Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 12нұсқа

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 12нұсқа

22 авг 2023, 17:21
553
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 12нұсқа

Ағзасы дамуының және жұмыс істеуінің ұзақ уақыт бойы әлеуметтік , медициналық , педагогикалық түзеу арқылы қолдауды қажет ететіндей созылмалы бұзылуы дене кемістігі

Ағылшын тілінен аударғанда «тест» сөзінің мағынасы; Тексеру,сынау

Адам құқығының басты кұндылығы Өмір

Адам психикасының дүниені кабылдау үрдісі, сыртқы дүниенің әсер етуіне, басынан кешкен тэжірибесіне, біліміне, мақсат-мүддесіне, әдет ғұрпына байланысты болатын адам психикасындағы маңызды қасиеттердің бірі Апперцепция

Адамның психикасы дамуы және жұмыс істеудің уақытша немесе тұрақты кемістігі, соның ішінде; сенсорлық бұзылыстың салдары; сөйлеу бұзылыстары; эмоция еркі жағынан бұзылыстары ;пдт және осыған байланысты оқып үйренудегі өзіндік қиындықтар Психикалық кемістік

Алғашқы арнайы мекемелердін «классикалык» түрлері келесі кемістігі бар балалар үшін кұрылған Зият бұзылыстары бар

Арн білім беру шарттары—Арн пед-ң дамуына ықпал ететін  жаңа пед-қ технологияларды дайындау.

Арн мектепте  сабаққа қойылатын міндеттердің нақтылығы түрлі әрекеттердің алмасуы, мұғ-ң оқушылар әрекетін бағалауы Тәртіп пен мәденитін қалыптастырады

Арн мектепте еңбекті оқытудың кезеңдері— Кәсіби техникалық дайындау

Арн мектепте тәрбиені ұйымдастырудың принцптерінің негізделуі-Ұлттық білімберу стратегиясы  мен саясатымен анықталады.

Арн мектепте тұрмыстық еңбек бұл- Барлық оқушылар қатысатын жүйелі еңбектің ең қарапайым түрі

Арн пед және арн псих үшін негіз болған Выг ұсынған қортынды Қалыпты баланың дамуында кездесетін негізгі заңдылық аномальды баланың психикалық дамуының негізгі заңдылығына бағынады

Арн псих «дамудың өзекті және жақын аймағы» тур түсінік енгізген ғалым—Выгодский

Арнайы  педагогиканың  спецификалык мақсаты Әлеуметтік мінез құлықтың адекватты формасын қалыптастыру

Арнайы (түзету) мектебінде тәрбиелік - кызметпк әдістер Үйрету, жаттығу, ойын, кол өнер, көркем өнер қызметі

Арнайы білім беру жүйесіндегі педагог шеберлігі – бұл; Қазіргі заманауи құралдармен психологиялық – педагогикалық ықпал ете алудың жоғары дәрежесі

Арнайы білім беру жүйесіндегі педагог шеберлігі- Қазіргі заманауи құралдармен псих педаг ықпал ете алудың жоғары дәрежесі

Арнайы білім беру ұйымдарының қосымша түрлері; Оңалту орталықтары, мектеп жанындағы логопедтік пунктер. психологиялық –педагогикалық түзеу кабинеттері

Арнайы мектепте (жеңіл акыл-ой кемістігі бар   бар балалар сыныптарында) «Әлеуметтік бейімдеу және еңбекке дайындау» «Қол еңбегі» пәндері кіретін компонент түрі; Инвариантты компонент

Арнайы мектепте (жеңіл ақыл-ой кемістігімен) «Әлеуметтік-тұрмыстык бағдар» сабағына (5-9 сынып) бөлінетін апталык сағат саны 2 сағат

Арнайы мектепте жиі қолданылатын практикалық оқыту әдісі  Жаттығу

Арнайы мектепте жиі қолданылатын практикалық оқыту әдісі; Жаттығу

Арнайы мектепте оқыту эдістерінің жіктелуі Сөздік, көрнекілік, практикалық әдістер топтамасы

Арнайы мектепте тәрбие процесіне тән ерекшеліктер Мақсатты багыттылық пен бірлігі, үздіксіздігі, нәтиженің ұзактығы

Арнайы мектепте тұрмыстық еңбек бұл; барлық оқушылар қатысатын жүйелі еңбектің ең қарапайым түрі

