Coздaть aкaунт
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Дене шынықтыру ПББ тест сұрaқ-жaуaп 3-нұсқа нкт аттестация шпор

Дене шынықтыру ПББ тест сұрaқ-жaуaп 3-нұсқа нкт аттестация шпор

22 авг 2023, 10:04
314
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

3-4 жастағы балалар жүктемесінің жоғарғы, тиімді шегі қанша болуы керек? Ж: 130- 140 соғу/ мин

5- сыныптан бастап дене тәрбиесі сабақтары қыздар мен ұлдар арасында бөлек жүргізілуі керек» деген ҚР Білім және ғылым министірлігінің қай жылы, қай айда, қандай бұйрықпен шықты? Ж: 21 маусым, 2002ж. № 506 бұйрықпен

5-7 жастағы балалар жүктемесінің жоғарғы, тиімді шегі қанша болуы керек? Ж: 140- 150 соғу/ мин

Адам ағзасына әсер етуі жағынан қандай жүктемені жүрек соғу жиілігіне байланысты үлкен деп атаймыз? Ж: 156-175 соғу/мин

Адамды қозғалысқа үйретуге, қозғалыс шеберлігі мен дағдысын қалыптастыруға ең қолайлы кезең: Ж: мектеп жасы

Адамның дене қуаты дайындығының дамуын сипаттайтын көрсеткіштер?Ж: дене бітімі, денсаулығы және дене қуаты дамуы

Адамның қызметіне/мамандығына, айналысқан спорт түріне/көмектесетін қозғалыстарға нақты талаптар қоятын арнайы дайындау процессі қалай аталады?Ж: арнайы дене қуаты дайындығы

Аз кешенді ауыл мектебіндегі дене тәрбиесінің әдістемесі? Ж: екі- үш сынып оқушыларына бірдей жаттығулар беріледі

Аз кешенді мектептер деп, қандай мектептерді атаймыз? Ж: сыныптағы бала санының толмауы, аз болуы

Алдын ала есепке алу кезеңінде жүргізілетін жұмыстар: Ж: оқушының жеке құжаты, ата-анамен әңгіме, дәрігерлік бақылауға қатысу

Арнайы медициналық тобында дене тәрбиесі сабағы аптасына неше рет жүргізіледі?Ж:3 рет

Арнайы медициналық тобында, дайындық кезіңде дене тәрбиесі сабағының ұзақтығы қанша уақытқа созылады? Ж: 35 минут

Арнайы медициналық тобында, негізгі кезеңде дене тәрбиесі сабағының ұзақтығы қанша уақытқа созылады? Ж: 45 минут

Аудандарда спорт түрлерінің бағыттары бойынша қандай спорт мектептері жұмыс істейді? Ж: арнайы және кешенді

Әрсабақтық оқу жоспарын жазудың неше нұсқасы бар? Ж: екі нұсқасы

Бала ағзасының жан- жақты дамуына әсер ететін негізгі тәрбиенің түрін атаңыз: Ж: дене тәрбиесі

Балалардың белгілі бір спорт түрімен айналысуға бағыттаудың бірінші іріктеу кезеңі мына жаста жүргізіледі: Ж: мектептің дене тәрбиесі мұғалімдері

Баланын спорт түріне бейімділігін деңгейін анықтайтын кешенді шара: Ж: баланың дене дамуы мен спорт түріндегі сынақтар көрсеткіштері

Бастауыш сынып мұғалімдерінің міндеті Ж: Балаларды тұрақты дене тәрбиесі мен спортпен айналысуға қызығушылығын арттыру, ынтасын ояту

Бастауыш сынып оқушыларына негізгі үйрететін жаттығулар түрлері қандай болуы керек? Ж: жүру, жүгіру, ойын, жарыс

Бастауыш сыныптарда ең алдымен қандай дене қуаты қасиеттерін дамыту қажет?Ж: ептілік, икемділік


 

Бастауыш сыныптардағы дене тәрбиесі сабақтарында мына міндетті шешуге көп көңіл бөлінеді? Ж: денсаулықты арттыру

Бастауышщ сынып жасындағы оқушылардың дене тәрбиесі қандай міндеттерді орындайды? Ж: денсаулықты ңығайту, шынықтыру, жан- жақты дене дамуына

көмектесу, жалпантабандылықты алдын алу, бала ағзасының жағымсыз сыртқы орта әсеріне қарсылық күшін қалыптастыру

Белгілі бір қозғалыс әрекетіне арналған төзімділікті қалай аталады? Ж: арнайы төзімділік

Биологиялық белгілеріне байланысты мектепке дейінгі балалардың жастары неше кезеңдерге бөлінеді? Ж: 4

Біз жүктемені бірқалыпты, тұрақты көтергіміз келсе, төмендегі жүктеме жоғарлатудың қай түрін таңдап алуымыз керек? Ж: баспалдақ

Білім беру мақсаты бойынша жаттығулар қалай топталады? Ж: спорттық, туристтік және ойын

Бір бірінен міндеттері өзгеше және үйрету әдістерінің өздеріне ғана тән ерекшеліктері бар, кез келген қозғалыс әрекеттерін үйрету үрдісі ... кезеңнен тұрады. Ж: төрт

кезеңнен

Бір сабақтың ізін екінші сабақтың әсері басып жататын дене тәрбиесі үрдісінің

маңыздылығын дәлелдейтін қағида қалай аталады? Ж: саналылық және белсенділік қағидасы

Ғалымдар пайымдауы бойынша оқушылардың бір апталық қимыл белсенділіктері қанша сағат болуы керек? Ж: 14-21 сағат

Ғалымдардың зерттеулері бойынша ересек, қызмет ететін адамдардың бір жетілік қозғалыс белсенділігі неше сағат болуы керек? Ж: 6- 10 сағат

Дағды қандай жағдайда бұзылады? Ж: қате орындаса

Демалыс лагерлері өздерінің жұмыстарын қай кезде атқарады? Ж: жаз айларында, 24 күн ұзақтығында, үш ай

Дене жаттығуларын орындау тек қана қимыл-әрекет пе? Ж: ол адам ағзасындағы психологиялық, физиологиялық, биохимиялық, педагогикалық үрдістер

