Coздaть aкaунт
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » География сұрaқ-жaуaп ПББ тест 12-нұсқа аттестация

География сұрaқ-жaуaп ПББ тест 12-нұсқа аттестация

22 авг 2023, 11:54
100
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

География сұрaқ-жaуaп ПББ тест 12-нұсқа аттестация

Квал Тест География

1. 700 ендік пен меридианның 10доғасының ұзындығы шамамен 38,2км

2. 800 ендік пен меридианның 10доғасының ұзындығы шамамен 19,4 км

3. Солтүстік ендікте орналасқан қала Скопье 

4. Оңтүстік ендікте орналасқан қала Стокгольм

5. Шығыс бойлықта орналасқан  қала Ханой

6. Картада қою жасыл түспен боялатын нысан Қарақия 

7. Сахара шөлі орналасқан климаттық белдеу Тропиктік

8. Солтүстік жарты шарда аса кең аумақты қамтитын, ал оңтүстік жарты шарда шамалы орын алатын климаттық белдеу Қоңыржай

9. XIX ғ. биіктік белдеулердің  заңдылықтарын тұңғыш анықтаған ғалым А.Гумбольдт

10. Тропиктік  пен қоңыржай белдеулердің арасындағы белдеу Субтропиктік

11. Шөл, дала және орман зоналарынан тұратын климаттық белдеу Қоңыржай

12. Арабия түбегінің ауданы 3 млн км2

13. Атлас тауының жотасы Эр – Риф

14. Вельвичия өсімдігінің ерекшелігі жуан діңінің биіктігі 50 см ғана

15. Жаңа Гвинея өсімдік әлемінің түр құрамы ұқсайтын аймақ Азия

16. Трансарктикалық ағыстың қозғалу бағыты батыстан шығысқа

17. Антарктида материгінің орталық бөлігіндегі жылдық жауын – шашын мөлшері 50 мм

*18. Сайқан желіне тән сипаттама қатты соққан кезде Алакөлдің су деңгейі 1 м көтеріледі

19. Қорқыт мазарын XIX ғасырда зерттеген зерттеушілер Ә.А.Диваев пен И.А Кастанье

20. Ежелгі Тараз қаласының қазіргі Тараз қаласының орнында орналасқанын алғаш дәлелдеген ғалым В.В Бартольд 

21. Бастауына Қазақстанның шығыс нүктесі сәйкес келетін өзен Бұқтырма

22. Қазақстанның климатын зерттеуге үлес қосқан ғалымдар М.Д.Пономорев және В.Н. Борсук

23. Солтүстік Қазақ (Батыс Сібір) жазығына тән ерекшелік жер бедері біріңғай тегіс

24. Қорғалжын қорығы орналасқан облыс Ақмола

25. Топырақтың жағдайын жақсарту мен оны пайдалану тиімділігін арттыруға бағытталған шаралар жиынтығы Мелиорация

26. 1934 жылы Қостанай облысында ұйымдастырылған қорық Наурызым

27. Пржевальский жылқысы сақталған ұлттық табиғи саябақ Алтынемел

28. Қазақстандағы еңбек ресурсының  үлесі (2013ж)   59,2%

29. Қазақстанның ең алғашқы экономикалық географиясы оқулығын жазған ғалым    М.Ш. Ярмухамедов

30. Отандық технопаркі бар жоғары оқу орны (2013ж)  Қаныш Сәтбаев атындағы Қазақ Ұлттық техникалық университеті

31.  «Токамак» ядролық технология ұлттық технопаркі орналасқан елді мекен Курчатов

32. Қазақстанның ішкі су қорының 62 % - ы тиесілі аймақ Оңтүстік Қазақстан

33. Рентген аппаратураларын жасайтын зауыт орналасқан қала Ақтөбе

34. Қостанай облысында орналасқан көл Сарықопа

35. Кеме жасау («Зенит») және жөндеу зауыты орналасқан қала Орал

36. Республикамыздағы ең ұзын автомобиль жолы өтетін аудан  Алматы – Бішкек Тараз – Шымкент – Ташкент

37. Батыс Қазақстандағы халықтың орташа тығыздығы (2013ж.) 1 км 2 – 2,9 адам

38. Шығыс Қазақстан экономикалық ауданның басты қалалары Семей, Риддер

39. Кесте Дәстүрлі, өте жоғары, жоғары ,өте жоғары 

40. Рекреациялық емделу Сарыағаш,Рекреациялық денсаулық түзеу Жасыбай, Рекреациялық спорттық Шымбұлақ, Рекрациялық іздену – Отырар

