Coздaть aкaунт
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » ПББ Бaстaуыш сынып сұрaк - жaуaп вaриaнт 4

ПББ Бaстaуыш сынып сұрaк - жaуaп вaриaнт 4

07 июл 2023, 18:01
1 199
1
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
  1. хауызда демалғанды жақсы көретін кейіптер. 
  2. Ресейден көмек сұраған хан.
  3.  М. Мақатаевтің өлең жолдары. 
  4. Қарт қожаның әңгімесінің мағанасы
  5. Батпырауықтың ауданын тап.
  6. Қазақ халқының шекарасын бекіткен хан  Қасым хан 
  7. Тәуке хан Жеті жарығы
  8. Абылай хан тұсындағы батыр, атақты қолбасшы Қанжығалы Бөгенбай 
  9. Ең үлкен ғаламшар: Юпитер 
  10. Ең кіші және күнге ең жақын  ғаламшар: меркурий
  11. Мұздықтар: Уран 
  12. Сақиналы: Сатурн 
  13. Күнге ең жақын айналатын планета -Меркурий, онан кейін Шолпан, Жер, Марс, Юпитер, Сатурн, Уран, Нептун, ең соңында Плутонның орбитасы өтеді 
  14. Күннен ең алыс орналасқан: Нептун 
  15. 24 жасынша шет елдерге танылған әнші: Күләш Байсейітова 
  16. Кемпірқосақтың түстері: қызыл, қызғылт-сары, сары, жасыл, көгілдір, көк, күлгін.
  17. Кемпірқосақтың пайда болуы: жарық сәулелерінің сынуы. Күн сәулесі ауада асылған су тамшыларында сынғанннан
  18. Сен ұйықтап жатқанда: Бердібек Соқбақбаев
  19. Жартқыштан енсімен ерекшеленеді: 
  20. Тасбақа қалай көбиеді? Жұмыртқалайды
  21. Қаздауысқы Қазбек бидің Сөзі: Алтын ұяң Отан қымбат
  22. Әкемнің аты Имаш: Б. Момышұлы
  23. Қос мекенділер: Жылан, құрбақа, кесіретке
  24. Тамыры жоқ өсімдік: Мүк
  25. Мүктің ұзындығы: 2 м
  26. Ауаны тазартатын не
  27. Үш бидің басын қосқан кім? Абылай хан
  28. Қазақ хандығын кім басқарды? Керей хан, Жәнібек хан, Бұрындық хан, Қасым хан, Мамаш хан, Есім хан. Тұрсын хан Тәуекел хан. Жәңгір хан, Тәуке хан
  29. Жердің қасындағы планета? Шолпан, Марс
  30. Қоңыр түсті планета: 
  31. Суы бар планета: Сатурн
  32. Ахмед Яссауи кесенесінің биіктігі: 37,5 метр
  33. « Жоғалған бала» қай би жазған: Мөңкеби
  34. Адам мүшесіндегі тесік мүше: Ішек
  35. Балаға таласқан екі ана: Төле би 
  36. Құстарлың ішкі құрылысы: ауыз қуысы, кеңірдек, жемсау, өңеш, ауа қапшығы, өкпе. Қарын, бүйрек, ұйқы без, бауыр, клоака. Асқорыту, тыныс алу, Зәр шығару 
  37.  
  38. Қай жануардың денесі үш бөліктен тұрады? Дәуір. шегіртке 
  39. Экологиялық таза знергия көзі? Күн батареясы
  40. Егер жәндік жойылып кетсе онда? Өсімдіктер мен жануарлар жойылады
  41. Өзендер мен көлдердегі су неден ластанады? Зауыттар мен фабрикалардың сарқынды суларын ағызуынан
  42. Қай гүл әктас табуға көмектеседі? Адонис
  43. Шам мен экранның арасында экранға көлеңке түсіретін текше бар. Егер текше шамға жақындаса  көлеңке көлемі өзгерелі ме? Көлеңке мөлшері ұлғаяды.
  44. Суретте ауаның қысымын анықта? (Шарды қысып ұстау)Серпіледі 
  45. Дұрыс құрастырылғын қоректік тізбек. Қалақай- жұлжызқұрт – сайрақ – қаршығы 
  46. Тас көмірдің негізгі қасиеті? Жану 
  47. Жаңғырық құбылысы дыбыстық толқындар неден шағылғанда пайда болады? Қатты беттерлен 
  48. Ошағанды зерттегеннен кейін, бірнеше жылдан кейін ненің өндірісі басталады?  Жабысқақ түймелік 
  49. Бұл органның адам ағзадағы рөлі (жүрек) қанды бүкіл ағзаға тасмалдайды
  50. Суретте не көрсетілгенін анықта (қазба жұмыстары)  пайдалы қазбаларды өңдеу
  51. Жұлдыздарды байқауға мүмкіндік беретін құрылғы. 3
  52. Асқазан мен ішек қай жүйеге жатады? Ас қорыту жүйесіне 
  53. Өсімдіктің қоректік заттар қорын жүзеге асыратын белгіні көрсетіңіз? 1
  54. Кішкентай нысандарды бақылау қай құрылғының көмегімен: лупа 
  55.  
  56. Менің кәсіби жетістігім, менің мақтанышым ЭССЕ 
  57. Баланың тәрбиесі ЭССЕ 
  58.  
  59. Сөлеу мәдениетсіз сөйлеу мүмкін ба 
  60. 1) Ас, тамақ, тағам, асаба, дәм сөздер қатарындағы артық сөз

Жауабы:

• асаба

2) Мағынасы бір-біріне жуық сөздер

Жауабы:

• синоним

3) Қарамен жазылған сөздерді мағыналас сөздермен ауыстырыңыз. Анасына Айшаның

адалдығы ұнайды. Үлкендерді сыйлау керек.

