Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Психология ПББ тест сұрaқ- жaуaп 6-нұсқа

Психология ПББ тест сұрaқ- жaуaп 6-нұсқа

11 июл 2023, 21:18
636
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

V1 Арнайы психология деп аталады:

1 аномальді балалар мен жасөспірімнің психикалық ерекшеліктерін зерттейтін психология

бөлімі

V1 Арнайы психологияның пәні болып табылады:

1 Аномальды балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері

V1 Арнайы психология мына ғылымдармен байланысты емес:

1 Әскери, ғарыштық, инженерлік психология

V1 Арнайы психологияда біріншілік кемістігі деген түсінікті енгізген:

1 Л.С.Выготский

V1 « Сублимация» терминінің мағынасы:

1 Әлеуметтік тілегінің қанағаттандырылмағандығынан энергияның ауысуы

V1 Санақ ережесі деген ұғым білдіреді:

1 Адамның психоәлеуметтік дамуының деңгейі,орташа сапасы-мөлшері

V1 «Невропатия» термині білдіреді:

1 Туа біткен тегінің полифакторлық бұзылуы

V1 Депривацияның психикалық қажеттерге жатады:

1 Информацияда қажеттілік

V1 Әдеттегі дамудың белгілеріне жатады:

1 Даму темпінің ауытқуы

V1 Арнайы психологиядағы дамудың «актуальді деңгейін және жақын аймағы » туралы түсінігін енгізген:

1 Л.С.Выготский

V1 В.В.Лебединский бойынша психикалық дизонтегенездік классификациясының түрлері:

1 3

V1 Эмоция ерік-сезім сферасының бұзылысы мен сипатталатын дизонтегенезге кіреді:

1 Психопатиялар

V1 Ақыл-ойы кемдіктің деңгейлері:

1 3

V1 «Олигофрения» терминін грек тілінен аударғанда:

1 Ақыл-ойдың кемдігі

V1 Арнайы психологияға «Олигофрения» терминін алғаш еңгізген:

1 Э.Крепелин

V1 Психикалық дамуы тежелген балалардың негізгі көрсеткіші:

1 Инфантилизм

V1 К.С.Лебединский бойынша психикалық дамудың тежелуінің тегіне жатпайды:

1 Аутистік тектегі психикалық дамудың тежелуі

V1 Есту қабілетінің бұзылуына келесі себеп жатпайды:

1 Резус-фактордың сәйкес келмеуі

V1 «Импрессивті» сөйлеу дегеніміз білдіреді:

1 Оқу

V1 Қалыпты көру өткірлігі:

1 1,0

V1 Логопсихология зерттейді:

1 Сөйлеуінде бұзылулары бар адамдардың психикалық ерекшеліктері

V1 «Экспрессивті» сөйлеу білдіреді:

1 Сыртқы сөйлеу

V1 Сөйлеудің перифериялық бұзылуының клиникалық түрлеріне жатпайды:

1 Дислекция

V1 Сөйлеудің темпті-ритмикалық бұзылуына жатпайды:

1 Тұтықпа

V1 Балалардың орталық сал ауруы кезінде қозғалыс кемістігінің құрамына кірмейді:

1 Омыртқаның бұзылысы

V1 Бұзылыстың ықшамдалуына байланысты салдықтың түрлеріне жатпайды :

1 Рефлексия

V1 «Атетоидты гиперкинез» ұғымы білдіреді:

1 Саусақтардың жай және құрт тәріздер қозғалыстары

V1 Аутизмнің сыртқы көріністеріне жатпайды:

1 Ерікті назар

V1 «Гиперстезия» термині білдіреді:

1 Сезімталдылық

V1 Аталғандардың пайда болу жағынан психопатияға жатпайтыны:

1 Тұрақты

V1 «Адаптация» термині білдіреді:

1 Сезім мүшелерінің оларға әсер ететін стимулдардың ерекшеліктеріне дағдыландыру

V1 Жасөспірім жаста іс әрекет түрінің бастысы болып саналады:

1 Қоғамдық пайдалы

V1 Сөйлеуі нашарлаған балалардың айналамен танысу іс- әрекетінің төмендеу критериясына жатпайды:

1 Ерікті қимылда қиындықтың болуы

V1 РДА-ның диагностикалық критерияларына жатпайды:

1 Қимыл координациясының бұзылуы

V1 Балаға медициналық тексеру жүргізу барысында артық:

1 Есептеу білімін зерттеу

V1 Балалардың базалық белсенділік көріністерінің ерекшеліктеріне жатпайды:

1 Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын игеру

V1 Психодиагностикалық тексерудегі мақсаттың артықшылығы:

1 Денсаулық жағдайын анықтау

V1 Баланың 1 жасындағы тексеруіне кірмейді:

1 Сөйлеу аймағын тексеру

V1 Интеротивті түйсіну дегеніміз :

1 Ішкі органдарда орналасқан,рецепторлардан пайда болатын түйсінулер

V1 Әдейі қабылдау дегеніміз:

1 Еріксіз қабылдау

V1 Қабылдау бұзылыстарына жатпайды:

1 Арман

V1 Психикалық дамуы тежелген балалардың түйсінуі мен қабылдауының сипаттамасына жатпайды:

1 Сөз қорының кедей болуы

V1 Көру қабілеті бұзылған балалардың қабылдауының ерекшеліктеріне жатпайды:

1 Шындықты адекватты қабылдау

V1 Тұқым қуалаушылық ауруының бұзылыстары бар балалардың қабылдауының қасиеттеріне жатпайды:

1 Әлеуметтік аспектідегі қиындықтар

V1 Зейін функцияларына қатысты емес:

1 Тұрақтылығы

V1 Зейін қасиеттеріне жатпайды:

1 Қайта өңделу

V1 Есту қабілеті зақымдалған балаларға түскен ақпаратты өңдеу үшін тітіркендіргіштің рөлі:

1 Көру

V1 Тірек қимыл қозғалыс аппараты зақымдалған балалардың зейінінің потологиялық ерекшеліктеріне жатпайды:

1 Зейіннің тез аударуылуы

V1 «Өтпелі» ес дегеніміз:

1 Ақпаратты бірнеше сағат ішінде сақтау

V1 Психикалық дамуы тежелген балаларда естерінде жақсы сақталатын материал:

1 Көрнекілік

V1 Тіл кемістігі бар балаларда мына ес түрі нормадан ауытқыған:

1 Көрушілік естің көлемі

V1 Елес дегеніміз:

1 Жаңа бейнені жасау процесі,түсінігі немесе идеясы

V1 Заттарды тура қабылдау,ойлаудың мына түріне сүйенеді:

1 Көрнекі–қимылды

V1 Ойлау кезіндегі артықшылығын көрсет:

1 Қайта өндіру

V1 Зияттың орташа коэффиценті:

1 100 б

V1 Психикалық дамуы тежелген балаларға ойлаудың тән түрі:

1 Сөздік логикалық ойлаудың төменгі деңгейі

V1 Сөйлеуінде ауытқуы бар балалардың ойлау қабілетіндегі ерекшеліктеріне жатпайтыны:

1 Вербальды ойлаудың қалыптасуы

V1 Сөйлеу қызметіне кірмейтінін көрсет:

1 Өз-өзін бақылау

V1 Ақыл-ойы кем балалардың сөйлеу ерекшелігіне жатпайды:

1 Психикалық қайраткерлігінің селқостығы

V1 Саңырау балалардың тілінің қатысу ерекшелігін анықтайтын шарттар қатарындағы артығы:

1 Нашар еститін балалармен салыстырғандағы басқа орта

V1 Балалардың церебральдық паралич сөйлеуінің дамуына жатады:

1 Сөйлеудің жан-жақты бұзылуы

V1 Темперамент типіне жатпайды:

1 Физик

V1 Бір нәрсеге қатынасының мінезіндегі ерекшелігінде артығы:

1 Заттарға деген қатынасы

V1 Ақыл- ойы кем балалардың эмоционалды -ерік сферасына жатпайды:

1 Қызығушылықтарының жарқын көрінуі

V1 Психикалық дамуы тежелгендердің мектепке дейінгі балалардың «қиын темперамент» белгісіне жатпайды:

1 Концентрациясының жоғары болуы

V1 Сөйлеуінде бұзылыстары бар балалардың эмоционалды ерік сферасына жатпайды:

1 Эмоция тұрақтылығы

V1 Аутизмі бар балалардың эмоционалды ерік сферасының жетекші белгісі:

1 Тірілу комплексінің жоқ болуы

V1 Бас миы қыртысында жүйке жасушаларының саны:

1 14- 15 миллиард айналасы

V1 Жаңа туылған нәрестенің орташа миының салмағы:

1 360 – 370 гр.

V1 Бас миы қабат саны:

1 үш

V1 Жұлын сегменттерінің саны:

1 31

V1 11-ші бас ми жүйкесі:

1 қосымша жүйке

V1 6-ші бас ми жүйкесі:

1 сыртқа әкеткіш

V1 3-ші бас ми жүйкесі:

1 көз-қимылдатқыш

V1 Осы жүйкелердің ішінде сезімтал болып табылады:

1 көру

V1 Осы жүйкелердің ішінде аралас болып табылады:

1 үштік

V1 Рефлекс дегеніміз:

1 тітіркеніске қайтаратын реакция

V1 Ішкі ортадан келетін тітіркенуді қабылдайды:

1 интерорецепторлар

V1 Жұлын осынша бөліктен тұрады:

1 бес

V1 Жұлынның алдындағы мүйізінде мына нейрондар орналасқан:

1 қозғағыш

V1 Сал және плегия дегеніміз:

1 қозғалыстың мүлдем болмауы

V1 Екі қолдың немесе екі аяқтың салы аталады:

1 параплегия

V1 Шеткі (перифериялық) сал туады:

1 шеткі қозғалыс нейронымен бұлшық ет арасында байланыс жоғалған себебінен

V1 Көз алмасының қозғалып қағуы аталады:

1 нистагм

V1 Мына жүйкенің бұзылуынан: жақ сүйегінің қозғалысының бұзылуы, дыбыс

артикуляциясының бұзылуы, шайнау актісінің қиындауы, ауызды жабудың қиындауы пайда болады:

1 үштік

V1 Көру агнозиясы кезінде мына өзгерістер пайда болады:

1 көру арқылы есте сақтау қабілеті жоғалады

V1 Моторлық апраксия мінезделеді:

1 әдетті қозғалыстардың болу әрекетінің жоғалуы

V1 Жыныс хроматині кездеседі:

1 қыз балалар туылғанда.

V1 Даун аурулардың хромасомаларының жинағы:

1 47

V1 ДЦП аурулардың негізгі бұзылыстары:

1 қозғалыс

V1 Гидроцефалия аурулардың бас шеңбері үлкейеді:

1 сұйықтықтың мидың қарыншықтарында жиналуы нәтижесінде

V1 Микроцефалияның негізгі патанатомиялық белгісі:

1 мидың салмағының азаюі, қыртастарының дамымауы

V1 Осы зат алмасуға фенилаланингидроксилаза қатысады:

1 аминқышқылдары

V1 Фенилпировиноградты олигофренияны емдеудің негізгі жолы:

1 диетотерапия

V1 Тей-Сакс ауруының негізгі 3 белгілері:

1 ақыл-ой кемістігі, көрудің нашарлауы, тырыспа

V1 Гепатоцеребралды дистрофияда микроэлемент жиналады:

1 бауыр мен бас миында

V1 Полиомиелит ауруында зақымдалады:

1 жұлынның сұр заты

V1 «ц» «ч» дыбыстардың артикуляциясы жүйкенің бұзылғанында пайда болады:

1 тіл асты

V1 Мына жүйке зақымдалғанда «п» және «б» дыбыстардың артикуляциясы бұзылады:

1 бет

V1 Мына жүйке зақымдалғанда бала ұртын толтыра алмайды:

1 бет

V1 Мына жүйке зақымдалғанда бала шәйнай алмайды:

1 үштік

V1 Жаңа туған баланың аяғы сал болса мына рефлекс болмайды:

1 Бабинский

V1 Акушерлық салдың себебі :

1 анасының туу жағдайының ауырлығы

V1 «Ишемиялық қолғап» белгісі мына ауруда пайда болады:

1 акушерлық сал

V1 Үлкен баланың акушерлық сал болғанының белгісі :

1 «горн» белгісі

V1 Патогенез дегеніміз :

1 аурудың механизмі

V1 Компьютерлік томография мына әдістерге жатады:

1 инструменталдық

V1 Көздің түбін тексеретін әдіс:

1 инструменталдық

V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:

1 бас ми травмалары

V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:

1 бас ми травмалары

V1 Ауытқулардың себебтерінің мына ішкі болып табылады:

1 жыныс

V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:

1 бас ми травмалар

V1 Ауытқулардың себебтерінің мына ішкі болып табылады:

1 анасының құрсағында жатқанда болған оттегінің жетіспеушілігі

V1 Идиотия деген диагноз ақыл-ойдың кемшілігінің мына деңгейіне сай:

1 ауыр түрі

V1 Имбецильность деңгейіндегі балалардың оқуға қабілеті:

1 1-2 сыныпқа дейін

V1 Мидың мына бөлшектері имбецильность деңгейінде зақымданады:

1 мидың қабы және басқа бөлшектері

V1 Имбецильность деңгейінде қимыл-әрекет сферасы болады:

1 қимылдары жәй және икемсіз

V1 Имбецильность деңгейіндегі сезімтал сферасы болады:

1 эмоционалдық сферасы толық бұзылмаған

V1 Идиотия деңгейіндегі эмоционалдық сферасы болады:

1 эмоционалды топастық

V1 Идиотия деңгейіндегі аурулардың 12 жұп бас-ми жүйкелерінің бұзылыстары:

1 көп жұптардың қызметі бұзылған

V1 Тей-сакс аурының үш негізгі белгісі:

1 ақыл-ойының кемшілігі, көруінің нашарлығы, тырыспалар

V1 Шерешевский-Тернердің ауруы:

1 хромосомдардың 21 жұпының трисомиясы

V1 Тірі табиғаттың эволюциялық процессі кезінде нерв жүйесінің даму тарихы аталады:

1 Патогенез

V1 Орталық нерв жүйесіне қатысты:

1 нервтердің айқасулары

V1 Үлкен ми сыңары мына ми бөлігіне жатады:

1 орталық ми

V1 Нерв жасушасының қозғаушы өскіні:

1 Синапс

V1 Вернике центрі орналасқан:

1 шүйде бөлігі

V1 Алты нүктелік рельефті жазу жүйесін енгізген:

1 Л. Брайль

V1 ДЦП аурудың негізгі белгісі:

1 сезімталдық бұзылыстар

V1 Сопақша ми мидың мына бөлігіне кіреді:

1 мишық

V1 Мектепке дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеу жүйесін зерттеу қорытындысының бірінші кезеңі қамтиды:

1 Арнайы мекемелерді ашу мақсатында нормативтік құқықтық және ғылыми әдістемелік әдебиеттерді дайындау

V1 Қазақстанда барлық санаттағы мүгедектер % :

1 3 %

V1 Баланың ең бірінші өнімділік іс – әрекеті:

1 Бейнелеу өнері

V1 Тәрбиеші балаларға ойындар ойнатумен қатар жұмыс жүргізеді:

1 Зерттеу жұмысын

V1 Мүмкіншілігі шектеулі балаларға кепілдіктерін жүзеге асыруына көмек көрсету қызметі:

1 Әлеуметтік жұмыс

V1 Тұқым қуалаушылық патологиясымен шартталатын фактор:

1 Эндогенді фактор

V1 Абстракты ойлаудың әлсіздігі осы ауру жағдайында байқалады:

1 Олигофрен балаларда

V1 Вербальды емес коммуникацияға жатпайтын:

1 Ауызша сөйлеу тіл

V1 Қарым-қатынастың перцептивті жағына жататын:

1 Идентификация, рефлексия

V1 Мұғалім сабақ өткізу кезіндегі қарым-қатынас түрі:

1 Формальды-рольдік

V1 Жеке тұлғаның обьектімен қабылданатын сезінуі:

1 Рефлексия

V1 Мұғалім сабақ өткізу кезіндегі қарым-қатынас түрі:

1 Формальды-рольдік

V1 Сезім арқылы ойланатын адамдар типі:

1 Кинестетиктер

V1 «Қағида» түсінігін мағынасы:

1 Белгілі әдістер мен әрекет тәсілдерінің байланысы

V1 Түзету – педагогикалық іс-әрекеттің құралына жатады:

1 Міндеттерді іске асыру, әдістер, тәсілдер

V1 Девиантты тәртібіндегі балалармен түзету – педагогикалық жұмысқа жатпайтын:

1 Өзіндік тәртіп дағдыларын, талаптарын байыту

V1 Психикалық дизонтогенездің мәселесін ғылымдардың ішінде қарастырды:

1 В.В. Лебединский

V1 Этнопатогендік ПДТ қағиданы ұсынған:

1 М.С. Певзнер

V1 Отандық дефектологияда ПДТ аралас оқыту балалардың дамуында спецификалық ауытқуы қарастырылған:

1 ХХ ғ. 30 жылында

V1 Функционалдың арасындағы өзара әрекеттерге жатпайтын:

1 Босану кезіндегі жарақаттар

 

Уровень2

V1 Арнайы психология ғылымының негізгі мақсаты:

1 Дамуында психофизикалық кемістігі бар балалардың оқу, даму процесін анықтау

V1 Арнайы психологияның меңгеру объектісі:

1 Әртүрлі ауытқулары бар балалардың психикалық процесс және олардың ерекшеліктері

V1 Арнайы психологияның негізгі әдістеріне кірмейді:

1 Тестілеу

V1 « Компенсация» терминінің мағынасы:

1 Жетілмей,бұзылған функцияларды сол жүйе ішіндегі сақталған функцияның бірімен орын басу

V1 Біріншілік кемістік негізі болып табылады:

1 Патогендік факторлардың әсерінен ағзаның зақымдануы

V1 Постнатальдық кезеңге жатады:

1 Туғаннан кейінгі кезең

V1 Невропатияның негізгі белгілеріне жатпайды:

1 Гендік бұзылыстар

V1 Абнормальді формаларға жатады:

1 Тепе-теңдікті қабылдау шындығы

V1 «Дизонтегенез» термині білдіреді:

1 Қалыпты даму процессінің әр түрлі формаларының бұзылыстары

V1 Адамның психикалық бұзылыстарына жатады:

1 Дербестілік

V1 Бірінші түрдегі дизонтегенезге кіреді:

1 Психика дамуының тежелуі

V1 Соңғы жылдарда осы түрдегі кемістігі бар балалар көбейіп кетті:

1 Күрделі кемістіктері дамуында бар

V1 Ақыл-ойы кемістігінің көп кездесетін түрі:

1 Дебил

V1 Ақыл-ойы терең зақымдалған балалар білім алатын мекеме:

1 Халықты әлеуметтік қорғау Министрлігінің интернаттары

V1 Жалпы білім беру жүйесінде үлгермейтін оқушылардың басым бөлігін мына дәрежедегі балалар алады:

1 Психика даму тежелген балалар

V1 М.С.Певзнер бойынша психикалық дамуы тежелгендердің классификациясына жатпайды:

1 Сезім мүшесі зақымдалған психофизикалық инфантилизм

V1 Бала мидың жеңіл дисфункциясымен туылғанда қауіп факторына жатпайды:

1 Көп балалы ана

V1 Дыбыстың интенсивтілігі,күші өлшенеді:

1 ДБ

V1 Тифлопсихология зерттейді:

1 Көру қабілеті зақымдалған балалардың даму ерекшеліктері

V1 Көру қабілеті зақымдалған балалардың тобына жатпайтындар:

1 Кереңдер

V1 Р.Е.Левина бойынша сөйлемейтін,балалардың тобына жатаындар:

10 Сөйлеудің бұзылуы фонематикалық қабылдаудың бұзылуымен байланысты ?

