Психология ПББ тест сұрaқ- жaуaп 10-нұсқа
100 | Нақты жүйкелік темперамент типі | Дара психологиялық қасиет |
101 | Баланың іс – әрекетінің жетекші типтерінің өзгеруі сипатына сай Б.Элькониннің анықтауы бойынша әр жас кезең қандай көрсеткіштерімен сипатталады(артығын сызып тастау) | Ортаға бейімделу |
102 | Бихевиоризм бағытының негізін салған кім? | Джон Утсон |
103 | Алғашқы және кейінгі дефект түсінігі кімнің атымен енгізілген | Л. Выготский |
104 | Жасөспірімдік шақтың аса маңызды міндеттерінің бірі - бұл | Мамандық таңдау |
105 | Баланың әр жас кезеңінде пайда болатын ерекшеліктері (артығын сызып тастау) | Есеюі |
106 | В.ВКрутецкий бойынша педагогикалық психологияның пәні болып табылады (артығын сызып тастау) -ол | Педагогикалық қарым – қатынастың психологиялық заңдылықтарын анықтау |
107 | Адамның дене құрылымына байланысты дараланып, тума қасиеттеріне негізделген конститутциялық типология теориясының негізін қалаушы - ол | Э. Кречмер |
108 | Адамның ұзақ уақыт аралығында өз зейіні мен назарын нақты затқа бағыттай алмау зейіннің қай қасиетіне тән | Шашыраңқылығы |
109 | Психологияда объективті әдіс мәселесін кім бірінші болып қарастырған | Д. Уотсон |
110 | А.Е. Личко бойынша (тұлға)акцентуацияларының ішінде жоғарғы мазасыздық, өзін – өзі талдауға, күдіктенуге,пайымдауға бейімділікке жататын тип - ол | Циклоидты |
111 | Э.Эриксонның жас кезеңдеріне бөлуінде қандай критерий негіз болған | Іс – әрекеттің негізгі түрі |
112 | Психология ғылымында қоғамның сыртқы ықпалдарын өз бойынан өткізіп, белгілі психикалық құрылымға келтіруші ішкі шаррттар жиынтығы ретінде қарастырылатын ұғым - бұл |
|
113 | «Қиын балалар » бойында байқалатын белгілер (бірнеше жауап бар) |
|
114 | Қәзіргі кезде әлеуметтік психология шеңберінде мынандай мәселелер қарастырылады (бірнеше жауап бар) |
|
115 | Мотив ұғымын қарастырған ғалымдар (бірнеше жауап бар) |
|
117 | Күрделі эмоциялар (бірнеше жауап бар) |
|
118 | Тұлға бұл... (бірнеше жауап бар) |
|
119 | Адамдар арасындағы объективті пайымдалатын, әрқилы дәрежеде түсіністікпен бағаланатын өзара байланыстар бұл - (бірнеше жауап бар) |
|
120 | Психологиялық кеңес берудің міндеттері(бірнеше жауап бар) |
|
121 | Конфликтің даму стадиялары(бірнеше жауап бар) | Конфликт алдындағы статия, Конфликтіні шешу, Конфликтінің өзі, Конфликт шегі |
122 | Мектеп психологімен талқыланатын сұрақтың бірі-баланың есірткіден қалай қорғауға болады. Баланың алкоголь мен есірткі пайдалануға бір табан жақын болуы тікелей оның өзіндік бағалауы мен өзіне деген сый-құрметіне байланысты болады екен. Психологтардың зерттеуінше, маскүнемдікке салынған немесе есірткі пайдаланатын жандардың өздеріне деген құрметі өте төменгі деңгейді көрсеткен. Өздерін сыйлау бағасы өте жоғары болатын балаларға алкоголь мен есірткі ұсынған кезде олар бірден ЖОҚ деп айтады | Әңгімелесу, қорқытпау, жазаламау |
123 | Қоғамдық дерт жалпы әлемді алаңдатып отырған ғылымда өз - өзіне қол жұмсау яғни суицид. Суицид алдын ала ойластырылған өз –өзіне қол жұмсау немесе өзін өзін өмірден қию. Суицидтек адам заттың әрекеті бүгінгі таңда өте өзекті мәселеге айналған осынау аты жаман дертті әркім әрқалай қабылдап, өз алдына топшалайды. Бір – заманның өзгерісі десе, екіншілер-әлеуметтік жағдайдың қиындығынан, неболмаса денсаулықтың салдарынан деп біледі. Ал кейбіреулері тұқым қуалаушылық жолымен келеді дейді. Осы мәселенің алдын алу үшін психологтар жасөспірім мен жеткіншектер арасында әр түрлі жұмыстар мен іс – шаралар атқарады. Оның себептерін анықтап, айқындап ата – аналар мен педагогтарға кеңестер береді. . | |
1.Суицидтің жүзеге асатын негізгі жолдары: | нағыз, жасырын, демонстративті | |
2.Суицидті алдын алу үшін психологтың атқаратын іс – шаралары: | дәріс, семинар | |
3.Суицид мәселесін шешудің бір жолы психологтың және психотерапевтің әдістерімен байланысты: | диогностикалық, коорекциялық, кеңес беру | |
4.Суицидке ұшырау себебі: | қоршаған адамдармен түсініспеушілік, бақытсыз махаббат | |
124 | Ойын баланың артық энергиясын сыртқа шығаратын тәсіл деп айтқан | Г.Спенсер |
125 | Жүріс – тұрыстың ең жоғарғы реттеушісі, бұл | Нұсқау |