Жауабы:

• шыншылдығы,қадірлеу

4) «… сыртыңнан мақтар, … көзіңе мақтар» көп нүктенің орнына қойылатын мағынасы қарама- қарсы сөздер қатары

Жауабы:

• дос, дұшпан

5) «Ат құлағында ойнайды». Сөйлемнің мағынасын білдіретін сөз

Жауабы:

• шабандоз

6) «Сырын білмеген аттың сыртынан жүрме» мақалындағы қарамен берілген сөзге мәндес

сөз

Жауабы:

• артынан

7) «Күн бұлттанды, …» құрмалас сөйлемінің жалғасы

Жауабы:

• бірақ жаңбыр жауған жоқ

8) Сөйлемде бір ғана сұраққа жауап беріп, бірдей тұлғада тұратын сөйлем мүшелері

Жауабы:

• бірыңғай мүшелер

9) Сөз тіркесі

Жауабы:

• Екі немесе бірнеше сөздің бір-бірімен байланысуы

10) Сөйлемдегі күрделі мүшелер

Жауабы:

• Дулат үйге келе жатыр.

11) Лепті сөйлем

Жауабы:

• Біз бүгін жеңіске жеттік;

• Соқтықла оған, күйіп қаласың

12) Құрмалас сөйлем қатары

Жауабы:

• Құс қанатымен ұшып, құйрығымен қонады

13) Туынды сөз

Жауабы:

• балапан

14) Барыс септігінде тұрған сөз

Жауабы:

• жерге

15) Зат есім мен есімдік қай септікте жасалған: Сәуледе, онда

Жауабы:

• Жатыс септік

16) Заттың біреуге тән екендігін білдіретін қосымшалар

Жауабы:

• -ім, -ің, -ы

17) Негізгі сын есім

Жауабы:

• әдемі

18) «Жалқаулық дерттен … жаман» сөйлеміне тиісті шылау

Жауабы:

• де

19) «Жолбарыспен айқас»… батырлар жырынан алынған үзінді

Жауабы:

• Қамбар батыр

20) «Мен көп жайды түсінем, Дей көрмеңіз: « Күші кем». Жылы менің түбітім, Ежелден-ақ сүтім- ем» жырдың үзіндісі қай өлеңнен алынған

Жауабы:

• Ешкінің ережесі

21) Өсімдіктер мен жануарлар, аңдар мен құстар кейіпкер ретінде алынатын шығарма

Жауабы:

• мысал

22) Екі адамның арасындағы сөз жарысы

Жауабы:

• айтыс

23) Шешен адам -

Жауабы:

• тапқыр сөздің иесі

24) Ұлы Отан соғысына қатысқан пулеметші,батыр қыз

Жауабы:

• Мәншүк Мәметова

25) Қалмақан Әбдіқадыровтың «Алып бала» әңгімесінде кім туралы айтылған

Жауабы:

• Қажымұқан

26) Мақал-мәтелдің негізгі ойы Сабыр түбі - сары алтын.

Жауабы:

• сабырлы болу

27) Алмас қылышты ардагер (Ел аузынан)

Жауабы:

• Бөгенбай

28) «Халық қорғаны» әңгімесіндегі қазақ халқының басынан өткізген кезеңі

Жауабы:

• Жоңғар шапқыншылығы

29) Шона Смаханұлының «Бұлбұл мен Тоқылдақ» мысалында, «Құрт жеген соң гүліңді,

Жұрт неғылсын үніңді»- деп айтқан кейіпкер

Жауабы:

• Тоқылдақ

30) «Уа,тұтқындар! дейді әмірші, Күншуақ елінің әйел затына азаттық беремін. Қолынан ұстар баласын жетектеп,иығы көтерер жүгін арқалап,мына тас қамаудан шығамын десе,қазір қақпаны ашқызамын!» -әдеби ертегінің аты

Жауабы:

• Әйел-Ана

31) Үзінді қай ертегіден алынған …«Сонан бері Ақ қайың мен Қараағаш бір-бірінен іргесін аулақ салып, қоныстарын алыстан алатын болды.Сексеуіл қиқы-жиқы мүгедек қалпында қалды. Жұрт бетін көрер дәрмен жоқ тобылғы өзінен-өзі ұялып, қып-қызыл болып, орманнан аластатылып, айдалада бұғып қана тіршілік ететін болды».

Жауабы:

• Ормандағы оқиға

32) Шегірткеге ұқсас, алдыңғы екі аяғы ұзын жәндік

Жауабы:

• дәуіт

33) «Ыстық қой шіркін, туған жер!» деген сөздер қай шығармадан алынғанын анықтаңыз

Жауабы:

• Қартқожаның туған жері (Жүсіпбек Аймауытов)

34) «Қандай қиын суының тартылғаны, Сорға айналды саялы, салқын бағы, …» өлең қай теңіз туралы

Жауабы:

• Арал

35) Ш.Смаханұлының «Бұлбұл мен Тоқылдақ» шығармасының жанры

Жауабы:

• мысал

36) «…Отан, Отан, Бәрінен биік екен, Мен оны мәңгілікке сүйіп өтем…» Мұқағали Мақатаевтың қай өлеңінен алынған

Жауабы:

• «Отан туралы»

37) «Бұлбұлдың әні» әңгімесінің авторы

Жауабы:

• Мәдіхат Төрежанов

38) «Үш бақытым» өлеңінің авторы

Жауабы:

• Мұқағали Мақатаев

39) Ана тілінен үй тапсырмасын оқушы 20 минутта орындады. Егер бұл барлықуақыттың бөлігін құраса, оқушының барлық үй тапсырмасына жұмсаған уақыты қанша болды?

Жауабы:

• 60 минут

40) Саяхатшылар жылдамдығы 48 км/сағ пойызбен 7 сағат және жылдамдығы 70 км/сағ автобуспен 3 сағат жолда болды. Саяхатшылар барлығы неше километр қашықтықты жүріп өтті?

Жауабы:

• 54

• 546 км

41) 1 миллион 3 жүздік мың

Жауабы:

• 1300000

42) Теңдік тура болатындай жақшаларды қой 100 - 45+ 75:5= 76

Жауабы:

100- (45+75): 5=76

43) Х тәул. = 1 сағ, х-тің мәні

43) Х тәул. = 1 сағ, х-тің мәні

Жауабы:

• 24

44) 124 - 24(480 : x-56) = 28   берілген теңдеудің шешімін табыңыз.

