Coздaть aкaунт
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » ПББ тест Бaстaуыш сынып сұрaқ-жaуaп 9-нұсқа

ПББ тест Бaстaуыш сынып сұрaқ-жaуaп 9-нұсқа

22 авг 2023, 14:26
266
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

                                                     Бастауыш

1.Шығыс септігінде тұрған сөйлем

  1. Күш – білімде
  2. Ерді намыс өлтірер
  3. Барлық өнерден сөз өнері күшті+
  4. Нанды жерге тастама
  5. Өнерлінің қолы алтын

2.Жазушы, әдебиет зертеуші ғалым.Ұлы отан соғысының батыры (1915-1973)

  1. М. Ғабдуллин+
  2. Мәншүк
  3. Жамбыл Жабаев
  4. Қажымұрат
  5. Төлеген

3.Пойыз 357 км олды жүріп өтуі тиіс. Ол барлық жолдың 1/7 бөлігін ғана  жүріп өтті. Пойыз жүріп өтетін неше километр дол қалды

  1. 306км+
  2. 351км
  3. 350км
  4. 343км
  5. 357км

4.750 санының ⅕

  1. 105
  2. 402
  3. 150+
  4. 147
  5. 136

5.Өз алдында толық маынасы жоқ, сөз бен сөзді, сөйлем мен сөйлемді байланыстратын сөз

  1. Шылау+
  2. Түбір
  3. Жұрнақ
  4. Бастауыш
  5. Жалқы есім

6. Нүсіпбек пен аймаған қай шығарманың кйіпкерілері

  1. Ұзынсары (Мәдіхат Төрежанов)
  2. Көк кептер (Машқар Гумеров)+
  3. Еркіннің еіңбегі (Қабдеш Жұмаділов)
  4. Салақтық (Ыбырай Алтынсарин)
  5. Батылдық ( Сәбит Мұқанов)

7. Табаны жерге тимеді,

Көлденең жатқан көк тасты 

Тіктеп тиген тұяғы,

Саз балшықты иледі. Тайбурылды сипаттаған жыр

  1. Қамбар батыр жырынан үзінді
  2. Ер Тарғын жырынан үзінді
  3. Қобланды батыр жырынан үзінді+
  4. Алпамыс батыр жырынан үзінді
  5. Бөген батыр жырынан үзінді

8.Мекен үстеуі ьар сөйлем

  1. Біздің сынып бөлмесінде гүл көп+
  2. Алақай, атам келді
  3. Сенің сүйікті ойыншығың қандай
  4. Көмір отын ретінде пайдаланлады
  5. Ол күлімсіреп қарады

9.Ұлы Отан соғысына қатысқан пулеметші қыз

  1. Күләш Бәйсейітова
  2. Мәншүк Мәметова+
  3. Хиуаз Доспанова
  4. Әлия Молдағұлова
  5. Ләззат Асанова

10.«Сілкініп зеңбіректер жердің жүзін, 

Оқ борап, снарядтар қаққанда ызың, 

Қаптаған қалың жаудан тайсалмаған 

Мен көрдім пилоткалы қазақ қызын.» қай шығармадан алынған

  1. Алғашқы қоңырау (Ғ. Қайырбеков)
  2. Мәншүк (С. Машақов)+
  3. Әлия (С. Жиенбаев)
  4. Батылдық (С.Мұқанов)
  5. Батырдың мәнезә (Н.Ғабдуллин)

11.«Атасы мен немерсеі» әңгімесінің авторы

  1. Қастек Баянбай
  2. Әзілхан Нұршайықов
  3. Тұманбай Молдағалиев
  4. Спандияр Көбеев+
  5. Тұрдыбек Алшынбаев

12.«Көз ...., қол ...,»мақал-мәтеліне тиісті мағынасы қарама-қарсы сөз

  1. Күні- түні
  2. Қорқақ- батыр+
  3. Жаманға- жақсыға
  4. Ақ- Қараша
  5. Жауы- досы

13.«Аққу айднын аңсайды,...» мақалының жалғасы

  1. Ел шежіресі
  2. Егін екпесеі, жерге өкпелеме
  3. Адам атамекенін аңсайды+
  4. Еңбк етпесең, елге өкпелеме
  5. Еріншектік ерді аздырар

14.Барыс септігінде тұрған сөз

  1. Жерді
  2. Жерде 
  3. Жердің
  4. Жерге +
  5. Жермен

15. 9 жүзд. Мың 2 бірл.мың 5 жүзд. 6 онд. 2 бірл.

