ПББ тест Бaстaуыш сынып сұрaқ-жaуaп 8-нұсқа
БАСТАУЫШ
1. Көбейтудің терімділік қасиетіне берілген өрнек . 4*(5*6)=(4*5)*6
2. х санының ⅓ -i=310, х-тің мәні . 930
3. 160-тың 1/x -i=20, х-тің мәні . ⅛
4. Теңдік тура болатындай жақшаларын қойыңыз : 1508 * 214 : 48000 - 47884=2782 . 1508 * 214 : (48000 - 47884)=2782
5. Қосудың үлестірімділік қасиетіне берілген өрнек . (a+b)*c=a*c+b*c
6.1 миллион 3 жүздік мың . 1300000
7. 1/x тәул. = 1 сағ, х-тің мәні . 24
8. 2 жүздік мың 8 ондық мың 3 бірлік мың 4 жүздік 1 ондық 3 бірлік . 283413
9. Бөлшектің бөлімі нені көрсетеді ? . ол неше бөлікке бөлінгенін
10. Салыстыр: 1 сағ 30 мин * 130 мин; 4 дм 3 см* 43 см; 4 м 70 см * 407 см . <; =: >
11. Егер екі өрнектің мәні тең болса, мұндай өрнектер … деп аталады . теңдік
12. 542157 санының разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде дұрыс жауап . 500 000 + 40 000 + 2000 + 100 + 50 + 7
13. 4000 м жолға асфальт төсеу керек. Жұмыстың 1\8 бөлігі орныдалды. Жөнделмеген жолдың ұзындығы қанша ? 3500 м
14. 750 санының 1\5 . 150
15. Саяхатшылар жылдамдығы 48 км/сағ пойызбен 7 сағат және жылдамдығы 70 км/сағ автобуспен 3 сағат жолда болды . Саяхатшылар барлығы неше километр қашықтықты жүріп өтті ? 546 км
16. Қарсы мәндес сын есімдер . жақсы-жаман
17. Қамбар атай Қонағым қол басындай, мәнезі қорғасындай деп қай құсыт атаған . қараторғай
18. Антоним . мағыналары қарама-қарсы сөздер
19. Зат есімнің сұрағы . кім? не? кімдер? нелер?
20. Ақ, қызыл, сары, шарлар аспанда қалықтап ұшты. Сөйлемдегі бірыңғай мүшелер және осы сөздерге берілген анықтама қатары . Ақ, қызыл, сары, өйткені олардың бәрі қандай деген сұраққа жауап береді, бәрі де шарлар деген бастауышқа қатысты болып тұр және бұлардың барлығы сын есімдер
21. Берілген сөйлемнен мекен үстеуді анықтаңыз. Асқар оларды мұнда ұзақ тосты. мұнда
22. Тоқтар Әубәкіров Гиннестің рекордтар кітабына енгізілген жыл . 1989 ж.
23. Қамар сұлу романының авторы . С.Торайғыров
24. Кімнің мекені жақсы мәтініндегі өзі тар, өзі қауіпсіз мекенінің иесі . тышқанның
25. Мәншүктің шын аты - . Мәнсия
26. Туған жерсіз адмның күні жоқ. Алыс кетсең, өз үйіңнің мұржасына дейін түсіңе енеді. Алыстан сені қол бұлғап шақырады . Үзінді қай мәтіннен . Мен елімді сүйемін Сырбай Мәуленов
27. Екі немесе одан да көп жай сөйлемнен құралған сөйлем … . құрмалас сөйлем
28. Екі аққуды сипаттайтын мәтін . Көлде
29. Қазба байлықтарға бай өлке . Маңғыстау
30. Ыстық қой, шіркін туған жер ! үзіндісі қай шығармадан алынған . «Қартқожаның туған жері» Ж. Аймауытов
31. Бостандық таңы атты өлеңінің авторы . Шәкәрім Құдайбердіұлы
32. Үзінді қай ертегіден алынған. Сонан бері Ақ қайың мен Қараағаш бір-бірінен іргесін аулақ салып, қоныстарын алыстан алатын болды . Ормандағы оқиға
33. Туынды сын есім . денелі, кілемдей
34. Туған тілім өлеңінің авторы . Дихан Әбілев
35. «Молдағұлованы «Артекке жіберу керек, ол үздік оқитын оқушы» деп шуласып кетті» қай шығарма үзіндісі . «Шығыс шынары» (Ә. Нұрамаханов)
36. Мекен үстеулер қатары . тысқары, ілгері
37. Күн әбден қысқарған. Күннің көзі көрінсе де, жылынбайды деген жолдарда жылдың қай мезгілі сипатталған . қыс