126 | Психологиялық диогностикада балалардың жазған шығармаларын, суреттерін, күнделіктерін, еңбек сабағында істелген заттары арқылы, зерттеу әдісі бұл | Қызмет нәтижелерін зерттеу |
127 | Субъектіде қандай да эмоционалды реңкті сақтап қалуға не жоюға ықпал етуші психикалық құбылыс | Аффект |
128 | Топшілік, тұлғааралық байланыстарды зертеудің эмпирикалық әдісінің негізін қалаушысы | Морено Я |
129 | Адамның мінез –құлқы мен психологиялық қасиеттерін өзгерту мақсатымен оған арнайы әсер етіп, проблемадан, жағдайдан шығуға көмек беру - ол | Психокеңес |
130 | Компютерлік диогностиканы жүргізуде ескеретін жағдай –ол қолданушының міндетті түрде білуі қажет деп көрсеткені | Тестілеуден өтушінің этномәдени ерекшеліктері |
131 | Оқушылар жаңа білімді игеріп, өздерінің пікірін бекітіп, көзқарастарын сенімділік пен дәлелдеп шығуға көмектесетін | Дискуссиялық |
132 | Аутогенді жаттығулардың пайда болуы мен енгізілуіне себепші болған неміс психотерапевті | Н.Г Щульц |
133 | Дамудың жас кезеңдерінің өзгерісіне әсер ететін факторлар | Жалпы әлеуметтік жағдайлар |
134 | Ағзадағы сары өттің көп болуына сәйкес тип | Холерик |
135 | Таным процестері және интелектуалдық қабілетті бағалау тестерін қай топқа жатқызамыз | Процессуалдық тестерге |
136 | Тәрбие психологиясы мәселесі | Мектептегі оқу – тәрбиеге көзқарас, сенім қалыптастыру проблемасы |
137 | «Ақыл – ой жасы » деген түсінікті енгізген |
|
138 | Тұлғаның кез келген әлеуметтік жағдайда бағдарлануына, берік шешімдер қабылдауына және алға қойған мақсатына жетуге мүмкіндік беретін білімдер жиынтығы - бұл | Тұлғаның әлеуметтік психологиялық құзыреттілігі |
140 | Сы налушы бойындағы белгілі бір қасиеттің дамуын, қалыптасуын зерттейтін арнайы психодиогностикалық зерттеу әдістемесі | Құжаттық әдістемелер |
141 | Оқушылармен жүргізілетін психологиялық ағарту жұмысының нәтижесі | Психологиялық білімдері мен дағдыларды меңгеруі |
142 | Өз сезімдері мен ойлауында тұйықтық танытатын, ренішін ұмытпайтын, кек сақтағыш акцентуация типі | Тұрып қалушы |
143 | Психологиялық іс – әрекетте тұлғалық дамуындағы белгілі қиындықтар мен ауытқулардың пайда болуын дер кезінде болжамдау қай бағытқа тән | Психологиялық алдын алу |
144 | Арнайы психологиялық әсер құралдардың көмегімен кемшіліктерді жоюға бағытталған шаралар жүйесі аталады | Психокоррекция |
145 | Мінез акцентуациясын қарастырған | К. Леонгард |
146 | Адамның негізгі өмірлік бет алысын және оның өзіндік әрекетінің айырмашылығын сипаттайтын өзіндік дара ерекшелігі | Мінез |
147 | Баланың әлеуметтенуіне үлкен үлесін қосатын инистуттардың бірі- бұл | Отбасы |
148 | И.В.Дубровинаның көзқарасы бойынша, балалармен коррекциялық жұмыстың негізгі мақсаты бұл - | Балалардың толық психикалық және жеке дамуына ықпал ету |
149 | Бала тілі дамуының сензивті кезеңі | 3-9 |
150 | Джемс – Ланге теориясы бойынша сезімнің туындау себебі
| Ырықты |
1 | Қиын бетбұрыс, сыналатын кезеңді басқаша қалай атайды | Өтпелі кезең |
3 | Тұлғаны және оның талап тілектерін, себеп-салдарын дамуы мен эмоциялық ауытқуларын ғылыми тұрғыдан зерттеу мен бақылау әдісі | Психоанализ |
4 | Мұғалімнің оқушыға білімберу үдерісі барысында атқаратын іс –әрекет түрі | Оқыту |
5 | «Мәдени тарихи даму»теориясының авторы | Выготский |
6 | Жан туралы ғылыми түсінік ежелгі гректің әмбебап ғалымының есімімен байланысты | Аристотель |
7 | Психологиялық қызметте психологиялық диогностиканы қолдану мақсаты | Оқушыларды тәрбиелеушілерді терең психологиялық-педагогикалық зерттеу |
8 | Оқыту тиімділігінің психологиялық – педагогикалық критерийлері | Әртүрлі дидактикалық жүйелердің психологиялық ерекшелігі |
9 | «Тәрбие үдерісін ұйымдастыру методикасы» еңбегінің авторы | Макаренко |
10 | Зейіннің физиологиялық негіздерін доминанта теориясы бойынша түсіндірген | А.А.Ухтоминский |
11 | Психодиогностикада ең көп қолданылатын әдіс бұл | тест |
12 | В.Г.Крысько бойынша тұлғаның әлеуметтенуінің әлеуметтік-психологиялық факторлары | Микрофактор мезофактор макрофактор |
13 | Байқау әдісі дегеніміз | Тұлғаның іс-әрекеті мен мінез-құлқы туралы психологиялық деректер жинау және оларды талдау |