Жауабы:

• 8

45) 542157 санының разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде берілген дұрыс жауап

Жауабы:

• 500 000 +40 000 +2000+100+50+7

46) 2 жүздік мың 8 ондық мың 3 бірлік мың 4 жүздік 1 ондық 3 бірлік

Жауабы:

• 283413

47) Әлихан бір сан ойлады. Ол санның 4 бөлігін тауып, оған 45-ті қосқанда, нәтижесі 50-ге тең болды. Әлихан ойлаған сан

Жауабы:

• 20

48) Бөлшектің бөлімі нені көрсетеді?

Жауабы:

• ол неше бөлікке бөлінгенін

49) Қосудың үлестірімділік қасиетіне берілген өрнек

Жауабы:

• (a+b) c=a•c+b•c

50) Аудармашы мәтіннің 13 бетін аудардыбұлаударылатын мәтіннің " бөлігіБарлығы неше бет мәтін аударылуы керек

Жауабы:

• 91

51) Екі буынды сөздер

Жауабы:

• айбындәптер;

• жаңбырқалам;

• жазыкайна

52) Үнді дауыссыз дыбыстар қатары бар сөздер

Жауабы:

• мерей;

• менімен;

• өлең

53) Өрнектің дұрыс мәнін тап: 2540 кг 4

Жауабы:

• 101 ц 60 кг;

• 10160 кг

54) Бақшада бірінші күні 420 кг, ал екінші күні 340 кг қызанақ жиналды. Жиналған қызанақтар әр жәшікке 20 кг-нан салынды. Бақшадан барлығы неше жәшік қызанақ жинағанын табудағы дұрыс өрнек

Жауабы:

• (420 + 20)+(340 + 20);

• (420+340) + 20

55) Теңдеудің түбірі 7 болатын теңдеулер

Жауабы:

• (6*12)-x=65;

• 23*4-х=85;

x+(3 6) = 25

56) Теңдеудің түбірі 386 болатын теңдеулер

Жауабы:

. 3792:48+ x= 465.

x: (25 36) = 347400

(190 - 90) x = 38600

57) Ұзындығы 8 см-ге тең текше тәріздес қораптың көлемін көрсететін қатар

Жауабы:

• 512 см3;

• 512000 мм3

58) Радиусы 9 см болатын шеңбердің диаметрі

Жауабы:

• d=18 см;

• d=180 мм

59) Санның квадраты болатын сан

Жауабы:

• 196;

• 121

60) Санның квадраты болатын сандар

Жауабы:

• 196;

144;

• 81

61) Көп нүктенің орнына қойылатын тиісті сөздер жарық биік …, жақын - … кең

Жауабы:

• қараңғы, аласа, алыс, тар

62) «Әйгерімге анасының түсі бозарып кеткендей болды» жазылуы бірдей мағынасы әртүрлі болатын сөз

Жауабы:

• түсі

63) Адамның көз, мұрын, ауыз орналасқан алдыңғы жағы

Жауабы:

• бет, жүз, әлпет

64) Ақылды іс тындырады, Ақымақ тіс сындырады. Мақалдың ішіндегі антоним сөздер қатары

Жауабы:

• ақылды, ақымақ

65) «Тоқсан ауыз сөздің … бар». Көп нүктенің орнына қойылатын мәндес сөз

Жауабы:

• тобықтай түйіні

66) Мағыналары бір-біріне жуық сөздер

Жауабы:

• биік, зәулім, заңғар, асқар, жоғары

67) Көп нүктенің орнына сәйкес келетін сөздер қатары Ақылы аздың … көп Таяз судың … көп

Жауабы:

• ашуы,тасуы

68) Біріккен сөздер кедесетін қатар

Жауабы:

• алабота, балқарағай

69) «Жаз кезінде қайың тоғайын аралау қандай ғанибет» айтылу мақсатына карай сөйлемнің түрі

Жауабы:

• лепті сөйлем

70) Жалаң сөйлемі бар қатар

Жауабы:

• Ұстаз түсіндірді

71) Екі не одан да көп сөзден жасалған сөйлем мүшесі

Жауабы:

• күрделі мүше

72) Сөйлемдегі айтылған ойға сөйлеушінің қалай қарайтынын білдіретін сөз - …

Жауабы:

• қыстырма сөз

73) Жіктеу есімдігі

Жауабы:

• ол

74) Қарсы мәндес сын есімі бар сөйлем

Жауабы:

• Жаман адамға да жақсы көзбен қара.

75) Болымсыз етістік

Жауабы:

• қарама

76) «Өсімдік жапырағындағы шық… жылтырайды» сөйлеміндегі көп нүктенің орнына тиісті үстеу

Жауабы:

• күмістей

77) Табыс септігінде тұрған сөздер қатары

Жауабы:

78) Табыс септігінде тұрған сөз

Жауабы:

• арыстанды

79) Қосын сөзінің мағынасы

Жауабы:

• әскер

80) «Төле бидің төрелігі» қазақ ауыз әдебиетінің …түрі

Жауабы:

• шешендік сөздер

81) Адам қасиеттері туралы мақал-мәтел

Жауабы

• Ақыл - дос, ашу- дұшпан

82) Жолбарыспен айқасқан батыр-

Жауабы:

• Қамбар

83) «Шығамын тірі болсам, адам болып» өлеңінің авторы

Жауабы:

• С.Торайғыров

85) Т.Әубәкіровтың ғарышқа алғаш рет ұшқан жылы

Жауабы:

• 1991 ж.