Арнайы мектептегі еңбектік оқытудың кезеңдері; Кәсіби - техникалық дайындау

Арнайы оқытудын теориясы мен тэжірибесі- бұл Арнайы педагогиканың пәні

Арнайы педагогика және арнайы психология үшін негіз болған Л.С. Выготский ұсынған қорытынды; Қалыпты балалардың дамуында кездесетін негізгі заңдылық аномальды балалардың пснхикалық дамуының негізгі заңдылығына бағынады

Арнайы педагогика мен арнайы білім берудің дамуына зор үлес коскан ғалым 1 Л.С.Леонтьев 2 Л.С. Выготский

Арнайы педагогиканың косалқы мақсаттары; Нақты өзін-өзі қадірлеу сезімін тәрбиелеу, тұлғасын бағалау және әлеуметтік мінез-кұлықтың сәйкестік формаларын қалыптастыру

Арнайы педагогиканың негізгі мақсаттарына жатпайды Арнайы емделу орындарында және емхана жағдайларында ауруды емдеу, медициналық іс-шараларды жуйелі жүргізу

Арнайы психологияда «дамудың актуальді (өзекті) және жақын аймағы» туралы түсінікті еңгізген галым; Л.С Выготский 

Ата ана мен бала арасындағы қарым қатынасты зерттеуге арналған әдістемелер—ата ананың балаға қарым қатынасын анықтауға арналған сауалнамасы (АЯ Варга мен Столин)

Ата-аналар арасындағы тұлғаны тәрбиелеудегі кең тараған әдістер; Жылы сөзбен көндіру, қорқыту эдісі

Афазияны жоюдың қағидаларын, тәсілдерін зерттеуде үлес қосқан ғалымдар—Лурия,Визель,Цветкова, Беин, Бурлакова

Афазияны жоюдьщ қагидаларын жэне тәсілдерін зерттеуде үлесін қосқан ғалымдар: 1Э.С.Бейн 2 М.К.Бурлакова 3Л.С.Цветкова

Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау –бұл Өздігінен өмірге, еңбеке тэжірибелік дайындыкка бағыггалған арнайы ұйымдастырылған түзету сабактары

Әр баланың білім алумен байланысты қажеттілктерін аныктау және оны түзете-дамыта оқыту мен тәрбиелеуге қатысты жеке даму бағдарламасының мазмуны келесі зерттеу нәтижесінің негізінде даярланады: Педагогикалык

ӘТБ-ң оку бағдарламасының кұрылу принципі; Концентрлік принципі

ӘТБ-ң оқу бағдарламасының құрылу принсіпі – консентрлік принсіпі

Бакылау түріне жатпайтын әдіс; Механикалық бақылау

Балада психофизиологиялық ақаулыктардың болу себептеріне жатпайды ұлттық жағдай

Баладағы психофизиологиялық ақаулықтардың болу себептеріне жатпайды Ұлттық жағдай

Балалардың интеллектуалдық даму ерекшеліктерін, қарым-қатынасқа, білім алуға жоне ойын орскстінс деген ынтасын (әлеуетін) жас срекшеліктерін есепке ала отырьш анықтау – бүл Педагогикалық тексеру

Баланың білім алуга дайын екенін төменгі факторлар айкындайды: Денелік және психологиялык дамуы, қоршаған орта туралы жинақталған түсініктерінің калыптасуы

Баланың жеке тұлғалық дамуының тарихи-мәдени тұжырымдамасының негізін қалаған ғалым--Выгодский

Баланың мектепке дайындығының комуникативтік кқмпоненті Контекстік қатынас, тілдесім болуы

Баланың мектепке даярлыгының коммуникативті компоненттері Контекстік катынастың (тілдесім) болуы

Баланың мектепке жалпы психологиялық даярлығын аныктайтын әдістемелер; Мектеп жағдайында әнгімелесу

Баланың мектепке жалпы психологиялық даярлығының компоненттері; Мотивациялык, ннтеллектуалдык. ерік-жігерлік

Баланың мектепке психофизиологиялық дайындығының компоненттері Мотевациялық,интелектуалдық,ерік жігерлік

Бастауыш мектеп жасына сәйкес жүргізілетін іс - әрекет түрі Оқу іс – әрекеті

Белгіленген тәртіппен расталған , туа біткен , тұқым қуалаған, жүре пайда болған аурулардан немесе жарақаттардың салдарынан тіршілік етуі шектелген, дене және психикалық кемістігі бар он сегіз жасқа дейінгі бала Мінез құлқы бұзылаған балалар

Белсенді киялдың түрлері Қайта жаңғырту

Белсенді қиялдың түрлері; қайта жаңғырту 

Белсенді қиялдың түрлері—Қайта жаңғыру

Бойындағы псих-қ немесе дене кемістігін ескере отырып балалардың еңбек қызметі және кәсіптік дағдыларын меңгеру мен орындауға мүмкіндіктерін анықтау. Кәсіби диагностика

