Психология ПББ тест сұрaқ- жaуaп 6-нұсқа
V1 Арнайы психология деп аталады:
1 аномальді балалар мен жасөспірімнің психикалық ерекшеліктерін зерттейтін психология
бөлімі
V1 Арнайы психологияның пәні болып табылады:
1 Аномальды балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері
V1 Арнайы психология мына ғылымдармен байланысты емес:
1 Әскери, ғарыштық, инженерлік психология
V1 Арнайы психологияда біріншілік кемістігі деген түсінікті енгізген:
1 Л.С.Выготский
V1 « Сублимация» терминінің мағынасы:
1 Әлеуметтік тілегінің қанағаттандырылмағандығынан энергияның ауысуы
V1 Санақ ережесі деген ұғым білдіреді:
1 Адамның психоәлеуметтік дамуының деңгейі,орташа сапасы-мөлшері
V1 «Невропатия» термині білдіреді:
1 Туа біткен тегінің полифакторлық бұзылуы
V1 Депривацияның психикалық қажеттерге жатады:
1 Информацияда қажеттілік
V1 Әдеттегі дамудың белгілеріне жатады:
1 Даму темпінің ауытқуы
V1 Арнайы психологиядағы дамудың «актуальді деңгейін және жақын аймағы » туралы түсінігін енгізген:
1 Л.С.Выготский
V1 В.В.Лебединский бойынша психикалық дизонтегенездік классификациясының түрлері:
1 3
V1 Эмоция ерік-сезім сферасының бұзылысы мен сипатталатын дизонтегенезге кіреді:
1 Психопатиялар
V1 Ақыл-ойы кемдіктің деңгейлері:
1 3
V1 «Олигофрения» терминін грек тілінен аударғанда:
1 Ақыл-ойдың кемдігі
V1 Арнайы психологияға «Олигофрения» терминін алғаш еңгізген:
1 Э.Крепелин
V1 Психикалық дамуы тежелген балалардың негізгі көрсеткіші:
1 Инфантилизм
V1 К.С.Лебединский бойынша психикалық дамудың тежелуінің тегіне жатпайды:
1 Аутистік тектегі психикалық дамудың тежелуі
V1 Есту қабілетінің бұзылуына келесі себеп жатпайды:
1 Резус-фактордың сәйкес келмеуі
V1 «Импрессивті» сөйлеу дегеніміз білдіреді:
1 Оқу
V1 Қалыпты көру өткірлігі:
1 1,0
V1 Логопсихология зерттейді:
1 Сөйлеуінде бұзылулары бар адамдардың психикалық ерекшеліктері
V1 «Экспрессивті» сөйлеу білдіреді:
1 Сыртқы сөйлеу
V1 Сөйлеудің перифериялық бұзылуының клиникалық түрлеріне жатпайды:
1 Дислекция
V1 Сөйлеудің темпті-ритмикалық бұзылуына жатпайды:
1 Тұтықпа
V1 Балалардың орталық сал ауруы кезінде қозғалыс кемістігінің құрамына кірмейді:
1 Омыртқаның бұзылысы
V1 Бұзылыстың ықшамдалуына байланысты салдықтың түрлеріне жатпайды :
1 Рефлексия
V1 «Атетоидты гиперкинез» ұғымы білдіреді:
1 Саусақтардың жай және құрт тәріздер қозғалыстары
V1 Аутизмнің сыртқы көріністеріне жатпайды:
1 Ерікті назар
V1 «Гиперстезия» термині білдіреді:
1 Сезімталдылық
V1 Аталғандардың пайда болу жағынан психопатияға жатпайтыны:
1 Тұрақты
V1 «Адаптация» термині білдіреді:
1 Сезім мүшелерінің оларға әсер ететін стимулдардың ерекшеліктеріне дағдыландыру
V1 Жасөспірім жаста іс әрекет түрінің бастысы болып саналады:
1 Қоғамдық пайдалы
V1 Сөйлеуі нашарлаған балалардың айналамен танысу іс- әрекетінің төмендеу критериясына жатпайды:
1 Ерікті қимылда қиындықтың болуы
V1 РДА-ның диагностикалық критерияларына жатпайды:
1 Қимыл координациясының бұзылуы
V1 Балаға медициналық тексеру жүргізу барысында артық:
1 Есептеу білімін зерттеу
V1 Балалардың базалық белсенділік көріністерінің ерекшеліктеріне жатпайды:
1 Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын игеру
V1 Психодиагностикалық тексерудегі мақсаттың артықшылығы:
1 Денсаулық жағдайын анықтау
V1 Баланың 1 жасындағы тексеруіне кірмейді:
1 Сөйлеу аймағын тексеру
V1 Интеротивті түйсіну дегеніміз :
1 Ішкі органдарда орналасқан,рецепторлардан пайда болатын түйсінулер
V1 Әдейі қабылдау дегеніміз:
1 Еріксіз қабылдау
V1 Қабылдау бұзылыстарына жатпайды:
1 Арман
V1 Психикалық дамуы тежелген балалардың түйсінуі мен қабылдауының сипаттамасына жатпайды:
1 Сөз қорының кедей болуы
V1 Көру қабілеті бұзылған балалардың қабылдауының ерекшеліктеріне жатпайды:
1 Шындықты адекватты қабылдау
V1 Тұқым қуалаушылық ауруының бұзылыстары бар балалардың қабылдауының қасиеттеріне жатпайды:
1 Әлеуметтік аспектідегі қиындықтар
V1 Зейін функцияларына қатысты емес:
1 Тұрақтылығы
V1 Зейін қасиеттеріне жатпайды:
1 Қайта өңделу
V1 Есту қабілеті зақымдалған балаларға түскен ақпаратты өңдеу үшін тітіркендіргіштің рөлі:
1 Көру
V1 Тірек қимыл қозғалыс аппараты зақымдалған балалардың зейінінің потологиялық ерекшеліктеріне жатпайды:
1 Зейіннің тез аударуылуы
V1 «Өтпелі» ес дегеніміз:
1 Ақпаратты бірнеше сағат ішінде сақтау
V1 Психикалық дамуы тежелген балаларда естерінде жақсы сақталатын материал:
1 Көрнекілік
V1 Тіл кемістігі бар балаларда мына ес түрі нормадан ауытқыған:
1 Көрушілік естің көлемі
V1 Елес дегеніміз:
1 Жаңа бейнені жасау процесі,түсінігі немесе идеясы
V1 Заттарды тура қабылдау,ойлаудың мына түріне сүйенеді:
1 Көрнекі–қимылды
V1 Ойлау кезіндегі артықшылығын көрсет:
1 Қайта өндіру
V1 Зияттың орташа коэффиценті:
1 100 б
