Coздaть aкaунт
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 16нұсқа

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 16нұсқа

22 авг 2023, 17:55
1 398
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 16нұсқа

  1. "Аутизм" ұғымының сипаты:Шындықтан алыстау
  2. 1993 ж психонатия туралы ілім тек медициналық қана емес  алеуметтік мағынаға ие деп жазады: Ганнушкин
  3. Алексия термині білдіреді:Оқудың бұзылуы
  4.  Афазия: Сөйлеудің бұзылуы
  5. Аномальды балаларды алғаш зерттеген ғалым: Выготский
  6. Ақыл - ой дамуында күрелі түрдегі бұзылуы: Идиотия
  7. Ақыл - ой дамуында жеңіл түрдегі бұзылуы: Дебил
  8. Адамның 90  пайызға жуық ақпаратты алу мүмкіндігі:Көз
  9. Әлем бойынша алты нуктелік:Брайл
  10. Әлеуметтік бейімдеу:
  11. Әр түрлі себептерге байланысты дамуында ауытқуы бар кемшіліктер: Кемтарлық
  12. Әр түрлі себептерге байланысты дамуында ауытұуы бар адам бойында пайда болған елеулі кемшіліктер:Кемтарлық және күрделі кемістіктер
  13. Баспалдақ түсі мүгедектерге:Ақшыл түс
  14. Брайл шрифті қай жылы ойлап тапты:1825
  15. Брайлдің нүктелі шрифтінің соңғы нұсқасы қашан шықты: 1837 жылы
  16. Брадилалия: баяу сөйлеу
  17. Броко верника не қызмет атқарады:Броко - сөйлеу. Верника - қабылдау
  18. Бала дамуының негізі:оқыту мен тәрбиелеу
  19. Бала кемістігі қаншалықты ауыр болған сайын педагог білімі де соншалықты жоғары болуы керек деген галым кім:П.Шуман
  20. Баланың даму тежелуін зерттеген ғалым:Осирбекова
  21. Ерте түзету ықпалын жүзеге асыру үшін ең басты жүргізілтін шара:скрининг
  22. Ерте балалық шақтағы сал ауруы бар балаларда жиі кездесетін сөйлеу тілінің бұзылу формасы:Дизартрия
  23. Ерте қолға алынбағандықтан және медициналық педагогикалық тузеу арқылы  қолдау  көрсетілмегендіктен дене және психикалық даму кенжелеп қалу ықтималдылығы жоғары болатын уш жасқа дейінгі бала: Катер тобындағы бала
  24. Естімейтіндер;Дактилология
  25. Зағип және көздері нашар көретін балалардың сыныбында неше оқушы болады:
  26. Зағип балалардың қай сезім мүшелері жақсы дамыған:есту, сипап сезіну
  27. Зияты зақымдалған оқушылардың өзінің бағалауы: Нақты емес
  28. Зиятында ауытқулары бар балаларды тәрбиелеу мен оқыту туралы ғылым:олигофренопедаогика
  29. Зейінді дамытуға музыканың пайдасы туралы кім зерттеді:
  30. Көру қабілетінің зақымдалуына байланысты бөліну түрі:Көрмейтіндер және нашар көретіндер
  31. Көру қабілеті зақымдалған балаларды алғаш зерттеген ғалым:Гаюи
  32. Көзі көрмейді бірак көзілдірікпен 0,04 көреді:Тотальды соқырлық
  33. Көру қабілеті зақымдалған балаларда не дамыған:есту мен сезіну
  34. Күрделі кемістікті зерттеген:Соколянский
  35. ҚР жалпы білім беретін мектептің ерекше білім беруді қажет ететін ідңстемелік негіз пәндерін ашу:Әдістемелік - нұсқаулықтың мақсаты
  36. Қалыпты көру өткірлігі:1,0
  37. Қазақстаннан шыққан ғалым:Сулейменова
  38. Логоритмика авторы кім:Э.Жак.алькроз.
  39. Логоритмика:түзету білім беру музыкамен қозғалысқа негізделген ойындарға бағытталған тапсырмалар
