Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 8 нұсқа
Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 8 нұсқа
Вопрос №0
V0 | Инклюзивті білім берудің мақсаты |
0 | Ерекше білімді қажет ететін балаларға арнайы білім жүйесін ұйымдастыру |
0 | Барлық категориядағы тұлғалардың сапалы білім алуға тең құқығын жүзеге асыру |
0 | Барлық балалардың сапалы білім алуға тең құқығын жүзеге асыру |
0 | Балаларға білім берумен қатар тәрбие жұмысын ұйымдастыру |
0 | Барлық жауап дұрыс |
Вопрос №2
V0 | Инклюзивті білім беруді дамытудың негізгі міндеттерінің біріне жатады |
0 | Мұғалімдерді қайта оқыту |
0 | Барлық жауап дұрыс |
0 | Ерекше білімді қажет ететін балаларды бақылау |
0 | Кедергісіз қолжетімді орта құру |
0 | Балаларды жоғарғы оқу орнына дайындау |
Вопрос №3
V0 | Инклюзивті білім беруді дамыту принциптерінің біріне жатады |
0 | Жеке ерекшеліктерін ескере отырып білім беру ұйымдарын таңдау құқығы |
0 | Ата-аналары үшін қолжетімділігі, ашықтығы |
0 | Ерекше оқытуды қажет ететін балаларды уақытылы анықтауды қамтамасыз ету |
0 | Инклюзивті білім берудің жүйелілігі мен үздіксіздігі |
0 | Барлық жауап дұрыс |
Вопрос №4
V0 | Инклюзивті білім берудің негізгі |
0 | 00 принципі бар |
0 | 8 принципі бар |
0 | 3 принципі бар |
0 | 6 принципі бар |
0 | 9 принципі бар |
Вопрос №5
V0 | Қандай да бұзылыс түрі бар балыны қалыпты деңгейде дамып келе жатқан балалармен бірге мектепке дейінгі топтарда, сыныптарда оқыту |
0 | Жалпы интеграция |
0 | Толық интеграция |
0 | Жартылай интеграция |
0 | Аралас интеграция |
0 | Барлық жауап дұрыс |
Вопрос №6
V0 | Даму бұзылысы бар оқушы қалыпты деңгейлі құрбыларымен бір сыныпта оқиды, және де арнайы мамандардың жүйелендірілген көмегін алады |
0 | Жартылай интеграциялық оқытуда |
0 | Толық емес интеграциялық оқытуда |
0 | Аралас түрлі интеграциялық оқытуда |
0 | Толық интеграциялық оқытуда |
0 | Жалпы интеграциялық оқытуда |
Вопрос №7
V0 | Даму бұзылыстары бар 0-2 бала балабақшаның қалыпты топтарына немесе сыныптарға қосылады егер ол |
0 | Жартылай түрдегі интеграциялық оқыту болса |
0 | Балық жауап дұрыс |
0 | Жалпы түрдегі интеграциялық оқыту |
0 | Аралас түрдегі интеграциялық оқыту |
0 | Толық түрдегі интеграциялық оқыту болса |
Вопрос №8
V0 | Ресейдегі инклюзивті білім беру дами бастады |
0 | 0990 ж |
0 | 0992 ж |
0 | 0993 ж |
0 | 0995 ж |
0 | 0994 ж |
Вопрос №9
V0 | Елімізде инклюзивті білім беру жүйесі дами бастады |
0 | 2002 ж |
0 | 0999 ж |
0 | 2000 |
0 | 0997 ж |
0 | 0996 ж |
Вопрос №00
V0 | 2002 жылы ТМД елдерінің арасында алғаш рет заңды қабылдады |
0 | «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медика-педагогикалық тұрғыдан қолдау» туралы |
0 | «Инклюзивті білім беру» туралы |
0 | «Білім беруді дамытудың 2000-2020» жылдарға арналаған бағдарламасы |
0 | «Білім беру» туралы |
0 | «Мүгедектердiң құқықтары туралы» туралы |
Вопрос №00
V0 | Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медика-педагогикалық тұрғыдан қолдау» туралы заңды қабылдады |
0 | 0998 ж |
0 | 0998 ж |
0 | 2003 ж |
0 | 2002 ж |
0 | 2000 ж |
Вопрос №02
V0 | «Мүгедектердiң құқықтары туралы» конвенциясы қабылданды |
0 | 2008 ж |
0 | 2006 ж |
0 | 2005 ж |
0 | 2009 ж |
0 | 2007 ж |
Вопрос №03
V0 | Елімізді білім алуды ақысыз пайдалану құқығы туралы заңға жатады |
0 | «Мүмкіншілігі шектелген балаларды әлеуметтік және медика-педагогикалық тұрғыдан қолдау туралы» |
0 | Барлық жауап дұрыс |
0 | «Арнайы әлеуметтік қызмет туралы» |
0 | Конституциясында |
0 | «Білім туралы» |
Вопрос №04
V0 | ҚР «Білім туралы» Заңы қабылданды |
0 | 2009 ж |
0 | 2000 ж |
0 | 2006 ж |
0 | 2008 ж |
0 | 2007 ж |
Вопрос №05
V0 | Мүмкіндігі шектеулі балаларды білім берумен қамтамасыз етудің ең маңызды мүмкіндіктерінің бірі |
0 | жалпы білім беру бағдарламасымен оқыту |
0 | электронды оқыту |
0 | демалыс орнына жіберу |
0 | оқытудың қажеттілігінің керек еместігі |
0 | мүмкіндігіне қарай оқыту |
Вопрос №06
V0 | Көрмейтін балаларды оқытуда арнайы құралдардың ішінде қолданатыны |
0 | Компьютерлер |
0 | Қашықтықтан оқыту |
0 | Брайль шрифті |
0 | Аудио құрылғы |
0 | Барлық жауап дұрыс |
Вопрос №07
V0 | Инклюзивті оқыту - |
0 | Ерекше білімді қажет ететін балаларға ерекше білім берудің дамуы |
0 | Ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуын қамтамасыз ететін арнайы білім үрдісінің дамуы |
0 | Адамдармен қарым-қатынасына қажетті қабілеттілікті дамытуға мүмкіндік береді |
0 | Барлық жауап дұрыс |
0 | Дұрыс жауап жоқ |
Вопрос №08
V0 | «Кедергісіз аймақтар» құрылу мақсаты |
0 | Арнайы сыныптар ашылғанда |
