Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 8 нұсқа

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 8 нұсқа

22 авг 2023, 15:47
323
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

Дефектология

  1. Дамуында ауытқушылығы бар балаларды психологиялық зерттеудің мақсаты  баланың даму кемістігін анықтау, топтастыру
  2. Инклюзивті білім ерекше оқытуды қажет ететін балаларды жалпы білім үдерісіне қосу
  3. Ф.Бэконның «таным процесін» салыстырған заты фонарь
  4. Арнайы психологияның міндеті танымдық процестердің даму ерекшеліктерін зерттеу, диагностикалық әдістемелерін құру
  5. Мүгедектердің құқықтары туралы біріккен ұлттар ұйымы Декларациясының қабылдау жылы 1975 ж
  6. Индуктив әдіс- ойдың жеке пікірден жалпы ойға өтуіэ
  7. Ерекше білімді қажет ететін балалардың диагнозын қосымша анықтау үшін жіберілетін топ  диагностикалық топ
  8. Кеңістікте бағдарлауы қалыптаспаған оқушылардың әріптерді дұрыс жазбауы дисграфияның мына түріне жатады Оптикалық
  9. Инклюзияда «формалды толеранттылық» тәлім ұғымы социум тарапынан мойындамау және ығыстыру
  10. Инклюзия сипаттамасы кіріктірілген оқыту
  11.  «Барлық мүгедек балаларға арналған білім беру туралы» Заңның қабылдану уақыты 1977 ж
  12. Түзете - дамыту бағыты бойынша сенсорлық-сенсомоторлық дамуын қалыптастыру
  13. Психологиялық-педагогикалық түзету кабинетіне қабылданатын негізгі құжат ПМПК қорытындысы
  14. Олигофренияның ең ауыр түрі-идиотия
  15. ПМПК-ғы баланы алғашқы қабылдаудағы кеңес беру ұзақтығы: 
     
    60 минут
  16. Логопедиялық сабақтарда саусақ жаттығуларының жүргізілу уақыты2-5 минут
  17. Психоәлеуметтік диагностика-бақылау, бағдарлау
  18. "Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау" пәнінің бағытыпрактикалық бағыт
  19. Қазақстан Республикасы инклюзивті білім беруді дамытуды жолға қойған жылдары2011-2020 ж
  20. Мектепке келу кезеңіндегі өзгеру деңгейімінез-құлықтың жаңа сапалық деңгейге көтерілуі
  21. Қазақстан Республикасы «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы» Заңының шығу мерзімі
     
    2008 ж
  22. Иклюзивті білім беру –ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке-дара мүмкіндіктерін ескере отырып, барлық білім алушылар үшін білім алуға тең қолжетімділікті қамтамасыз ететін процесс
  23. Өсу мен дамудың барлық адамдарға тән ортақ заңдылықтарымүшелер жүйесінің өсу мен даму қарқыны
  24. Дамудың негізіне жататын факторларөсу, органдардың дифференциациялануы, форма түзілуі
  25. Әлеуметтік білім беру жағдайын әлеуметтік тұрмыста бағдарлау мақсатыөзін-өзі күту, қызмет көрсету
  26. Логопедия ғылымының даму кезеңіXIX-XX ғасыр
  27. Балалардың ерік қасиеттерінің дамуын өзін-өзі бақылау, бағалау дағдыларын тұжырымдағанА.Н.Леонтьев, А.В.Запорожец, А.А.Люблинская
  28. Организмнің даму түрлеріфизикалық, функционалдық
  29. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалардың мына мекемелер берген қорытынды негізінде  арнайы білім беру ұйымдары мен мемлекеттік жалпы білім беру мекемелерінде тегін білім алуға құқығы барПМПК
  30. Логопедия ғылымының міндеттерітіл кемшіліктерінің деңгейлерін, симптомдарын, механизмдерін анықтау
  31. Логопедиядағы сөйлеу ырғағының бұзылуы
     тахилалия
  32. Ерекше білім алу қажеттіліктері балаларды оқыту процесінде құрылатын бағдарламаға қосылатын міндетті компонент
     