Дене қуаты қасиеті ептілікті дамыту үшін орындау керек: Ж: жаңа дене тәрбиесі жаттығуларын

Дене қуатының дайындығының нәтижесі ол? Ж: дене қуаты дайындалған

Дене қуатының реабилитациясы дегеніміз?Ж: адам ағзасының ауырған мүшесін жаттығулар көмегімен қалпына келтіру

Дене мәдениеті жүйесінің бағдарлама- нормативті негізіне жататындар? Ж: бағдарлама, Президенттік сынама, спорттық классификация

Дене мәдениеті жүйесінің негіздері не? Ж: ғылыми-әдістемелік, бағдарлама- нормативтік, заң- құқықтық және ұйымдастыру негіздері

Дене мәдениетінің бөлімдерін көрсетіңіз? Ж: спорт, дене тәрбиесі, көпшілік спорт, гигиена

Дене мәдениетінің қызметтері қандай бөлімдерге бөлінеді? Ж: арнайы және жалпы Дене тәрбиесі білімінің негізгі мазмұны не деп ойлайсыз? Ж: өмірге керек қимыл ептілігі мен дағдысын қалыптастыру, дене мәдениеті саласында білім беру

Дене тәрбиесі жаттығулары дегеніміз не? Ж: қозғалыс ептілігі мен дағдысын қалыптастыруға бағытталдған қозғалыс әрәкеттері


 

Дене тәрбиесі қоғамдағы еңбекті ғылыми ұйымдастыруға кіргізудегі негізгі мақсат? Ж: жұмысшылардың ден-саулықтарын нығайту, дене қуатын үйлесімді, жан-жақты дамыту арқылы еңбек өнімділігін арттыру

Дене тәрбиесі мұғалімдерінің денсаулығы әлсіз оқушылармен жұмыс нәтижесі қандай көрсеткіштермен бөлінеді? Ж: келесі топқа өтуінен

Дене тәрбиесі мұғалімінің сабақ кезінде беретін негізгі білімі: Ж: іс- тәжірибелік білім беру

Дене тәрбиесі міндеттерін орындау үшін төмендегі көрсетілген қандай дене тәрбиесі жаттығғуларын қолдануға болады? Ж: негізгі гимнастика, қозғалмалы ойындар, спорттық түрі жаттығуларының қарапайым түрлері

Дене тәрбиесі сабағы барысында төзімділікті арттыруға арналған жаттығуларды мынандай уақыттарда орындаған дұрыс: Ж: дайындық бөлімінің сонында

Дене тәрбиесі сабағы кезінде ағзаның жұмыс қабілеттігі жүктеме әсер ету арқылы өзгереді. Сабақтың қайсы бөлімінде жұмыс қабілеттілік аздап қана жоғарылап немесе төмендеп, негізінде қалыпты жағдайда болады? Ж: арнайы

Дене тәрбиесі сабағы кезінеде ағзаның жұмыс қабілеттілігі жүктеме әсер ету арқылы өзгереді. Сабақтың қайсы бөлімінде жұмыс қабілеттілік аздап қана жоғарылап немесе төмендеп, негізінде қалыпты жағдайда болады?Ж: кіріспе

Дене тәрбиесі сабағын педагогикалық талдау тәсілдері қандай? Ж: жүргізілген сабақты жазып отыру және гистограмма арқылы

Дене тәрбиесі сабағында хаттама жүргізіп бір оқушының әрекеттерін тіркеу арқылы нені анықтаймыз? Ж: сабақтың жалпы тығыздығын

Дене тәрбиесі сабағында хаттама жүргізіп бір оқушының әрекеттерін тіркеу, ЖСЖ өлшеу, тіркеу арқылы нені анықтаймыз? Ж: сабақтың жүктеме мөлшерін

Дене тәрбиесі сабағының жүктеме мөлшерін қалай анықтайдымыз? Ж: оқушының ЖСЖ сабақ кезінде 3 минут сайын өлшеу арқылы

Дене тәрбиесі сабағының қандай түрлерін білесіз? Ж: оқу, жаттықтыру, бақылау Дене тәрбиесі сабағының құрылысы: Ж: кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдер Дене тәрбиесі сабағының мазмұны: Ж: сабақ кезіндегі дене тәрбиесі жаттығулары

құрамы, оқушылардың іс- әрекеттері, мұғалімнің қызмет әрекеттері, жаттығушылардың ағзасында болып жатқан физиологиялық- психологиялық әртүрлі үрдістер

Дене тәрбиесі сабағының негізгі бөлімінде алдымен Ж: жаңа қимыл әрекеттер мен оның элементтерін үйренеміз

Дене тәрбиесі сабақтары қандай бөлімдерден тұрады? Ж: кіріспе, негізгі, қорытынды

Дене тәрбиесі сабақтарын денсаулықтары әлсіз оқушылармен өткізгенде шаршаудың сыртқы белгілері бойынша қандай шаршау дәрежелері болады? Ж: жеңіл, орташа, үлкен

Дене тәрбиесі сабақтарының негізгі мақсаттары: Ж: жаңа қозғалыстарға үйрету, меңгерілген қозғалыстарды жетілдіру, дене қуаты қасиеттерін тәрбиелеу

Дене тәрбиесі саласында барлық жоспарлауға байланысты жұмыс құжаттарын мұғалімдер жасайды, сонда қандай ресми мемлекеттік құжатқа сүйенеді? Ж: білім беретін мекеменің оқу жоспары мен мемлекеттік оқу бағдарламасына

Дене тәрбиесінде даралық қағидасын қолдану қалай жүргізіледі? Ж: оқушылардың жеке бас ерекшеліктерін ескеру арқылы

Дене тәрбиесіндегі педагогикалық бақылау және талдау: Ж: сабақ тығыздығын, жүктеме мөлшерін анықтау, педагогикалық талдау жасау


 

Дене тәрбиесінің арнайы әдістеріне жататындар? Ж: қатаң шектелген жаттығулар, ойын және жарыс әдістері

