Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 5 нұсқа

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 5 нұсқа

22 авг 2023, 15:28
283
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 5 нұсқа


1.Психологиялық ғылымның негізгі әдістері

Ж:Бақылау,эксперимент

2.Дамуында ауытқушылығы бар балалардың есте сақтауда зейіннің ерекшелігі 

Ж:Ауытқушылығы, шоғырлану төмендігі, шашыраңқылығы

3. Кемтар балаларды әлеуметтік және медециналық-педагогикалық түзету арқылы қолдау туралы заң

Ж:2002 ж

4.Логопедиялық сабақта  саусақ жаттығуының жүргізілу уақыты

Ж:2,5 мин

5.Психологиялық зерттеулердің эксперимен түрлері

Ж:Зертханалық, табиғи

6.Мүгедектер туралы ББҰ декларация

Ж:1975ж

7. Мимика пантомимика ұзақтығы 

Ж: 40-45 мин

8.Қиялық көріністері байқалатын жас 

Ж:3 жас

9.Саламанка декларациясы 

Ж: 1994 

10.Зағиптардың сыныптарында барлық бала саны  Ж: 8

11.Адам құқықтары жайлы жалпы декларация, бала жайлы конвенция, Білім туралы заң 

Ж:2007ж

12.Бала құқықтары туралы заң  Ж: 2002ж

13. Нешінші бұйрықтар бойынша штаттық бірліктер көрсетіледі?

Ж:77 бұйрық

14.Білім туралы заң Ж:2007ж

15.Дефектологияның ашуға, инклюзивті ашуға белсенді қатысқан

Ж:Выготский

16.Зейіннің физиологиялық негізін қалаған   

Ж:Ухтомский

17.Психикалық дизонтогенезді   топтастырған 

Ж:В.В.Лебединская

18.Күрделі кемістігі бар баланы алғаш дамытатын ерекшелігі  

Ж:түйсік

19.Ерік қасиетінің дамуын өзін-өзі бақылау-бағалау дағдыларын тұжырымдаған кімдер  

Ж: Леонтев, Зопорожец

20.Қиял түрі -   

Ж:актив-пассив

21.Логопедия қай жылда қалыптасты  

Ж: 19-20 ғасыр

22.Бала-бақшада логопедте бала саны қанша   

Ж:12-14

23.Сөз және сөйлем құрылымын бұрмалайды   

Ж:Дисграфия

24ПМПК қай бұйрықпен тнклюзив қашан құрылды   

Ж: 66 бұйрық

25.Логопункте бала саны Ж:20-25

26.ПМПК-КППК-ҚАЙ БҰЙРЫҚПЕН ЖҰМЫС ЖАСАЙДЫ 

Ж: 66 БҰЙРЫҚ

27.Ч.Дарвиннің еңбегі қай жылы шықты 

Ж: 1871-1872

28.Адамның шығу тегі және жыңыстық таңдауы 

Ж:1871

29.Адам мен жануарлардыңм мінезь құлықтары

Ж:1812 ж шықты

30. ПМПК қарамағындағы қадағалау бір топпен қанша уақыт жұмыс жасайды Ж:12 ай

31. . ҚР білім және ғылым министірлігінің Арнайы білім беру ұйымдарының қағидаларын бекіту туралы заң Ж :11 ақпан 2017№66 бұйрық

32 ПМПК ашылу үшін бала саны

Ж:60 бала

33. ПДТ балалар нешінші сыныпқа дейін оқиды 

Ж:10 сынып

34. Білім туралы заң-

Ж:2007ж

35  Дедуктив әдісі-

Ж: Жалпы пікірден қорытынды жасау

36.Ақыл-ой дамуы кешеуілдеген балалардың   мектепті аяқтау кезеңі

Ж: 9

37.ПМПК алғашқы тексеруден кейіңгі кеңес беру қанша уақытқа созылады

Ж: 60 мин

38.Сөз немесе сөйлеудің бұрмалануы

Ж: Дисграфия

39.Арнайы білім беру ұйымдары түрлерінің қызметінің үлгі қағидаларын бекіту туралы заң

Ж:ҚРБҒМ 2014 14 ақпан

40.Әлеуметтік –тұрмыстық бағдарлау пәні нешінші сыныпта басталады 

Ж:5-9 сынып

41.Инклюзив қай жылы құрылды 

Ж:2011ж.

