау мақсатына қажетті шамада ғана және тек заңмен шектелуі мүмкін

Азаматтық пен патриотизмге өз «отанына сүйіспеншілікке және мемлкеттік рәміздерді құрметтеуге, халық дәстүрлерін қастерлеуге, Конституцияға қайшы және қоғамға жат кез-келген көріністерге төзбеуге тәрбиелеу» білім беру жүйесінің міндеті болып табылады.

Апсатына жұмыс уақтының қалыпты ұзақтығы 40 сағат

Әлеуметтік көмек көрсетілетін ҚР азаматтарының санатына жатады-даму мүмкіндіктері шектеулі балалар, мүгедектер, және бала кезінен мүгедектер, мүгедек балалар

Әр қызметкерге бір күнтізбелік күн ішінде мерізімнен үстеме жұмыстар 2сағаттан аспау керек

Әрбір азаматтың қасиетті парызы және міндеті-ҚР қорғау

Әрбір баланың ата-анасының мүлкіне құқылы.

Әрбір баланың отбасында өмір сүруге және тәрбиеленуге құқығы шектеліну жағдайы: баланың мүдделеріне қайшы келетін жағдайларда

Әрбір тәртіп бұзушылығы үшін жұмыскерге қолданылатын тәртіп шарасының саны бір

Әскери қызметшілерге тыйым салынады кәсіптік одақтарда мүшелікте болуда\саяси партияны қолдап сөйлеуге

Бала –он сегіз жасқа (кәмелетке) толмаған адам

Бала қорғауға тиіс шара-есірткі, психотроптық заттарды қолданудан, оларды дайындаудан

Бала құқылы ата-анасынан қаражат алуға

Бала құқықтарға ие туғаннан бастап

Бала үш жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты жалақы сақталмайтын демалыс уақытында қызметкердің жұмыс орны (лауазымы) сақталады.

Баланың заңды өкілдері болып табылады ата-анасы, қасқоршысы, патронат тәрбиелеушісі, ҚР заңдарына сәйкес олардың орнына қамқорлық жасайтын, білім, тәрбие беретін, баланың құқықтары мен мүдделерін қорғайтын адамдар

Баланың заңды өкілдерінің ертіп жүрусіз түнгі уақытта (22-ден таңғы 6-ға дейін) ойын сауық мекемелерінде бодуына, сол сияқты онда жіберілуіне тыйым салынады

Баланың өміріне немесе денсаулығына қауіп төнетіндігі туралы, оның құқықтары мен заңды мүдделерінің бұзылғандығы туралы белгілі болған ұйымдардың лауазымды адамдары мен өзге де азаматтар ол жөнінде хабарлау керек қамқоршы және қоршаған орган

Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын игеру мерзімі 4 жыл

Бейіндік магистратурада оқу мерізімі 1жыл

Бүкіл халықтың игілін көздейтін экономикалық даму ҚР қызметінің түбегейлі принципі

Білім алу құқығы Білім беру жүйесін дамыту және оның құқықтық негізін жетілдіру арқылы қамтамасыз етіледі.

Білім алуды аяқтамаған не қорытынды аттестаттаудан өтпеген азаматтарға қандай құжат беріледі белгіленген үлгідегі анықтама

Білім алушы адам кадет

Білім беру мазмұнының ұғымы-білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары негізінде әзірленген білім беретін оқу бағдарламаларымен анықталады

Білім беру процестерін жүзеге асырудың жай-күйін және нәтижелерімен шарттары өзгеруінің серпінін, білім алушылар контингентін, білім беру ұйымдары желісін жүйелі түрде байқау, талдау, бағалау және болжау-мониторинг болып табылады.

Білім беру процесінде адамның әлекметтік мәдені тәжірибені игер механизмдері мен заңдылықтары туралы ғылым Педагогика-психология

Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың қағидалары болып табылмайды-адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын құрметтеу

Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың принциптері-Білім беру деңгейлерінің сабақтастығын қамтамасыз ететін білім беру процесінің үздіксіздігі/оқытудың, тәрбиенің және дамудың бірлігі

Білім беру саласындағы уәкілетті органның құзыреті-базалық жоғары оқу орындарында магистрлер мен Рһd докторларын нысаналы даярлау тетігін әзірлейді және бекітеді.