V1 Психикалық дамуы тежелген балаларға ойлаудың тән түрі:
1 Сөздік логикалық ойлаудың төменгі деңгейі
V1 Сөйлеуінде ауытқуы бар балалардың ойлау қабілетіндегі ерекшеліктеріне жатпайтыны:
1 Вербальды ойлаудың қалыптасуы
V1 Сөйлеу қызметіне кірмейтінін көрсет:
1 Өз-өзін бақылау
V1 Ақыл-ойы кем балалардың сөйлеу ерекшелігіне жатпайды:
1 Психикалық қайраткерлігінің селқостығы
V1 Саңырау балалардың тілінің қатысу ерекшелігін анықтайтын шарттар қатарындағы артығы:
1 Нашар еститін балалармен салыстырғандағы басқа орта
V1 Балалардың церебральдық паралич сөйлеуінің дамуына жатады:
1 Сөйлеудің жан-жақты бұзылуы
V1 Темперамент типіне жатпайды:
1 Физик
V1 Бір нәрсеге қатынасының мінезіндегі ерекшелігінде артығы:
1 Заттарға деген қатынасы
V1 Ақыл- ойы кем балалардың эмоционалды -ерік сферасына жатпайды:
1 Қызығушылықтарының жарқын көрінуі
V1 Психикалық дамуы тежелгендердің мектепке дейінгі балалардың «қиын темперамент» белгісіне жатпайды:
1 Концентрациясының жоғары болуы
V1 Сөйлеуінде бұзылыстары бар балалардың эмоционалды ерік сферасына жатпайды:
1 Эмоция тұрақтылығы
V1 Аутизмі бар балалардың эмоционалды ерік сферасының жетекші белгісі:
1 Тірілу комплексінің жоқ болуы
V1 Бас миы қыртысында жүйке жасушаларының саны:
1 14- 15 миллиард айналасы
V1 Жаңа туылған нәрестенің орташа миының салмағы:
1 360 – 370 гр.
V1 Бас миы қабат саны:
1 үш
V1 Жұлын сегменттерінің саны:
1 31
V1 11-ші бас ми жүйкесі:
1 қосымша жүйке
V1 6-ші бас ми жүйкесі:
1 сыртқа әкеткіш
V1 3-ші бас ми жүйкесі:
1 көз-қимылдатқыш
V1 Осы жүйкелердің ішінде сезімтал болып табылады:
1 көру
V1 Осы жүйкелердің ішінде аралас болып табылады:
1 үштік
V1 Рефлекс дегеніміз:
1 тітіркеніске қайтаратын реакция
V1 Ішкі ортадан келетін тітіркенуді қабылдайды:
1 интерорецепторлар
V1 Жұлын осынша бөліктен тұрады:
1 бес
V1 Жұлынның алдындағы мүйізінде мына нейрондар орналасқан:
1 қозғағыш
V1 Сал және плегия дегеніміз:
1 қозғалыстың мүлдем болмауы
V1 Екі қолдың немесе екі аяқтың салы аталады:
1 параплегия
V1 Шеткі (перифериялық) сал туады:
1 шеткі қозғалыс нейронымен бұлшық ет арасында байланыс жоғалған себебінен
V1 Көз алмасының қозғалып қағуы аталады:
1 нистагм
V1 Мына жүйкенің бұзылуынан: жақ сүйегінің қозғалысының бұзылуы, дыбыс
артикуляциясының бұзылуы, шайнау актісінің қиындауы, ауызды жабудың қиындауы пайда болады:
1 үштік
V1 Көру агнозиясы кезінде мына өзгерістер пайда болады:
1 көру арқылы есте сақтау қабілеті жоғалады
V1 Моторлық апраксия мінезделеді:
1 әдетті қозғалыстардың болу әрекетінің жоғалуы
V1 Жыныс хроматині кездеседі:
1 қыз балалар туылғанда.
V1 Даун аурулардың хромасомаларының жинағы:
1 47
V1 ДЦП аурулардың негізгі бұзылыстары:
1 қозғалыс
V1 Гидроцефалия аурулардың бас шеңбері үлкейеді:
1 сұйықтықтың мидың қарыншықтарында жиналуы нәтижесінде
V1 Микроцефалияның негізгі патанатомиялық белгісі:
1 мидың салмағының азаюі, қыртастарының дамымауы
V1 Осы зат алмасуға фенилаланингидроксилаза қатысады:
1 аминқышқылдары
V1 Фенилпировиноградты олигофренияны емдеудің негізгі жолы:
1 диетотерапия
V1 Тей-Сакс ауруының негізгі 3 белгілері:
1 ақыл-ой кемістігі, көрудің нашарлауы, тырыспа
V1 Гепатоцеребралды дистрофияда микроэлемент жиналады:
1 бауыр мен бас миында
V1 Полиомиелит ауруында зақымдалады:
1 жұлынның сұр заты
V1 «ц» «ч» дыбыстардың артикуляциясы жүйкенің бұзылғанында пайда болады:
1 тіл асты
V1 Мына жүйке зақымдалғанда «п» және «б» дыбыстардың артикуляциясы бұзылады:
1 бет
V1 Мына жүйке зақымдалғанда бала ұртын толтыра алмайды:
1 бет
V1 Мына жүйке зақымдалғанда бала шәйнай алмайды:
1 үштік
V1 Жаңа туған баланың аяғы сал болса мына рефлекс болмайды:
1 Бабинский
V1 Акушерлық салдың себебі :
1 анасының туу жағдайының ауырлығы
V1 «Ишемиялық қолғап» белгісі мына ауруда пайда болады:
1 акушерлық сал
V1 Үлкен баланың акушерлық сал болғанының белгісі :
1 «горн» белгісі
V1 Патогенез дегеніміз :
1 аурудың механизмі
V1 Компьютерлік томография мына әдістерге жатады:
1 инструменталдық
V1 Көздің түбін тексеретін әдіс:
1 инструменталдық
V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:
1 бас ми травмалары
V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:
1 бас ми травмалары
V1 Ауытқулардың себебтерінің мына ішкі болып табылады:
1 жыныс
V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:
1 бас ми травмалар
V1 Ауытқулардың себебтерінің мына ішкі болып табылады:
1 анасының құрсағында жатқанда болған оттегінің жетіспеушілігі
V1 Идиотия деген диагноз ақыл-ойдың кемшілігінің мына деңгейіне сай:
1 ауыр түрі
V1 Имбецильность деңгейіндегі балалардың оқуға қабілеті:
1 1-2 сыныпқа дейін
V1 Мидың мына бөлшектері имбецильность деңгейінде зақымданады:
1 мидың қабы және басқа бөлшектері
V1 Имбецильность деңгейінде қимыл-әрекет сферасы болады:
1 қимылдары жәй және икемсіз
V1 Имбецильность деңгейіндегі сезімтал сферасы болады:
1 эмоционалдық сферасы толық бұзылмаған
V1 Идиотия деңгейіндегі эмоционалдық сферасы болады:
1 эмоционалды топастық
V1 Идиотия деңгейіндегі аурулардың 12 жұп бас-ми жүйкелерінің бұзылыстары:
1 көп жұптардың қызметі бұзылған
V1 Тей-сакс аурының үш негізгі белгісі:
1 ақыл-ойының кемшілігі, көруінің нашарлығы, тырыспалар
V1 Шерешевский-Тернердің ауруы:
1 хромосомдардың 21 жұпының трисомиясы
V1 Тірі табиғаттың эволюциялық процессі кезінде нерв жүйесінің даму тарихы аталады:
1 Патогенез
V1 Орталық нерв жүйесіне қатысты:
1 нервтердің айқасулары
V1 Үлкен ми сыңары мына ми бөлігіне жатады:
1 орталық ми
V1 Нерв жасушасының қозғаушы өскіні:
1 Синапс
V1 Вернике центрі орналасқан:
1 шүйде бөлігі
V1 Алты нүктелік рельефті жазу жүйесін енгізген:
1 Л. Брайль
V1 ДЦП аурудың негізгі белгісі:
1 сезімталдық бұзылыстар
V1 Сопақша ми мидың мына бөлігіне кіреді:
1 мишық
V1 Мектепке дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеу жүйесін зерттеу қорытындысының бірінші кезеңі қамтиды:
1 Арнайы мекемелерді ашу мақсатында нормативтік құқықтық және ғылыми әдістемелік әдебиеттерді дайындау
V1 Қазақстанда барлық санаттағы мүгедектер % :
1 3 %
V1 Баланың ең бірінші өнімділік іс – әрекеті:
1 Бейнелеу өнері
V1 Тәрбиеші балаларға ойындар ойнатумен қатар жұмыс жүргізеді:
1 Зерттеу жұмысын
V1 Мүмкіншілігі шектеулі балаларға кепілдіктерін жүзеге асыруына көмек көрсету қызметі:
1 Әлеуметтік жұмыс
V1 Тұқым қуалаушылық патологиясымен шартталатын фактор:
1 Эндогенді фактор
V1 Абстракты ойлаудың әлсіздігі осы ауру жағдайында байқалады:
1 Олигофрен балаларда
V1 Вербальды емес коммуникацияға жатпайтын:
1 Ауызша сөйлеу тіл
V1 Қарым-қатынастың перцептивті жағына жататын:
1 Идентификация, рефлексия
V1 Мұғалім сабақ өткізу кезіндегі қарым-қатынас түрі:
1 Формальды-рольдік
V1 Жеке тұлғаның обьектімен қабылданатын сезінуі:
1 Рефлексия
V1 Мұғалім сабақ өткізу кезіндегі қарым-қатынас түрі:
1 Формальды-рольдік
V1 Сезім арқылы ойланатын адамдар типі:
1 Кинестетиктер
V1 «Қағида» түсінігін мағынасы:
1 Белгілі әдістер мен әрекет тәсілдерінің байланысы
V1 Түзету – педагогикалық іс-әрекеттің құралына жатады:
1 Міндеттерді іске асыру, әдістер, тәсілдер
V1 Девиантты тәртібіндегі балалармен түзету – педагогикалық жұмысқа жатпайтын:
1 Өзіндік тәртіп дағдыларын, талаптарын байыту
V1 Психикалық дизонтогенездің мәселесін ғылымдардың ішінде қарастырды:
1 В.В. Лебединский
V1 Этнопатогендік ПДТ қағиданы ұсынған:
1 М.С. Певзнер
V1 Отандық дефектологияда ПДТ аралас оқыту балалардың дамуында спецификалық ауытқуы қарастырылған:
1 ХХ ғ. 30 жылында
V1 Функционалдың арасындағы өзара әрекеттерге жатпайтын:
1 Босану кезіндегі жарақаттар
Уровень2
V1 Арнайы психология ғылымының негізгі мақсаты:
1 Дамуында психофизикалық кемістігі бар балалардың оқу, даму процесін анықтау
V1 Арнайы психологияның меңгеру объектісі:
1 Әртүрлі ауытқулары бар балалардың психикалық процесс және олардың ерекшеліктері
V1 Арнайы психологияның негізгі әдістеріне кірмейді:
1 Тестілеу
V1 « Компенсация» терминінің мағынасы:
1 Жетілмей,бұзылған функцияларды сол жүйе ішіндегі сақталған функцияның бірімен орын басу
V1 Біріншілік кемістік негізі болып табылады:
1 Патогендік факторлардың әсерінен ағзаның зақымдануы
V1 Постнатальдық кезеңге жатады:
1 Туғаннан кейінгі кезең
V1 Невропатияның негізгі белгілеріне жатпайды:
1 Гендік бұзылыстар
V1 Абнормальді формаларға жатады:
1 Тепе-теңдікті қабылдау шындығы
V1 «Дизонтегенез» термині білдіреді:
1 Қалыпты даму процессінің әр түрлі формаларының бұзылыстары
V1 Адамның психикалық бұзылыстарына жатады:
1 Дербестілік
V1 Бірінші түрдегі дизонтегенезге кіреді:
1 Психика дамуының тежелуі
V1 Соңғы жылдарда осы түрдегі кемістігі бар балалар көбейіп кетті:
1 Күрделі кемістіктері дамуында бар
V1 Ақыл-ойы кемістігінің көп кездесетін түрі:
1 Дебил
V1 Ақыл-ойы терең зақымдалған балалар білім алатын мекеме:
1 Халықты әлеуметтік қорғау Министрлігінің интернаттары
V1 Жалпы білім беру жүйесінде үлгермейтін оқушылардың басым бөлігін мына дәрежедегі балалар алады:
1 Психика даму тежелген балалар
V1 М.С.Певзнер бойынша психикалық дамуы тежелгендердің классификациясына жатпайды:
1 Сезім мүшесі зақымдалған психофизикалық инфантилизм
V1 Бала мидың жеңіл дисфункциясымен туылғанда қауіп факторына жатпайды:
1 Көп балалы ана
V1 Дыбыстың интенсивтілігі,күші өлшенеді:
1 ДБ
V1 Тифлопсихология зерттейді:
1 Көру қабілеті зақымдалған балалардың даму ерекшеліктері
V1 Көру қабілеті зақымдалған балалардың тобына жатпайтындар:
1 Кереңдер
V1 Р.Е.Левина бойынша сөйлемейтін,балалардың тобына жатаындар:
10 Сөйлеудің бұзылуы фонематикалық қабылдаудың бұзылуымен байланысты ?
