Музыка ПББ тест сұрaқ-жaуaп 2-нұсқа
Бағалаудың басқа түрлеріне әдістемелік ұсынымдар
(кейс, эссе, рефлексиялық есеп және т. б.)
тест тапсырмаларына әдістемелік ұсынымдар
1. Қазақстан Республикасының Конституциясында кепілдік берілген негізгі құқықтары мен баланың заңды мүдделерін жүзеге асыруға байланысты туындайтын заңнамалық құжаттары
А. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы +
В. «Қазақстан Республикасындағы бала құқықтары туралы» ҚР Заңы
С. Бала құқықтары туралы конвенция
Д. Қазақстан Республикасының Конституциясы
Е. «Неке және отбасы туралы» ҚР Заңы
2. «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы қай жылдарға арналған?
А. 2018-2022 +
В. 2018-2030
С 2020-2025
Д. 2030-2050
Е. 2018-2025
3. Қалыптастырушы бағалау.
А. оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалау түрі +
В. оқушының жеке басын, жұмысын бағалау
С. қушылардың жұмыстарын тексеру, олардың жасағандарымен келісетін не келіспейтінін бағалау
Д. кері байланысқа қатысты оны жіктеу, талқылау, бағалау
Е. білім нәтижелері оқыту мен оқу сапасын, білім беру бағдарламасын жақсарту үшін қолданылатын бағалау
4. Музыкатану деген не?
А. музыка өнерді ізденуі, оның әлеумет-тарихи шындыққа қатысуы, басқадай адамзат рухының мәдениеті саласына оның ішкі көзқарас заңдылықтары мен ерекшеліктері +
В. композитордың ойын жеткізумен қатар, оның әлемдік көзқарасын, әлемдік түсінігін, әлемдік тыңдаушылығын, әлемдік қатынасын таныту
С. музыкант-педагогтің әрекет байланысы мен оқушылардың музыкалық әрекеті нәтижесінің, тұлғаның дамуының арасындағы байланысы
Д. музыкалық білім беру жүйесіне байланысты ұрпақтық психологиялық қасиеттерінде, болмыстың ішкі психологиялық негізінде, қоршаған ортаның әсері
Е. музыкалық-интонациялық құралдарының жүйесін анықтау, бейнелеу формасы және оны оқушылардың меңгеруі
5. Интонация - ... жеткізе алады?
А. композитордың ойын жеткізумен қатар, оның әлемдік көзқарасын, әлемдік түсінігін, әлемдік тыңдаушылығын, әлемдік қатынасын, әлемдік сезушілігімен бірге заманның да ойын жеткізе алады +
В. қоршаған ортаның әсері және педагогтың ұйымдастыру қабілетін
С музыкалық және тіл интонациясының жалпылығы мен ерекшелігін ұғынуын
Д. музыкант-педагогтің әрекет байланысы мен оқушылардың музыкалық әрекеті нәтижесінің, тұлғаның дамуының арасындағы байланысын
Е. мәдениет-антропологиялық және музыкалық-педагогикалық үйлесімін
6. Музыкалық шығарманы, бейнені шығармашылықпен көрсете алу, жеткізу:
А. интерпретация +
В. интонация
С. музыкалық жанр
Д. музыкалық стиль
Е. Музыкатану
7. «Музыка» пәнін оқытудағы инновациялық және белсенді оқу әдістері
А. белсенді оқу, оқушылардың белсенді қызметпен айналысу арқылы мұғалім берген ақпараттың мәнін ұғынып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз етуді көздейді +
В. белсенді оқу тәжірибесімен тығыз ұштасқан пән әдістемесі
С. музыка сабағында қамтылатын белсенді оқу стратегиялары
Д. оқу мүмкіндіктерінің жүйелілігі мен тиімділігі туралы бақылау жасайды, бағамдайды және бір-бірімен кері байланыс орнатады
Е. бірлескен шығармашылық жұмысты орындау барысында ұжыммен және топпен бірлесіп жұмыс істеу