Дене тәрбиесінің әдістері дегеніміз не? Ж: жаттығуды дұрыс орындау

Дене тәрбиесінің білікті мамандарын дайындайтын мемлекеттік орын? Ж: ғылым және білім министрлігінің қарауындағы орындар

Дене тәрбиесінің еңбек немесе басқа қызметтерге бағытталған қолданбалылығын көрсететін ұғымды көрсетіңіз? Ж: дене қуаты дайындығы

Дене тәрбиесінің жалпы әдістері Ж: көрнекілік және сөз қолдану

Дене тәрбиесінің қоғамда пайда болуының негізгі көзі не екенін көрсетіңіз? Ж:адамның өмір сүруі үшін керек әрекеттерге жаттығулар жасау арқылы қимыл әрекеттерді көптеген рет қайталап үйрену арқылы жете алатынын олардың түсінуі

Дене тәрбиесінің қосымша амалдары? Ж: гигиеналық факторлар

Дене тәрбиесінің қосымша амалы гигиеналық факторлар кезіндегі дене тәрбиесі

үдерісіне кіретін тәсілдерге не жатады? Ж: жүгіру кезінде арнайы тамақ беру, жаттығу кезінде жайлы жағдай туғызу, ағзаны тез қалпына келтіру тәсілдері

Дене тәрбиесінің қосымша амалы табиғаттың табиғи күштеріне не жатады? Ж: күннің қызуы, судың, ауаның температурасы, атмосфераның қысымы

Дене тәрбиесінің негізгі амалы болып табылады? Ж: дене жаттығулары

Дене шынықтыру және спорт пәнін оқыту әдіснамасы пәнінде кездесетін негізгі түсінік? Ж: дене мәдениеті

Денелері дұрыс дамыған балалардың................ жақсы болады: Ж: дене қуаты

көрсеткіштері де

Денсаулықтары аздап қана нашарлаған, дене қуаты дайындығы төмен мына топқа жатқызамыз Ж: дайындық тобы

Денсаулықтары аздап қана нашарлаған, дене қуаты дайындығы төмен студенттерді мына топқа жатқызамыз: Ж: дайындық тобы

Денсаулықтары әлсіз, нашар, созылмалы ауырулармен ауыратын ЖОО- ның студенттерін мына топқа жатқызамыз: Ж: арнайы медициналық топ

Денсаулықтары әлсіз, нашар, созылмалы ауырулармен ауыратын мектеп оқушыларын мына медициналық топқа жатқызамыз Ж: арнайы медициналық топ Денсаулықтарында ауытқулары жоқ, дене дайындық деңгейлері жоғары оқушыларды мына топқа жатқызамыз: Ж: негізгі медициналық топ

Денсаулықтарында ауытқулары жоқ, дене дайындық деңгейлері жоғары студенттерді мына топқа жатқызамыз: Ж: негізгі медициналық топ

Ептілікті, координациялық қабілеттілікті тәрбиелеу және дамытып- жетілдіру мақсатында орындалатын жаттығуларды сабақтың мына кезендерінде орындаған дұрыс: Ж: негізгі бөлімінің екінші жартысында

Ересек 30- 39 жастағы адам орта қарқынды жүктемемен жұмыс істегенде жүрек соғу жиілігі қандай болуы керек? Ж: 140- 160 соғу/ мин

Ересек адамдарды сауықтыру бағытында қандай дене жаттығулары

қолданылады?Ж: сауықтыру жүрісі, жүгіру, суға жүзу, шаңғы, велосипед тебу, аэробика Ересек адамдардың жүректері қандай мөлшерде жұмыс істесе қызметі дұрыс деп есептеуге болады? Ж: 65- тен төмен соғу/ минут- жақсы, 65- 75 қанағаттандырарлық Ересек және үлкен жастағы адамдармен жұмыс істегенде жүктеме қарқындылығының жоғары шегін (ЖСЖ-нің) анықтау формуласы: Ж: 220— адамның жасы х 0,7


 

Ересек, үлкен жастағы адамдардың жас кезеңдерін көрсетіңіз Ж: жастық, ересек, орта, үлкен, қарттық және ұзақ өмір сүрушілер

Жақындататын» жаттығулар жаттықтыру үрдісінде мынандай бағыттарда қолданылады? Ж: қозғалыс техникасын меңгеруде

Жалпы білім беретін мектепте дене тәрбиесінің бағдарламасы бойынша жылына қанша сағат беріледі? Ж: 102 сағат

Жалпы білім беретін мектептердегі дене тәрбиесі бағдарламасын кімдер жасайды?Ж: дене тәрбиесі мұғалімі

Жалпы білім беретін мектептердегі дене тәрбиесі сабағында қандай міндеттер шешілетінін көрсетіңіз: Ж: денсаулықты ңығайту, білім беру, тәрбиелеу міндеттері Жалпы білім беретін мектептердегі дене тәрбиесі сабағының негізгі бөлімінің

ұзақтығын көрсетіңіз: Ж: 28-30 мин

Жалпы білім беретін мектептердегі дене тәрбиесінің қорытынды бөлімінің ұзақтығын көрсетіңіз: Ж: 3-5 мин

Жалпы білім беру мектептерінде дене тәрбиесі бағдарламасы мен оқу жоспарын дайындайтын: Ж: дене тәрбиесінің мұғалімі

Жалпы білім беру мектептеріндегі дене тәрбиесін жоспарлаудын негізгі құжаттарын дайындаудың дұрыс кезектесуін көрсетіңіз? Ж: оқу үрдісінің жылдық жоспар графигі- тоқсандық оқу жоспары- жылдық жоспар графигі

Жалпы төзімділік және аэробты мүмкіншілік дамыту үшін дене тәрбиесі жаттығуларын мынандай Ж.С.Ж. орындау қажет: Ж: 156-175 соғу/ мин

Жаңа жаттығуларды үйрету кезінде қандай әдіс қолдану керек? Ж: толық үйрету Жаңа, күрделі қозғалыс әрекеттерді меңгерудегі қолданылатын негізгі әдіс: Ж: бірқалыпты- қайталау әдісі

