Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 3-нұсқа

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 3-нұсқа

22 авг 2023, 15:20
792
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 3-нұсқа

  1. ХХVIII  ғ екінші жартысында ХХғ басында сурдопедагогиканың зейіні саңыраулық сөйлеу жағдайында болды 
  2. ХХ ғ 50ж ортасында саңырау балалардың сөздік дамуын  т.б. зерттеген ғалым  Зыков 
  3. 1-ші эвалюция кезеңі-агрессия шыдамсыздық күйден мүмкіншілігі шектеулі жандарды саналы түрде бақылау кезеңі – VIII-XII ғасыр
  4. 5 жасар баланың тұтығуымен айналысқан Ф.Бруне 
  5. Адам құқықтары жайлы жалпы декларация, бала жайлы конвенция, Білім туралы заң -2007ж
  6. Арнайы психологияның міндеті – танымдық процестердің даму ерекшелігін зерттеу, диагностикалық әдістемелерін құру
  7. Ақыл-ой дамуы кешеуілдеген балалардың мектепті аяқтау кезеңі -  9 сынып
  8.  Ақыл-ой дайындығының көрсеткіштері  Заттың сипатын, қасиетін қабылдау қабілеттілігі 
  9. Арнайы психологияның міндеті - №343
  10. Арнайы білім беру ұйымдары түрлерінің қызметінің үлгі қағидаларын бекіту туралы- ҚРБҒМ 2014 14 ақпан
  11. Адамның шығу тегі және жыңыстық таңдауы-1871
  12. Адам мен жануарлардыңм мінезь құлықтары-1812 ж шықты
  13. Арнайы педагогиканың білім беру жүйесі мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға арнайы білім беру теориясы
  14. .«Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясы» қабылданған мерзімі  1948 ж
  15. Ақыл-ой кем балаларға кәсіби еңбек қай сыныпта басталады – 4
  16. Ақыл-ой кемістігі бар білім алушылар үшін кәсіби еңбекке үйрететін сабақтар мына сыныптан басталады- 4 сыныптан
  17. Адам құқығының  жалпы біріккен декларациясы   1948
  18.  Ақыл-ой дамуының  көрсеткіштері – затты сипаттайды, қасиетін қабылдау
  19. Арайы педагогиканы латын тілінен аударғанда- Туыс, түр
  20. Арнайы педагогиканың пәндік салалары- Сурдопедагогика, логопедия, тифлопедагогика, олигофренопедагогика
  21. Ақыл-ойы кем балаларға арналған бала бақша Қазақстан бойынша  Алматы және Қарағанды қаласында бар 
  22. Ақыл-ой кемістігі бар балаларға әлеуметтік бағдарлауды немен аяқтайды емтиханмен 
  23. Ақыл-ойдың кемістігінде орталық жүйенің зақымдануы  локальді психикалық  диффузиялық 
  24. Ақыл-ой артта қалған балалардың  психикасын зерттеу Адамның психикалық әрекетінің  нақты уақытта қандай да бір 
  25. Ақыл-ой артта қалған балалардың психикасын зерттеу 1929
  26. «Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясы» қабылданған мерзімі// 1948 ж
  27. Адамның психикалық әрекетінің нақты уақытта  қандайда бір шамалы немесе идеалды обьектіге шоғырлануы Зейін 
  28. Адамның психикасының қызметіне шамадан тыс күш түсіру немесе сенсорлы эмоционалды  ойлау Психикалық күш
  29. Алалия Сөйлеудің болмауы, сөйлей алмау деген мағынада 
  30. Аграфия  Жазудың мүлде қалыптаспауы
  31. Ақыл-ой қай кезде дамиды? 9 жас
  32. Ақыл есі кемдіктің ең ауыр түрі Идиотия 
  33. Арнайы педагогика нені зерттейді? Көру,есту,сөйлеу мүшелерінде және ақыл ойында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу 
  34. Артикуляциялық жаттығулар қанша минут болады? 3-5 минут 
  35. Айрықша мұқтаждықтары бар тұлғаларға білімге қол жеткізу сапасы бойынша «Саламанка декларациясының» қабылданған уақыты// 1994 ж
  36. Арнайы мектептер- // техникалық және өзге де көмекшi құралдарды, сондай-ақ медициналық, әлеуметтiк және кемтар балалардың бiлiм беру бағдарламаларын игеруi онсыз мүмкiн болмайтын өзге де қызметтердi қоса алғанда, арнаулы бiлiм алу үшiн жасалатын жағдайларды қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары
  37. Арнайы педагогиканың теориялық міндеттері //  дамудағы кемшіліктердің алдын-алу мен жоюдағы педагогикалық құралдарды анықтау, жасақтау және жүзеге асыру
  38. Арнайы психологияның міндеті//  танымдық процестердің даму ерекшеліктерін зерттеу, диагностикалық әдістемелерін құру
  39. Ата-аналар мен педагог әріптестігінің негізгі қағидалары-

Серіктестерді мойындау және құрметтеу.

Ақпараттармен және іскерліктер мен бөлісу.

Шешімдерді қабылдауға қатысу.

Баланың даралығын мойындау.

