Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » ПББ тест География сұрaқ-жaуaп 5-нұсқа аттестация

ПББ тест География сұрaқ-жaуaп 5-нұсқа аттестация

22 авг 2023, 11:31
240
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
  1. Гумбольт ғылыми тұрғыда негізін қалаған әдіс

Салыстырмалы-географиялық

  1. Алғаш рет элекр кесте Multiplan шықты

1982

  1. Замауни картографиялық анимациялар жақсы бейнеленеді

Ағыстарды

  1. Құрлық асты жер қартысының таулы жеріндегі қалыңдығы

70-80км

  1. Оңтүстік Америка Наска тақта қозғасыл әрекетінен пайда болған тау жүйесі 

Анд таулары 

  1. Мұхит едәуір қашықтықта орналасқан аймаққа тән климат

Континенттік

  1. Өзен құламасының өзеннің жалпы ұзындығына қатынасы

өзен еңістігі 

  1. 1875 жылы Э.Зюсстың ғылымға еңгізген ұғымы

Биосфера

  1. Д.Маккинер геосаяси үлгісіндегі Еуразия ортасының атауы:

Хартленд

  1. Елдің экспорттың кірісі және инвестиция көп бөлігін қалыптастыратын Қазақстан экономикасының «локомотивтері»

Мұнай-газ   өнеркәсіп

  1. Машина жасау саласындағы Дүние жүзінде аса ірі ұлтаралық бірлестіктер орналасқан елдер

Жапон, АҚШ, Германия

  1. Сандық картада берілетін құрылым ақпараты

Геодезиялық

  1. Аумақ оқып үйренудегі ГАЖ мәліметтерінің типтері

2 (кеңістіктік, сипаттамалық)

  1. Ең бай эко жүйе болып табылатын ылғалды тропиктік ормандары, қауіп төніп тұрған

Амазонка, Индонезия

  1. Шаруашылығы мен тұрғын халықты зерттеумен айналысатын сала

Әлеуметтік-экономикалық география

  1. Ерекше ұлт діни-мәдени көзқарастармен оқшау даму аймағы

Шығыс Азия жапония

  1. Өзара байланысқан және даму үстіндегі географиялық нысандар орналасқан аумақ

Геокеңістік

  1. А.Гумбольт жер шарында қабықтары заңдылықтарын зерттеуд қолданған әдіс:

Салыстырмалы

  1. 1998 жылы антиглобализмнің алғашқы ұйымы қайда болған

Франция

 

Контекст

Қазақстанның табиғи мұралары

  1. ЮНЕСКО-ның табиғи мұралры қорына тіркелген қорықтағы қоқиқаздар ұя салатын жер шарындағы ең солтүстік көл

Теңіз

  1. ЮНЕСКО-ның табиғи мұраларының ең көбі тірекелген мемлекет

Қытай

  1. Мензбир суыры жайра қорғалатын табиғи мұра номенациясысының нысаны:

Батыс Тянь Шань

  1. Юнеско тізіміне еңген Түркістан қаласындағы XIV-ғасыр соңында тұрғызылған архитектуралық   ғимараты:

Қожа Ахмет Яссауи

  1. Қазақстанның ЮНЕСКО Сарыарқа-Солт.Қазақстан жазықтарымен көлдері табиғи мұра номенациясының нысаны құрамына кірген қорық.

Қорғалжын

  1. Елдегі Халықтың Ұдайы өсу көрсеткіштерінің жиынтығы

Демографиялық жағдай

  1. Адамның орташа өмір жасы ұзақтығы жоғары аймақ

Батыс Еуропа

  1. Демографиялық дағдарыс орын алған аймақ

Еуропа дамыған елдері

  1. Дәстүрлі ұдайы өсу тән елдерге демографиялық жағдайы

Өмір жасы төмен

Адамның өмір жасы орташа

  1. Зейнетке шығу жасын ұзартуға мәжбүрлейтін демографиялық жағдай 

Егде адам саны көбейюі

30

 