Жарыс әдісі дегеніміз? Ж: жаттығуларды бәсеке, жарыс түрінде орындау Жарыс жаттығуларының анықтамасы: Ж: жарыс кезінде орындалатын негізгі жаттығулар

Жарыс мәлімдемесін бекітетін адам Ж: жарыс өткізетін мекеменің басшысы

Жарыс мәлімдемесінің бөлімдері Ж: 7

Жарыс өткізу кезінде бапкердің төрешілерге жазатын наразылық құжаты: Ж: шағым хат

Жарыс өткізу кезінде сүйенетін негізгі құжат: Ж: жарыс ережесі

Жарыс өткізу, есептеу түрлері, жүйелері: Ж: шығып қалу, айналмалы, аралас Жарыс сұранысында болуы керек мәліметтер Ж: аты- жөні, туылған жылы, спорт дәрежесі, дәрігердің рұқсаты, басшының қолы

Жарыстың құжаттарын жинап, бас төрешінің есебін жасайтын төреші Ж: жарыс өткізген мекеменің жауапты қызметкері

Жарыстың хаттамасын бекітіп, қол қоятын төреші, басқарушы адам: Ж: бас төреші мен бас хатшы

Жас және ересек жастардағы адамдардың дене жаттығуларымен аптасына неше рет айналысқандары дұрыс екенін көрсетіңіз Ж: 3-4 сабақ

Жаттығудың техникасы дегеніміз не? Ж: жаттығудың бөлшектері

Жаттығуларды қайталап орындау барысында жұмыс қабілеттілігінің толық

бастапқы кезеңге түскенге дейінгі демалыс аралығы былай аталады? Ж: толық Жаттығуларды шатастырмай дұрыс қолдану үшін оларды неше топқа бөлеміз? Ж: төрт


 

Жаттығулардың жаттықтыру әсерлері қандай кезеңдер арқылы орындалады? Ж: тез, із және бейімделу әсерлері арқылы

Жаттықтыру жүктемесінің көлемі» - деген түсінік нені көрсетеді? Ж: орындалған жұмыстың сан жиынтығына

Жаттықтыру жүктемесінің көлемі»- деген түсінік нені көрсетеді? Ж: Жаттықтыру жұмыстары көлеменің жиынтық деңгейінің уақыт қатынасына

Жаттықтырудың жарыс кезеңінің орта циклдері: Ж: жарыс алдындағы, қалпына келу Жоғарғы сынып оқушылардың дене тәрбиесі қандай міндеттерді орындайды? Ж: денені мақсатты түрде жан- жақты, үйлесімді дамыту, дене тәрбиесі жаттығуларын, гигиеналық және сыртқы орта әсерлерін денсаулықты ңығайтуға қолдану іскерлігін,

қобалжуға қарсылық мүмкіншіліктерін қалыптастыру

Жоғарғы сынып оқушылары қандай негізгі базалық спорт түрлерін меңгеруі қажет?Ж: жеңіл атлетика, гимнастика, спорттық ойындар, шаңғы спорты, суда жүзу Жоғарғы сынып оқушыларында дене тәрбиесі сабақтарында қандай әдістер

қолданылады? Ж: жаттықтыру түрінде, жарыс әдістері

Жоғарғы сынып оқушыларының қандай қасиеттерін қалыптастырып дамыту керек? Ж: жүйелі түрде спортпен айналысуды, өнегелілік, көпшілдік, өмірге көзқарас,

өзін- өзі бағалау қасиеттерін қалыптастырып, шыдамдылық, сабырлық қасиеттерді дамыту Жоғарғы, арнайы оқу орнындағы дене тәрбиесі жұмыстарының негізгі түрі? Ж: дене тәрбиесі сабағы

Жоғарғы, арнайы орта оқу орындарының студенттері спорт үйірмелеріне қатысса дене тәрбиесі сабақтарынан босатыла ма? Ж: иә, сынақтар тапсыруға ғана келеді Жоғары жетістіктер спорты жұмыстарына жауап беретін министрлік? Ж: спорт және туризм министрлігі

Жоғары қозғалыс шеберлігінің негізгі ерекшеліктері: Ж: жетілдірілген қозғалысты барлық өмір жағдайларында қолдану шеберлігі

ЖОО- ғы дене тәрбиесі жұмыстарын қандай кафедра ұйымдастырады? Ж: дене мәдениеті және кафедрасы

ЖОО- ның мемлекеттік бағдарламасы қандай бөлімдерге бөлінген? Ж: теориялық және іс- тәжірибелік бөлім

Жүйелелік қағидасындағы ағзаның жұмыс істеп шаршауы мен қалыпқа келуі неше кезеңге бөлінеді? Ж: 4

Жүктеме дегеніміз не? Ж: ағзаға дене жаттығуларымен әсер ету, күш түсіру Жүктеменің қандай көрсеткіштерін білесіз? Ж: тыныс алу көлемі және жүрек соғу жиілігі

Жүктеменің ішкі қарқындылығы көрсетеді? Ж: жүрек соғу жиілігін

Жүрек- қан тамыры мен тыныс алу жүйесінің қызметтерінің бұзылуы кезінде мынандай сипаттағы дене тәрбиесі жаттығуларын қолдану қажет: Ж: аэробтағы сипаттағы

Жүрек тамыр жүйесінің функционалдық (қызметтік) мүмкіншіліктерін дамыту мақсатында жүктемені шамалауда жүрек соғысының көрсеткіші мына мөлшерден кем болмауы қажет? Ж: 130 соғ/мин

Жүрек тамыр жүйесінің функционалдық (қызыметтік) мүмкіншіліктерін дамыту мақсатында жүктемені шамалауда жүрек соғысының көрсеткіші мына мөлшерден кем болмауы қажет: Ж: 130 соғ/мин

Жылдамдық қабілеттілігін дамытудағы ең тиімді жас кезеңі: Ж: 11-13 дейін


 

Жылдық жаттықтыру үрдісінің дайындық кезеңінің арнайы дайындық бөлімінің орта циклдері Ж: тексеру, дайындау, шыңдау

Жылдық жаттықтыру үрдісінің дайындық кезеңінің жалпы дайындық бөліміне қандай орта циклдер кіреді? Ж: тарту және базалық