  1. Әлеуметтік білім беру жағдайын әлеуметтік тұрғыда бағдарлау мақсаты? Өзін-өзі күту, қызмет көрсету
  2. Әлеметтік-тұрмыстық бағдарлау- Мүмкіндігі шектеулі баланы жеке өмірге, жалпы даму деңгейін көтеруге бағытталған
  3. Әлеуметтік –тұрмыстық бағдарлау пәні нешінші сыныпта басталады 5-9 сынып
  4. «Әлеуметтік –тұрмыстық-бағдарлау» пәнінің  мазмұны оқушылардың- сөйлеу тілін дамытады
  5. "Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау" пәнінің мазмұны оқушылардың ... қозғалыс дағдысын дамытады
  6. «Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау» сабағында негізгі орын алатын іс-әрекет – практикалық іс-әрекет
  7. Әлеуметтік білім беру жағдайын әлеуметтік тұрмыста бағдарлау мақсаты// өзін-өзі күту, қызмет көрсету
  8.  Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау" пәнінің мақсаттары// жеке гигиена, тамақтануды ұйымдаст ыру, үй, киім, аяқ-киім күтімі және т.б.
  9. Әлеуметтік дайындық түрі – топқа ену, қарым-қатынас
  10. Баланы оқыту психологиясы- Дидактиканың психологиялық негіздерін, бағдарлап оқыту мен дамыту.
  11. «Барлық мүгедек балаларға арналған білім беру туралы» Заңның қабылдау уақыты- 1977ж
  12.  Бала дамуының бұзылуы, яғни дизантогенез түрі бойынша топтау (классификация) әзірленген? В.В. Лебединский
  13. «Баланың мектептегі оқуға дайындығының ең жоғары деңгейі бұл баланың кеңістікте және уақытта бағдарлай алып, өзін басқа адамның позициясында сезіну біліктілігінің қалыптасуы» пікірін қалдырушы-      Ж.Пиаже
  14. «Бала қиялының дамуы біртіндеп, шамасына қарай қабылдауынан басталады» пікірін айтқан// Л.С.Выготский
  15.  Бала құқықтары туралы заң-2002ж
  16. Білім туралы заң-2007ж
  17. Білім беруді дамытудың бағдарламалары қай жылдары қамтылды? 2011-2020
  18. Бала-бақшада логопедте бала саны қанша-12-14
  19. «Баланың психикалық немесе дене дамуы неғұрлым төмен болса, ұстаздың білімі соғұрлым жоғары болу керек» - Шуман
  20. Баланың кемістігі неғұрлым ауыр болса, соғұрлым жоғары болуы керек Шуман 
  21. Бала құқығы туралы конвенция 1989
  22. Барлығына арналған бүкіл әлемдік конвенция 1990 жыл
  23. Белгияда көмекші мектеп туралы заң 1914
  24. «Баланың қиялын біртіндеп, шамасына қарай қабылдауынан басталады» пікір айтқан – Выготский
  25. Брадилалия Адамның кібіртектеп өз ойын ұзақ баяндауы 
  26. «Барлық мүгедек балаларға арналған білім беру туралы» Заңның қабылдану уақыты 1977 ж
  27. Баланы оқыту психологиясы – дидактиканың психологиялық негіздері, бағдарлап оқытумен дамыту
  28. Бекон «таным процесі» салыстырған зат – фонарь 
  29. Балалардың ерік қасиеттерінің дамуын өзін-өзі бақылау, бағалау дағдыларын тұжырымдаған. А.Н.Леонтьев, А.В.Запорожец, А.А.Люблинская 
  30. Баланың көмекейіндегі органикалық өзгеруіне дауыс шымылдығының ортасында түтік  пайда болады  5-10 жас аралығында 
  31. БҰҰ «Ақыл ой артта қалған емес тұлғалар құқығы» 1971
  32. Бұзылысы бар балаларды оқыту туралы заң қашан қабылданды? 1996 ж 24 Мамыр 
  33. Гемиплигия деген не? ДЦП-ның ең ауыр түрі.Тірек-қимыл аппаратының ең ауыр түрі 
  34. Дамуында ерекшелігі бар балаларда қиялын дамытуда ерекше орын алатын әрекет- Ойын
  35. Дамуында ауытқушылығы бар балаларды психологиялық зерттеудің мақсаты- Балалның даму кемістігін анықтау, топтастыру
  36. Дефектологияның негізгі мақсаты?

1. Іскерлік дағдыларын қалыптастыру

2. Дербес қоғамдық пайдалы өмірге белсенді етіп даярлау

3.  Ауытқушылығы бар тұлғаларды тұлғалық жағынан қоршаған ортаға бейімдеу

  1.  Дамуында ауытқушылығы бар балаларда  ойлауын дамытуға арналған жаттығулар?

1. Сөз ойла, тез ойла

2. Анаграмманы шеш

3. Оқиғаның бір ізділігін құр

  1. Дефектологияның латын тілінінен аударғанда мағынасы?

1. Ілім, сөз

2. Жетіспеушілік

  1. Дефектология ғылымына байланысты бірқатар аралас ғылымдар.