Білім алуға қажетті іскерлік, дағдыны меңгеруге бағытталған шаралар; Педагогикалық көмек

В. Лебединский психикалык бұзылыс түрлерін осы көрсеткіштермен анықтады Түсінік қалыптасу жүйесінің қарқындылығы

Дамуында бұзылыстары бар балаларды оқыту үшін қолданылатын әдістер түрі; Тәжірибелік, сөздік. көрнекілік

Дамуында бүзылысы бар балаларды тексеруге арналған принциптер Оңалту, түзету, диагностикалық принциптері

Дене және психикалық кемістігінін кез-келген ұштасуы- бұл Күрделі кемістік

Диагностика термині деген Адамның жеке ерекшеліктерін жүргізу мақсатында жүргізілетін зерттеулер

Ерекше білім алу кажеттіліктері бар оқушыларды окыту жагдайларын (инклюзивті окыту, арнайы ұйымда. үйде окыту т.б.) анықтайды: ПМПК

Ерекше білім беруді кажет ететін балаларға тән қабылдаудың ерекшеліктері; Қабылдаудың баяулығы, бұрмалануы, аз көлемі, шартты кешеуілдеуі, шынайылықтан шеттелуі

Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды айқындау және есепке алуға жауапты мекеме ПМПК

Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың ерекше күтімге, білім алуы мен дайындығына, әлеуметтік ортада, коғамда толық құкылы өмір сүруіне, тэуелсіздігі мен элеуметтік ортаға косуды қамтамасыздандыру туралы айтылған кұкықтық құжат «Бала кұкыктары туралы Конвенция»

Ерекше білім беруді қажет ететін бапаларға тэн қабылдаудың ерекшеліктері Қабылдаудың баяулығы, бұрмалануы, аз көлемі, шартты кешеуілдеуі, шынайылықтан шеттелуі

Ерте диагностикалау кезеңдері ; балалар ауытқушылығын ерте зерттеу және психикалық дамуына баға беру

Ерте жаста аутизмнің айқын сипаты Адамға тура қарамау

Ерте жаста аутизмнің айқын сипатыБаска адамга тура карамау

Ерте жастагы балаларда ойлаулын негізгі түрі болып табылатын; Заттық-әрекеттік

Ерте қолға алынбағандықтан әлеуметтік және медициналық педагогикалық түзеу арқылы қолдау көрсетілмегендіктен дене психикалық дамуында кенжелеп қалу ықтималдығы жоғары болатын үш жасқа дейінгі бала қатер тобындағы балалар

Есту бұзылыстары бар балалалардың сөйлеу тілінің кеш қалыптасуына, әсіресе сөздің мағынасын түсінуіне, сюжетті-рөлдік ойын барысында ойлаудың артта қалуы бұл—есту бұзылыстары бар балада қиялдың спецификалық ерекшелігі.

Есту бұзылыстары бар балаларда қиялдың ерекшелітері—1.Сөйлеу тілі кеш қалыптасуы,сөздің мағынасын түсінуде қиындықтар кездеседі.2.Сюжетті-рөлдік ойын барысында ойлауының артта қалуымен байланысты қиындықтар

Есту бұзылыстары бар балаларда қиялдың спецификалық ерекшеліктері; 1Сюжетті-рөлдік ойын барысында ойлауының артта калуымен байланысты қиындыктар. 2Сөйлеу тілінің кеш калыптасуы, әсіресе сөздің мағынасын түсінуде қиындықтар кездеседі

Есту бұзылыстары бар балалардың сөйлеу тілінің кеш қалыптасуына, әсіресе сөздің мағынасын тусінуіне, сюжетті-рөлдік ойын барысында ойлаудың артта калуы – бұл; Есту бұзылыстары бар балаларда киялдың спецификалық ерекшеліктері

Есту кабілеті зақымдалған балалардың сөздік-логикалық немесе ұғымдық ойлауының дамуында еститін құрдастарына қарағанда, айтарльщтай өзіндік ерекшеліктері байкалады, олар Сөздік-логикалык ойлау тілдік кұралдар негізінде калыптасьтп, кызмет атқаратын логикалык құрылымдар мен ұғымдарды пайдаланумен сипатталады

Есту қабілеті зақымдалған бастауыш сынып окушыларында қиялдың ерекшеліктері Есту кабілеті закымдалған бастауыш сынып оқушыларында шығармашылық қиялдың артта калуы байқалады