  1. 92562
  2. 9200562
  3. 902562+
  4. 920562
  5. 9002562

16. Қалмақан Әбдіқадыровтың Алып бала әңгімесінде кім туралы айтылған

  1. Қажымұқан+
  2. Балуан Шолақ
  3. Бауыржан
  4. Мәлік
  5. Біржан сал

17. Екі адамның арасындағы сөз жарысы

  1. Шешендік сөз
  2. Айтыс+
  3. Мақал
  4. Монолог
  5. Диолог

18. Кейіпкердің ішікі сезімін білдіру үшін өзімен-өзі сөйлескен сөзі

  1. Диолог
  2. Өлең
  3. Жыр
  4. Дастан
  5. Монолог+

19. х санының ⅛-і 7200-ге тең

  1. 900
  2. 8100
  3. 5400
  4. 57600+
  5. 9500

20.«Күлпәш»  әңгімесінің авторы 

  1. Мұхтар Әуезов
  2. Сәкен Сейфуллин
  3. Ыбырай Алтнсарин
  4. Бейімбет Майлин+
  5. Мәлік Ғабдуллин

21. Осы тұста бүкіл Қытайды билеп келген Гоминдан үкіметі де бір жолға құлауға бет алған. Сетінеген тарамысы бір ұшпаға ғана ілініп қалған. Сол сын сағатта Қытай елінің астанасы Пекин соғыссыз бағынып, төңкерісшілер жағына шығып кеткен. Бүкіл елдің ішінен гоминдаңшылар табан тірейтін түйір тас қалмаған кез еді. 1941 жылғы қазан айының бірі күні бүкіл дүниеге Қытай Халық Республикасының құрылғандығы жарияланған.Бұған дейін мемлекеттік жиын шақыру мәселесі алдын ала қаралып, байтақ елдің әр өлкесінен өкілдер іріктеліпті. Мемлекет ішіндегі ірілі-ұсақ соғыстар түбегейлі тоқтатылуға бет алған. Қоғамдық қимылдарға сай жоспарлануы бойынша, жаңа үкіметті құратын Мемлекеттік жиынға қатысу үшін арнайы шақырумен тамыз айының соңына таман Пекинге аттанып кеткен төңкерісшіл Үш аймақ үкіметінің басшысы Ахметжан Қасыми, ұлттық армияның бас қолбасшысы генерал-лейтенант Ысқақбек Мононов,оның орынбасары генерал-майор Дәлелхан Сүгірбаев, үкімет хатшысы Әбдікәрім Аббасов, тағы басқалар еді. 

Қытай Халық Республикасының құрылғандығы жарияланған жыл

  1. 1942 ж
  2. 1941 ж+
  3. 1944 ж
  4. 1943 ж
  5. 1945 ж

22. Жаңа үкіметті құратын Мемлекеттік жиын болған қала?

  1. Пекин+
  2. Үрімжі
  3. Шинжәң
  4. Ши-ан
  5. Сюань-Цзян

23.Пекиндгі Мемлекеттік жиынға аттанған Үш аймақ үкіметінің басшысы?

  1. Ысқақбек Мононов
  2. Дәлелхан Сүгіраев
  3. Әбдікәрім Аббасов
  4. Ахметжан Қасыми+
  5. Хамит Досжанов

24. Жаңа Үкіметті құратын Мемлекеттік жиын қай айда өтті?

  1. маусм
  2. шілде
  3. тамыз
  4. қыркүйек
  5. қазан+

25.Пекиндегң Мемлекеттік жиынға аттанған армия бас қолбсшысы генерал-лейтенант?