0 | Арнайы лабараториялық құралдармен жабдықтағанда |
0 | Арнайы компенсаторлық құралдармен жарақтандыру арқылы |
0 | Баланы мектепке қабылдағанда |
0 | Балаға арнайы мамандар жалданғанда |
Вопрос №09
V0 | Оқушының жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде құрылған оқу бағдарламасы |
0 | Жеке ерекшелігін ескеретін бағдарлама |
0 | Қысқартылған бағдарлама |
0 | Жалпы білім беру бағдарламасы |
0 | Арнайы бағдарлама |
0 | Аралас бағдарлама |
Вопрос №20
V0 | Ерекше білім беру қажеттілігі |
0 | Өмірлік қажеттілігін арттыру жағдайындағы көмек |
0 | Отбасының балаға қажетті жағдайын жасаудағы көмек |
0 | Оқу-дамыту барысындағы сапалы білім алуға тиісті көмекке және қызметке қажеттілік |
0 | Медициналық жағдайда сапалы ем алу барысында көмекке және қызметке қажеттілік |
0 | Тұрмыстық жағдайда кез келген көмекке қажеттілік |
Вопрос №20
V0 | Жалпы білім беретін мектепте көру қабілеті толық дамымаған балаларға түзете отырып дамыта білім беретін маман |
0 | Логопед |
0 | Олигофренопедагог |
0 | Психолог |
0 | Тифлопедагог |
0 | Офтальмолог |
Вопрос №22
V0 | Саламан декларациясы қабылданған жыл |
0 | 0992 |
0 | 0990 |
0 | 0993 |
0 | 0995 |
0 | 0994 |
Вопрос №23
V0 | «Білім баршаға» бағдарламасын мақұлдаған орган |
0 | Жалпы білім беру ұйымы |
0 | РФ-ның президенті |
0 | Біріккен Ұлттар Ұйымының Бас Ассамблеясы |
0 | ҚР-ның президенті |
0 | Арнайы білім беруді басқаратын орган |
Вопрос №24
V0 | Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалардың топтарына жатады |
0 | Психикалық және дене дамуында түрлі бұзылымдары бар балалар |
0 | Мінез-құлық және эмоциялық проблемалары бар балалар |
0 | Дене дамуында түрлі бұзылымдары бар балалар |
0 | Педагогикалық қараусыз қалған нашар отбасынан шыққан немесе бала |
0 | Барлық жауап дұрыс |
Вопрос №25
V0 | Оқу жоспары мен оқу бағдарламасы келесідей негізге сүйеніп өзгертіледі |
0 | Мектеп Директорының айтуынша |
0 | Мектеп Кеңесінің шешімімен |
0 | Дұрыс жауап жоқ |
0 | Баланың қалауымен |
0 | Ата-ананың сұранысымен |
Вопрос №26
V0 | Инклюзивті білім берудің педагогикалық тәжірибесін енгізу саласындағы алғашқы ел |
0 | Қытай |
0 | Франция |
0 | Ұлыбритания |
0 | Ресей |
0 | Қазақстан |
Вопрос №27
V0 | Латын тілінен аударғанда «инклюзив» |
0 | Кірістіремін, қосамын |
0 | Аламын,беремін |
0 | Дамытамын,оқытамын |
0 | Жазамын, оқимын |
0 | Жүремін,барамын |
Вопрос №28
V0 | Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушылардың оқуын ұйымдастыру ерекшелігі |
0 | Жалпы сыныпта 5 оқушыдан артық емес |
0 | Жалпы сыныпта 2 оқушыдан артық емес |
0 | Жалпы сыныпта 3 оқушыдан артық емес |
0 | Жалпы сыныпта 8 оқушыдан артық емес |
0 | Жалпы сыныпта 4 оқушыдан артық емес |
Вопрос №29
V0 | Кедергісіз орта ол - |
0 | Интеграцияның бір түрі |
0 | Инклюзивті білім берудің бір түрі |
0 | Ата-аналарға сабаққа қатысу үшін арнайы жағдай жасау |
0 | Психикалық дамуы тежелген балаларға пандустар орнату |
0 | Даму бұзылымдары бар балалардың мектепке бару қолжетімділігін қамтамасыз ету |
Вопрос №30
V0 | Арнайы педагогикалық көмекті көрсетеді |
0 | Тьютор |
0 | Психолог |
0 | Әлеуметтік педагог |
0 | Координатор |
0 | Логопед |
Вопрос №30
V0 | Мектептің қолдау көрсету қызметінің шешімі негізінде психолог пен логопедтің көмегі |
0 | Төртінші және бесінші топтағы балаларға көрсетілуі мүмкін |
0 | Бірде бір топқа емес |
0 | Екінші және үшінші топтағы балаларға көрсетілуі мүмкін |
0 | Бірінші топтағы балаларға көрсетілуі мүмкін |
0 | Төртінші және үшінші топтағы балаларға көрсетілуі мүмкін |
Вопрос №32
V0 | Ерекше білім беруге қажеттілігі бар кейбір балаларға табысты оқуы үшін жеке көмектесетін |
0 | Педагог-ассистент |
0 | Координатор |
0 | Педагог-логопед |
0 | Педагог-психолог |
0 | Психолог |
Вопрос №33
V0 | Педагог- ассистенттің арнайы дайындығы болуы қажет |
0 | Баланы сыныпқа бейімдеуі үшін |
0 | Ақыл-ой бұзылыстары бар балаларды оқытуда |
0 | Балалардың ата-анасымен қарым-қатынас жасауда |
0 | Мінез-құлқында ерекшелігі бар баламен жұмыс жасауда |
0 | Психикалық дамуы тежелген балаларды әлеуметтендіруде |
Вопрос №34
V0 | Бағалау мен қолдауды тікелей жүргізетін маман |
0 | Әлеуметтік педагог жүргізеді |
0 | Дефектолог жүргізеді |
0 | Мұғалім жүргізеді |
0 | Психолог жүргізеді |
0 | Барлығы дұрыс |
Вопрос №35
V0 | Мұғалімнің оқушыны қолдау тәсілдеріне жатпайтыны |
0 | бақылау материалдарын өзгерту |
0 | оқу нәтижелерін бағалау тәсілдерін өзгерту |
0 | сабақта жеке оқу материалдарын қолдану |
0 | сыныптағы оқу орнын белгілеу және бейімдеу |
