Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 5 нұсқа
Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 5 нұсқа
1.Психологиялық ғылымның негізгі әдістері
Ж:Бақылау,эксперимент
2.Дамуында ауытқушылығы бар балалардың есте сақтауда зейіннің ерекшелігі
Ж:Ауытқушылығы, шоғырлану төмендігі, шашыраңқылығы
3. Кемтар балаларды әлеуметтік және медециналық-педагогикалық түзету арқылы қолдау туралы заң
Ж:2002 ж
4.Логопедиялық сабақта саусақ жаттығуының жүргізілу уақыты
Ж:2,5 мин
5.Психологиялық зерттеулердің эксперимен түрлері
Ж:Зертханалық, табиғи
6.Мүгедектер туралы ББҰ декларация
Ж:1975ж
7. Мимика пантомимика ұзақтығы
Ж: 40-45 мин
8.Қиялық көріністері байқалатын жас
Ж:3 жас
9.Саламанка декларациясы
Ж: 1994
10.Зағиптардың сыныптарында барлық бала саны Ж: 8
11.Адам құқықтары жайлы жалпы декларация, бала жайлы конвенция, Білім туралы заң
Ж:2007ж
12.Бала құқықтары туралы заң Ж: 2002ж
13. Нешінші бұйрықтар бойынша штаттық бірліктер көрсетіледі?
Ж:77 бұйрық
14.Білім туралы заң Ж:2007ж
15.Дефектологияның ашуға, инклюзивті ашуға белсенді қатысқан
Ж:Выготский
16.Зейіннің физиологиялық негізін қалаған
Ж:Ухтомский
17.Психикалық дизонтогенезді топтастырған
Ж:В.В.Лебединская
18.Күрделі кемістігі бар баланы алғаш дамытатын ерекшелігі
Ж:түйсік
19.Ерік қасиетінің дамуын өзін-өзі бақылау-бағалау дағдыларын тұжырымдаған кімдер
Ж: Леонтев, Зопорожец
20.Қиял түрі -
Ж:актив-пассив
21.Логопедия қай жылда қалыптасты
Ж: 19-20 ғасыр
22.Бала-бақшада логопедте бала саны қанша
Ж:12-14
23.Сөз және сөйлем құрылымын бұрмалайды
Ж:Дисграфия
24ПМПК қай бұйрықпен тнклюзив қашан құрылды
Ж: 66 бұйрық
25.Логопункте бала саны Ж:20-25
26.ПМПК-КППК-ҚАЙ БҰЙРЫҚПЕН ЖҰМЫС ЖАСАЙДЫ
Ж: 66 БҰЙРЫҚ
27.Ч.Дарвиннің еңбегі қай жылы шықты
Ж: 1871-1872
28.Адамның шығу тегі және жыңыстық таңдауы
Ж:1871
29.Адам мен жануарлардыңм мінезь құлықтары
Ж:1812 ж шықты
30. ПМПК қарамағындағы қадағалау бір топпен қанша уақыт жұмыс жасайды Ж:12 ай
31. . ҚР білім және ғылым министірлігінің Арнайы білім беру ұйымдарының қағидаларын бекіту туралы заң Ж :11 ақпан 2017№66 бұйрық
32 ПМПК ашылу үшін бала саны
Ж:60 бала
33. ПДТ балалар нешінші сыныпқа дейін оқиды
Ж:10 сынып
34. Білім туралы заң-
Ж:2007ж
35 Дедуктив әдісі-
Ж: Жалпы пікірден қорытынды жасау
36.Ақыл-ой дамуы кешеуілдеген балалардың мектепті аяқтау кезеңі
Ж: 9
37.ПМПК алғашқы тексеруден кейіңгі кеңес беру қанша уақытқа созылады
Ж: 60 мин
38.Сөз немесе сөйлеудің бұрмалануы
Ж: Дисграфия
39.Арнайы білім беру ұйымдары түрлерінің қызметінің үлгі қағидаларын бекіту туралы заң
Ж:ҚРБҒМ 2014 14 ақпан
40.Әлеуметтік –тұрмыстық бағдарлау пәні нешінші сыныпта басталады
Ж:5-9 сынып
41.Инклюзив қай жылы құрылды
Ж:2011ж.