14 | Педагогикалық психологиямен тығыз байланысты психология саласы | Жасерекшелік психологиясы |
15 | Өмірдің ең жоғары дааму сатысын, қоғамдық еңбек үдерісінің өнімін табиғилық пен әлеуметтің ажырамас бірлігін танытушы тіршілік | Адам |
16 | Баланың мектепке оқуға психологиялық дайындығын анықтайтын әдістеменің авторы | Керн- Йерасек |
17 | Интериоризация ұғымының мәні | Сыртқының ішке ауысуы |
19 | Темпераменттік қасиеттер басқа психикалық құбылыстарға қарағанда | Тұрақсыз |
20 | Мектепке дейінгі жас кезеңі | 3-7 жас |
21 | Жоқ ауруды әдейі бар деп мида бейнелеу | Симуляция |
22 | Педагогикалық психологияның жеке сала ретінде қалыптасуы | XIX аяғы |
23 | Темпераменттердің физиологиялық негіздерін ғылыми тұрғыда түсіндірген | И.П.Павлов |
24 | Темпераменттер жөніндегі ғылымның ірге тасын қалаған грек дәрігері -ол | Э.Кречмер |
25 | Педагогикалық психология нені зерттейді | Жеке адам қалыптасуындағы және оны оқыту мен тәрбиелеу барысындағы әртүрлі психологиялық заңдылықтар |
26 | Оқыту мен дамудың байланыстарын зерттейтән психология саласы | Педагогикалық психология |
27 | «Тәрбиеге жетекші» кітабының авторы | Ж.Аймауытов |
28 | Нақты міндеттерді шешуге арналғанг практикалық немесе теориялық меңгеру операцияларының біртекті амалдарының жиынтық әдісі | Психологиялық диогностика |
29 | Қиын реалды жағдайлардан алшақтау, мінез- құлықтың ерте және күрделі емес типтеріне оралу жолдарын психологиялық қорғаудың түрлілігі- бұл | Мінез – құлық регрессиясы |
30 | Адамдардың дене бітіміне байланысты Кречмердің ұсынған конституционалды типтері - ол | Лепосматик, пикник, атлет, диспластик |
31 | Педагогикалық психологияныі міндеттері (артығын сызып тастау) | Онтогенездің түрлі кезеңдерінде тұлғаның психологиялық даму заңдылықтарын анықтау |
32 | Ойша бөлшектерді біріктіру | Синтез |
34 | Психокоррекциялық жұмыста әсер ету деңгейі психологтың қандай дайындықтарына байланысты | Теориялық, тәжірибелік,тұлғалық |
35 | Тұлғаны зерттеген кеңес ғалымы | С.Рубенштейн |
36 | Ақпаратты Т-деректері негізінен алынады | Тесттен |
37 | Әрбір сезімнің өзіне сай әрект түрі бар, мысалы, қорыққанда | Тыныс жеделдейді |
38 | Адамдардың сыртқы қабілетіне қарай топқа біріктіріп, олардың мінез сипатын анықтайтын білім | физиогномика |
39 | Тұлғаның қасиеттері | Темперамент, мінез, қабілет |
40 | Адам мінезіг туған күнімен байланыстыра болдап, түсіндіруші | Гороскоп |
41 | Ақыл-ой әрекеттерінің кезеңдері қалыптасуын теориялық тұрғыдан тұжырымдаған ғалым - ол | П.Я.Гальперин |
42 | Нәресте жас кезең | Туғаннан 1 жасқа дейін |
43 | Жас шамасына қарай даму кезеңдерінің ауысуының негізгі механизмдері - ол | Қарым- қатынас |
44 | 1877 жылы жарық көрген «Педагогикалық психология» еңбегінің авторы | П.Каптереев |
45 | Ұстамды бастаған ісін аяғына дейін жеткізетін тип | Флегматик |
46 | Сыртқы дүние ақпаратын адам сезміне жеткізу және қоршаған ортамен үздіксіз байланысты орнатушы түйсіктің түрі -ол | Экстероцептивтік түйсік |
47 | Педагоикалы психологияның құрылымы | Оқыту, тәрбиелеу, мұғалім психологиясы |
48 | Бірнеше жалқы немесе жеке пікірлерден жалпы бір пікір жасау | Индукция |
49 | «Сөзі жылдам, анық түсінікті, паузалар мен интонацияларды жақсы сақтайтын, мәнерлі сөйлеуге тырысатын, оптимист, көңілді, басшылыққа, жетекшіліккке құштар, белсенді» деген сипаттама қай темпераментке тән | Сангвиник |
50 | Д.Б.Элькониннің көрсеткеніндей, даму процесіндегі өзгеріс келесі жас кезеңдерінде өтудің өте маңызды ішкі негізін құрайтын | Әрбір күшті
|
51 | Қарым қатынастың әлеуметтік қызметпен, белгілі бір уақытпен, формамен қамтамасыз етілетін түрі, бұл | Іскерлік қарым қатынас Ресми қарым қатынас |
52 | Психоанализде қолданылатын түсініктерді көрсетіңіз | Супер эго Эго Ид |
53 | Жасөспірімдік депрессия кезінде төменде көрсетілген белгілердің бірнешеуі байқалады: | Денеде түсініксіз және жағымсыз ауыру сезімінің пайда болуы: баста, іште, арқада (бұл стресстің де белгісі болуы мүмкін) Айналадағы барлығына немқұрайды қарау (ештеңенің мәні қалмағандай сезіну) Өзін өзі өте төмен бағалау Шамадан тыс қажу және/немесе күш қуаттың жетіспеуі |