Білім беру ұйымдарында білім беру қызметімен айналысатын адам педагог

Білім беру ұйымдарында тыйым салынады –милитаристік және де халқаралық құқық пен ізгіліктің жалпыға танылған принциптеріне қайшы келетін өзге де идеяларды насихаттауға/ нәсілдік, этностық, діни, әлеуметтік ымырасыздық пен айырықшалықты насихаттауға

Білім беру ұйымдарының қызметкерлеріне қосымша ақы төленеді дәптерді, жазу жұмыстарын тексергені үшін

Білім беру ұйымдарының педагог және ғылыми қызметкерлерінің біліктілігін арттыру кемінде бес жылда бір рет жүзеге асырылады.

Білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлеріне жыл сайын тиісті бюджет қаражаты есебінен «Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы» атағын иеленушіге 2000 айлық есептік көрсеткіштің мөлшерінде сыйақы төленеді.

Білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлеріне жыл сайын тиісті бюджет қаражаты есебінен төленеді-кезекті еңбек демалысын беру кезінде мемлекеттік білім ұйымдарында ҚР-ның еңбек туралы заңнамасымен айқындалған мөлшерде жылда бір рет сауықтыруға жәрдемақы

Білім нысандары –күндізгі, кешкі, сырттай оқу және экстернан нысандары

Бірыңғай ұлттық тестілеу бағдарламасына енгізілетін міндетті пәндер мемлекеттік тіл және орыс тілі

Бюджет қаражаты есебінен қаржыландырылатын мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлеріне жалақыны есептеу ережесін бекітетін орган: Еңбек саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша жергілікті өкілді орган

Діни негіздегі партияларға, сондай-ақ саяси партиялар мен кәсіптік одақтарды шетелдік заңды тұлғалар мен азаметтардың, шет мемелкеттер мен халықаралық ұйымдардың қаржыландыруына жол беріледі ма? Тек заңмен қарастырылған жағдайда жол беріледі

Егер қызметкердердің жекелеген санаттары үшін басқа нормативтік құқықтық актілерде, еңбек шартында, ұжымдық шартта және жұмыс беруші актілерінде көп күн саны көзделмесе, қызметкерлерге жыл сайынғы ақылы еңбек демалысы ұзақтығы-24 апта

Еңбек тәртіптік жазалардың түрлері-ескерту, сөгіс, қатаң сөгіс

Еңбек шарты бір жылдан кем уақытқа құрылатын жағдайлар: еңбек шарытының белгілі бір жұмысты атқаруға ие болмаса уақытша болмайтын жұмыскерді ауыстыруға н\е маусымдық жұмыс түрлерін атқаруға құрылғанында

Еңбек шартын жасасу кезінде тыйым салынады құықтар мен мүмкіндіктер теңдігін бұзуға

Еңбек шартының жасалуына жол берілмейтін жағдай: ҚР халықаралық акілерімен көзделген жағдайларда шетел азаматтарымен еңбек шарттары

Жалпы білім беретін оқу бағдарламалары мазмұнына қарай бөлінеді:мектепке дейінгі тәрбиемен оқыту, бастауыш, негзгі ота, жалпы орта

Жалпы орта, техникалық және кәсіптік орта білімнен кейінгі жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлері үшін күнтізбелік ұзақтығы: күнтізбелік 56күн

Жеке адамның біліктілігі мен жан-жақты дамуын қалыптастыру үшін негіз болып табылатын білім берудің әрбір деңгейі бойынша білімдер жүйесі – Білім\білім беру мазмұнының ұғымы болып табылады

Жеке тұлға өзінің қандай дінге және қандай партияға жататынын көрсетуге-міндетті емес

Жеке тұлғаның құықтық мәртебесінің басты элементтері құқықтары, бостандықтары және міндеттері

Жергілікті өкілді органдар келесі шешім қабылдайды білім алушылардың қоғамдық көлікте жеңілдікпен жол жүруі туралы

Жоғарғы оқу орнынан кейінгі білімді алады жоғары білімі бар азаматтар

Жоғары оқу орындарын қоспағанда, мемлекеттік білім беру ұйымдарында педагог қызметкерлердің лауазымдық міндеттеріне (біліктілік талаптарына) қатысты нормативтік оқу жүктемесін белгілейтін орган білім саласындағы уәкілетті органның ұсынысы бойынша ҚР үкіметі

Жоғары білім берудің кәсіптік оқу бағдарламаларын игеру мерзімі: кемінде 4 болуға тиіс

Жоғары білім берудің кәсіптік оқу бағдарламаларын игеру мерзімі мемлекеттік жалпыға міндетті жоғары білім беру стандартымен айқындалады және емінде 4жыл болуға тиіс  

Жоғары білімі бар азаматтардың алатын білімі жоғары оқу орнынан кейінгі білім

Жұмыс берушінің еңбек шартын тоқтату туралы актісінің көшірмесі қызметкерге тапсырылады не оған хабарламалы хатпен жіберіледі 3 күннің ішінде жіберіледі.