0 | оқытудың вариативтік арнайы әдістерін қолданбау |
Вопрос №36
V0 | Егер оқушыда мұғалімнің жекелік көмегіне қарамастан бір немесе бірнеше пән бойынша оқу бағдарламасын меңгеруде қиындықтары сақталса, онда мұғалім |
0 | Баланың ата-анасынан көмек сұрайды |
0 | ПМПК қызметінен көмек сұрайды |
0 | Мектептік психологиялық-педагогикалық қызметінен көмек сұрайды |
0 | Дұрыс жауап жоқ |
0 | Барлық жауап дұрыс |
Вопрос №37
V0 | Оқушылардың ерекше білім беру қажеттілігін бағалау мектеппен, сондай-ақ |
0 | Психологиялық-педагогикалық кеңеспен жүзеге асырылады |
0 | Медициналық әлеуметтік кеңеспен жүзеге асырылады |
0 | Психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңеспен жүзеге асырылады |
0 | Дұрыс жауап жоқ |
0 | Ата-ананың кеңесімен жүзеге асырылады |
Вопрос №38
V0 | Мектеп ортасын даярлауға жатпайтын |
0 | оқушының жақын даму аймағына сәйкес оқу мақсаттарын анықтау |
0 | әрбір оқушыны теңдей қабылдауы |
0 | білім беру процесінің барлық қатысушылары мен техникалық қызметкерлердің төзімді мінез-құлық мәдениетімен қамтамасыз ету |
0 | ЕБҚ бар оқушыны оқудан тыс мектеп іс-шараларына қоспау |
0 | оқушыға қолдау көрсетуде отбасы әлеуетін пайдалану |
Вопрос №39
V0 | Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға психологиялық- педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастырудың негізгі бағытына |
0 | білім беру процесіне қатысушылардың қызметін анықтамау |
0 | мектеп қауымдастығын дайындамау |
0 | мектептің педагогикалық ұжымын кәсіби дайындамай ақ қою |
0 | психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің жергілікті нормативтік негізін құру |
0 | мектептің ағымдық жағдайын талдау және бағаламау |
Вопрос №40
V0 | Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету қызметін құру туралы бұйрық шығарады |
0 | Арнайы маман |
0 | Директор орынбасары |
0 | Сынып жетекші |
0 | Мектеп директоры |
0 | Дефектолог |
Вопрос №40
V0 | Қолдау көрсету мамандары мен педагогтардың өзара әрекеттесуін реттейді |
0 | Педагог-ассистент |
0 | Дефектолог пен тьютор |
0 | Сынып жетекші мен пән мұғалімдері |
0 | Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары |
0 | Директор |
Вопрос №42
V0 | Мектептің психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету қызметін жүргізуге қатыспайтын адам |
0 | Директор |
0 | Логопед |
0 | Психолог |
0 | Ата-ана |
0 | Тифлопедагог |
Вопрос №43
V0 | Балалардың мекен-жайы бойынша оқу құқығы мен білім алуға негіз қалаушы құқықтарын қамту принципіне сүйенетін жалпыға білім беретін мекеме жағдайындағы білім беру қызметтерінің жүйесі |
0 | Мектепке дейінгі білім |
0 | Арнайы білім беру |
0 | Жалпы білім беру |
0 | Техникалық білім беру |
0 | Инклюзивті білім беру |
Вопрос №44
V0 | Ерекше оқытуды қажет ететін балаларға жатады |
0 | көп балалы отбасындағы балалар |
0 | мигранттардың отбасыларынан шыққан балалар |
0 | қалыпты дамыған балалар |
0 | отбасында 5-6 баласы бар отбасы |
0 | дұрыс жауап жоқ |
Вопрос №45
V0 | Инклюзивті білім берудің тиімділігін бағалау индикаторына жатпайды |
0 | Қосу деңгейі |
0 | Орта сапасы |
0 | Қамту сапасы |
0 | Қолайлы жағдай жасау деңгейі |
0 | Барлық жауап дұрыс |
Вопрос №46
V0 | Үйден білім алуға себеп болатын жағдай |
0 | Мүгедектігі бар бала болса |
0 | Тірек қимыл аппараты зақымдалған бала болса |
0 | Медициналық анықтама болуы керек |
0 | Көру қабілеті бұзылған бала болатын болса |
0 | Дұрыс жауап жоқ |
Вопрос №47
V0 | Аутизм синдромы бар бала жалпы білім беретін мектепте оқиды |
0 | Арнаулы бағдарламамен |
0 | Ұжымдық бағдарламамен |
0 | Топтық бағдарламамен |
0 | Жеке бағдарламамен |
0 | Болашақ бағдарламасымен |
Вопрос №48
V0 | Әлеуметтанудың бастапқы кезеңі |
0 | 20 жастан кейін |
0 | Ерте жас |
0 | Балалық шақ |
0 | 50 жастан кейін |
0 | Жасөспірім |
Вопрос №49
V0 | Қандай да бір аумақтардың шекарасынан өтіп, ұзақ уақытқа немесе біржолата қоныс еткен адам |
0 | Темпераментті |
0 | Мигрант |
0 | Жерлес |
0 | Көрші |
0 | Эмигрант |
Вопрос №50
V0 | Елде тұрақты тұру мақсатымен ерікті түрде қоныс аударған байырғы ұлт адамы, сондай-ақ оның ұрпақтарын |
0 | Оралман |
0 | Эмигрант |
0 | Мигрант |
0 | Көрші |
0 | Туысқан |
Вопрос №50
V0 | Қостілділік, дербес екі тілде бірдей ойлап, жаза білетін өнер адамдарының психологиясын зерттейтін тіл білімінің әлеуметтік саласы |
0 | Тұтықпа |
0 | Брадилалия |
0 | Билингвизм |
0 | Алингвизм |
0 | Аграмматизм |
Вопрос №52
V0 | Мүгедектердің құқықтары туралы (БҰҰ-ның) декларация қабылданған жыл |
0 | 0975 ж |
0 | 0990 ж |
0 | 0970 ж |
0 | 0980 ж |
0 | 2002 ж |
Вопрос №53
