Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Психология ПББ тест сұрaқ- жaуaп 10-нұсқа

Психология ПББ тест сұрaқ- жaуaп 10-нұсқа

21 авг 2023, 14:07
1 688
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

100

Нақты  жүйкелік темперамент  типі

Дара психологиялық қасиет 

101

 Баланың іс – әрекетінің жетекші типтерінің өзгеруі сипатына сай Б.Элькониннің анықтауы бойынша әр жас кезең қандай көрсеткіштерімен сипатталады(артығын сызып тастау)

Ортаға бейімделу

102

Бихевиоризм бағытының     негізін салған кім?

Джон Утсон

103

Алғашқы және кейінгі дефект түсінігі кімнің атымен енгізілген 

Л. Выготский

104

Жасөспірімдік шақтың аса маңызды міндеттерінің бірі - бұл

Мамандық таңдау

105

Баланың әр жас кезеңінде пайда болатын ерекшеліктері (артығын сызып тастау)

Есеюі 

106

В.ВКрутецкий бойынша педагогикалық психологияның пәні  болып  табылады (артығын сызып тастау) -ол

Педагогикалық қарым – қатынастың психологиялық заңдылықтарын     анықтау

107

 Адамның дене құрылымына байланысты дараланып, тума қасиеттеріне негізделген конститутциялық типология теориясының негізін қалаушы - ол

Э. Кречмер

108

Адамның ұзақ     уақыт аралығында өз зейіні мен     назарын  нақты затқа бағыттай  алмау  зейіннің қай  қасиетіне тән

Шашыраңқылығы 

109

Психологияда объективті әдіс  мәселесін кім бірінші болып қарастырған

Д. Уотсон

110

А.Е. Личко бойынша (тұлға)акцентуацияларының ішінде жоғарғы  мазасыздық, өзін – өзі  талдауға, күдіктенуге,пайымдауға бейімділікке жататын тип - ол

Циклоидты 

111

Э.Эриксонның жас кезеңдеріне бөлуінде  қандай     критерий  негіз болған

Іс – әрекеттің негізгі түрі  

112

Психология ғылымында қоғамның сыртқы ықпалдарын  өз     бойынан өткізіп, белгілі психикалық құрылымға  келтіруші     ішкі  шаррттар жиынтығы  ретінде қарастырылатын ұғым - бұл

  1. Тұлға,  
  2. жеке тұлға 

113

«Қиын балалар » бойында байқалатын белгілер (бірнеше жауап бар)

  1. Достарының     арасында сіңісе алмауы
  2. Тіл алмаушылық
  3. Дөрекілік 
  4. Дәлелсіз ересектерге қарсы тұру
  5. Мұғалімдерге қатысты теріс қылық 

114

Қәзіргі кезде әлеуметтік психология шеңберінде  мынандай     мәселелер  қарастырылады (бірнеше жауап бар)

  1. Үлкен, ірі топтардағы психологиялық –әлеуметтік жағдайлар 
  2. Кіші топтардағы психологиялық  әлеуметтік жағдайлар
  3. Қоғамдағы адамның қасиеті мен әлеуметтік-психологиялық орны
  4. Ұжымдағы психологиялық жағдай
  5. Қоғамдағы процестер

115

Мотив ұғымын қарастырған  ғалымдар (бірнеше жауап бар)

  1. Б.Ф. Ломов
  2. А.Маслоу
  3. Қ. Жарықбаев

117

Күрделі эмоциялар (бірнеше жауап бар)

  1. Көңіл
  2. Афеккт 

118

 Тұлға бұл... (бірнеше жауап бар)

  1. Қоғамдық – тарихи фактор
  2. Адамның қоғамдық тарихи   және онтогенетикалық дамуының біршама  кеш     нәтижесі 
  3. Қоғамда белгілі бір жағдайға ие, белгілі бір қоғамдық рөл атқаратын  саналы индивид  

119

Адамдар     арасындағы объективті пайымдалатын, әрқилы  дәрежеде түсіністікпен бағаланатын  өзара байланыстар бұл - (бірнеше жауап бар)

  1. Тұлғааралық     қатынастар
  2. Адамдар аралық қатынастар

120

 Психологиялық кеңес берудің міндеттері(бірнеше жауап бар)

  1. Өзін – өзі сезінуде қиындық көрсететін сынып  оқушыларына көмек көрсету
  2. Эмоционалдық уайым қалпындағы оқушыларына көмек беру 

121

Конфликтің даму стадиялары(бірнеше жауап бар)

Конфликт алдындағы статия,

Конфликтіні шешу,

Конфликтінің өзі,

Конфликт шегі

122

Мектеп психологімен талқыланатын  сұрақтың бірі-баланың есірткіден қалай қорғауға болады. Баланың алкоголь мен есірткі пайдалануға бір табан жақын болуы тікелей оның өзіндік бағалауы мен     өзіне деген сый-құрметіне байланысты болады  екен. Психологтардың зерттеуінше, маскүнемдікке салынған  немесе есірткі пайдаланатын жандардың өздеріне деген     құрметі өте төменгі деңгейді көрсеткен. Өздерін сыйлау бағасы өте жоғары болатын балаларға алкоголь мен есірткі     ұсынған  кезде  олар     бірден  ЖОҚ деп айтады   

Әңгімелесу, қорқытпау, жазаламау

123

  Қоғамдық дерт жалпы әлемді алаңдатып отырған ғылымда өз - өзіне қол жұмсау яғни суицид. Суицид   алдын ала ойластырылған өз –өзіне қол жұмсау  немесе өзін өзін  өмірден қию.  Суицидтек адам заттың әрекеті бүгінгі  таңда өте     өзекті мәселеге  айналған  осынау     аты  жаман дертті әркім әрқалай қабылдап,  өз алдына  топшалайды. Бір – заманның  өзгерісі десе, екіншілер-әлеуметтік  жағдайдың     қиындығынан, неболмаса     денсаулықтың  салдарынан  деп біледі. Ал кейбіреулері  тұқым қуалаушылық жолымен келеді дейді. Осы мәселенің алдын алу үшін психологтар       жасөспірім мен жеткіншектер арасында     әр түрлі жұмыстар мен іс – шаралар атқарады. Оның  себептерін анықтап,  айқындап       ата – аналар мен педагогтарға кеңестер береді.  .