Жұмыс уақытың түрлері қалыпты

Жұмыс уақытының қалыпты ұзақтығы аптасына 40 сағаттан аспауға тиіс

Жыл сайынғы ақылы еңбек демалысының ұзақтығы-еңбек демалысы күндеріне тура келетін мереке күндері есепке алынбай, күнтізбелік күндермен есептеледі.

Заң шығарушы, атқарушы және сот билігі мемелекеттік билік тармақтары

Заңдар жобасын қарауға қабылдау және қарау- ҚР парламент мәжілісінің құзыретіне кіреді

Заңды қолданған кезде судьяның басшылыққа алуға тиіс принциптері айыпталушы өзінің кінәсіздігін дәлелдеуге міндетті емес

Конституцияға өзгертулер мен толықтырулар әр Палата депутаттары жалпы санының Төрттен үшінің көпшілігі даусымен енгізіледі.

Конституциялық Кеңестің Төрағасын дайыдайды - ҚР Президенті

Конституциялық нормаларына ресми түсіндірме береді ҚР конституциялық кеңесі

Конституциялық Кеңестің ұйымдастырылуы мен қызметі конституциялық заңмен реттеледі

Күнделікті (ауысымаралық) тынығу ұзақтығы 12сағат

Қазақстандық партиротизм ҚР қызметінің түбегейлі принципі

Қалыптасқан мән жайлардың салдарынан тіршілік ету бұзылған және бұл мән-жайларды өз бетімен немесе отбасының көмегімен еңсере алмайтын бала өмірде қиын ахуалға тап болған балас

Қамқоршылық пен қоғаншылық органдары  жергілікті атқарушы органдар болып табылады.

Қандай жағдайларды баланы айырып алады баланың өміріне немесе оның десаулығына тікелей қатер төнген жағдайда

Қазақстан Республикасында адам құқықтары мен бостандықтарын танытатын құжат: конституция

Қазақстан Республикасының азаматының әлеуметтiк қамсыздандырылуына кепiлдiк берiлмеу негiзі:қылмыстық жауапқа тартылған жағдайда

Қазақстан Республикасында басқа мемлекеттердiң саяси партиялары мен кәсiптiк одақтары, дiни негiздегi партияларының қызмет атқару мүмкіндігі олардың қызметіне жол берілмейді

Қосазаматтық ҚР-да ҚР конституциясында рұқсат етілмеген

ҚР басқару нысанына қарай Президенттік мемлекет

ҚР білім беру жүйесі білім беретін оқу бағдарламаларының  сабақтастығы принципіне негізделген.

ҚР «Білім туралы» заңның 5-тарауының атауы-білім беру қызметінің субъектілері (білім беру ұйымдары, жарғысы, ұйымдардың құзыреті, еңбек қатынасы және ттб)

ҚР «Білім туралы» заңның барлық тараулары-12тарау

ҚР жергілікті маңызы бар мәселелерді өзін-өзі басқаруы- тұрғын халық тілекей, мәслихаттар және басқа да жергіікті өзін-өзі басқару органдары арқылы жүзеге асырады

ҚР конституциясы бойынша ҚР-сының ең қымбат қазынасы-адам және адам өмірі, құқықтары мен бостандықтары

ҚР конституциясы қабылданды 1995ж 30 тамызда жалпы халықтық референдумда

ҚР конституциясының ҮІІ бөлімінің атауы Соттар және сот төрелігі 

ҚР конституциясының ҮІІІ бөлімінің атауы- жергілікті мемелекеттік басқару және өзін-өзі басқару

ҚР Конституциясында баптардың саны- 98 бап

ҚР конституциясында жекетұлғаның құқықтық мәртебесін анықтайтын бөлім адам және азамат

ҚР «ҚР-сындағы баланың құқықтары туралы» заңның 4-тарауының атауы бала және отбасы ҚР «ҚР-сындағы баланың құқықтары туралы» заң тарауларының саны 10

ҚРсында ота білім алу алу міндетті

ҚР президенттігіне ҚР тұңғыш Президентінен басқа тұлға сайланады 2рет

ҚР мемлекеттік тіл –қазақ тілі

ҚР мемлекеттік рәміздер-Ту, елтаңба және гимн

ҚР мемлекеттік құрылымы бойынша біртұтас мемлекет

ҚР-ң парламенті Заң шығарушылық қызметті жүзеге асыратын ең жоғарғы өкілді орган

Министр

ҚР-ның президенті  ҚР мемлекет басшысы

ҚР-ның азаматтары міндетті-табиғатты сақтау

ҚР-сында-Республикалық конституциялық құрылысын күштеп өзгертуді насихаттауға немесе үгіттеуге жол берілмейді.

