Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 10нұсқа
1. Инклюзияда «формалды толеранттылық» тәлім ұғымы
социум тарапынан мойындамау және ығыстыру
2. Моторлы алалияның әсері
правильный ответ психикалық дамуы мен интеллекті дамуының тежелуі |
3. Ақыл-ой кемістігі бар білім алушылар үшін кәсіби еңбекке үйрететін сабақтар мына сыныптан басталады
4 сыныптан
4. Таным процесінің баланың өмірінде алатын орны
ақыл-ой іс-әрекетінің тәсілдерін қалыптастыру
5. Дамуында ауытқушылығы бар балаларды психологиялық зерттеудің мақсатыбаланың даму кемістігін анықтау, топтастыру
6. Қызығу-ырықсыз зейіннің бұлағы
7. Әлеуметтік дайындық түрітопқа енуі, қарым-қатынас
8. Психикалық даму бұзылыстарының түрлерізерде бұзылыстары қызметінің бұзылуы
9. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалардың мына мекемелер берген қорытынды негізінде арнайы білім беру ұйымдары мен мемлекеттік жалпы білім беру мекемелерінде тегін білім алуға құқығы барПМПК
10. Организмнің даму түрлеріфизикалық, функционалдық
11. Танымдық процестерді зерттеуге арналған стандартты әдістер комплексітүрлі әңгіме әдісі
12. Психологиялық дамудың тежелуінің негізгі белгілеріерік-жігер аймағының жетілмеуі
13. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқытуда инклюзивтің әлсіз жақтарыинклюзивтік ортаны ұйымдастыруда білім беру деңгейлері арасында сабақтастықтың болмауы
14. Сөйлеу әрекетінің сенсомоторлы деңгейісөйлеу әрекетінің психофизикалық жағының бұзылуы
15. Айрықша мұқтаждықтары бар тұлғаларға білімге қол жеткізу сапасы бойынша «Саламанка декларациясының» қабылданған уақыты1994 ж
16. Мүгедектердің құқықтары туралы біріккен ұлттар ұйымы Декларациясының қабылдау жылы1975 ж
17. Олигофренияның ең ауыр түрі-идиотия
18. Инклюзивті білім беруде әлеуметтік қызметтің саны -8
19. Дамуында ауытқушылығы бар балаларды қалыпқа келтіру процесін: түзету
20. «Түзету ырғағы» сабағының міндетіқимыл- қозғалыс, эстетикалық сезімдерін қалыптастыру
21. Дамуында ауытқушылығы бар балалардың танымдық қабілетін дамытудың жұмыс түрлерітүзету
22. Ойлаудың бұзылуыбейненің жеткіліксіздігі
23. Психикалық дамуы тежелген балалардың мектепті аяқтау кезеңі
правильный ответ 10 сынып |
24. Психология ғылымының негізгі әдістерібақылау, эксперимент
25. Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау-мүмкіндігі шектеулі баланы жеке өмірге, жалпы даму деңгейін көтеруге бағытталған
26. Инклюзивті білім беруде көру қабілеті бұзылған балалар үшін
жарықтандыру жоғары болу керек |
27. Түзете - дамыту бағыты бойыншасенсорлық-сенсомоторлық дамуын қалыптастыру
28. Педагогикалық зерттеу әдісінің топтары3 топ
29. Бала дамуының бұзылуы, яғни дизонтогенез түрі бойынша топтау (классификация) әзірленгенВ.В. Лебединская
30. ПМПК-ның айналысатын қызмет түрікеңес беру
31. ПМПК мамандарының ерекше білімді қажет ететін балаларды жіберетін арнаулы мекемесібалалар денсаулығын қалпына келтіру орталығы
32. Арнайы педагогиканың білім беру жүйесімүмкіндігі шектеулі тұлғаларға арнайы білім беру теориясы
33. Ерекше білімді қажет ететін балалардың диагнозын қосымша анықтау үшін жіберілетін топдиагностикалық топ
34. Дамудың негізіне жататын факторларөсу, органдардың дифференциациялануы, форма түзілуі
35. Дамуында ерекшелігі бар балаларда қиялын дамытуда ерекше орын алатын әрекет-ойын
36. Ерекше қажеттіліктері бар балаларға мыналар жатадыдаму мүмкіндіктері шектеулі балалар
37. Ақыл-ой дамуы кешеуілдеген балалардың мектепті аяқтау кезеңі9 сынып
38. Е.Е.Кравцованың «балалардың мектепке даярлық бағыттары» топтамасының саны4
39. Қиял түрлеріактив, пассив
40. Оқушылардың білім алу дағдыларының қалыптаспауыДисграфия
41. Сөйлеудің фонациялық бейнесінің бұзылуыдизартрия, дислалия, тахилалия