V0 | Брайль әліппесімен |
0 | Ақыл ойы тежелген балаларды оқытуда |
0 | Естімейтін балаларды оқытуда |
0 | Барлық жауап дұрыс |
0 | Сөйлемейтін балаларды оқытуды |
0 | Көрмейтін балаларды оқытуды |
Вопрос №54
V0 | Мектеп жасындағы балаларды ықпалдастыра оқытудың бірінші нысаны (моделі) |
0 | Арнайы сыныптар |
0 | Арнайы оқу орны |
0 | Арнайы мектептер |
0 | Арнайы орта |
0 | Дұрыс жауап жоқ |
Вопрос №55
V0 | ПМПК қызметінің негізгі әлеуметтік мақсатын атаңыз |
0 | балаға тәрбие беру үшін |
0 | арнайы білім алудағы қиындықтарды жеңуге |
0 | жоғарғы оқу орында тегін оқуы үшін |
0 | ерекше қамқорлық таныту үшін |
0 | балалар мен олардың ата-аналарына қиындықтарды жеңуге көмектесу |
Вопрос №56
V0 | ПМПК қандай ұйыммен байланыс жасамайды |
0 | Мектеп интернатымен |
0 | Қарттар үйімен |
0 | Түзету кабинеттерімен |
0 | Бала бақшамен |
0 | Арнайы мектеппен |
Вопрос №57
V0 | Мектепте психологиялық педагогикалық қолдау үрдісі негізге алатын принципті атаңыз |
0 | Тұлғалық |
0 | Қашықтықтан |
0 | Пән аралық байланыс |
0 | Тұлғалық |
0 | Дұрыс жауабы жоқ |
Вопрос №58
V0 | Алғашқы рет интеграцияланған оқытудың теориялық негіздемесін айтып кеткен ғалым |
0 | С.Л Рубинштейн |
0 | О.С. Никольская |
0 | А.Н. Леонтьев |
0 | Л.С. Выготский |
0 | Л. Винг |
Вопрос №59
V0 | Францияда баланы арнайы сыныпқа қабылдау туралы шешімді қабылдайды |
0 | Ата-ана |
0 | Мектеп басшысы |
0 | Бала |
0 | Дефектолог |
0 | Комиссия |
Вопрос №60
V0 | Инклюзивті білім беру тығыз байланысты |
0 | Жалпы педагогикамен |
0 | Психологиямен |
0 | Тарихпен |
0 | Дүние жүзі тарихымен |
0 | Математикамен |
Уровень 2
Вопрос №60
V0 | Арнайы педагогиканың пәндік саласына жатпайды |
0 | Олигофренопедагогика |
0 | Әлеуметтік педагогика |
0 | Сурдопедагогика |
0 | Логопедия |
0 | Тифлопедагогика |
Вопрос №62
V0 | Жалпы педагогикалық жағдайда білім алуы қиын немесе мүлде мүмкін емес және психикалық дамуында ауытқаған балаларға арнайы білім берудің теориясы мен практикасы |
0 | Жалпы педагогика |
0 | Психология-педагогика |
0 | Арнайы педагогика |
0 | Экологиялық педагогика |
0 | Тарихи педагогика |
Вопрос №63
V0 | Сегрегация дегеніміз |
0 | Мүмкіндігі шектеулі жандарды әлеуметтік өмірге бейімдеу |
0 | Мүмкіндігі шектеулі жандарды әлеуметтік өмірге үйрету |
0 | Мүмкіндігі шектеулі жандарды әлеуметтік өмірден шектеу |
0 | Мүмкіндігі шектеулі жандарды әлеуметтік өмірге қоса отырып білім беру |
0 | Мүмкіндігі шектеулі жандарды әлеуметтік ортаға қосу |
Вопрос №64
V0 | Инклюзивті білім беру мүмкіндік береді |
0 | өз мүмкіндіктерін іске асыруға |
0 | барлық балаларға толық мөлшерде қоғамның өміріне қатысуға |
0 | еңбектік іс-әрекетте жетістіктерге жетуге |
0 | оқу іс-әрекетінде жетістіктерге жетуге |
0 | эмоциялардың көпқырлығын сезінуге |
Вопрос №65
V0 | Инклюзивті білім беру бағытталған |
0 | интеллектуалдық қабілеттерді дамытуға |
0 | патриоттық сезімді тәрбиелеуге |
0 | өзіндік ой-пікірді қалыптастыруға |
0 | арнайы қабілеттерді қалыптастыруға |
0 | қарым-қатынасқа түсуге қажетті қабілеттерді барлық адамдарда дамытуға |
Вопрос №66
V0 | «Адамның құндылығы оның қабілеттері мен жетістіктерімен анықталмайды» принципі мына бағытқа тиесіл |
0 | философияға |
0 | психологияға |
0 | инклюзивті білім беруге |
0 | арнайы білім беруге |
0 | әлеуметтануға |
Вопрос №67
V0 | Принциптерде сипатталған инклюзивті білім берудің негізгі идеяларының бірін белгілеңіз |
0 | біріктіріп оқытуды тек кіші топтарда ғана іске асыруға болады |
0 | әрбір адам сезуге, ойлауға қабілетті, қарым-қатынасқа түсуге, нақты өзара байланыстарда білім алуға құқылы |
0 | түрлілік дамуға кедергі болады |
0 | барлық оқушылар жасаған іс-әрекеттерінде прогреске жете алады |
0 | тек материалдық қолдау ғана дамуға негіз бола алады |
Вопрос №68
V0 | Инклюзивті білім беру – бұл |
0 | арнайы мекемелерде білім беру жүйесі |
0 | жалпыға білім беру мекеме жағдайында іске асырылатын білім беру қызметтерінің жүйесі |
0 | ерекше балаларды үйде оқыту |
0 | балаларды жеңілдетілген бағдарлама бойынша оқыту |
0 | оқу бағдарламасын меңгере алатындарға арналған білім беру қызметтерінің жүйесі |
Вопрос №69
V0 | Принциптерде сипатталған инклюзивті білім берудің негізгі идеяларының бірін белгілеңіз |
0 | барлық адамдарға құрбыларының қолдауы мен достық қарым-қатынасы керек |
0 | білім беруде үйде оқыту басты приоритеттердің бірі болып саналады |
0 | физикалық ортаны тиісті ұйымдастыру ғана дамуға негіз болады |
0 | тек материалдық қолдау ғана дамуға негіз бола алады |
0 | прогресс деп білім алудағы жетістікті болуды санау қажет |