8. Белсенді оқудағы мұғалімнің рөлі
А. мұғалімдер барлық оқушыларға дамытушы кері байланыс ұсыну үшін модельдеу, көрсету, мұқият ойластырылған сұрақ-жауап, қадағалау және оқушылармен бірге ойнау және/немесе ән салу арқылы үнемі қолдау көрсетіп отыруға тиіс +
В. музыкалық тапсырма орындап, музыкамен айналысатын сабақты атайды
С. мұғалімдер әр оқушы үшін оқу үдерісінің келесі қадамдарын анықтап, әрі қарай ілгерілеуіне септігін тигізу үшін жекелеген оқушыларды үнемі бағалап отыруы керек
Д. мұғалімдер оқушыларды жастайынан музыкаға әуес болуға баулиды
Е. оқушылардың түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін оқыту әдістерін түрлендіреді
9. Сабақтан тыс уақытта оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту құралдарының алуан түрлілігі
А. сыныптан тыс әр түрлі тәрбие жұмысының түрімен айналысу баланың жеке әлеуметтік тәжірибесін жандандырып, жетілдіреді, оның адамзат құндылықтарына негізделген білімдерін байытып, қажетті практикалық іскерлігі мен дағдысын қалыптастырады +
В. оқушы тұлғасын және оның қызығушылығы мен қабілет мүмкіндіктерін зерттеуді жүзеге асырады
С. баланың өз құрбыларымен, мұғалімдермен, ата-аналармен қарым-қатынасында пайда болатын проблемаларын шешуге көмектеседі
Д. музыканы қабылдау тек оны тыңдау барысында емес, сабақтың барлық кезеңінде жүзеге асырылады
Е. сыныптан тыс тәрбие жұмыс – тұлғаның әлеуметтік қалыптасуын қамтамасыз етуде оған жағдай туғызатын мұғалімдердің басшылығымен ұйымдастырылған және сабақтың мақсатымен өзара байланысты болып келетін тәрбие жұмысының түрі
10. Бүгінгі білім беру, жас ұрпақты тәрбиелеудегі басты мақсат
А. жеткіншек ұрпаққа мәдени, еңбек, адамгершілік және эстетикалық тәрбие бере отырып, олардың әсемдік сезімін дамыту, көркемдік талғамын тәрбиелеу, өнер шығармаларын сүйіп, туған табиғатын, оның байлығын қастерлеп, бағалай білуге үйрету +
В. жас өспірімдерді музыка әлемін түсініп қабылдауға, талғампаздығын тәрбиелеуге, эмоциялық сезімталдығын қалыптастыруда білімді, мәдениетті болып өсуіне әсер етуі
С. баланы музыка тыңдауға, тыңдай отырып оны сапалы түрде қабылдауға баулу музыкалық тәрбие беру жұмысындағы міндеттердің бірі
Д. музыканы дұрыс қабылдай білуге тәрбиелей отырып, бірте-бірте музыканы тыңдай білу мәдениетін қалыптастыру
Е. жасөспірімдерді музыка әлемін түсініп қабылдауға, талғампаздығын тәрбиелеуге, эмоциялық сезімталдығына қалыптастыруда білімді,мәдениетті болып өсуі
11. Дауыс ерекшеліктерін дамытудың әдістері мынадай жағдайларды қамтиды
А. балалардың жас ерекшеліктеріне қарай дауыстарының мөлшеріне үнемі бағыт беріп отыру +
В. сабақ барысында үйлесімді сезімге бой алдырушылыққа бағыттау
С. балалардың жеке басының өзгешеліктерін есептей отырып,музыкалық материалдарды таңдай білу
Д. оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай ән айту дағдылары қалыптастырылады
Е. музыкалық шығармаларды терең түсініп, өз мәнерінде айту
12. Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты
А. мектепте оқыту сапасын жоғарылатады +
В. оқушының жеке басы емес, тек қана жұмысы бағаланады