42.Сөйлеудің фонациялық бұзылуы  

Ж: Дизартрия, дислалия

43.Организімнің даму түрлері

Ж:Физикалық, функционалдық

44.«Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау ұйымының.......... нөмірлік саны» 

Ж: №343 бұйрық

45.Инклюзивті білім берудің әлеуметтік қызмет саны 

Ж: 8

46.Олигофренпедагогика саласы

Ж: Ақыл-ой  дамуының кешеуілдеген балаларды оқыту мен тәрбиелеу, зерттеу

47.Логопедияда сөйлеу ырғағының бұзылуы

Ж: Тахилалия

48.«Баланың психикалық немесе дене дамуы неғұрлым төмен болса, ұстаздың білімі соғұрлым жоғары болу керек» 

Ж:Шуман

49.Зағип балаларға арнайы сыныптың толымдылық саны 

Ж:8

50.Француз ғалымы П.Жане есте сақтау қабілетінің ең басты, материалы- Ж:Өңдеу, есте сақтау, ұғындыру

51.Дамуында ауытқушылығы бар балалардың есте сақтауда зейіннің ерекшелігі Ж:Ауытқушылығы, шоғырлану төмендігі, шашыраңқылығы

52.Инклюзивті білім беруде педагогтардың құзыреттілігі 

Ж:далалардың дамуына қарай тәуелсіз қабылдауына дайын болы; көмек көрсетудк кәсіби ұстаным болуын

53.Инклюзивті білім беру мақсат

Ж: Дамуында мүмкіндігі шектеулі баланың қалыпты баламен бірге білім алуы; балалармен қарым-қатынасына қажетті қабілеттілікті дамыту; балалардың тең құқығын қорғау

54.Дефектологияның негізін қалаушылар 

Ж:Выготский, Бехтерев, Рау.

55.Мектептегі пихолого-педагогикалық консилиумның отырысының бөлінуі Ж:жоспарлы, жоспардан тыс

56.Дамуында ауытқушылығы бар балардың ойлау қабілетін эксперименталды педагогикалық тексерудің әдістері 

Ж:Сеген тақтасы,  бөлшектелінген сурет, Россолимо, 4-ші артық

57.Индуктивті әдіс

Ж:ойдың жеке пікірден жалпы ойға өту

58.Ерекше қажеттілігі бар балаларға мыналар жатады 

Ж:Даму мүмкінділігі шектеулі балалар

59.Оқушылардың білім алу дағдыларының қалыптаспауы 

Ж: Дисграфия

60.Зейіннің -іс -әрекеті 

Ж:Шоғырлау мен бағыттау

61. Ситуациялық сұрақ:  Самал мен Гүлжан және Әсел

 Гүлжанның іс-әрекеті

Ж:  Гүлжан Самалдан кешірім сұрайды.

 Әселдің іс әрекеті

 Ж:   Әсел өз қателігін мойындады

 Ата анасының іс әрекеті

Ж: Ата-анасы ештеңе болмағандай түр білдіру

 Самалдың іс әрекеті

Ж: Самал ештеңе болмағандай түр білдіру

Әселдің ата-анасының іс әрекеті

Ж: Әселмен сөйлесуі

                            Педагогика

1.Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн білімді игеру үлгісі   Ж:талқылау

 

2.Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз əрекетіңді жоспарла" ережесі қай принципке жатады  Ж: жүйелілік

 

 3.Жаңа педагогика" тəсілдемесінің аясында ақпараттық - коммуникациялық

технологияларды қолдану барысында оқушылар  Ж:сайтта ақпаратты жариялайды

 4.Дарынды жəне талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі 

Ж: ойлау қабілетінің жылдамдығы 

  

