Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 8 нұсқа

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 8 нұсқа

22 авг 2023, 15:58
1 408
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 8 нұсқа

Вопрос №0

V0

Инклюзивті білім берудің мақсаты

0

Ерекше білімді қажет ететін балаларға арнайы білім жүйесін ұйымдастыру

0

Барлық категориядағы тұлғалардың сапалы білім алуға тең құқығын жүзеге асыру

0

Барлық  балалардың сапалы білім алуға тең құқығын жүзеге асыру

0

Балаларға  білім берумен қатар тәрбие жұмысын ұйымдастыру

0

Барлық жауап дұрыс

 

Вопрос №2

V0

Инклюзивті білім беруді дамытудың негізгі міндеттерінің біріне жатады

0

Мұғалімдерді қайта оқыту

0

Барлық жауап дұрыс

0

Ерекше білімді қажет ететін балаларды бақылау

0

Кедергісіз қолжетімді орта құру 

0

Балаларды жоғарғы оқу орнына дайындау

 

Вопрос №3

V0

Инклюзивті білім беруді дамыту принциптерінің біріне жатады

0

Жеке ерекшеліктерін ескере отырып білім беру ұйымдарын таңдау құқығы

0

Ата-аналары үшін қолжетімділігі, ашықтығы

0

Ерекше оқытуды қажет ететін балаларды уақытылы анықтауды қамтамасыз ету 

0

Инклюзивті білім берудің жүйелілігі мен үздіксіздігі

0

Барлық жауап дұрыс

 

Вопрос №4

V0

Инклюзивті білім берудің  негізгі 

0

00 принципі бар

0

8 принципі бар

0

3 принципі бар

0

6 принципі бар

0

9 принципі бар

 

Вопрос №5

V0

Қандай да бұзылыс түрі бар балыны қалыпты деңгейде дамып келе жатқан балалармен бірге мектепке дейінгі топтарда, сыныптарда оқыту

0

Жалпы интеграция 

0

Толық интеграция 

0

Жартылай интеграция 

0

Аралас интеграция 

0

Барлық жауап дұрыс

 

Вопрос №6

V0

Даму бұзылысы бар оқушы қалыпты деңгейлі құрбыларымен бір сыныпта оқиды, және де арнайы мамандардың жүйелендірілген көмегін алады

0

Жартылай интеграциялық оқытуда 

0

Толық емес интеграциялық оқытуда 

0

Аралас түрлі интеграциялық оқытуда 

0

Толық интеграциялық оқытуда 

0

Жалпы интеграциялық оқытуда 

 

Вопрос №7

V0

Даму бұзылыстары бар 0-2 бала балабақшаның қалыпты топтарына немесе сыныптарға қосылады     егер ол

0

Жартылай түрдегі интеграциялық оқыту болса

0

Балық жауап дұрыс

0

Жалпы түрдегі интеграциялық оқыту 

0

Аралас түрдегі интеграциялық оқыту 

0

Толық түрдегі интеграциялық оқыту болса

 

Вопрос №8

V0

Ресейдегі инклюзивті білім беру дами бастады

0

0990 ж

0

0992 ж

0

0993 ж

0

0995 ж

0

0994 ж

 

Вопрос №9

V0

Елімізде инклюзивті білім беру жүйесі дами бастады

0

2002 ж

0

0999 ж

0

2000

0

0997 ж

0

0996 ж

 

Вопрос №00

V0

2002 жылы ТМД елдерінің арасында алғаш рет  заңды қабылдады

0

«Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медика-педагогикалық тұрғыдан қолдау» туралы

0

«Инклюзивті білім беру» туралы

0

«Білім беруді дамытудың 2000-2020» жылдарға арналаған бағдарламасы

0

«Білім беру» туралы

0

«Мүгедектердiң құқықтары туралы» туралы

 

Вопрос №00

V0

Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медика-педагогикалық тұрғыдан қолдау» туралы заңды қабылдады

0

0998 ж

0

0998 ж

0

2003 ж

0

2002 ж

0

2000 ж

 

Вопрос №02

V0

«Мүгедектердiң құқықтары туралы» конвенциясы қабылданды

0

2008 ж

0

2006 ж

0

2005 ж

0

2009 ж

0

2007 ж

 

Вопрос №03

V0

Елімізді білім алуды ақысыз пайдалану құқығы туралы заңға жатады

0

«Мүмкіншілігі шектелген балаларды әлеуметтік және  медика-педагогикалық тұрғыдан қолдау туралы»

0

Барлық жауап дұрыс

0

«Арнайы әлеуметтік қызмет туралы»

0

Конституциясында

0

«Білім туралы»

 

Вопрос №04

V0

ҚР «Білім туралы» Заңы қабылданды

0

2009 ж

0

2000 ж

0

2006 ж

0

2008 ж

0

2007 ж

 

Вопрос №05

V0

Мүмкіндігі шектеулі балаларды білім берумен қамтамасыз етудің ең маңызды мүмкіндіктерінің бірі

0

жалпы білім беру бағдарламасымен оқыту

0

электронды оқыту 

0

демалыс орнына жіберу

0

оқытудың қажеттілігінің керек еместігі

0

мүмкіндігіне қарай оқыту

 

Вопрос №06

V0

Көрмейтін балаларды оқытуда арнайы құралдардың ішінде қолданатыны

0

Компьютерлер

0

Қашықтықтан оқыту

0

Брайль шрифті

0

Аудио құрылғы

0

Барлық жауап дұрыс

 

Вопрос №07

V0

Инклюзивті оқыту -

0

Ерекше білімді қажет ететін балаларға ерекше білім берудің дамуы

0

Ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуын қамтамасыз ететін арнайы білім үрдісінің дамуы

0

Адамдармен қарым-қатынасына қажетті қабілеттілікті дамытуға мүмкіндік береді

0

Барлық жауап дұрыс

0

Дұрыс жауап жоқ

 