42.Сөйлеудің фонациялық бұзылуы
Ж: Дизартрия, дислалия
43.Организімнің даму түрлері
Ж:Физикалық, функционалдық
44.«Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау ұйымының.......... нөмірлік саны»
Ж: №343 бұйрық
45.Инклюзивті білім берудің әлеуметтік қызмет саны
Ж: 8
46.Олигофренпедагогика саласы-
Ж: Ақыл-ой дамуының кешеуілдеген балаларды оқыту мен тәрбиелеу, зерттеу
47.Логопедияда сөйлеу ырғағының бұзылуы
Ж: Тахилалия
48.«Баланың психикалық немесе дене дамуы неғұрлым төмен болса, ұстаздың білімі соғұрлым жоғары болу керек»
Ж:Шуман
49.Зағип балаларға арнайы сыныптың толымдылық саны
Ж:8
50.Француз ғалымы П.Жане есте сақтау қабілетінің ең басты, материалы- Ж:Өңдеу, есте сақтау, ұғындыру
51.Дамуында ауытқушылығы бар балалардың есте сақтауда зейіннің ерекшелігі Ж:Ауытқушылығы, шоғырлану төмендігі, шашыраңқылығы
52.Инклюзивті білім беруде педагогтардың құзыреттілігі
Ж:далалардың дамуына қарай тәуелсіз қабылдауына дайын болы; көмек көрсетудк кәсіби ұстаным болуын
53.Инклюзивті білім беру мақсат
Ж: Дамуында мүмкіндігі шектеулі баланың қалыпты баламен бірге білім алуы; балалармен қарым-қатынасына қажетті қабілеттілікті дамыту; балалардың тең құқығын қорғау
54.Дефектологияның негізін қалаушылар
Ж:Выготский, Бехтерев, Рау.
55.Мектептегі пихолого-педагогикалық консилиумның отырысының бөлінуі Ж:жоспарлы, жоспардан тыс
56.Дамуында ауытқушылығы бар балардың ойлау қабілетін эксперименталды педагогикалық тексерудің әдістері
Ж:Сеген тақтасы, бөлшектелінген сурет, Россолимо, 4-ші артық
57.Индуктивті әдіс
Ж:ойдың жеке пікірден жалпы ойға өту
58.Ерекше қажеттілігі бар балаларға мыналар жатады
Ж:Даму мүмкінділігі шектеулі балалар
59.Оқушылардың білім алу дағдыларының қалыптаспауы
Ж: Дисграфия
60.Зейіннің -іс -әрекеті
Ж:Шоғырлау мен бағыттау
61. Ситуациялық сұрақ: Самал мен Гүлжан және Әсел
Гүлжанның іс-әрекеті
Ж: Гүлжан Самалдан кешірім сұрайды.