Есту қабілеті зақымдалған бастауыш сынып оқушыларында қиялдың ерекшеліктері—Есту қабілеті зақымдалған бастауыш сынып оқушыларында шығармашылық қиялдың артта қалуы байқалады

Есту қабілеті зақымдалғанбастауыш сынып оқушыларында қиялдың ерекшеліктерін зерттейтін ресейлік ғалым Нудельман

Есту мүшесінің бөлімдерінің зақымдануына байланысты естудің бұзылысына алып келетін себептер—Сыртқы, ортаңғы,ішкі құлақ,есту нервтерінің зақымдалуы немесе аурулары

Естуінде кемшілігі бар балаларды еңбекке оқыту мен тлрбиелсу,түзете оқыту жұмысының маңызды бөлімдері: Алғашқы, негізгі, кэсіби еңбек дайындығы

Естуінде кемістігі бар баланы еңбекке оқыту мен тәрбиелеу түзете оқыту жұмысының маңызды бөлімдері Алғашқы негізгі кәсіби еңбек дайындығы

Естімейтін балаларға арналған мектепте кэсіби еңбекке оқыту кезеңдері Заттык-тәжірибелік оқыту; жалпы еңбекке дайындық; профильді және кәсіби дайындық;

Естімейтін тұлғалардың тактильді вибрацияялық түйсінулері мен қабылдауларына тән спецификалық белгілері : 1.Вибрауиялық сезімталдық естімейтін адамға өзінің сөйлеуін бақылауға мүмкіншілік береді. 2 Толықтай немесе тұрақты есту бұзылыстарында тактильді вибрациялық түйсінулер курт артады.

Жаңа оқыту технологиялары; Білім алушылардың танымдық әрекетін және метатанымдық дағдыларын қалыптастыратын технологиялар

Жеке тұлганың дамуына әсер ететін негізгі факторлар; Тұкым қуалаушылық, тәрбие

Жеке тұлғанын психологиялық ерекшеліктерін, мінез-құлқын. қызығушылықтары мен беиімділік денгейін, іс -әрскет түрткілерін талдау аркылы терен тануға мүмкіндік беретін әдіс; Әнгімелесу әдісі

Жеке тұлғаның қиялын диагностикалауда жобалау әдісі: Тұлғаның ішкі әлемін, оның субъективті әсерленулерінің елес ойларының бағыт-бағдарын ашуға арналған

Жекеленген адамдарға, отбасыларына олардың толык мэнді элеуметтік жұмыс істеуіне      кедергі        келтіретін бұзылған немесе жойылған функцияларының орнын толтыра отырып әлеуметтік кұкықтары мен кепілдіктерін іске асыруда көмек көрсету жөніндегі қызмет Әлеуметтік жұмыс 

Заттар мен кұбылыстардың накты бейнесін ойда қалдыруда, кайта жаңғыртуда көрініс табатын ес түрі Образдык ес

Заттар мен құбылыстардың нақты бейнесін ойда калдыруда, кайта жаңғыртуда көрініс табатын ес түрі; Образдық ес

Заттар мен құбылыстардың нақты бейнесін ойда қалдыруда, қайта жаңғыртуда көрініс табатын ес түрі.—образдық ес

Затттық – тәжірибелік іс – әрекетке сүйену бұл ; Есту қабілеті зақымдалған оқушыларды оқытуға бағытталған спецификалық бағыттарын анықтау

Зерттеушінің балалар салған суреттер, түрлі материалдардан жасалған өнімдерді талдау арқылы бала дамуы туралы мәлімет алуы Оку іс-әрекет өнімдерін зерттеу эдісі

Зияты закымдалған балалардың көру арқылы қабылдауы (сипаттамасы) ; Дифференциалды емес

Зияты зақымдалған балаларға арналған арнайы (түзету) мектебінде «Шаруашылык еңбек» сабағынан апталык сағат көлемі (орташа ақыл-ой кемістігі) (7-8 сыныптар) 7- сыныпта -2 сағат, 8-сыныпта 3 – сағат

Зияты зақымдалған балалардың есте сактау ерекшеліктеріне жатпайды; Ерікті түрде есте сақтау (қалдыру)

И.М Соловев пікірі бойынша сөздік ес процесі дамуының екінші сатысында (4-6 сыныптарда) жалпылама есте сақтау түрі тән

И.М. Соловьев пікірі бойынша сөздік ес процесі дамуының екінші сатысына (4-6сынып) жалпылама есте сақтау түрі тән

И.М. Соловьев пікірі бойынша сөздік ес процесі дамуының, екінші сатысына; (4-6 сынып) жалпылама есте сақтау түрі тән

Индуктивті ой қортындысы деп—Жеке фактілердің негізінде қортынды жасау.