Вопрос №08

V0

«Кедергісіз аймақтар» құрылу мақсаты

0

Арнайы сыныптар ашылғанда

0

Арнайы лабараториялық құралдармен жабдықтағанда

0

Арнайы компенсаторлық құралдармен жарақтандыру арқылы

0

Баланы мектепке қабылдағанда

0

Балаға  арнайы мамандар жалданғанда

 

Вопрос №09

V0

Оқушының жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде құрылған оқу бағдарламасы

0

Жеке ерекшелігін ескеретін бағдарлама

0

Қысқартылған бағдарлама

0

Жалпы білім беру бағдарламасы

0

Арнайы бағдарлама

0

Аралас бағдарлама

 

Вопрос №20

V0

Ерекше білім беру қажеттілігі

0

Өмірлік қажеттілігін арттыру жағдайындағы көмек

0

Отбасының балаға қажетті жағдайын жасаудағы көмек

0

Оқу-дамыту барысындағы сапалы білім алуға тиісті көмекке және қызметке қажеттілік

0

Медициналық жағдайда сапалы ем алу барысында көмекке және қызметке қажеттілік

0

Тұрмыстық жағдайда кез келген көмекке қажеттілік

 

Вопрос №20

V0

Жалпы білім беретін мектепте көру қабілеті толық дамымаған балаларға түзете отырып дамыта білім беретін маман

0

Логопед

0

Олигофренопедагог

0

Психолог

0

Тифлопедагог

0

Офтальмолог

 

Вопрос №22

V0

Саламан декларациясы қабылданған жыл

0

0992

0

0990

0

0993

0

0995

0

0994

 

Вопрос №23

V0

«Білім баршаға» бағдарламасын мақұлдаған орган

0

Жалпы білім беру ұйымы

0

РФ-ның президенті

0

Біріккен Ұлттар Ұйымының Бас Ассамблеясы 

0

ҚР-ның президенті

0

Арнайы білім беруді басқаратын орган

 

Вопрос №24

V0

Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалардың  топтарына жатады

0

Психикалық және дене дамуында түрлі бұзылымдары бар балалар

0

Мінез-құлық және эмоциялық проблемалары бар балалар

0

Дене дамуында түрлі бұзылымдары бар балалар

0

Педагогикалық қараусыз қалған нашар отбасынан шыққан немесе бала

0

Барлық жауап дұрыс

 

Вопрос №25

V0

Оқу жоспары мен оқу бағдарламасы келесідей негізге сүйеніп өзгертіледі

0

Мектеп Директорының айтуынша

0

Мектеп Кеңесінің шешімімен

0

Дұрыс жауап жоқ

0

Баланың қалауымен

0

Ата-ананың сұранысымен

 

Вопрос №26

V0

Инклюзивті білім берудің педагогикалық тәжірибесін енгізу саласындағы алғашқы ел

0

Қытай

0

Франция

0

Ұлыбритания

0

Ресей

0

Қазақстан

 

Вопрос №27

V0

Латын тілінен аударғанда «инклюзив»

0

Кірістіремін, қосамын

0

Аламын,беремін

0

Дамытамын,оқытамын

0

Жазамын, оқимын

0

Жүремін,барамын

 

Вопрос №28

V0

Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушылардың оқуын     ұйымдастыру ерекшелігі

0

Жалпы сыныпта 5 оқушыдан артық емес

0

Жалпы сыныпта 2 оқушыдан артық емес

0

Жалпы сыныпта 3 оқушыдан артық емес

0

Жалпы сыныпта 8 оқушыдан артық емес

0

Жалпы сыныпта 4 оқушыдан артық емес

 

Вопрос №29

V0

Кедергісіз орта  ол - 

0

Интеграцияның бір түрі

0

Инклюзивті білім берудің бір түрі

0

Ата-аналарға сабаққа қатысу үшін арнайы жағдай жасау

0

Психикалық дамуы тежелген балаларға пандустар орнату

0

Даму бұзылымдары бар балалардың мектепке бару қолжетімділігін қамтамасыз ету

 

Вопрос №30

V0

Арнайы педагогикалық көмекті көрсетеді

0

Тьютор

0

Психолог

0

Әлеуметтік педагог

0

Координатор

0

Логопед

 

Вопрос №30

V0

Мектептің қолдау көрсету қызметінің шешімі негізінде психолог пен логопедтің көмегі

0

Төртінші және бесінші топтағы балаларға көрсетілуі мүмкін

0

Бірде бір топқа емес

0

Екінші және үшінші топтағы балаларға көрсетілуі мүмкін

0

Бірінші топтағы балаларға көрсетілуі мүмкін

0

Төртінші және үшінші топтағы балаларға көрсетілуі мүмкін

 

Вопрос №32

V0

Ерекше білім беруге қажеттілігі бар кейбір балаларға табысты оқуы үшін жеке көмектесетін

0

Педагог-ассистент

0

Координатор

0

Педагог-логопед

0

Педагог-психолог

0

Психолог

 

Вопрос №33

V0

Педагог- ассистенттің арнайы дайындығы болуы қажет

0

Баланы сыныпқа бейімдеуі үшін

0

Ақыл-ой бұзылыстары бар балаларды оқытуда

0

Балалардың ата-анасымен қарым-қатынас жасауда

0

Мінез-құлқында ерекшелігі бар баламен жұмыс жасауда

0

Психикалық дамуы тежелген балаларды әлеуметтендіруде

 

Вопрос №34

V0

Бағалау мен қолдауды тікелей жүргізетін маман

0

Әлеуметтік педагог жүргізеді

0

Дефектолог жүргізеді

0

Мұғалім жүргізеді

0

Психолог жүргізеді

0

Барлығы дұрыс

 

