Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 8 нұсқа
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Дефектология
- Дамуында ауытқушылығы бар балаларды психологиялық зерттеудің мақсаты баланың даму кемістігін анықтау, топтастыру
- Инклюзивті білім ерекше оқытуды қажет ететін балаларды жалпы білім үдерісіне қосу
- Ф.Бэконның «таным процесін» салыстырған заты фонарь
- Арнайы психологияның міндеті танымдық процестердің даму ерекшеліктерін зерттеу, диагностикалық әдістемелерін құру
- Мүгедектердің құқықтары туралы біріккен ұлттар ұйымы Декларациясының қабылдау жылы 1975 ж
- Индуктив әдіс- ойдың жеке пікірден жалпы ойға өтуіэ
- Ерекше білімді қажет ететін балалардың диагнозын қосымша анықтау үшін жіберілетін топ диагностикалық топ
- Кеңістікте бағдарлауы қалыптаспаған оқушылардың әріптерді дұрыс жазбауы дисграфияның мына түріне жатады Оптикалық
- Инклюзияда «формалды толеранттылық» тәлім ұғымы социум тарапынан мойындамау және ығыстыру
- Инклюзия сипаттамасы кіріктірілген оқыту
- «Барлық мүгедек балаларға арналған білім беру туралы» Заңның қабылдану уақыты 1977 ж
- Түзете - дамыту бағыты бойынша сенсорлық-сенсомоторлық дамуын қалыптастыру
- Психологиялық-педагогикалық түзету кабинетіне қабылданатын негізгі құжат ПМПК қорытындысы
- Олигофренияның ең ауыр түрі-идиотия
- ПМПК-ғы баланы алғашқы қабылдаудағы кеңес беру ұзақтығы:
60 минут - Логопедиялық сабақтарда саусақ жаттығуларының жүргізілу уақыты2-5 минут
- Психоәлеуметтік диагностика-бақылау, бағдарлау
- "Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау" пәнінің бағытыпрактикалық бағыт
- Қазақстан Республикасы инклюзивті білім беруді дамытуды жолға қойған жылдары2011-2020 ж
- Мектепке келу кезеңіндегі өзгеру деңгейімінез-құлықтың жаңа сапалық деңгейге көтерілуі
- Қазақстан Республикасы «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы» Заңының шығу мерзімі
2008 ж - Иклюзивті білім беру –ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке-дара мүмкіндіктерін ескере отырып, барлық білім алушылар үшін білім алуға тең қолжетімділікті қамтамасыз ететін процесс
- Өсу мен дамудың барлық адамдарға тән ортақ заңдылықтарымүшелер жүйесінің өсу мен даму қарқыны
- Дамудың негізіне жататын факторларөсу, органдардың дифференциациялануы, форма түзілуі
- Әлеуметтік білім беру жағдайын әлеуметтік тұрмыста бағдарлау мақсатыөзін-өзі күту, қызмет көрсету
- Логопедия ғылымының даму кезеңіXIX-XX ғасыр
- Балалардың ерік қасиеттерінің дамуын өзін-өзі бақылау, бағалау дағдыларын тұжырымдағанА.Н.Леонтьев, А.В.Запорожец, А.А.Люблинская
- Организмнің даму түрлеріфизикалық, функционалдық
- Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалардың мына мекемелер берген қорытынды негізінде арнайы білім беру ұйымдары мен мемлекеттік жалпы білім беру мекемелерінде тегін білім алуға құқығы барПМПК
- Логопедия ғылымының міндеттерітіл кемшіліктерінің деңгейлерін, симптомдарын, механизмдерін анықтау
- Логопедиядағы сөйлеу ырғағының бұзылуы
тахилалия - Ерекше білім алу қажеттіліктері балаларды оқыту процесінде құрылатын бағдарламаға қосылатын міндетті компонент
түзету - Дағдарыс жағдайынан баланы, ата-ананы, мұғалімді шығарушы маманпсихолог
- "Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау" пәнінің мазмұны оқушылардың ... сөйлеу тілін дамытады
- «Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар» Қазақстан Республикасы Білім мен ғылым министрінің бұйрығының номерлік саны№343 бұйрық
- Сөйлеу әрекетінің сенсомоторлы деңгейісөйлеу әрекетінің психофизикалық жағының бұзылуы
- Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау-мүмкіндігі шектеулі баланы жеке өмірге, жалпы даму деңгейін көтеруге бағытталған
- Инклюзивті білім беру бағдарламасы-
мүмкіндігі шектеулі баланың негізгі, жалпы білім беру бағдарламасын меңгеруді бағыттайтын кешенді бағдарлама - Психологиялық дайындықтың құрылымыжеке, зияткерлік, әлеуметтік-психологиялық, физиологиялық дайындық
- Сөйлеу әрекетінің сенсомоторлы деңгейі
сөйлеу әрекетінің психофизикалық жағының бұзылуы - Мемлекеттік білім нормасының ерекше білімді қажет ететін балаларға арналған мәнді құжатарнаулы бағдарлама
- Дамуында ауытқушылығы бар балалардың танымдық қабілетін дамытудың жұмыс түрлері
түзету - Қиял түрлеріактив, пассив
- 1-ші эволюция кезеңі - агрессия, шыдамсыздық күйден мүмкіншілігі шектеулі жандарды саналы түрде қабылдау кезеңі
VIII-XII ғасыр - Арнайы педагогиканы латын тілінен аударғандатуыс, түр
- «Бала қиялының дамуы біртіндеп, шамасына қарай қабылдауынан басталады» пікірін айтқанЛ.С.Выготский
- Арнайы педагогиканың теориялық міндеттері дамудағы кемшіліктердің алдын-алу мен жоюдағы педагогикалық құралдарды анықтау, жасақтау және жүзеге асыру
- Психикалық бұзылыстардың басты синдромдары мен симптомдарытүйсік, қабылдау
- Сезіну мен қабылдау-қоршаған ортаны танудың алғашқы сатысы
- Зейіннің түрлеріүйреншікті, ырықты, ырықсыз