1.Суицидтің жүзеге асатын негізгі жолдары:

нағыз, жасырын, демонстративті

2.Суицидті алдын алу үшін психологтың атқаратын іс – шаралары:

дәріс, семинар

3.Суицид мәселесін шешудің бір жолы психологтың және психотерапевтің әдістерімен байланысты:

диогностикалық, коорекциялық, кеңес беру

4.Суицидке ұшырау себебі:

қоршаған адамдармен түсініспеушілік, бақытсыз  махаббат

124

Ойын баланың артық энергиясын  сыртқа шығаратын  тәсіл деп айтқан

Г.Спенсер

125

Жүріс – тұрыстың ең     жоғарғы реттеушісі, бұл

Нұсқау 

126

Психологиялық диогностикада балалардың  жазған     шығармаларын, суреттерін, күнделіктерін, еңбек сабағында істелген заттары  арқылы, зерттеу әдісі бұл

Қызмет нәтижелерін зерттеу 

127

Субъектіде қандай да эмоционалды реңкті сақтап қалуға не жоюға ықпал етуші психикалық құбылыс

Аффект 

128

Топшілік, тұлғааралық     байланыстарды зертеудің эмпирикалық әдісінің  негізін қалаушысы

Морено Я

129

Адамның мінез –құлқы мен психологиялық  қасиеттерін өзгерту мақсатымен оған арнайы әсер етіп, проблемадан, жағдайдан шығуға көмек беру  - ол 

Психокеңес  

130

 Компютерлік диогностиканы жүргізуде ескеретін     жағдай –ол қолданушының міндетті түрде білуі қажет деп көрсеткені

Тестілеуден өтушінің этномәдени ерекшеліктері

131

Оқушылар жаңа білімді     игеріп, өздерінің пікірін бекітіп, көзқарастарын сенімділік пен дәлелдеп шығуға көмектесетін

Дискуссиялық 

132

Аутогенді     жаттығулардың пайда болуы мен енгізілуіне себепші болған неміс психотерапевті

Н.Г Щульц

133

Дамудың жас кезеңдерінің өзгерісіне әсер ететін  факторлар

Жалпы әлеуметтік жағдайлар 

134

Ағзадағы сары өттің көп болуына сәйкес тип

Холерик 

135

Таным процестері және интелектуалдық қабілетті бағалау тестерін  қай топқа  жатқызамыз

Процессуалдық тестерге

136

Тәрбие психологиясы мәселесі

Мектептегі оқу – тәрбиеге көзқарас, сенім қалыптастыру проблемасы

137

«Ақыл – ой жасы » деген түсінікті енгізген

 

138

Тұлғаның кез келген әлеуметтік жағдайда бағдарлануына, берік шешімдер қабылдауына және алға қойған мақсатына жетуге  мүмкіндік беретін  білімдер жиынтығы - бұл  

Тұлғаның әлеуметтік психологиялық құзыреттілігі   

140 

Сы налушы бойындағы белгілі бір қасиеттің дамуын, қалыптасуын  зерттейтін арнайы психодиогностикалық зерттеу әдістемесі

Құжаттық әдістемелер 

141

Оқушылармен жүргізілетін психологиялық ағарту жұмысының нәтижесі 

Психологиялық білімдері мен дағдыларды  меңгеруі

142

Өз сезімдері мен ойлауында тұйықтық танытатын, ренішін ұмытпайтын, кек  сақтағыш акцентуация типі

Тұрып қалушы

143

Психологиялық іс – әрекетте тұлғалық дамуындағы белгілі қиындықтар мен ауытқулардың пайда болуын дер кезінде болжамдау қай бағытқа тән

Психологиялық алдын алу

144

Арнайы психологиялық әсер құралдардың көмегімен кемшіліктерді жоюға бағытталған  шаралар жүйесі аталады

Психокоррекция  

145

Мінез акцентуациясын қарастырған 

К. Леонгард

146

Адамның негізгі өмірлік бет алысын және оның өзіндік әрекетінің айырмашылығын сипаттайтын өзіндік дара ерекшелігі

Мінез 

147

Баланың әлеуметтенуіне үлкен үлесін қосатын  инистуттардың бірі- бұл 

Отбасы   

148

И.В.Дубровинаның көзқарасы бойынша, балалармен коррекциялық жұмыстың негізгі  мақсаты бұл -

Балалардың  толық     психикалық және жеке дамуына ықпал ету     

149

Бала тілі дамуының сензивті кезеңі 

3-9

150

Джемс – Ланге     теориясы бойынша сезімнің     туындау себебі

 

 

 

 

 

 

 

Ырықты 

1

Қиын бетбұрыс, сыналатын кезеңді басқаша қалай атайды

Өтпелі кезең

3

Тұлғаны және оның талап тілектерін, себеп-салдарын дамуы мен эмоциялық ауытқуларын ғылыми тұрғыдан зерттеу мен бақылау әдісі