Вопрос №70
V0 | Жеке тұлғаның әлеуметтік қасиеттерін «өлшеу» жүйесі |
0 | социометрия |
0 | сұрақтама |
0 | интервью |
0 | тестология |
0 | сұрақнама |
Вопрос №70
V0 | Интеграция дегеніміз – бұл |
0 | кіші кеңістіктен үлкен кеңістікке көшіру |
0 | балаларды мүмкіндіктеріне сай оқыту |
0 | балаларды оқудағы жетістіктеріне сәйкес жалпыға білім беру кеңістігіне енгізу |
0 | балаларды күнделікті білім беру кеңістігіне енгізу |
0 | қабілеттері тең келетін балаларды біріктіріп оқыту |
Вопрос №72
V0 | Дамуында аутқушылығы бар балаларды интеграциялық оқытудың түрлерін белгілеңіз |
0 | жылдық; уақытша; жартылай |
0 | толық және толық емес |
0 | семестрлік; триместрлік |
0 | айлық; жартыжылдық; жылдық |
0 | аралас; жартылай; уақытша; толық |
Вопрос №73
V0 | «Енгізу» моделі пайда болған жылы |
0 | ХІХ ғасырдың 50-ші жылдары |
0 | ХХ ғасырдың 70-ші жылдары |
0 | ХІХ ғасырдың 70-ші жылдары |
0 | ХVIII ғасырдың 40-шы жылдары |
0 | XVIII ғасырдың 20-шы жылдары |
Вопрос №74
V0 | М.Монтессори әдісті құрастырды |
0 | даму бұзылыстары бар балаларды мадақтау мен жазалау әдісін |
0 | интеллект бұзылыстары бар балалардың есте сақтауын зерттеу әдісін |
0 | интеллект бұзылыстары бар балалардың сезім ағзаларын дамыту әдісін |
0 | ерекше балалардың интеллектуалды қабілеттерін анықтау әдісін |
0 | интеллект бұзылыстары бар балалардың зейінін зерттеу әдісін |
Вопрос №75
V0 | Интеллект дамуында бұзылыстары бар «ерекше» балаларды оқытуды ұйымдастырудың негізін қалаған итальяндық ғалымдар |
0 | Дж.Кардано, Ж.Итар |
0 | Ж.Итар, Э.Сеген |
0 | Ш.Лепуа, Ф.Делебо |
0 | М.Монтессори, Санте де Санктис |
0 | Т.Боне, Ж.Итар |
Вопрос №76
V0 | «Идеалды» моделінде мінез |
0 | «ерекше» бала түсінігін қабылдамаумен |
0 | оқыту үшін арнайы жағдай жасаумен |
0 | «ерекше» балалардың толыққанды дамуына барлық жағдай жасаумен |
0 | оқытуды бастау үшін қажетті даму деңгейін талап етумен |
0 | білім алушыларға қойылатын жоғары талаптармен |
Вопрос №77
V0 | Адам құқықтарының Декларациясы қабылданған жыл |
0 | 0948 ж |
0 | 0950 ж |
0 | 2002 ж |
0 | 0995 ж |
0 | 0880 ж |
Вопрос №78
V0 | Білім саласындағы дискриминациялаумен күресу жөніндегі Конвенция қабылданған жыл |
0 | 0960 ж |
0 | 2000 ж |
0 | 0990 ж |
0 | 0970 ж |
0 | 0980 ж |
Вопрос №79
V0 | Денсаулығының мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың Одағы бағытталады |
0 | «көпшіліктің» идеяларына қарсы тұруға |
0 | әділетсіздікпен күресуге |
0 | жекеменшік құқықтарын қорғауға |
0 | мүгедектердің әлеуметтік қажеттіліктерін қорғауға |
0 | мүгедектерді сегрегациялауға қарсы тұруға |
Вопрос №80
V0 | Мүгедектердің тең мүмкіндіктерін қамтитын стандарттық ережелер қарастырады |
0 | жалпы мектептік білім беру жүйесінде барлығының білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыруды |
0 | индивидуалды қабілеттерді дамытуды |
0 | арнайы мекемеде білім алуды |
0 | жеңіл жұмыспен қамтылуды |
0 | арнайы бағдарламамен білім алуды |
Вопрос №80
V0 | 0994 жылы педагогикаға енгізілген термин |
0 | инклюзивті білім беру |
0 | социометрия |
0 | идентификация |
0 | әлеуметтену |
0 | дарындылық |
Вопрос №82
V0 | Саламанкада қабылданған декларация «инклюзивті білім берудің» мағыналылығын белгіледі |
0 | білім берудің дамуының басты бағыты |
0 | материалдық қолдау көрсету мақсатымен жүргізілетін іс-әрекет |
0 | әлеуметтендірудегі маңызды бағыт |
0 | физикалық дамытудың басты бағыты |
0 | даму деңгейі сай келетін балаларды оқыту процесі |
Вопрос №83
V0 | 2000 жылы қабылданған Дакар шеңберіндегі әрекеттердің мақсаты |
0 | кедей отбасынан шыққан білім алушыларды қажетті заттармен қамту |
0 | барлығының базалық білім алу қабілеттерін қанағаттандыру |
0 | балалардың бос уақытын пайдалы етіп ұйымдастыру |
0 | білім алушылардың материалдық қиындықтарын қанағаттандыру |
0 | балаларды олардың мүмкіндіктері шеңберінде дамыту |
Вопрос №84
V0 | Мейнстриминг стратегиясының мүмкіндіктерді арттырады |
0 | білім алушының физикалық тұрғыдан дамуына әсер етеді |
0 | оқушының психологиялық тұрақтылығын қалыптастырады |
0 | білім алушының шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді |
0 | әлеуметтік байланыстарға түсу мүмкіндіктерін жоғарылатады |
0 | жоғары деңгейлі білім алу мақсаттарына жетуді қамтиды |
Вопрос №85
V0 | Түрлі мүмкіндіктері бар балаларды мектептік өмірдің барлық бағыттарына қосу |
0 | білім алу барлығы үшін |
0 | мектептік бағдарламаны іске асыру |
0 | инклюзивті білім беру |
0 | деңгейге сай оқыту |
0 | эксклюзивті білім беру |
Вопрос №86