Келесі қайталанар күш түсіру спортшы ағзасының жұмыс қабілеттілігінің бастапқы қалпына келмеген кезінде берілсе ол қандай тынығу аралығы деп аталады? Ж: қатаң Көпшілік- сауықтыру және спорттық жұмыстарға, жарыстар өткізуге ЖОО- ның қандай құрылымы жауап береді? Ж: студенттер және оқытушылар кәсіподағы

Көпшілік спорт жұмыстарының жылдық күнтізбелік жоспарларының сипаты?Ж: рет саны, мазмұны, уақыты, қатысушылар, ұйымдастырушы адам

Көрнекілік қағидасының негізгі белгілері Ж: көру, есту және сезіну

Күрдеі қимыл әрекеттерді меңгеру жаттығулары сабақтың: Ж: негізгі бөлімнің бірінші жартысында

Күш дегеніміз – бұл: Ж: адамнын сырттан әсер еткен қарсылықты жеңуі немесе бұлшық етінің көрсете білу қабілеттілігі

Қазақстан дене тәрбиесі жүйесі қандай негіздерден тұрады? Ж: бағдарлама- нормативтік, ұйымдастырушылық, ғылыми- әдістемелік, заң- құқықтық

Қазақстан Республикасындағы адамдардың дене қуаты дайындығы деңгейін анықтайтын сынақ түрі? Ж: президенттік сынақ

Қазақстан Республикасының дене мәдениеті жүйесінің жұмыстары қандай түрде орындалады? Ж: мемлекеттік, қоғамдық және жеке меншік

Қазақстан Республикасының дене мәдениеті жүйесінің мақсаты? Ж: дене қуаты жетілген, Отан қорғауға, еңбекке жан-жақты дайындықтан өткен адамдар тәрбиелеу Қазақстан Республикасының дене мәдениеті жүйесінің міндеттері? Ж: білім беру, сауықтыру, тәрбие беру

Қазіргі кезде дене қуаты жетілген адамды қандай қасиетіне қарай танимыз?Ж: дене тәрбиесінің мемлекеттік бағдарламасының нормалары мен талаптарын, спорттық

классификацияның нормаларын орындағанына қарап

Қазіргі қолданылып жүрген, қазақ тіліндегі Е.Қ. Уанбаев, Ф.Ж. Уанбаеваның оқу құралында қанша есепке алу құжаттарының тізімі берілген? Ж: 14

Қайсы қағида дене тәрбиесі және спорт үрдісінде жаттығушының ағзасы қалпына келуі кезіндегі жоғары өтем кезеңінің маңызын дәлелдейді? Ж: жүйелілік қағидасы Қатаң қатаң шектелген жаттығулар әдісіне жататындар? Ж: бірқалыпты, өзгермелі, қайталау, аралық орындау әдістері

Қатаң шектелген жаттығулар әдісіне жататындар? Ж: Қайталау әдісі

Қимыл әрекетке үйрету әдісі бөлінеді? Ж: тұрас, бөлшектеп үйрету

Қимыл әрекеттің ептілігі мен дағдысын үйренуге, жетілдіруге бағытталған жаттығулар, тәсілдер мен әдістер жиынтығын қалай атаймыз? Ж: үйрету әдістемесі Қимыл- қозғалыс ептілігінің бастапқы белгілерін көрсетіңіз: Ж: қозғалыс

үйлесімділігі, тұрақтылығы, сенімділігі және өзгермелі жағдайға бейімділігі

Қимыл, қозғалыс әрекетін таныстырудың қандай кезендерін білесіз? Ж: жаттығуды бөлшектеп орындар көрсету

Қозғалыс дағдысы дегеніміз не? Ж: қозғалысты тез орындау

Қозғалыс ептілігі, шеберлігі дегеніміз не? Ж: жаттығуды дағдылы орындау

Қозғалыс құрылысына байланысты жаттығулар қалай топталады? Ж: циклді, ациклді және аралас жаттығулар


 

Қозғалыс техникасының кеңістік сипаттамасына не жатады? Ж: кеңістіктегі дене тұрысы

Қозғалыс техникасының сипаттамаларына нелер жатады? Ж: кеңістік, уақыт, кеңістікті уақыт, қозғалыс сипаттамалары

Қозғалысқа үйрету кезеңдерінде жіберілетін қателер топтары: Ж: дағдылы және дағдыланбаған қателер

Қозғалысқа үйрету кезеңінің бөлімдері: Ж: қозғалыс шеберлігін қалыптастыру, жетілдіру

Қозғалысқа үйрету үрдісі қандай үлкен екі бөлімнен тұрады? Ж: қимыл ептілігі және дағдысы

Қорытынды бақылау және есепке алу кезеңінде жүргізілетін жұмыстар:Ж: тоқсандық, жылдық бағалау, оқу жоспарының орындалуы

Мазмұны қозғалысқа үйрету, дене қуаты қасиеттерін дамыту, арнайы дене мәдениеті білімін меңгеру болып келетін тәрбиенің түрі? Ж: дене мәдениеті

Мектеп – интернаттардың күн тәртібінде міндетті түрде жүргізілуі керек? Ж: таңғы гимнастика, сергектік сәттері, ұзақ үзіліс кезіндегі қозғалмалы ойындар, спорт үйірмелері, викториналар, жарыстар.

Мектеп жасындағы оқушылардың дене тәрбиесі жұмыстары дұрыс

ұйымдастырылса олардың.................. деңгейлері көтерілуіне себеп болады. Ж: дене

қуаты, ақылдылық, жұмыс қабілеттілік.