1 Сөйлеудің бұзылуы мінез құлқының бұзылуымен байланысты
V1 Ауызша сөйлеуге жатпайды:
1 Жазбаша сөйлеу
V1 «Алексия» термині білдіреді:
1 Оқудың бұзылуы
V1 «Перинатальды энцефалопатия» термин білдіреді:
1 Босану кезінде пайда болған бас миының зақымдалуы
V1 Бала мидың жеңіл дисфункциясымен туылғанда қауіп факторына жатпайды:
1 Көп балалы ана
V1 Салдықтың спецификалық ерекшелігі болып саналады:
1 Негізгі моторлық функциялардың қалыптасуының тежелуі
V1 «Синкинезия» ұғымы білдіреді :
1 Зорлықты қозғалыстар
V1 «Динамикалық тремор» дегеніміз:
1 Саусақ ұштарының дірілдеуі
V1 « Аутизм» терминінің мағынасы:
1 Шындықтан алыстау
V1 Тұлғаның дисгармониялық даму негізінде:
1 Мінездің паталогиялық түрі
V1 «Лабильді» түр дегеніміз:
1 Көңіл – күйі өзгермелі
V1 Ата-аналардың балаларымен қатынасында эффективтіктің компонентініне жатады:
1 Көз контакты
V1 Есту қабілеті нашар баланы жан жақты тексеруіне кірмейді:
1 Көру қабілетін тексеру
V1 Қимыл-қозғалыс бұзылуының коррекциясында әсер етудің онша маңызды емес болып табылатыны:
1 Логопедпен сабақ оқу
V1 Психокоррекциялық процессте үлкен адамдарды жасөспірімдермен салыстыра қарағанда жұмыстарының артығы:
1 Порицательдік
V1 “Диагностика” термині дегеніміз:
1 Адамның жеке спецификаларын анықтау мақсатында жүргізілген зерттеулер
1 Жеке бақылау
V1 Мұнда артық қызмет түрін көрсет:
1 Физикалық
V1 Психикалық қызмет құрылымына кірмейді:
1 Нейрофизиология ерекшеліктері
V1 1-5 жас аралығындағы баланы психодиагностикалық тексеруге кірмейді:
1 Еңбек дағдыларының даму деңгейі
V1 Қатынас түйсінулер тобына жатады:
1 Көру
V1 Қабылдау қасиеттеріне жатпайды:
1 Логикалық
V1 Ақыл ойы кем балалардың қабылдауының сипаттамасында артығы:
1 Заттарды қабылдаудағы ойлану
V1 Естуінде бұзыластары бар балалардың қабылдауының ерекшеліктеріне жатпайды:
1 Кеңістіктік уақыттық қатынастарды қабылдау қиындықтары
V1 Көру қабілеті бұзылған балалардың түйсінуінің маңызды түрі:
1 Есту
V1 Сезіну түрлері жататындар:
1 Көру, есту, тактильді
V1 Жеткіншек балалардың жүйкелік,психикалық айналымының деңгейіне әртүрлі
патогендердің әсері:
1 Субъектілі-объектілі
V1 Ақыл ойы кем балаға тән зейіннің түрі:
1 Озбырлық емес зейін
V1 Көру қабілеті зақымдалған балалардың зейінінің қалыптасуына кері әсер етеді:
1 Сыртқы қабылдаулардың өңделуі
V1 Ерте жастағы аутизмі бар балалардың зейін процесіне тән емес:
1 Қызығушылықтың жоғарлауы
V1 « Реминисценция» дегеніміз:
1 Уақытша жақсартылған ұмытшақтық
V1 Нашар еститін балаларда мына ес түрі көп зақымдалған:
1 Сөздік
V1 Сал ауруы бар балаларда зақымданған ес түрі:
1 Қимылды
V1 Елес түріне жатпайды:
1 Сенсорлық
V1 « Эгоцентрикалық» ойлауға анықтама бер:
1 Басқа адамдардың көзқарасы
V1 Ойлаудың түрі дегеніміз:
1 Барлығында сақтаған жеке қасиеттерін алып тастау
V1 Ойлаудың бұзылудың « үзілген» деп аталатын түрі:
1 Мағынасының жоқтығы
V1 Саңырау балалардың сөздік – логикалық ойлаудың дамуына жатпайтыны:
1 Көрнекі – қимылды ойлаудың қалыптасуы
V1 Керең балалардың ойлау қабілетіне тән:
1 Ойлау мен көру қабілеті зақымдану деңгейіне байланысты емес
V1 Cал ауруы бар балаларда ойлау қабілетінің дамуына әсер ететін факторды ата:
1 Цереброастеника
V1 Сөйлеу түріне жатпайды:
1 Түсінікті сөйлеу
V1 Психикалық дамуы тежелген балалардың жазуындағы қатеге жатпайды:
1 Қарқынды шығармашылық процессі
V1 Көру қабілеті зақымдалған балалардың (сөйлеуі) психикалық дамуының ілгерілеуіне көмектеседі:
1 Белсенді сөйлеу қарым-қатынасына сүйеніш
V1 Эмоция ерік-жігері зақымдалған балалардың адамдардың қарым-қатынасына жатады:
1 Қарым-қатынастан қашуға ұмтылу
V1 Адам дене бітімінің конституциясының типологиясында артығы:
1 Сангвиник
V1 « Мінез акцентуациясының» түріне жатпайды:
1 Жұқтырушы
V1 Ақыл – ойы кем балалардың өздеріне баға беруіне жатпайды:
1 Адекватты
V1 Естуінде бұзылыстары бар балалардың эмоционалды – ерік сферасының ерекшеліктерінің ішінде артығы:
1 Балалар ұжымына қосу
V1 Тұтықпасы бар балалардың өз кемістіктеріне эмоционалды қатынастарына жатпайды:
1 Қалыпты
V1 Күрделі кемістігі бар балалардың өзімшіл даму белгілеріне жатпайды:
1 Психикалық жетілмеушілік
V1 Жүйке ұлпасының құрылым бірлігі:
1 Невронді
V1 Егде тартқан ер адамның миының орташа салмағы:
1 1370 – 1380 гр.