41. АҚШ жоғары оқу орындары мен негізі қаланған жылдарын сәйкестендіріңіз кесте 

 1. Гарвард -1636ж, 2.Колумбия -1754ж, 3. Принстон - 1746  

42. АҚШ жоғары оқу орындары мен орналасқан жерлерін  сәйкестендіріңіз кесте

Гарвард – Кембридж (Бостон), 2.Колумбия – Нью – Йорк, 3. Принстон – Нью – Джерси

43. АҚШ мегаполистерінің атауларын сәйкестендіріңіз

1. Солтүстік – Шығыс мегаполис – «Босваш», 2. Көл маңы мегаполисі – «Чипитс» 3. Калифорния мегополисі – «Сан - Сан»

44. 12 әкімшілік облысы мен 1 автономиялық республикасы бар ел (2015ж) Өзбекстан

45. Дүние жүзінде тұңғыш метрополитен іске қосылған қала Лондон

46. ҚХР қара металлургиясының кәсіпорындары орналасқан қалалар Чунцин, Цзюцюан

47. Тоқтағұл СЭС – і орналасқан өзен мен ел  Ертіс – Қазақстан

48. ТМД жеріндегі ең биік нүкте мен ел Самани шыңы – Тәжікстан

49. Әлемдегі екінші шың орналасқан ел Үндістан

50. Шаманизм – Айрықша қасиеттерге ие бақсылардың аруақтармен сөйлесе алатын қабілетіне сену

      Фетишизм – жансыз заттардың тылсым, сиқырлы күші бар деп санап, оларға табыну

     Анимизм  - Тайпаның шығу тегін өздері қасиетті деп танитын өсімдікпен немесе жануармен байланыстыру

     Тотемизм – табиғат күштерінің жансыз заттардың рухы

51. Протерозой эрасындағы тіршіліктің дамуы  

             1. жасыл балдырлардың кең таралуы, 

             2. алғашқы қарапайым теңіз ағзаларыныңпайда болуы

52. Қоңыржай белдеуге сай тұжырым(дар)

                               1. жыл бойы батыс желдері басым болады,

                     2. материктердің батысында ылғал мол болады

          3.тропиктік белдеулермен салыстырғанда едәуір салқын

53. Солтүстік Жетісу жотасының алғашқы сатысы (сатылары)

        Қотыртас, Тастау, Ақанжайлау, Мыңшұңқыр

54. Кенді Алтайдағы Үлбі, Иванов, Үбі тау жоталарының биіктіктері

                           2100м, 2775м, 2300м

55. Қарағанды көмір кен орнын сипаттайтын мәлімет (-тер)

елімізде өндірілетін көмірдің 45% - ы тиесілі,

тереңдігі 50- 300 м

алаптың ауданы 3 мың км 2

Абай , Шахта кен орындары құрамына кіреді

56. Қара металлургия зауыттары орналақан елді мекен (-дер)

                                Ақсу, Теміртау, Ақтөбе, Тараз

57. Конго өзенін сипаттайтын мәлімет  (- тер) 

                                     Инга СЭС – і салынған

            бойында 32 – ге жуық сарқырамалар мен тік құздар бар

58. Африканың боксит өндіретін ел (- дері)   Гвинея , Камерун

59. Аустралия Одағына тән мәлімет (- тер) 

                               мемлекет басшысы – Ұлыбритания королевасы

                           заң шығарушы органы – екі палаталы парламент

                           үкімет басшысы – премьер – министр

                           әкімшілік – аумақтық бірлігі – штаттар және аумақтар

60. Соңғы жылдары Аустралия экономикасына инвестиция салуға құлшыныс танытып отырған ел (дер), (2015ж) Германия Жапония

61.  Ж е л өрнегі

1. Солтүстік  бағыттан жел көп соғатын қала белгіленген сан 1

2. Жел диірмендері теңіз деңгейінен биік орналасқан сайын, оның қалақтарының жай айналатындығы белгілі. Тиісінше, электр энергиясы аз алынады. Осы жағдайдың ерекшелігі: Теңіз деңгейінен биіктеген сайын ... ауа қысымы төмен

3. Суретте жағалауларында жел өрнегі көрсетілген су айдындары Азов және Қаратеңіз

4. Атмосфераға зиянды заттарды шығаратын кәсіпорынды орналастыруға болатын 2 санымен белгіленген елді мекеннің бағыты оңтүстік – шығыс 

5. Жел диірмендері – электр энергиясын алудың баламалы көздерінің бірі.Жел күшті болған сайын жел диірмендерінің қалақтары да қатты айналады. Осылайша көбірек алынады. Суретте берілген мәліметтерге сәйкес жел диірмендерін орналастыруға ыңғайлы елді мекен белгіленген сан 3

62.                      к а р т а (з о н а л а р )

1. Берілген картада 1 саныменбелгіленген климаттық белдеу Қоңыржай

2. Субтропиктік климаттық белдеуінің Африка материгінде алып жатқан аумағы оңтүстік және солтүстік шеткі бөлігі

3. Калахари, Виктория шөлдері орн.климаттық белдеу белгіленген сан 3

4. Бомбей, Дакар қалалары орналасқан климаттық белдеу белгіленген сан 6

5. 1.Оттава, Якутск қалалары орналасқан.