С. оқушының білім алу барысындағы қателіктері мен олқылықтарын айқындайды
Д. сабақтың әр бөліктеріндегі оқушының дайындық деңгейін анықтайды
Е. сабақ үдерісі мен білімнің меңгерілуі туралы оқушы мен мұғалім және ата-ана арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді
13. Оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын өлшемдер
А. критерийлер +
В. дескрипторлар
С. бағалау шкаласы
Д. кері байланыс
Е. өзін-өзі бағалау
14. Ынталандыру, белсенділік, түзету, дамытушылық:
А. критериалды бағалаудың функциялары +
В. критериалды бағалаудың артықшылықтары
С. критериалды бағалаудың міндеттері
Д. критериалды бағалаудың маңызы
Е. критериалды бағалауды енгізудің мақсаты
15. Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенетінін енгізген
А. Глейзердің енгізген ұғымы, 1963 +
В. Блум енгізген ұғымы ,1963
С. Леман енгізген ұғымы, 1963
Д. Слобода енгізген ұғымы, 1963
Е. Вуди енгізген ұғымы, 1963
16. «Оқыту дегеніміз – бағалау» деп тұжырымдағанымен , оның сондай-ақ «таза музыкалық бағалау – нәтижелі білімнің кілті» - деген
А. Суэнвик +
В. Слобода
С. Глейзер
Д. Вуди
Е. Глейзер
17. Бөлім/ ортақ тақырыптар және тоқсан бойынша оқу мақсаттарына сәйкес оқушылардың алған білімдері мен жинаған дағдыларының нәтижесін бағалай отырып, қалыптастырушы бағалау нәтижелерін толықтыратын бағалау тәсілі
А. жиынтық бағалау +
В. қалыптастырушы бағалау
С. критериалды бағалау
Д. нақты бағалау
Е. формативті бағалау
18. «Музыканы тыңдай және оны түсіне білу – эстетикалық мәдениеттің қарапайым ғана белгісі, бұл болмаса сапалы тәрбие беруді елестету мүмкін де емес»
А. В.А.Сухомлинский +
В. В.В.Давыдов
С. Я.А.Каменскиий
Д. Л.С.Выготский
Е. Л.Шульман
19. Интонация дегеніміз не?
А сөзді, сөз тіркесін, сөйлемді айтудағы дауыс мәнері, дауыс ырғағы, сөйлеудің ритм-мелодикалық бейнесі +
В. жігерлі музыкалық шығарма
С. аспаптық шығармалар
Д. музыкалық ырғаққа сай дене қимылымен көрсетілетін өнер
Е. мұғалімнің шеберлігі мен жетістігі
20. Оқу үрдісіндегі құзырлылық дегеніміз не?
А. оқушының алған білімі мен дағдыларын тәжірибеде, күнделікті өмірде теориялық және тәжірибелік мәселелерді шешу үшін қолдана алу мүмкіндігі +
В. қарапайым ырғақтық суреттемелерді шулы, ұрмалы, музыкалық аспаптарымен сүйемелдеу
С. музыканың көркемдеуіш құралдары
Д. қазақ халқының аспаптық пьесасы
Е. музыка және поэзия өнерлерінің ортақ туындысы
21. «Музыканы қабылдауға тәрбиелеу, басқа қабілеттерді дамыту секілді белгілі бір кезеңдерден өтуі керек»-деп атап көрсеткен ғалым
А. О.Апраксина +
В. П.Чайковский
С. М.Глинка
Д. М.Мусорогский
Е. Е.Брусиловский
22. Музыка пәнін оқытудың міндеттері
А. оқыту және тәрбиелеу процестерінде жаңашыл инновациялық технологияларды ендіру +
В. халық музыкасымен жұмыс (ұлттық фольклорлық музыка салалары, өзге халықтар музыкасымен жұмыс арқылы салыстырма жұмыстары т.б.)
С. оркестр түрлерімен танысу және олардағы жеке аспаптармен жұмыс жүргізу мүмкіндіктері туады ( халық аспаптары оркестрі, симфониялық, үрмелі аспаптар оркестрлері, камералық аспаптар оркестрлерінің сан-алуан түрлері т.б.)