Белгілі бір оқиғаның ықтималдығын анықтауға, бағалауға бағытталған 1964 ж негізі қаланған топтық сараптаманың ең кең тараған түрі Дельфи әдісі

 

Ең үлкен түбек? Арабия түбегі

 

Жер бетіндегі белгілі бір құбылыстың нысанында немесе ұқсас ағзалар қауымдастығының таралу аймағы Ареал

 

Мәтіндік –Балқаш көлі

1.Екіге бөліп жатыр- Сарыесік

2. Балқашқа құятын өзендер- Лепсі, Аягөз

3. Балқашпен шек-с  обл. Жамбыл,Алматы,  Қарағанды

4.Балқаштың гидр .режим ін бұзған – Іле өзенінде  СЭС салынуы

5.Балқаш көлі тұзының топырақ  каррозия жасауының салдары. Тыныс жолдары ауруларының көбеюі

Жетісу Алатауынан бастау алып Балқашқа құятын өзен / Лепсі

 

География арнаулы тілі»  кім айтты? В.П.Максаковский

 

Авиация шыгарудан жетекши ел Франция 

 

Африка материгінің өзені Конго

 

Картадағы математикалық формулалар мен геометриялық бейнелер көмегімен салынған бейнелер жиынтығы

Векторлық бейне

 

Қоныс аударушы капитализм елдері: Аустралия Одағы, Израиль, Жаңа Зеландия, Оңтүстік Африка Республикасы, Канада

 

Қазақстанның ЮНЕСКО тізіміндегі нысандары1.Қожа Ахмет Ясауи кесенесі.

2. Таңбалы тас петроглиф кешені.

3.Сарыарқа — Солтүстік Қазақстан даласы мен көлдері  

4.Жібек жолы бойындағы көне қалалар: Ақтөбе, Ақыртас, Қарамерген, Қойлық, Қостөбе, Құлан, Өрнек, Талғар.    

5.Батыс Тянь-Шань 

 

Азияның геосаяси жағдайы Оңт.Батыс Азияда араб-израиль жанжалы 50 жылдан бері жалғасып келеді.

1993ж Израиль мен Палестина келіссөзі

2003ж АҚШ бастамасымен Иракта демократия орнату.

Джамму және Кашмир штаттары үшін шегаралық жағдайы тұрақсыз елдер Үндістан мен Пәкістан

Оңт.Шығ.Азия әскери қақтығыстар Индонезия Филиппин Мяньма

Орт Азия Ресей Қытай Ислам әлемі АҚШ тың стратегиялық мүдделері тоғысқан ірі, маңызды аймақ

Ауғаныстан  заңсыз есірткі, қару жарақ

Қарулы жасақтардың өтуі, заңсыз есірткі, қару –жарақ саудасын жүргізу бойынша қауіпті ел  Ауғанстан

 

2012 ж 19 қаңтар или тамыз  Ядролық қару жарақтан бас тарту туралы самид қай қалада өтті Астана

 

Тарихи тұрғыда қазіргі және болашақтағы  ұрпақ мүддесі  үшін қоршаған ортаны сақтап қалу мақсатын көздейді / экологиялық құқық