38. Қымбат сөзінің антонимы . арзан
39. Мен соғысты жек көрем ! өлеңінің авторы . Қайрат Жұмағалиев
40. Біріккен сөз . Қаламқас
41. Қыстырма сөз. Маған, ең алдымен, қаланың безендірілуі ұнайды . ең алдымен
42. Ж.Кенжалиевтың “Құралай” шығармасындағы құралайды қолға үйреткен кейіпкерлер . Айгүл мен Қайрат
43. “Жекпе-жек” … батырлар жырынан алынған үзінді . Қобыланды батыр
44. Үлгілі және өнегелі сөздеріне берілген анықтама . мағынасы мәндес сөздер, өйткені бұл сөздердің мағыналары бір-біріне жуық, бірінің орнына бірін қолдануға болады, әрі екеуі де сын есімге жатады
45. Мағынасы бір-біріне жуық сөздер . синоним
46. “Ыстық қой, шіркін туған жер ! Кім сүймесін өз жерін ? Сүймесе - зердесіз сүймес. Жүрегі шерсіз, тілеуі бөлек, жетесіз сүймес …” үзіндісі қай шығармадан алынған . «Қартқожаның туған жері» (Ж. Аймауытов)
47. “Ат құлағында ойнадық”. Сөйлемнің мағынасын білдіретін сөз . шабандоз
48. Кейіпкердің ішкі сезімін білдіру үшін өзімен-өзі сөйлескен сөзі . монолог
49. Бөлменің терезесі ашық. Айнаштың мінезі ашық. Сөйлемдеріндегі омоним сөздер . ашық
50. “Қандай қиын суының тартылғаны, Сорға айналды саялы, салқын бағы …” өлең қай теңіз туралы . Арал
51. Амалдардың орындалу реті дұрыс берілген қатар .
3362:44+(5001-224)3:3; 3363:44+(5001-224)2:3; (451:152+75)3:65+214:7
52. Теңдеудің түбірі 7 болатын теңдеулер . 23*4-х=85; (6*12)-x=65; x+(3*6)=25
53. Ұзындығы 41 см, ені 20 см болатын тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданы . р=122 см, s=820 см кв; p=1220 мм, s=82000 мм кв
54. Есепте: 7т5ц9кг-4ц6кг= . 7103кг; 7т1ц3кг
55. Ұяң дауыссыз дыбыстар қатары . б, в, г, ғ, д ; ж, з, б, в, г ;
56. Бақшада бірінші күні 420 кг, ал екінші күні 340 кг қызанақ жиналды. Жиналған қызанақтар әр жәшікке 20 кг-нан салынды. Бақшада барлығы неше жәшік қызанақ жинағанын табудағы дұрыс өрнек . (420+340) : 20 ; (420:20)+(340:20) ; (420*20)+(340*20)
57. Фигуралардың периметр нешеге тең . 2+3+4, 4+3+4+3, 3+2+2+3+2+2; 3*2+2*4, 2+3+4, (4+3)*2; 4+3+2, (4+3)*2, 3*2+2*4.
58. Ауданы 88 см квадарт тіктөртбұрыштың ұзындығы мен ені . 2см; 44см . 4см; 22см . 8см; 11см
59. Есептеңіз:5т78кг-4т258кг= . 820кг; 8ц 20кг
60. Арасы 40 км болатын екі ауылдан бірдей екі шаңғышы жолға шықты. 2 сағаттан кейін олардың арақашықтығы қандай болады . 40+(12+10)*2=84; 40+(12*2)+(10*2)=84
61. Құда түсудің ресми бөлігі аяқталғаннан кейін жігіт жағы қыздың қалыңмалын төлейтін. Үйлену тойының әдет-ғұрыптары қандай рәсімге ұласқан ? неке қию
62. Құда түсудің ресми бөлігі аяқталғаннан кейін жігіт жағы қыздың қалыңмалын төлейтін. Қалыңмалдың мөлшері . 5 жылқыдан 1000 жылқыға дейін
63. Құда түсудің ресми бөлігі аяқталғаннан кейін жігіт жағы қыздың қалыңмалын төлейтін. Құдалар бір-бірімен өзара алмасады . қоржын
64. Құда түсудің ресми бөлігі аяқталғаннан кейін жігіт жағы қыздың қалыңмалын төлейтін. Құда түсудің ресми бөлігі аяқталғаннан кейінгі жігіт жақтың қызға төлейтін төлемі . қалыңмал
65. Құда түсудің ресми бөлігі аяқталғаннан кейін жігіт жағы қыздың қалыңмалын төлейтін. Үйлену кезінде құдалар бір-біріне беретін кәде .