Д. осы заманғы эстрадалық музыка жанрларымен жұмыс жасау
Е. бүкіл әлемдік музыка өнерінің кез келген жанрымен өз беттерінше танысып, жұмыс жүргізу мүмкіндігі туады (симфониялық, опералық, аспаптық, вокалдық т.б.)
23. Білім беру сапасын арттыру?
А. ғылымға негізделген жүйелі бағдарлама бойынша теориялық,практикалық іске қабілетті,еңбекке баулу, дүниетанымын кеңейту және баланың бойындағы бар қабілетін кемеліне келтіріп жан-жақты тұлғаны тәрбиелеу +
В. пәндік бағдарламаға сәйкес музыкалық шығармаларды таңдау
С. музыка пәні мұғалімдерінің белсенділігін арттыруда білім беру сапасын арттыруға бағытталған инновациялық тәсілдерді білуі және түсінуі тиіс
Д. музыкалық орындаушылықты тәрбиелеу мен оқытуда музыка сабақтарындағы қазіргі заманғы жүйелер мен технологиялар
Е. өз пәндеріне байланысты музыкалық шығармалармен танысу арқылы жұмыс репертуарын кеңейтуге мүмкіндік туады (мектеп бағдарламасы, жеке пәндік шығармалар т.б.)
24. «Финал» компьютерлік музыкалық бағдарламасының тиімді жақтары?
А. музыкалық шығарманың партитурасымен тікелей жұмыс жүргізу (талдау, сараптау, теориялық, гармониялық құрылымдарын айқындау, шығарманың жалпы құрылымын анықтау т.б.) +
В. музыка пәні мұғалімдерінің белсенділігін арттыруда білім беру сапасын арттыруға бағытталған инновациялық тәсілдерді білуі және түсінуі
С. бағдарлама арқылы жазылған музыкалық шығарманы кітап басылымы ретінде пайдалану мүмкіндігі
Д. шығарманың әдеби және музыкалық мазмұнын айқындау мақсатында сабақ өткізу барысының әдістемесін ойластыру, реттеу
Е. шығарманың әсерлік белгілерін анықтау
25. Кейс – технологиясы
А. оқытушылардың дәстүрлі және қашықтықтан кеңес беруін ұйымдастыру кезінде мәтіндік, аудиовизуалдық, мультимедиялық оқу-әдістемелік материалдарды жинау және оларды пайдаланушылардың өз бетінше меңгеруі үшін жіберуге негізделген +
В. оқытудан жасалынған әдістемелік материалдармен іске асырылады
С.оқушылардың ауызша сөйлеу дағдысын жетілдіруге алдын-ала дайындалған мәтіндер не тапсырмалар
Д. оқушыларға жас ерекшеліктеріне қарай және игерген білімдеріне қарай проблемалық сипатта тапсырма берілуі функционалдық сауаттылықты қалыптастыру құралы
Е. Барлық жауап дұрыс
26. CASE STUDY әдісіндегі тәжірибелік дағдылар
А. кейсте көрсетілген нақты жағдайларымен салыстырғанда мәселенің күрделілігі төмен деңгейі экономикалық теорияларда, әдістер мен принциптерде қолданылатын тәжірибе дағдыларын жүйелеуге мүмкіндік береді +
В. адамдардың өзін - өзі бағалау тәртібі, тыңдай білу, дискуссияны қолдау немесе қарама – қарсы көзқарасты дәлелдеу, яғни, өзін өзі ұстау және т.б.
