Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ- жaуaп 11 нұсқа
1.Сұрақ:
Мұғалімдердің жаңа педагогика мәнмәтінінде АКТ қолдану тәсілдемелерін білдіреді
редакциялау үрдісінде ойлармен алмасу
2.Сұрақ:
Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен «ұсыну және сұхбаттасу» аспектілері арасындағы сәйкестік
оқушылардың жұмыстармен айырбастауы
3.Сұрақ:
Білімді игеруде «үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс-әрекеттерді жаттау» әдісі
механикалық есте сақтау
4.Сұрақ:
Оқуды даралаудың шешуші критерийі
білім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз ету
5.Сұрақ :
Оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтитын метатануды өлшеу құрылымы
тапсырмаға бағытталған
6.Сұрақ:
Зерттеушілік әңгімеге тән белгілер
әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен, мұқият бағаланады
7.Сұрақ:
Оқушылардың білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы
оқыту ортасын құру
8.Сұрақ:
Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Осы метафораның негізгі идеясы
оқушылардың өзін-өзі бағалауын дамыту
9.Сұрақ:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі
оқу үшін бағалау
10.Сұрақ:
Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды
оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
11.Сұрақ:
Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шарты
бағалау сипатын өзгерту
12.Сұрақ:
Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі
Оқушыларды өзін-өзі, өзара бағалауға араластыру
13.Сұрақ:
Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін жүргізілетін бағалау
оқу үшін бағалау
14.Сұрақ:
Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тестілеуді қайталап өткізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз
оқудағы қиындықтарды анықтау
15.Сұрақ:
Бұл өлшемге сәйкес келетін балаларда ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатыны байқалады
Шоғырлану
16.Сұрақ:
Ренцулли мен Райс бойынша дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру қызметінің бірінші кезеңі
жалпы зерттеу жаттығулар
17.Сұрақ:
Дарынды және талантты балаларды анықтауда ойлау қабілетінің жылдамдығы өлшемі сәйкес келетін сипаттама
жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асырады
18.Сұрақ:
Ең үздік оқушыларды анықтаудағы ерте символдық белсенділік сенімді өлшемінің сипаттамасы
олар ерте жасынан бастап сөйлей, оқи және жаза бастайды
19.Сұрақ:
Мұғалімдер мен ересектерді түсініктеме беруге жетелеу дарынды және талантты оқушылардың қай сипаттамасына тән?
табандылық таныту
20.Сұрақ:
Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатындығымен ерекшелетін оқушыны анықтайтын өлшем
өз білімін жетілдіру
21.Сұрақ:
Дарынды және талантты балаларды анықтауда «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік
олар өздерінің оқуларын реттей алады
22.Сұрақ:
Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны
міндеттеме алу
23.Сұрақ:
Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелерінің зерттеу сабағы жоспарлауға дейінгі кезеңі
Топ мүшелерінің бақылауға алынатын оқушыларды анықтауы
24.Сұрақ:
Сабақты зерттеудің мойындалған ерекшелігінің бірі
Демократиялы
25.Сұрақ:
Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі
мұғалім зерттеу барысында жинақтаған білімімен педагог қауыммен кеңінен бөлісе алады
26.Сұрақ:
Сабақты зерттеу үдерісінде білім сапасын арттыратын белгілі бір тәсілді дамыту жолын анықтау үшін зерделенеді
оқушылардың оқу үдерісі
27.Сұрақ:
Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым
Сабақты зерттеуді іс-әрекеттегі зерттеу ретінде қарастыруға болады
28.Сұрақ:
Сабақты зерттеудің алғашқы қадамын көрсетіңіз
Нәтижені қамтамасыз ететін ережелер жүйесін құрады
29.Сұрақ:
Оқу үшін бағалаудың мақсаты
табысқа жетуге бағыт беру
30.Сұрақ:
«Таңба арқылы елестету қабілетіне қатысты» ерекшелігі бар жады түрі
семантикалы
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.