5.еңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге" деген ереже қандай принципке жатады   Ж:бірізділік пен жүйелілік

 

 6.Көпіршелер" деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі Ж:оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру

 

7."Оңайдан қиынға" ережесі қай принципке жатады  Ж:түсініктілі

 

  8«Мұғалім сабақта білім əліменіе терезе ашып қана қоймай, өзіне де көрсетеді,оқушылар алдында өзінің рухани əлемін, рухани байлығын ашады» Ж:В.А.Сухомлинский

 

9.  Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нəтижелерінің интерпретациясы Ж:алынған мəліметтердің мəнін анықтау

 

 10.Lesson study кезеңдерінің бірі - "Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нəтижелерін жүйелеп,талдауы". Осыдан кейінгі кезең Ж: Зерделенген мəселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау

 

 11.Авторитарлы тəрбие, либералды тəрбие, демократиялық тəрбие, еркін тəрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген  Ж: өзара қарым - қатынас стилі бойынша

 

12. Сабақты зерттеу (Lesson Study) түйіндісипатының бірі   Ж: креативтілік

 

13."Жаңа педагогика" тəсілдемесінің аясында ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар    Ж: Электронды поштаны қолданады

14.  Сабақты зерттеу (Lesson Study) тəсіліндегіең басты үрдіс Ж:сабақты зерттеу

«Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған ешнарсе жоқ»деп жазған  Ж:Я.А.Коменский

 15. Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. "Интерпретация" сипаттамасына сəйкес мұғалім əрекеті Ж: Оқушының жауабын критерийге

сəйкестендіру

 16   Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын ала игерілетін алгоримтдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі   Ж: репродуктивті

 

 17.Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тəн? Асқар, ережені жақсы айттыңыз. Енді мысал келтіре аласыз ба?  Ж: сынақтан өткізу

18.Адам тəжірибесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі  Ж: Эпизодты 

19.Сабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісіндебақылауға алынатын сыныптардың санын анықтайтын өлшем  Ж: Оқу үлгерімі

20.Дарынды жəне талантты балаларды анықтауды « өз білімін жетілдіру»  өлшеміне сəйкескелетін балаларда көрініс табатын ерекшелік   Ж:олар өздерінің оқуларын реттей алады

21.Сабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісіндетоп мүшелерінің зерттеу сабағын жоспарлауға дейінгі кезеңі   Ж:Топ мүшелерінің бақылауға алынатын

оқушыларды анықтауы

22.Сабақты зерттеу (Lеsson Study) үдерісіндебақылауға алынатын сыныптардың санатын анықтайтын өлшем   Ж: оқу үлгерімі

23.Дарынды жəне талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңі (Ренцулли мен Райс)   Ж: Жалпы зерттеу жаттығулары 

24.Оқушылар бір - біріне сұрақ қойып, айтқандарын дəлелдейтін жəне өзара келісімге

жетуге тырысатын əңгіме түрі  Ж: Зертеушілік

25.Оқушылар бір - бірінің үлесін сынамайтын жəне сындарлылыққа негізделетін əңгіме түрі   Ж: кумулятивтік

26.Оқушылар жаңа білімді игеріп, өздерінің пікірін бекітіп, көзқарасын дəлелдеп шығуға көмектесетін оқыту əдісі   Ж: дискуссиялық

27.Дарынды жəне талантты оқушылардың ынталандыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз    Ж: Өзін-өзі сынайды, бағалай алады

28Мұғалімнің озық педагогикалық тəжірибесінің жай тəжірибеден артықшылығы 

Ж: Логикасы, əдісі, тəсілі жағынан ерекше тиімді нəтиже береді

29.Мұғалімнің сабаққа дайындығының бірінші кезеңі 

Ж: Сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау 

30.Дарынды жəне талантты оқушыларды ынталандырып жəне əлеуетін дамытуға тиімді тəсілдер    Ж: Экстернат және зияткерлік тапсырма беру

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.