Индуктивті ой қорытындысы деп Жеке фактілердің негізінде корытынды жасауды айтамыз

Индуктивті ой қорытындысы деп; жеке фактілердің негізінде қорытында жасауды айтамыз

Инклюз білім беру жүйесіінң көрсеткіштері Жалпыға бірдей білім беру мекемелерінде тең дәрежеде бәләм алу

Инклюзивті білім беру жүйесінің көрсеткіштері Жалпыға бірдей білім беру мекемелерінде балалардың тең дэрежеде білім алуы

Инклюзивті білім беруді дамыту қағидаттарының негіздеріне жатпайды Вариативтілік

Инклюзивті білім мен жалпыға білім беру саясаты жарияланған халықаралык кұжат Саламанкада кабылданған Декларация

Интеллектуалды тесттердің бірі; Айзенк тесті

Кәсіби еңбектің дәйекті түрін анықтап, оны оқытатын, жұмысты жеңілдететін арнайы техникалық кұралдарды пайдалануға үйрету: Кәсіби еңбекпен сауыктыру

Консилиумның түрлері Алғашқы,жедел,жоспарлы

Көрмейтін және нашар көретін балаларға арналған арнайы (түзету) мектепте түзету сабақтарының максаты; Қоршаған орта туралы түсініктерін кеңейту, олардың бейнелі және саналы ойлауын дамыту, өзін-өзі бакылау мен кимылдарын реттеу тәсілдерін калыптастыру, кеңістік және уакыт туралы түсініктерін калыптастыру, бағдарлама материалын толық меңгеру үшін графикалық дағдыларын дамыту

Көрмейтін және нашар көретін балаларда қабылдаудың сипаты; Фрагментті

Көрмейтін, нашар еститін балаларда қабылддаудың сипаты—Фрагментті

Көру кабілеті бузылған балалардың кабылдауының ерекшеліктеріне жатпайды; Шындықты адекватты қабылдау

Көру кабілеті закымдалған балалардың зейінінің қалыптасуына кері әсер етеді; Сыртқы қабылдаулардың өнделуі

Көру қабілеті бұзылған балалардың қабылдауының ерекшеліктеріне жатпайды Шындықты адекватты қабылдау

Көру қабілеті бұзылған бала-ң қабылдауының ерекшеліктеріне жатпайды—Шындықты адекватты қабылдау

Көру қабілеті зақымдалған балалардың зейінінің қалыптасуына кері әсер етеді—Сыртқы қабылдаулардың өңделуі

Көру қабілеті зақымдалған балалардың зейінінің қалыптасуына кері әсер етеді Сыртқы қабылдаулардың өнделуі

КР «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік жіне медициналық педагогикалық түзеу арқылы қолдау түралы» Заңы қабылданған жыл; 2002ж.

Күрделі кемістікке жатады 1Естімеу, сөйлемеудің бірлесуі 2Естімеу және зияттың бұзылыстарының бірлесуі 3Көрмеу, естімеу, сөйлемеудің бірлесуі

Қазақстан Республикасында білім беруді және гылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының максаты; Сапалы орта білім беруге тең қол жеткізуді камтамасыз ету зияткер дене бітімі және рухани жағынан дамыған. табысты азаматтарды калыптастыру

Қазіргі уақытта тәрбие жүйесінде ұстанатын принсптер—Тәрбиенің өмірмен еңбекпен қоғамдық құрылыс тәжірбиесімен байланыстыру принсіпі

Қалыпты дамыған балалардың өзін - өзі тануының бірінші кезеңінде болатын жагдай Өзін қоршаған ортадағы адамдардан ерекше екендігін сезіну

Қарым қатынаста қолданатын дыбыстық сигналдар жүйесі, таңбалар мен символдар Сөйлеу тілі

Қатер» тобындағы балаларды анықтау максатымен стандартталған тексеру; Скрининг

Қиял бұл; Қоршаған сыртқы дүниедегі заттар мен құбылыстардың бейнелерін жаңғыртып, оларды өңдеп бейнелеуден тұратын жоғарғы танымдық процесс;

ҚР «МШ балаларды әлеуметтік,мед, пед түзеу арқылы қолдау тур» Заң 2002

ҚР білім беруді,ғылымды дамытудың 2016-19ж арналған мемл бағдарламасының мақсаты Сапалы ортабілімберуге тең қол жеткізуді қамт ету, зияткер, дене бітіміжәне рухани жағынан дамыған табысты азаматтарды қалыптастыру