Психоанализ 

4

Мұғалімнің оқушыға білімберу үдерісі барысында атқаратын іс –әрекет түрі

Оқыту 

5

«Мәдени тарихи даму»теориясының авторы

Выготский 

6

Жан туралы ғылыми түсінік ежелгі гректің әмбебап ғалымының есімімен байланысты

Аристотель 

7

Психологиялық қызметте психологиялық диогностиканы қолдану мақсаты

Оқушыларды тәрбиелеушілерді терең психологиялық-педагогикалық зерттеу

8

Оқыту тиімділігінің психологиялық – педагогикалық критерийлері 

Әртүрлі дидактикалық жүйелердің психологиялық ерекшелігі

9

«Тәрбие үдерісін ұйымдастыру методикасы» еңбегінің авторы

Макаренко 

10

Зейіннің физиологиялық негіздерін доминанта теориясы бойынша түсіндірген 

А.А.Ухтоминский

11

Психодиогностикада ең көп қолданылатын әдіс бұл

тест

12

В.Г.Крысько бойынша тұлғаның әлеуметтенуінің әлеуметтік-психологиялық факторлары

Микрофактор мезофактор

макрофактор

13

Байқау әдісі дегеніміз 

Тұлғаның іс-әрекеті мен мінез-құлқы туралы психологиялық деректер жинау және оларды талдау

14

Педагогикалық психологиямен тығыз байланысты психология саласы

Жасерекшелік психологиясы

15

Өмірдің ең жоғары дааму сатысын, қоғамдық еңбек үдерісінің өнімін табиғилық пен әлеуметтің     ажырамас бірлігін танытушы тіршілік

Адам 

16

Баланың мектепке оқуға психологиялық дайындығын анықтайтын әдістеменің авторы 

Керн- Йерасек

17

Интериоризация ұғымының мәні

Сыртқының ішке ауысуы

19

Темпераменттік қасиеттер басқа психикалық құбылыстарға қарағанда

Тұрақсыз 

20

Мектепке дейінгі жас кезеңі

3-7 жас

21

Жоқ ауруды әдейі бар деп мида бейнелеу

Симуляция 

22

Педагогикалық психологияның жеке сала ретінде қалыптасуы

XIX аяғы

23

Темпераменттердің физиологиялық негіздерін ғылыми тұрғыда түсіндірген

И.П.Павлов

24

Темпераменттер жөніндегі ғылымның  ірге тасын қалаған грек дәрігері -ол

Э.Кречмер

25

Педагогикалық психология нені зерттейді

Жеке адам қалыптасуындағы және оны оқыту мен тәрбиелеу барысындағы әртүрлі психологиялық заңдылықтар

26

Оқыту мен дамудың байланыстарын зерттейтән психология саласы

Педагогикалық психология

27

«Тәрбиеге жетекші» кітабының авторы

Ж.Аймауытов

28

Нақты міндеттерді шешуге арналғанг практикалық немесе теориялық меңгеру операцияларының біртекті амалдарының жиынтық әдісі

Психологиялық диогностика

29

Қиын реалды жағдайлардан алшақтау, мінез- құлықтың ерте және күрделі емес типтеріне оралу жолдарын психологиялық қорғаудың түрлілігі- бұл

Мінез – құлық регрессиясы

30

Адамдардың дене бітіміне байланысты Кречмердің ұсынған конституционалды типтері - ол

Лепосматик, пикник, атлет, диспластик

31

Педагогикалық психологияныі міндеттері (артығын сызып тастау)

Онтогенездің түрлі кезеңдерінде тұлғаның психологиялық даму заңдылықтарын анықтау

32

Ойша бөлшектерді біріктіру

Синтез 

34

Психокоррекциялық жұмыста әсер ету деңгейі психологтың қандай дайындықтарына байланысты

Теориялық, тәжірибелік,тұлғалық

35

Тұлғаны зерттеген кеңес ғалымы 

С.Рубенштейн

36

Ақпаратты Т-деректері негізінен алынады

Тесттен 

37

Әрбір сезімнің өзіне сай әрект түрі бар, мысалы, қорыққанда

Тыныс жеделдейді

38

Адамдардың сыртқы қабілетіне қарай топқа біріктіріп, олардың мінез сипатын анықтайтын білім

физиогномика

39

Тұлғаның қасиеттері

Темперамент, мінез, қабілет

40

Адам мінезіг туған күнімен байланыстыра болдап, түсіндіруші

Гороскоп 

41

Ақыл-ой әрекеттерінің кезеңдері қалыптасуын теориялық тұрғыдан тұжырымдаған ғалым - ол

П.Я.Гальперин

42

Нәресте жас кезең

Туғаннан 1 жасқа дейін

43

Жас шамасына қарай даму кезеңдерінің ауысуының негізгі механизмдері - ол

Қарым- қатынас

44

1877 жылы жарық көрген «Педагогикалық психология» еңбегінің авторы

П.Каптереев

45

Ұстамды бастаған ісін аяғына дейін жеткізетін тип

Флегматик 

46

Сыртқы дүние ақпаратын адам сезміне жеткізу және қоршаған ортамен үздіксіз байланысты орнатушы түйсіктің түрі -ол

Экстероцептивтік түйсік

47

Педагоикалы психологияның құрылымы

Оқыту, тәрбиелеу, мұғалім психологиясы

48

Бірнеше жалқы немесе жеке пікірлерден жалпы бір пікір жасау

Индукция 

49

«Сөзі жылдам, анық түсінікті, паузалар мен интонацияларды жақсы сақтайтын, мәнерлі сөйлеуге тырысатын, оптимист, көңілді, басшылыққа, жетекшіліккке құштар, белсенді» деген сипаттама қай темпераментке тән

