Создать акаунт
1-TEST.KZ » KAZ_TEST » ҰБТ (НКТ) » Педагогика, оқыту әдістемесі - НКТ тест 2 вариант сұрақ- жауап

Педагогика, оқыту әдістемесі - НКТ тест 2 вариант сұрақ- жауап

02 дек 2022, 17:55
ҰБТ (НКТ)
2 022
1

[xfgiven_razdel] -> Педагогика оқыту әдістемесі [/xfgiven_razdel] [xfnotgiven_razdel]KAZ_TEST / ҰБТ (НКТ) -> Педагогика оқыту әдістемесі [/xfnotgiven_razdel]


Педагогикадан жалпы білімдерін тексеру үшін дайындалған педагогикалық тесттер. Жаттықтырушы ретінде пайдалануға болады. Тіркеусіз және смссіз онлайн тест, Педагогика тест тапсырыңыз

  1. Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялы тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген Ж: өзара қарым-қатынас стилі бойынша
  2. Адам дамуына тәрбиенің жетекші ықпал етуінің себебі неде болуы мүмкін. Ж: тәрбие беру процесінің мазмұны;тәрбие беру процесіндегі жетістіктер;тәрбие беру процесінің мазмұны мен ұйымдастыруындағы жетістіктер
  3. Адам дамуына тәрбиенің жеткілікті ықпал етпеуінің себебі неде болуы мүмкін.:тәрбие беру процесінің мазмұны;тәрбие беру процесіндегі олқылықтар;тәрбие беру процесінің мазмұны мен, ұйымдастыруындағы олқылықтар
  4. Адам тәжірибесінің толық тізімі алғашқы болып сақталатын жады түрі Ж: эпизодты
  5. Адамгершілік тәрбиесі: Ж: жалпыадамзаттық құндылықтарды игеру
  6. Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері Ж: адамдарға құрмет сезімін дамыту
  7. Адамгершілік тәрбиесінің міндеті Ж: Адамдарға құрмет сезімін дамыту
  8. Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие – бұл Ж: тәрбиенің бағыты
  9. Адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі Ж: білім
  10. Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңғыруы ол Ж: білім
  11. «Ақпаратты тарату және мәселелерді шешу мақсатында ой бөлісу» сипаттамасына тән білімді игеру үлгісі (Александер) Ж: талқылау
  12. (Александер) Қателіктер мен тәуекелдерді азайта отырып, таңдауды қысқартуға және түсініктер мен қағидаттарды «жеткізуді» тездетуге ықпал ететін сауалнама мен талқылаудың жиынтығы арқылы өзара түсіністікке қол жеткізу.Ж:диалог
  13. (Александер) Оқушыға не істеу керектігін түсіндіру немесе ақпаратты жеткізу, сонымен бірге фактілерді, қағидаттар мен рәсімдерді түсіндіру:Ж:нұсқаулық/мазмұндама
  14. (Александер) Тестілеу үшін дайындалған сұрақтар арқылы немесе бұрын өткендерді еске түсіруге ынталандыру үшін сұрақта берілген сілтемелерге сүйене отырып, жауапты ойлауға жол сілтеу арқылы жинақталған білім мен ұғымдарды толықтыру.Ж:декламация
  15. (Александер) Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс-әрекеттерді жаттау.Ж: механикалық есте сақтау
  16. АКТ қолдануда «көрсету» оқыту аспектісін қолданудың мысалы Ж: оқу мен талдау мақсатында оқушылардың жұмысын алмастыру
  17. Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау. Ж:үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау
  18. Ата-анасынан ұрпақтарына қандай да бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі Ж: тұқым қуалаушылық
  19. Аударма жасау, интерпретация, экстрапозицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі Ж: түсіну
  20. Әр сабаққа дайындалу үшін ең алдымен оның мақсатын анықтауды талап ететін принцип Ж: мақсаттылық 
  21. Әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен, мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі Ж: зерттеушілік әңгіме
  22. Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шеш...қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу...Ж: жаттығу
  23. Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқыту әдісі Ж: түсіндіру
  24. Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру,лайықсыз құлықтарын елемеу немесе жаза қолдану.Ж: оперантты шарттылы




Комментарии
Минимальная длина комментария - 50 знаков. комментарии модерируются
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
оразкул
оразкул
19 января 2023 19:12

қатысамын тестке

1-TEST.KZ - ҰБТ (НКТ)

Платформа подготовки к атестации НКТ НКТ ЕНТ КТА МОДО ВОУД

  • Только актуальные онлайн тесты
  • Тренируйся с 1-TEST.KZ к НКТ ЕНТ КТА МОДО
  • Делись в социальных сетях