Вопрос №35

V0

Мұғалімнің оқушыны қолдау тәсілдеріне жатпайтыны

0

бақылау материалдарын өзгерту

0

оқу нәтижелерін бағалау тәсілдерін өзгерту

0

сабақта жеке оқу материалдарын қолдану

0

сыныптағы оқу орнын белгілеу және бейімдеу

0

оқытудың вариативтік арнайы әдістерін қолданбау

 

Вопрос №36

V0

Егер оқушыда мұғалімнің жекелік көмегіне қарамастан бір немесе бірнеше пән бойынша оқу бағдарламасын меңгеруде қиындықтары сақталса, онда мұғалім

0

Баланың ата-анасынан көмек сұрайды 

0

ПМПК  қызметінен көмек сұрайды

0

Мектептік психологиялық-педагогикалық қызметінен көмек сұрайды

0

Дұрыс жауап жоқ

0

Барлық жауап дұрыс

 

Вопрос №37

V0

Оқушылардың ерекше білім беру қажеттілігін бағалау мектеппен, сондай-ақ

0

Психологиялық-педагогикалық кеңеспен жүзеге асырылады

0

Медициналық әлеуметтік кеңеспен жүзеге асырылады

0

Психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңеспен жүзеге асырылады

0

Дұрыс жауап жоқ

0

Ата-ананың кеңесімен жүзеге асырылады

 

Вопрос №38

V0

Мектеп ортасын даярлауға жатпайтын

0

оқушының жақын даму аймағына сәйкес оқу мақсаттарын анықтау

0

әрбір оқушыны теңдей қабылдауы

0

білім беру процесінің барлық қатысушылары мен техникалық қызметкерлердің төзімді мінез-құлық мәдениетімен қамтамасыз ету

0

ЕБҚ бар оқушыны оқудан тыс мектеп іс-шараларына қоспау

0

оқушыға қолдау көрсетуде отбасы әлеуетін пайдалану

 

Вопрос №39

V0

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға психологиялық- педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастырудың негізгі бағытына

0

білім беру процесіне қатысушылардың қызметін анықтамау

0

мектеп қауымдастығын дайындамау

0

мектептің педагогикалық ұжымын кәсіби дайындамай ақ қою

0

психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің жергілікті нормативтік негізін құру

0

мектептің ағымдық жағдайын талдау және бағаламау

 

Вопрос №40

V0

Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету қызметін құру туралы бұйрық шығарады

0

Арнайы маман

0

Директор орынбасары

0

Сынып жетекші

0

Мектеп директоры

0

Дефектолог

 

Вопрос №40

V0

Қолдау көрсету мамандары мен педагогтардың өзара әрекеттесуін реттейді

0

Педагог-ассистент

0

Дефектолог пен тьютор

0

Сынып жетекші мен пән мұғалімдері

0

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

0

Директор

 

Вопрос №42                                

V0

Мектептің психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету қызметін жүргізуге қатыспайтын адам

0

Директор

0

Логопед

0

Психолог

0

Ата-ана

0

Тифлопедагог

 

Вопрос №43

V0

Балалардың мекен-жайы бойынша оқу құқығы мен білім алуға негіз қалаушы құқықтарын қамту принципіне сүйенетін жалпыға білім беретін мекеме жағдайындағы білім беру қызметтерінің жүйесі

0

Мектепке дейінгі білім

0

Арнайы білім беру

0

Жалпы білім беру

0

Техникалық білім беру

0

Инклюзивті білім беру

 

Вопрос №44

V0

Ерекше оқытуды қажет ететін балаларға жатады

0

көп балалы отбасындағы балалар

0

мигранттардың отбасыларынан шыққан балалар 

0

қалыпты дамыған балалар

0

отбасында 5-6 баласы бар отбасы

0

дұрыс жауап жоқ

 

Вопрос №45

V0

Инклюзивті білім берудің тиімділігін бағалау индикаторына жатпайды

0

Қосу деңгейі

0

Орта сапасы

0

Қамту сапасы

0

Қолайлы жағдай жасау деңгейі

0

Барлық жауап дұрыс

 

Вопрос №46

V0

Үйден білім алуға себеп болатын жағдай

0

Мүгедектігі бар бала болса

0

Тірек қимыл аппараты зақымдалған бала болса

0

Медициналық анықтама болуы керек

0

Көру қабілеті бұзылған бала болатын болса

0

Дұрыс жауап жоқ

 

Вопрос №47

V0

Аутизм синдромы бар бала жалпы білім беретін мектепте оқиды

0

Арнаулы бағдарламамен

0

Ұжымдық бағдарламамен

0

Топтық бағдарламамен

0

Жеке бағдарламамен

0

Болашақ бағдарламасымен

 

Вопрос №48

V0

Әлеуметтанудың бастапқы кезеңі

0

20 жастан кейін

0

Ерте жас

0

Балалық шақ

0

50 жастан кейін

0

Жасөспірім

 

Вопрос №49

V0

Қандай да бір аумақтардың шекарасынан өтіп, ұзақ уақытқа немесе біржолата қоныс еткен адам

0

Темпераментті

0

Мигрант

0

Жерлес

0

Көрші

0

Эмигрант

 

Вопрос №50

V0

Елде тұрақты тұру мақсатымен ерікті түрде қоныс аударған байырғы ұлт адамы, сондай-ақ оның ұрпақтарын

0

Оралман

0

Эмигрант

0

Мигрант

0

Көрші

0

Туысқан

 

Вопрос №50

V0

Қостілділік, дербес екі тілде бірдей ойлап, жаза білетін өнер адамдарының психологиясын зерттейтін тіл білімінің әлеуметтік саласы

0

Тұтықпа

0

Брадилалия

0

Билингвизм

0

Алингвизм

0

Аграмматизм

 

Вопрос №52

V0

Мүгедектердің құқықтары туралы (БҰҰ-ның) декларация қабылданған жыл

0

0975 ж

0

0990 ж

0

0970 ж

0

0980 ж

0

2002  ж

 