V1 Еркектерде жұлынның ұзындығы орта есеппен:
1 45 см.
V1 Бас ми жұп нервтерінің саны:
1 12
V1 10-ші жұп бас ми жүйкесі:
1 кезбе
V1 8-ші бас ми жүйкесі:
1 кіреберіс-ұлу
V1 5-ші бас ми жүйкесі:
1 үштік
V1 2-ші бас ми жүйкесі:
1 көру
V1 Осы жүйкелердің ішінде сезімтал болып табылады:
1 кіреберіс-ұлу
V1 Иіс сезу жүйкенің рецепторы орналасады:
1 мұрынның кілегей қабатында.
V1 Өткізуші, қабылдаушы,орталық аппарат құрайды:
1 анализатор
V1 Бұлшықеттердің, сіңірдің, буынның тітіркеністерін не қабылдайды:
1 проприорецепторлар
V1 Жұлын осынша сегменттерден тұрады:
1 отыз бір
V1 Бас миы артерияларымен қамтамасыз етіледі:
1 ішкі ұйқы және омыртқа
V1 Парез дегеніміз:
1 қозғалыстың толық болмауы
V1 Екі аяқтың және екі қолдың салдары аталады:
1 тетраплегия
V1 Орталық сал пайда болады:
1 шеткі қозғалыс нейронымен орталық қозғаушы нейрон арасындағы байланыс
жоғалған себебінен
V1 Қол мен аяқтарының саусақтарының құрттар тәріздес қимылдаудары аталады:
1 атетоз
V1 Мына жүйке бұзылғанда көз толық жабылмайды, қабақ түйілмейді, ұрт толмайды, дыбыс дұрыс шықпайды:
1 бет
V1 Мына жүйке бұзылғанда артикуляцияның анық болмауы, тілдің қозғалысының шектелуі және сілекей бездерінің саливациясы байқалады:
1 Тіласты
V1 Есту агнозиясы кезінде мынадай өзгерістер пайда болады:
1 таныс дыбыспен музыканы танымайды
V1 Шерешевский-тернер синдромы мына ауытқуға жатады:
1 жыныс хромосомдарының аномалиясы
V1 Кляйнфелтер синдромы мына аномалияға жатады:
1 жыныс хромасомалардың аномалиясы
V1 Мына жаста даун ауруының диагнозы анықталынады:
1 туылған кезде
V1 ДЦП ауруының жиі кездесетін түрі:
1 спастикалық диплегия (Литтлдің синдромы)
V1 Гидроцефалиясы бар аурулардың ақыл-ойының кемістігі байланысты:
1 мидың атрофиясыны
V1 Гидроцефалиясы бар аурулардың ақыл-ойының кемістігі байланысты:
1 мидың атрофиясыны
V1 Эпилепсияның асқынуында мына ақау пайда болады:
1 ақыл-ой кемістігі.
V1 Фенилпировиноградты олигофрениямен ауыратын адамдардың тағамдарынан алып тастау керек:
1 фенилаланин
V1 Гепатоцеребралды дистрофия болған ауруларда осы мүшелердің жұмысы нашарлайды:
1 ми мен бауыр
V1 Менингит бұл:
1 ми қабаттарының қабынуы
V1 Мишық зақымданғанда болады:
1 атаксия
V1 Тістің ауырғаны мынажүйкеге байланысты :
1 үштік
V1 Мына жүйке зақымдалғанда дауыс байланыстарының жұмысы бұзылады:
1 тіл жұтқыншақ
V1 Мына жүйке жұмсақ таңдайдың фонациясын қамтамасыз етеді:
1 тіл жұтқыншақ
V1 Жаңа туған баланың алақаны сал болса мына рефлекс болмайды:
1 Робинзон
V1 Жаңа туған баланың алақаны сал болса мына рефлекс болмайды:
1 алақан-ауыз
V1 Акушерлық салға себеп болады:
1 салмағы өте жоғары
V1 Жаңа туған баланың акушерлық сал болғанының белгісі :
1 қолы салбырап тұр
V1 Акушерлық сал болып жаңа туған балада мына белгі жоқ:
1 «горн» белгісі
V1 Клиника дегеніміз :
1 аурудың белгілері
V1 Көру өрісін тексеретін әдістері:
1 инструменталдық
V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:
1 жұқпалы аурулар
V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:
1 ионды радиация
V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:
1 тағамнан улану
V1 Ауытқулардың себебтерінің мына ішкі болып табылады:
1 тұқым қуалаушылық
V1 Ауытқулардың себебтерінің мына ішкісі0 бас – ми травмалар
1 хромосомдық аномалиялар
V1 Имбецильность деген диагноз ақыл-ойдың кемшілігінің мына деңгейіне сай:
1 орташа түрі
V1 Идиотия деңгейіндегі балалардың оқуға қабілеті:
1 оқый алмайды
V1 Мидың мына бөлшектері идиотия деңгейінде зақымданады:
1 ми тұтасымен
V1 Орталық нерв жүйесіне қатысты:
1 Нейрон
V1 Перифериялық нерв жүйесіне қатысты:
1 Аксон
V1 Эпифиз мидың осы бөлігіне жатады:
1 соңғы ми
V1 Туа және жүре пайда болған, тұқым қуалаушылық патологияның терең диагностикалау, қызмет көрсету түрлеріне жатады:
1 Медициналық
V1 Аутизм терминін бірінші болып енгізген:
1 П. Каннер
V1 Эпилепсияның асқынуы ұшыратады:
1 энцефалит
V1 Варолиев көпірі мидың мына бөлігіне кіреді:
1 орташами
V1 Іс - әрекет қалыптастырады:
1 Психиканы
V1 Бірінші бағыт бойынша сюжетті – рөлдік сабақтар өткізеді:
1 Мұғалім – дефектолог
V1 Баладағы өнімділік іс - әрекетінің дамуы тығыз байланысты:
1 Психикалық үрдістермен
V1 Баланың сезімдік дағдыларын тексеру әдіс түрі:
1 Көрнекілік
V1 Қалпына келтіру терапиясы қауымдастығы тұңғыш рет құрылды:
1 АҚШ-та
V1 Бала қалыптасу үшін ең бірінші қабылдауы тығыз байланысты:
1 Қоршаған ортамен
V1 Тәрбиешінің бақылау қорытындысы:
1 Өзін - өзі ұстауы, өз - өзіне қызмет көрсетуі, негізгі қимыл әрекетінің дамуы
V1 Қарым –қатынас жақтарына жатпайды:
1 Интонация
V1 «Қарым-қатынастың интербелсенді жағы» түсінігі:
1 Біріккен іс-әрекетті ұйымдастыру кезіндегі адамдардың қатынасы
V1 Басқа адамды тану және түсіну тәсілі:
1 Идентификация
V1 Жақын адамдар қарым-қатынасатын шекара:
1 Интимді
V1 Сөзді айту манерасы:
1 Дикция
V1 Түзету мақсатының негізгілеріне жатпайды:
1 Түзету жұмысының жалғасуына сәйкес келуі керек
V1 Түзету жұмысының негізгі бағытына жатпайды:
1 Отбасы тәрбиелеудің психогигиенасы
V1 Балалардың дамуында және тәртібіндегі бұзылустарың түзетудің арнайы әдістеріне жатпайтындар:
1 Түзетудің дидактикалық әдістемелері (түсіндіру, қайта сендіру)
V1 Жасөспірім кездегі дамудағы жағымсыз индикаторларға жатпайтындар:
1 «Бала-үлкендер» және «бала құрбыластары» қарым-қатынас жүйесіндегі бұзылуы
V1 Экзогендік себептерге жатпайтын:
1 Патогенді кезең
V1 Этнопатогендік принципке жатпайды:
1 Соматогенді тегі
V1 ПДТ балаларға арналған арнайы мектеп интернаттарды ашу туралы жарғығы қол қойылды:
1 17 қазан 1981ж.