  1. Ядролық клубқа мүше ел қытай
  2. АТТЕСАЦИЯ-2023 география пәні бойынша дайындық тест
  3. 1. Картамен жұмыс жасаудың негізгі әдістерінің бірі: картометрия
  4. 2.   Картометрия арқылы анықтауға болады: ұзындық, аудан, көлем
  5. 3. Карта, сызба, план бетіндегі ирек, иілген сызықтар бойымен қашықтықты анықтайтын құрал: курвиметр
  6. 4. Аудан өлшемін алу үшін қолданылатын құрал: планиметр
  7. 5. Карта бойынша аудан өлшемін алудың кең қолданылатын, ең қарапайым жолы: палетка әдісі
  8. 6. Электрондық карталар түрлері: векторлық, растрлық
  9. 7. Векторлық бейнелер: геометриялық бейнелер (нүкте, сызық, көпбұрыштар)
  10. 8. Растрлық бейнелер: жекелеген нүктелердің жиынтығынан тұрады
  11. 9. Геоинформатикабіріктіретін пәндер: география, информатика, автоматика
  12. 10. Геоинформатиканың негізгі мақсаты: географиялық ақпараттарды қазіргі заманғы технология көмегімен жинақтап, қайта өңдеп, қолдана білетін мамандарды дайындау
  13. 11. «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасының мақсаты: экономиканың цифрлық форматқа көшіру мақсатында
  14. 12. Қазақстан «Цифрлық экономикаға» көшу бойынша орны: 85 елдің – 50 орнында
  15. 13. ГАЖ дегеніміз: географиялық мәліметтер мен нысандарды тиімді жағдайда енгізу, сақтау, өңдеу, талдау, жаңарту, визуализация жасауды ұйымдастыратын бағдарламалар мен аппараттардың жиынтығы
  16. 14. ГАЖ мәліметтерінің типтері: кеңістіктік, сипаттамалық
  17. 15. ГАЖ жинақталатын бағдарламалар:ARC, INFO
  18. 16. Географиялық мәліметтер сақталатын бағдарлама: ARC
  19. 17. Сипаттамалық мәліметтер берілетін бағдарлама:INFO
  20. 18. ГАЖ атқаратын қызметтер: жинақтау, үлгілеу, талдау, шешім шығару
  21. 19. ГАЖ дамытудың ұтымды жолдары: ірі өндіріс орындары мен басқару құрылымдарында жергілікті қомпьютерлік жүйелерді құру, интернет жүйесінің дамуы
  22. 20. ГАЖ саласындағы ең сұранысқа ие болған бағдарлама:Microsoft Excel
  23. 21. Microsoft Excel бағдарламасын алғаш ойлап тапты: Даниэль Бриклин, Боб Фрэнкстон (1979ж)
  24. 22. Электрондық кесте жасай алатын бағдарлама:Multiplan (1982ж)
  25. 23. Excel-дің алғашқы нұсқасы шыққан жыл: 1985ж
  26. 24. Алғаш қолданысқа берілген жылы: 1987ж, қараша (АҚШ-та)
  27. 25. Ақпарат сөзінің мағынасы: түсіндіру, баяндау, мәлімет
  28. 26. Визуализациялау үшін қолданылатын әдістер: 3Д, 2Д өлшемді бедерлі карта, цифрлық анимациялар, көлемді бейнелер, диаграммалар жасау
  29. 27. Картодиаграмма әдісі:абсолюттік статистикалық мәліметтерді әкімшілік бөліну бірліктері бойынша картограмма түрінде көрсету
  30. 28. Диаграммалардың геометриялық пішіндер түрінде берілуі: шеңбер, квадрат, үшбұрыш, бесбұрыш
  31. 29. Картограмма әдісі деп: географиялық картада салыстырмалы статистикалық көрсеткіштердің нүкте және түс қанықтығы бір-біріне ажыратылатынын бояумен берілуі
  32. 30. Картограмма түрлері: фон құраушы, нүктелік
  33. 31. Фон құраушы: картограммадағы штрих немесе бояу түсінің қоюлануы, бір әкімшілік бөліну бірліктері бойынша көрсеткіш мәнінің жоғары екенін анықтайды
  34. 32. Нүктелік картограммада: кез келген құбылыс немесе нысанның көрсеткіш деңгейі нүктемен беріледі, әрбір нүкте мен нүктелердің топтамасы нысанның географиялық картадағы жиілігін немесе кездесу мүмкіндігін бейнелейді
  35. 33. ГАЖ қызметінің қолдану аясы:есеп жүргізу мен басқару ісін қажет ететін салаларда
  36. 34. Аумақтық пайдалану деңгейіне қарай ГАЖ жіктелуі: ғаламдық, ұлттық, региондық, жергілікті, муницпалды
  37. 35. ГАЖ-дың жүктелген міндетіне қарай бөлінуі: жер бетілік, экологиялық, геологиялық, теңіздік, оқу-танымдық

 

 

 

 