86) «Күлпәш» әңгімесінің авторы

Жауабы:

• Бейімбет Майлин

87) Мәншүктің шын аты-

Жауабы:

• Мәнсия

88) «Шығыс шынары» әңгімесінің авторы

Жауабы:

• Әзиза Нұрмаханова

шаченцы

89) Қамбар атай «Қонағым қол басындай, мінезі қорғасындай» деп қай құсты атаған

Жауабы:

• қараторғай

90) …- Дүниедегі ең бір қолайсыз жер осы болар-ау, иісі қандай сасық еді, қолқанды атады, деп тышқан мұрнын тыржитты да,көкқұтанның қасына келді». Үзінді қай мәтіннен

Жауабы:

• Кімнің мекені жақсы (Сәкен Жүнісов)

91) Екі аққуды сипаттайтын мәтін

Жауабы:

• Көлде

92) «Күле шулап кірсе үйге, Самауыр тұр бу шыққан» деген жолдар Міржақып Дулатовтың қай шығармасынан

Жауабы:

• «Мектептен»

93) Құлын,бұзау,қозы,лақ, Толып өріс беткейге, У-шу болып жататын мезгіл

Жауабы:

• көктемде

94) «Атасы мен немересі» әңгімесінің авторы

Жауабы:

• Спандияр Көбеев

100) 8125 санының разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде берілген дүрыс жауап

жауабы:

• 8000+100+20+5

-i= 24

101) 840 санының х

Жауабы:

• 35

102) Тура теңдік

Жауабы:

• 808009 - 113690 = 700890 - 6571

103) Салыстыр: 8 саг 25 мин * 825 мин; 4 дм 6 см * 47 см; 3 м 75 см * 305 см

Жауабы:

<< 

104) Ұшақ 2142 км жолды ұшып өтуі тиіс. Ол барлық L жолдың ббөлігін ғана ұшып өтті, Ұшақ ұшып өтетін неше километр жол қалды

Жауабы:

• 1785 км

105) Бөлшектің сызығының үстінде жазылған сан

Жауабы:

• бөлшектің алымы

106) х санының 3 -i = 310, х-тің мәні

Жауабы:

• 930

107) Бөлшек сызығының үстінде жазылған сан бөлшектің …

Жауабы:

• алымы

108) 72 ондық мың 209 бірлік

Жауабы:

• 720219

109) Көбейтудің терімділік қасиетіне берілген өрнек

Жауабы:

• 4 (5•6)=(4•5) 6

110) Салыстырыңыз: 3 саг 10мин * 260 мин; 5 м 80 см 508 см; 4 саг* 280 мин

Жауабы:

<>; <

111) Қатаң дауыссыз дыбыстардың қатары

Жауабы:

• ф,к,т;

• ц.щ.қ

• п,с,х

112) Дыбыс үндестігінің анықтамасы

Жауабы:

• дауыссыз дыбыстардың бір-біріне ықпал етіп, өзара үндесіп айтылады;

• дауыссыз дыбыстардың бір-біріне ықпал етеді;

• өзара үндесіп айтылады

113) Жеңіл машина 3 сағат жүретін жолына 27 л бензин жұмсайды. 54 л бензин оған қанша уақытқа жетеді?

Жауабы:

• 54:(27:3)=6;

• 6 сағатқа жетеді

114) Есептеңіз: 5т 78кг-4т 258кг=

Жауабы:

• 820кг;

• 8ц 20кг

115) Өрнектердегі амалдардың дұрыс орындалу реті

Жауабы:

(170 2 +38) :2 :7

3 4

(350 :70 +310) :5 +118

2

3 4

(400 :50 + 298): 6 +87

116) Мәні бірдей өрнектер

Жауабы:

490-30

.147.25-4

117) Қабырғалары 24 дм және 7 дм болатын тік төртбұрышты бөлменің периметрі және ауданы

Жауабы:

(24+7) 2 = 62дм, 24 7 = 168дм2

• (240+70)+(240+70)=620см; 24*7=168дм2;

(24+7) + (24+7) = 62дм, 24 7 = 168дм2

118)

3 см

4ем

2см

118) 3 см 4см 2см 2 см 4см 3 см 3см Зсм игуралардың периметр2 нешеге тең

Жауабы:

• 3 2 + 2 4 2+3+4; (4+3) 2;

• 4+3+2; (4+3) 2;3 2 + 2 •4.

• 2+3+4; 4+3+4+3; 3+2+2+3+2+2

119) Есепте: 7т5ц9кг-4ц6кг-

Жауабы:

• 7103кг;

• 7т1ц3кг

120) Массаның дұрыс жазылған өлшем бірліктері: 8 т; 5 ц; 12 кг

Жауабы:

• 80 ц, 500000 г, 12000 г;

• 8000 кг,500 кг,12000 г

121) Атқыш сөзінің синонимі

Жауабы:

• мерген

122) Ipi сөзіне қарама-қарсы сөз

Жауабы:

• ұсақ

123) Айтқыз, сөйлеткіз, сөйлеттір, сөйлет, айтқыш сөздер қатарындағы артық сөз

Жауабы:

• айтқыш

124) Дыбысталуы бірдей,мағыналары әр басқа сөздер қатары

Жауабы:

• ашықбұрыш

125) Мақалдардағы антоним сөздер

Жауабы:

• Ащы мен тұщыны татқан білер

126) Мағынасы қарама қарсы сөздерді қойыңыз … шөп батады, … сөз батады.

Жауабы:

• жаманға-жақсыға

127) Біріккен сөздер

Жауабы:

• екі не одан да көп түбірден құралған

128) Бір-біріне бағына байланысқан кемінде екі толық мағыналы сөздер тобы

Жауабы:

• сөз тіркесі

129) Тұрлаулы мүшелерімен қатар тұрлаусыз мүшелері де бар … деп аталады.

Жауабы:

• жайылма сөйлем

130) Берілген сөйлемнен біріңғай мүшелерін тап. Киімің қарапайым, ықшам, үтіктелген, таза болсын.

Жауабы:

• қарапайым,ықшам,үтіктелген,таза

131) Құрмалас сөйлем кездесетін қатар

Жауабы:

• Әсел сабақтан келді де, апасына көмектесті.

132) Қос сөздер жұбы

Жауабы:

• мая-мая, құрал-сайман

133) Мекен үстеуі бар сөйлем

Жауабы:

• Біздің сынып бөлмесінде гүл көп

134) Туынды сын есім

Жауабы:

• Сәнқой.;

• денелі, кілемдей

135) Туынды сын есімі бар сөз тіркесі

Жауабы:

• Таулы жер

136) Шығыс септігінде тұрған сөйлем

Жауабы:

• Барлық өнерден сөз өнері күшті.

