Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 6 нұсқа
Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 6 нұсқа
1.Эксперимент әдісін жүргізудің тиімді жақтары
-Экспериментті өз ыңғайына қарай жүргізу
-Алған деректерді қайта алуға мүмкіндігі бар *
-Баланың жауабы сигнал арқылы келетіндіктен, мінезіне көңіл аудармайды
-Зерттеудің шынайылылығының болуында
-Эксперимент зерттеушіден арнайы дайындықтыталап етеді
2.Ойлау процесі пайда болу үшін қажет шарт
-Қоршаған ортаны айыра алмау
-Жаңа және бейтаныс нәрсені тану *
-Сырын ашуға ұмтылу *
-Жаңа затқа қызығушылық
-Қоғамдық тәжірибенің қолайсыздығы
3.Логопедияға қатысы бар сала
- Техника
- Лингвистика *
- Психология
- Медицина
- Педагогика
4.Алматы қаласында естімейтін балаларға арналған алғашқы арнайы мектеп-интернатының ашылу уақыты
- 1922 жыл
- 1931 *
- 1951
- 1941
5.Кравцова мектепке даярлықтың төрт бағытын қарастырды
- 1 бағыт – балаларды мектептегі оқуға қажетті нақты іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру *
- 2 бағыт – мектеп жасына дейінгі кезеңнің аяғында байқалатын жаңа құрылымдар мен бала психикасындағы өзгерістерді зерттеу *
- 3 бағыт – оқу әрекеттерінің алғы шарттары *
- 4 бағыт – баланың берілген ережелер мен ересектер талабына саналы түрде бағыну іскерлігі
6. Бланың мектепке оқығысы келмеуінің себебі
- Кәсіби дайындығының болмауы
- Еріншектігі
- Досының болмағандығы
- Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау
- Мектеп алдындағы қорқыныш *
7. В.С Мухина зерттеуі бойынша мектепке дейінгі жастағы бала әрекетінің түрлері
- Бір нәрсеге зейінін шоғырландыру *
- Аяқ-қолдардың сүйек, сүйек ауырулары
- Жан-жағына алаңдау
- Жүру дағдысын игеру
- Психикалық дамудың тежелуі
8. Мектепке даярлау мәселесін зерттеген Қазақстан ғалымдары
- А.Н Леонтьев
- А.Н Леонтьев, Р.А Сүлейменова
- Р.В Овчарова, А.А Малинская
- Е Кравцов
- Б. Баймұратова, Қ Сейсенбаев
9. Диагностикалық топтағы ерекше білімді қажет ететін балаларға жүргізілетін, топтық, жартылай топтық түзету жұмыс ұзақтығы
- 35-40 мин
- 30-35 мин
- 25-30 мин
- 45-50 мин
- 15-20 мин
10.Баланың дене көрсеткіші бойынша бойы, салмағы, кеуде шеңберінің өсу түрі
- Таным
- Бұлшық ет
- Ой-өрісі
- Психикасы
- Организм *
11. Оқушылардағы бала жасына сай емес өмірге деген селқостық, ешнәрсеге қызықпау
- Дисфония
- Ерте жастағы балалар аутизм
- Девиантты мінез-құлық
- Эйфория
- Апатия
12. Бала психикасы сипатталады
- Белсенділілікпен, саналылықпен
- Психикалық функциялардың жетілу кезеңділігі мен олардың сапалы өзгерісімен
- Әлеуметтік орта жағдайларымен
- Мақсаттылықпен, әрекеттілікпен
- Генетикалық негіздерімен
13. Мидың жарақат, инфекция, улану салдарынан зақымданудың қалдық көріністері
- Имбецильділік
- Резидуальды органикалық деменция
- Прогрессивті деменсия
- Психикалық дамудың тежелуі
- Дебильділілік
14. 13 желтоқсанда шыққан Мүгедектердің құқықтары туралы конвенсияы
- 2005
- 2006
- 2003
- 2009
- 1992
15. Инклюзивті білім берудің негізгі принциптері
- Ой өрісінің ұшқырлығы
- Күнделікті ортаға жиі араласуы
- Адам өміріндегі алатын орны
- Ортаға тез бейімделуі
- Адам құндылығының мүмкіндігіне қарай жеткен жетістіктері
16. Инклюзивті оқыту дегеніміз
- Арнайы білім беру ұйымдарында оқыту
- Жеке оқыту
- Ата-анамен бірге оқыту
- Мектеп-интернаттарда оқыту
- Жалпы мектепте оқыту
17. Саламан декларациясы
- 1998
- 1991
- 1994
- 2000
- 1992
18. Инклюзивті оқыту мен білім беру принциптерінен туындайды
- Ортаға қажет емес
- Менің керегім жоқ
- Барлық адам бір-біріне қажет
- Ешкімді керек етпейді
- Барлығы артық
19. Жалған сопақша ми дизартриясы артикуляциялық аппараттың шеткі бұлшық еттерінің спастикалық паралич сипаттамасы
- Псевдобульбарлы дизартриясы
- Ми қыртысы дизартриясы
- Гиперкинезді
- Экстрапирамидалық
- Мишық дизартриясы
20. Бұл деффект дауыс аппаратындағы патологиялық өзгерістер нәтижесінде пайда болады, дауыстың мүлдем жойылып кетуі
- Дисфония
- Ринолалия
- Дизартрия
- Дислалия
- Афония *
21. Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық-педпгогикалық ерекшеліктері байқалатын жас
- 0
- 10
- 6
- 5
- 3
22. Ерекше білімге қажеттілігі бар балалармен түзету жұмыстарын жүргізетін маман
- Мұғалім
- Сынып жетекші
- Студент
- Дефектолог
- Пән мамандары
23. Күрделі кемістігі бар балалар
- Көру мүшесі зақымданған балалар
- Балада бірнеше кемістігі қабаттасып кездесетін, кемақылдылық пен соқырлық, нашар көру т.б
- Тірек қимыл аппаратты зақым бала
- Сөйлеу тілі зақымданған бала
- Аутизм бар бала
24. ҚР білім және ғылым миністірінің 2015ж 01 маусымдағы № 348 бұйрығының атауы
- Инклюзивті және арнайы сыныптарды дамыту
- Инклюзивті білім берудегі дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері *
- Дене шынықтыру және спортты қолдау
- Инклюзивті білімді одан ары дамыту
- Жалпыға міндетті білім беру тұжырымдамасы
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері:
1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады.
2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.
3. Әрбір адам қарым - қатынасқа құқылы.
4. Барлық адам бір - біріне қажет.
5. Білім шынайы қарым - қатынас шеңберінде жүзеге асады.
6. Барлық адамдар құрбы - құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді.
7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету - өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыру.
8. Жан - жақтылықадамөмірінің даму аясынкеңейтеді.
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.