Мынау басқа чаттарда жүр АТТЕСТАЦИЯ-2023 

  1. география пәні бойынша сұрақтар
  2. 1. Зерттеу пәнін таңдаудың алгоритмі: пәнді анықтау, мақсаты мен міндеттерін нықтау, тақырыбын анықтау;
  3. 2. Зерттеу пәні: нысан, құбылыс пен үдерістің зерттелетін қырлары мен ерекшеліктері
  4. 3. Зерттеудің мақсаты: зерттеушінің жоба бойынша жүргізілетін жұмысының түпкі нәтижесі
  5. 4. Зерттеу міндеті: зерттеу мақсатына жету үшін жасалуы тиіс қадамдар
  6. 5. Географиялық мониторинг деңгейлері: ғаламдық, аймақтық, жергілікті
  7. 6. Мониторинг термині енгізілді: 1972ж, Стокгольм конференциясында
  8. 7. Ғаламдық деңгейде бақыланатын нысандар: озон қабаты, атмосфера, көміртек диоксиді, гидросфера, өсімдік және жануарлар дүниесі
  9. 8. Аймақтық деңгейде бақыланатын нысандар: қоршаған геоэкологиялық, табиғи-шаруашылық жағдайдарына зерттеу
  10. 9. Жергілікті деңгейде бақыланады: табиғи ортаның санитарлық-эпидемиологиялық және биоэкологиялық жағдайлары
  11. 10. Мониторинг әдістері: әуе-ғарыштық, жер беті
  12. 11. Ғарыштық мониторинг түрлері: атмосфераның әртүрлі деңгейіндегі температураға бақылау жасау, жер бедері өзгерістеріне бақылау жасау, атмосфера мен гидросфераның ластану түрлерін зерттеу, мұхиттардың температуралық режимі, тұздылығы және ағыстарға бақылау жасау, құрлықтағы су нысандары, орман алқаптары ауданының өзгерістерін бақылау, төтенше және қауіпті табиғи және антропогендік құбылыстарды зерттеу
  13. 12. Зерттеу ауданындағы мониторингтің артықшылығы: зерттеу нысаны туралы тұрақты түрде деректер жинау, оларды өңдеу арқылы болжамдар жасау
  14. 13. Қазақстандағы аса ірі мониторинг желісі: Казгидромет
  15. 14. Мониторинг: бақылау, болжау және қорғау мақсатында қоршаған ортаның жай-күйіне байқау жасау
  16. 15. Биоиндикация: табиғи ортаның сапасын ондағы тіршілік дүниесінің жай-күйіне қарап анықтау
  17. 16. Дешифровка: ғарыштық түсірілімдерді бажайлау негізінде талдау әдісі
  18. 17. Таулардағы «қызылдардың» пайда болуы: ғаламдық жылынудың әсері
  19. 18. Салыстыру әдісін алғаш негізін қалады: А.Гумбольт (ХІХғ)
  20. 19. Салыстыру әдістерін қолданды: Риттер
  21. 20. Салыстыру әдістерінің түрлері: синхронды, диахронды,баламалау
  22. 21. Синхронды салыстыру: біртекті нысандардың көрсеткіштері мен белгілерін бір уақыт кезеңінде салыстыру
  23. 22. Диахронды салыстыру: бір немесе бірнеше нысанның белгілері мен көрсеткіштерін әртүрлі уақыт кезеңдері бойынша салыстыру
  24. 23. Баламалау әдісі: басқа ғылым саласында жақсы зерттелген нәрсемен салыстыру негізінде балама табу арқылы зерттеу
  25. 24. Азия экономикасының адамға теңеуі: Азияның басы-Жапония, аяғы-Қытай мен Үндістан, қолдары – жаңа индустриялық елдер, мұнай эскпорттайтын елдер
  26. 25. Салыстыру нәтижесінде анықталады: ұқсастықтар мен ерекшеліктер
  27. 26. Статистикалық мәліметтер бойынша ең жоғары туу коэффиценті байқалған облыс: Маңғыстау (29,7‰)