137) Зат есімнің сұрағы

Жауабы:

• кім? не? кімдер? нелер?

138) Сөйлемдегі етістігі келер шақта түрған сөйлем

Жауабы:

• Анасы келер жылы Көкшетауға демалуға барады.

139) «Қамар сұлу» романының авторы

Жауабы:

• С.Торайғыров

140) «Дарабоз» Абылай ханның …… батырға қойған аты

Жауабы:

• Қабанбай

141) Кейіпкердің ішкі сезімін білдіру үшін өзімен-өзі сөйлескен сөзі

Жауабы:

• монолог

142) Халық ауыз әдебиетіне жататын шығарма

Жауабы:

• аңыз

143) Береке бірлігі жоқ, ынтымақсыз сөзінің мағынасы

Жауабы:

алауыз

144) «Жақия» әңгімесінің авторы

Жауабы:

• Ту

• Тұрдыбек Алшынбаев

145) «Молдағұлованы «Артекке жіберу керек, ол үздік оқитын оқушы» деп шуласып кетті» қай шығарма үзіндісі

Жауабы:

• «Шығыс шынары» (Ә.Нұрмаханова)

146) «Сілкінтіп зеңбіректер жердің жүзін, Оқ борап, снарядтар қаққанда ызың, Қаптаған қалың жаудан тайсалмаған Мен көрдім пилоткалы қазақ қызын.» үзіндісі қай шығармадан алынған

Жауабы:

• «Мәншүк» (С.Машақов)

147) «Тау қыраны» әңгімесінің авторы

Жауабы:

• Мәлік Ғабдуллин

148) «Ақсақ киік» өлеңінің авторы

Жауабы:

• С.Сейфуллин

149) «Кімнің мекені жақсы» мәтініндегі «өзі тар, өзі қараңғы, өзі қауіпсіз» мекенінің иесі

Жауабы:

• тышқанның

150) «Үшқан ұя» әңгімесінің авторы

Жауабы:

• Бауыржан Момышұлы

151) Жүсіпбек Аймауытовтың туған жер туралы әңгімесі

Жауабы:

• Қа

• Қартқожаның туған жері

152) …«Туған жерсіз адамның күні жок, Алыс кетсең, өз үйіңнің мұржасына дейін сағынасың.Туған жерің түсіңе енеді. Алыстан сені қол бұлғап шақырады» Үзінді қай мәтіннен

Жауабы:

• Мен елімді сүйемін (Сырбай Мәуленов)

153) Мәтіннің аты … «Қос едәуір жерде еді. Жұрт паналар жер таппаған соң,кетпен-күректерін төбелеріне тосты. Төңкерілген көп кетпен жыпырлап тұр»

Жауабы:

• Найзағай (Дәулет Қасенов)

154) Қазба байлықтарға бай өлке

Жауабы:

• Маңғыстау

155) «Күн әбден қысқарған. Күннің көзі көрінсе де, жылынбайды» деген жолдарда жылдың қай мезгілі сипатталған

Жауабы:

• қыс

156) «Күміс судың айнадай мөлдірін шымырлата сызады» » үзінді жолдарының шығарма атауы

Жауабы:

• С.Сейфуллин «Көлде»

157) ЮНЕСКО «Әлем қаласы» деген атақты қай қалаға берген, ол қай әңгімеде жазылған

Жауабы:

• Астана, «Астана - бас қала»

158) «Көкшенің көрінісі» әңгімесінің авторы

Жауабы:

• Сәбит Мұқанов

159) Жарыс машинасы 6 сағатта 720 км, ал жеңіл машина 4 сағатта 240 км жолды жүріп өтті. Жарыс машинасының жылдамдығы жеңіл машинаның жылдамдығынан неше есе әртық?

Жауабы:

• 2 есе артық

160) 9 жүзд.мың 2 бірл.мың 5 жүзд. б онд. 2 бірл.

Жауабы:

• 902562

161) Теңдік тура болатындай жақшаларын қойыңыз:1508

214: 48000 - 47884=2782

Жауабы:

• 1508•214: (48000 - 47884)=2782

162) 7 ондық мың 6 бірлік мың 4 жүздік 8 ондық 5 бірлік

Жауабы:

• 76485

163) 100 санының -

Жауабы:

• 20

164) Егер екі өрнектің мәні тең болса, мүндай өрнектер … деп аталады

Жауабы:

• теңдік

1

5

165) 750 санының

Жауабы:

• 150

166) Сәйкес теңдік

Жауабы:

• 950521-8214 = 942307

167) 450035-999

Жауабы:

• 449036

168) 440 санының"

Жауабы:

• 110

169) Қауынның массасы 6 кг. Қауынның массасы нешекг?

Жауабы:

• 3 кг

170) 126 - 95 = есептеу амалының компонентін тап

Жауабы:

• 31 айырманың мәні

171) Айтылуы мен жазылуы дұрыс көрсетілген қатарлар

Жауабы:

• көк күл-көк гүл;

• үңгүр-үңгір;

• қарала-қара ала;

• көмбеді-көнбеді

172) Ұяң дауыссыз дыбыстар қатары

Жауабы:

• ж, з, б, в, г;

• б, в, г, г, д

173) Екі фермер бақшаға әрқайсысы 200 түп құлпынайдан отырғызды. Бірінші фермер бақшаны жақсы күтіп,әр түбінен 500 г құлпынай, ал екінші фермер әр түптен 200 г құлпынай жинады. Олар екеуі бірігіп қанша құлпынай жинады?

Жауабы:

• 500• 200+200• 200=140000;

174) Екі көрші ауылдан екі велосипедші бір-біріне қарама-қарсы бағытта шықты. Біріншісі 14 км/сағ жылдамдықпен, екіншісі 12 км/сағ жылдамдықпен жүрді. Олар 2 сағаттан кейін кездесті. Екі ауылдың арақашықтығы табудағы дұрыс өрнек

Жауабы:

• 14+12=26, 26 2=52;

• 14-2=28, 12- 2=24, 28+24=52;

• (14-2)+(12-2)=52

175) х-тің мәні 700-ге тең болатын теңдеулер

Жауабы:

. x 10= 7890-890 .