54 | Топ арасындағы коммуникативті үдеріс жүзеге асу үшін керек: | Хабар алушы Мәлімет беруші Хабар беруші |
55 | Мектептегі психологиялық кеңес беру жүргізіледі | Ата аналармен Мұғалімдермен Оқушылармен |
56 | Психологияда адамның шамадан тыс зорлану және қанағаттанбаушылық сезімінен болатын көңіл күйзелісі (2 жауапты белгілеу) | Құмарлық Стресс |
57 | Қиын жас, дағдарыс кезеңі | Жеткіншектік кез 13 жас |
58 | Қарым қатынас түрлері | Іскерлік, тұлғалық Тікелей, жанама Вербальды, вербальды емес |
59 | Психологиялық кеңестің басты міндеті | Ынталандыру Құпияны жария етпеу Адамдарға туындаған мәселені өзі шеше алатындай бағыт бағдар беру |
60 | М.Л.Лисина қалыпты даму жағдайында мектепке дейінгі жас кезеңді бала мен ересек адам қарым қатынасының үш бағытқа ауысатындығын көрсетті | Жағдайдан тыс адамгершілік Жағдайдан тыс танымдық Жағдайлық іскерлік |
61 | Мектеп оқушысы Алидің анасы мектеп психологіне келіп өз мәселелерімен бөлісті. Баласының мектепке деген қызығушылығының жоқтығын, үй шаруасына араласпайтынын, тұйықтығын, оның тек кітапты оқуға деген құштарлығын айта отырып, оның мінезіндегі бірбеткейлігіне көңілі толмайтынын айтып қалды. Алидің тәтесімен бірге киноға баруды талап еткенде қарсылық танытқанын, туған күніне шақырған досына суық жауап бергенін, сабақты бірге орындау үшін келген досына Али мен қазір кітап оқимын деп жауап беріп, басқа бөлмеге кіріп кетті. Ол үшін сабаққа кететінін уақыт 45 минут алуы мүмкін еді. Соңғы кездері Али жалғыз жүргенді қалайды. | 1) Алидің мінезінен психолог нені байқауы мүмкін Жауабы: Немқұрайлықты 2) 3) Мектеп психологіне Алидің анасы не себептен келді Жауабы: Бірбеткейлік, баласының жағымсыз мінез бітістерінің негізгі екенін 4) Психолог Алидің бойынан қандай қатынасты, әрекетті көрді Жауабы: Бағалауын 5) Бұл жағдайдан шығу үшін Алидің анасы не істеу керек Жауабы: Стереоскопиялық көзқарасты мүмкіндігінше пайдалану |
62 | Құқықбұзушылықпен айналысқан Марат есімді оқушы мектепте тәуекел топ есебіне алынып, психолог талапқа сай психологиялық іс шараларын өткізіп отырды. Нәтижесінде өзгеріс бар екенін ата анасы да хабардар болып марқаюда. Күндердің күнінде Марат сабақ үстінде мұғаліммен келіспей, дөрекілікке барады, осы сәтте сынып жетекшісін шақыртып, сыныптың алдында мұғалім айтып салады. Марат беті қызарып, намыстанып сөз қайтарды да сыныптан шығып кетті. Сынып жетекшісі қайт Марат деген сөзге бола сыныпқа кірді. | 1) Пән мұғалімнің міндеті Жауабы: көңіл бөлмеу, сабақты жалғастыру 2) Оқушы Мараттың жағдайы Жауабы: намыстану, беті қызару 3) Психолог бағытындағы жауапкершілік Жауабы: пән мұғаліммен, сынып жетекшімен анықтау, зерттеу 4) Психолог ата анамен сұхбаттасуда... Жауабы: сұрақ қою 5) Мектеп ұжымымен байланысты іс шаралар Жауабы: семинар тренинг, іс шараларға қатысу |
63 | Қазіргі заманғы психологиялық зерттеулердің мәнін түсіндіру және психологиялық білімдерді тарату | Психологиялық ағартудың басты міндеті |
64 | Дәріс, семинар, әдебиетпен танысу түрінде жүзеге асатын психологтың жұмыс бағыты | Психологиялық ағарту |
65 | Психологтың сыналушымен серіктес қарым қатынасының барысында сыналушы тұлға жайлы диагностикалық маңызды ақпаратты алу тәсілі бұл | Әңгімелесу |
66 | Жеке адамның өзіне тән қылық әрекетінде, тіл қатынасында тұрақты қалыптасатын дара ерекшеліктер жиынтығы | Мінез |
67 | Жеке адамның әлеуметтік тұлға ретінде қалыптасыуның биологиялық негізін танытатын психологиялық қызмет | Темперамент |
68 | Оқу | Іс әрекеттің бір түрі |
69 | Дамудың кейбір кемістіктерін түзету бұл | Коррекция |
70 | Педагогикалық психологияның құрылымы бөлінеді | 3 |
71 | Оқу іс әрекеті құрылымының бірінші компоненті | Мотивация |
72 | Мектеп жасының барлық кезеңдерінде балалардың психикалық денсаулығын сақтау мен нығайтуға арналған бағыт | Психологиялық алдын алу |
73 | Психокоррекцияның тиімді болуына ықпал факторлардың бірі | Психолог пен коррекцияға қатысушылар арасындағы байланыстың қалыптасуы |
74 | Белгілі әлеуметтік шарттарға белсенді түрде өзін өзі қалыптастырылуы | Әлеуметтену |
75 | Жеке адам ... | Қоғамда дамыған өзіне тән білімі, тәжірибесі, айналысатын ісі болатын, қандайда бір қоғам мүшесі |