Л,Выгодский псих функциясыконсепсиясы теориясында қарстырылатын маңызды жағдайлар Бір ағзаның қызметі тоқтаған жағдайда екіншісінің орнын басу қызметі

Л.С. Выготский ұсынган ерекше оқытуды қажет ететін балаларды оқыту мен тэрбиелеудіц тиімді эдістер мен тәсілдерін әзірлеуге мүмкіндік беретін теориясы Кемістік және орнын басу (толыктыру) туралы

Л.С. Выготскийдін психикалық функциясы концепциясы теориясында қарастырылған манызды жағдайлар; Бір ағзаның қызметі тоқтаған жағдайда екінші ағзаның орнын басу қызметі

Л.С. Выготскийдің психикалық функңиясы конңепңиясы теориясында қарастырылган маңызды жағдайлар Бір ағзаның қызметі тоқтаган жағдайда екінші ағзаның орнын басу қызметі

Логопедиялык тексеру әдістері Ұйымдастыру, эмпирикалык, статистикалық, интсрнритациялық

Логопедиялық тексеру түрлері Үстірт, терең,жеке топпен

Логопедиялық тексеру түрлері; Үстірт. терең, және, топпен

Медведеваның белгілеуі бойынша түзете дамыту сыныптарындағы оқыту процесі—қайырымды білім беру ортасын құру.

Мектеп жасына дейінгі балалардың зейінін диагностикалау эдістемесі Лондольт сақиналары

Мектепке  дейінгі мекемелердің жұмысы, отбасы жағдайы,ата-ананың балаға деген қарым қатынасы бұл-баланыңмектепке даярлығына әсер ететін фактор.

Мектепке дейінгі жастағы зияты закымдалған баланың барлық іс-әрекеті Баланың барлық танымдык мүмкіндіктерін қолдана алатындай етіп ұйымдастырылады

Мектепке окуға дайындықтың құрамдас салалары: Мотивациялык және тұлғалық; зерделік; коммуникативтік; ерікті; сөйлсу тілінін дамуы

Мектепке оқуға дайындықтың құрамдас салалары Мотевациялық және тұлғалық,зерделік комун-к,ерікті,сөйлеу тілінің дамуы

Мемлекеттік (оның ішінде арнаулы) білім беру стандартарына сәйкес білім беру қолжетімді болмайтын жэне оқыту мүмкіндіктері өзіне-өзі кызмет корсету дағдыларын, қоршаған дүние туралы қарапайым білімдерді жэне қарапайым еңбек дағдыларын немесе аясы тар кәсіби даярлықты меңгерумен шектелетін дэрежедегі психикалык және (немесе) дене кемістігі Ауыр кемістік

Мемлекеттік ерте жастан коррекциялық-педагогикалық көмек көрсету жүйесін әзірлеген ғалым; Р.А. Сулейменова

Мүгедектердің құқықтарын қолдау тур конвенсия мақсаты Барша мүгедектердің барлық құқықтары мен негізгі бостандықтарын толық және тең дәрежеде іске асыруын көтермелеуде, қорғауда және қамтамасыз етуде, оларға құрметті ұлғайту.

Мүмкіндігі шектеулі, балаларды әлеуметтік және медициналықпедагогикалық түзеу аркылы қолдау туралы» заңында «дене кемістігіне» берілген анықтама; Ағзасы дамуының және жұмыс істеуінің ұзақ уақыт бойы элеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдауды қажет ететін созылмалы бұзылуы

Мүмкіндіктері шектеулі тұлғалар уйінде және көшеде еркін жүру үшін арнайы протездермен қамтамасыз ету және гимараттар мен нақты баспалдақтарын тірек-қимыл- қозғалысында ауыткуы бар тұлғалар үшін бейімдеу; Әлеуметтік -экономикалық көмек

Мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларды тұрғын үймен, пенсиямен. Кемістікке тәуелді қажет арнайы текникалық құрал-жабдыктармен қамтамасыз ету бұл: Әлеуметтік көмек

МШБ басқа балалардың басқа азаматтармен бірдей қоғам Әлеуметтік және медициналық педагогикалық түзеу арқылы қолдау

Нашар еститін балаларда зақымдалган ес түрі  Сөздік ес

Нысаналы әлеуметгік жэне медициналық -педагогикалык қолдау арқьшы қолдау процесінде мүмкіндігі шектеулі балалардың қоғамда қабылданған құндылықтарды, мінез-кұлык ережелері мен нормаларын игеруі мен қабылдауы жэне еңбекке даярлануы жолымен әлеуметтік орта жағдайларына белсенді түрде икемделуі Әлеуметтік бейімдеу