киіт
66. Тік төртбұрыштың ені мен периметріне тең қатар . 3см; 18см
67. Ұзындығы 7 см, ені 2 см болатын тік төртбұрыштың ауданы мен периметрі . 14 см кв; 18 см
68. Ені 3 см, ауданы 12 см кв болатын тік төртбұрыштың ұзындығы мен периметрі . 4 см; 14 см
69. Ұзындығы 8 см, ауданы 40 см кв болатын тік төртбұрыштың ені мен периметріне тең сан . 3см; 23см
70. Ені 5 см, ауданы 30 см кв болатын тік төртбұрыштың ұзындығы мен периметрі . 6 см; 22 см
ПЕДАГОГИКА
1. Оқу үдерісінің тиімділігін анықтайтын негізгі фактор . балалардың қалай оқитынын мұғалімнің түсінуі
2. Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы . ішкі уәж
3. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың бірі . нені оқу керектігін түсіну
4. Оқу нәтижелерінің бес түрі анықталған. Оқушыға қатысты сыртқы фактор ретінде қарастырылатын оқу нәтижесі . білімнің сандық ұлғаюы
5. Сабақты зерттеу ( Lesson Study) үдерісінде бақылауға алынатын сыныптардың санатын анықтайтын өлшем . оқу үлгерімі
6. Білімнің педагогикалық аспектісі . оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі
7. Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды . оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
8. Оқушылар мен мұғалімдерге білім, түсіну және дағды туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты . кері байланыс
9. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі . өзгелерді оқыту
10. Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап,бірақ жоспарды тез жүзеге асыра ауымен ерекшеленетін оқушыны өлшемі . ойлау қабілетінің жылдамдығы
11. Интернет-ресурстарымен жұмыс істеу барысында қажетсіз екенін мұғалімнің стунденттерге түсіндіруіндегі маңызды әрекет . өз атын ресмилендіру
12. Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді . өз жауабын түзетуге, нақтылауға
13. М. Чиксентмихайдың “Өзіндік мақсат” сызбасы бойынша дағдысы төмен оқушыға жоғары міндет қоюдың нәтижесі . алаңдау
14. Білімді игеруде “үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс-әрекеттерді жаттау” әдісі . механикалық есте сақтау
15. Л. Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәжірибелік дағдыларының сипаттамасы . оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі
16. Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ . түрткі болу
17. Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны . міндеттеме алу
18. Оқушыны толығырақ жауап беруге итермелеп, өткен материалды ойға кезінде қолданылатын сұрақ қою тәсілі . түрткі болу
19. Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы . алынған мәліметтердің мәнін анықтау
20. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түру . оқу үшін бағалау
21. Н.Мерсер бойынша кумулятивтік әңгіменің сипаттамасын көрсетіңіз . Идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді .
22. Құрылымдалған ортадағы оқушылардың білім алу үдерісі ретінде тәжірибелік қоғамдастықтарға қатысуды зерттелген ғылыми бағыт . әлеуметтік-жағдаятты
23. Мұғалімнің көзқарасы, қабылданған шешімінің және іс-әрекетінің негізі . ұстаным
24. Оқушылардың ой-пікірлерінде үлкен алшақтық болып әрқайсысы өз шешімдерінде қалатын әңгіме түрі . әңгіме-дебат
25. Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі . сынақтан өткізу
26. Оқушылар мен мұғалімдерге білім, түсіну және дағды туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты . кері байланыс
27. Топтық талқылауды таспаға жазып алу іс-әрекеттегі зерттеу үдерісінің қай кезеңіне жатады . қадағалау
28. Толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ . сынақтан өткізу
29. Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем . күрделілікке деген сүйіспеншілік
30. Топтық жұмысты әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағалау жүргізілген әңгіме түрі . кумулятивтік әңгіме
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.