300+ x =10 100

176) Амалдарды орындау тәртібі дұрыс өрнектер қатары

Жауабы:

 (17+43) 2-9 8:4+70 (7+7)

95:5+27 3-54 3.

47-14 28+43:5 (24 3)

177) Ауданы 88 см2 тіктөртбұрыштың ұзындығы мен ені

Жауабы:

• 4см; 22см;

• 2см; 44см;

• 8см; 11см

178) Тік төртбұрыш тәріздес футбол алаңының периметрі 360 м, ал оның ұзындығы 100 м. Алаңныңң ені

Жауабы:

• 8000 см;

• 80 м

179) 74дм2-25см2=

Жауабы:

• 7375см2;

• 737500мм2

180) Дұрыс орындалған өрнектер

Жауабы:

бм2дм3см +12мб1см = 1884см

4дм1см +8см5мм = 495мм

4дм1см+8см5мм=4дм9см5мм

181) Антоним

Жауабы:

• мағыналары қарама-қарсы сөздер

182) «Көз …, кол …» мақал-мәтеліне тиісті мағынасы қарама-қарсы сөз

Жауабы:

• қорқақ- батыр

183) Бөлменің терезесі ашық, Айнаштың мінезі ашық, Сөйлемдеріндегі омоним сөздер

Жауабы:

• ашық

184) Баланың сөздерді анықтап, түсінікті етіп сөйлей алмауы

Жауабы:

• былдырлау, шүлдірлеу;

185) Бүлдіру сөзіне қарама- қарсы мағыналы сөз

Жауабы:

• түзету

186) Үлгілі және өнегелі сөздеріне берілген анықтама

Жауабы:

• мағынасы мәндес сөздер, өйткені бұл сөздердің мағыналары бір-біріне жуық, бірінің орнына бірін қолдануға болады, әрі екеуі де сын есімге жатады

187) Нанда жердің, күннің, гүлдің иісі бар деген сөйлемдегі жердін, күннің, гүлдің сөздеріне берілген анықтама қатары

Жауабы:

• Бірыңғай мүше, өйткені олардың бәрі ненің сұраққа жауап береді, бәрі де иісі деген бастауышқа қатысты болып тұр және бұлард. барлығы зат есімдер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1) Санаға ақпарат енгізіп, онымен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін жады

Жауабы:

• қысқа мерзімді

2) Баланың білім-дағды, білік және өз бетінше әрекет ету мүмкіндіктерінің дамуына қарай орнатылатын, нығайтылатын, бөлшектенетін уақытша құрал

Жауабы:

• «көпіршелер»

3) Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы

Жауабы:

• технологиялық білім

4) Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрін көрсетіңіз

Жауабы:

• әңгіме-дебат

5) Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі

Жауабы:

• өзгелерді оқыту

6) Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы

Жауабы:

• оқушыға бағдарланған

7) «Таңба арқылы елестету қабілетіне қатысты» ерекшелігі бар жады түрі

Жауабы:

• семантикалы

8) Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті

Жауабы:

• оқушының сұраққа жауабын тыңдау

9) Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты

Жауабы:

• кері байланыс ұсыну

10) Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы

Жауабы:

• алынған мәліметтердің мәнін анықтау

11) Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Осы метафораның негізгі идеясын көрсетіңіз

Жауабы:

• Оқушыларды өзін-өзі бағалауға

қатыстыру

12) Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, ақтаңдақтарды жоюдағы бағалау мақсаты

Жауабы:

• оқудағы қиындықтарды анықтау

13) Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті

Жауабы:

• оқушының жауабын критерийге

сәйкестендіру

14) Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін жүргізілетін бағалау

Жауабы:

• оқу үшін бағалау

15) Дарынды және талантты оқушылардың «Жаңа идеяларға сынақ жүргізуге және қателесуге тәуекел етуге дайын» деген сипаттамасының санаты

Жауабы:

• креативті ойлау

16) «Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем

Жауабы:

• ойлау қабілетінің жылдамдығы

17) Дарынды және талантты оқушыларды ынталандырып және әлеуетін дамытудағы тиімді тәсілдер

Жауабы:

• экстернат және зияткерлік

тапсырмалар беру

18) Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатындығымен ерекшелетін оқушыны анықтайтын өлшем

Жауабы:

• өз білімін жетілдіру

19) Мұғалімдер мен ересектерді түсініктеме беруге жетелеу дарынды және талантты оқушылардың қай сипаттамасына тән?

Жауабы:

• табандылықтаныту

20) Олар ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатындығымын ерекшеленеді

Жауабы:

• шоғырлану

25) Сабақты зерттеутәсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мән беріледі

Жауабы:

• «Бақылаудағы» оқушылардың сабақта өтілетін материалды игеруі;

• «Бақылаудағы» окушылардың сабақта өтілетін материалды игеруі

26) Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым

Жауабы:

• Топты кәсіби ұйымдастыру үшін тәжірибесі бар мұғалім арнайы шақырылады;

• Мұғалім зерттеуде жинақталған білімімен педагогикалық қауыммен бөліседі;

• Сабақты зерттеуді іс-әрекеттегі зерттеу ретінде қарастыруға болады

27) Сабақты зерттеу (Lesson study) кезеңдерінің бірі - "Әріптестерінің кеңесіне сүйеніп, мұғалімнің жеке өзі немесе топпен бірлесіп сабақтың мақсатын анықтауы мен дайындауы". Осыдан кейінгі кезеңді көрсетіңіз

Жауабы:

• Сабақты зерртеу өткізу және Lesson study-ге қатысушылардың оны бақылауы

28) Жапонияда сабақты зерттеу нәтижелері

Жауабы:

• барлық мұғалімдер үшін жүйелі түрде жарияланады

29) Оқушыны бағалау үшін интерпретация үдерісін көрсетіңіз

Жауабы:

• оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру

30) Н.Мерсер бойынша кумулятивтік

әңгіменің сипаттамасы

Жауабы:

• айтылған идеялар топта үнемі мұқият бағалана бермейді

31) Диалог барысында әркімнің идеясы құнды деп саналып, мұқият бағалаудан өтетін әңгіменің түрі