Психологиялық

Медициналық

педагогикалық

  1. Дефектологияның ашуға, инклюзивті ашуға белсенді қатысқан-Выготский
  2. Дефектологияның негізін қалаушылар – Выготский, Бехтерев, Рау.
  3. Дедуктив әдіс- жалпы пікірден жеке қорытынды жасау
  4. Дамуында ауытқушылығы бар балардың ойлау қабілетін эксперименталды педагогикалық тексерудің әдістері – сеген тақтасы,  бөлшектелінген сурет,  Россолимо, 4-ші артық
  5. Дағдарыс жағдайынан ата-ананы, баланы, мұғалімді шығарушы маман- психолог
  6. Дамудың негізіне жататын факторлар – өсу, органдардың дифференциялануы, форма түзілу
  7. Дамуында ауытқуы бар  балалардың қалпына келтіретін процесс – түзету
  8. Дамуында ауытқушылығы бар балалардың танымдық қабілетін дамытудың жұмыс түрлері Түзету
  9. Дефектология ғылымына байланысты салалар: педагогика, психология, медецина.
  10. Дефектология салаға бөлінеді   Олигофренпедагогика, логопедия, сурдопедагогика, тифлопедагогика 
  11. Дефектология ғылымының басқа ғылымдармен байланысы Невропотология генетика  педагогика психология
  12. Дефектологияға үлес қосқан ғалымдар   5
  13. Дислалия  дегеніміз не? Есту қабілеті,  сөйлеу қабілеті  аппаратының иннервациясы қалыпты жағдайда пайда болатын дыбыстардың айтылу зақымдалуы
  14. Дислалияның жеңіл түрін түзету 3 ай
  15. Дисграфия  Жазу үлгісінің жартылай бұзылысы 
  16. Дислексия жартылай оқи алмай
  17. Дамуында ауытқушылығы бар балалар есте сақтау қабілеті туралы :  сандық, сапалық
  18. Дамуында ауытқушылығы бар балалардың есте сақтауда зейіннің ерекшелігі – ауытқушылығы, шоғырлану төмендігі, шашыраңқылығы
  19. Дамуында ауытқушылығы бар балалардың мектепке дейінгі мекеменің міндетін шешу блоктары   коррекциялық блок   тәрбиелік блок     диагностикалық блок
  20.  Дамуында ауытқушылығы бар балаларды қалыпқа келтіру процесін: Түзету
  21. Дамуында ауытқушылығы бар балаларда оқу дағдысында кездесетін кемшіліктер-

Тез шаршағыш.

Материялды баяу қабылдау.

Сабақ процесіне жай қосылады

  1. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды жалпы білім беру мектептерінде оқыту процесін атайтын термин- Инклюзивтік білім беру
  2. Ерекше білім алу қажеттіліктері балаларды оқыту процесінде құрылатын бағдарламаға қосылатын міндетті компонент- Түзету
  3. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды түзете-дамыту жұмысының бағыттары-   Медициналық, әлеуметтік   психологиялық білім беру
  4. Е.Е.Кравцованың «балалардың мектепке даярлық бағыттары»- топтамасының саны – 4
  5. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалардың мына мекемелер берген қорытынды негізінде  арнайы білім беру ұйымдары мен мемлекеттік жалпы білім беру мекемелерінде тегін білім алуға құқығы бар -ПМПК
  6. Ерекше білімді қажет ететін балалардың білімін бағалаудың  бақылаушылық функциясы –әр оқушының жетістіктері деңгейін анықтау
  7. Ерекше қажеттілігі бар балаларды оқытуда инклюзивтің әлсіз жақтары – инклюзивті ортаны ұйымдастыруда білім беру деңгейлерінің арасында сабақтастықтың   болмауы
  8. Ерекше білімді қажет ететін балалардың диагнозын қосымша анықтау үшін жіберілген топ- диагностикалық топ
  9. Ерекше қажеттілігі бар балаларға мыналар жатады – даму мүмкінділігі шектеулі балалар
  10. Еуропада ХІХ-ХХ ғасырда мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға арайы көмек көрсету жұмыстарының негізгі бағыты-  ЕГЕР БІР ЖАУАП БОЛСА медициналық,   БІРНЕШЕ ЖАУАП СҰРАСА   ЕКЕУІНДЕ  БЕЛГІЛЕУ КЕРЕК психодиагностика
  11. Ерекше қажеттілігі бар білім алушыларға типтік оқыту бағдарламалары – ҚР №352 27.07; № 469 20.09.2018ж
  12. Ерік қасиетінің дамуын өзін-өзі бақылау-бағалау дағдыларын тұжырымдаған кімдер- Леонтев, Зопорожец
  13. Естімейтін балаларды топтастрған  Нейман 
  14. Ерте жасынан  баланың  есте-сақтау қабілетінің дамуы бірнеше бағыт бойынша жүреді – аффективті механикалық 
  15. Ерекше оқытуды қажет ететін балалардың бұйрық номері 343
  16. Ерте жастағы  балалардың  зейіні неше жаста дамиды 5 жас
  17. Жалпы психология – Психологияның бір саласы ретінде психологиялық зерттеулерді жалпылай көрсетеді.Философия социология ғылымдарымен тығыз байланысты.
  18. Жазудың бұзылуын зерттеген ғалым – А.Куссмауль 1877 ж көрсеткен
  19. Жазудың мүлдем қалыптаспауы – Аграфия
  20. Жақын даму зонасы (Аймағы)  - Выготский 
  21.     Жазу процесінің жартылай бұзылуы?   Дисграфия
  22. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылар мектепте еңбекке оқыту бойынша білім алуды аяқтайды.    Эмтиханмен.
  23. Жоспарлы консилиум қызметінің бағыттары- Білім беру қажеттілігін талқылау, динамикалық бағалау; психологиялық-педагогикалық қолдау мазмұнын әзірлеу; Психолого-педагогикалық қолдау тиімділігін бағалау.
  24. Зағиптардың сыныптарында барлық бала саны-  8   

 (Нашар көретіндер 12, қыли 10)                 