42. Зейіннің тұрақсыздығыерік-жігер сферасының әлсіздігі
43. «Барлық мүгедек балаларға арналған білім беру туралы» Заңның қабылдану уақыты-1977 ж
44. Зейіннің түрлеріүйреншікті, ырықты, ырықсыз
45. Кеңес Одағындағы психикалық дамуы тежелген балаларды оқыту мен тәрбиелеу жүйесінің қалыптасқан мерзімі1970-80 ж
46. Психикалық дамуы тежелген оқушыларды оқыту міндеттерінің бірімінез-құлықтың бейәлеуметтік түрінің алдын-алу
47. "Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау" пәнінің бағытыпрактикалық бағыт
48. Дағдарыс жағдайынан баланы, ата-ананы, мұғалімді шығарушы маманпсихолог
49. Ф.Бэконның «таным процесін» салыстырған затыфонарь
50. Психологиялық-педагогикалық диагностиканың зерттеу объектісі: Балалар
51. Дефектологияны латын тілінен аударғандағы мағынасыжетіспеушілік ілім, сөз
52. Ақыл-ойдың кемістігінде орталық жүйенің зақымдануылокальді диффузиялық психикалық
53. Дефектология ғылымына байланысты бірқатар аралас ғылымдар
педагогикалық | |
правильный ответответ тестируемого психологиялық | |
правильный ответответ тестируемого медициналық |
54. Мектептегі психологиялық-педагогикалық консилиумның отырыстарының бөлінуіжоспардан тыс жоспарлы
55. Еуропада XIX- XX ғасырларда мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға арнайы көмек көрсету жұмыстарының негізгі бағыттары медициналық психодиагностилык
56. Психологиялық зерттеулердің эксперимент түрлерітабиғи зертханалық
57. Инклюзивті білім берудің мақсаты
правильный ответ даму мүмкіндігі шектеулі баланың қалыпты баламен бірге білім алуы балалардың тең құқығын анықтау | |
правильный ответ балалармен қарым-қатынасына қажетті қабілеттілікті дамыту |
58. Жоспарлы консилиум қызметінің бағыттары
психологиялық-педагогикалық қолдау тиімділігін бағалау
білім беру қажеттіліктерін талқылау
динамикалық бағалау
психологиялық-педагогикалық қолдау мазмұнын әзірлеу
59. Француз ғалымы П.Жане есте сақтау қабілетінің ең бастысы, материалды-
ұғындыру, өңдеу ,есте сақтау
60. Дамуында ауытқушылығы бар балалардың есте сақтауда зейіннің ерекшелігі
ауытқушылығы
шоғырлану төмендігі
шашыраңқылығы
61. Сұрақ №4626/3395/48846:
Көктем келді. Ағаштар бүр жарып, гүл атып, әдемі түске бояла бастаған. Айгүл мен Алма көшеде аяң басып, әңгімелесіп келе жатыр. Бір мезетте арттарынан қарт әжейдің даусын естіді. Әжей:- балалар, ағаштарға тимеңдер. Обалына қаласыңдар, ағаштар сендерге не істеді, бұтақтарын сындырсаңдар өспей қалады, - деп бар даусымен айқайлап жатыр. Балалар болса, әжейдің сөзін тыңдар емес. Алма мен Айгүл жәймен әжейге қарай жүріп келеді.
1.Айгүлдің іс- әрекетіештене болмағандай түр білдіру
2.Алманың іс- әрекетіештене болмағандай түр білдіреді
3. Әжейдің іс-әрекетібалаларды шақырып алып, түсіндіру
4. Балалардың іс-әрекетісынған бұтақтарды жинау
5. Ата-ананың іс-әрекетібаламен бірге бұтақтарды жинау
62. Сұрақ №4626/3395/48845:
Балалар мектепке келе жатыр. Мұхамед даму мүмкіндігі шектеулі оқушылардың бірі. Ол аяғын сылтып басып, асықпай келе жатыр. Бір мезетте құйындай ұшып, келе жатқан Санжар Мұхамедті иығымен итеріп, қағып өтті. Ол артына бір қарады да, тоқтамастан жүгіре жөнелді. Осы жағдайдың бәріне куә болып келе жатқан Алмас, жүгіріп келіп, Мұхамедті орнынан көтеріп, тұрғызды. Алмас Мұхамедтің еш жеріне зақым келмегеніне көз жеткізгеннен кейін, үстінің шаңын қағып, қолынан ұстап сыныпқа алып келді.
1. Мұхамедтің іс- әрекетіАлмастан болған жағдайды ешкімге айтпауын өтіну
2. Санжардың іс- әрекетімойындау
3. Ата-анасының іс-әрекетібаламен жеке сөйлесу
4. Сыныптың іс-әрекетібасқа мектепке кетуін талап ету
5. Психологтың іс-әрекетібаламен жеке сөйлесу
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.