Биология ПББ тест сұрaқ-жaуaп 3-нұсқа
Биология ПББ тест сұрaқ-жaуaп 3-нұсқа
КОНТЕКСТ
  | КОНТЕКСТТЕР  | 
  | 
1  | НӘРУЫЗ МОЛЕКУЛАСЫНЫҢ ҚҰРАМЫ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ  | 
  | 
  | 
 Нәруыз мономерінің құрамы  | амин тобы, радикал, карбоксил тобы  | 
  | Нәруыз молекуласының мономері  | амин қышқылы  | 
  | Суретте (Д ) нәруыз мономерінің бірінші реттік құрылымының байланыс ерекшелігі  | 
 тізбекті  | 
  | Суретте (Д ) нәруыз мономерінің байланысы  | пептидтік  | 
  | 
 Нәруыз молекуласының 4-ші реттік құрылымының ерекшелігі  | бөлек полипептидтік тізбектерінің байланысы  | 
  | 
  | 
  | 
 2  | ХАРДИ-ВАЙНБЕРГТІҢ ГЕНЕТИКАЛЫҚ ТЕПЕ-ТЕҢДІК ЗАҢЫ  | 
  | 
  | Популяцияның маңызды белгісі  | еркін шағылысу  | 
  | 
 Харди-Вайнбергтің формуласы бойынша анықталады  | табиғи популяциялардағы гендер жиілігі  | 
  | 
 Харди-Вайнберг формуласы бойынша доминантты гомозиготалар жиілігі  | 
 р2  | 
  | Харди-Вайнберг формуласы бойынша генотиптердің жиіліктер жиынтығы тең  | 
 бірге  | 
  | 
 Бір қаланың перзентханасында 1 жыл ішінде өмірге келген 2500 баланың 25-інде рецессивті белгі ауру бар делік. Х-В заңы б/ша осы мәліметтерді пайдаланып, дом.гомозиготалар жиілігін анықтау  | 
 
 
 0,81  | 
  | 
  | 
  | 
3  | МОНОГИБРИДТІ БУДАНДАСТЫРУ  | 
  | 
  | Үйленген жігіттің ата-анасының генотипі  | Аа, Аа  | 
  | Үйленген жігіт пен қыздың генотиптері  | аа, Аа  | 
  | 
 Осы отбасында көк көзді балалардың туылу ықтималдығы  | 
 50%  | 
  | 
 осы отбасында қара көзді балалардың туылу ықтималдығы  | 
 50%  | 
  | Аа х аа , осы ата-аналардан туылған ұрпақтардың фенотиптері мен генотиптері  | 50% қара көзді Аа, 50 % көк көзді аа  | 
  | 
  | 
  | 
4  | ГЕНЕТИКАЛЫҚ КОД  | 
  | 
  | ДНҚ-дағы үш азоттық негізден тұратын үш өрім  | генетикалық код  | 
  | "Код" терминін енгізген ғалым  | Ниренберг , Маттеи  | 
  | УГУ, УАЦ, АУА, ЦЦУ үш өрімі кодтайтын аминқышқылдарының атаулары  | цистеин, триозин, изолейцин, пролин  | 
  | 
 Кестеде берілген транскрипцияның аяқталуын білдіретін стоп-кодондар  | 
 УГА, УАГ, УАА  | 
  | 
 Аланин, аспаргин, валин, лизин аминқышққылдарының үшөрімі  | 
 ГЦА, ААЦ, ГУА, ААА  | 
  | 
  | 
  | 
5  | ХЛОРОПЛАСТАР  | 
  | 
  | Өсімдікке жасыл түс беретін пластид  | хлоропласт  | 
  | Кішігірім жалпақ қапшықтар тәрізді тилакоидтер түзетін органелла түрі  | хлоропласт  | 
  | Хлоропласттың гель тәрізді толтырып тұратын заты  | строма  | 
  | Тилакоид түзіледі  | ішкі мембранадан  | 
 
  | Суретте тилакоидтар шоғырынан түзіледі  | грана  | 
  | 
  | 
  | 
6  | ЯДРО  | 
  | 
  | Жасушаның ңөбеюіне қатысатын, қос мембраналы органоид  | ядро  | 