- Тиісті ұстаным бала санасында тұтас құрылымдарды жандандырады, олар негізінде-материал еске сақталады, материал жаңғыртылады
- Л.С.Выготский баланың «жақын даму зонасын» енгізгенпедагог, психолог
- Саламан Декларациясына сәйкес инклюзивті білім беру саясатының міндеттерібала білім алуға құқылы және оны алуға тиіс, әр баланың қабілеті, қызығушылығы, қажеттілігі болуы тиіс, баланың мұқтаждығын қанағаттандыру мақсатында білім беру жүйесін өзгерту
- Инклюзивті білім берудің стратегиялық бағыттарымүмкіндігі шектеулі тұлғаларды кәсіби еңбекке даярлауға жағдай жасау, инклюзивті білім беруді дамытуға арналған институционалдық ортаны жетілдіру, түзету-педагогикалық қолдау жүйесін дамыту, мектепке дейінгі балаларды ерте бастан диагностика жасау
- Инклюзивті білім беру сүйенетін құндылықтар қатары,
әрбір бала-тұлға, барлығы оқи алады, кез келген түрдегі шеттетуге тыйым салу - Инклюзивті білім беруде педагогтардың құзіреттілігібалаларды дамуына қарамай тәуелсіз қабылдауға дайын болу,көмек көрсетуде кәсіби ұстанымы болуы
- Инклюзивті білім беруді дамыту қағидалары
инклюзивті білім берудің жүйелілігі мен үздіксіздігі, педагогикалық түзету шараларын деркезінде қолдану,
әр оқушының ерекшеліктеріне сәйкес оны жеке оқыту мен дамыту - Психологиялық зерттеулердің эксперимент түрлерізертханалық,
табиғи - Дефектологиямен байланысты ғылыми салаларәлеуметтану, генетика,философия
- Инклюзив сөзі латын тілінен аударғандақосамын, араластырамын
Педагогика
- Оқушыны бағалау үшін интерпретация үдерісін көрсетіңізоқушының жауабын критерийге сәйкестендіру
- Оқушылар мен мұғалімдерге білім, түсіну және дағды туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсатыкері байланыс
- Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
- Дарынды және талантты оқушылардың табандылыққа қатысты сипаттамасы қойған сұрақтары тиянақты, нақты болады
- Дж.Флейвелл бойынша, оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауыөнімділік тапшылығы
- Әңгіме-дебат барысында байқалатын әрекетті көрсетіңізОрта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталады
- Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшемкүрделілікке деген сүйіспеншілік
- Рәсімдік, кездейсоқ және семантикалық жады компоненттерінен тұрадыұзақ мерзімді
- Адамның жоғары деңгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға орайластыру арқылы оқу қабілетін белгілеңіз ұқсастық бойынша пайымдауы
- Оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтитын метатануды өлшеу құрылымы тапсырмаға бағытталған
- Оқуды даралаудың шешуші критерийін көрсетіңізбілім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз ету
- Әлеуметтік, танымдық және аффекттік компоненттер үйлесімі«Мен» тұжырымдамасы
- Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекетіоқушының сұраққа жауабын тыңдау
- Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым
Топты кәсіби ұйымдастыру үшін тәжірибесі бар мұғалім арнайы шақырылады - Дәлелдеу, пікірталас пен келіссөз барысында қалыптасатын білім ретінде қарастыратын көзқарастық оқу
диалогтік
- Білімнің педагогикалық аспектісі
оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі
- Дарынды және талантты оқушылардың «Жаңа идеяларға сынақ жүргізуге және қателесуге тәуекел етуге дайын» деген сипаттамасының санатыкреативті ойлау
- Санаға ақпарат енгізіп, онымен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін жадықысқа мерзімді
- Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша мәселені шеше алатын оқушыларға тән ерекшелікақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтап, мәніне тез жетеді
- Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың біріОқушыларды өзін-өзі, өзара бағалауға араластыру
- Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы
технологиялық білім - Интернет-ресурстарымен жұмыс істеу барысында қажетсіз екенін мұғалімнің студенттерге түсіндіруіндегі маңызды әрекетөз атын ресмилендіру
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың дамуы арқылы анықталатын өзгерісоқыту, әдістер және технологиялар тәсілдер
- М. Чиксентмихаидың «өзіндік мақсат» деп атайтын сызбасы бойынша оқушыда төмен машық болып, ал оған жоғары талап қойылғанда орын алатын нәтижеалаңдау
- Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясыалынған мәліметтердің мәнін анықтау
- Олар ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатындығымын ерекшеленедішоғырлану
- Топтық жұмысты әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағалау жүргізілген әңгіме түрікумулятивтік әңгіме
- Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың бірінені оқу керектігін түсіну
- Оқу үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторлардың бірібалалардың қалай оқитынын мұғалімнің түсінуі
- Мұғалімнің сындарлы оқыту теориясына сәйкес сабақты ұйымдастыру ерекшелігіоқушының білімін, идеясын, дағдысын дамытуға ықпал ететін міндеттер қояды
5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.