ҚР-сында атқару билігін жүзеге асыратын және атқару органдарының жүйесін басқаратын және олардың қызметіне басшылық жасайтын орталық атқару органы-ҚР Үкіметі 

ҚР-сында жол беріледі сөз бен шығармашылық еркіндігіне

ҚР-сында меншіктің нысандары-мемлекеттік меншік және жеке меншік

ҚР үкіметінің қызметін ұымдастыратын және оған жетекшілік ететін тұлға-Примьер 

Қызметкерді жұмыстан шеттету жұмыста алкогольдік, нашақорлық, уытқұмарлық масандық (соларға ұқсас) жағдайында болғанда

Қызметкердің келісімінсіз демалыс және мереке күндері жұмысқа тартудың ерекшежағдайлары төтеншежағдайларды, дүлей зілзаланы немесе өндірістік аварияны болдырмау не олардың зардаптарын дереу жою үшін

Қызметкерлерге берілетін демалыстардың түрі жыл сайынғы ақылы еңбек демалысы

МАБ-ды жүргізу ережелерін және санының асып кетуі кезектен тыс мемелекеттік аттестаттауға әкеп соғатын МАБ-дан өтпеген білім беру ұйымдарында білім алушылардың шекті санын белгілейтін орган Білім ьеру саласындағы уәкілетті орган

Магистр бұл:жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің кәсіптік оқу бағдарламаларын меңгерген адамдарға берілетін академиялық дәреже

Магистрлік диссертациясын көпшілік алдында қорғаған білім алушыға беріледі-«магистр» академиялық дәрежесі

Мамандандырылған Балалар үйлеріне балаларды қабылдау керек туғаннан бастап төрт жасқа дейін

Мәслихаттар өз құзыреттігіндегі мәселелер бойынша-шешімдер қабылдайды.

Мәслихаттардың қарауына мыналар жатады жергілікті әкімшілік-аумақтық құрылыс мәселелерін шешу

Мәжіліс депутаттарының өкілеттік мерзімі 5 жыл

Мемлекет баланың қажетті тұрмыс деңгейіне құқығын әлеуметтік шаралар жүйесі арқылы қамтамасыз етеді.

Мемлекет ҚР заңдарына сәйкес баларға кепілдік береді тегін медициналық көмектің көлеміне

Мемлекеттің Қазақстан Республикасы дарынды азаматтарының қажетті білім алуына жасалатын жағдай:элиталық білім, оның ішіндешет елде

Мемлекетпен тыйым салынады-балаларға алкогольді ішімдіктер мен темекі бұйымдарын сатуға

Мемлекеттік жоғары оқу орындарында сырттай оқу нысаны үшін бір оқушыға шаққанда студенттер саны 32:1

Мемлекеттік ұйымдарда және жергілікті өзін-өзі басқару органдарыда ресми түрде қазақ тілімен тең қолданылады орыс тілі

Мемлекеттің қарауында болады – неке мен отбасы, ана мен әке және бала

Негізгі орта, жалпы орта білім алу үшін үйде немесе емдеу ұйымдарында тегін жеке оқыту ұйымдастырылады - Денсаулық жағдайына қарай ұзақ уақыт бойы негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдарға бара алмайтын азаматтарға

Негізгі орта білім берудің жалпы білім теретін оқу бағдарламалары білім алушылардың ғылым жүйесінің базалық негіздерін меңгеруге, олардың бойында тұлғаралық және этносаралық қатынастың жоғары мәдениетін қалыптастыруға бағытталады.

Он төрт жасқа толмаған баланың еңбек құқығын қамтамасыз ететін орган-Халықты жұмыспен қамтамасыз ету қызметі және жергілікті мемлекеттік басқару органдары

Он төрттен он алты жасқа дейінгі жұмыскерлердің жұмыс уақытының қалыпты ұзақтылығы аптасына 24 сағаттан аспауға тиіс 

Оқу әдістемелік қызметкерлерін қамтамасыз ету, мектепке дейінгі және қосымша білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлері үшін демалыс алудық ұзақтығы 42 күн

Оқу бағдарламасы бұл-әрбір оқу пәні бойынша меңгерілуге тиісті білімнің шеберлік пен дағдылардың мазмұны мен көлемін анықтайтын бағдарлама