Вопрос №53

V0

Брайль әліппесімен 

0

Ақыл ойы тежелген балаларды оқытуда

0

Естімейтін балаларды оқытуда

0

Барлық жауап дұрыс

0

Сөйлемейтін балаларды оқытуды

0

Көрмейтін балаларды оқытуды

 

Вопрос №54

V0

Мектеп жасындағы балаларды ықпалдастыра оқытудың бірінші нысаны (моделі)

0

Арнайы сыныптар

0

Арнайы оқу орны

0

Арнайы мектептер

0

Арнайы орта

0

Дұрыс жауап жоқ

 

Вопрос №55

V0

ПМПК қызметінің негізгі әлеуметтік мақсатын атаңыз

0

балаға тәрбие беру үшін

0

арнайы білім алудағы қиындықтарды жеңуге

0

жоғарғы оқу орында тегін оқуы үшін

0

ерекше қамқорлық таныту үшін

0

балалар мен олардың ата-аналарына қиындықтарды жеңуге көмектесу

 

Вопрос №56

V0

ПМПК қандай ұйыммен байланыс жасамайды

0

Мектеп интернатымен

0

Қарттар үйімен

0

Түзету кабинеттерімен

0

Бала бақшамен

0

Арнайы мектеппен

 

Вопрос №57

V0

Мектепте психологиялық педагогикалық қолдау үрдісі негізге алатын принципті атаңыз

0

Тұлғалық

0

Қашықтықтан

0

Пән аралық байланыс

0

Тұлғалық 

0

Дұрыс жауабы жоқ

 

Вопрос №58

V0

Алғашқы рет интеграцияланған оқытудың теориялық негіздемесін  айтып кеткен ғалым

0

С.Л Рубинштейн

0

О.С. Никольская 

0

А.Н. Леонтьев

0

Л.С. Выготский

0

Л. Винг

 

Вопрос №59

V0

Францияда баланы арнайы сыныпқа қабылдау туралы  шешімді қабылдайды

0

Ата-ана

0

Мектеп басшысы

0

Бала

0

Дефектолог

0

Комиссия

 

Вопрос №60

V0

Инклюзивті білім беру тығыз байланысты

0

Жалпы педагогикамен

0

Психологиямен

0

Тарихпен

0

Дүние жүзі тарихымен

0

Математикамен

 

Уровень 2

Вопрос №60

V0

Арнайы   педагогиканың  пәндік       саласына   жатпайды

0

Олигофренопедагогика

0

Әлеуметтік  педагогика

0

Сурдопедагогика

0

Логопедия

0

Тифлопедагогика

 

Вопрос №62

V0

Жалпы   педагогикалық   жағдайда      білім алуы   қиын  немесе     мүлде   мүмкін емес   және      психикалық  дамуында  ауытқаған     балаларға   арнайы  білім     берудің   теориясы  мен      практикасы

0

Жалпы педагогика

0

Психология-педагогика

0

Арнайы педагогика

0

Экологиялық педагогика

0

Тарихи педагогика

 

Вопрос №63

V0

Сегрегация дегеніміз

0

Мүмкіндігі шектеулі жандарды әлеуметтік өмірге бейімдеу

0

Мүмкіндігі шектеулі жандарды әлеуметтік өмірге үйрету

0

Мүмкіндігі шектеулі жандарды әлеуметтік өмірден шектеу 

0

Мүмкіндігі шектеулі жандарды әлеуметтік өмірге қоса отырып білім беру

0

Мүмкіндігі шектеулі жандарды әлеуметтік ортаға қосу

 

Вопрос №64

V0

Инклюзивті  білім беру     мүмкіндік  береді

0

өз мүмкіндіктерін іске асыруға

0

барлық балаларға толық мөлшерде қоғамның өміріне қатысуға

0

еңбектік іс-әрекетте жетістіктерге жетуге

0

оқу іс-әрекетінде жетістіктерге жетуге

0

эмоциялардың көпқырлығын сезінуге

 

Вопрос №65

V0

Инклюзивті білім беру  бағытталған

0

интеллектуалдық қабілеттерді дамытуға

0

патриоттық сезімді тәрбиелеуге

0

өзіндік ой-пікірді қалыптастыруға

0

арнайы қабілеттерді қалыптастыруға

0

қарым-қатынасқа түсуге қажетті қабілеттерді барлық адамдарда дамытуға

 

Вопрос №66

V0

«Адамның құндылығы оның қабілеттері мен жетістіктерімен анықталмайды» принципі мына бағытқа тиесіл

0

философияға

0

психологияға

0

инклюзивті білім беруге

0

арнайы білім беруге

0

әлеуметтануға

 

Вопрос №67

V0

Принциптерде сипатталған инклюзивті білім берудің негізгі идеяларының бірін белгілеңіз

0

біріктіріп оқытуды тек кіші топтарда ғана іске асыруға болады

0

әрбір адам сезуге, ойлауға қабілетті, қарым-қатынасқа түсуге, нақты өзара байланыстарда білім алуға құқылы

0

түрлілік дамуға кедергі болады

0

барлық оқушылар жасаған іс-әрекеттерінде прогреске жете алады

0

тек материалдық қолдау ғана дамуға негіз бола алады

 

Вопрос №68

V0

Инклюзивті білім беру – бұл

0

арнайы мекемелерде білім беру жүйесі

0

жалпыға білім беру мекеме жағдайында іске асырылатын білім беру қызметтерінің жүйесі

0

ерекше балаларды үйде оқыту

0

балаларды жеңілдетілген бағдарлама бойынша оқыту

0

оқу бағдарламасын меңгере алатындарға арналған білім беру қызметтерінің жүйесі

 

Вопрос №69

V0

Принциптерде сипатталған инклюзивті білім берудің негізгі идеяларының бірін белгілеңіз