Сангвиник 

50

Д.Б.Элькониннің көрсеткеніндей, даму процесіндегі өзгеріс келесі жас кезеңдерінде өтудің өте маңызды ішкі негізін құрайтын

Әрбір күшті

 

51

Қарым қатынастың әлеуметтік қызметпен, белгілі бір уақытпен, формамен қамтамасыз етілетін түрі, бұл

Іскерлік қарым қатынас

Ресми қарым қатынас 

52

Психоанализде қолданылатын түсініктерді көрсетіңіз

Супер эго

Эго

Ид 

53

Жасөспірімдік депрессия кезінде төменде көрсетілген белгілердің бірнешеуі байқалады:

Денеде түсініксіз және жағымсыз ауыру сезімінің пайда болуы: баста, іште, арқада (бұл стресстің де белгісі болуы мүмкін)

Айналадағы барлығына немқұрайды қарау (ештеңенің мәні қалмағандай сезіну)

Өзін өзі өте төмен бағалау

Шамадан тыс қажу және/немесе күш қуаттың жетіспеуі

54

Топ арасындағы коммуникативті үдеріс жүзеге асу үшін керек:

Хабар алушы

Мәлімет беруші 

Хабар беруші

55

Мектептегі психологиялық кеңес беру жүргізіледі

Ата аналармен

Мұғалімдермен 

Оқушылармен 

56

Психологияда адамның шамадан тыс зорлану және қанағаттанбаушылық сезімінен болатын көңіл күйзелісі (2 жауапты белгілеу)

Құмарлық 

Стресс 

57

Қиын жас, дағдарыс кезеңі 

Жеткіншектік кез

13 жас

58

Қарым қатынас түрлері

Іскерлік, тұлғалық

Тікелей, жанама

Вербальды, вербальды емес

59

Психологиялық кеңестің басты міндеті

Ынталандыру

Құпияны жария етпеу

Адамдарға туындаған мәселені өзі шеше алатындай бағыт бағдар беру

60

М.Л.Лисина қалыпты даму жағдайында мектепке дейінгі жас кезеңді бала мен ересек адам қарым қатынасының үш бағытқа ауысатындығын көрсетті 

Жағдайдан тыс адамгершілік 

Жағдайдан тыс танымдық

Жағдайлық іскерлік 

61

Мектеп оқушысы Алидің анасы мектеп психологіне келіп өз мәселелерімен бөлісті. Баласының мектепке деген қызығушылығының жоқтығын, үй шаруасына араласпайтынын, тұйықтығын, оның тек кітапты оқуға деген құштарлығын айта отырып, оның мінезіндегі бірбеткейлігіне көңілі толмайтынын айтып қалды. Алидің тәтесімен бірге киноға баруды талап еткенде қарсылық танытқанын, туған күніне шақырған досына суық жауап бергенін, сабақты бірге орындау үшін келген досына Али мен қазір кітап оқимын деп жауап беріп, басқа бөлмеге кіріп кетті. Ол үшін сабаққа кететінін уақыт 45 минут алуы мүмкін еді. Соңғы кездері Али жалғыз жүргенді қалайды.

1) Алидің мінезінен психолог нені байқауы мүмкін

Жауабы: Немқұрайлықты 

2)

3) Мектеп психологіне Алидің анасы не себептен келді

Жауабы: Бірбеткейлік, баласының жағымсыз мінез бітістерінің негізгі екенін

4) Психолог Алидің бойынан қандай қатынасты, әрекетті көрді

Жауабы: Бағалауын

5) Бұл жағдайдан шығу үшін Алидің анасы не істеу керек

Жауабы: Стереоскопиялық көзқарасты мүмкіндігінше пайдалану 

62

Құқықбұзушылықпен айналысқан Марат есімді оқушы мектепте тәуекел топ есебіне алынып, психолог талапқа сай психологиялық іс шараларын өткізіп отырды. Нәтижесінде өзгеріс бар екенін ата анасы да хабардар болып марқаюда. Күндердің күнінде Марат сабақ үстінде мұғаліммен келіспей, дөрекілікке барады, осы сәтте сынып жетекшісін шақыртып, сыныптың алдында мұғалім айтып салады. Марат беті қызарып, намыстанып сөз қайтарды да сыныптан шығып кетті. Сынып жетекшісі қайт Марат деген сөзге бола сыныпқа кірді.

1) Пән мұғалімнің міндеті

Жауабы: көңіл бөлмеу, сабақты жалғастыру

2) Оқушы Мараттың жағдайы

Жауабы: намыстану, беті қызару

3) Психолог бағытындағы жауапкершілік

Жауабы: пән мұғаліммен, сынып жетекшімен анықтау, зерттеу

4) Психолог ата анамен сұхбаттасуда...