V1 Бала дамуының физикалық жағдайына жатады:
1 Моторика
V1 Есту қабілеті бұзылған балада екіншілік кемістігі:
1 Сөйлеу тілінің бұзылуы
V1 Адамның өз уайымына берілуімен бейнеленетін, психикасында ауытқулықтары болатын, шынайы сыртқы өмірден кету:
1 Аутизм
V1 Кемістіктерді азайтуға және жоюға бағытталған педагогикалық және емдік шаралар жүйесі
1 Түзету
V1 Балалардың дамуындағы ауытқулықтарының үйлесімдігі зерттеген:
1 В.И. Лубовский
Уровень 3
V1 Арнайы психологияның міндетіне жатады:
1 Мүмкіншілігі шектеулі тұлғалардың педагогикалық классификациясын анықтау,реттеу
V1 Арнайы психологияның бағытына кірмейді:
1 Жеке тұлғаны оқыту мен тәрбиелеу процесінің психологиясы
V1 “Кемістік” терминінің мағынасы:
1 Қандай да бір функцияның немесе ағзаның жоғалуы немесе болмауы
V1 Шығармашылық анализге жататындар:
1 Анкеталар
V1 Қалыпты баланың дамуына мына жағдай жатпайды:
1 Адаммен оңалту жұмысын жасау
V1 Балалардың психикалық және дене дамуының күрделі ауытқуы,биологиялық қатер факторына жатпайтын себебі:
1 Туу кезіндегі ұрықтың жарақаттануы
V1 «Педиатриялық-психологияның» меңгеру объектісі болып табылады:
1 Әртүрлі соматикалықаурулары бар балалардың психологиялық, ғылыми, практикалық
зерттемесі
V1 Даму темпінің бұзылыстарына жатады:
1 Акселерация
V1 Дизонтегенездің белгілеріне жатады:
1 Өзін өзі тану және өзін өзі бағалаудың тепе-теңдігі
V1 « Дамудың жақын аймағы» деген термин білдіреді:
1 Балалардың ересектердің басшылығымен шешетін міндеті
V1 Дефицитарлық дамуға жатпайды:
1 Ақыл-ойдың кемдігі
V1 Бас миының бөлімдерінің дамымауына байланысты дизонтегенезге мына белгі тән емес:
1 Асинхроний типіндегі ауытқулықтар
V1 Олигофренияның деменциядан айырмашылығы:
1 Интеллектуалдық кемістіктің қайта қалпына келмейтігіні
V1 М.С.Певзнер бойынша олигофренияның классификациясының түрі:
1 5
V1 Психикалық дамуы тежелген балалардың сипаттамасына жатпайды:
1 Аурудың прогредиентті сипаты
V1 Жүктіліктің жағымсыз ағымына жатпайды:
1 Тұқымның жарақаттары
V1 Сурдопсихология пәні дегеніміз:
1 Есту функциясының кемістіктері бар адамдардың психикалық даму ерекшеліктерін
зерттеу
V1 Есту қабілетінің бұзылу критериіне мына топ жатпайды:
1 Аутистикалық
V1 «Интроспекция» ұғымы білдіреді:
1 Өзін-өзі бақылау
V1 «Миопия» ұғымы білдіреді:
1 Көрмеушілік
V1 Брок центрі ықшамдалады:
1 Бас миының маңдай қатпарының артқы бөлімдерінде
V1 Жазудың бұзылуына жатпайды:
1 Жанама тілдік
V1 Орталық сөйлеу бұзылысының клиникалық формаларына жатпайды:
1 Афония
V1 Қалыпты балалар мына жасында отырады:
1 7-9 ай
V1 Пренатальды кезеңдегі салдықтың себебіне жатпайды:
1 Экология
V1 Салдықтың формасына жатпайды:
1 Жүйке- бұлшықет аурулары
V1 Р.Дженкинстің классификациясы бойынша мінез- құлықтың бұзылу түрлеріне жатпайды:
1 Отбасы кумирі түрі
V1 Аутизмнің формаларына жатпайтыны:
1 Сезімдерді басқару
V1 Астеникалық түрге жататындар:
1 Бойы ұзын және арық адамдар
V1 Кариотиптің құрамына жұп хромосоманың саны:
1 23
V1 Қате тәрбиеленудегі типтік стильдің артығы болып табылады:
1 Қайғысына ортақтасу
V1 2-3 айлық баланың көру патологиясын туғызбайтын параметр:
1 Эмоционалдық қарым-қатынастың болмауы
V1 Сәбилік және ерте жастағы кезеңде кешенді коррекциялық шара өзіне қоспайды:
1 Жазу қабілетінің дамуы
V1 Психикалық дамуында ауытқуы бар балаларды біріңғай кешенді тексеру бағдарламасына кірмейді:
1 Әлеуметтік қоршаған ортаны зерттеу
V1 Бақылау түрлеріне жатпайды:
1 Механикалық бақылау
V1 Ерте жаста ойлаудың негізгі түрі:
1 Заттық-әрекеттік
V1 Стандартталған әдісті қолданудағы талаптың артығы:
1 Әр түрлі көмек түрлерін қолдану
V1 Түйсінудің түрлеріне жатады:
1 Ара қашықтық
V1 Қабылдауға мына деңгей жатпайды:
1 Ойлау
V1 Қабылдау қасиеттеріне жатады:
1 Жаңаны қабылдау
V1 Ақыл ойы кем балалардың сипап-сезу арқылы қабылдауына жатпайды:
1 Қол қимылдарының үйлесімділігі
V1 Есту қабілеті бұзылған балаларды оқытуда түйсінудің мына түрі маңызды:
+ Вибрациялық сезіну