  1. Зағип балаларға сабақ барысында қолданылатын оқулық, әдебиеттер Брайл рельефті шрифт 
  2. Зейіннің физиологиялық негізін қалаған-Ухтомский
  3. Зейінді ашқан 1875-1942 Ухтомский 
  4. Зейінді қозудың актимальды аймағы – Павлов 
  5. Зейіннің механизмі – Павлов 
  6. Зейіннің маторлық  теориясын қалыптастырушы – Л.Лани
  7. Зейінді сезіммен теңестіру (фильтр) Д.Брадбент
  8. Зейін -іс -әрекеті – шоғырлау мен бағыттау
  9. Зейіннің тұрақсыздығы – ерік-жігер сферасының әлсіздігі
  10. Зейіннің түрлері? Үйреншікті, ырықты, ырықсыз
  11. Инклюзивті білім беруде әлеуметтік қызметтің саны.  8
  12. Инклюзия (инклюзивке) сипаттамасы - Кіріктірілген оқыту
  13. Инклюзивті  білім беру сүйенетін құндылықтар қатары?

1. Кез келген түрдегі шеттеуге тыйым салу

2. Әр бір бала тұлға

3. Барлығы оқи алады

  1. Индуктивті әдіс- ойдың жеке пікірден жалпы ойға өту
  2. Инклюзивті білім беруде кездесетін қиындықтар – қоршаған ортаның дайын еместігі
  3. Инклюзияда «формальды толеранттылық» тәлім ұғымы – социум тарапынан мойындамау және ығыстыру
  4. Инклюзивті оқыту принциптері – балалардың мұқтаждықтарын ескеріп, білім алдуын қамтамасыз ету
  5. Инклюзивті білім беру бағдарламасы – мүмкіндігі шектеулі баланың негізгі, жалпы білім беру бағдарламасын меңгеруді бағыттайтын кешенді бағдарлама
  6. Инклюзивті білім беруде көру қабілеті бұзылған балалар үшін – жарықтандыру жоғары болу керек
  7. Инклюзивті білім ерекше оқытуды қажет ететін балаларды жалпы білім үдерісіне қосу 
  8. Инклюзивті білім беруде педагогтардың құзыреттілігі – Балалардың дамуына қарай тәуелсіз қабылдауына дайын болы; көмек көрсетудк кәсіби ұстаным болуын
  9. Инклюзивті білім беру мақсаты – дамуында мүмкіндігі шектеулі баланың қалыпты баламен бірге білім алуы; балалармен қарым-қатынасына қажетті қабілеттілікті дамыту; балалардың тең құқығын қорғау
  10. Инклюзив қай жылы құрылды-2002 ж.
  11. Инклюзивке байланысты заң қай жылы қабылданды  БҰҰ  13.12 .2006, 01.02.2010
  12. Инсульттан кейін оқу жұмыс уақыты      10-15 минут
  13. Инклюзивті білім беруге қарама-қайшы  шешілмей жатқан проблемалар Туа біткен және жүре пайда болған балалардың көбейюі
  14. Инклюзивті білім беру – араластырамын, біріктіремін 
  15. Иклюзивті білім беру –// ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке-дара мүмкіндіктерін ескере отырып, барлық білім алушылар үшін білім алуға тең қолжетімділікті қамтамасыз ететін процесс
  16. Инклюзив сөзі латын тілінен аударғанда// Қосамын, Араластырамын
  17. Инклюзивті білім беру бағдарламасы-// мүмкіндігі шектеулі баланың негізгі, жалпы білім беру бағдарламасын меңгеруді бағыттайтын кешенді бағдарлама
  18. Инклюзивті білім берудің бекітілген мерзімі// 2002 ж
  19. Кемтар балаларды әлеуметтік және медециналық-педагогикалық түзету арқылы қолдау туралы заң-2002 ж  (11 шілде 343)
  20. Күрделі кемістігі бар баланы алғаш дамытатын ерекшелігі-түйсік
  21. Компенсация психикалық тұрғыдан латынша – теңестіру
  22. Консилиум   әрекетінің  кезеңдері – жүзеге асыру
  23. Көрмейтін балалардың әліпби оқулығы Брайль әліпбиі 
  24. Кемақылдылықтың ең ауыр түрі  Идиотия
  25. Коррекционный кабинетке бала неше уақыт келеді 12 ай
  26. Кемістіктің күрделі құрылымы  ұғымын алғаш рет ашқан Выготский 
  27. Кеңес заманы кезінде қай жылға дейін логопед көмекті тек жеткіншектер мен үлкендерге жасаған 1930
  28. Кеңес Одағындағы психикалық дамуы тежелген балаларды оқыту мен тәрбиелеу жүйесінің қалыптасқан мерзімі  1970-80 ж
  29. Кеңістікте бағдарлауы қалыптаспаған оқушылардың әріптерді дұрыс жазбауы дисграфияның мына түріне жатады    Оптикалық
  30. Күрделі сенсорлық кемістігі бар баланың алғаш дамитын ерекшелігі Түйсік
  31. Қиялдың  көріністері байқалатын жас -3 жас 
  32. Қиял түрі -  актив-пассив
  33. Қиялдың  пассивтік түрі- түс көру 
  34. Қиялдың актив  түрі Арман
  35. Қызығу дегеніміз не? Алғырлық, тұрақтылық және білуге тұрарлық
  36. ҚР білім және ғылым министірлігінің Арнайы білім беру ұйымдарының қағидаларын бекіту туралы заң-11 ақпан 2017 №66 бұйрық
  37. Қиялдың жаңа көріністерінің байқалатын жасы-  3 жас
  38. Қиялдың бүтіндей пасситивтік түрінің шегі-  түс
  39. ҚР «Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» Заңы-   №343
  40. Қазақстан Республикасы инклюзивті білім беруді дамытуды жолға қойған  жылдары.      2011-2020ж
  41. Қызығу-     Ырықсыз зейіннің бұлағы
  42. Қызығу – ырықсыз зейін  
  43. ҚР «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы» заңының шығуы – 2008 
  44. Қазақстан Республикасы инклюзивті білім беруді дамыту жылдары 