Әселдің іс әрекеті
Ж: Әсел өз қателігін мойындады
Ата анасының іс әрекеті
Ж: Ата-анасы ештеңе болмағандай түр білдіру
Самалдың іс әрекеті
Ж: Самал ештеңе болмағандай түр білдіру
Әселдің ата-анасының іс әрекеті
Ж: Әселмен сөйлесуі
Педагогика
1.Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн білімді игеру үлгісі Ж:талқылау
2.Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз əрекетіңді жоспарла" ережесі қай принципке жатады Ж: жүйелілік
3.Жаңа педагогика" тəсілдемесінің аясында ақпараттық - коммуникациялық
технологияларды қолдану барысында оқушылар Ж:сайтта ақпаратты жариялайды
4.Дарынды жəне талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі
Ж: ойлау қабілетінің жылдамдығы
5."Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге" деген ереже қандай принципке жатады Ж:бірізділік пен жүйелілік
6.Көпіршелер" деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі Ж:оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру
7."Оңайдан қиынға" ережесі қай принципке жатады Ж:түсініктілі
8«Мұғалім сабақта білім əліменіе терезе ашып қана қоймай, өзіне де көрсетеді,оқушылар алдында өзінің рухани əлемін, рухани байлығын ашады» Ж:В.А.Сухомлинский
9. Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нəтижелерінің интерпретациясы Ж:алынған мəліметтердің мəнін анықтау
10.Lesson study кезеңдерінің бірі - "Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нəтижелерін жүйелеп,талдауы". Осыдан кейінгі кезең Ж: Зерделенген мəселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау
11.Авторитарлы тəрбие, либералды тəрбие, демократиялық тəрбие, еркін тəрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген Ж: өзара қарым - қатынас стилі бойынша
12. Сабақты зерттеу (Lesson Study) түйіндісипатының бірі Ж: креативтілік
13."Жаңа педагогика" тəсілдемесінің аясында ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар Ж: Электронды поштаны қолданады
14. Сабақты зерттеу (Lesson Study) тəсіліндегіең басты үрдіс Ж:сабақты зерттеу
«Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған ешнарсе жоқ»деп жазған Ж:Я.А.Коменский
15. Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. "Интерпретация" сипаттамасына сəйкес мұғалім əрекеті Ж: Оқушының жауабын критерийге
сəйкестендіру
16 Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын ала игерілетін алгоримтдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі Ж: репродуктивті
17.Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тəн? Асқар, ережені жақсы айттыңыз. Енді мысал келтіре аласыз ба? Ж: сынақтан өткізу
18.Адам тəжірибесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі Ж: Эпизодты
19.Сабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісіндебақылауға алынатын сыныптардың санын анықтайтын өлшем Ж: Оқу үлгерімі
20.Дарынды жəне талантты балаларды анықтауды « өз білімін жетілдіру» өлшеміне сəйкескелетін балаларда көрініс табатын ерекшелік Ж:олар өздерінің оқуларын реттей алады
21.Сабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісіндетоп мүшелерінің зерттеу сабағын жоспарлауға дейінгі кезеңі Ж:Топ мүшелерінің бақылауға алынатын
оқушыларды анықтауы
22.Сабақты зерттеу (Lеsson Study) үдерісіндебақылауға алынатын сыныптардың санатын анықтайтын өлшем Ж: оқу үлгерімі
23.Дарынды жəне талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңі (Ренцулли мен Райс) Ж: Жалпы зерттеу жаттығулары
24.Оқушылар бір - біріне сұрақ қойып, айтқандарын дəлелдейтін жəне өзара келісімге
жетуге тырысатын əңгіме түрі Ж: Зертеушілік
25.Оқушылар бір - бірінің үлесін сынамайтын жəне сындарлылыққа негізделетін əңгіме түрі Ж: кумулятивтік
26.Оқушылар жаңа білімді игеріп, өздерінің пікірін бекітіп, көзқарасын дəлелдеп шығуға көмектесетін оқыту əдісі Ж: дискуссиялық
27.Дарынды жəне талантты оқушылардың ынталандыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз Ж: Өзін-өзі сынайды, бағалай алады
28Мұғалімнің озық педагогикалық тəжірибесінің жай тəжірибеден артықшылығы
Ж: Логикасы, əдісі, тəсілі жағынан ерекше тиімді нəтиже береді
29.Мұғалімнің сабаққа дайындығының бірінші кезеңі
Ж: Сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау
30.Дарынды жəне талантты оқушыларды ынталандырып жəне əлеуетін дамытуға тиімді тəсілдер Ж: Экстернат және зияткерлік тапсырма беру
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.