Жауабы:

• зерттеушілік әңгіме

32) Оқушылар әлемді түсіну үшін құрылымдар мен модельдерді игереді және құрылымы бар ортаға қатысады деген тұжырымға негізделген оқутәсілі

Жауабы:

• әлеуметтік-жағдаяттык тәсіл;

• әлеуметтік-жағдаяттық тәсіл

33) Бірінші жауап алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін қойылған сұрақ

Жауабы:

• түрткі болу

34) Оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтитын метатануды өлшеу құрылымы

Жауабы:

• тапсырмаға бағытталған

35) Ж. Брунердің «Көпіршелер тұрғызу» метафорасы бойынша оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі

Жауабы:

• оқудын дамуында түрлі деңгейдегі қолдауы;

• оқудың дамуында түрлі деңгейдегі 

36) Оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін сұрақты қарапайым етіп қою

Жауабы:

• түрткі болу

37) Оқушылар жауап бергеннен кейін мұғалімнің кідіріс жасау уақытын ұлғайтуы

Жауабы:

• жауаптарын түзетуге, нақтылауға, дұрыстауға мүмкіндік береді

38) Тұлғаның біліктілік дәрежесін анықтау мақсатында бағалау

Жауабы:

• стандартты бақылау және орындау

39) Ренцулли мен Райс бойынша дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру қызметінің бірінші кезеңі

Жауабы:

• жалпы зерттеу жаттығулар

40) Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады

Жауабы:

• шоғырлану

41) Ең үздік оқушыларды анықтаудағы ерте символдық белсенділік сенімді өлшемінің сипаттамасы

Жауабы:

• олар ерте жасынан бастап сөйлей, оқи және жаза бастайды

42) Біліктілік дәрежесін анықтауды көздейтін бағалау мақсаты

Жауабы:

• стандарттарды бақылау және орындау

43) М.Чиксентмихайдың «Өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы төмен оқушыға жоғары міндет қоюдың нәтижесі

Жауабы:

• алаңдау

44) Бұрынғы материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатында қойылатын қарапайым сұрақ

Жауабы:

• түрткі болу

45) Кохлберг бойынша моральдік пайымдаудың екінші деңгейі

Жауабы:

• дәстүрлі моральдік пайымдау

46) М.Бронсонмектеп жасына дейінгі балалардың көпшілігі ерікті түрде іштей өзінөзі реттеуге қабілетті деген шешімге келді. Оның осы шешімді негізге алған болжамын көрсетіңіз

Жауабы:

• қалай оқу керектігін үйренеді

47) Интернет-ресурстарымен жұмыс істеу барысында қажетсіз екенін мұғалімнің студенттерге түсіндіруіндегі маңызды әрекет

Жауабы:

• өз атын ресмилендіру

48) Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен «модельдеу» аспектілері арасындағы сәйкестік

Жауабы:

• ықтимал әсерлерді имитациялау

49) Веб-сайтта ақпаратты іздеудің мысалы болып табылады

Жауабы:

• талдаумен бағалау

50) Топ бәсекелестікте болып, ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрі

Жауабы:

• әңгіме-дебат

51) «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс

Жауабы:

• оқушымен бірге критерийлерді талдау

52) Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, қателерді түзетудегі бағалау мақсаты

Жауабы:

• оқудағы қиындыктарды анықтау;

• оқудағы қиындықтарды анықтау

53) Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды

Жауабы:

• оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау

54) «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс ретінде белгілі болған бағалау

Жауабы:

• оқу үшін бағалау

55) Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, сондай- ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі

Жауабы:

• оқу үшін бағалау;

• «үштік модель»

60) Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жету аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие болатын әңгіменің түрі

Жауабы:

• зерттеушілік әңгіме

61) Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асырудағы бастапқы кезең

Жауабы:

• сабақты бірлесіп жоспарлау

62) Lesson study кезеңдерінің бірі - "Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп, талдауы". Осыдан кейінгі кезең

Жауабы:

• Зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау

63) Сабақты зерттеудің мойындалған ерекшелігінің бірі

Жауабы:

• демократиялы

64) Топтық талқылауды таспаға жазып алу іс-әрекеттегі зерттеу үдерісінің қай кезеңіне жатады

Жауабы:

• қадағалау

65) Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шарты

Жауабы:

• бағалау сипатын өзгерту

66) Н.Мерсер бойынша кумулятивтік әңгіменің сипаттамасын көрсетіңіз

Жауабы:

• Идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді

67) Баламалы шарттардың және іс-әрекет жоспарларының болжамды шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылады

Жауабы:

• модельдеу

 

68) Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәжірибелік дағдыларының сипаттамасы

Жауабы:

• оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі

69) жаттап алуға бағытталған және де оған берілген жауап «дұрыс» немесе «дұрыс емес» деп бағаланатындай қойылған сұрақ

Жауабы:

• төмен дәрежелі

70) Оқу үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторлардың бірі

Жауабы:

• балалардың қалай оқитынын мұғалімнің түсінуі

71) Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың бірі

Жауабы:

• оқунәтижелілігін бағалау мүмкіндігі білу;

• нені оқу керектігін түсіну

72) Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі

Жауабы:

• оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау

73) Оқушының бейімдігін анықтау үшін білім, дағдыларын тексеру жүргізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз

Жауабы:

• болжау және сұрыптау

74) Оқушылар мен мұғалімдерге білім, түсіну және дағды туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты

Жауабы:

• кері байланыс

75) Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз

Жауабы:

• бағалау сипатын өзгерту

76) Оқушыларды жетістіктері үшін марапаттау жүргізудегі бағалау мақсаты

Жауабы:

• уәж

77) Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушыны өлшемі

Жауабы:

• ойлау қабілетінің жылдамдығы

78) Үздік оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай, қажет кезінде пайдалана алатынын көрсететін сенімді өлшем (Фриман)

Жауабы:

• есте сақтау және білім

79) Д. Фриманның дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша «мәселені шешу» өлшемнің сипаттамасы

Жауабы:

• ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтайды

80) Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелері жоспарлаған зерттеу сабағын мұғалімдердің бірі жүргізеді. Осыдан кейінгі кезеңі

Жауабы:

• Зерттеу сабағы туралы оқушылармен мұғалімдердің сұхбат жүргізуі

81) Топ мүшелерінің сабақты зерттеу барысында оқушылардың оқу үдерісін зерделеу мақсаты

Жауабы:

• оқу сапасын арттыру

82) Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны

Жауабы:

• міндеттеме алу

83) Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелерінің зерттеу сабағы жоспарлауға дейінгі кезеңі

Жауабы:

• Топ мүшелерінің бақылауға алынатын оқушыларды анықтауы

88) Оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісін көрсетіңіз

Жауабы:

• өзгелерді оқыту

89) Оқушылардың ой-пікірлерінде үлкен алшақтық болып, әрқайсысы өз шешімдерінде қалатын әңгіме түрі

Жауабы:

• әңгіме-дебат

90) Адамның жоғары деңгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға орайластыру арқылы оқу қабілетін белгілеңіз

Жауабы:

• ұқсастық бойынша пайымдауы

91) Толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ

Жауабы:

96) Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем

Жауабы:

Жау:

• күрделілікке деген сүйіспеншілік

97) Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша мәселені шеше алатын оқушыларға тән ерекшелік

Жауабы:

• ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтап, мәніне тез жетеді

98) Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама

Жауабы:

• олар өздерінің оқуларын реттей алады

99) Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне, өз идеяларын дамытуына көмектесетін сұрақ тәсілі

Жауабы:

• сынақтан өткізу

100) Оқушының білім алуын қолдау үшін қойылатын сынақтан өткізу сұрағы

Жауабы:

• Осы айтқандарыңызға мысал келтіре аласыз ба?;

101) Пән мен шынайы өмір арасындағы байланыстарды анықтауға ықпал ететін оқу

Жауабы:

• мағынаны ұғыну және оның мәнін анықтау

102) Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді

Жауабы:

• Әз жауабын түзетуге, нақтылауға;

• өз жауабын түзетуге, нақтылауға

103) Құрылымдалған ортадағы оқушылардың білім алу үдерісі ретінде тәжірибелік қоғамдастықтарға қатысуды зерттеген ғылыми бағыт

Жауабы:

• әлеуметтік-жағдаятты

 

1. Төменгі сатыдағы өсімдіктерге тән белгі- ......

а) мүшелерінің болуы 

ә) қатпаршақтан тұруы

б) тек шөлде тіршілік етуі 

в) тұқым түзуі


2. Өсімдіктің даму кезеңдерінің дұрыс қатарын белгіле:

а) жас өсімдік, жеміс, гүл, тұқым, өскін

ә) тұқым, өскін, жас өсімдік, гүл, жеміс

б) өскін, жас өсімдік, гүл, жеміс, тұқым

в) өскін, жас өсімдік, гүл, тұқым, жеміс


3. Жоғары сатыдағы өсімдіктерге тән белгі- .....

а) тұқым түзуі 

ә) мүшелері толық 

б) сулы ортада тіршілік етеді

в) қатпаршақтан тұруы


4. Тозаңдану үдерісі дегеніміз-....

а) тозаңқаптың ашылуы

 ә) тозаңқаптан тозаңның шашылуы

б) тұқымның түзілуі 

в) тозаңның жатынға түсуі


5. Тірі ағзалардың арасындағы қарым-қатынас қалай аталады?

а) тозаңдану 

ә) қоректік тізбек 

б) симбиоз 

в) қоректену


6. Өткір тырнағы болмайтын жануарлар тобының атауы

а) жыртқыштар

 ә) өсімдікқоректілер 

б) аюлар 

в) бүркіттер


7. Еліміздегі мемлекеттік қорықтар саны:

а) 30 

ә) 15 

б) 5

 в) 10


8. Жойылу шегінде тұрған жануарлар қатарын белгіле:

а) қара дегелек, қоқиқаз, барыс

 ә) аю, пілмай, қоян

б) түлкі, қасқыр, қоян 

в) ит, мысық, аю
9. Бүйректің атқаратын қызметі - ....

а) зәр түзу

ә) зәр жинау

б) зәр өткізу

в) зәр шығару


10. Сыртқы ортадан келген әсерге жауап беретін мүшелер жүйесі - ....

а) тынысалу мүшелері

ә) зәр шығару мүшелері

б) жүйке жүйесі

в) сезім мүшелері


 
1


 2


 3


 4


 5


 6


 7


 8


 9


 10


 


 


 


 


 



 


 


 


 



Жаратылыстану

4-сыныпқа арналған 
тест сұрақтары бойынша

бағалау критерийлері

1. Төменгі сатыдағы өсімдіктерге тән белгі - қатпаршақтан тұруын анықтайды;

2. Өсімдіктің даму кезеңдерінің дұрыс қатарын - тұқым, өскін, жас өсімдік, гүл, жемісті

белгілейді;

3. Жоғары сатыдағы өсімдіктерге тән белгі - мүшелері толық екенін анықтайды;

4. Тозаңдану үдерісі дегеніміз - тозаңның жатынға түсуі екенін анықтайды;

5. Тірі ағзалардың арасындағы қарым-қатынастың симбиоз аталатынын анықтайды;

6. Өткір тырнағы болмайтын жануарлар тобының атауы – өсімдікқоректілер екенін анықтайды;

7. Еліміздегі мемлекеттік қорықтар санын анықтайды: 10

8. Жойылу шегінде тұрған жануарлар қатарын белгілей алады: қара дегелек, қоқиқаз, барыс

9. Бүйректің атқаратын қызметі - зәр түзу екенін анықтайды;

10. Сыртқы ортадан келген әсерге жауап беретін мүшелер жүйесі - жүйке жүйесі екенін анықтайды.


 Кілті


 1


 2


 3


 4


 5


 6


 7


 8


 9


 10


ә


ә


ә


в


б


ә


в


а


а


б

 

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Джамиля
Джамиля

Теске дайындалуға жақсы мүмкіндік 

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.