0

барлық адамдарға құрбыларының қолдауы мен достық қарым-қатынасы керек

0

білім беруде үйде оқыту басты приоритеттердің бірі болып саналады

0

физикалық ортаны тиісті ұйымдастыру ғана дамуға негіз болады

0

тек материалдық қолдау ғана дамуға негіз бола алады

0

прогресс деп білім алудағы жетістікті болуды санау қажет

 

Вопрос №70

V0

Жеке тұлғаның әлеуметтік қасиеттерін «өлшеу» жүйесі

0

социометрия

0

сұрақтама

0

интервью

0

тестология

0

сұрақнама

 

Вопрос №70

V0

Интеграция дегеніміз – бұл

0

кіші кеңістіктен үлкен кеңістікке көшіру

0

балаларды мүмкіндіктеріне сай оқыту

0

балаларды оқудағы жетістіктеріне сәйкес жалпыға білім беру кеңістігіне енгізу

0

балаларды күнделікті білім беру кеңістігіне енгізу

0

қабілеттері тең келетін балаларды біріктіріп оқыту

 

Вопрос №72

V0

Дамуында аутқушылығы бар балаларды интеграциялық оқытудың түрлерін белгілеңіз

0

жылдық; уақытша; жартылай

0

толық және толық емес

0

 семестрлік; триместрлік

0

айлық; жартыжылдық; жылдық

0

аралас; жартылай; уақытша; толық

 

Вопрос №73

V0

«Енгізу» моделі пайда болған жылы

0

ХІХ ғасырдың 50-ші жылдары

0

ХХ ғасырдың 70-ші жылдары

0

ХІХ ғасырдың 70-ші жылдары

0

ХVIII ғасырдың 40-шы жылдары

0

XVIII ғасырдың 20-шы жылдары

 

Вопрос №74

V0

М.Монтессори әдісті құрастырды

0

даму бұзылыстары бар балаларды мадақтау мен жазалау әдісін

0

интеллект бұзылыстары бар балалардың есте сақтауын зерттеу әдісін

0

интеллект бұзылыстары бар балалардың сезім ағзаларын дамыту әдісін

0

ерекше балалардың интеллектуалды қабілеттерін анықтау әдісін

0

интеллект бұзылыстары бар балалардың зейінін зерттеу әдісін

 

Вопрос №75

V0

Интеллект дамуында бұзылыстары бар «ерекше» балаларды оқытуды ұйымдастырудың негізін қалаған итальяндық ғалымдар

0

Дж.Кардано, Ж.Итар

0

Ж.Итар, Э.Сеген

0

Ш.Лепуа, Ф.Делебо

0

М.Монтессори, Санте де Санктис

0

Т.Боне, Ж.Итар

 

Вопрос №76

V0

«Идеалды» моделінде  мінез 

0

«ерекше» бала түсінігін қабылдамаумен

0

оқыту үшін арнайы жағдай жасаумен

0

«ерекше» балалардың толыққанды дамуына барлық жағдай жасаумен

0

оқытуды бастау үшін қажетті даму деңгейін талап етумен

0

білім алушыларға қойылатын жоғары талаптармен

 

Вопрос №77

V0

Адам құқықтарының Декларациясы қабылданған жыл

0

0948 ж

0

0950 ж

0

2002 ж

0

0995 ж

0

0880 ж

 

Вопрос №78

V0

Білім саласындағы дискриминациялаумен күресу жөніндегі Конвенция қабылданған жыл

0

0960 ж

0

2000 ж

0

0990 ж

0

0970 ж

0

0980 ж

 

Вопрос №79

V0

Денсаулығының мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың Одағы  бағытталады

0

«көпшіліктің» идеяларына қарсы тұруға

0

әділетсіздікпен күресуге

0

жекеменшік құқықтарын қорғауға

0

мүгедектердің әлеуметтік қажеттіліктерін қорғауға

0

мүгедектерді сегрегациялауға қарсы тұруға

 

Вопрос №80

V0

Мүгедектердің тең мүмкіндіктерін қамтитын стандарттық ережелер қарастырады

0

жалпы мектептік білім беру жүйесінде барлығының білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыруды

0

индивидуалды қабілеттерді дамытуды

0

арнайы мекемеде білім алуды

0

жеңіл жұмыспен қамтылуды

0

арнайы бағдарламамен білім алуды

 

Вопрос №80

V0

0994 жылы педагогикаға енгізілген термин    

0

инклюзивті білім беру

0

социометрия

0

идентификация

0

әлеуметтену

0

дарындылық

 

Вопрос №82

V0

Саламанкада қабылданған декларация «инклюзивті білім берудің» мағыналылығын белгіледі

0

білім берудің дамуының басты бағыты

0

материалдық қолдау көрсету мақсатымен жүргізілетін іс-әрекет

0

әлеуметтендірудегі маңызды бағыт

0

физикалық дамытудың басты бағыты

0

даму деңгейі сай келетін балаларды оқыту процесі

 

Вопрос №83

V0

2000 жылы қабылданған Дакар шеңберіндегі әрекеттердің мақсаты

0

кедей отбасынан шыққан білім алушыларды қажетті заттармен қамту

0

барлығының базалық білім алу қабілеттерін қанағаттандыру

0

балалардың бос уақытын пайдалы етіп ұйымдастыру

0

білім алушылардың материалдық қиындықтарын қанағаттандыру

0

балаларды олардың мүмкіндіктері шеңберінде дамыту

 

Вопрос №84

V0

Мейнстриминг стратегиясының мүмкіндіктерді арттырады

0

білім алушының физикалық тұрғыдан дамуына әсер етеді

0

оқушының психологиялық тұрақтылығын қалыптастырады

0

білім алушының шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді

0

әлеуметтік байланыстарға түсу мүмкіндіктерін жоғарылатады

0

жоғары деңгейлі білім алу мақсаттарына жетуді қамтиды

 

Вопрос №85

V0

Түрлі мүмкіндіктері бар балаларды мектептік өмірдің барлық бағыттарына қосу

0

білім алу барлығы үшін

0

мектептік бағдарламаны іске асыру

0

инклюзивті білім беру

0

деңгейге сай оқыту

0

эксклюзивті білім беру

 