1 Сөйлеудің бұзылуы мінез құлқының бұзылуымен байланысты

V1 Ауызша сөйлеуге жатпайды:

1 Жазбаша сөйлеу

V1 «Алексия» термині білдіреді:

1 Оқудың бұзылуы

V1 «Перинатальды энцефалопатия» термин білдіреді:

1 Босану кезінде пайда болған бас миының зақымдалуы

V1 Бала мидың жеңіл дисфункциясымен туылғанда қауіп факторына жатпайды:

1 Көп балалы ана

V1 Салдықтың спецификалық ерекшелігі болып саналады:

1 Негізгі моторлық функциялардың қалыптасуының тежелуі

V1 «Синкинезия» ұғымы білдіреді :

1 Зорлықты қозғалыстар

V1 «Динамикалық тремор» дегеніміз:

1 Саусақ ұштарының дірілдеуі

V1 « Аутизм» терминінің мағынасы:

1 Шындықтан алыстау

V1 Тұлғаның дисгармониялық даму негізінде:

1 Мінездің паталогиялық түрі

V1 «Лабильді» түр дегеніміз:

1 Көңіл – күйі өзгермелі

V1 Ата-аналардың балаларымен қатынасында эффективтіктің компонентініне жатады:

1 Көз контакты

V1 Есту қабілеті нашар баланы жан жақты тексеруіне кірмейді:

1 Көру қабілетін тексеру

V1 Қимыл-қозғалыс бұзылуының коррекциясында әсер етудің онша маңызды емес болып табылатыны:

1 Логопедпен сабақ оқу

V1 Психокоррекциялық процессте үлкен адамдарды жасөспірімдермен салыстыра қарағанда жұмыстарының артығы:

1 Порицательдік

V1 “Диагностика” термині дегеніміз:

1 Адамның жеке спецификаларын анықтау мақсатында жүргізілген зерттеулер

1 Жеке бақылау

V1 Мұнда артық қызмет түрін көрсет:

1 Физикалық

V1 Психикалық қызмет құрылымына кірмейді:

1 Нейрофизиология ерекшеліктері

V1 1-5 жас аралығындағы баланы психодиагностикалық тексеруге кірмейді:

1 Еңбек дағдыларының даму деңгейі

V1 Қатынас түйсінулер тобына жатады:

1 Көру

V1 Қабылдау қасиеттеріне жатпайды:

1 Логикалық

V1 Ақыл ойы кем балалардың қабылдауының сипаттамасында артығы:

1 Заттарды қабылдаудағы ойлану

V1 Естуінде бұзыластары бар балалардың қабылдауының ерекшеліктеріне жатпайды:

1 Кеңістіктік уақыттық қатынастарды қабылдау қиындықтары

V1 Көру қабілеті бұзылған балалардың түйсінуінің маңызды түрі:

1 Есту

V1 Сезіну түрлері жататындар:

1 Көру, есту, тактильді

V1 Жеткіншек балалардың жүйкелік,психикалық айналымының деңгейіне әртүрлі

патогендердің әсері:

1 Субъектілі-объектілі

V1 Ақыл ойы кем балаға тән зейіннің түрі:

1 Озбырлық емес зейін

V1 Көру қабілеті зақымдалған балалардың зейінінің қалыптасуына кері әсер етеді:

1 Сыртқы қабылдаулардың өңделуі

V1 Ерте жастағы аутизмі бар балалардың зейін процесіне тән емес:

1 Қызығушылықтың жоғарлауы

V1 « Реминисценция» дегеніміз:

1 Уақытша жақсартылған ұмытшақтық

V1 Нашар еститін балаларда мына ес түрі көп зақымдалған:

1 Сөздік

V1 Сал ауруы бар балаларда зақымданған ес түрі:

1 Қимылды

V1 Елес түріне жатпайды:

1 Сенсорлық

V1 « Эгоцентрикалық» ойлауға анықтама бер:

1 Басқа адамдардың көзқарасы

V1 Ойлаудың түрі дегеніміз:

1 Барлығында сақтаған жеке қасиеттерін алып тастау

V1 Ойлаудың бұзылудың « үзілген» деп аталатын түрі:

1 Мағынасының жоқтығы

V1 Саңырау балалардың сөздік – логикалық ойлаудың дамуына жатпайтыны:

1 Көрнекі – қимылды ойлаудың қалыптасуы

V1 Керең балалардың ойлау қабілетіне тән:

1 Ойлау мен көру қабілеті зақымдану деңгейіне байланысты емес

V1 Cал ауруы бар балаларда ойлау қабілетінің дамуына әсер ететін факторды ата:

1 Цереброастеника

V1 Сөйлеу түріне жатпайды:

1 Түсінікті сөйлеу

V1 Психикалық дамуы тежелген балалардың жазуындағы қатеге жатпайды:

1 Қарқынды шығармашылық процессі

V1 Көру қабілеті зақымдалған балалардың (сөйлеуі) психикалық дамуының ілгерілеуіне көмектеседі:

1 Белсенді сөйлеу қарым-қатынасына сүйеніш

V1 Эмоция ерік-жігері зақымдалған балалардың адамдардың қарым-қатынасына жатады:

1 Қарым-қатынастан қашуға ұмтылу

V1 Адам дене бітімінің конституциясының типологиясында артығы:

1 Сангвиник

V1 « Мінез акцентуациясының» түріне жатпайды:

1 Жұқтырушы

V1 Ақыл – ойы кем балалардың өздеріне баға беруіне жатпайды:

1 Адекватты

V1 Естуінде бұзылыстары бар балалардың эмоционалды – ерік сферасының ерекшеліктерінің ішінде артығы:

1 Балалар ұжымына қосу

V1 Тұтықпасы бар балалардың өз кемістіктеріне эмоционалды қатынастарына жатпайды:

1 Қалыпты

V1 Күрделі кемістігі бар балалардың өзімшіл даму белгілеріне жатпайды:

1 Психикалық жетілмеушілік

V1 Жүйке ұлпасының құрылым бірлігі:

1 Невронді

V1 Егде тартқан ер адамның миының орташа салмағы:

1 1370 – 1380 гр.