С. деректердің мәліметтерден айыру шеберлігі, маңызды және маңызды емес ақпараттарды айыра білу, талдау, елестету және оларға қол жеткізу, жіберіп алған ақпаратарды тауып, оларды қалпына келтіру шеберлігі
Д. дискуссияны жүргізу шеберлігі, қоршаған адамдардың көзін жеткізу. көрнекі материалды және басқа медиа заттарды қолдану – топтарға бірлесу, өз көзқарасын қорғау, оппоненттердің көзін жеткізу, қысқа да нұсқа есеп дайындау
Е. логикалық жолмен шешілмейтін, альтернативті шешу генерациясының шығармашылық дағдылары
27. Мектептегі музыка сабағының негізгі мақсаттары
А. оқушылардың музыка мәдениеттілігін тәрбиелейді. Эстетикалық сезімін қалыптастыру, әрі қарай дамыту +
В. сабақта кездесетін кездейсоқ ситуацияларға жауапты қарау
С. оқыту әдістерін қолдану арқылы шығарманы талдап, есте сақтай білуге дағдыландыратын әдіс –тәсілдерді дұрыс қолдану
Д. әріптестерінің, оқушыларының тәжірибесін зерттеп, өзінің жұмысын талдау; ғылыми, әдістемелік әдебиеттерін зерттеп өз жұмысында қолдану
Е. оқу – тәрбие жұмысын атқарып, оқушылардың көзқарастарын, сендіруіне, қажеттілігіне мұратын қалыптастыру
28. Сабақтың құрылысында орындалатын іс-әрекеттер
А. ән салу, музыканы тыңдау, музыкалық-ырғақ қимылдар жасау, музыкалық сауатын ашу, ой-пікірмен алмасып талдау - әңгіме құрастыру, композиторлардың өмірбаяны мен шығармашылығымен танысу, балалар – шулы, соқпалы аспаптармен ойнау +
В. магнитафон, аудиотаспа, бейнетаспа құралдар, көрнекі құрал ретінде иллюстрациялар, суреттер, акт
С. халық музыкасы мен классикалық музыка арқылы музыка мәдениеті қалыптасады; музыка тыңдау, қабылдау, ән орындау шеберлігі мен мәдениеті қалыптасады
Д. ширату, сергіту, кері байланыс
Е. сабақтың мақсаты мен міндетін ойлай отыра, мазмұны мен құрылысын, құралын және әдісін қолдану
29. Бүгінгі күнде педагогика жолында психологтардың ізденісінде музыка мұғалімінің іс-әрекетіндегі ізденіс
А. музыкалық шығармаларды басқа өнер түрлерінің шығармаларымен талдау; әріптестерінің, оқушыларының тәжірибесін зерттеп, өзінің жұмысын талдау; ғылыми, әдістемелік әдебиеттерін зерттеп өз жұмысында қолдану +
В. сабақтарды, сыныптан тыс жұмастарды құрастыру, балалардың белсенділігін арттырып көңіл аудару, құрал-әдістарын үйлестурі жолдарын шешу
С. оқу-тәрбие мақсаттарын тәжірибелі шешу.Ұйымдастырушылық мұғалімнің жұмысында үлкен орын алады, өз күш-қуатымен еліктеу, оқушыларды әр-түрлі музыкалық іс-әрекеттерге қатыстыру
Д. жоспарлау, өнегелі – эстетикалық тәрбие мәселесін шешу жолдарын қарастыру икемділік-дағдыларын қалыптастыру, олардың музыкалық және шығармашылық дамуын шешетін оқу-тәрбие мақсаттарын бөлуі
Е. сыйластық пен сенімділік негізінде оқушылармен қарым-қатынасын тұрақтылығын және беделін арттыру. Қабылданған шығарманы мұғалім ордаумен ғана шектелмей, ол туралы әңгіме айта білу, композиторға, музыкаға деген өзінің көзқарасын жеткізу. Оқушылардың сезімталдық қуанышын арттыру үшін мұғалім жылы сөзбен, лебізімен, қолдаумен жетістіктерін қадағалау
30. «Инновация» дегеніміз.....
А. жаңарту, жаңалық, өзгеріс +
В. өзгерту, дамыту, қолдану
С. зерттеу, ұсыну, қорытындылау
Д. жоспарлау, зерттеу, ұйымдастыру
Е. ұсыну, анықтау, қолдану
31. «Балаға білім бергенде, алыстан жақынға, таныстан жатқа көшіп, жаңа білімді ескі білімге байлап беру керек» - деп кім айтқан?