Вопрос №86

V0

Инклюзивті білім берудің негізгі идеясы

0

білім беру жүйесіне қосылуға бала емес, жүйе дайын болуы тиіс

0

білім алушылардың оқуда талаптарды орындауға дайын болуы

0

арнайы мекемеде бала оқуға жағдайдың жасалуы

0

баланың оқу процесіне қосылмас бұрын талаптарға сай деңгейде болуын тексеру

0

«ерекше» бала түсінігін қабылдамау

 

Вопрос №87

V0

Идеологиялық бағытта шетелде инклюзивті білім беру негізделеді

0

тарихи мәліметтерге

0

философиялық идеяларға

0

өзіндік даму концепциясына

0

қалыптандыру концепциясына

0

көпшіліктің идеяларына

 

Вопрос №88

V0

Экономикалық модель басты назарды  аударады

0

қандай да болмасын кәсіпті меңгерудегі мүмкіндіктерге.

0

өзіндік дамуға жарамсыздыққа

0

өзіндік жетілудегі шектеулерге

0

экономикалық еңбекке жарамсыздыққа

0

іс-әрекеттегі нәтижесіздікке

 

Вопрос №89

V0

Діни модель басты назарды аударады

0

өзіндік дамуға жарамсыздыққа

0

өзіндік жетілудегі шектеулерге

0

пайдалы болу мүмкіндігінің болмауына

0

іс-әрекеттегі аморальдыққа.

0

мүгедектердің моральдық тұрғыдан әлеуметтік бейімделуге қабілетсіздігі

 

Вопрос №90

V0

Бұл модельде «мүгедек» түсінігі жаңаша қарастырылған

0

адамзаттың түрлілігі моделі

0

мүгедектіктің «жаңаша» парадигмасы

0

мәдени модель

0

кіші топтар Концепциясы

0

материалисттік модель

 

Вопрос №90

V0

Адамзаттың түрлілігі моделінде басты назар  аударылады

0

мүгедектердің өмірлерінің қиындығына

0

медициналық көмек көрсету қажеттілігіне

0

қарым-қатынастағы кедергілерге

0

әлеуметтенудегі ерекшеліктерге

0

теңдік түсінігіне

 

Вопрос №92

V0

Мүгедектіктің мәдени моделінің негізінде

0

мүгедектердің өздерінің маңыздылығын түсінулері

0

өздерінің кемістіктерін қабылдаулары мен түсінуі

0

өздерінің жарамсыздығын түсінулері

0

мүгедектердің өздерінің келешегі жайлы ойлануы

0

өзіндік даму

 

Вопрос №93

V0

Бұл модельге сәйкес кез келген адамға «таңба басылған»

0

материалисттік модель

0

адамзат түрлілігі моделі

0

кіші топтар Концепциясы

0

психоәлеуметтік модель

0

мәдени модель

 

Вопрос №94

V0

«Мүгедектік» түсінігінің мағынасы

0

жарамсыз

0

ауру

0

шаршаған

0

дамымаған

0

ешнәрсеге сай емес

 

Вопрос №95

V0

Мүгедектіктің әлеуметтік моделіне альтернативті болып табылады

0

медициналық

0

моральдық

0

дәстүрлі

0

жаңа

0

дәстүрдіден соңғы

 

Вопрос №96

V0

Ерекше балалардың интеграциясына әсер ететін ішкі жағдайлар

0

баланың қарым-қатынасқа түсу іскерліктері мен қабілеттілігі

0

әлеуметтенудің ерекшеліктері

0

психофизикалық даму деңгейі, оқуға психологиялық дайындығы

0

ақыл ойының даму ерекшеліктері

0

интеллектуалдық дамудың деңгейі

 

Вопрос №97

V0

Ерекше балалардың интеграциясына әсер ететін сыртқы жағдайлар

0

дер кезіндегі медициналық көмек, ақылы көмек түрлерінің көлемі

0

ата-аналарға, әкімшілікке, қосымша педагогтарға берілетін пайдалы кеңес, ағарту жұмыстары

0

түзету жұмысының уақыты, мөлшері

0

маманның бұзылыстардың ерекшеліктерін ажырата алуы

0

бұзылыстарды ерте анықтау, түзету, ата-аналардың көмек беруі, нәтижелі көмек

 

Вопрос №98

V0

Инклюзивті білім берудің негізгі идеясы

0

«ерекше» бала түсінігін қабылдамау

0

арнайы мекемеде бала оқуға жағдайдың жасалуы

0

білім алушылардың оқуда талаптарды орындауға дайын болуы

0

баланың оқу процесіне қосылмас бұрын талаптарға сай деңгейде болуын тексеру

0

білім беру жүйесіне қосылуға бала емес, жүйе дайын болуы тиіс

 

Вопрос №99

V0

Заңдылық дегеніміз

0

адамдық қасиеттер туралы теория

0

мақсат көзделінген процесс

0

мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін жұмыс

0

тәрбие процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы

0

педагогикалық процесс пен құбылыстардың арасындағы мәнді байланыс

 

Вопрос №000

V0

Оқытудың функциялары

0

ізгілендіру

0

тәрбиелік

0

ынталандыру

0

білімдік, тәрбиелік, дамытушылық

0

білімдік, ынталандырушылық

 

Вопрос №000

V0

Оқу жоспары

0

мектептің іс-әрекетіне бағыт беретін құжат

0

дидактиканың талаптарына сай жасалған құрал

0

оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат

0

белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды

0

білім, іскерлік, дағдының жиынтығы

 

Вопрос №002

V0

Оқу бағдарламасы

0

белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды

0

оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат

0

дидактиканың талаптарына сай жасалған құрал

0

білім, іскерлік, дағдының жиынтығы

0

мектептің іс-әрекетіне бағыт беретін құжат

 