2011-2020ж

  1. Логопедиядағы сөйлеу ырғағының бұзылуы  Тахилалия
  2. Логопедиялық топтардағы бала саны-   12-14
  3. Логопедиялық сөйлеу бұзылыстары  Дислалия, алалия, ринолалия, афазия
  4. Логопедияны қабылдаған ғасыр 17 ғасырда қолға алынған  19-20 ғасырда зерттелген 
  5. Логопедиядағы дауыс ырғағының өзгеруі-  Ринолалия
  6. Логопедиялық сабақта  саусақ жаттығуының жүргізілу уақыты-2-5 мин
  7. Логопедия қай жылда қалыптасты-19-20 ғасыр     XІХ-ХХ 
  8. Логопункте бала саны-20-25
  9. Логопедия ғылымының міндеттері//  тіл кемшіліктерінің деңгейлерін, симптомдарын, механизмдерін анықтау 
  10. «Мен әрине, дәл және қарапайым ережелерді қатаң сақтау... ақыл ойдың артық шығынсыз, бірақ білімді бірте-бірте және үздіксіз арттыра отырып, ақыл ойдың шын танымына жетуге ықпал етеді, оған қол жеткізуге болады» деп пікір қалдырған филосов? Р.Декарт
  11. Мектепке келу кезеңіндегі өзгеру деңгейі  Мінез-құлықтың жаңа сапалық деңгейге көтерілуі
  12. «Мимика және пантомимиканы дамыту» сабағының ұзақтық мерзімі-    40-45 минут
  13. Методологияның анықтамасы?   Әдістер
  14. Мүгедектердің құқықтары туралы біріккен ұлттар ұйымы Декларациясының қабылдау жылы// 1975 ж 9 желтоқсан
  15. Мүгедектер туралы ББҰ декларация- 1975ж
  16. Мүгедектер туралы декларация- 1975ж
  17. «Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау ұйымының.......... нөмірлік саны» - №343 бұйрық
  18. Мектептегі пихолого-педагогикалық консилиумның отырысының бөлінуі – жоспарлы, жоспардан тыс
  19. Моторлы Алалия әсері  психикалық дамуы мен  интелектуалды дамуының тежелуі.
  20. Моторлы алалия – Орталық бөліктің органикалық бұзылуының нәтижесінде пайда болады
  21. Моторлы алалия    неден бұзылады-Бұл орталық органикалық сипаттағы экспрессивті  сөйлеудің жүйелі дамымауы
  22. Мүгедектер құқығы туралы декларация 1971
  23. Мүмкіндігі шектеулі балаларды қорғау заңы  2005 ж 13 сәуір № 39
  24. Мектепте психологиялық даярлық мәселесін алғаш көртерген ғалымның негізін қалаушы –Ушинский
  25. Мемлекеттік білім нормасының ерекше білімді қажет ететін балаларға арналған мәнді құжат – арнаулы бағдарлама

 

  1. Нешінші бұйрықтар бойынша штаттық бірліктер көрсетіледі?-77 бұйрық
  2. Олигофренопедагогика саласы-