  1. Ысқақбек Мононов+
  2. Дәлелхан Сүгіраев
  3. Әбдікәрім Аббасов
  4. Ахметжан Қасыми
  5. Хамит Досжанов

26.  

  1. 7 дм
  2. 6 дм
  3. 5 дм
  4. 8 дм+
  5. 9дм

27. 

  1. 55 см
  2. 45 см 
  3. 60 см+
  4. 65 см
  5. 50 см

28. 

  1. 85 см
  2. 75 см
  3. 80 см
  4. 90 см+
  5. 95 см

29. 

  1. 5255 см3
  2. 5050 см3
  3. 5150 см3
  4. 5250 см3+
  5. 5260 см3

30. 

  1. 4 см
  2.  7см
  3. 6см+
  4. 5 см
  5. 10 см

                                                                  

                                                                                  Педагогика

  1. Оқушылардың білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдайы қалыптастыру?
  2. Әлеуметтік әрекеттестік+
  3. Көпіршелер тұрғызу
  4. Оқыту ортасын құру 
  5. Өздігінен реттелген оқу
  6. Табысқа итермелеу

2.Топтық жұмысты әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағалау жүргізілген әңгіме түрі?

  1. Әңгіме-дебат
  2. Реттелген әңгіме
  3. Зерттеушілік әңгіме
  4. Кумулятивиік әңгіме+
  5. Рефлексивтік әңгіме

3.Дарынды және талантты оқушыларды ынталандырып және әлеуетін дамытуға тиімді тәсілдер?

  1. Грант және акедемиялық қабілеттің болуы
  2. Сиақы және зияткерлік тапсырмалар беру
  3. Марапаттау және әлеуетті мүмкіндіктерін көрсету
  4. Оқшаулау және жоғары ынтаның болуы
  5. Экстернат және зияткерлік тапсырмалар беру+

4.Дарынды және талантты оқушылардың табандылыққа қатысты сипаттамасы?

  1. Заңдылықтар мен байланысты анытайды
  2. Қойған сұрақтары тиянақты, нақты болады
  3. Құрбы-құрдастары құрметтейді
  4. Өзін-өзі сынайды және бағалай алады
  5. Проблемаларды анықтайды және шешеді+

5.Топтық талқылауды таспаға жазып алу іс-әрекеттегі зерттеу үдерісінің қай кезеңіне жатады?

  1. Бағалау
  2. Қадағалау
  3. Рефлексия
  4. Талдау
  5. Жоспрлау

6.Н. Мерсердің зерттеуіне сәкес, ұжымдық әіңгіме түсіну мен білім беруе қол жету аясындағы табысты талқылаларда басымдыққа ие болатын әңгіменің түрі?

  1. Әңгіме-дебат
  2. Жұптық әңгіме
  3. Зерттеушілік әңгіме+
  4. Кумулятивиік әңгіме
  5. Танмдық әңгіме

7.Ж. Брунердің Көпіршелер тұрғызу метафорасы бойынша оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі?

  1. Оқудың дамуында түрлі деңгейдегі қолдауы
  2. Баланың оқу әрекеттерін бақылауы
  3. Кез келген әрекетіне жауап беруі, бағалауы
  4. Оқу әрекеттерін бақылауы, жауап беруі
  5. Оқушының оқуының дамуын бағалауы

8.Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнем мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі?

  1. Әңгіме-дебат
  2. Реттелген әңгіме
  3. Зерттеушілік әңгіме
  4. Кумулятивиік әңгіме+
  5. Рефлексивтік әңгіме

9.Интернетті қолдануда мұғалімнің ең маңызды міндеті?

  1. Wiki –беттерін редакциялауға үйрету
  2. Жеке деретерді құпияда сақтауға үйрету+
  3. Подкастілерді қолдануға үйрету
  4. Ресми сайттарды қолдану
  5. Сыныптастармен ақпараттарды бөлісуге үйрету

10.Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқкшының қабілетті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы(Дж. Флейвелл)?

  1. Қолдауға мұқтажды
  2. Оқуға салғыртты
  3. Өнімділік тапшылығы+
  4. Тәжірбиені аздығы
  5. Шектеулі уәжділік

11.Жаттап алуға ьағытталған және де оған берілген жауап «дұрыс» немесе «дұрыс емес» деп бағаланатындай қойылған сұрақ?