Окушының оқыту - танымдық іс - әрекетінің сипатына байланысты М.Н.Скаткин мен И.Я.Лернердің әдістері Репродуктивті, жекелей - ізденіс, түсіндіру – иллюстративті

Окытуды ұйымдастырудын негізгі формасы; сабақ

Окытудың бастапқы этаптары Көрнекілік - тәжірбиелік әдістердің элементін түсіндіру

Окытудың тәрбиелілік принципінде бөліп қарауға болатын үш қағида; 1Бастауыш сыныпта әлсмді диалектикалық материалистік тұрғыдан түсіну элементтерін пайдалану. 2Оқу процссімсн байланысты сезім мен көніл күйіндегі сезінулерді калыптастыру. 3Баланың қоғамдық мәнінің моральдық сапаларын және мінезінің еріктік белгілерін тәрбиелеу

Оқулықтағы көрнекілік қағидасы 1Таным процесінің барльщ кезеңдерін танымдық іс -әрекеттің қажеттігі жағы есебінде баланың сезімдік тәжірбиесінің қосылуы 2 Окытуда пайдаланылатын сезімдік бейнелердің сапалык жағы көрнекі кұрал негізінде оқушыда нақты объектіні елестетуді қалыптастыру 

Оқулықтағы көрнекілік қағидасы—Таным процесінің   барлық кезеңдерінтанымдық іс әрекеттің қажеттілігі жағы есебінде балның сезімдік тәжірбиесінің қосылуы. 2.Оқытуда пайдаланатын сезімдік бейнелердің сапалық ыжағы көрнекі құрал негізінде оқушыда нақты обектіні елестетуді қалыптастыру.

Оқытуды ұйымдастырудың нег формалары Жекеше және топтық оқыту

Оқытуды ұйымдастырудың негізгі формалары; Жекеше және топтық оқыту

Оқытудың бастапқы этаптары Көрнекілік-тәжірбиелік әдістердәі элементін түсіндіру 

Өзара тығыз байланысты бірнеше формалары бар, медициналық, психологиялық, педагогикалық, әлеуметтік экономикалық, кәсіби еңбек және тұрмыс шараларының кешенді жүйесі; Сауыктыру

ПДТ балалардың зейін ерекшеліктері Зейіннің тұраксыздығы

ПДТ балалардың зейіндерінің ерекшеліктері; Зейіннің тұрақсыздығы

ПДТ бала-ң зейінінің ерекшеліктері—зейіннің тұрақсыздығы

ПДТ ға арн арнайы мектепте «ӘТБ»саабағының ұзақтығы—20-25 минут

ПДТ оқушыларға арн мектепте «Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау» сабағыныңерекшелігі Сабақ барысында оқу бағдарламаны меңгеруде қиналатын оқушылар үшін жалпы дамытшылық және пәнге бағыттаушы жеке, топтық түзету сабақтары ұйымдастырылады.

ПДТ оқушыларға арн мектепте «Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау» сабағының мақсаты-өмірлік компетенция дағдыларын қалыптастыруды, қоғамда және тұрмыста дербес өмір сүре білуіне тәжірбиелік дағдысын қамтамасыз ету

ПДТ-ңзейін ерекшелігіне жатпайды—Қайта өндірілудің төмендігі

Педагогикалық үрдістің жалпы заңдылықтары Оқытудың максаты, мазмұны, әдістері

Педагогикалық үрдістің жеке заңдылықтары; Гноссилогиялық, дидактикалык, ұйымдастырушылық

Педагогикалық үрдістің жеке заңдылықтары—Гносеологиялық, дидактикалқ,ұйымдастырушылық

ПМПК дағы психологиялық зерттеудің артықшылығы Психофизикалық зерттеу

ПМПК құрамындағы диагностика түзету тобының ашылуына себеп болатын жағдай Бала дамуындағы бұзылыстарды терең тексеру қажет болғанда

ПМПК -ң басты міндетіне кірмейді Дамуында бұзылыстары бар балаларды емдеу

ПМПК-да баланы мамандармен жоспарғга сәйкес тексеру барысындағы түзету жоспарынығ орындалу бағыты; Баланы тексеру мамандардың диагностикалык гипотезасына сәйкес жүзегс асады. баланы тексеру ортақ жоспармен. яғни ПМПК максатымен. сұранысымен, зерттеуші инициаторымен жүзеге асады