  | Суретте 2 санымен көрсетілген ядро бөлігі  | ядрошық  | 
  | Қос мембрана арасында болатын кеңістік  | перинуклеарлық  | 
  | ядро пішінін сақтап, хроматиндердің ретпен орналасуын қамтамасыз ететін бөлігі  | 
 ядро ламинасы  | 
  | 
 органоидтар мен олардың атқаратын қызметі сәйкестігін тап  | 
 1-с, 2-е, 3-а, 4-в, 5-д  | 
  | 
  | 
  | 
7  | МИТОХОНДРИЯ  | 
  | 
  | АТФ синтезі жүзеге асатын маңызыд мембраналық құрылымның бірі  | митохондрия  | 
  | Суреттегі тарақ тәрізді қатпарлар атауы  | криста  | 
  | "Ішкі тыныс алу" жүретін митохордрия қабаты  | ішкі мембрана қабаты  | 
  | Сыртқы мембрананы ішкісінен бөліп тұрады  | мембранааралық кеңістік  | 
  | Митохондрия еркін жүзіп жүріп қозғалысқа түсетін мүше  | бауыр  | 
  | 
  | 
  | 
8  | НӘРУЫЗ БИОСИНТЕЗІ  | 
  | 
  | Транскрипция процесінде матрица қызметін атқарады  | ДНҚ  | 
  | Нәруыз молекуласындағы аминқышқылдар арасындағы байланыс  | пептидтік  | 
  | ДНҚ-да жазылған ақпараттың РНҚ-ға көшірілу процесі  | транскрипция  | 
  | Босинтездің бірінші сатысы  | инициация  | 
  | Инициацияны бастайтын кодон  | УАГ  | 
  | 
  | 
  | 
9  | НӘРУЫЗ ДЕНАТУРАЦИЯСЫ  | 
  | 
  | Орта жағдайының әсерінен нәруыздың табиғи құрылымының бұзылуы  | денатурация  | 
  | Денатурацияланған нәруыз көрсетілген сурет номері  | 3  | 
  | 
 Денатурацияланған нәруыздарға тән  | конформациясының өзгеруі  | 
  | Нәруыздың бастапқы конформациясының қайта қалпына келуі  | ренатурация  | 
  | Нәруыздың денатурациясы пайдаланылады  | дәрілік заттар өндіруде  | 
  | 
  | 
  | 
10  | ХОЛИНЕРГИЯЛЫҚ СИНАПСТЫҢ ҚҰРЫЛЫСЫ МЕН ҚЫЗМЕТІ  | 
  | 
  | нейроннан нейронға өтеді  | жүйке импульсі  | 
  | Суретте екі нейронның түйіскен жері  | синапс  | 
  | Суреттегі екі нейромедиатор рецепторларының локациясы көрсетілген сан  | 
 6  | 
  | Суретте 5 санымен көрсетілген нейромедиаторлар босап шығатын орын  | мембранааралық қуыста  | 
  | Ацетилхолин синапстық көпіршікте сақталады. Жүйке импульстері ацетилхолин молекулаларының синапстық қуысқа шығуына алып келеді. Ацетилхолин осыдан кейін өзара әрекетке түсетін аймақ  | 
 
 холинорецептор  | 
  | 
  | 
  | 
 11  | ДЕЗОКСИРИБОНУКЛЕИН ҚЫШҚЫЛЫНЫҢ РЕПЛИКАЦИЯЛАНУ МЕХАНИЗМІ  | 
  | 
  | Тұқымқуалаушылық ақпаратын ұрпақтан ұрпаққа беруге қабілетті  | ДНҚ  | 
  | ДНҚ-ның өздігінен екі еселену қабілеті  | репликация  | 
  | 
 Суретте а әріпімен көрсетілген репликация моделі  | жартылай сақтала екі еселену  | 
  | ДНҚ шиыршығы тарқатылмай жаңа қос тізбек үшін матрица қызметін атқаратын репликация моделі  | 
 консервативті  | 
  | 
 ДНҚ-ның екі еселенуі кезінде матрица болып табылады  | ДНҚ молекуласының әр тізбегі  | 