Вопрос №003

V0

Оқулыққа қойылатын талаптар

0

дамытушылық

0

гигиеналық, дидактикалық, эстетикалық

0

ізгілендіру

0

ынталандырушылық

0

білімдік, тәрбиелік

 

Вопрос №004

V0

Оқыту әдісі дегеніміз

0

мұғалім мен оқушының белгілі бір мақсатқа жету жолы

0

құбылыстар мен процестердің арасындағы мәнді байланыс

0

оқыту процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы

0

мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті

0

оқытудың басты ережелері

 

Вопрос №005

V0

Сабақ дегеніміз

0

оқытуды ұйымдастырудың жалпы формасы

0

мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті

0

оқыту формасы

0

мұғалім мен оқушының шығармашылық еңбегі

0

оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы

 

Уровень 3

Вопрос №006

V0

Оқытуды ұйымдастырудың басқа формалары

0

оқу үй жұмысы, емтихан

0

үйірме, практикум

0

факультатив,сынақ

0

экскурсия,семинар,практикум,факультатив, консультация,үй оқу жұмысы

0

семинар, сабақ

 

Вопрос №007

V0

Бағалау дегеніміз

0

оқу бағдарламасының белгілі тарауын оқып болғаннан кейін тексеру

0

оқу жұмысының сапасы туралы мағлұмат алу

0

оқушылардың алған білімі туралы хабар алу

0

педагогикалық басшылықтың және оқушылардың танымдық іс-әрекетін меңгерудің функциясы

0

оқушы жұмысындағы дербестікті ,тапсырманы дұрыс орындау нәтижесін, білімнің, іскерліктің ,дағдының сапасын анықтауды айтады

 

Вопрос №008

V0

Ынталандыру әдістері

0

әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір

0

тәрбиелеуші ситуация, мақтау

0

өзін-өзі бақылау, аутотренинг

0

мадақтау, жазалау,жарыс

0

жаттығу, үйрету

 

Вопрос №009

V0

Тұлға дамуы

0

Ескінің жоғалуы, жаңаның пайда болуы

0

Адам организміндегі сандық өзгерістер

0

Тәрбие ықпалымен жеке адамның әлеуметтік қасиеттерге ие болуы.

0

Адамның дене, психикалық және рухани сипаттамаларының сандық және   сапалық өзгерістері

0

Білімдер, іскерліктер және творчестволық іс-әрекеттер әдістерін игеру

 

Вопрос №000

V0

Бір адамды екінші бір адамнан ажыратуға негіз болатын ерекшелік

0

психикалық қасиет

0

психика

0

психикалық жағдай

0

психикалық қалып

0

психикалық процесс

 

Вопрос №000

V0

Адам санасының белгілі бір затқа бағыттала тұрақталуын көрсететін құбылыс

0

зейін

0

ойлау

0

қабылдау

0

түйсік

0

барлық жауап дұрыс

 

Вопрос №002

V0

Естімейтін баланың қарым қатынас құралы

0

Тіл

0

Эмоция

0

Ым-ишара

0

Сенсорика

0

Темп

 

Вопрос №003

V0

Мамандардың бірлесіп инклюзивті білім беру мақсаттарын шешудің бастапқы үрдісі

0

Барлық жауап дұрыс

0

Психологиялық-педагогикалық қолдау

0

Медициналық-психологиялық қолдау

0

Педагогикалық-клиникалық сүйемелдеу

0

Әлеуметтік қолдау

 

Вопрос №004

V0

Психикалық дамуы тежелген балаларды сипаттайды

0

Ақыл ойының толық дамымауы

0

Вундеркинд

0

Қиын балалар

0

Оқи алмайтын

0

Жаза алмайтын

 

Вопрос №005

V0

Ақыл ойы кем балалардың ең кұрделі түрі

0

бас миының терең зақымдануы

0

бас миының жеңіл зақымдануы

0

бас миының орташа зақымдануы

0

бас миының органикалық бұзылуы

0

барлық жауап дұрыс

 

Вопрос №006

V0

Үйден оқыту -  бұл

0

Дамуында ауытқуы бар бала аптасына 0 рет үй жағдайында білім алады 

0

Білім беру формасы, яғни бала  үй жағдайында алатын, ал оқыту үрдісі  жекеше оқыту жоспары бойынша іске асады

0

Білім беру формасы, яғни бала  үй жағдайында алатын, ал оқыту үрдісі  жекеше оқыту жоспары бойынша іске асады

0

Бала үй немесе басқа да жерде білім алып, оқу жоспары бойынша іске асады 

0

Қалыпты дамығын бала аптасына 0 рет үй жағдайында білім алады 

 

Вопрос №007

V0

Инклюзивті оқытудың негізгі принциптеріне жататыны

0

Жан- жақтылық адам өмірінің даму аясын жартылай кеңейтеді.

0

Жан- жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді

0

Барлық адам бір-біріне қажет емес.

0

Әрбір адам қарым-қатынасқа құқылы емес.

0

Барлық адамдар құрбы-құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етпейді.