    түзету
  33. Дағдарыс жағдайынан баланы, ата-ананы, мұғалімді шығарушы маманпсихолог
  34. "Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау" пәнінің мазмұны оқушылардың ... сөйлеу тілін дамытады
  35. «Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар» Қазақстан Республикасы Білім мен ғылым министрінің бұйрығының номерлік саны№343 бұйрық
  36. Сөйлеу әрекетінің сенсомоторлы деңгейісөйлеу әрекетінің психофизикалық жағының бұзылуы
  37. Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау-мүмкіндігі шектеулі баланы жеке өмірге, жалпы даму деңгейін көтеруге бағытталған
  38. Инклюзивті білім беру бағдарламасы-
     
    мүмкіндігі шектеулі баланың негізгі, жалпы білім беру бағдарламасын меңгеруді бағыттайтын кешенді бағдарлама
  39. Психологиялық дайындықтың құрылымыжеке, зияткерлік, әлеуметтік-психологиялық, физиологиялық дайындық
  40. Сөйлеу әрекетінің сенсомоторлы деңгейі
     
    сөйлеу әрекетінің психофизикалық жағының бұзылуы
  41. Мемлекеттік білім нормасының ерекше білімді қажет ететін балаларға арналған мәнді құжатарнаулы бағдарлама
  42. Дамуында ауытқушылығы бар балалардың танымдық қабілетін дамытудың жұмыс түрлері
     
    түзету
  43. Қиял түрлеріактив, пассив
  44. 1-ші эволюция кезеңі - агрессия, шыдамсыздық күйден мүмкіншілігі шектеулі жандарды саналы түрде қабылдау кезеңі
     
    VIII-XII ғасыр
  45. Арнайы педагогиканы латын тілінен аударғандатуыс, түр
  46.  «Бала қиялының дамуы біртіндеп, шамасына қарай қабылдауынан басталады» пікірін айтқанЛ.С.Выготский
  47. Арнайы педагогиканың теориялық міндеттері дамудағы кемшіліктердің алдын-алу мен жоюдағы педагогикалық құралдарды анықтау, жасақтау және жүзеге асыру
  48. Психикалық бұзылыстардың басты синдромдары мен симптомдарытүйсік, қабылдау
  49. Сезіну мен қабылдау-қоршаған ортаны танудың алғашқы сатысы
  50. Зейіннің түрлеріүйреншікті, ырықты, ырықсыз
  51. Тиісті ұстаным бала санасында тұтас құрылымдарды жандандырады, олар негізінде-материал еске сақталады, материал жаңғыртылады
  52. Л.С.Выготский баланың «жақын даму зонасын» енгізгенпедагог, психолог
  53. Саламан Декларациясына сәйкес инклюзивті білім беру саясатының міндеттерібала білім алуға құқылы және оны алуға тиіс, әр баланың қабілеті, қызығушылығы, қажеттілігі болуы тиіс, баланың мұқтаждығын қанағаттандыру мақсатында білім беру жүйесін өзгерту
  54. Инклюзивті білім берудің стратегиялық бағыттарымүмкіндігі шектеулі тұлғаларды кәсіби еңбекке даярлауға жағдай жасау, инклюзивті білім беруді дамытуға арналған институционалдық ортаны жетілдіру, түзету-педагогикалық қолдау жүйесін дамыту, мектепке дейінгі балаларды ерте бастан диагностика жасау
  55. Инклюзивті білім беру сүйенетін құндылықтар қатары, 
     
    әрбір бала-тұлға, барлығы оқи алады, кез келген түрдегі шеттетуге тыйым салу
  56. Инклюзивті білім беруде педагогтардың құзіреттілігібалаларды дамуына қарамай тәуелсіз қабылдауға дайын болу,көмек көрсетуде кәсіби ұстанымы болуы
  57. Инклюзивті білім беруді дамыту қағидалары
     