Мектеп жасындағы оқушылардың негізгі денсаулық белгісі не? Ж: дене дамуы Оқушылардың дене қуаты дайындығы деңгейін қалай анықтаймыз? Ж: сынақ жаттығуларын алу арқылы

Мектеп- интернаттар қандай мемлекеттік бағдарлама бойынша жұмыс істейді?Ж: жалпы орта мектептерге арналған бағдарлама қолданылады

Мектеп оқушылары ауыруларына байланысты қандай топтарға бөлінеді? Ж: А, Б, В Арнайы медициналық топтағы жылдық оқу үрдісі қандай кезеңдерге бөлінеді? Ж: дайындық, негізгі

Мектеп тәжірибесінде бақылау және есепке алу неше кезеңнен тұрады? Ж: 3 Мектепке       дейінгі       балалардың        дене      тәрбиесі       жұмыстары                       қайда,       қалай ұйымдастырылады? Ж: жанұяда, балабақшада

Мектепке      дейінгі      жастағы      балалардың       дене     тәрбиесі      қандай міндеттерді орындайды? Ж: сауықтыру, білім беру, тәрбиелеу міндеттері

Мектепке дейінгі мекемелерде дене тәрбиесі сабақтары аптасына неше рет өткізілуі керек? Ж: 2-3 рет

Мектепте өткізілетін туристік жорық және саяхаттың айырмашылығы не? Ж: саяхат қалаға, жорық орман, тауларға бару

Мектептегі бақылау және есепке алу жұмыстарын ұйымдастыру не үшін керек?Ж: бүкіл дене тәрбиесі жұмыстарын бақылау, орындалғанын білу үшін

Мектептегі дене тәрбиесі жұмыстары мынандай екі үлкен топқа бөлінеді: Ж: дене тәрбиесі сабағы және сабақтан тыс жаттықтыру түрлері

Мектептегі дене тәрбиесі жұмыстарының негізгі түрі?. Ж: сауықтыру Мектептегі дене тәрбиесін насихаттау түрі: Ж: ақпарат, әңгіме, дәріс, кездесу, қабырғалық газет, көрнекілік, көрсетілімді насихаттау

Мектептегі денсаулық топтарындағы жаттықтырушыларға кімдер қатысады? Ж: мектептегі оқушылар, мұғалімдер, қызметкерлер


 

Мектептегі оқушыларға білім беру міндетінің негізгі талаптары: Ж: өз бетімен жаттықтыру жасауға, өнегелілік, эстетикалық, еңбексүйгіштік, жігерлілік, батылдық қасиеттеріне тәрбиелеу

Мектептегі оқушыларға білім беру міндетінің негізгі талаптары? Ж: өмірге керек қимылдың шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру, теориялық білім беру

Мектептегі оқушыларды сауықтыру міндеттірінің талаптары: Ж: сауықтыру туралы теориялық білімдер беру

Мектептегі спорт мерекелер Спорт рі қандай сипатта өткізіледі? Ж: спортты

насихаттау, жұмыстарды қорытындылау, спортшыларды марапаттау, көңіл көтеру түрінде Мектептегі спорт түрлерінен өткізілетін үйірмелердің жұмыс сипаты: Ж: жетісіне бір рет, бір сағаттан дене тәрбиесі мұғалімі өткізеді

Мектептегі сыныптан тыс дене тәрбиесі және спорт жұмыстарының жалпы сипаты:Ж: сыныптан тыс мектеп ішінде жүргізілетін барлық жұмыстар

Мектептен тыс дене тәрбиесі және спорт жұмыстары қалай жүргізіледі? Ж: мектептен тыс мекемелерде жүргізіледі

Мектептен тыс дене тәрбиесі жұмыстары жүргізілетін мекемелер: Ж: спорт мектептері,лагерлер, стадиондар, бассейндер, аула клубтары

Мектептен тыс жұмыстар қандай бағыттарда жүргізіледі? Ж: арнайы және жалпы бағыттарда

Мектептерде дене тәрбиесі жұмыстарын ұйымдастырудың негізгі құжаты, ол:Ж: дене тәрбиесінің оқу бағдарламасы, оқу ұйымдастыру жоспарлары

Мектептің дене мәдениеті ұжымы, оның жұмыс мазмұны: Ж: барлық дене тәрбиесі жұмыстарын ұйымдастырады

Мектептің есепке алу және бақылау жүйесінде кезеңдік есепке алудан басқа қандай түрлері қолданылады? Ж: статистикалық, бухгалтерлік, қолма- қол тексеру түрлері Мектептің есепке алу және бақылау құжаттары кім жүргізеді? Ж: дене тәрбиесі мұғалімдері

Мектептің негізгі дене тәрбиесі сабағына қандай медициналық топтардың оқушылары қатыстырылады? Ж: негізгі

Мектептің негізгі дене тәрбиесі сабағына қандай медициналық топтардың оқушылары қатыстырылмайды? Ж: арнайы

Мына көрсетілген қағидалардың қайсысы дене тәрбиесі қағидасына жатпайды? Ж: сөз қолдану қағидасы

Мына     көрсетілген      түсіндірмелердің       қайсысы     жылдамдықты               сипаттайды?   Ж: спортшының уақыт кесіндісінде жылдам қозғалу мүмкіншілігі

Мына      көрсетілген       түсіндірмелердің        қайсысы       күшті                сипаттайды?Ж:сыртқы қарсылықты жеңу немесе оған бұлшық ет күшімен қарсылық көрсету

Нақты бір қозғалыс әрекетіне қатынасты төзімділікті былай атаймыз: Ж: арнайы төзімділік

Негізгі есепке алу кезеңінде жүргізілетін жұмыстар: Ж: сабаққа, жаттықтыруға қатысу, оқу үлгерімі, жарыс нәтижелері

Негізгі жарыс құжаттары: Ж: мәлімдеме, сұраныс, хаттама, бас төрешінің есебі

Негізгі жарыс құжаты: Ж: мәлімдеме

Оқушы жастардың дене тәрбиесіне өте маңызы бар дене мәдениетінің түрін қалай атаймыз? Ж: сауықтыру дене мәдениеті

Оқушылардың спорт қоғамы қалай аталады? Ж: жастар


 

Орта кәсіптік білім алу жүйесінде дене тәрбиесі сабағы қанша уақыт ұзақтығында жүргізіледі? Ж: барлық оқу жылдарында

Орта сынып жасындағы оқушылардың дене тәрбиесі қандай міндеттерді орындайды? Ж: Денені жан- жақты, үйлесімді дамыту, жеке бас гигиенасы мен