Жауабы: сұрақ қою 

5) Мектеп ұжымымен байланысты іс шаралар

Жауабы: семинар тренинг, іс шараларға қатысу 

63

Қазіргі заманғы психологиялық зерттеулердің мәнін түсіндіру және психологиялық білімдерді тарату

Психологиялық ағартудың басты міндеті 

64

Дәріс, семинар, әдебиетпен танысу түрінде жүзеге асатын психологтың жұмыс бағыты 

Психологиялық ағарту 

65

Психологтың сыналушымен серіктес қарым қатынасының барысында сыналушы тұлға жайлы диагностикалық маңызды ақпаратты алу тәсілі  бұл 

Әңгімелесу 

66

Жеке адамның өзіне тән қылық әрекетінде, тіл қатынасында тұрақты қалыптасатын дара ерекшеліктер жиынтығы 

Мінез 

67

Жеке адамның әлеуметтік тұлға ретінде қалыптасыуның биологиялық негізін танытатын психологиялық қызмет 

Темперамент 

68

Оқу 

Іс әрекеттің бір түрі 

69

Дамудың кейбір кемістіктерін түзету бұл 

Коррекция 

70

Педагогикалық психологияның құрылымы бөлінеді 

3

71

Оқу іс әрекеті құрылымының бірінші компоненті 

Мотивация 

72

Мектеп жасының барлық кезеңдерінде балалардың психикалық денсаулығын сақтау мен нығайтуға арналған бағыт 

Психологиялық алдын алу

73

Психокоррекцияның тиімді болуына ықпал факторлардың бірі 

Психолог пен коррекцияға қатысушылар арасындағы байланыстың қалыптасуы 

74

Белгілі әлеуметтік шарттарға белсенді түрде өзін өзі қалыптастырылуы 

Әлеуметтену 

75

Жеке адам ...

Қоғамда дамыған өзіне тән білімі, тәжірибесі, айналысатын ісі болатын, қандайда бір қоғам мүшесі 

76

Заттар мен құбылыстарды жалпылау арқылы оның елеулі қасиеттерін ойша бөліп алу бұл

Абстракция 

77

Мінез типтерінің дұрыс анықтамасы (артығын алып тастау)

Тиянақсыз 

78

Психологиялық дамуында кемістігі бар балалардың тұлғалық қалыптасуындағы эмоциялық дамуына ерекше мән беруді қарастырғандар 

Т.Власова, М.Певзнер

79

Бала дамуына әсер етуші биологиялық факторлар

Тұқымқуалаушылық, орта, тәрбие 

80

Балада қырсығу әрекеттердің пайда болуы, қай жастағы дағдарыста көрініс береді:

Үш жастағы дағдарыс 

81

Әлеуметтік перцепция бұл

Адамдардың бірін бірі түсінуі және тану 

82

1940 жылы жарық көрген «Сана және оның даму» атты еңбектің авторы 

С.Рубинштейн 

83

Лейпциг қаласында алғаш рет эксперименталдық лаборатория ашқан

В.Вундт

84

Педагогикалық психологияның негізгі құрылымы олар

Тәрбие психологиясы -оқыту психологиясы -мұғалім психологиясы 

85

Мұғалімдермен жүргізілетін психологиялық ағарту жұмысының нәтижесі 

Мұғалімдердің кәсіби және жеке тұлғалық мәнді білімдердің толықтырылуы

86

Аса сезімтал, тез жараланғыш, кішкентай ғана сәтсіздіктердің өзін терең қайғыға, сәтсіздіктерге балайтын аса сезімтал акцентуация типі

Эмотивті 

87

Л.С.Выготский бойынша ойлаудың типологиясы

Көрнекті -әрекеттік, көрнекті- бейнелік, сөздік- логикалық

88

Сауалнама бұл 

Арнайы топтағы адамдардан психологиялық ақпарат алу үшін сауалдар жазылған сұрақтар жүйесі 

89

Мектеп психологының кәсіби тәжірибелік іс әрекетінің бір бағыты 

Психологиялық ағарту 

90

Психокоррекцияның мақсаты ол

Баладағы психикалық даму заңдылықтарын түсіне отырып, үлкендермен серіктесе жүргізілетін белсенді әрекет түрі 

91

«Home sapiens» адам, дамудың адамдық алғышарттарын (нышандарын) бойына сіңірген жаратылыс туындысы бұл  

Өкіл 

92

Астеникалық дене бітіміне байланысты мінезі тұйық, көңіл күйі ауысып отырады, бірбеткей, бағдарлары мен көзқарастарын өзгертпейді, қоршағандарға күшпен бейімделетін тип бұл 

Шизотимик 

93

Жүйелі білімді меңгерудің негізгі кезеңдерінен өтуі үшін оқушылардың арнайы әрекет жүйесі ол 

Оқу 

94

Педагогикалық психологияның негізгі зерттеу мәселелері (артығын сызып тастау)

Ата аналар және мұғалімдердің арақатынасын

95

Әдет дегеніміз 

Қимыл қозғалыстарды орындауды қажетсініп тұруы 

96

Алған нәтижелер бойынша анализ жасайтын психодиагностикалық әдістеменің түрі 

Құжаттық әдістемелер 

97

Баланың әр жас кезеңінде пайда болатын ерекшеліктер (артығын сызып тастау)

Есеюі 

98

Ақпарат алудың Q-деректері алынады

Сауалнамадан 

99

Адамның қоршаған дүниеге қатынасынан болатын психологиялық толғаныс құбылысы 

Сезім 

100

Нақты жүйкелік темперамент типі 

Дара психологиялық қасиет

150

Джемс-Ланге теориясы бойынша сезімнің туындау себебі

Ырықты

151

Адамның алдына қойған ең ардақты, ең асыл мақсаты

Мұрат

152

Адам қасиеттерінің бәрі өзара үндес болған жағдайдағы мінез бітіс

тыңғылықты

153

Білімді игеру белгілі бір әрекеттерді орындау және игеру нәтижесінде болатын процесс ретінде қарастырған ғалымдар

Д.Б.Эльконин

Н.А.Менчинская

154

Э.Эриксон бойынша тұлғаның өмірлік жолының деңгейлері бойынша мектеп жасы (6-12 жас) балаларының прогрессивтік даму нәтижесі - ол