V1 Сөйлеу бұзылысы бар балалардың қабылдау ерекшеліктеріне жатпайды:
1 Заттарды қабылдаудың константтылығы
V1 Сезімталдықтың баланың өміріндегі қиын сенсорлық бұзылудың жүргізушісі болып табылады түрі:
1 Дене сезімталдығы
V1 Тұрақсыз зейін дегеніміз:
1 Пассивті
V1 Психикалық дамуы тежелген балалардың зейін ерекшеліктеріне жатпайды:
1 Қайта өндірілудің төмендеуі
V1 Тіл кемістігі бар балалардың зейін процесіне тән емес:
1 Әлеуметтік қиындық
V1 Ес түріне жатпайды:
1 Мағыналы
V1 Ақыл- ой кем балалардың есінің ерекшеліктеріне жатпайды:
1 Ерікті есте қалдыру
V1 Нашар көретін балаларды мына ес түрі сақталған:
1 Реминисценция
V1 Ерте жастағы аутизмі бар балаларда мына ес түрі сақталған:
1 Механикалық
V1 Елестің мына түрі болашақта болатын жағдайды елестету деп атаймыз:
1 Болатын жағдайды алдын-ала сезу
V1 Қиындықты шешу деңгейіне жатпайтыны:
1 Білім ережелерін сақтау
V1 Ойлаудың сапасына жатпайды:
1 Пысықтық
V1 Ақыл- ойы кем балаларға ойлаудың тән түрі:
1 Ойлау қабілетінің барлық дәрежесінің жетіспеушілігі
V1 Керең балалардың ойлау қабілетіне тән:
1 Ойлау мен көру қабілеті зақымдану деңгейіне байланысты емес
V1 Ерте жастағы аутизмі бар балалардың ойлау ерекшелігіне жатпайтыны:
1 Қабілеттің төменгі деңгейі
V1 Монологиялық сөйлеу дегеніміз:
1 Бір адамның жүйелі ойының мазмұндамасы
V1 Психикалық дамуы тежелген балаларды жанжалды жағдайын шешу амалына жатпайды:
1 Пайда болған жағдайға дәл баға беру
V1 Сөйлеу қабілеті зақымдалған балалардың қарым-қатынас жоспарындағы артық әрекет:
1 Сөздік қорының дифференцияланбауы
V1 Қабілет классификациясына жатпайды:
1 Жалпы қабілеттер
V1 « Конформды» түрге жатады:
1 Басқаларға еліктеуге бағытталу
V1 « Педантикалық» түрдің сипаты:
1 Тым тазалыққа, ұқыптылыққа бейім болу
V1 Ақыл – ойы кем балалардың қызметі сипатталады:
1 Ойын қызметінен көрінуі
V1 Көретіндермен салыстырғанда көруінде бұзылыстары бар балалардың эмоционалды ерік сферасында артық:
1 Тәуелсіздік
V1 Тірек қимыл аппараты бұзылған балалардың эмоционалды ерік тонусының жалпы төмендеуіне жатпайды:
1 Ағзаның толықтыру күштерінің мобилизациясы
V1 Нерв жүйесі мына ұлпадан тұрады:
1 нервтік
V1 Невронның ұзын өсіндісі:
1 аксон
V1 Егде тартқан әйелдің миының орташа салмағы
1 1150 – 1200 гр.
V1 Жұлынның ұзындығы әйелдерде орта есеппен:
1 41 – 42 см.
V1 12-ші жұп бас ми жүйкесі:
1 тіл асты
V1 9-ші бас ми жүйкесі:
1 тіл-жұтқыншақ жүйкесі
V1 7-ші бас ми жүйкесі:
1 бет
V1 4-ші бас ми жүйкесі:
1 блокты
V1 1-ші бас ми жүйкесі:
1 иіс сзу
V1 Осы жүйкелердің ішінде қозғаушы болып табылады:
1 сыртқа әкеткіш
V1 Көру жүйкесінің рецепторы орналасқан:
1 көз торшасында
V1 Сыртқы ортадан келетін тітіркенуді қабылдайды:
1 экстерорецепторлар
V1 Жұлын орналасқан:
1 омыртқа каналының бағанасында
V1 Жұлын сегменттерінен шығады:
1 шеткі жүйкенің жұптары
V1 Жұлын мына артериялармен қамтамасыз етіледі:
1 жұлынның артерияларымен
V1 Бір аяқтың немесе бір қолдың салы аталады:
1 гемиплегия
V1 Дененің бір жағының салы аталады:
1 гемиплегия.
V1 Зарлықты қозғалысаталады:
1 гиперкинезия
V1 Қалтырау аталады:
1 тремор
V1 Мына жүйке зақымданғанда дауыс байламдарының жұмысы, жұмсақ таңдай рефлекстері және жұту актісі бұзылады:
1 тіл-жұтқыншақ.
V1 Объектіні дұрыс тану процессі аталынады:
1 гнозис
V1 Үйренген қозғалыстардың орындалуы аталады:
1 праксис
V1 Шерешевский-тернер синдромының хромосомалық жинағы:
1 45 XO
V1 Кляйнфельтер синдромының хромосомды жинағы:
1 47 XXY
V1 Даун аурулардың интеллектісінің даму деңгейі:
1 имбецил деңгейде
V1 ДЦП аурулардың сөйлеу дамуының жетіспеушілігі мына кезде басталады:
1 сөйлеу кезеңінен көп ерте кезінде
V1 Микроцефалияның сыртқы негізгі белгісі:
1 бастың өте кішкене өлшемі
V1 Фенилпировиноградты олигофрения туындауы байланысты:
1 балалардағы фенилаланингидроксилаза ферменттің жетіспеуі нәтижесінде
V1 Фенилпировиноградты олигофренияның негізгі белгісі:
1 психикалық дамуы жағынан артта қалуы.