А. М.Жұмабаев +
В. В. Сухомлинский
С. Ы.Алтынсарин
Д. А.Байтұрсынов
Е. М.Дулатов
32. Ғалым Д. Клустердің ойынша сын тұрғысынан ойлаудың неше қыры бар?
А. 5 +
В. 3
С. 6
Д. 2
Е. 4
33. Блоктік ықпалдасу дегеніміз....?
А. жалпы білім беру бағдарламаларының жеке пәндік бағдарламалармен ұштастырылуы +
В. пәндердің кіріктіріліп оқытылуы
С. ұмж, омж, қмж – дың ықпалдасуы
Д. пәнаралық байланыстардың жиынтығы
Е. жараталыстану бағыты мен гуманитарлық бағыттың байланысы
34. Туған жер, сыртқы жаулармен болған азаттық күрес үшін шығармаларында жыр маржанын төгілткен халық композиторлары
А. Қазтуған, Асан қайғы, Доспамбет, Шалкиіз, Ақтамберді +
В. Қорқыт, Тұрмағамбет, Нұртуған, Дина
С. Жиенбей, Көшеней, Естай, Құрманғазы
Д. Манарбек, Әміре, Ғарифулла, Ұлжан
Е. Рустембек, Балуаншолақ, Сүйінбай, Жамбыл
35. Тұлғаға бағдарланған тәсіл мақсаты
А. оқу үдерісін дараландыру +
В. оқу үдерісін қалыптастыру
С. оқу үдерісін дамыту
Д. оқу үдерісін жетілдіру
Е. оқу үдерісін қадағалау
1. Педагог мамандарды ақпараттық-коммуникациялық технология негiзiнде дайындауда қандай қағидалар негiзге алынған?
а) кретивтік
б) вариативтiлiк, болашаққа негізделген, рефлексивтi-креативтi, iзгiлiктiлiк
в) вариативтілік, ізгіліктік
г) эргономикалық
д) жекелеген кеңес беру
2. Бiлiм берудi ақпараттандырудың негiзгi мiндеттерi?
А) ақпараттық телекомуникациялық
Б) практикалық шараларды анықтау
В) оқу-тәрбие үдерісіне жаңа ақпараттық технологияны енгiзу
Г) ақпараттық технологияны пайдалану
Д) а; б; в; г нұсқалары дұрыс
3. Музыкалық-теориялық цикл сабақтарында қолдануға болатын педагогикалық технологиялар келесілері?
А) вариативтік технологиялар
Б) креативтік технологиялыр
В) ақпараттық технологиялар
Г) практикалық технологиялар
Д) дұрыс жауап жоқ
4. Дәстүрлі емес негізде ұйымдастыру сабақтарының түрлері?
А) даналық сабағы, махаббат сабағы, сыр ақтару, презентация-сабағы, «қоюшы іске кіріседі»;
Б) презентация қорғау; пресс-конференция; аукцион; бенефис
В) саяхат; сұхбат
Г) ертеңгілік, спектакль, концерт, қойылым
Д) дұрыс жауап жоқ
5. Жобалар әдісін қолданудың негізгі талаптары?
А) шығармашылық ізденіс жоспарындағы қиын мәселе болуы
Б) болжалды нәтиженің тәжірибелік, теориялық маңыздылығы
В) оқушылардың өзіндік жұмысы; жобаның мазмұндық бөлігінің құрылымы
Г) зерттеу әдістерін қолдану
Д) а, б, в, г нұсқалары дұрыс
Балаларға қосымша музыкалық білім беру жүйесіндегі құзыреттілікке бағдарланған білім
1. "Бала табиғаты бойынша ізденуші зерттеуші, әлемді ашушы...",- деп жазған?
а) Д. Е. Огороднов
б) В. А. Сухомлинский.
в) К.Линклейтер
г) В.А. Деркунская
2. Құзыреттілікке бағытталған тәсілдің ерекшелігі қандай параметрлерден тұрады?