76 | Заттар мен құбылыстарды жалпылау арқылы оның елеулі қасиеттерін ойша бөліп алу бұл | Абстракция |
77 | Мінез типтерінің дұрыс анықтамасы (артығын алып тастау) | Тиянақсыз |
78 | Психологиялық дамуында кемістігі бар балалардың тұлғалық қалыптасуындағы эмоциялық дамуына ерекше мән беруді қарастырғандар | Т.Власова, М.Певзнер |
79 | Бала дамуына әсер етуші биологиялық факторлар | Тұқымқуалаушылық, орта, тәрбие |
80 | Балада қырсығу әрекеттердің пайда болуы, қай жастағы дағдарыста көрініс береді: | Үш жастағы дағдарыс |
81 | Әлеуметтік перцепция бұл | Адамдардың бірін бірі түсінуі және тану |
82 | 1940 жылы жарық көрген «Сана және оның даму» атты еңбектің авторы | С.Рубинштейн |
83 | Лейпциг қаласында алғаш рет эксперименталдық лаборатория ашқан | В.Вундт |
84 | Педагогикалық психологияның негізгі құрылымы олар | Тәрбие психологиясы -оқыту психологиясы -мұғалім психологиясы |
85 | Мұғалімдермен жүргізілетін психологиялық ағарту жұмысының нәтижесі | Мұғалімдердің кәсіби және жеке тұлғалық мәнді білімдердің толықтырылуы |
86 | Аса сезімтал, тез жараланғыш, кішкентай ғана сәтсіздіктердің өзін терең қайғыға, сәтсіздіктерге балайтын аса сезімтал акцентуация типі | Эмотивті |
87 | Л.С.Выготский бойынша ойлаудың типологиясы | Көрнекті -әрекеттік, көрнекті- бейнелік, сөздік- логикалық |
88 | Сауалнама бұл | Арнайы топтағы адамдардан психологиялық ақпарат алу үшін сауалдар жазылған сұрақтар жүйесі |
89 | Мектеп психологының кәсіби тәжірибелік іс әрекетінің бір бағыты | Психологиялық ағарту |
90 | Психокоррекцияның мақсаты ол | Баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктесе жүргізілетін белсенді әрекет түрі |
91 | «Home sapiens» адам, дамудың адамдық алғышарттарын (нышандарын) бойына сіңірген жаратылыс туындысы бұл | Өкіл |
92 | Астеникалық дене бітіміне байланысты мінезі тұйық, көңіл күйі ауысып отырады, бірбеткей, бағдарлары мен көзқарастарын өзгертпейді, қоршағандарға күшпен бейімделетін тип бұл | Шизотимик |
93 | Жүйелі білімді меңгерудің негізгі кезеңдерінен өтуі үшін оқушылардың арнайы әрекет жүйесі ол | Оқу |
94 | Педагогикалық психологияның негізгі зерттеу мәселелері (артығын сызып тастау) | Ата аналар және мұғалімдердің арақатынасын |
95 | Әдет дегеніміз | Қимыл қозғалыстарды орындауды қажетсініп тұруы |
96 | Алған нәтижелер бойынша анализ жасайтын психодиагностикалық әдістеменің түрі | Құжаттық әдістемелер |
97 | Баланың әр жас кезеңінде пайда болатын ерекшеліктер (артығын сызып тастау) | Есеюі |
98 | Ақпарат алудың Q-деректері алынады | Сауалнамадан |
99 | Адамның қоршаған дүниеге қатынасынан болатын психологиялық толғаныс құбылысы | Сезім |
100 | Нақты жүйкелік темперамент типі | Дара психологиялық қасиет |
150 | Джемс-Ланге теориясы бойынша сезімнің туындау себебі | Ырықты |
151 | Адамның алдына қойған ең ардақты, ең асыл мақсаты | Мұрат |
152 | Адам қасиеттерінің бәрі өзара үндес болған жағдайдағы мінез бітіс | тыңғылықты |
153 | Білімді игеру белгілі бір әрекеттерді орындау және игеру нәтижесінде болатын процесс ретінде қарастырған ғалымдар | Д.Б.Эльконин Н.А.Менчинская |
154 | Э.Эриксон бойынша тұлғаның өмірлік жолының деңгейлері бойынша мектеп жасы (6-12 жас) балаларының прогрессивтік даму нәтижесі - ол | Білім мен іскерлікті меңгеру |
155 | Тұлға | Қоғамдық тарихи категория |
156 | Мінездің жекеленген қасиеттерінің шамадан тыс артық дәрежеде дамуы, нәтижесінде қоршаған орта адамдарымен өзара әрекетінің нашарлауы | Мінез акцентуациясы |
157 | Қиял образдарының күрделі түрі | Типтік образдар жасау |
158 | Адам санасының белгілі бір нысанаға шоғырлануын көрсететін құбылыс | Зейін |
159 | «... пессимист, сөзге сараң, өкпелегіш, сезімталдығы баяу көрінетін, барлығына үлкен әсермен қабылдайтын» деген сипаттама кімге тән | Меланхоликке |
160 | Жас ерекшелік дамудағы негізгі дағдарыстарды ұсынған автор | Л.С.Выготский |
161 | Тұлғаның бағыт-бағдары (төрт дұрыс жауабы бар) | Қызығу, ниет, құмарлық, ұмтылыс |
162 | Адамды әрекетке бағыттайтын, қажетін өтеуге талаптандыратын бір түрткі (екі дұрыс жауабы бар) | Мотивация, ниет |