  28. 27. Ең төмен көрсеткіш байқалды: Солтүстік Қазақстан облысында (12,9‰)
  29. 28. Математикалық «сандық революция» ене бастаған уақыт: ххғ ІІ-жартысында
  30. 29. Географияның математикалануының себептері: сандық деректер арқылы дәл сипатталады, географиялық қабық құбылыстарын сипаттауда нақты, қысқа «тілін» ұсынады, Жаңа деректер алып, қортынды жасауға болады, жаңа заңдылықтар ашылуы мүмкін
  31. 30. Теңгерім әдісі: кіріс пен шығыс арасындағы тәуелділіктерді есептеу арқылы талдау жасауға, болжауға мүмкіндік береді
  32. 31. Нақыт деректер негізінде құрастырылатын модель: таңбалы
  33. 32. Нысандарды сандық деректері бойынша топтастыру үшін қолданылады: рангтерге жіктеу әдісі
  34. 33. Рейтинг бойынша рангтер топтастырылады: жоғары, орташа, төмен
  35. 34. Сараптама әдісінің түрлері: жеке және топтық
  36. 35. Сараптама әдісі нысаны мен мақсатын қарай топтасады: географиялық, техникалық, экологиялық, медициналық
  37. 36. Жеке сараптама: сарапшылардың тәуелсіз көзқарасына негізделеді
  38. 37. Топтық сараптаманың ең кең тараған түрі: дельфи әдісі
  39. 38. Дельфи әдісі: 1964ж америкалық «РЭНД» корпорациясында негізделген
  40. 39. Дельфи әдісінің ерекшеліктері: көпдеңгейлілігі, жасырындылығы, сырттай жүргізуге болатындығы, салыстырамлы түрде әділдігі
  41. 40. Миға шабуыл әдісі: ұжымдық идеялардың генерациясы арқылы жүзеге асады
  42. 41. Миға шабуылды ұйымдастырудың түрлері: тікелей миға шабуыл, пікір алмасу, шығармашылық жұмыс, ынталандырушы бақылау
  43. 42. Тікелей миға шабуыл: көптеген сарапшылардың көзқарастарын ұсынуы арқылы идеялар жинаутау
  44. 43. Пікір алмасу: саны шектеулі жеке сарапшылардың қатысуымен жүргізіледі
  45. 44. Шығармашылық жұмыс: жетекші сарапшының басқаруымен тапсырмалар орындау
  46. 45. Ынталандырушы бақылау: рәбір сарапшының өзіндік сценарий ұсынуы
  47. 46. Аудандастыру әдісінің негізі қалыптасқан уақыт: ХҮІІІғ соңы, ХІХғ басы
  48. 47. Географиялық аудандастырудың басты мақсаты: өзіндік белгілер жиынтығы бар аумақтық жүйелерді анықтап, кеңістіктегі шегараларын белгілеу, сипаттау
  49. 48. Аудандастыруда ажыратылатын ареалдар тобы: біртекті ареал, торапты ареалдар
  50. 49. Физикалық географияда табиғи жүйелерді аудандастырудың екі негізгі әдісі: жетекші фактор әдісі, беттестіру әдісі
  51. 50. Жетекші фактор әдісі қолданылады: ірі аймақтарды жіктеуде (қазақстанның физикалық географиялық аймақтары)
  52. 51. Беттестіру әдісі қолданылады: ірі және кішігірім аудандастыру бірліктерін жіктеуде қолданылады (Шығыс Еуропа-Каспий маңы, Жайық-Жем үстірті, Жалпы Сырт)
  53. 52. Аудандастыру әдістері арқылы анықталады: аудан, провинция, облыс, аймақ
  54. 53. Экономикалық және әлеуметтік географияда аудандастырудың негізгі екі әдісі қолданылады: сапалық талдау, сандық тәсілдеме
  55. АТТЕСАЦИЯ-2023
  56. География пәні бойынша дайындық сұрақтары
  57. 1. Адамзат қоғамы дамуындағы шиеленіскен уақыт: ХХғ