салауатты өмір салтын сақтау әдеттерін қалыптастыру, негізгі базалық спорт түрлерін үйрену, жетілдіру

Орта сыныпта дене қуаты дайындығы әртүрлі оқушылармен жұмыс жүргізгенде қандай қағиданы қолдану қажет? Ж: даралық

Орыс ғалымы Кузнецов З.И. оқушылар қалыптастыруы керек қозғалыс шеберлігі мен дағдысын неше топқа бөлген? Ж: 5

Өзінің     бұлшық     ет    күшімен,     үлкен     амплитудамен       қозғалысты               орындай    алу қабілеттілігін қалай атаймыз? Ж: белсенділік икемділік

Өтпелі кезеңнің орта циклдері: Ж: қалпына келтіру көтермелеу, қалпына келтіру, дайындық

Психологиялық дайындық үрдісінің бөлімдері Ж: жалпы, арнайы

Реттілік қағидасының дидактикалық ережелері? Ж: оңайдан қиынға, қарапайымнан күрделіге, меңгерілгеннен меңгерілмегенге

Сабақ беру кезінде жоғарғы сынып оқушыларында қандай қасиеттеріне көңіл бөлген жөн? Ж: күш, күш жылдамдығы, күш төзімділігіне

Сабақ бөлімдері уақыты қанша болу қажет? Ж: 2-6м.,15-25м., 2-3м.;

Сабақта жүктеме мөлшерін анықтау кезінде қандай құжаттарды толтыруымыз, құрастыруымыз керек? Ж: хаттама

Сабақтын тығыздығына әсер ететін негізгі себептер? Ж: Топтардағы қатысушылардың саны, материалдық базаның сапалылығы, жаттығушылардың қозғалыс әрекеттерін ұйымдастыру әдістерінің тиімділігі, қосымша тапсырмаларды қолдану, қысқаша

түсіндіру, ескерту

Сабақтың жалпы ұзақтығында жаттығуларды орындауға қолданған уақыт былай аталады Ж: сабақтың жалпы тығыздығы

Сабақтың жалпы ұзақтығында педагогикалық ақталған әрекеттерге жұмсалған уақыт былай аталады: Ж: сабақтың жалпы тығыздығы

Сабақтың жоспар- конспектісінің толтырылуы керек негізгі бағаналары: Ж: сабақ бөлімдері, мазмұны, жүктеме мөлшері,әдістемелік нұсқау

Сабақтың жоспар- конспектісінің толтырылуы керек негізгі бағаналары:Ж: сабақ бөлісдері, мазмұны, жүктеме мөлшері,әдістемелік нұсқау

Сақтардың дене тәрбиесі жүйесінің жетілдірген болуының дәлелі? Ж: жерін

басқышыларға бермеуі, Кир патшасын жеңуі, Дарий патшаның соғысының нәтижесіздігі

Саналылық қағидасының мақсаты не? Ж: терең ойлану, еске сақтау

Сауықтыру бағытында спорт түрлерін тандағанда негізгі орынды қандай жаттығуларға береміз? Ж: аэробты тәртіптегі циклдік жаттығулар

Сауықтыру жаттықтырулары кездерінде қандай өзін- өзі бақылау әдістерін

білесіз?Ж: тамыр соғысы, тыныс алу (ӨТК), қан қысымы, қызметтік пробалар, сынақ жаттығулары

Сауықтыру лагерінің түрлері? Ж: жазғы сауықтыру, еңбек және спорттық лагерлері Сәби және мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі түрлерін атаңыз: Ж: таңертенгілік гимнастика, дене тәрбиесі сабақтары, қозғалмалы ойындар, сергектік сәттер, спорт мерекелері


 

Сәби және мектеп жасына дейінгі балардың дене тәрбиесінің негізгі амалы: Ж: қозғалмалы ойындар, халық ойындары

Спорт қандай бағыттарға бөлінеді? Ж: жоғары жетістіктер және көпшілік спорты Спорт мектебінде жұмыс істейтін қызметкер құрамын атаңыз: Ж: директор, оқу меңгерушісі, әдіскер- нұсқаушы, бапкерлер, дәрігер

Спорт мектебінде қандай оқу жаттықтыру топтары жұмыс істейді? Ж: алғашқы дайындық, оқу- жаттықтыру, спорттық жетілдіру

Спорт мектептері қандай мемлекеттік құжатты басшылыққа алып жұмыс істейді?Ж: туризм және спорт агенттігі 15.07.2003ж. №06-2-2 бекіткен регламент

Спорт мектептеріне қандай оқушылар қабылданады? Ж: ата- ана, мектеп директоры, дәрігердің рұқсатын алған оқушылар

Спорт мектептерінің жұмыстарының мақсаты? Ж: жаттықтыру, тәрбиелеу, жоғарғы спорттық көрсеткіштерге жеткізу

Спорт мектептерінің түрлері: Ж: олимпиадалық ізбасарлар спорт мектебі (OICM), балалар жасөспірімдер спорт мектебі (БЖСМ), жоғарғы спорттық шеберлік

мектебі(КОЖСМ).

Спорт түрлерінде арнайы дайындық жаттығуларының қолданылуы: Ж: спортшыларды жарыс жаттығуларына дайындау үшін

Спорттағы «дайындалғандық» ұғымының анықтамасы: Ж: барлық дайындық жақтарының жоғары деңгейге жетуі

Спорттағы «жаттыққандық» ұғымының анықтамасы: Ж: спортшының ағзасы жүктемеге қалыптасуы, жұмыс қабілеттілік деңгейінің жоғарылауы

Спорттағы айлық жоспар кестеде берілетін мәліметтер: Ж: күнделікті жүргізілетін жаттығу түрлері, уақыт, апта күндері туралы

Спорттағы бағдарлау және іріктеу амалдары? Ж: жарыс, жаттықтыру, бақылау сынақтары, ағзаны зерттеу

Спорттағы бағдарлау шараларының түрлері: Ж: үгіт, насихат, кеңес, әңгіме, қабілеттілігін анықтау, бағыттау