V0 | Инклюзивті білім берудің негізгі идеясы |
0 | білім беру жүйесіне қосылуға бала емес, жүйе дайын болуы тиіс |
0 | білім алушылардың оқуда талаптарды орындауға дайын болуы |
0 | арнайы мекемеде бала оқуға жағдайдың жасалуы |
0 | баланың оқу процесіне қосылмас бұрын талаптарға сай деңгейде болуын тексеру |
0 | «ерекше» бала түсінігін қабылдамау |
Вопрос №87
V0 | Идеологиялық бағытта шетелде инклюзивті білім беру негізделеді |
0 | тарихи мәліметтерге |
0 | философиялық идеяларға |
0 | өзіндік даму концепциясына |
0 | қалыптандыру концепциясына |
0 | көпшіліктің идеяларына |
Вопрос №88
V0 | Экономикалық модель басты назарды аударады |
0 | қандай да болмасын кәсіпті меңгерудегі мүмкіндіктерге. |
0 | өзіндік дамуға жарамсыздыққа |
0 | өзіндік жетілудегі шектеулерге |
0 | экономикалық еңбекке жарамсыздыққа |
0 | іс-әрекеттегі нәтижесіздікке |
Вопрос №89
V0 | Діни модель басты назарды аударады |
0 | өзіндік дамуға жарамсыздыққа |
0 | өзіндік жетілудегі шектеулерге |
0 | пайдалы болу мүмкіндігінің болмауына |
0 | іс-әрекеттегі аморальдыққа. |
0 | мүгедектердің моральдық тұрғыдан әлеуметтік бейімделуге қабілетсіздігі |
Вопрос №90
V0 | Бұл модельде «мүгедек» түсінігі жаңаша қарастырылған |
0 | адамзаттың түрлілігі моделі |
0 | мүгедектіктің «жаңаша» парадигмасы |
0 | мәдени модель |
0 | кіші топтар Концепциясы |
0 | материалисттік модель |
Вопрос №90
V0 | Адамзаттың түрлілігі моделінде басты назар аударылады |
0 | мүгедектердің өмірлерінің қиындығына |
0 | медициналық көмек көрсету қажеттілігіне |
0 | қарым-қатынастағы кедергілерге |
0 | әлеуметтенудегі ерекшеліктерге |
0 | теңдік түсінігіне |
Вопрос №92
V0 | Мүгедектіктің мәдени моделінің негізінде |
0 | мүгедектердің өздерінің маңыздылығын түсінулері |
0 | өздерінің кемістіктерін қабылдаулары мен түсінуі |
0 | өздерінің жарамсыздығын түсінулері |
0 | мүгедектердің өздерінің келешегі жайлы ойлануы |
0 | өзіндік даму |
Вопрос №93
V0 | Бұл модельге сәйкес кез келген адамға «таңба басылған» |
0 | материалисттік модель |
0 | адамзат түрлілігі моделі |
0 | кіші топтар Концепциясы |
0 | психоәлеуметтік модель |
0 | мәдени модель |
Вопрос №94
V0 | «Мүгедектік» түсінігінің мағынасы |
0 | жарамсыз |
0 | ауру |
0 | шаршаған |
0 | дамымаған |
0 | ешнәрсеге сай емес |
Вопрос №95
V0 | Мүгедектіктің әлеуметтік моделіне альтернативті болып табылады |
0 | медициналық |
0 | моральдық |
0 | дәстүрлі |
0 | жаңа |
0 | дәстүрдіден соңғы |
Вопрос №96
V0 | Ерекше балалардың интеграциясына әсер ететін ішкі жағдайлар |
0 | баланың қарым-қатынасқа түсу іскерліктері мен қабілеттілігі |
0 | әлеуметтенудің ерекшеліктері |
0 | психофизикалық даму деңгейі, оқуға психологиялық дайындығы |
0 | ақыл ойының даму ерекшеліктері |
0 | интеллектуалдық дамудың деңгейі |
Вопрос №97
V0 | Ерекше балалардың интеграциясына әсер ететін сыртқы жағдайлар |
0 | дер кезіндегі медициналық көмек, ақылы көмек түрлерінің көлемі |
0 | ата-аналарға, әкімшілікке, қосымша педагогтарға берілетін пайдалы кеңес, ағарту жұмыстары |
0 | түзету жұмысының уақыты, мөлшері |
0 | маманның бұзылыстардың ерекшеліктерін ажырата алуы |
0 | бұзылыстарды ерте анықтау, түзету, ата-аналардың көмек беруі, нәтижелі көмек |
Вопрос №98
V0 | Инклюзивті білім берудің негізгі идеясы |
0 | «ерекше» бала түсінігін қабылдамау |
0 | арнайы мекемеде бала оқуға жағдайдың жасалуы |
0 | білім алушылардың оқуда талаптарды орындауға дайын болуы |
0 | баланың оқу процесіне қосылмас бұрын талаптарға сай деңгейде болуын тексеру |
0 | білім беру жүйесіне қосылуға бала емес, жүйе дайын болуы тиіс |
Вопрос №99
V0 | Заңдылық дегеніміз |
0 | адамдық қасиеттер туралы теория |
0 | мақсат көзделінген процесс |
0 | мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін жұмыс |
0 | тәрбие процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы |
0 | педагогикалық процесс пен құбылыстардың арасындағы мәнді байланыс |
Вопрос №000
V0 | Оқытудың функциялары |
0 | ізгілендіру |
0 | тәрбиелік |
0 | ынталандыру |
0 | білімдік, тәрбиелік, дамытушылық |
0 | білімдік, ынталандырушылық |
Вопрос №000
V0 | Оқу жоспары |
0 | мектептің іс-әрекетіне бағыт беретін құжат |
0 | дидактиканың талаптарына сай жасалған құрал |
0 | оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат |
0 | белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды |
0 | білім, іскерлік, дағдының жиынтығы |
Вопрос №002
V0 | Оқу бағдарламасы |
0 | белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды |
0 | оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат |
0 | дидактиканың талаптарына сай жасалған құрал |
0 | білім, іскерлік, дағдының жиынтығы |
0 | мектептің іс-әрекетіне бағыт беретін құжат |
Вопрос №003
V0 | Оқулыққа қойылатын талаптар |
0 | дамытушылық |
0 | гигиеналық, дидактикалық, эстетикалық |
0 | ізгілендіру |
0 | ынталандырушылық |
0 | білімдік, тәрбиелік |
Вопрос №004
V0 | Оқыту әдісі дегеніміз |
0 | мұғалім мен оқушының белгілі бір мақсатқа жету жолы |
0 | құбылыстар мен процестердің арасындағы мәнді байланыс |
0 | оқыту процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы |
0 | мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті |
0 | оқытудың басты ережелері |
Вопрос №005
V0 | Сабақ дегеніміз |
0 | оқытуды ұйымдастырудың жалпы формасы |
0 | мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті |
0 | оқыту формасы |
0 | мұғалім мен оқушының шығармашылық еңбегі |
0 | оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы |
Уровень 3
Вопрос №006
V0 | Оқытуды ұйымдастырудың басқа формалары |
0 | оқу үй жұмысы, емтихан |
0 | үйірме, практикум |
0 | факультатив,сынақ |
0 | экскурсия,семинар,практикум,факультатив, консультация,үй оқу жұмысы |
0 | семинар, сабақ |
Вопрос №007
V0 | Бағалау дегеніміз |
0 | оқу бағдарламасының белгілі тарауын оқып болғаннан кейін тексеру |
0 | оқу жұмысының сапасы туралы мағлұмат алу |
0 | оқушылардың алған білімі туралы хабар алу |
0 | педагогикалық басшылықтың және оқушылардың танымдық іс-әрекетін меңгерудің функциясы |
0 | оқушы жұмысындағы дербестікті ,тапсырманы дұрыс орындау нәтижесін, білімнің, іскерліктің ,дағдының сапасын анықтауды айтады |
Вопрос №008
V0 | Ынталандыру әдістері |
0 | әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір |
0 | тәрбиелеуші ситуация, мақтау |
0 | өзін-өзі бақылау, аутотренинг |
0 | мадақтау, жазалау,жарыс |
0 | жаттығу, үйрету |
Вопрос №009
V0 | Тұлға дамуы |
0 | Ескінің жоғалуы, жаңаның пайда болуы |
0 | Адам организміндегі сандық өзгерістер |
0 | Тәрбие ықпалымен жеке адамның әлеуметтік қасиеттерге ие болуы. |
0 | Адамның дене, психикалық және рухани сипаттамаларының сандық және сапалық өзгерістері |
0 | Білімдер, іскерліктер және творчестволық іс-әрекеттер әдістерін игеру |
Вопрос №000
V0 | Бір адамды екінші бір адамнан ажыратуға негіз болатын ерекшелік |
0 | психикалық қасиет |
0 | психика |
0 | психикалық жағдай |
0 | психикалық қалып |
0 | психикалық процесс |
Вопрос №000
V0 | Адам санасының белгілі бір затқа бағыттала тұрақталуын көрсететін құбылыс |
0 | зейін |
0 | ойлау |
0 | қабылдау |
0 | түйсік |
0 | барлық жауап дұрыс |
Вопрос №002
V0 | Естімейтін баланың қарым қатынас құралы |
0 | Тіл |
0 | Эмоция |
0 | Ым-ишара |
0 | Сенсорика |
0 | Темп |
Вопрос №003
V0 | Мамандардың бірлесіп инклюзивті білім беру мақсаттарын шешудің бастапқы үрдісі |
0 | Барлық жауап дұрыс |
0 | Психологиялық-педагогикалық қолдау |
0 | Медициналық-психологиялық қолдау |
0 | Педагогикалық-клиникалық сүйемелдеу |
0 | Әлеуметтік қолдау |
Вопрос №004
V0 | Психикалық дамуы тежелген балаларды сипаттайды |
0 | Ақыл ойының толық дамымауы |
0 | Вундеркинд |
0 | Қиын балалар |
0 | Оқи алмайтын |
0 | Жаза алмайтын |
Вопрос №005
V0 | Ақыл ойы кем балалардың ең кұрделі түрі |
0 | бас миының терең зақымдануы |
0 | бас миының жеңіл зақымдануы |
0 | бас миының орташа зақымдануы |
0 | бас миының органикалық бұзылуы |
0 | барлық жауап дұрыс |
Вопрос №006
V0 | Үйден оқыту - бұл |
0 | Дамуында ауытқуы бар бала аптасына 0 рет үй жағдайында білім алады |
0 | Білім беру формасы, яғни бала үй жағдайында алатын, ал оқыту үрдісі жекеше оқыту жоспары бойынша іске асады |
0 | Білім беру формасы, яғни бала үй жағдайында алатын, ал оқыту үрдісі жекеше оқыту жоспары бойынша іске асады |
0 | Бала үй немесе басқа да жерде білім алып, оқу жоспары бойынша іске асады |
0 | Қалыпты дамығын бала аптасына 0 рет үй жағдайында білім алады |
Вопрос №007
V0 | Инклюзивті оқытудың негізгі принциптеріне жататыны |
0 | Жан- жақтылық адам өмірінің даму аясын жартылай кеңейтеді. |
0 | Жан- жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді |
0 | Барлық адам бір-біріне қажет емес. |
0 | Әрбір адам қарым-қатынасқа құқылы емес. |
0 | Барлық адамдар құрбы-құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етпейді. |
Вопрос №008
V0 | Арнаулы бiлiм беру |
0 | кемтар балаларға арнайы жағдайлар жасай отырып бiлiм беру |
0 | кемтар балаларға жалпы жағдайлар жасай отырып бiлiм беру |
0 | кемтар балаларға жалпы бiлiм беру |
0 | кемтар балаларға арнайы және арнайы емес жағдайлар жасай отырып бiлiм беру |