  58. 2. Ғаламдық мәселелердің ауқымы: дүниежүзін, бүкіл адамзатты қамтиды;
  59. 3. Ғаламдық мәселелердің маңыздылығы: адамзаттың қазіргісі мен болашағына қауіп төндіруіне байланысты барлық елдер үшін өзекті болады;
  60. 4. Ғаламдық мәселелердің шешімінің күрделі болуы: шешімі бірігіп күш жұмсауды барлық мемлекеттер мен халықтардың біріккен әрекетін қажет етеді
  61. 5. Адамзаттың ғаламдық проблемалары: бейбітшілікті сақтау, азық-түлік, экологиялық, энергия және шикізат, демографиялық, дүниежүзілік мұхитты игеру;
  62. 6. Ғаламдық мәселелерді күшейтетін факторлар: қару түрлерін жасау, адамның шаруашылық әрекеті, елдер арасындағы даму деңгейлерінің алшақтықтың ұлғаюы, сарқылатын ресурстардың азаюы
  63. 7. Ғаламдық мәселелер ішінде бірінші кезеккке қоямыз: бейбітшілікті сақтау
  64. 8. Шамамен болған соғыстар саны: 14 мыңдай
  65. 9. Нәтижесінде қайтқан адамдар саны: 3 млрд-тан астам
  66. 10. Бірінші дүниежүзілік соғыс нәтижесіндегі адам шығыны: 20 млн адам;
  67. 11. Екінші дүниежүзілік соғыс нәтижесіндегі адам шығыны: 50 млн адам
  68. 12. Ядролық қарудан өз еркімен бас тартқан бірден-бір ел: Қазақстан Республикасы
  69. 13. Қазіргі кездегі әлемдік қару-жарақ саудасының көлемі: жылына шамамен 70 млрд
  70. 14. Дүниежүзінде әскери бюджеті ең үлкен ел: АҚШ
  71. 15. Милитаризм: елдің әскери қуатын арттыруға бағытталған біртұтас жүйе
  72. 16. Әскери өндірістің дамуы жөнінен әлемде ғылыми-өндірістік әлеуеті жоғары ел: Ресей
  73. 17. Конверсия: әскери өндірісті күнделікті адам тұрмысына қажетті өнімдер жасауға кқшіру
  74. 18. Лаңкестікке қарсы комитет құрылған жыл: 2001ж, 11 қыркүйегінен кейін
  75. 19. Ғаламдық лаңкестікке қарсы стратегия қабылданды: 2006, 8 қыркүйек (БҰҰ Бас Ассамблеясы)
  76. 20. Қазіргі таңда АЭС бар елдер саны: 32
  77. 21. АЭС-ке тиесілі энергия мөлшері: 11%
  78. 22. Жер шарындағы халық саны: 7,6 млрд
  79. 23. Халық санының дамушы елдерде өте жылдам қарқынмен өсуі туындатып отырған мәселелер: өңделетін жер көлемінің азаюы, азық-түлік тапшылығы
  80. 24. Халық санының артуы нәтижесінде азық-түліктің жетіспеушілігін туғызады деп тұжырымдады: Т.Мальтус
  81. 25. Халықтың табиғи өсуі жоғары аймақтар: Африка мен Азия
  82. 26. Халықтың табиғи өсуін арттыруды қолдайтын саясат жүргізетін елдер саны: 20
  83. 27. Халық санының өсуін тежейтін елдер саны: 85
  84. 28. Азық-түлік өнімдерін экспортқа шығаратын елдер: АҚШ, Канада, Аустралия, ЕО құрамындағы кейбір елдер, Финляндия, Венгрия
  85. 29. Азық-түлік жетіспейтін, бірақ сатып алуға мүмкіндігі бар ел: Жапония
  86. 30. Азық-түлік өндірісі жергілікті сұранысты әрең қамтамасыз ететін елдер: Қытай, Үндістан, Оңтүстік Америка елдері
  87. 31. Азық-түлік жетіспейді, бірақ өзін-өзі қамтамасыз ету үшін су және жер ресурстарын қарқынды игеріп жатырған елдер: Египет, Индонезия, Пәкістан, Филиппин
  88. 32. Жан басына шаққанда азық-түлікпен қамтамасыз етілу жағдайы төмен елдер: Африканың Сахарадан оңтүстікке қарай орналасқан дамушы елдері