V1 Еркектерде жұлынның ұзындығы орта есеппен:

1 45 см.

V1 Бас ми жұп нервтерінің саны:

1 12

V1 10-ші жұп бас ми жүйкесі:

1 кезбе

V1 8-ші бас ми жүйкесі:

1 кіреберіс-ұлу

V1 5-ші бас ми жүйкесі:

1 үштік

V1 2-ші бас ми жүйкесі:

1 көру

V1 Осы жүйкелердің ішінде сезімтал болып табылады:

1 кіреберіс-ұлу

V1 Иіс сезу жүйкенің рецепторы орналасады:

1 мұрынның кілегей қабатында.

V1 Өткізуші, қабылдаушы,орталық аппарат құрайды:

1 анализатор

V1 Бұлшықеттердің, сіңірдің, буынның тітіркеністерін не қабылдайды:

1 проприорецепторлар

V1 Жұлын осынша сегменттерден тұрады:

1 отыз бір

V1 Бас миы артерияларымен қамтамасыз етіледі:

1 ішкі ұйқы және омыртқа

V1 Парез дегеніміз:

1 қозғалыстың толық болмауы

V1 Екі аяқтың және екі қолдың салдары аталады:

1 тетраплегия

V1 Орталық сал пайда болады:

1 шеткі қозғалыс нейронымен орталық қозғаушы нейрон арасындағы байланыс

жоғалған себебінен

V1 Қол мен аяқтарының саусақтарының құрттар тәріздес қимылдаудары аталады:

1 атетоз

V1 Мына жүйке бұзылғанда көз толық жабылмайды, қабақ түйілмейді, ұрт толмайды, дыбыс дұрыс шықпайды:

1 бет

V1 Мына жүйке бұзылғанда артикуляцияның анық болмауы, тілдің қозғалысының шектелуі және сілекей бездерінің саливациясы байқалады:

1 Тіласты

V1 Есту агнозиясы кезінде мынадай өзгерістер пайда болады:

1 таныс дыбыспен музыканы танымайды

V1 Шерешевский-тернер синдромы мына ауытқуға жатады:

1 жыныс хромосомдарының аномалиясы

V1 Кляйнфелтер синдромы мына аномалияға жатады:

1 жыныс хромасомалардың аномалиясы

V1 Мына жаста даун ауруының диагнозы анықталынады:

1 туылған кезде

V1 ДЦП ауруының жиі кездесетін түрі:

1 спастикалық диплегия (Литтлдің синдромы)

V1 Гидроцефалиясы бар аурулардың ақыл-ойының кемістігі байланысты:

1 мидың атрофиясыны

V1 Гидроцефалиясы бар аурулардың ақыл-ойының кемістігі байланысты:

1 мидың атрофиясыны

V1 Эпилепсияның асқынуында мына ақау пайда болады:

1 ақыл-ой кемістігі.

V1 Фенилпировиноградты олигофрениямен ауыратын адамдардың тағамдарынан алып тастау керек:

1 фенилаланин

V1 Гепатоцеребралды дистрофия болған ауруларда осы мүшелердің жұмысы нашарлайды:

1 ми мен бауыр

V1 Менингит бұл:

1 ми қабаттарының қабынуы

V1 Мишық зақымданғанда болады:

1 атаксия

V1 Тістің ауырғаны мынажүйкеге байланысты :

1 үштік

V1 Мына жүйке зақымдалғанда дауыс байланыстарының жұмысы бұзылады:

1 тіл жұтқыншақ

V1 Мына жүйке жұмсақ таңдайдың фонациясын қамтамасыз етеді:

1 тіл жұтқыншақ

V1 Жаңа туған баланың алақаны сал болса мына рефлекс болмайды:

1 Робинзон

V1 Жаңа туған баланың алақаны сал болса мына рефлекс болмайды:

1 алақан-ауыз

V1 Акушерлық салға себеп болады:

1 салмағы өте жоғары

V1 Жаңа туған баланың акушерлық сал болғанының белгісі :

1 қолы салбырап тұр

V1 Акушерлық сал болып жаңа туған балада мына белгі жоқ:

1 «горн» белгісі

V1 Клиника дегеніміз :

1 аурудың белгілері

V1 Көру өрісін тексеретін әдістері:

1 инструменталдық

V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:

1 жұқпалы аурулар

V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:

1 ионды радиация

V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:

1 тағамнан улану

V1 Ауытқулардың себебтерінің мына ішкі болып табылады:

1 тұқым қуалаушылық

V1 Ауытқулардың себебтерінің мына ішкісі0 бас – ми травмалар

1 хромосомдық аномалиялар

V1 Имбецильность деген диагноз ақыл-ойдың кемшілігінің мына деңгейіне сай:

1 орташа түрі

V1 Идиотия деңгейіндегі балалардың оқуға қабілеті:

1 оқый алмайды

V1 Мидың мына бөлшектері идиотия деңгейінде зақымданады:

1 ми тұтасымен

V1 Орталық нерв жүйесіне қатысты:

1 Нейрон

V1 Перифериялық нерв жүйесіне қатысты:

1 Аксон

V1 Эпифиз мидың осы бөлігіне жатады:

1 соңғы ми

V1 Туа және жүре пайда болған, тұқым қуалаушылық патологияның терең диагностикалау, қызмет көрсету түрлеріне жатады:

1 Медициналық

V1 Аутизм терминін бірінші болып енгізген:

1 П. Каннер

V1 Эпилепсияның асқынуы ұшыратады:

1 энцефалит

V1 Варолиев көпірі мидың мына бөлігіне кіреді:

1 орташами

V1 Іс - әрекет қалыптастырады:

1 Психиканы

V1 Бірінші бағыт бойынша сюжетті – рөлдік сабақтар өткізеді:

1 Мұғалім – дефектолог

V1 Баладағы өнімділік іс - әрекетінің дамуы тығыз байланысты:

1 Психикалық үрдістермен

V1 Баланың сезімдік дағдыларын тексеру әдіс түрі:

1 Көрнекілік

V1 Қалпына келтіру терапиясы қауымдастығы тұңғыш рет құрылды:

1 АҚШ-та

V1 Бала қалыптасу үшін ең бірінші қабылдауы тығыз байланысты:

1 Қоршаған ортамен

V1 Тәрбиешінің бақылау қорытындысы:

1 Өзін - өзі ұстауы, өз - өзіне қызмет көрсетуі, негізгі қимыл әрекетінің дамуы

V1 Қарым –қатынас жақтарына жатпайды:

1 Интонация

V1 «Қарым-қатынастың интербелсенді жағы» түсінігі:

1 Біріккен іс-әрекетті ұйымдастыру кезіндегі адамдардың қатынасы

V1 Басқа адамды тану және түсіну тәсілі:

1 Идентификация

V1 Жақын адамдар қарым-қатынасатын шекара:

1 Интимді

V1 Сөзді айту манерасы:

1 Дикция

V1 Түзету мақсатының негізгілеріне жатпайды:

1 Түзету жұмысының жалғасуына сәйкес келуі керек

V1 Түзету жұмысының негізгі бағытына жатпайды:

1 Отбасы тәрбиелеудің психогигиенасы

V1 Балалардың дамуында және тәртібіндегі бұзылустарың түзетудің арнайы әдістеріне жатпайтындар:

1 Түзетудің дидактикалық әдістемелері (түсіндіру, қайта сендіру)

V1 Жасөспірім кездегі дамудағы жағымсыз индикаторларға жатпайтындар:

1 «Бала-үлкендер» және «бала құрбыластары» қарым-қатынас жүйесіндегі бұзылуы

V1 Экзогендік себептерге жатпайтын:

1 Патогенді кезең

V1 Этнопатогендік принципке жатпайды:

1 Соматогенді тегі

V1 ПДТ балаларға арналған арнайы мектеп интернаттарды ашу туралы жарғығы қол қойылды:

1 17 қазан 1981ж.

V1 Бала дамуының физикалық жағдайына жатады:

1 Моторика

V1 Есту қабілеті бұзылған балада екіншілік кемістігі:

1 Сөйлеу тілінің бұзылуы

V1 Адамның өз уайымына берілуімен бейнеленетін, психикасында ауытқулықтары болатын, шынайы сыртқы өмірден кету:

1 Аутизм

V1 Кемістіктерді азайтуға және жоюға бағытталған педагогикалық және емдік шаралар жүйесі

1 Түзету

V1 Балалардың дамуындағы ауытқулықтарының үйлесімдігі зерттеген:

1 В.И. Лубовский

Уровень 3

V1 Арнайы психологияның міндетіне жатады:

1 Мүмкіншілігі шектеулі тұлғалардың педагогикалық классификациясын анықтау,реттеу

V1 Арнайы психологияның бағытына кірмейді:

1 Жеке тұлғаны оқыту мен тәрбиелеу процесінің психологиясы

V1 “Кемістік” терминінің мағынасы:

1 Қандай да бір функцияның немесе ағзаның жоғалуы немесе болмауы

V1 Шығармашылық анализге жататындар:

1 Анкеталар

V1 Қалыпты баланың дамуына мына жағдай жатпайды:

1 Адаммен оңалту жұмысын жасау

V1 Балалардың психикалық және дене дамуының күрделі ауытқуы,биологиялық қатер факторына жатпайтын себебі:

1 Туу кезіндегі ұрықтың жарақаттануы

V1 «Педиатриялық-психологияның» меңгеру объектісі болып табылады:

1 Әртүрлі соматикалықаурулары бар балалардың психологиялық, ғылыми, практикалық

зерттемесі

V1 Даму темпінің бұзылыстарына жатады:

1 Акселерация

V1 Дизонтегенездің белгілеріне жатады:

1 Өзін өзі тану және өзін өзі бағалаудың тепе-теңдігі

V1 « Дамудың жақын аймағы» деген термин білдіреді:

1 Балалардың ересектердің басшылығымен шешетін міндеті

V1 Дефицитарлық дамуға жатпайды:

1 Ақыл-ойдың кемдігі

V1 Бас миының бөлімдерінің дамымауына байланысты дизонтегенезге мына белгі тән емес:

1 Асинхроний типіндегі ауытқулықтар

V1 Олигофренияның деменциядан айырмашылығы:

1 Интеллектуалдық кемістіктің қайта қалпына келмейтігіні

V1 М.С.Певзнер бойынша олигофренияның классификациясының түрі:

1 5

V1 Психикалық дамуы тежелген балалардың сипаттамасына жатпайды:

1 Аурудың прогредиентті сипаты

V1 Жүктіліктің жағымсыз ағымына жатпайды:

1 Тұқымның жарақаттары

V1 Сурдопсихология пәні дегеніміз:

1 Есту функциясының кемістіктері бар адамдардың психикалық даму ерекшеліктерін

зерттеу

V1 Есту қабілетінің бұзылу критериіне мына топ жатпайды:

1 Аутистикалық

V1 «Интроспекция» ұғымы білдіреді:

1 Өзін-өзі бақылау

V1 «Миопия» ұғымы білдіреді:

1 Көрмеушілік

V1 Брок центрі ықшамдалады:

1 Бас миының маңдай қатпарының артқы бөлімдерінде

V1 Жазудың бұзылуына жатпайды:

1 Жанама тілдік

V1 Орталық сөйлеу бұзылысының клиникалық формаларына жатпайды:

1 Афония

V1 Қалыпты балалар мына жасында отырады:

1 7-9 ай

V1 Пренатальды кезеңдегі салдықтың себебіне жатпайды:

1 Экология

V1 Салдықтың формасына жатпайды:

1 Жүйке- бұлшықет аурулары

V1 Р.Дженкинстің классификациясы бойынша мінез- құлықтың бұзылу түрлеріне жатпайды:

1 Отбасы кумирі түрі

V1 Аутизмнің формаларына жатпайтыны:

1 Сезімдерді басқару

V1 Астеникалық түрге жататындар:

1 Бойы ұзын және арық адамдар

V1 Кариотиптің құрамына жұп хромосоманың саны:

1 23

V1 Қате тәрбиеленудегі типтік стильдің артығы болып табылады:

1 Қайғысына ортақтасу

V1 2-3 айлық баланың көру патологиясын туғызбайтын параметр:

1 Эмоционалдық қарым-қатынастың болмауы

V1 Сәбилік және ерте жастағы кезеңде кешенді коррекциялық шара өзіне қоспайды:

1 Жазу қабілетінің дамуы

V1 Психикалық дамуында ауытқуы бар балаларды біріңғай кешенді тексеру бағдарламасына кірмейді:

1 Әлеуметтік қоршаған ортаны зерттеу

V1 Бақылау түрлеріне жатпайды:

1 Механикалық бақылау

V1 Ерте жаста ойлаудың негізгі түрі:

1 Заттық-әрекеттік

V1 Стандартталған әдісті қолданудағы талаптың артығы:

1 Әр түрлі көмек түрлерін қолдану

V1 Түйсінудің түрлеріне жатады:

1 Ара қашықтық

V1 Қабылдауға мына деңгей жатпайды:

1 Ойлау

V1 Қабылдау қасиеттеріне жатады:

1 Жаңаны қабылдау

V1 Ақыл ойы кем балалардың сипап-сезу арқылы қабылдауына жатпайды:

1 Қол қимылдарының үйлесімділігі

V1 Есту қабілеті бұзылған балаларды оқытуда түйсінудің мына түрі маңызды:

+ Вибрациялық сезіну

V1 Сөйлеу бұзылысы бар балалардың қабылдау ерекшеліктеріне жатпайды:

1 Заттарды қабылдаудың константтылығы

V1 Сезімталдықтың баланың өміріндегі қиын сенсорлық бұзылудың жүргізушісі болып табылады түрі:

1 Дене сезімталдығы

V1 Тұрақсыз зейін дегеніміз:

1 Пассивті

V1 Психикалық дамуы тежелген балалардың зейін ерекшеліктеріне жатпайды:

1 Қайта өндірілудің төмендеуі

V1 Тіл кемістігі бар балалардың зейін процесіне тән емес:

1 Әлеуметтік қиындық

V1 Ес түріне жатпайды:

1 Мағыналы

V1 Ақыл- ой кем балалардың есінің ерекшеліктеріне жатпайды:

1 Ерікті есте қалдыру

V1 Нашар көретін балаларды мына ес түрі сақталған:

1 Реминисценция

V1 Ерте жастағы аутизмі бар балаларда мына ес түрі сақталған:

1 Механикалық

V1 Елестің мына түрі болашақта болатын жағдайды елестету деп атаймыз:

1 Болатын жағдайды алдын-ала сезу

V1 Қиындықты шешу деңгейіне жатпайтыны:

1 Білім ережелерін сақтау

V1 Ойлаудың сапасына жатпайды:

1 Пысықтық

V1 Ақыл- ойы кем балаларға ойлаудың тән түрі:

1 Ойлау қабілетінің барлық дәрежесінің жетіспеушілігі

V1 Керең балалардың ойлау қабілетіне тән:

1 Ойлау мен көру қабілеті зақымдану деңгейіне байланысты емес

V1 Ерте жастағы аутизмі бар балалардың ойлау ерекшелігіне жатпайтыны:

1 Қабілеттің төменгі деңгейі

V1 Монологиялық сөйлеу дегеніміз:

1 Бір адамның жүйелі ойының мазмұндамасы

V1 Психикалық дамуы тежелген балаларды жанжалды жағдайын шешу амалына жатпайды:

1 Пайда болған жағдайға дәл баға беру

V1 Сөйлеу қабілеті зақымдалған балалардың қарым-қатынас жоспарындағы артық әрекет:

1 Сөздік қорының дифференцияланбауы

V1 Қабілет классификациясына жатпайды:

1 Жалпы қабілеттер

V1 « Конформды» түрге жатады:

1 Басқаларға еліктеуге бағытталу

V1 « Педантикалық» түрдің сипаты:

1 Тым тазалыққа, ұқыптылыққа бейім болу

V1 Ақыл – ойы кем балалардың қызметі сипатталады:

1 Ойын қызметінен көрінуі

V1 Көретіндермен салыстырғанда көруінде бұзылыстары бар балалардың эмоционалды ерік сферасында артық:

1 Тәуелсіздік

V1 Тірек қимыл аппараты бұзылған балалардың эмоционалды ерік тонусының жалпы төмендеуіне жатпайды:

1 Ағзаның толықтыру күштерінің мобилизациясы

V1 Нерв жүйесі мына ұлпадан тұрады:

1 нервтік

V1 Невронның ұзын өсіндісі:

1 аксон

V1 Егде тартқан әйелдің миының орташа салмағы

1 1150 – 1200 гр.

V1 Жұлынның ұзындығы әйелдерде орта есеппен:

1 41 – 42 см.

V1 12-ші жұп бас ми жүйкесі:

1 тіл асты

V1 9-ші бас ми жүйкесі:

1 тіл-жұтқыншақ жүйкесі

V1 7-ші бас ми жүйкесі:

1 бет

V1 4-ші бас ми жүйкесі:

1 блокты

V1 1-ші бас ми жүйкесі:

1 иіс сзу

V1 Осы жүйкелердің ішінде қозғаушы болып табылады:

1 сыртқа әкеткіш

V1 Көру жүйкесінің рецепторы орналасқан:

1 көз торшасында

V1 Сыртқы ортадан келетін тітіркенуді қабылдайды:

1 экстерорецепторлар

V1 Жұлын орналасқан:

1 омыртқа каналының бағанасында

V1 Жұлын сегменттерінен шығады:

1 шеткі жүйкенің жұптары

V1 Жұлын мына артериялармен қамтамасыз етіледі:

1 жұлынның артерияларымен

V1 Бір аяқтың немесе бір қолдың салы аталады:

1 гемиплегия

V1 Дененің бір жағының салы аталады:

1 гемиплегия.

V1 Зарлықты қозғалысаталады:

1 гиперкинезия

V1 Қалтырау аталады:

1 тремор

V1 Мына жүйке зақымданғанда дауыс байламдарының жұмысы, жұмсақ таңдай рефлекстері және жұту актісі бұзылады:

1 тіл-жұтқыншақ.

V1 Объектіні дұрыс тану процессі аталынады:

1 гнозис

V1 Үйренген қозғалыстардың орындалуы аталады:

1 праксис

V1 Шерешевский-тернер синдромының хромосомалық жинағы:

1 45 XO

V1 Кляйнфельтер синдромының хромосомды жинағы:

1 47 XXY

V1 Даун аурулардың интеллектісінің даму деңгейі:

1 имбецил деңгейде

V1 ДЦП аурулардың сөйлеу дамуының жетіспеушілігі мына кезде басталады:

1 сөйлеу кезеңінен көп ерте кезінде

V1 Микроцефалияның сыртқы негізгі белгісі:

1 бастың өте кішкене өлшемі

V1 Фенилпировиноградты олигофрения туындауы байланысты:

1 балалардағы фенилаланингидроксилаза ферменттің жетіспеуі нәтижесінде

V1 Фенилпировиноградты олигофренияның негізгі белгісі:

1 психикалық дамуы жағынан артта қалуы.

