Coздaть aкaунт
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ- жaуaп 11 нұсқа

Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ- жaуaп 11 нұсқа

07 июл 2023, 12:10
396
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

1.Сұрақ: 

 Мұғалімдердің жаңа педагогика мәнмәтінінде АКТ қолдану тәсілдемелерін білдіреді

редакциялау үрдісінде ойлармен алмасу

2.Сұрақ: 

 Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен «ұсыну және сұхбаттасу» аспектілері арасындағы сәйкестік

оқушылардың жұмыстармен айырбастауы

3.Сұрақ: 

Білімді игеруде «үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс-әрекеттерді жаттау» әдісі

механикалық есте сақтау

4.Сұрақ: 

Оқуды даралаудың шешуші критерийі

білім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз ету

5.Сұрақ : 

 Оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтитын метатануды өлшеу құрылымы

тапсырмаға бағытталған

6.Сұрақ: 

Зерттеушілік әңгімеге тән белгілер

әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен, мұқият бағаланады

7.Сұрақ: 

 Оқушылардың білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы

оқыту ортасын құру

8.Сұрақ: 

Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Осы метафораның негізгі идеясы

оқушылардың өзін-өзі бағалауын дамыту

9.Сұрақ: 

 Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі

оқу үшін бағалау                           

10.Сұрақ: 

Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды

оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау

11.Сұрақ: 

 Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шарты

бағалау сипатын өзгерту

12.Сұрақ: 

 Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі

Оқушыларды өзін-өзіөзара бағалауға араластыру

13.Сұрақ: 

 Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін жүргізілетін бағалау

оқу үшін бағалау

14.Сұрақ: 

 Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тестілеуді қайталап өткізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз

оқудағы қиындықтарды анықтау

15.Сұрақ:

 Бұл өлшемге сәйкес келетін балаларда ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатыны байқалады

Шоғырлану

16.Сұрақ: 

 Ренцулли мен Райс бойынша дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру қызметінің бірінші кезеңі

жалпы зерттеу жаттығулар

17.Сұрақ: 

 Дарынды және талантты балаларды анықтауда ойлау қабілетінің жылдамдығы өлшемі сәйкес келетін сипаттама

 жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асырады

18.Сұрақ: 

 Ең үздік оқушыларды анықтаудағы ерте символдық белсенділік сенімді өлшемінің сипаттамасы

 олар ерте жасынан бастап сөйлей, оқи және жаза бастайды

19.Сұрақ: 

 Мұғалімдер мен ересектерді түсініктеме беруге жетелеу дарынды және талантты оқушылардың қай сипаттамасына тән?

табандылық таныту

20.Сұрақ: 

 Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліпөздерінің оқуын реттей алатындығымен ерекшелетін оқушыны анықтайтын өлшем

 өз білімін жетілдіру

21.Сұрақ: 

 Дарынды және талантты балаларды анықтауда «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік

 олар өздерінің оқуларын реттей алады

22.Сұрақ: 

 Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны

міндеттеме алу  

23.Сұрақ: 

 Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелерінің зерттеу сабағы жоспарлауға дейінгі кезеңі

Топ мүшелерінің бақылауға алынатын оқушыларды анықтауы

24.Сұрақ: 

 Сабақты зерттеудің мойындалған ерекшелігінің бірі

Демократиялы

25.Сұрақ: 

Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі

мұғалім зерттеу барысында жинақтаған білімімен педагог қауыммен кеңінен бөлісе алады

26.Сұрақ: 

 Сабақты зерттеу үдерісінде білім сапасын арттыратын белгілі бір тәсілді дамыту жолын анықтау үшін зерделенеді

оқушылардың оқу үдерісі

27.Сұрақ: 

Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым

Сабақты зерттеуді іс-әрекеттегі зерттеу ретінде қарастыруға болады

28.Сұрақ: 

Сабақты зерттеудің алғашқы қадамын көрсетіңіз

Нәтижені қамтамасыз ететін ережелер жүйесін құрады

29.Сұрақ: 

 Оқу үшін бағалаудың мақсаты

табысқа жетуге бағыт беру

30.Сұрақ: 

 «Таңба арқылы елестету қабілетіне қатысты» ерекшелігі бар жады түрі

 семантикалы 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.