Ақыл-ой дамуы кешеуілдеген балаларды оқыту, тәрбиелеу және зерттеу

  1. Олигофренияның ең ауыр түрі?   Идеотия. (Есалаңдық)
  2. Организмнің даму түрлері?  Физикалық, функцияналдық
  3. Оқушылардың білім алу дағдыларының қалыптаспауы – дисграфия
  4. Ойлаудың бұзылуы-бейненің жеткіліксіздігі
  5. Ойлау процесі пайда болу үшін қажетті шарт- жаңа әдеттен тыс нәрсені, белгілі нәрсеге айыру; жаңа және бейтаныс нәрсені тану; сырын ашуға ұмтылу
  6. Ойлаудың түрлері- Нақты әрекеттік, нақты бейнелік, абстрактылы логикалық ойлау ең негізгі қасиеттері бойынша ойлау
  7. Ойлаудың негізгі үш түрі   Ұғым , пікір, ой,
  8. Ойлаудың формасы Ұғым
  9. Ойлау опперациясының күрделі түрі абстрак пен жалпылау
  10. Ойлаудың физиологиялық негіздері Павлов 
  11. Ойлау дегеніміз не? Түйсік пен қабылдаудағы  анализ бен синтездің жаңа мазмұнға ие болған түрі
  12. Олигофренопедагогика дегеніміз не? Зияты зақымдалған баланы оқыту
  13. Оқудың жартылай бұзылуы дислексия 
  14. Оқу дағдыларының мүлдем болмауы Алексия 
  15. Ой қорытындысының түрлері Дедукция, индукция, аналогиялық
  16. Өсу мен дамудың барлық адамдарға тән ортақ заңдылықтары. Мүшелер жүйесінің өсу мен даму қарқыны.
  17. Психологиялық зерттеулердің эксперимент түрлері- зертханалық, табиғи
  18. Психикалық дизонтогенезді  топтастырған-В.В.Лебединская
  19. ПМПК қай бұйрықпен тнклюзив қашан құрылды-66 бұйрық
  20. ПМПК-КППК- ҚАЙ БҰЙРЫҚПЕН ЖҰМЫС ЖАСАЙДЫ-66 БҰЙРЫҚ
  21. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациясының қызметін ұйымдастыруда қолданылатын бұйрық: 66 бұйрық
  22. ПМПК алғашқы тексеруден кейіңгі кеңес беру қанша уақытқа созылады- 60 мин
  23. ПМПК-ның тексеру жұмысы Толық бірінші тексеруге барлық тексерулер кіреді, сондай-ақ анамнез жинау, тексеру нәтижелерін картаға жазу мен тұжырымды рісңмдеу, бұл ретте оның ұзақтығы 1 сағаттан аспауы қажет, ал бала тез шаршайтын кезде ол 20-30 минуттан аспауы тиіс 
  24. ПМПК ашылу үшін бала саны-60000 бала
  25. ПМПК қарамағындағы қадағалау бір топпен қанша уақыт жұмыс жасайды-12 ай
  26. ПДТ балалар нешінші сыныпқа дейін оқиды-10 сынып
  27. Психологиялық ғылымның негізгі әдістері-бақылау,эксперимент
  28. ПМПК жанына ашылған диагностикалық топқа ену мерзімінің  ұзақтылығы – 12 ай
  29. ПМПК-дан өту кезіңде қажетті құжаттар саны – 2
  30. Педагогикалық эксперимент жұмысы- ситуация  түзеу, бақылау, әрекеттерді бағалау
  31. Педагогикалық зерттеу әдісінің топтары   3 топ 
  32. Психологиялық дамудың негізгі белгілері – ерік-жігер аймағының жетілмеуі
  33. Психологиялық-педагогикалық түзету кабинетіне қабылданатын негізгі құжат- ПМПК қорытындысы
  34. Психикалық даму бұзылыстарының түрлері – зерде бұзылыстарының қызметінің бұзылуы
  35. Психикалық функцияларды компенсациялау латын тілінен алғанда  Теңестіру
  36. Психология ғылымының негізгі әдістері  Бақылау, эксперимент
  37. Психоәлеуметтік диагностика- Бақылау, бағдарлау
  38. Психологиялық-педагогикалық диагностиканың зерттеу объектісі: Балалар
  39. ПМПК-дан ерекше білімді қажет ететін балалрға берілетін құжат    Қорытынды
  40. Психологиялық-педагогикалық түзету кабинетіне қабылданатын негізгі құжат?    ПМПК қорытындысы
  41. Педагогикалық эксперимент жұмысы- ситуация, түзету,бақылау және әрекетті бағалау.
  42. ПДТ балаларды оқыту, тәрбиелеу Кеңес одағында қай жылы басталды 1970-1980
  43. Педагог-дефектологтың психикалық дамуы тежелген балаға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бағыттары// диагностикалық, түзете-дамыту, кеңес беру, әлеуметтік-бейімдеу бағыты
  44. ПМПК-дан ерекше білімді қажет ететін балаларға берілетін құжат// қорытынды
  45. ПМПК-ның айналысатын қызмет түрі// кеңес беру
  46. Психикалық бұзылыстардың басты синдромдары мен симптомдары// түйсік, қабылдау
  47. Психологиялық дайындықтың құрылымы//  жеке, зияткерлік, әлеуметтік-психологиялық, физиологиялық дайындық
  48. Психикалық бұзылысының басты синдромы мен симптомдары – түйсік, қабылдау
  49. Психология зерттеулерінің эксперимент түрлері Табиғи, зертханалық 
  50. Психикалық функцияларды компенсациялау латын тілінен алғанда- теңестіру
  51. Психикалық дамуы тежелген оқушыларды оқыту міндеттерінің бірі мінез-құлықтың бейәлеуметтік түрінің алдын алу
  52. ПМПК мамандарының ерекше білімді қажет ететін балаларды жіберетін арнаулы мекемесі-балалар денсаулығын қалпына келтіру орталығы
  53. ПМПК  үйден оқуға ұсыныс беретін құжат – дәрігерлік кеңес беру сараптама анықтамасы 
  54. ПМПК-ға қажетті құжаттар Психиатр, логопед туу туралы куәлік (метрке) копия Баланың мед картасы??????????????????????????
  55. ПДТ оқушыларды оқыту міндеттерінің бірі – мінез-құлықтың бейэлеуметтік түрінің алдын алуы 
  56. ПМПК неге жібереді?   Жаңа оңалту мекемелеріне
  57. Психикалық дамуы баяу (60-70) түсінігін сипаттағандар Сухарев, Власов,Певзнер 
  58. Психологиялық ерекшелік таным қабілетінің дамуы – балалардың танымдық қабілетін  дамыту, саралау, талдау,жіктеу, топтастыру, салыстыру, жинақтау.
  59. ПМПК-дан балалар немен келеді- қорытындымен 
  60. ПМПК құрамындағы КДГ жұмыс жасайды бір топпен – 5 ай
  61. Психологиялық эксперименттің түрлері зертханалық, табиғи
  62. Ринолалия дегеніміз не?  Сөйлеу тілі аппаратының анатомо-физиологиялық ақаулығының  салдарынан дауыстың әуездігімен дыбыстың дұрыс айтылуының бұзылуы
  63. Речевой СТЖД балабақша тобында бала саны 12 бала 
  64. Сөз немесе сөйлем құрлымының бұрмалануы-  Дисграфия
  65. Саламан Декларациясына сәйкес инклюзивті білім беру саясатының міндеттері-Балалның мұқтаждығын қанағаттандыру мақсатында білім беру жүйесін өзгерту.  