Психикалық дамуда, бұзылыстың барлық түріне қатысты келесі Лубовский ұсынған заңдылықтар Бұзылыстарыбар бабалардың барлық типі үшін ұғымдарды қалыптастыру процесінің баяулығы

Психикалық дамуы тежелген (ПДТ) оқушыларға арналған мектепте «Әлеуметтік тұрмысқа бағдарлау» сабағының мақсаты; Өмірлік компетенция дағдыларын қалыптастыруды, қоғамда және тұрмыста дербес өмір сүре білуіне тәжірибелік дайындығын камтамасыз ету

Психикалық функцияны компенсациялау (орын толтыру) дегеніміз; сақталған немесе бұзылған функцияларды қолдану мен қайта құру

Психикалық          -дене бұзылыстары скринингін, медициналык психологиялык-педагогикалык диагностиканы, емдеуді , дамыта оқытуды камтитын , сәби жастағы (үш жасқа дейінгі) балаларды әлеуметтік және медициналык -педагогикалық түзеу арқылы колдау Ерте қолға алу (ерте колдау)

Психологиялык - медициналык педагогикалық кеңестің (ПМПК) ашылуына себен болатіан тұрғылықты бала саны 60 мың бала

Психологиялық және физикалық жағынан кемтар балалармен ересектердің психикалық қимыл эрекетінің ерекшелігін, психикалык даму заңдылықтарын зерттейтін психология ғылымының саласы Арнайы психология

Психологиялық зерттеудің кезеңдері Зерттеу бағдарламасын талдау,эмпирикалық обектілерді анықтау

Сезімталдықтың бұл түрі бала өміріндегі күрделі сенсорлық бұзылудың қозғаушы күші болып табылады—дене сезімталдығы

Сезімталдықтың бұл түрі баланың өміріндегі күрделі сенсорлық бұзылудың қозғаушы күші болып табылады; Дене сезімталдығы

Сөйлеу бұзылыстары бар балалардың қабылдау ерекшеліктеріне жатпайды Заттарды қабылдаудың консанттылығы

Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар балалардың ойлау еркешеліктері болып есептелмейді Вербальды ойлаудың калыптасуы

Таным дық әрекеттері жетілмеген және сөздік қордың шамадан тыс шектелуі мен ұғымдарды дұрыс қолдана алмау сипаттары тән бұзылыстардың даму категориясы Нашар еститіндер

Таным теориясы қандай процестің әдіснамалық теориясы болады-дамыту

Танымдык психикалык процестер Сезіну, кабылдау, ес

Танымдық әрекеттері жетілмеген және сөздік қордың шамадан тыс шектелуі мен ұғымдарды дұрыс колдана алмау сипаттары тэн бұзылыстардың даму категориясы Нашар еститіндер

Танымдық психикалық процестер Сезіну, қабылдау, ес

Танымның басты күралы болып табылатын Ойлау

Тәрбие әдістерінің бірінші тобы - тәрбиеленушілердің іс-әрекетіндегі карым-қатьшас, мінез-кұлкьшда жағымды тәжірибе калыптастыру эдістері Талап, пікір, үйрету, жаттықтыру, арнайы тәрбиелік жағдаяттар

Тәрбие жұмысының міндеттері—Тұлғалардағы жағымды жақтарын қалыптастыру 

Тифлопедагогиканың ғылым ретіндегі міндетінің негізінде жоспарланады Соқырлық және нашар көрушілік кезінде бұзылған және дамымай қалған функцияларды кайта калпына келтіру

Тұлға өмірі үшін шешуші фактор болып табылатын Выгодс-ң ғ-ші қағидасы Кемістік емес оның әлеуметтік псих көрнісі

Тұлға өмірі үшін шешуші фактор болып табылатын Л.С. Выготскийдің бесінші қағидасы; Кемістік емес, оның әлеуметтік-психологиялық көрінісі

Түйсік органдарының сырттан әсер еткен тітіркендіргіштерге бейімділігі—адаптация

Түйсік органдарының сырттан әсер еткен тітіркендіргіштерге бейімділігі Адаптация

Халықаралық педагогикалық теория мен тәжірибеде пайдалынатын ұгымдар «Арнайы педагогика» және «арнайы білім беру»

Ю.К. Бабанскийдің окыту эдістерін топтастыруы Ұйымдастыру,  ынталандыру, бақылау әдістері

Я.А. Каменский бойынша тәрбиенің максатқа бағытталуы; Өзіңді, қоршаған ортаны тану

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.