163 | Психологиялық алдын-алудың міндеттерінің бірі | Мектепте оқушының әрбір жас кезеңінде толыққанды психикалық және тұлғалық дамуына қажетті психологиялық ахуалды сақтау жауапкершілігін қалыптастыру |
164 | Қысқа да қарқында өтуімен ерекшеленетін өте күшті эмоциялық әрекет көрінісі және болжамдарды анықтау барысында адамды ақиқатқа жетелеуші сезім түрі (екі дұрыс жауабы бар) | Аффект Сенім |
165 | Психологиялық кеңес беру түрлері (екі дұрыс жауабы бар) | Топтық Жеке |
166 | Мотивацияны жасайтын әрекеттер (үш дұрыс жауабы бар) | Тырысы, жігерлілік, сөзінде тұру |
167 | Әлеуметтік топтардың түрлері (үш дұрыс жауабы бар) | Жалпы. Ресми емес. Референтті |
168 | Отбасылық кеңес беру процесінің фазалары (үш дұрыс жауабы бар) | Іс-әрекет фазасы, шешім қабылдау. Байланыс орнату, проблемаларды анықтау. Кері байланыс |
169 | Темперамент типтері. Темперамент тұлғаны қалыптастыратын биологиялық фундамент. Ол мінез-құлық аспектісінің динамикасы және ол үш жасқа дейін, яғни балалық шақта анық байқалады. Темпераменттің төрт негізгі типін бөліп көрсетуге болады. Олар: сангвиник, холерик, флегматик, меланхолик. Сангвиник темпераментіне жоғары жүйке – психикалық белсенділік, ым-ишаралық қимылдырдың әр түрлілігі және көптігі, эмоциялық, әсерлілік және лабилділік тән. Сонымен бірге сангвиниктік эмоциялы қобалжуы терең емес, ал оның теріс тәрбиелік әсерлерге жылдамдылық тұрақтылығының жоқтығын көрсетеді. Холерик темпераментіне жүйке-психикалық белсенділігінің жоғары деңгейі және іс-әрекетінің қуаты, жылдамдық және қимылының шапшаңдығы, сонымен бірге импульсивтік және эмоциялы қобалжуының айқын көрінуі тән. Холериктің жеткіліксіз эмоциялы және қимыл-қозғалыстық тұрақтылығы эмоциогенді жағдайларды өзін-өзі бақылауға қабілетсіздігі, ұстамсыздық, қызбалылық көрінуі мүмкін. Флегматик темпераментіне мінез-құлық белсенділігінің деңгейі салыстырмалы түрде төмен, іс-әрекеті, ишара мен сөзі баяу және бірқырлы жүреді, сезімі мен көңіл-күйінің тереңділігі және тұрақтылығы тән. Флегматикке теріс тәрбие әсер етсе, оның теріс қырлары – босаңдық, эмоциясының нашарлығы және әлсіздігі байқалады. Меланхолик теспераментіне мінез-құлықтың жүйке-психикалық белсенділік деңгейі төмендігімен байланысты, қимыл мен сөйлеудің тоқтап қалуы және тұншығуы, біршама эмоциялық реактивтілік, сыртқа әлсіз көрінетін сезімнің тереңдігі және тұрақтылығы тән. Меланхоликте бұл ерекшеліктер тәрбиелік әсердің жоқтығынан эмоциялы жарақаттың жоғарылауы, тұйықтық және жаттану, өмірлік жағдайларда ішкі ауыр қобалжуларға бейімділік дамуы мүмкін. Келтірілген мәліметтер, тұлғаның қалыптасу жағдайында темпераменттің әрбір типі оң және теріс психологиялық қырларды «жақсы» немесе «жаман» сипаттайды. Тек оң немесе теріс темперамент кездеспейді | 1) Бұл темпераментке ие адам ширақ, еті тірі, бірақ кез келген істі бастап, кейін тастап жүре береді, жұмысқа қабілетті, басқа адамдармен тез тіл табыса алады, ұжымда өзін көңілді ұстайды. Жауабы: Сангвиник 2)Бұл темпераментке ие адамның психологиялық қасиеті сезімдерге берілгіш емес, экстремалды жағдайларда салқынқандылық танытуы оңай. Қиыншылықтарға шыдамды және шағым жасауы сирек кездеседі. Жауабы: Флегматик 3)Бұл темпераметке ие адамның психологиялық қасиеті құмарлықтың құшағында жүреді. Аз ойланады, бірақ жылдам әрекет етеді. Ашушаң, бірақ қайтымы тез адамдар. Жауабы: Холерик. 4)Бұл темпераментке ие адамның психологиялық қасиеті қайғыруға бейім, өзінің қайғыларын үлкейткіш адамдар. Сезімтал және тез ренжиді. Жауабы: Меланхолик. 5)Адамдарға туа берілетін, психикалық процестердің ағымының динамикасынан көрініс табатын психологиялық қасиет Жауабы: Темперамент |
170 | Мектеп психологіне Омар мен анасы келіп әңгімелесті. Баласының оқуға деген ынтасының жоқтығын, үй шаруасына тіпті араласпайтынын, тұйықтығын, оның тек кітапты оқуға деген құштарлығын айта отырып, оның мінезіндегі бірбеткейлігіне көңілі толмайтынын айтып қалды. Омардан тәтесіне бірге қонаққа баруды талап еткенде қарсылық танытқанын, туған күніне шақырған досына суық жауап бергенін, сабақты бірге орындау үшін келген досына Омар мен қазір кітап оқимын деп басқа бөлмеге кіріп кетті. Ол үшін сабаққа кететін уақыт 40-45 минут алуы мүмкін еді.