а) оқушының ой-өрісін дамыту; креативті ойлауды қалыптастыру; даму қабілеті;оқушылардың пәнаралық байланыстарды түсінуі; жалпы мәдени және гуманистік құндылықтарды қалыптастыру.
б) оқушының ой-өрісін дамыту; креативті ойлауды қалыптастыру; даму қабілеті;
в) дұрыс жауап жоқ
г) оқушылардың пәнаралық байланыстарды түсінуі; жалпы мәдени және гуманистік құндылықтарды қалыптастыру.
3. Мақсат қоюға жетекші орын және сабақ құрылымы беріледі,Осы кезеңді іске асырудың қанша деңгейі бар?
а) 4
б) 2
в) 5
г) 3
4. Музыка мұғалімінің кәсіби құзіреттілігінің мәдени бағдары қанша және қандай аспектіде көрінеді:
а) Бір аспект: Коммуникативтік
б) Екі аспект: Семантикалық, Проблемалық-әрекеттік,
в) Үш аспект: Семантикалық, Проблемалық-әрекеттік, Коммуникативтік
г) Төрт аспект: Семантикалық, Проблемалық-әрекеттік, Коммуникативтік, Әлеуеттік
5. Объектінің назарын өзіне және оның санасына, атап айтқанда, өзінің белсенділігі өнімдеріне, сондай-ақ оларды қайта қарастыруға аударуды не деп атаймыз?
а) Рефлексия
б) Синтез
в) Функция
г) Идея
Дарындылық дегеніміз – үш байланыстың үйлесімділігі жоғары интеллектілік, креативтілік және нәтижеге жетудегі ынталылылық
а) Д.Ж. Рензули
ә) Дж. Морено
б) А.Н. Леонтьев
в) Л.С. Выготский
г) Б.М. Климов
А. Савенков дарынды балаларды анықтаудың неше принциптерін ұсынды?
а) 2
ә) 5
б) 7
в) 8
г) 9
Ақыл-ой əрекеті сипаты бойынша қалай бөлінеді?
а) дара жəне топтық
ә) вербалды, вербалды емес
б) жазбаша, ауызша
в) гомогенді жəне гетерогенді
г) обьективті және диалогтық
Дәстүрлі технологияларды қолдану негізінде балалардың әншілік дауысын дамыту, түзету және қорғау. Ансамбльдік орындау тәсілдері
Тест
1. Педагогикалық технологияда қолданылатын негізгі терминдер мен ұғымдарға нелер жатады?
а) Тыныс алу, Ритм, Интонацияның тазалығы,
б) Ән айту дикциясы,Дыбысты қалыптастыру, Демге арналған жаттығу
в) Ән айту дикциясы,Тыныс алу,Ритм,Интонацияның тазалығы,Дыбысты қалыптастыру
г)Репертуар:әндер,нота жинағы
2. «Музыкалық және эстетикалық тәрбиенің негізі» болып табылатын музыканы белсенді қабылдаудың ерекше рөлін өзінің авторлық бағдарламасында атап өткен кім?
а) Г.А.Струев
б) Д.Б.Кабалевский
в) Н.А.Советов
г) дұрыс жауап жоқ
3. Педагогикалық технология неше кезеңдерден тұрады?
а) 8 кезеңнен
б) 2 кезеңнен
в) 5 кезеңнен
г) 3 кезеңнен
4. Ансамбльдік дыбыстың барлық экспрессивті элементтерінің тепе-теңдігі, бірлігі және үйлесімділігін не деп атаймыз?
а) Ансамбль
б) Группа
в) Оркестр
г) Квартет
5. Вокалдық топтарды қалыптастыруды балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып қанша топқа және қай жас аралығы бойынша бөлінеді?
а) 3-4 жас-бала ансамбль; 8-9 жас-жасөспірім ансамбль; 10-13 жас-ересек ансамбль;
б) 5-10 жас-кіші ансамбль; 10-12 жас-орта ансамбль; 12-16 жас-аға ансамбль;
в) 10-13жас- кіші ансамбль; 14-18жас- улкен ансамбль;
г) мүлдем жасқа және топқа бөлінбейді
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.