V1 Тей-Сакс ауруы неден пайда болады:

1 липидтер алмасуының бұзылуынан

V1 Гепатоцеребралды дистрофияда осы микроэлементтердің алмасуы бұзылады:

1 мыс алмасуы

V1 Энцефалит бұл:

1 ми затының қабынуы

V1 Бас мидың 6-ші жұп жүйкесі зақымдалғанда пайда болады:

1 көздің мұрынға қарай қылыилануы

V1 Мына жүйке зақымданғанда адамның мимикасы бұзылады:

1 бет

V1 Мына жүйке зақымдалғанда бала тілін түтік тәрізді жасай алмайды:

1 тіл жұтқыншақ

V1 Мына жүйке зақымдалғанда беттің симметриясы бұзылады:

1 бет

V1 Жаңа туған баланың алақаны сал болса мына рефлекс болмайды:

1 алақан-ауыз

V1 Жаңа туған баланың алақаны сал болса мына рефлекс болмайды:

1 ұстау

V1 Акушерлық салдың белгісі:

1 робинзонның рефлексінің жоқтығы

V1 Үлкен баланың акушерлық сал болғанының белгісі :

1 мұрын-саусақ белгісінің жоқтығы

V1 Этиология дегеніміз :

1 аурудың себебі

V1 Ядро-магниттік резонанс мына әдістерге жатады:

1 инструменталдық

V1 Сыбырлау дауыстарды тексеру мына әдіске жатады:

1 эксперименталдық

V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:

1 сынаппен улану

V1 Ауытқулардың себептерінің мына сыртқы себеп болып табылады:

1 экологиялық зақымдылықтар

V1 Ауытқулардың себебтерінің мына ішкі болып табылады:

1 тұқым қуалаушылық

V1 Ауытқулардың себебтерінің мына ішкі болып табылады:

1 шала туған бала

V1 Ауытқулардың себебтерінің мына ішкі болып табылады:

1 Жас

V1 Дебильность деңгейіндегі балалардың оқуға қабілеті:

1 10 сыныптан кейін оқи алады

V1 Мидың мына бөлшектері дебильность деңгейінде зақымданады:

1 мидың қыртыстары

V1 Дебильность деңгейінде қимыл-әрекет сферасы болады:

1 қимылдары жәй

V1 Дебильность деңгейіндегі сезімтал сферасы болады:

1 Бұзылмаған

V1 Дебильность деңгейіндегі эмоционалдық сферасы болады:

1 аздаған бұзылыстар

V1 Имбецильность деңгейіндегі аурулардың 12 жұп бас-ми жүйкелерінің бұзылыстары:

1 сөйлеуі, тілдің моторикасы, мимикасы бұзылған

V1 Фенилпировиноградтық олигофренияның негізгі клиникалық белгісі:

1 психикалық дамуының тежелуі

V1 Кляйнфельтер синдромы:

1 Ү хромосомасының трисомиясы

V1 Шерешевский-Тернердің ауруы мынадай аномалия болып саналады:

1 токсоплазмоздың салдары

V1 Нерв жүйесі мына ұрық жапырағынан қалыптасады:

1 Мезодермадан

V1 Нейронның қысқа өскіндері:

1 Аксон

V1 Брок центрі орналасқан:

1 шүйде бөлігі

V1 Жұлынның құймұшақ бөлігінде осынша сегмент бар:

1 5

V1 Жұлын сұйықтығының түрі:

1 ақ сұйық

V1 Ақыл ойы кемтар балаларды оқыту, тәрбиелеу, түзету қолдау, әлеуметтік бейімдеу және қоғамға біріктіру жұмысын ұйымдастыратың маман:

1 Олигофренопедагог

V1 Дамуында кемістігі бар балаларды оқытудың басты кезеңдерінде әдістер қолданылады:

1 Тәжірибелік және көрнекілік

V1 Бас мидың таяқшалары (ножки мозга) мидың мына бөлігіне кіреді:

1 ақырғы ми

V1 Зияты зақымдалған мектепке дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеу жүйесін зертттеу

бөлінетің кезеңдері:

1 3 кезеңге

V1 Тәрбиелеу, білім беру түрі мен нысанын анықтау үшін 18 жасқа дейінгі тұлғаларға

пайдаланылады:

1 ПМПК қорытындысы

V1 Сюжетті ойыншықтардың арасында маңызды орынға ие болып келеді:

1 Қуыршақ

V1 Ақыл – ойы кем балаларда ойын әрекетінің денгейі:

1 Нашар

V1 Ерте жастағы зиятында ауытқуы бар балалардың кейбір заттарға қызықпайды:

1 Ойыншықтарға

V1 Бала қалыптасу үшін ең бірінші қабылдауы тығыз байланысты:

1 Қоршаған ортамен

V1 ХVІІІ ғасырдан бастап ғалымдар ақыл – ой дамуының көмескі бұзылыстарын зерттеп

талдады:

1 А.Бинэ, Эф.Гальтон, Ж.Эскироль

V1 Дене кемістігі дегеніміз:

1 Түзеу арқылы қолдауды қажет ететіндей созылмалы бұзылуы

V1 Күрделі құрамды бұзылыстардың салдары:

1 Психомоторлы және физикалық дамуының бұзылысы

V1 Дәстүрлі классификацияда зияттың бірқалыпты бұзылысы жаңа классификацияда зияттың

зақымдалуы сәйкестенуі:

1 Дебиль деңгейіндегі ақыл-ойдың артта қалуы

V1 Сөйлеу тілі бұзылған балалар:

1 Психофизикалық ауытқулығы бар балалар

V1 Аутизм синдромының негізгі белгілері триада симптомдары болып табылады:

1 Бас миының органикалық бұзылысы, мінез-құлық ерекшеліктері, эхолалия

V1 Дамуында ауытқулықтары бар балалардың барлығына аномалия ортақ болып саналады:

1 Танымдық процестерінің дұрыс дамымауы

V1 Идиотия деңгейіндегі сезімтал сферасы болады:

1 эмоционалдық сферасы толық бұзылмаған

V1 Дебильность деңгейіндегі аурулардың 12 жұп бас-ми жүйкелерінің бұзылыстары:

1 сөйлеу қабілеті аздап бұзылған

V1 Фенилпировиноградтық олигофренияның бірінші белгілері көрініс алады:

1 емшек ему кезінде

V1 Даунсиндромы:

1 хромосомдардың 21 жұпының трисомиясы

V1 Идиотия деңгейінде қимыл-әрекет сферасы болады:

1 салдар және парездар

V1 Даунның ауруының хромосомдарының саны:

1 49

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.