| 1)Психолог Омардың мінезінен нені аңғара алуы мүмкін Жауабы: 2)Психологтың бұл жағдайдағы әрекеті Жауабы: Жүйелі жауап беру арқылыіздеу 3)Омардың анасы психологқа не үшін келді? Жауабы: Бірбеткейлік, баласының жағымсыз мінез бітістерінің негізгі екенін. 4)Психолог Омардың бойынан қандай қатынасты көрді? Жауабы: Бағалауын 5) Бұл жолдан шығу үшін Омардың анасы не істеу керек? Жауабы: Стереоскопиялық көзқарасты мүмкіндігінше пайдалану. |
171 | Алғаш рет «Мектептік психология» ұғымы қолданысқа ие болды | 1910 жыл |
172 | Ата-аналармен жүргізілетін психологиялық ағарту жұмысының нәтижесі | Оқушының даму динамикасы, баланың өзекті мәселелері аясында психологиялық ақпарат аясын кеңейту |
173 | Белгілі жоспар бойынша жүйелі түрде біраз уақыт бойына зерттелуші адамның психикалық ерекшеліктерін қадағалайтын әдіс. | Байқау |
174 | «Адам – тәрбие пәні» еңбегінің авторы | К.Ушинский |
175 | Психологиялық коррекциялардың спецификалық белгілерін, ерекшеліктерін бөліп көрсеткен ғалымды атаңыз | Осипова |
176 | Психологиялық алдын-алудың деңгейлері бөлінеді | 3 үшке |
177 | Қосалқы әдістің бір түрі | Сауалнама |
178 | Адамның ақыл-ой өзгешеліктерінің, жеке қасиеттерін кез-келген адамнан табылатын қабілеттің түрі - ол | Жалпы |
179 | Темперамент типіне жататындар | Флегмативті |
180 | Ақыл-ой дамуының артта қалуының ең терең дәрежесі | Идиотия |
181 | Оқушының тәрбиелілігіне жалпы баға берудің жеке көрсеткіші | Отбасындағы мінез-құлық |
182 | Жас ерекшелік және педагогикалық психология аясында еңбек еткен қазақ психологі | М.Мұқанов |
183 | Белгілі бір жас кезеңдеріне сәйкес баланың сөйлеуі мен қабылдауының даму үдерісін зерттеген психолог - ол | В.Штерн |
184 | Проективтік әдіс | «Дүниеде жоқ жануар» әдістемесі |
185 | Конфликт жағдайын саналы түрде түсіну | Позиция |
186 | Э.Эриксон ұсынған адамның өмірлік даму стадиясы кезеңінің дұрыс жауабын белгілеңіз | 8 сегіз |
187 | Конфликтті шешудің неше жолы бар | 4 |
188 | Тест ұғымын енгізген американдық ғалым | Дж.Кэттел |
189 | Темпераметті жүйке жүйесінің типтері бойынша күшті және әлсіз тип деп қарастырған | И.П.Павлов |
190 | Адамның психикалық әрекетінің нақты динамикасын айқындайтын психиканың дара қасиеттерінің жиынтығы - ол | Темперамент |
191 | «Оқу-тәрбие барысында жетістік пен кемшіліктерді көре білу, дер кезінде алдын-алу, қорытындыны көздеу» қандай психологиялық ұғыммен байланысты | Диагностика |
192 | Баланың дамуындағы ерекше орны оның «өтпелі», «қиын», «бетбұрыс» деген ұғымдарқай кезеңдегі балаларға тән | Жеткіншек кезең |
193 | Адамның тұлға болып қалыптасуының басты шарты - ол | Биологиялық қатынастар |
194 | Үш жастағы балаларда жаңадан пайда болатын дағдарыстардың бірі - бұл | Заттық әрекеттердің жетілмеуі |
195 | Әр оқушы қандай жеке тұлғалық және іс-әрекеттік ерекшеліктерімен сипатталады (артығын сызып тастау) | Мінез-құлқымен |
196 | Әлеуметтік мінез-құлықтың бірлігі - ол | Ұстаным |
197 | Педагогика және психологияның міндеті | Оқушының интеллектуалдық және тұлғалық дамуына оқытушы тәрбие беру әсерінен механизмдері мен заңдылықтарын ашу |
198 | Қабілеттер тобына кіретін адам мүмкіндігі | Ән салу |
199 | Қарттық жас кезеңі | 60-75 жас |
200 | Жоғары деңгейдегі сезімдер | Ақыл-ой Эстетикалық Адамгершілік |
250
| Азаматтық қасиеттердің тұрақталуына негіз болар тұлғааралық қатынастар кезеңі | А) Жасөспірім шақта В) Жастық шақта |
251 | Тұлғалық конфликт (дау-дамай) туындайды. | А) Адамдардың өзара қызығушылықтары келіспеген кезде, оны шншу қиынға соққанда С) Адамдардың өзара көзқарастары үйлеспеген кезде, оны шешу қиынға соққанда Д) Адамдардың өзара пікірлері үйлеспеген кезде,оны шешу қиынға соққанда |