Бала білім алуға құқылы және оны алуға тиіс.

  1. Саламанка декларациясы – 1994  7-10 июль Испания
  2. Сөйлеудің фонациялық бұзылуы-дизартрия, дислалия
  3. Сезіну мен қабылдау –қоршаған ортаны танудың алғашқы сатысы
  4. Секурский алғаш рет тұтығуды 2-5 жас 
  5. Сөйлеу әрекетінің сенсомоторикалық деңгейі-сөйлеу әрекетінің психофизиологиялық жағының бұзылуы 
  6. Сезіну мен қабылдау- қоршаған ортаны танудың  алғаш сатысы
  7. Сөйлеудің сенсомоторлы бұзылуы    Функционалдық бұзылуы
  8. Сөйлеудің құрылымдық- семантикалық жағының бұзылуы// алалия, афазия
  9. Сөйлеудің патологиялық баяулауы// брадилалия
  10. Сөйлеудің ырғағы   Сөз тіркесін, сөйлемді айтудағы дауыс мәнері, дауыс ырғағы, сөйлеудің ритмимелодиялық бейнесі
  11. Сөйлеудің ырғағында фонацияның бұзылуы Дизартрия, дислалия,тахилалия
  12. Таным процесінің теориялық деңгейіне: Идеализация
  13. Тиісті ұстаным бала санасында тұтас құрылымдарды жандандырады, олар негізінде-    Материал жаңғыртылады.      Материал еске сақталады.
  14. Тактильдік сезім- затпен тікелей жанасу.
  15. Тахилалия – Адамның тез, жылдам сөйлеуі 
  16. Таным процесінің баланың өмірінде алатын орны// ақыл-ой іс-әрекетінің тәсілдерін қалыптастыру
  17. Танымдық процестерді зерттеуге арналған стандартты әдістер комплексі// түрлі әңгіме әдісі
  18. Таным процесінің баланың өмірінде алатын орны - ақыл-ой іс-әрекетінің тәсілдерін қалыптастыру
  19. Түзете - дамыту бағыты бойынша// сенсорлық-сенсомоторлық дамуын қалыптастыру
  20. «Түзету ырғағы» сабағының міндеті// сөйлеу бұзылыстарын түзету
  21. Үйден оқыту ПМПК қандай құжатқа сүйеніп қорытынды береді - ВКК
  22. Француз ғалымы П.Жане есте сақтау қабілетінің ең басты, материалы- өңдеу, есте сақтау, ұғындыру
  23. Ф.Бэконның «таным процесін» салыстырған заты- фонарь
  24. Ч.Дарвиннің еңбегі қай жылы шықты-1871-1872
  25. Ч. Дарвиннің «Адам мен жануарлардың сезм білдіру белгілері» кітабынің жарық көру мерзімі?    1872ж.
  26. Ч. Дарвиннің жануарлар туралы  1872    адам 1871 ????
  27. Эксперимент әдісін жүргізу тиімділігіне жатады – алған деректерді қайта алу мүммкіндігі бар 
  28. Эмоция ырықты зейінді арасындағы ерекше  тығыз байланысты қарастырады Т.Рибо
  29. Эксперимент әдісін жүргізудің тиімді жақтары:// алған деректерді қайта алуға мүмкіндігі бар

 

 

 

  1. Самал Гүлжанды қонаққа шақырды. Гүлжан қонаққа жалғыз барғысы келмей қасына Әселді ертіп баруды жөн көрді. Әселге айтып көріп еді, Әсел бірден келісе кетті. Міне, Әсел мен Гүлжан Самалдың үйінде қонақта отыр. Әсел өзінің қозғалғыштығымен, әуесқойлығымен отырар емес. Әр нәрсені бір ұстап, қояр емес. Гүлжан Әселге, - қойсаңшы, бірдеңені бүлдіріп аларсың, - деді. Бірақ, Әсел ескертуге құлақ асар емес. Гүлжан Әселдің қылығына ұялып отыр. Самал ас үйге ыссы тағам әкелуге кетті. Әсел,- мына кәдесый маған қатты ұнап тұр,- деп қыш құмыраны айналдырап, төңкеріп, қозғай бастады. Гүлжан, - Әсел, қазір сындырып аласың, орнына қой дегенше, Әсел құмыраның бір шетін шытынатып, сындырып алды.

 

Гүлжанның іс- әрекеті:    Самалдан кешірім өтіну

 Әселдің іс- әрекеті  өз қателігін мойындау

 Ата-анасының іс-әрекеті  ештене болмағандай түр білдіру

 Самалдың іс-әрекеті  ештеңе болмағандай түр білдіру

Әселдің ата-анасының іс-әрекеті    Әселмен жеке сөйлесу



 


  1.   Мектеп. Сыныптың іші-у-шу. Мұғалімнің сөмкесі қоңырауда сыныпта қалған болатын. 