0 | кемтар балаларға арнайы жағдайлар жасамай -ақ отырып бiлiм беру |
Вопрос №009
V0 | Күрделi кемiстiк дегеніміз |
0 | сабақ оқуға қабілетті емес болуы |
0 | психикалық кемістіктің болуы |
0 | созылмалы аурулардын салдарынан болған кемістік |
0 | білім алуында қиындығы бар болуы |
0 | дене және психикалық кемістіктің бір адамда болуы |
Вопрос №020
V0 | Мүмкіндігі шектеулі балалар категориясына жатпайтын |
0 | Көру қабілеті нашар бала |
0 | Ерік жігер аясы төмен бала |
0 | Оқу үлгерімі төмен бала |
0 | Күрделі кемістігі бар бала |
0 | Дұрыс жауабы жоқ |
Вопрос №020
V0 | Логопедия - аталмыш жандарды оқыту мен тәрбиелеу туралы ғылым |
0 | Көру қабілеті зақымдалған |
0 | Естімейтін |
0 | Жазбаша сөйлеу тілі толық дамымаған |
0 | Зияты зақымдалған |
0 | Барлық жауап дұрыс |
Вопрос №022
V0 | Сурдопедагогика - аталмыш жандарды оқыту мен тәрбиелеу туралы ғылым |
0 | Психикалық дамуы тежелген |
0 | Кохлеарлы имплантант орнатылған |
0 | Көру қабілеті төмен |
0 | Оқу үлгерімі төмен |
0 | Құлаққа суық тиген |
Вопрос №023
V0 | Адамның өз қайғыруларына шоғырлануымен белгіленетін, шынайы өмірден кету, психикадан ауру дегеніміз |
0 | Аутизм |
0 | Олигофрения |
0 | Афазия |
0 | Алалия |
0 | Шизофрения |
Вопрос №024
V0 | Көруінде кемістігі бар балалар тобына жатпайды |
0 | Көру жүйесінің навралогиясы бар балалар |
0 | Толық көру қабілеті жоқ және соқыр балалар |
0 | Қылыйлығы және амблипопиясы бар балалар |
0 | Көру қабілеттері бар, оның жақсы көретін көзінің көру өткірлігі 0,05 |
0 | Көру қабілеттері 0,05 тен 0,2 ге дейін көзәйнек киген жағдайда түзету арқылы жақсы көретін |
Вопрос №025
V0 | Естуінде кемістігі бар балаларда екіншілік бұзылыс болып |
0 | Тұлғалық даму өзгешеліктері |
0 | Есту анализаторлардың бұзылуы |
0 | Оқу қызметіне қызығушылықтың болмауы |
0 | Тіл қызметінің даму бұзылыстары |
0 | Таным қызметінің дамуы |
Вопрос №026
V0 | Дамуында кемістігі бар тұлғалардың әлеуметтік өмірге қатысу мүмкіндіктердің шектелу мен пайымдау мәжбүрлігін білдіреді |
0 | Маргинализация |
0 | Деградация |
0 | Әлеуметтік бейімдеу |
0 | Амплификация |
0 | Инклюзивтік білім беру |
Вопрос №027
V0 | Ағзасы (ағзалары) дамуының және (немесе ) жұмыс істеуінің ұзақ уақыт бойы әлеуметтік, медициналық және педагогикалық түзету арқылы қолдауды қажет ететіндей созылмалы бұзылуы дегеніміз |
0 | Ауыр кемістігі |
0 | Психофизиологиялық кемістік |
0 | Психикалық кемістік |
0 | Күрделі кемістік |
0 | Дене кемістігі |
Вопрос №028
V0 | Қоршаған ортаға бейімделген ерте жастағы балалардың оқу, еңбек ету, және қоғамға қажетті болу мүмкіндіктерін болдырмауға әкеліп соғатын патологиялық жағдайларды алдын алуға бағытталған емдік - педагогикалық шаралар жүйесі дегеніміз |
0 | Әлеуметтану |
0 | Теңестіру |
0 | Декомпенсация |
0 | Оңалту |
0 | Абилитация |
Вопрос №029
V0 | Бала психикасының дамуы сипатталады: |
0 | Мақсаттылықпен, әрекеттілікпен. |
0 | Генетикалық негіздермен. |
0 | Психикалық функциялардың жетілу кезеңділігімен |
0 | Әлеуметтік орта жағдайларымен. |
0 | Белсенділікпен, саналылықпен. |
Вопрос №030
V0 | Тәрбиедегі теріс әсерлердің салдарынан болатын психикалық дамудың тежелуінің типі |
0 | Психогенді |
0 | Биологиялық |
0 | Соматогендік |
0 | Церебральды-органикалық |
0 | Конституционалдық |
Вопрос №030
V0 | Психикалық дамуы тежелген балалардың негізгі көрсеткіш белгісі |
0 | Моторикалық бұзылыстар |
0 | Дыбыс айтуының бұзылуы |
0 | Сезім мүшелерінің бұзылысы |
0 | Инфантилизм |
0 | Танымдық іс әрекеттің ауыр бұзылысы |
Вопрос №032
V0 | Отандық психологияда, педагогикадв мектеп жасына дейінгі балалардың жетекші дамытушы іс-әрекеті |
0 | Оқу |
0 | Оқуға дайындалу |
0 | Үйрену |
0 | Еңбек ету |
0 | Ойын |
Вопрос №033
V0 | Күрделі бұзылыс, бұл |
0 | дамудағы бұзылыстың көрінуі |
0 | бір индивидтің бойында екіншілік бұзылыстар кездеседі |
0 | бір индивидтің бойында бір ғана біріншілік бұзылыс кездеседі |
0 | бір индивидтің бойында бірнеше бастапқы кемістіктер болуы |
0 | бір индивидтің бойында екі және одан да көп екіншілік бұзылыстар кездеседі |
Вопрос №034
V0 | «Тифлопедагогика» терминін грек тілінен аударғанда |
0 | Жан педагогикасы |
0 | Ақыл-ой педагогикасы |
0 | Логопедтік педагогика |
0 | Кереңдер педагогикасы |
0 | Соқырлар педагогикасы |
Вопрос №035
V0 | Ақыл-ойында бұзылысы бар балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселесін қарастыратын дефектологияның саласы |
0 | Логопедия |
0 | Тифлопедагогика |
0 | Сурдопсихология |
0 | Олигофренопедагогика |
0 | Сурдопедагогика |
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.