    инклюзивті білім берудің жүйелілігі мен үздіксіздігі, педагогикалық түзету шараларын деркезінде қолдану, 
     
    әр оқушының ерекшеліктеріне сәйкес оны жеке оқыту мен дамыту
  58. Психологиялық зерттеулердің эксперимент түрлерізертханалық, 
     табиғи
  59. Дефектологиямен байланысты ғылыми салаларәлеуметтану, генетика,философия
  60. Инклюзив сөзі латын тілінен аударғандақосамын, араластырамын

 

 

Педагогика

  1. Оқушыны бағалау үшін интерпретация үдерісін көрсетіңізоқушының жауабын критерийге сәйкестендіру
  2. Оқушылар мен мұғалімдерге білім, түсіну және дағды туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсатыкері байланыс 
  3. Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
  4. Дарынды және талантты оқушылардың табандылыққа қатысты сипаттамасы қойған сұрақтары тиянақты, нақты болады
  5. Дж.Флейвелл бойынша, оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауыөнімділік тапшылығы
  6. Әңгіме-дебат барысында байқалатын әрекетті көрсетіңізОрта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталады
  7. Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшемкүрделілікке деген сүйіспеншілік
  8. Рәсімдік, кездейсоқ және семантикалық жады компоненттерінен тұрадыұзақ мерзімді
  9. Адамның жоғары деңгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға орайластыру арқылы оқу қабілетін белгілеңіз ұқсастық бойынша пайымдауы
  10. Оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтитын метатануды өлшеу құрылымы тапсырмаға бағытталған
  1. Оқуды даралаудың шешуші критерийін көрсетіңізбілім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз ету
  1. Әлеуметтік, танымдық және аффекттік компоненттер үйлесімі«Мен» тұжырымдамасы
  2. Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекетіоқушының сұраққа жауабын тыңдау
  3. Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым
     
    Топты кәсіби ұйымдастыру үшін тәжірибесі бар мұғалім арнайы шақырылады
  4. Дәлелдеу, пікірталас пен келіссөз барысында қалыптасатын білім ретінде қарастыратын көзқарастық оқу
     
    диалогтік
  1. Білімнің педагогикалық аспектісі
     оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі
  1. Дарынды және талантты оқушылардың «Жаңа идеяларға сынақ жүргізуге және қателесуге тәуекел етуге дайын» деген сипаттамасының санатыкреативті ойлау
  2. Санаға ақпарат енгізіп, онымен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін жадықысқа мерзімді
  3. Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша мәселені шеше алатын оқушыларға тән ерекшелікақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтап, мәніне тез жетеді
  4. Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың біріОқушыларды өзін-өзі, өзара бағалауға араластыру
  5. Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы
     
    технологиялық білім
  6. Интернет-ресурстарымен жұмыс істеу барысында қажетсіз екенін мұғалімнің студенттерге түсіндіруіндегі маңызды әрекетөз атын ресмилендіру
  7. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың дамуы арқылы анықталатын өзгерісоқыту, әдістер және технологиялар тәсілдер
  8. М. Чиксентмихаидың «өзіндік мақсат» деп атайтын сызбасы бойынша оқушыда төмен машық болып, ал оған жоғары талап қойылғанда орын алатын нәтижеалаңдау
  9. Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясыалынған мәліметтердің мәнін анықтау
  10. Олар ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатындығымын ерекшеленедішоғырлану
  11. Топтық жұмысты әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағалау жүргізілген әңгіме түрікумулятивтік әңгіме
  12. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың бірінені оқу керектігін түсіну
  13. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторлардың бірібалалардың қалай оқитынын мұғалімнің түсінуі
  14. Мұғалімнің сындарлы оқыту теориясына сәйкес сабақты ұйымдастыру ерекшелігіоқушының білімін, идеясын, дағдысын дамытуға ықпал ететін міндеттер қояды
5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.