  | 
  | 
  | 
12  | ЗАТ ЖӘНЕ ЭНЕРГИЯ АЛМАСУ  | 
  | 
  | 2-суретте бейнеленген үдіріс нәтижесінде түзіледі  | органикалық зат  | 
  | 1-суретке сәйкес келетін үдіріс  | катаболизм  | 
  | Энергетикалық алмасу үдірісінің ғылыми атауы  | катаболизм  | 
  | 1-суреттегі үдіріс нәтижесінде түзілетін энергия  | АТФ  | 
  | Суреттегі А және В құрылымдары  | А-мономер, В-полимер  | 
  | 
  | 
  | 
 13  | МЕМБРАНА АРҚЫЛЫ ЗАТТАРДЫҢ АКТИВТІ (БЕЛСЕНДІ) ТАСЫМАЛДАНУЫ  | 
  | 
  | Суреттегі белсенді тасымалданып жатқан зат  | көмірсу  | 
  | Жасуша мембранасы арқылы заттардың тасымалдануына ең қажетті зат  | АТФ энергиясы  | 
  | Натрий-калий сорғысы 3 Na+ сыртқа шығарып, 2 К+ жасуша ішіне тасымалдау нәтижесінде пайда болады  | электр потенциал айырмасы  | 
  | Натрий мен калийдің мембрана арқылы тасымалдануында өзгереді  | нәруыз құрылымы  | 
  | Жасуша мембранасында арнайы нәруыз натрий-калий осрғысының пайда болуы  | гетеротрофтылар пайда болғанда  | 
  | 
  | 
  | 
14  | КРЕБС ЦИКЛІ  | 
  | 
  | Қымыздық сірке қышқылындағы көміртек атомы саны  | 4  | 
  | Кребс циклі жүретін органоид  | митохондрия  | 
  | А-КоА қымыздық сірке қышқылымен қосылып түзіледі  | лимон қышқылы  | 
  | Кребс циклінің басталуында түзілген зат  | А-КоА  | 
  | Электрондарды тасымалдау тізбегін кіреді  | НАДН,ФАДН2  | 
  | 
  | 
  | 
15  | БАКТЕРИЯ ЖАСУШАСЫ  | 
  | 
  | Эндоплазмалық торда бекініп орналаспаған жасуша органоиды (суретте 6 саны)  | 
 цитоплазма  | 
  | Жүзіп және сырғып жүретін бактериялардың қозғалыс органоиды (суретте 7 саны  | 
 талшық  | 
  | Бактерия жасушасы қабықшасының құрамында болатын ерекше пептидогликан  | 
 муреин  | 
  | Жасуша цитоплазмасында шашыраңқы орналасқан ядро заты (суретте 5 саны)  | 
 нуклеотид  | 
  | 
 Бактериялардың басқа жасушалардан айырмашылығы  | митохондрия қызметін мезосома атқарады  | 
  | 
  | 
  | 
16  | ДИГИБРИДТІ БУДАНДАСТЫРУДЫҢ ЦИТОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ  | 
  | 
  | Екі жұп қарама-қарсы белгілері бар дараларды будандастыру  | Дигибридті будандастыру  | 
  | Бірінші ұрпақта көрініс беретін басым белгілер  | Доминантты  | 
  | Жасыл түсті, кедір-бұдыр пішінді өсімдіктің генотипі  | аавв  | 
  | Мендельдің дигибридті будандастыру тәжірибесіндегі Ғ1 ұрпақтың генотипі  | ААВВ  | 
  | 
 ааВв х ааВВ гненотиптерін будандастырғанда алынатын ұрпақтар  | Барлығы жасыл түсті, тегіс пішінді  | 
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
 - Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
 - Поделитесь результатами в социальных сетях
 
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.