  89. 33. Халық санының артуы аумақтың ресурстық мүмкіндігінен жоғары болуы себепті азық-түлік дағдарысы басталған елдер: Гаити, Непал, Сальвадор
  90. 34. Жер шарындағы азық-түліктің жетіспеушілігінен зардап шегіп отырған елдер саны: 1 млрд астам
  91. 35. Тіршілікке қажетті энергияның 70%-ын жүгері өнімдерінен алатын ел: Гватемала
  92. 36. Тропиктік Африка елдері көбірек пайдаланатын тамыржемістілер: ямс, маниок, батат
  93. 37. Ғаламдық азық-түлік мәселесіне әсер ететін факторлар: ФГ жағдай, халықтың орналасуы, көлік, байланыс құралдарының дамуы, саяси жағдай, экономика мен сауда қатынастары
  94. 38. Мұхит өнімдері азық-түліктің қанша пайызын толықтырады: 2%
  95. 39. Дүниежүзілік мұхиттың ерекшеліктері: атмосфераны оттегімен байытады, адамдарды құнарлы , пайдалы азық-түлікпен қамтамасыз етеді, арзан, тиімді көлік түрімен елдерді байланыстырады
  96. 40. Дүниежүзілік мұхиттың биологиялық қорларына деген сұранысты көбейткен фактор: ғаламдық азық-түлік мәселесі
  97. 41. Қос жақтаулы бақалшатылар-устрицалар көп өсіретін ел: Франция
  98. 42. Өнеркәсіптік портты кешендерде дамып отырған өнеркәсіп салалары: кеме жасау, мұнай өңдеу, мұнай-химия, металлургия
  99. 43. Мұхит халқының саны: 3 млн
  100. 44. Атлантаралық кабельдің тұңғыш жобасын кім, қашан салы: 1843ж, Смауил Морзе
  101. 45. Дүниежүзілік мұнайдың теңіз қайраңдарынан өндірілетін пайыздық үлесі: 1/3
  102. 46. Теңіз шаруашылығына кіреді: өнеркәсіп, энергетика, балық аулау, көлік, сауда, тынығу мен туризм
  103. 47. Теңіз шаруашылығында жұмыс жасайтындар саны: 100 млн астам адам
  104. 48. Дүниежүзілік мұхит суларын ластау түрлері: 4
  105. 49. Олар: мұнай өндіру, мұнайды тасымалдау, өнеркәсіп орындары қолданған суларды қайта пайдалануы, ауылшаруашылығында пайдаланып, химиялық қалдықтармен ластау, раидоактивті қалдықтардың көмілуі
  106. 50. Бүгінгі таңда мұнай қалдықтарымен өте қатты ластанған аймақтар: Солтүстік, Балтық, Кариб, Жерорта теңіздері, Парсы шығанағы
  107. 51. Лас суларды әкелетін өзендер: Рейн, Дунай, Миссисипи, Еділ, Днепр, Днестр, Ніл, Ганг
  108. 52. Жерорта теңізі жағалауында тұратын ел саны: 20-ға жуық (130 млн астам халық, 260 порт)
  109. 53. БҰҰ-ның теңіз құқығы жөнінде «теңіздер хартиясы» қабылданған жыл: 1982
  110. 54. Глобалистика: ғаламдық мәселелерді зерттеумен айналысатын ғылым саласы
  111. 55. Глобалистиканың девизі: ғаламдық тұрғыда ойлау – жергілікті жерде әрекет ету
  112. 56. Геоглобалистиканың пайда болу факторлары: ғаламдық мәселелер географиямен байланысты, аймақтық ерекшеліктерін көрсетеді, қоғам мен табиғат арасындағы күрделі мәселелерді кешенді зерттейді
  113. 57. Геоглобалистиканың зерттеу бағыттары: кешенді аумақтық зерттеулер, география мазмұнының байытылуы, салалық зерттеулер, деңгейлік зерттеулер, ғылымдар тоғысындағы зерттеулер
5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.