 

Вопрос №008

V0

Арнаулы бiлiм беру

0

кемтар балаларға арнайы жағдайлар жасай отырып бiлiм беру

0

кемтар балаларға жалпы  жағдайлар жасай отырып бiлiм беру

0

кемтар балаларға жалпы  бiлiм беру

0

кемтар балаларға арнайы және арнайы емес жағдайлар жасай отырып бiлiм беру

0

кемтар балаларға арнайы жағдайлар жасамай -ақ отырып бiлiм беру

 

Вопрос №009

V0

Күрделi кемiстiк дегеніміз

0

сабақ оқуға қабілетті емес болуы

0

психикалық кемістіктің болуы

0

созылмалы аурулардын салдарынан болған кемістік

0

білім алуында қиындығы бар болуы

0

дене және психикалық кемістіктің бір адамда болуы

 

Вопрос №020

V0

Мүмкіндігі шектеулі балалар категориясына жатпайтын

0

Көру қабілеті нашар бала

0

Ерік жігер аясы төмен бала

0

Оқу үлгерімі төмен бала

0

Күрделі кемістігі бар бала

0

Дұрыс жауабы жоқ

 

Вопрос №020

V0

Логопедия - аталмыш жандарды оқыту мен тәрбиелеу туралы ғылым

0

Көру қабілеті зақымдалған

0

Естімейтін

0

Жазбаша сөйлеу тілі толық дамымаған

0

Зияты зақымдалған

0

Барлық жауап дұрыс

 

Вопрос №022

V0

Сурдопедагогика - аталмыш жандарды оқыту мен тәрбиелеу туралы ғылым

0

Психикалық дамуы тежелген 

0

Кохлеарлы имплантант орнатылған 

0

Көру қабілеті төмен

0

Оқу үлгерімі төмен

0

Құлаққа суық тиген 

 

Вопрос №023

V0

Адамның     өз  қайғыруларына  шоғырлануымен белгіленетін,  шынайы     өмірден  кету,  психикадан     ауру  дегеніміз

0

Аутизм 

0

Олигофрения

0

Афазия

0

Алалия

0

Шизофрения

 

Вопрос №024

V0

Көруінде     кемістігі  бар  балалар     тобына  жатпайды

0

Көру   жүйесінің  навралогиясы  бар балалар 

0

Толық  көру  қабілеті   жоқ және   соқыр  балалар   

0

Қылыйлығы   және   амблипопиясы  бар балалар 

0

Көру   қабілеттері   бар,  оның  жақсы  көретін   көзінің   көру   өткірлігі  0,05 

0

Көру қабілеттері 0,05 тен 0,2 ге  дейін  көзәйнек   киген  жағдайда   түзету   арқылы  жақсы   көретін

 

Вопрос №025

V0

Естуінде     кемістігі   бар балаларда  екіншілік      бұзылыс  болып  

0

Тұлғалық   даму    өзгешеліктері   

0

Есту   анализаторлардың  бұзылуы  

0

Оқу   қызметіне   қызығушылықтың  болмауы    

0

Тіл   қызметінің   даму   бұзылыстары  

0

Таным  қызметінің  дамуы 

 

Вопрос №026

V0

Дамуында      кемістігі   бар    тұлғалардың  әлеуметтік     өмірге  қатысу мүмкіндіктердің   шектелу  мен     пайымдау мәжбүрлігін білдіреді

0

Маргинализация

0

Деградация

0

Әлеуметтік   бейімдеу 

0

Амплификация 

0

Инклюзивтік   білім беру   

 

Вопрос №027

V0

Ағзасы (ағзалары) дамуының   және (немесе )  жұмыс     істеуінің   ұзақ уақыт   бойы      әлеуметтік,   медициналық  және педагогикалық  түзету      арқылы  қолдауды  қажет      ететіндей   созылмалы   бұзылуы дегеніміз

0

Ауыр кемістігі    

0

Психофизиологиялық   кемістік

0

Психикалық кемістік   

0

Күрделі кемістік

0

Дене  кемістігі

 

Вопрос №028

V0

Қоршаған     ортаға   бейімделген  ерте жастағы  балалардың оқу,  еңбек ету, және  қоғамға     қажетті болу мүмкіндіктерін     болдырмауға  әкеліп  соғатын     патологиялық  жағдайларды  алдын алуға   бағытталған емдік -  педагогикалық   шаралар     жүйесі дегеніміз

0

Әлеуметтану

0

Теңестіру

0

Декомпенсация

0

Оңалту

0

Абилитация

 

Вопрос №029

V0

Бала психикасының дамуы сипатталады:

0

Мақсаттылықпен, әрекеттілікпен.

0

Генетикалық негіздермен.

0

Психикалық функциялардың жетілу кезеңділігімен

0

Әлеуметтік орта  жағдайларымен.

0

Белсенділікпен, саналылықпен.

 

Вопрос №030

V0

Тәрбиедегі теріс әсерлердің салдарынан болатын психикалық дамудың тежелуінің типі

0

Психогенді 

0

Биологиялық

0

Соматогендік

0

Церебральды-органикалық 

0

Конституционалдық 

 

Вопрос №030

V0

Психикалық дамуы тежелген балалардың негізгі көрсеткіш белгісі

0

Моторикалық бұзылыстар

0

Дыбыс айтуының бұзылуы

0

Сезім мүшелерінің бұзылысы

0

Инфантилизм

0

Танымдық іс әрекеттің ауыр бұзылысы

 

Вопрос №032

V0

Отандық психологияда, педагогикадв  мектеп жасына дейінгі балалардың жетекші дамытушы іс-әрекеті

0

Оқу

0

Оқуға дайындалу

0

Үйрену

0

Еңбек ету

0

Ойын

 

Вопрос №033

V0

Күрделі бұзылыс, бұл

0

дамудағы бұзылыстың көрінуі

0

бір индивидтің бойында екіншілік бұзылыстар кездеседі

0

бір индивидтің бойында бір ғана біріншілік бұзылыс кездеседі 

0

бір индивидтің бойында бірнеше бастапқы кемістіктер болуы

0

бір индивидтің бойында  екі және одан да көп екіншілік бұзылыстар кездеседі 

 

Вопрос №034

V0

«Тифлопедагогика» терминін грек тілінен аударғанда

0

Жан педагогикасы

0

Ақыл-ой педагогикасы

0

Логопедтік педагогика 

0

Кереңдер педагогикасы

0

Соқырлар педагогикасы 

 

Вопрос №035

V0

Ақыл-ойында бұзылысы бар балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселесін қарастыратын дефектологияның саласы

0

Логопедия

0

Тифлопедагогика

0

Сурдопсихология

0

Олигофренопедагогика  

0

Сурдопедагогика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.