Білім мен іскерлікті меңгеру

155

Тұлға

Қоғамдық тарихи категория

156

Мінездің жекеленген қасиеттерінің шамадан тыс артық дәрежеде дамуы, нәтижесінде қоршаған орта адамдарымен өзара әрекетінің нашарлауы

Мінез акцентуациясы

157

Қиял образдарының күрделі түрі

Типтік образдар жасау

158

Адам санасының     белгілі бір нысанаға шоғырлануын көрсететін құбылыс

Зейін

159

«... пессимист, сөзге сараң, өкпелегіш, сезімталдығы баяу көрінетін, барлығына үлкен әсермен қабылдайтын» деген сипаттама кімге тән

Меланхоликке

160

Жас ерекшелік дамудағы негізгі дағдарыстарды ұсынған автор

Л.С.Выготский

161

Тұлғаның бағыт-бағдары

(төрт дұрыс жауабы бар)

Қызығу, ниет, құмарлық, ұмтылыс

162

Адамды әрекетке бағыттайтын, қажетін өтеуге талаптандыратын бір түрткі

(екі дұрыс жауабы бар)

Мотивация, ниет

163

Психологиялық алдын-алудың міндеттерінің бірі

Мектепте оқушының әрбір жас кезеңінде толыққанды психикалық және тұлғалық дамуына қажетті психологиялық ахуалды сақтау жауапкершілігін қалыптастыру

164

Қысқа да қарқында өтуімен ерекшеленетін өте күшті эмоциялық әрекет көрінісі және болжамдарды анықтау барысында адамды ақиқатқа жетелеуші сезім түрі (екі дұрыс жауабы бар)

Аффект

Сенім

165

Психологиялық кеңес беру түрлері

(екі дұрыс жауабы бар)

Топтық

Жеке

166

Мотивацияны жасайтын әрекеттер

(үш дұрыс жауабы бар)

Тырысы, жігерлілік, сөзінде тұру

167

Әлеуметтік топтардың түрлері

(үш дұрыс жауабы бар)

Жалпы. Ресми емес. Референтті

168

Отбасылық кеңес беру процесінің фазалары

(үш дұрыс жауабы бар)

Іс-әрекет фазасы, шешім қабылдау.

Байланыс орнату, проблемаларды анықтау. 

Кері байланыс

169

Темперамент типтері. 

Темперамент тұлғаны қалыптастыратын биологиялық фундамент. Ол мінез-құлық аспектісінің динамикасы және ол үш жасқа дейін, яғни балалық шақта анық байқалады. Темпераменттің төрт негізгі типін бөліп көрсетуге болады. Олар: сангвиник, холерик, флегматик, меланхолик. Сангвиник темпераментіне жоғары жүйке – психикалық белсенділік, ым-ишаралық қимылдырдың әр түрлілігі және көптігі, эмоциялық, әсерлілік және лабилділік тән. Сонымен бірге сангвиниктік эмоциялы қобалжуы терең емес, ал оның теріс тәрбиелік әсерлерге жылдамдылық тұрақтылығының жоқтығын көрсетеді. 

Холерик темпераментіне жүйке-психикалық белсенділігінің жоғары деңгейі және іс-әрекетінің қуаты, жылдамдық және қимылының шапшаңдығы, сонымен бірге импульсивтік және эмоциялы қобалжуының айқын көрінуі тән. Холериктің жеткіліксіз эмоциялы және қимыл-қозғалыстық тұрақтылығы эмоциогенді жағдайларды өзін-өзі бақылауға қабілетсіздігі, ұстамсыздық, қызбалылық көрінуі мүмкін. 

Флегматик темпераментіне мінез-құлық белсенділігінің деңгейі салыстырмалы түрде төмен, іс-әрекеті, ишара мен сөзі баяу және бірқырлы жүреді, сезімі мен көңіл-күйінің тереңділігі және тұрақтылығы тән. Флегматикке теріс тәрбие әсер етсе, оның теріс қырлары – босаңдық, эмоциясының нашарлығы және әлсіздігі байқалады.

Меланхолик теспераментіне мінез-құлықтың жүйке-психикалық белсенділік деңгейі төмендігімен байланысты, қимыл мен сөйлеудің тоқтап қалуы және тұншығуы, біршама эмоциялық реактивтілік, сыртқа әлсіз көрінетін сезімнің тереңдігі және тұрақтылығы тән. Меланхоликте бұл ерекшеліктер тәрбиелік әсердің жоқтығынан эмоциялы жарақаттың жоғарылауы, тұйықтық және жаттану, өмірлік жағдайларда ішкі ауыр қобалжуларға бейімділік дамуы мүмкін. Келтірілген мәліметтер, тұлғаның қалыптасу жағдайында темпераменттің әрбір типі оң және теріс психологиялық қырларды «жақсы» немесе «жаман» сипаттайды. Тек оң немесе теріс темперамент кездеспейді

1) Бұл темпераментке ие адам ширақ, еті тірі, бірақ кез келген істі бастап, кейін тастап жүре береді, жұмысқа қабілетті, басқа адамдармен тез тіл табыса алады, ұжымда өзін көңілді ұстайды. Жауабы: Сангвиник

2)Бұл темпераментке ие адамның психологиялық қасиеті сезімдерге берілгіш емес, экстремалды жағдайларда салқынқандылық танытуы оңай. Қиыншылықтарға шыдамды және шағым жасауы сирек кездеседі.

               Жауабы: Флегматик

3)Бұл темпераметке ие адамның психологиялық қасиеті құмарлықтың құшағында жүреді. Аз ойланады, бірақ жылдам әрекет етеді. Ашушаң, бірақ қайтымы тез адамдар.