  1. Төмен дәрежелі
  2. Қалыпты дәрежелі
  3. Түрткі болу
  4. Сынақтан өткізу
  5. Басқаға бағыттау

12.Жарынды және талантты балаларды анықтауда ойлау қабілеттінің жылдамдығы өлшемң сәйкес келетін сипаттама?

  1. Басқаларға қарағанда ойлау қаілеттері жақсы ұймдастырылған
  2. Жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асырады+
  3. Қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмалаға ұмтылады
  4. Олар ақпаратты біліп қана қоймай, оны пайдалана алады
  5. Олар ерте жаынан бастап сөйлей, оқи және жаза бастайды

13.Топтық әңгімеге тән жағдайды көрсетіңіз?

  1. Әркімнің идеясы пйдалы деп танылады, біра мұқият бағаланудан өткізіледі
  2. Идеялар қайталанады және ұсынылады, бірақ үнемі мұият бағалана бермейді+
  3. Қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай»,«жоқ, олай емес» деген бағытта жүргізіледі
  4. Ой-піріалерде үлкен айырмашылық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде алады
  5. Жұмыс барысында ресуртарды біріктіруге кішігірім талпыныстар жасалады

14. Оқушылар мен мұғалімдерге білім, түсіну және дағды туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты

  1. Бағдарлама мазмұнын аныұтау
  2. Кері байланыс+
  3. Оқудаға қиындықтарды анықтау
  4. Оқыту стилін бақылау
  5. Стандарттарды орындау

15.Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған.Осы метафораны негізгі идеясы?

  1. Мұғалімдердің кәсіби міндеттерін дамыту
  2. Мұғілімдерің оқыту жоспарын жетілдіру
  3. Оқкшыларды өзін-өзі бағалауын дамыту+
  4. Оқушылардың табысты тәжірибелерін насихаттау
  5. Сыныптағы диалогтық оқытудың мәні

16. Сабақты зерттеу (Lesson study) кезеңдерінің бірі – Әріптестерінің кеңесіне сүйеніп, мұғалімнің жеке өзі немесе топпен бірлеіп сабатың мақсатын анықтауы ме дайындауы. Осыдан кейінгі кезеңді көрсетіңіз?

  1. Сабақты зерттеу өткізу және Lesson study –ге қатысушылардың оны бақылауы+
  2. Сабақты зерттеуге қатысушылардың барлығыны сабақтың табысты және жетілдіруге тиіс тұстарын талқылауы
  3. Әріптестердің немесе тәжірибелі мұғалімдердің кеңесін сүйеніп, сабақтың мақсатын қою және оны дайындау
  4. Зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson study-ді жоспарлау
  5. Сабақты зерттеуді жақсарту жөніндегі дамыту жолдарын анықтау үшін бейресми кездесу өткізу

17. Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шарты?

  1. Бағалау кестесінің ауысуы
  2. Бағалау сипатын өзгерту
  3. Модерация үдерісінеде+
  4. Оқу үдерісінің қарқыны
  5. Уақыттың тапшылығы

18.Сабақта оқушылардың суреттер,естелік жазбалары сияқты дәлелдердді жинақтау және топтастыруға тартқанда сыын тұрғысынан ойлаудың дамитын дағдысы?

  1. Бақылау
  2. Интерпретациялау+
  3. Тексеру
  4. Бағалау
  5. Талдау

19.Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерісін біліудк қамтитын білім саласы

  1. Әдістемелік білім
  2. Мазмұндық білім
  3. Пәндік білім
  4. Педагогикалық білім
  5. Технологиялық білім+

20.Ережелерді абсолютті және мызғыммас деп қабылдамайын моральдік пайымдау кезеңі (Кохлберг)

  1. Әлеуметтік тәртіпті қолдау
  2. Әлеуметтік шарт, жеке құқықтар
  3. Әмбебап қағидаттар
  4. Тілалғыштық және жазалау+
  5. Тұлғааралық қатынастар

 

 

 

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.