V1 Тей-Сакс ауруы неден пайда болады:
1 липидтер алмасуының бұзылуынан
V1 Гепатоцеребралды дистрофияда осы микроэлементтердің алмасуы бұзылады:
1 мыс алмасуы
V1 Энцефалит бұл:
1 ми затының қабынуы
V1 Бас мидың 6-ші жұп жүйкесі зақымдалғанда пайда болады:
1 көздің мұрынға қарай қылыилануы
V1 Мына жүйке зақымданғанда адамның мимикасы бұзылады:
1 бет
V1 Мына жүйке зақымдалғанда бала тілін түтік тәрізді жасай алмайды:
1 тіл жұтқыншақ
V1 Мына жүйке зақымдалғанда беттің симметриясы бұзылады:
1 бет
V1 Жаңа туған баланың алақаны сал болса мына рефлекс болмайды:
1 алақан-ауыз
V1 Жаңа туған баланың алақаны сал болса мына рефлекс болмайды:
1 ұстау
V1 Акушерлық салдың белгісі:
1 робинзонның рефлексінің жоқтығы
V1 Үлкен баланың акушерлық сал болғанының белгісі :
1 мұрын-саусақ белгісінің жоқтығы
V1 Этиология дегеніміз :
1 аурудың себебі
V1 Ядро-магниттік резонанс мына әдістерге жатады:
1 инструменталдық
V1 Сыбырлау дауыстарды тексеру мына әдіске жатады:
1 эксперименталдық
V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:
1 сынаппен улану
V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:
1 экологиялық зақымдылықтар
V1 Ауытқулардың себебтерінің мына ішкі болып табылады:
1 тұқым қуалаушылық
V1 Ауытқулардың себебтерінің мына ішкі болып табылады:
1 шала туған бала
V1 Ауытқулардың себебтерінің мына ішкі болып табылады:
1 Жас
V1 Дебильность деңгейіндегі балалардың оқуға қабілеті:
1 10 сыныптан кейін оқи алады
V1 Мидың мына бөлшектері дебильность деңгейінде зақымданады:
1 мидың қыртыстары
V1 Дебильность деңгейінде қимыл-әрекет сферасы болады:
1 қимылдары жәй
V1 Дебильность деңгейіндегі сезімтал сферасы болады:
1 Бұзылмаған
V1 Дебильность деңгейіндегі эмоционалдық сферасы болады:
1 аздаған бұзылыстар
V1 Имбецильность деңгейіндегі аурулардың 12 жұп бас-ми жүйкелерінің бұзылыстары:
1 сөйлеуі, тілдің моторикасы, мимикасы бұзылған
V1 Фенилпировиноградтық олигофренияның негізгі клиникалық белгісі:
1 психикалық дамуының тежелуі
V1 Кляйнфельтер синдромы:
1 Ү хромосомасының трисомиясы
V1 Шерешевский-Тернердің ауруы мынадай аномалия болып саналады:
1 токсоплазмоздың салдары
V1 Нерв жүйесі мына ұрық жапырағынан қалыптасады:
1 Мезодермадан
V1 Нейронның қысқа өскіндері:
1 Аксон
V1 Брок центрі орналасқан:
1 шүйде бөлігі
V1 Жұлынның құймұшақ бөлігінде осынша сегмент бар:
1 5
V1 Жұлын сұйықтығының түрі:
1 ақ сұйық
V1 Ақыл ойы кемтар балаларды оқыту, тәрбиелеу, түзету қолдау, әлеуметтік бейімдеу және қоғамға біріктіру жұмысын ұйымдастыратың маман:
1 Олигофренопедагог
V1 Дамуында кемістігі бар балаларды оқытудың басты кезеңдерінде әдістер қолданылады:
1 Тәжірибелік және көрнекілік
V1 Бас мидың таяқшалары (ножки мозга) мидың мына бөлігіне кіреді:
1 ақырғы ми
V1 Зияты зақымдалған мектепке дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеу жүйесін зертттеу
бөлінетің кезеңдері:
1 3 кезеңге
V1 Тәрбиелеу, білім беру түрі мен нысанын анықтау үшін 18 жасқа дейінгі тұлғаларға
пайдаланылады:
1 ПМПК қорытындысы
V1 Сюжетті ойыншықтардың арасында маңызды орынға ие болып келеді:
1 Қуыршақ
V1 Ақыл – ойы кем балаларда ойын әрекетінің денгейі:
1 Нашар
V1 Ерте жастағы зиятында ауытқуы бар балалардың кейбір заттарға қызықпайды:
1 Ойыншықтарға
V1 Бала қалыптасу үшін ең бірінші қабылдауы тығыз байланысты:
1 Қоршаған ортамен
V1 ХVІІІ ғасырдан бастап ғалымдар ақыл – ой дамуының көмескі бұзылыстарын зерттеп
талдады:
1 А.Бинэ, Эф.Гальтон, Ж.Эскироль
V1 Дене кемістігі дегеніміз:
1 Түзеу арқылы қолдауды қажет ететіндей созылмалы бұзылуы
V1 Күрделі құрамды бұзылыстардың салдары:
1 Психомоторлы және физикалық дамуының бұзылысы
V1 Дәстүрлі классификацияда зияттың бірқалыпты бұзылысы жаңа классификацияда зияттың
зақымдалуы сәйкестенуі:
1 Дебиль деңгейіндегі ақыл-ойдың артта қалуы
V1 Сөйлеу тілі бұзылған балалар:
1 Психофизикалық ауытқулығы бар балалар
V1 Аутизм синдромының негізгі белгілері триада симптомдары болып табылады:
1 Бас миының органикалық бұзылысы, мінез-құлық ерекшеліктері, эхолалия
V1 Дамуында ауытқулықтары бар балалардың барлығына аномалия ортақ болып саналады:
1 Танымдық процестерінің дұрыс дамымауы
V1 Идиотия деңгейіндегі сезімтал сферасы болады:
1 эмоционалдық сферасы толық бұзылмаған
V1 Дебильность деңгейіндегі аурулардың 12 жұп бас-ми жүйкелерінің бұзылыстары:
1 сөйлеу қабілеті аздап бұзылған
V1 Фенилпировиноградтық олигофренияның бірінші белгілері көрініс алады:
1 емшек ему кезінде
V1 Даунсиндромы:
1 хромосомдардың 21 жұпының трисомиясы
V1 Идиотия деңгейінде қимыл-әрекет сферасы болады:
1 салдар және парездар
V1 Даунның ауруының хромосомдарының саны:
1 49
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.