Оқу дегеніміз-танымдық аумақтың қалыптасуы

Өз құқықтары мен бостандықтарының сот арқылы қорғалуына   әркімнің құқығы бар

Өлім жазасы заңмен белгіленгенеді адамдардың қаза болуымен байланысты террористік қылмыстар жасағаны үшін

Палаталар, әр палатада саны 7аспайтын тұрақты құрады

Парламент құрайтын палаталар: сенат және мәжіліс

Педагог әдеп нормаларын сақтау-педагогтің міндеті

Педагог қызметкер міндеті-педагогикалық әдеп нормаларын сақтау

Педагог қызметкер педагогтік әдеп нормаларын сақтауға міндетті

Педагог қызметкерлерді аттестаттау дегеніміз-педагог қызметкердің біліктілік деңгейінің біліктілік талаптарына сәйкестігін айқындау мақсатында жүргізілетін рәсім

Педагог қызметкердің білім беру ұйымы әкімшілігінің бұйрықтары мен өкімдеріне шағымдануға-құқығы бар

Педагог қызметкерлердің құқығы бар білім беру ұйымы әкімшілігінің бұйрықтары мен өкімдеріне шағымдануға

Резидентурада мамандануына қарай оқыту ұзақтығы 2жылдан 4 жылға дейін

Републикалық референдумда қарастырылатын мәселелер конституциялық қабылдау

Республикалық референдумда қатысуға құқығы жоқ-іс-әрекетке қабілетсіз деп танылған азаматтарға

Республиканың Примьер-Министрі шығарады-Республиканың бүкіл аумағында міндетті күші бар өкімдер

Референдум өткізу туралы шешім қабылдау құқығы-ҚР президентіне тиесілі

Сайлауға және сайлануға, республикалық референдумға қатысуға құқығы жоқ азаматтар-сот іс-әрекетке қабілетсіз деп танылған, сондай-ақ сот үкімі бойынша бас бостандықтарынан айыру орындарында отырған азаматтар

Сайлау жолымен қалыптасатын орган Парламент

Саяси баспана беру мәселесін шештін орган ҚР президенті

Сот еңбек шартын жарамсыз деп таниды, егер әрекетке қабілетсіз деп танылған адаммен жасалса

Соттың шексіз құзыретіне жатады сот төрелігін жүзеге асыру

Судья бола алады-ҚР-ның 25 жасқа толған, жоғары заң білімі бар, заң мамандығы бойынша кемінде 2 жыл жұмыс стажы бар және біліктілік емтиханын тапсырған азаматтары бола алады

Сынақ мерізімі аяқталады еңбек шарты күшіне енген кезде

Сынақ мерзімі басталады-еңбек шарты күшіне енген кезден бастап

Тәртіппен жазаның қолдану мерзімі қанша уақыттан аспауға тиіс-ол қолданған күннен бастап алты айдан

Тәртіптік жазаның қолданылу мерізімнен бұрын алып тасталуы мүмкінжұмыс беруші өзінің бастамасымен, қызметкердің н\е оның тікелей басшысының, қызметкерлер өкілінің өтініші бойынша

Тәртіптік жауапкершілікке ескерту жатады

Техникалық және кәсіптік білім беру бағдарламалары бойынша екі жылдық оқытуды аяқтағаннан және аралық аттестаттаудан өткеннен кейін білім алушыларға берілетін біліктілік нақты мамандық бойынша кәсіптік біліктіліктің қол жеткізген деңгейі

Төрт жастан бастап он сегіз жасқа дейінгі күтіп бағуды, медициналық тұрмыстық қызмет көрсетуді және әлеуметтік еңбекке бейімделуді қажет ететін балалар қабылданады-ақыл есі кем балаларға арналған интернат-үйлерге

Туғаннан бастап үш жасқа дейінгі жетім балалар және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар қабылданады-балалар үйлеріне

Тұлғаның конституциялық, құқықтық тұрғысынан қалыптасуын болжайдыазаматтық тәрбие

Университеттер конкурстық негізде әзірлеуге және енгізуге құқылы оқытудың жаңа сапалық жетілдірілген технологиялары, әдістері мен нысандары бар иннвациялық білім беру бағдарламаларын

Ұлттық және халықаралық инстиционалдық, мамандандырылған аккредитацияны өткізеді аккредиттеу органдары

 «Үздік педагог» атағын иеленушіге айлық есептік көрсеткіштің 1000еселенген мөлшерінде мемлекеттік грант төленеді.

Үкімет қызметінұйымдастырып, оған басшылық жасайды және оның жұмысы үшін дербес жауап береді ҚР Конституциялық кеңес

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.