    2.Топырақтың тондануына байланысты батпақты жерлер көп

3. Аустралия материгінің көп бөлігін алып жатыр

4. Алжир Триполи қалалары орналасқан.

5. -89,20С тіркелген

6.Жазда ылғалды экваторлық, қыста құрғақ тропиктік Ауа массаларының ықпалында болады

7.Жауын шашын жыл бойы мол түседі Жауабы (1-F,2 – A, 3 – E,4B,5 – C,6 – G,7 - D)

 

 

 

 

 

 

Педагогика

  1. М. Чиксентмихайдың «Өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі зерігу
  2. Оқушылардың ой – пікірлерінде үлкен алшақтық болып, әрқайсысы өз шешімдерінде қалатын әңгіме түрі әңгіме – дебат
  3. Оқушылар әлемді түсіну үшін құрылымдар мен модельдерді игереді және құрылымы бар ортаа қатысады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі әлеуметтік – жағдаяттық тәсіл
  4. Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі кумулятивтік әңгіме
  5. Топ бәсекелестікте болып, ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрі 

әңгіме – дебат

  1. Әлеуметтік, танымдық және аффекттік компоненттер үйлесімі

 «Мен тұжырымдамасы»

  1. Сандық технологияны пайдалана отырып, ақпараттың орналасқан жерін анықтау, ақпаратты ұйымдастыру, түсіну, бағалау, және құру қабілеті

Ақпараттық сауаттылық

  1. Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, ақтаңдақтарды жоюдағы бағалау мақсаты оқудағы қиындықтарды анықтау
  2. Оқушыны бағалау үшін интерпретация үдерісін көрсетіңіз оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру
  3. Бағалау арқылы  оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі Оқушыларды өзін – өзі, өзара бағалауға араластыру
  4. Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Осы метафораның негізгі идеясы оқушылардың өзін – өзі бағалауын дамыту
  5. Оқу үшін бағалаудың мақсаты табысқа жетуге бағыт беру
  6. Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін сондай – ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі оқу үшін бағалау
  7. Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
  8. Дарынды және талантты балалардың өз білімін жетілдіру сипаттамасын көрсетіңіз олар өздерінің оқуларын реттей алады
  9. Мұғалімдер мен ересектерді түсініктеме беруге жетелеу дарынды және талантты оқушылардың қай сипаттамасына тән? табандылық таныту
  10. Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама олар өздерінің оқуларын реттей алады
  11. Ең үздік оқушыларды анықтаудаы күрделілікке деген сүйіспеншілік сенімді өлшемнің сипаттамасы (Фриман) қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады
  12. Дарынды және талантты оқушылардың табандылыққа қатысты сипаттамасы қойған сұрақтары тиянақты, нақты болады
  13. «Өзгелерден қарағанда өзінің оқуының қалай жүретінін жақсы білетін және оны реттей алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем өз білімін жетілдіру
  14. Бұл өлшемге сәйкес келетін балаларда ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатыны байқалады ш о ғ ы р л а н у 
  15. Топ мүшелерінің сабақты зерттеу барысында оқушылардың оқу үдерісін зерделеу мақсаты оқу сапасын арттыру
  16. Сабақты зерттеу тәсілінің бастапқы кезеңі Топ мүшелерінің бірлесіп сабақты егжей – тегжейлі жоспарлауы
  17. Сабақты зерттеу (Lesson study) кезеңдерінің бірі – «Әріптестерінің кеңесіне сүйеніп, мұғалімнің жеке өзі немесе топпен бірлесіп сабақтың мақсатын анықтауы мен дайындауы» Осыдан кейінгі кезеңді көрсетіңіз Сабақты зерттеу өткізу және Lesson study – ге қатысушылардың оны бақылауы
  18. Сабақты зерттеудің сипаттамалық ерекшеліктерінің бірі рефлексиялы
  19. Жапонияда сабақты зерттеу нәтижелері барлық мұғалімдер үшін жүйелі түрде жарияланады
  20. Сабақты зерттеу (Lesson study) үдерісінде топ мүшелері жоспарлаған зерттеу сабағын мұғалімдердің бірі жүргізеді.Осыдан кейінгі кезең Зерттеу сабағы туралы оқушылармен мұғалімдердің сұхбат жүргізуі
  21. Сабақты зерттеу тәсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мән беріледі  «Бақылаудағы» оқушылардың сабақта өтілетін материалды игеру
  22. Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тестілеуді қайталап өткізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз оқудағы қиындықтарды анықтау
  23. Сынақтан өткізу сұрағы бұл мәселе жөнінде тағы кім ө ойын айтады
5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.