Спорттағы жаттықтырудың кіріспе бөлімінің ұзақтығы (алғашы дайындық тобы):Ж: 15- 20 минут

Спорттағы жаттықтырудың қорытынды бөлімінің ұзақтығы (алғашы дайындық тобы): Ж: 50- 60 минут

Спорттағы жаттықтырудың негізгі ұғымдары, терминдері: Ж: жаттыққандық, дайындалғандық, спорттық қалып

Спорттағы жоспар- конспектінің құрастырылуы Ж: бөлімі, мазмұны, мөлшері, әдістемелік нұсқау бөлімдері толтырылады

Спорттағы жылдық жоспар кестеде берілетін мәліметтер: Ж: материалдар мазмұны0 жалпы және айларға бөлінген сағаттар сандары

Спорттағы психодиагностика әдісі: Ж: КБС (К- көңіл күй, Б- белсенділік, С- сергектік) әдістемесін қолдану

Спорттағы ұзақ жасау кезеңінің негізгі мақсаты: Ж: спортшының денсаулығына зиян тимейтіндей жүктемелерді біртіндеп азайтуы, дайындалғандық деңгейін ұстап тұра алуы Спорттағы іріктеу жұмыстарын атқаратын адам: Ж: мектептің дене тәрбиесі

мұғалімдері

Спорттағы іріктеу кездерінде баланың мынандай жеке бас ерекшеліктеріне назар аудару керек: Ж: физиологиялық, психологиялық, тұқым қуалаушылық факторларына


 

Спорттағы іріктеу түрлері: Ж: сынақтар алу, дене құрылысын бағалау, сұрақ қою, ата- аналармен танысу

Спорттағы іріктеудің жүргізілуі: Ж: баланың дарындылығын, спорттық көрсеткіштерін ескеру арқылы

Спорттық жаттықтыру амалы- дене жаттығуларының топтары: Ж: арнайы дайындық, жарыс, жалпы дайындық жаттығулары

Спорттық жаттықтыру көп жылдық үрдісінің кезеңдері: Ж: 4

Спорттық жаттықтыру үрдісін жоспарлау құжаттары: Ж: жылдық, айлық, жоспар- конспект

Спорттық жаттықтыру үрдісіндегі дене қуаты жүктемелерінің толқын түрлерінің көлемдері: Ж: кіші, үлкен, орта толқындар

Спорттық жаттықтырудың біріккен (екі) макроцикліне жататындар: Ж: Спорттық жаттықтырудың дайындық бөлімінің мақсаты: Ж: спортшының денесін қыздыру, негізгі бөлімдегі жұмысқа дайындау

Спорттық жаттықтырулардың бір жылдық үрдісі мынандай бөлімдерге бөлінеді:Ж: дайындық, жарыс, өтпелі

Спорттық қалып, бап» - деген ұғымының анықтамасы Ж: спортшының белгілі бір циклде жоғары нәтиже көрсетуге дайын күйі

Спортшылар орта қарқынды жүктемемен жұмыс істегенде жүрек соғу жиілігі қандай болуы керек? Ж: 131-155 соғу/мин

Спортшыларға спорт түрлерінен разрядтар беру тәртібін анықтайтын құжат?Ж: спорттық классификация

Спортшыларға спорт түрлерінен разрядтар беру тәртібін анықтайтын құжат:Ж: спорттық классификация

Спортшыны дайындау үшін құрастырылатын жылдық жаттықтыру үрдісінің уақыт мөлшеріне байланысты циклдер:Ж:

Спортшының арнайы психологиялық дайындығының бағыты: Ж: спортшыны жарысқа дайындауға бағытталған

Спортшының арнайы төзімділігін дамыту үшін қандай әдісті қолданамыз? Ж: аэробты және анаэробты тәртіптегі аралық орындау әдісі

Спортшының барлық бұлшық еттерін қатыстырып, жұмысты қалыпты қарқында, ұзақ орындай алу қабілеттілігін қалай атаймыз? Ж: жалпы төзімділік

Спортшының дайындығының дайындық жақтары Ж: 4

Спортшының дене қуаты дайындығының бөлімдері Ж: арнайы, жалпы Спортшының орта қарқынды жүктемемен жұмыс істегендегі жүрек соғу жиілігі:Ж: 130- 150 соғу/ мин

Спортшының тактикалық дайындығының кезеңдері: Ж: екі

Спортшының теориялық дайындығының анықтамасы: Ж: спортшыларға дайындау заңдылықтарын, әдістемелерін үйрену

Спортшының техникалық дайындығының анықтамасы: Ж: жарыс жаттығуларын орындауды жоғары деңгейде меңгеру үрдісі

Спортшының төзімділігін қалай анықтаймыз? Ж: спортшының жұмысты ұзақ, қарқының азайтпай орындай алу мүмкіншілігі

Студенттерді дәрігерлік бақылаудан өткізіп, дәрігерлік топтарға бөлетін ЖОО- ның құрылымы? Ж: денсаулық пункті, дәрігерлер


 

Сынып журналының оң жақ бетінде оқу үрдісіне қажет қандай мәлметтер толтырылуы керек? Ж: рет саны, сабақта не өтілді, үй тапсырмасы, мұғалімнің ескертпесі

Сынып журналының сол жақ бетінде оқу үрдісіне қажет қандай мәлметтер толтырылуы керек? Ж: рет саны, оқушының аты- жөні, сабақ өткізілген күндер Сыныптан тыс дене тәрбиесі жұмыстарын ұйымдастыру: Ж: алты топқа бөлініп ұйымдастырылады

Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері; Ж: спорт үйірмелері, жарыстар, Президенттік сынама, саяхат, жорықтар, денсаулық топтары, спорт мерекелері

Таңертенгілік гимнастика жаттығуларының амалдары: Ж: қарапайым жаттығулар, су процедурасы, шынығу, массаж

Тоқсандық оқу жоспарының мазмұны: Ж:спорт түрлерінің негізгі жаттығулары, бақылау сынақтары, теориялық мағлұматтар

Төмендегі көрсетілген қағидалардың қайсысы дене тәрбиесінің жалпы қағидаларына жатады? Ж: жүйелілік қағидасы

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.