Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 6 нұсқа

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 6 нұсқа

22 авг 2023, 15:37
272
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 6 нұсқа

1.Эксперимент әдісін жүргізудің тиімді жақтары

-Экспериментті өз ыңғайына қарай жүргізу

-Алған деректерді қайта алуға мүмкіндігі бар *

-Баланың жауабы сигнал арқылы келетіндіктен, мінезіне көңіл аудармайды

-Зерттеудің шынайылылығының болуында

-Эксперимент зерттеушіден арнайы дайындықтыталап етеді

 

2.Ойлау процесі пайда болу үшін қажет шарт

-Қоршаған ортаны айыра алмау

-Жаңа және бейтаныс нәрсені тану *

-Сырын ашуға ұмтылу *

-Жаңа затқа қызығушылық

-Қоғамдық тәжірибенің қолайсыздығы

 

3.Логопедияға қатысы бар сала

-   Техника

-   Лингвистика *

-   Психология

-   Медицина

-   Педагогика

  1.  

4.Алматы қаласында естімейтін балаларға арналған алғашқы арнайы мектеп-интернатының ашылу уақыты

-   1922 жыл

-   1931 *

-   1951

-   1941

 

5.Кравцова мектепке даярлықтың төрт бағытын қарастырды

- 1 бағыт – балаларды мектептегі оқуға қажетті нақты іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру *

- 2 бағыт – мектеп жасына дейінгі кезеңнің аяғында байқалатын жаңа құрылымдар мен бала психикасындағы өзгерістерді зерттеу *

- 3 бағыт – оқу әрекеттерінің алғы шарттары *

- 4 бағыт – баланың берілген ережелер мен ересектер талабына саналы түрде бағыну іскерлігі

 

6. Бланың мектепке оқығысы келмеуінің себебі

-   Кәсіби дайындығының болмауы

-   Еріншектігі

-   Досының болмағандығы

-   Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау

-   Мектеп алдындағы қорқыныш *

 

7. В.С Мухина зерттеуі бойынша мектепке дейінгі жастағы бала әрекетінің түрлері

-   Бір нәрсеге зейінін шоғырландыру *

-   Аяқ-қолдардың сүйек, сүйек ауырулары

-   Жан-жағына алаңдау

- Жүру дағдысын игеру

-   Психикалық дамудың тежелуі

 

8. Мектепке даярлау мәселесін зерттеген Қазақстан ғалымдары

-   А.Н Леонтьев

-   А.Н Леонтьев, Р.А Сүлейменова

-   Р.В Овчарова, А.А Малинская

-   Е Кравцов

-  Б. Баймұратова, Қ Сейсенбаев

 

9. Диагностикалық топтағы ерекше білімді қажет ететін балаларға жүргізілетін, топтық, жартылай топтық түзету жұмыс ұзақтығы

-   35-40 мин

-   30-35 мин

-  25-30 мин

-   45-50 мин

- 15-20 мин

 

10.Баланың дене көрсеткіші бойынша бойы, салмағы, кеуде шеңберінің өсу түрі

-   Таным

-   Бұлшық ет

-   Ой-өрісі

-   Психикасы

-   Организм *

 

11. Оқушылардағы бала жасына сай емес өмірге деген селқостық, ешнәрсеге қызықпау

- Дисфония

-   Ерте жастағы балалар аутизм

-   Девиантты мінез-құлық

-   Эйфория

-  Апатия

 

12. Бала психикасы сипатталады

-   Белсенділілікпен, саналылықпен

-   Психикалық функциялардың жетілу кезеңділігі мен олардың сапалы өзгерісімен

-   Әлеуметтік орта жағдайларымен

-   Мақсаттылықпен, әрекеттілікпен

-   Генетикалық негіздерімен

 

13. Мидың жарақат, инфекция, улану салдарынан зақымданудың қалдық көріністері

-   Имбецильділік

-  Резидуальды органикалық деменция

-   Прогрессивті деменсия

-   Психикалық дамудың тежелуі

-   Дебильділілік

 

14. 13 желтоқсанда шыққан Мүгедектердің құқықтары туралы конвенсияы

-   2005

-  2006

-   2003

-   2009

-   1992

 

15. Инклюзивті білім берудің негізгі принциптері

- Ой өрісінің ұшқырлығы

-   Күнделікті ортаға жиі араласуы

-   Адам өміріндегі алатын орны

-   Ортаға тез бейімделуі

-  Адам құндылығының мүмкіндігіне қарай жеткен жетістіктері

 

16. Инклюзивті оқыту дегеніміз

-   Арнайы білім беру ұйымдарында оқыту

-   Жеке оқыту

-   Ата-анамен бірге оқыту

-   Мектеп-интернаттарда оқыту

-   Жалпы мектепте оқыту

 

17. Саламан декларациясы

-   1998

-   1991

-  1994

-   2000

-   1992

18. Инклюзивті оқыту мен білім беру принциптерінен туындайды

-   Ортаға қажет емес

-   Менің керегім жоқ

-  Барлық адам бір-біріне қажет

-   Ешкімді керек етпейді

-   Барлығы артық

 

19. Жалған сопақша ми дизартриясы артикуляциялық аппараттың шеткі бұлшық еттерінің спастикалық паралич сипаттамасы

-  Псевдобульбарлы дизартриясы

-   Ми қыртысы дизартриясы

-   Гиперкинезді

-   Экстрапирамидалық

-   Мишық дизартриясы

 

20. Бұл деффект дауыс аппаратындағы патологиялық өзгерістер нәтижесінде пайда болады, дауыстың мүлдем жойылып кетуі

-   Дисфония

-   Ринолалия

-   Дизартрия

-   Дислалия

-   Афония *

 

21. Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық-педпгогикалық ерекшеліктері байқалатын жас

-   0

-   10

-   6

-   5

-  3

 

22. Ерекше білімге қажеттілігі бар балалармен түзету жұмыстарын жүргізетін маман

-   Мұғалім

-   Сынып жетекші

-   Студент

-  Дефектолог

-   Пән мамандары

 

23. Күрделі кемістігі бар балалар

-   Көру мүшесі зақымданған балалар

-   Балада бірнеше кемістігі қабаттасып кездесетін, кемақылдылық пен соқырлық, нашар көру т.б

-   Тірек қимыл аппаратты зақым бала

-   Сөйлеу тілі зақымданған бала

-   Аутизм бар бала

 

24. ҚР білім және ғылым миністірінің 2015ж 01 маусымдағы № 348 бұйрығының атауы

-   Инклюзивті және арнайы сыныптарды дамыту

-   Инклюзивті білім берудегі дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері *

-   Дене шынықтыру және спортты қолдау

-   Инклюзивті білімді одан ары дамыту

-   Жалпыға міндетті білім беру тұжырымдамасы

 

 

 

 

Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері:
 1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады.
 2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.
 3. Әрбір адам қарым - қатынасқа құқылы.
 4. Барлық адам бір - біріне қажет.
 5. Білім шынайы қарым - қатынас шеңберінде жүзеге асады.
 6. Барлық адамдар құрбы - құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді.
 7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету - өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыру.
 
8. Жан - жақтылықадамөмірінің даму аясынкеңейтеді.

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.