             Келесі сабаққа кіргенде мұғалім сөмкесінен ақша жоғалғанын байқады. Басын көтеріп,- 

             балалар 

            мұғалім үстелінен ештеңе қозғаған жоқсыздар ма? - деді де, сыныпқа көз жүгіртті. Көзі көп 

            қозғалып, қипақтап, көзін төмен салып отырған Қанатқа түсті. Балалардан жауап күтіп, 

                тұрып қалды. Мұғалім іштей сезді. Бірақ, көп уақыт алмай сабағын бастап кетті.

 

Ата-анасының іс-әрекеті   баламен жеке сөйлесу









Сыныптың іс-әрекеті    сынып жиналысын өткізуді талап ету

Баланың іс- әрекеті   мойындау

Психологтың іс-әрекеті    баламен жеке сөйлесу

Мұғалімнің іс- әрекеті    баламен жеке сөйлесу

 

3. Сынып іші, мүлгіген тыныштық. Мұғалім апай үйге берген тапсырманы балалардың жазып алуын өтінді. Тапсырмалар жазылып болғаннан кейін, ал балалар, біздің қалаға цирк келіп жатыр. Ертен бәріміз барсақ қалай қарайсыңдар, бағасы 500 теңге.- Кім барады? Сыныптағы балалардың барлығы дерлік қол көтерді. Тек, Қайрат қана көзін төмен салып, жер шұқылап, отырып қалды. Мұғалім,- Қайрат сен неге қол көтермедің, әлде циркті ұнатпайсың ба? – деп сұрады. Қайрат, -жоқ, мен бара алмаймын, анам сырқаттанып қалды, және ақшамда жоқ- деді. Бұл жауапты естіген сынып іші тып-тыныш боп қалған, тек Шынар ғана, мырс етіп, күліп жібереді.

Мұғалімнің іс-әрекеті:    Шынардан Қайраттан кешірім сұрату

Қайраттың  іс-әрекеті:   Ештеңе болмағандай түр білдіру

Шынардың   іс-әрекеті: Сыныптан кешірім сұрайды

Сыныптың іс  әрекеті: Қайраттан барлығы кешірім сұрайды

Ата-ананың  іс-әрекеті: Мұғалімнен кешірім сұрайды

 

4. Сынып іші. Мұғалім бақылау жұмысының ережесін, орындалу әдістерін түсіндіріп, балаларға өзіндік жұмыс жасауға мүмкіндік берді. Сыныптың ішін мүлгіген тыныштық басты. Дидар есеп сабағына жақсы болғандықтан, өзіндік жұмысқа кірісіп кетті. Ал, қасындағы Орақ есеп сабағына шорқақ.  болғандықтан, жұмысын бастай алмай отыр. Ол қасындағы, алдындағы, жанындағы балалардың құралдарын түрткіштеп, тыным берер емес. Осылай қозғалысын тоқтата алмай отырып, Дидардың дәптерін сызып жіберді

Мұғалімнің іс-әрекеті:    Ештеңе болмағандай түр білдіру 

Орақтың іс-әрекеті:  Дидардан кешірім сұрайды

Ата-анасының   іс-әрекеті: Дидардан кешірім сұрайды

Сыныптың іс  әрекеті: Сынып жиналысын өткізу

Мұғалімнің іс-әрекеті: Дидардан кешірім сұрату 

 

5. Балалар мектепке келе жатыр. Мұхамед даму мүмкіндігі шектеулі оқушылардың бірі. Ол аяғын сылтып басып, асықпай келе жатыр. Бір мезетте құйындай ұшып, келе жатқан Санжар Мұхамедті иығымен итеріп, қағып өтті. Ол артына бір қарады да, тоқтамастан жүгіре жөнелді. Осы жағдайдың бәріне куә болып келе жатқан Алмас, жүгіріп келіп, Мұхамедті орнынан көтеріп, тұрғызды. Алмас Мұхамедтің еш жеріне зақым келмегеніне көз жеткізгеннен кейін, үстінің шаңын қағып, қолынан ұстап сыныпқа алып келді.

Мұғалімнің іс-әрекеті:     Алмастан болған жағдайды ешкімге айтпауын өтіну 

Санжардың іс- әрекеті  мойындау 

Ата-анасының іс-әрекеті   баламен жеке сөйлесу 

Сыныптың іс-әрекеті басқа мектепке кетуін талап ету 

Психологтың іс-әрекеті   баламен жеке сөйлесу 

 

6. Көктем келді. Ағаштар бүр жарып, гүл атып, әдемі түске бояла бастаған. Айгүл мен Алма көшеде аяң басып, әңгімелесіп келе жатыр. Бір мезетте арттарынан қарт әжейдің даусын естіді. Әжей:- балалар, ағаштарға тимеңдер. Обалына қаласыңдар, ағаштар сендерге не істеді, бұтақтарын сындырсаңдар өспей қалады, - деп бар даусымен айқайлап жатыр. Балалар болса, әжейдің сөзін тыңдар емес. Алма мен Айгүл жәймен әжейге қарай жүріп келеді.

Айгүлдің іс- әрекеті ештене болмағандай түр білдіру 

Алманың іс- әрекеті ештене болмағандай түр білдіреді 

Әжейдің іс-әрекеті    балаларды шақырып алып, түсіндіру 

Балалардың іс-әрекеті   сынған бұтақтарды жинау 

Ата-ананың іс-әрекеті б аламен бірге бұтақтарды жинау 

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.