Coздaть aкaунт
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 2 нұсқа

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 2 нұсқа

22 авг 2023, 15:18
222
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 2 нұсқа

Ерте балалық шақтағы сал ауруы бар балаларда жиі кездесетін сөйлеу тілінің бұзылу формасы-дизартрия

 

Дамытып оқыту концепциясы негізінде Выготский енгізген теориясы-дамудың жақын аймағы туралы ілім

 

Сөйлеу тілінің жылдамдығы мен ырғақ бұзылуы-тахилалия

 

Кемістіктің күрделі құрамы деген түсінікті алғаш ұсынған – Выготский

 

Құлағы нашар еститін балалардағы екінші  қайталау бұзылыс түрі-сөйлеу іс-әрекет дамуының бұзылуы

 

Тифлопсихология –көру қабілеті зақымданған

 

Аутизм ұғымының сипаты – шындықтан алыстау

 

Бала дамуының негізі-оқыту мен тәрбиелеу

 

МШ балаға коррекц.жұмыс жасайтын маман-дефектолог

 

Бала «дамуынын жақын аймағы» ж/е «дамуының өзекті аймағы» ұғымын еңгізген – Л.С. Выготский

 

Тұқым қуалаушылық псих. ж/е психофизиологиялық инфантелизм салдарынан болған ПДТ-конституциондық генезді ПДТ

 

Псих.функцияларды оқшаулаудың динамикалық жүйесінің авторы-

А.Р. Лурия

 

«Алексия» термині білдіреді-оқудың бұзылуы

 

Ерте түзету ықпалын жүзеге асыру үшін ең басты жүргізілетін шара-скрининг

 

Сөздік әдәске жатады-әңгімелесу

 

Ішкі органдардың соматикалық аурулардың салдарынан болған ПДТ-церебральді-органикалық генезді

 

МШ балаға жалпы білім беретін мектепте білім беру-инк. білім беру

 

Зиятында ауытқулары бар баланы тәрбиелеу мен оқыту туралы ғылым-олигофренопедагогика

 

МШ балаға кеңес беру мекемесі –ПМПК

Афазия бұл-  сөйлеудің бұзылуы

 

Сеген тақтасы ол-әртүрлі формадағы геомет. пішіндерді салатын тақта

 

Әлем бойынша 6-нүктелік рельефті жазу жүйесін енгізген-А.Л. Брайль 1825 ж

 

Дислексия деген-оқудың қиындығы

 

Дисграфия-жазу қиындықтары

 

Дислалия- бұзылу, сөйлеу

 

Дамуында ауытқуы бар баланы айқындап , тіркеуге жауапты мекеме-ПМП кеңес беру

 

Зияты зақымдалған тұлғалардың құқықтары туралы декларация қабылданды-1975 ж

 

ҚР да инк. б.беру анықтамасын ұсынған-Р.А.Сүлейменова

 

Естуінде кемістігі бар баланың екіншілік ақауы-тіл қызметі дамуының бұзылыстары

 

«Олигофрения» термині авторы-

Э. Крепелин

 

Біріншілік кемістіктің негізі-патогендік факторлардың әсерінен ағзаның зақымдануы

 

«Деменция» ұғ. сипаттамасы-баланың қалыпты дамуынан кейінгі кезеңде пайда болған зиятының зақымдалуы

 

Біріншілік ж/е екіншілік кемістігін еңгізген ғалым-Л.С.Выготский

 

Көру қабілеті закымдалған баланы оқыту түрі-Брайль бойынша

 

Есту қабілеті зақымдалған тұлғаларда орынбасу үшін маңызды болып саналатын –естіп қабылдау 

 

ПДТ баланы алғаш топтастырған авт- М.С. Певзнер. В.В.Ковалев.

 

Вербализм деген –сөздердің мазмұның түсінбеу

 

Алғаш аутизм деген терминді еңгізген-1912 ж Э.Блехер

 

Аутизмді 1 ші ашып зерттеген американдық психиатор –Л.Каннер

 

 

Дамуында ауытқуы бар баланы категориясында түзету жұмысының негізгі бағыты-кеңістікті бағдарлауға үйрету-көру қабілеті зақымданған бала

 

1- шілік кемістік негізі –патогендік фоктор. әсерінен ағза зақымдануы

 

Ішкі органдардың соматикалық аурулардың салдарынан болған ПДТ-церебралды-органикалық генезді

 

Бірінші кемістікке жатады-көру талдағышыңын зақымдалуы

 

Бала дамуының жақын аймағы ж/е дамуының өзекті аймағы ұғымын еңгізген –Л.С.Выготский 

 

Екі н/е оданда көп кемістіктер жиынтығының сипаттамасы-күрделі кемістік

 