Жауабы: Холерик.

4)Бұл темпераментке ие адамның психологиялық қасиеті қайғыруға бейім, өзінің қайғыларын үлкейткіш адамдар. Сезімтал және тез ренжиді. Жауабы: Меланхолик.

5)Адамдарға туа берілетін, психикалық процестердің ағымының динамикасынан көрініс табатын психологиялық қасиет

Жауабы: Темперамент

170

Мектеп психологіне Омар мен анасы келіп әңгімелесті. Баласының оқуға деген ынтасының жоқтығын, үй шаруасына тіпті араласпайтынын, тұйықтығын, оның тек кітапты оқуға деген құштарлығын айта отырып, оның мінезіндегі бірбеткейлігіне көңілі толмайтынын айтып қалды. Омардан тәтесіне бірге қонаққа баруды талап еткенде қарсылық танытқанын, туған күніне шақырған досына суық жауап бергенін, сабақты бірге орындау үшін келген досына Омар мен қазір кітап оқимын деп басқа бөлмеге кіріп кетті. Ол үшін сабаққа кететін уақыт 40-45 минут алуы мүмкін еді.

 

1)Психолог Омардың мінезінен нені аңғара алуы мүмкін

Жауабы:

2)Психологтың бұл жағдайдағы әрекеті

Жауабы: Жүйелі жауап беру арқылыіздеу

3)Омардың анасы психологқа не үшін келді?

Жауабы: Бірбеткейлік, баласының жағымсыз мінез бітістерінің негізгі екенін.

4)Психолог Омардың бойынан қандай қатынасты көрді?

Жауабы: Бағалауын

5) Бұл жолдан шығу үшін Омардың анасы не істеу керек?

Жауабы: Стереоскопиялық көзқарасты мүмкіндігінше пайдалану.

171

Алғаш рет «Мектептік психология» ұғымы қолданысқа ие болды

1910 жыл

172

Ата-аналармен жүргізілетін психологиялық ағарту жұмысының нәтижесі

Оқушының даму динамикасы, баланың өзекті мәселелері аясында психологиялық ақпарат аясын кеңейту

173

Белгілі жоспар бойынша жүйелі түрде біраз уақыт бойына зерттелуші адамның психикалық ерекшеліктерін қадағалайтын әдіс.

Байқау

174

«Адам – тәрбие пәні» еңбегінің авторы

К.Ушинский

175

Психологиялық коррекциялардың спецификалық белгілерін, ерекшеліктерін бөліп көрсеткен ғалымды атаңыз

Осипова

176

Психологиялық алдын-алудың деңгейлері бөлінеді

3  үшке

177

Қосалқы әдістің бір түрі

Сауалнама

178

Адамның ақыл-ой өзгешеліктерінің, жеке қасиеттерін кез-келген адамнан табылатын қабілеттің түрі  - ол

Жалпы

179

Темперамент типіне жататындар

Флегмативті

180

Ақыл-ой дамуының артта қалуының ең терең дәрежесі

Идиотия

181

Оқушының тәрбиелілігіне жалпы баға берудің жеке көрсеткіші

Отбасындағы мінез-құлық

182

Жас ерекшелік және педагогикалық психология аясында еңбек еткен қазақ психологі 

М.Мұқанов

183

Белгілі бір жас кезеңдеріне сәйкес баланың сөйлеуі мен қабылдауының даму үдерісін зерттеген психолог - ол

В.Штерн

184

Проективтік әдіс

«Дүниеде жоқ жануар» әдістемесі

185

Конфликт жағдайын саналы түрде түсіну

Позиция

186

Э.Эриксон ұсынған адамның өмірлік даму стадиясы кезеңінің дұрыс жауабын белгілеңіз

8 сегіз

187

Конфликтті шешудің неше жолы бар

4

188

Тест ұғымын енгізген американдық ғалым

Дж.Кэттел

189

Темпераметті жүйке жүйесінің типтері бойынша күшті және әлсіз тип деп қарастырған

И.П.Павлов

190

Адамның психикалық әрекетінің нақты динамикасын айқындайтын психиканың дара қасиеттерінің жиынтығы - ол

Темперамент

191

«Оқу-тәрбие барысында жетістік пен кемшіліктерді көре білу, дер кезінде алдын-алу, қорытындыны көздеу» қандай психологиялық ұғыммен байланысты

Диагностика

192

Баланың дамуындағы ерекше орны оның «өтпелі», «қиын», «бетбұрыс» деген ұғымдарқай кезеңдегі балаларға тән

Жеткіншек кезең

193

Адамның тұлға болып қалыптасуының басты шарты - ол

Биологиялық қатынастар

194

Үш жастағы балаларда жаңадан пайда болатын дағдарыстардың бірі - бұл

Заттық әрекеттердің жетілмеуі

195

Әр оқушы қандай жеке тұлғалық және іс-әрекеттік ерекшеліктерімен сипатталады (артығын сызып тастау)

Мінез-құлқымен

196

Әлеуметтік мінез-құлықтың бірлігі  - ол

Ұстаным

197

Педагогика және психологияның міндеті

Оқушының интеллектуалдық және тұлғалық дамуына оқытушы тәрбие беру әсерінен механизмдері мен заңдылықтарын ашу

198

Қабілеттер тобына кіретін адам мүмкіндігі

Ән салу

199

Қарттық жас кезеңі

60-75 жас

200

Жоғары деңгейдегі сезімдер

Ақыл-ой

Эстетикалық

Адамгершілік

250

 

Азаматтық қасиеттердің тұрақталуына негіз болар тұлғааралық қатынастар кезеңі

А) Жасөспірім шақта

В) Жастық шақта

251

Тұлғалық конфликт (дау-дамай) туындайды.