252 | Мақсатқа жету жолындағы өте алмайтын қиындықтарды туғызатын адамның күйі |
|
253 | Психологтың тәжірибелік іс-әрекетіндегі маңызды және жауапкершілікті бағыты | Д) Психологиялық коррекция
|
254 | Психологиялық қызмет көрсетуде «коррекция» түсінігінің кең қолданысқа ие болған кезеңі | Д) ХХ ғасырдың 70-ші жылдары
|
255 | Жауап берушінің сөзінен обьективті және субьективті деректер туралы ақпарат алу әдісі | Д) сұхбат
|
256 | Психикалық процестер мен мінез-құлықтың жүру қарқынын анықтайтын адамның дара ерекшелігі | Д) Темперамент
|
257 | 7 жас дағдарысы | Д) Мектепалды дағдарысы |
258 | Баланың даму қисығындағы бір жасты екінші жастан бөлетін өзгерісті нүктелер-бұл | С) Дағдарыс
|
259 | Тәрбие психологиясы мәселесі
| Д) Жеке тұлғаның қасиеттерінің қалыптасуы және олардың жас дербес ерекшеліктермен байланыс проблемасы |
260 | Эгоцентрлік сөйлеу қай жас кезеңіне тән | Д) Мектепке дейінгі жас
|
261 | Заттар жеке қасиеттерден, жеке бөлшектерден,жеке бөлшектерден тұрғанымен, оларды,тұтастай қабылдау түрі | Д) тұтастығы
|
262 | Заттармен құбылыстардың қасиеттерінің нақтылы бейнесін ойда қалдырып,қайта жаңғыртуда көрінетін естің түрі-ол | С) Бейнелі ес
|
263 | Жас ерекшелігі психологиясының зерттеу пәні-ол
| Д) Адамның өмір сүру барысындағы психикасы мен іс-әрекетінің өзгеруінің заңдылықтары мен тенденциялары |
264 | «Жыныстықт жетілу дағдарысы» қай кезді қамтиды. | А) Кіші мектеп жасынан жеткіншіктікке ауысу |
265 | Жеткіншектік шақта дағдарыстар мен даму жанжалдардың болмай қоймайтындығы туралы түсініктің қисынсыздығын дәлелдеген | А) М.Мид
|
266 | «Балалар өз дамуында адамзат тарихында өтілген кезеңдерден өтеді» деген тұжырымды қай концепция өкілдері жасады. | А) Психоаналитикалық
|
267 | Тәрбиені қалыптастыратын ғылым салалары | А) Психология |
268 | Сыртқы жағдайлардың өзгеруіне қарамастан,заттардың кейбір қасиеттерін бір қалыпты етіп қабылдау ерекшелігі-ол | А) Тұрақтылығы
|
269 | Айналадағы заттар мен құбылыстардың жеке қасиеттердің мида бейнелену | С) Қабылдау |
270 | Жоғарғы психикалық функциялардың дамуы мәдени-тарихи шартталғандығы туралы теорияның негізін қалаушы. | А) Л.Выготский
|
271 | «Жетекші іс-әрекетке басқа әрекеттер бағынады» деп айтқан | В) А.Н.Леонтьев |
272 | 7 жас дағдарысы баланың әлеуметтік «Менінің» қалыптасу кезеңі деген. | В) Л.Божович
|
273 | «Мен өзім» деген ұғымы және қырсығу, ересектердің айтқанына керісінше әрекет ету қай жастағы балаларға тән | С) 3 жастағы
|
274 | Бозбала кезеңі | В) 12-158 жас |
275 | Зейіннің алаң болушылығы бұл
| В) Белгілі бір обьектіге саналы түрде зейінді ұйымдастыра алмаушылық |
276 | Мүмкін болар қабілеттің өрістеуіне сөнуіне себепші фактор | А) Ішкі күшке мотивация |
277 | Белгілі бір кезеңдегі адамның психикалық дамуының сипатын анықтайтын іс-әрекет | Жетекші іс-әрекет |
278 | Жеке тұлғаның өмір жолын зерттеу диагностикалау, коррекциялау мен болжамдау тәсіл-бұл | Биографиялық әдіс |
279 | Дамудағы гетерохрондылық деген | Біркелкі емес |
280 | «Бала дамуының шегі мен ауытқушылығы» еңбегінің авторы | З.Фрейд |
281 | Тұлғаның шындықты жалпылама және жанама бейнелеуге бағытталған танымдық әрекеті-ол | Ойлау |
282 | Адамның ұзақ уақыт бойы өз күшін белгілі бір мақсатқа қарай жұмсау | Дербестілік |
283 | Адамның бұлшық еттерінде буындар мен сіңірлерде орналасқан түйсік түрі | Проприорецепторлар |
284 | Екінші біреуге жеткізілетін ойдың айқындылығы-бұл | Сөздің мазмұндылығы |
285 | Адамның бір мезгілде бірнеше әрекеттерді өз зейінде ұстап отыра алу қабілеті-ол | Зейіннің бөлінуі |
286 | Сыртқы түйсіктер | Көру,есту,иіс,дәм,тері |
|
|
|
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.