МШ балаларға коррекциялық жұмыс жасаушы маман-дефектолог

 

Дислексия деген –жазбаша сөйлеу тілінің бұзылуы

 

Сеген тақтасы ол –әртүрлі формадағы геом.пішіндерді салатын тақта

 

Сөздік әдіске жатады –әңгімелесу

 

Миды үш бөлікке зерттеген –Анг. профес. Р.Калария

 

Псих. дамудың дизонтогенез мәселесін зерттеген ғалым-В.В.Лебединский

 

Естуінде ауытқуы бар баланың коммуникациялық оқыту жүйесінің авт.-

Н.Д.Шматко

 

 

Тірек қимыл қозғалыс аппараты бұзылған баланың басым бөлігі /89 проц/ құрайтын 

ауру--церебральді паралич

 

 

 

 

Ақыл есі төмендікті анықтайтын «деменция» ж/е «аменция» түсініктерін енгізген ғалым- Ж.Э. Доминик –Эскироль

 

 

Деменция –кемақылдылық

 

 

Аграфия -жазу қабілетінен айырылу

 

 

Мүгедектерге қандай түс баспалдағы -ашық

 

 

Консилиумның түрлері-алғашқы,жедел,

жоспарлы

 

 

Дизонтогенезді зерттеген авт. В.В.Лебединский, филогенез – адам психикасымен физиологиясының зақымдануы

 

 

 

 

Гемипелегия –бір жақты сал ауруы

Екі жақты  Гемипелегия дегеніміз-екі жақты сал ауруы

 

ҚР түзету мектептерінің алдыңғы қатарындағы-Кеңес Алпамыс

 

 

Деменция, аменция авт- Эскироль, Жан-Этьиен Доминик

 

 

Соқыр, саңырау баланың есту қабілетін қайтаратын құрал- кохлеарлы имплант.

 

 

Сөйлеу тілінің жартылай н/е толық жойылуы-афазия, агнозия

 

Нашар көретін балалар үшін кемістік орнын толтыру мен мүмдігінше жою үшін ең маңызды –тактильді сипап сезінуін дамыту 

 

Нашар еститін балалар терминің алғашқы авт. Р.М. Боскис 

 

Аномальді балаларды алғаш зерттеген-Аристотель

 

Дамудың тоқтап қалуы-Ретардация 

 

 

Көру қабілеті бұзылған бала бір сыныпта нешеу

8 бала

 

Ақыл ой кемістігі бар баланың есте сақтау қабілетінің ерекшеліктері-логикалық ойлауы төмен

 

Миды үш бөлікке зерттеп тексерген- Л.Калария

 

Жарымес баланы ерекше формада оқытып тәрбиелеу қажет- Песталоцци

 

Субьект пен обьект арасында қарсы тұру-В.И.Шеймик 

 

 

Тахилалия-тез, шапшаң сөйлеу

 

 

Брадилалия- баяу сөйлеу

 

Ринолалия- жеке дыбыстардың дұрыс айтылмауы, сөйлеудің айқын бұрмалануы

 

 

Ым  шара авт.-Нуделман

 

Логоритмика авт- Эмиль Жак-Далькроз

 

 

 

 

 

(1861 ж.) француз ғалымы П. Брока адамның ми қабығындағы сол жақ жарты шардың маңдай алабының үшінші бөлігінде төменгі қатпарларда дыбысты дұрыс айта алмай, сөйлеуде қиналатынын анықтаған. П. Брока мидың бұл бөлігін «сөздерді бейнелеудің қозғаушы орталығы» деп атады.

 

 

1874 жылы К. Вернике мидың осы бөлігінің самай жағындағы жоғары қатпарында сөздердің бейнелерін сезіп білу орталығы орналасқан деген қорытынды жасады.

 

педагогика

 

Диалог барысында әркімнің идеясы құнды деп саналып, мұқият бағалаудан өтетін әңгіменің түрі-

зерттеушілік әңгіме.

 

 

Сыртқы фоктор –білімнің сандық ұлғаюы

 

 

Дарынды және талантты баланың мәселені шешу смпаттамасы-ақпаратты толықтырып, оның мәніне тезірек жетеді

 

 

Бастан кешкен тәжірибе, әлеуметтік қарым-қатынастар , құндылықтар, амал тәсілдер мен ұстанымдарының кешенді үйлесімі-оқу

 

 

Өнім тапшылығы –Флейвелл

 

Фриман- күрделі, күрделілік

 

 

Скиннер - оперантты шарттылық

 

 

Метатану, өлшемнің сипаттамасы-Флейвелл

 

 

Демократиялық ерекшелігінің бірі-баға тұтас топ жұмысына қатысты

 

 

«Көпіршелер» - өз бетінше орындай алмайтындар

 

 

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.