А) Адамдардың өзара қызығушылықтары келіспеген кезде, оны шншу қиынға соққанда

С) Адамдардың өзара көзқарастары үйлеспеген кезде, оны шешу қиынға соққанда

Д) Адамдардың өзара пікірлері үйлеспеген кезде,оны шешу қиынға соққанда

252

 Мақсатқа жету жолындағы өте алмайтын қиындықтарды туғызатын адамның күйі

 

253

 Психологтың тәжірибелік іс-әрекетіндегі маңызды және жауапкершілікті бағыты

Д) Психологиялық коррекция

 

254

Психологиялық қызмет көрсетуде «коррекция» түсінігінің кең қолданысқа ие болған кезеңі

Д) ХХ ғасырдың 70-ші жылдары

 

255

Жауап берушінің сөзінен обьективті және субьективті деректер туралы ақпарат алу әдісі

Д) сұхбат

 

256

 Психикалық процестер мен мінез-құлықтың жүру қарқынын анықтайтын адамның дара ерекшелігі

Д) Темперамент

 

257

7 жас дағдарысы

Д) Мектепалды дағдарысы

258

Баланың даму қисығындағы бір жасты екінші жастан бөлетін  өзгерісті нүктелер-бұл

С) Дағдарыс

 

259

 Тәрбие психологиясы мәселесі

 

Д) Жеке тұлғаның қасиеттерінің қалыптасуы және олардың жас дербес ерекшеліктермен байланыс проблемасы

260

Эгоцентрлік сөйлеу қай жас кезеңіне тән

Д) Мектепке дейінгі жас

 

261

Заттар жеке қасиеттерден, жеке бөлшектерден,жеке бөлшектерден тұрғанымен, оларды,тұтастай қабылдау түрі

Д) тұтастығы

 

262

Заттармен құбылыстардың қасиеттерінің нақтылы бейнесін ойда қалдырып,қайта жаңғыртуда көрінетін естің түрі-ол

С) Бейнелі ес

 

263

Жас ерекшелігі психологиясының зерттеу пәні-ол

 

Д) Адамның өмір сүру барысындағы психикасы мен іс-әрекетінің өзгеруінің заңдылықтары мен тенденциялары

264

«Жыныстықт жетілу дағдарысы» қай кезді қамтиды.

А) Кіші  мектеп жасынан жеткіншіктікке ауысу

265

Жеткіншектік шақта дағдарыстар мен даму жанжалдардың болмай қоймайтындығы туралы түсініктің қисынсыздығын дәлелдеген

А) М.Мид

 

266

«Балалар өз дамуында адамзат тарихында өтілген кезеңдерден өтеді» деген тұжырымды қай концепция өкілдері жасады.

А) Психоаналитикалық

 

267

Тәрбиені     қалыптастыратын ғылым салалары

А) Психология

268

 Сыртқы жағдайлардың өзгеруіне қарамастан,заттардың кейбір қасиеттерін бір қалыпты етіп қабылдау ерекшелігі-ол

А) Тұрақтылығы

 

269

 Айналадағы заттар мен құбылыстардың жеке қасиеттердің мида бейнелену

С) Қабылдау

270

Жоғарғы психикалық функциялардың дамуы мәдени-тарихи шартталғандығы туралы теорияның негізін қалаушы.

А) Л.Выготский

 

271

«Жетекші іс-әрекетке басқа әрекеттер бағынады» деп айтқан

В) А.Н.Леонтьев

272

7 жас дағдарысы баланың әлеуметтік «Менінің» қалыптасу кезеңі деген.

В) Л.Божович

 

273

 «Мен өзім» деген ұғымы және қырсығу, ересектердің айтқанына керісінше әрекет ету қай жастағы балаларға тән

С) 3 жастағы

 

274

Бозбала кезеңі

В) 12-158 жас

275

Зейіннің алаң болушылығы бұл

 

В) Белгілі бір обьектіге саналы түрде зейінді ұйымдастыра алмаушылық

276

Мүмкін болар қабілеттің өрістеуіне сөнуіне себепші фактор

А) Ішкі күшке мотивация

277

Белгілі бір кезеңдегі адамның психикалық дамуының сипатын анықтайтын іс-әрекет

Жетекші іс-әрекет

278

Жеке тұлғаның өмір жолын зерттеу диагностикалау, коррекциялау мен болжамдау тәсіл-бұл

Биографиялық әдіс

279

Дамудағы гетерохрондылық деген

Біркелкі емес

280

«Бала дамуының шегі мен ауытқушылығы» еңбегінің авторы

З.Фрейд

281

Тұлғаның шындықты жалпылама және жанама бейнелеуге бағытталған танымдық әрекеті-ол

Ойлау

282

Адамның ұзақ уақыт бойы өз күшін белгілі бір мақсатқа қарай жұмсау

Дербестілік

283

Адамның бұлшық еттерінде буындар мен сіңірлерде орналасқан түйсік түрі

Проприорецепторлар

284

Екінші біреуге жеткізілетін ойдың айқындылығы-бұл

Сөздің мазмұндылығы

285

Адамның бір     мезгілде бірнеше әрекеттерді өз зейінде ұстап отыра алу қабілеті-ол

Зейіннің бөлінуі

286

Сыртқы түйсіктер

Көру,есту,иіс,дәм,тері

 

 

 

 

 

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.