  40. Логоритмика:қимыл әрекеттерге арналған жаттығулар жүйесі
  41. Мүмкіндігі шектеулі балаларға коррекциялық жұмыс жасаушы маман:Дефектолог
  42. Мүмкіндігі шектеулі балаларға кенес беру мекемесі:ПМПК
  43. Медициналық әлеуметтік педагогикалық патронажға кіретін ұйымдар:Оңалту орталығы
  44. Ми қыртысының маңдай бөлігі:Броко маңдай
  45. Мидың үш бөлігін зерттеген кім: Лурия 
  46. Мидың шеке бөлігіндегі қыртыс асты бөлімі:Броко
  47. Мемлекеттік денгейде ерте жас дамуын зерттеген отандық ғалым:Сулейменова
  48. Нашар көретін дегеніміз:Көзілдірікпен 0,4 ке дейін
  49. Нашар көрушілердің көру өткірлігі:0,05 - 0,2
  50. Дыбыс бұзылыстарын атау үшін халықаралық терминдер қолданылады ызың ысқырық дыбыстарының айтылуының бұзылуы:Синматизм
  51. Диагноздың термині қазақшасы:Аңғарым
  52. Дизонтогенез дегенңмңз не: дамудың аномалиясы
  53. Дамудың жақын аймағы:Выготский
  54. Даму темпінің бұзылысы дегеніміз:Акселерация
  55. Дене және психикалық кемістігінің кез - келген ұштасуы бұл:Күрделі кемістік
  56. Деменция мен аменцияның авторы:Эскирол
  57. Олигофренопедогогика саласы: ақыл- ой дамуы кешеуілдеген балаларды оқыту, тәрбиелеу және зерттеу
  58. Освещения қандай балалар үшін қатты жарық болу керек:Көру қабілеті бұзылған
  59. Сеген тақтасы: Іртүрлі формадағы геометриялық пішіндегі салатын тақта
  60. Сөйлеу аппаратының инверциялдық жетілмеуінен сқйлеу тіл дыбысының айтылуының бұзылуы:Дислалия
  61. Сөйлеу тілінің бұзылысының түрлері:Ауызша жазбаша
  62.  Сқйлеу тілінің үш реттік зерттеген галым:Выготский
  63. Сөздік әдіске жатады:Әңгімелесу
  64. Тірек-қимыл бұзылысы бар балалардың сыныбында неше оқушы болады:12 бала
  65. Т.А. Власова мен М.С.Певнезер 1967 жыл ұсынған классификациясында ПДТ вариантын қарастырады:2 вариант
  66. Типлопсихологияның зерттеу пәні:көру қабілеті зақымдалған балалардың даму ерекшеліктері
  67. Тұқымқуалаушылық психикалық және психофизиологиялық инфантелизм салдарынан болған психикалық дамудың тежелуі:Конституциондық генезді ПДТ
  68. Испания мемлекетінде Саламан Декларациясы қабылданған жыл: 1994
  69. ПМПК-ның айналысатын қызмет түрі// кеңес беру
  70. ПДТ балалардың даму ерекшелігі:Логикалық ойлауы төмен
  71. Психикалық функцияларды оқшаулаудың динамикалық жүйесінің авторы:Лурия
  72. Психикалық дамуы тежелген баланың таным процесінің ерекшеліктері:Логикалық ойлауының төмендігі
  73. Приходконың зерттеуі бойынша дцп балаларды түзету қай жастан бастап тиімді:
  74. Петербургте сокыр - керен балалар адамның қай мүшесіне қолын қойып сойлеуді қабылдаған:Қол
  75. Ринолалия халық  әдебиетінде   қалай аталады.: Қоянжырық.
  76. Ішкі органдарының соматикалық аурулардың салдарынан болған ПДТ:Церебралды органикалық генезді
  77.  Үш ми қыртысын зерттеген ғалым:Лурия
  78. Ым - ишараның зерттеп соның қиын екенін айтқан ғалым:Нуделман н/е Уильям Стоуки
  79. Шекеде қай бөлік орналасқан:Брока

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.