Meктeпкe дeйiнгi ПББ аттестация тест сұрaқ-жaуaп 3-нұсқа
1. 2-3 айдағы баланың психологиялық даму көрсеткіші:
- ойнайды
- уілдейдінеправильный
- тұрады
- түрлі сөйлем құрады
- еліктеп қуанадыправильный
2. сезімдер тобына кірмейтін психологиялық құбылыс
- көңіл
- эмоция
- мінезправильный
- құмарлықнеправильный
- стресс
3. Ойлаудың басты міндеті
- жеке қасиеттерді ашу
- заңдылықтарды ашуправильный
- құбылысты тұтастай танунеправильный
- форма тану
- түр - түс тану
4. Cпартандық жүйенің мақсаты:
- адамгершілік тәрбие беру
- болашақ еңбекке даярлау
- имандылық тәрбие беру
- эстетикалық тәрбие беру
- әскери азаматтар тәрбиелеуправильный
5. Диафильм, бейне таспа сипаты:
- әңгіме, өлең
- үлгі көрсету
- көркем әдебиет
- техникалық құралправильный
- дидактикалық құралнеправильный
6. Заттық әлеммен және қоршаған әлеуметтік құбылыстармен байланысты адамгершілік қағидаларын, түсініктерін, өзін-өзі ұстау мәдени дағдыларын қалыптастыру «Таным» білім беру саласының қандай бағытына жатады?
- тіл дамыту
- қоршаған ортамен таныстыруправильный
- басқаға бағыттау
- мемлекеттік, орыс және басқа тілдерді үйрету
- сауат ашу негіздері
7. Сенсуализм ой теориясының мәні
- ой - елес бейнелерінің бірлігіправильный
- тума бағдарлама
- жалпыланған деректер құрамы
- жаратқан жазмышы
- жанама танымнеправильный
8. Экология сөзін «Естественная история происхождения» атты өзінің кітабында ең бірінші қолданған неміс биологы
- Э. Геккельправильный
- Я. А. Коменский
- В.Г.Белинский
- А.С. Макаренко
- К.Д Ушинский
9. Түзу сызықтардың түрлі байланыстарымен құрылған қазақтың өрнектерінін атаңыз.
- «Ілгек», «Жұлдыз»правильный
- «Қошқармүйіз», «Жұлдыз»
- «Қойдың ізі», «Қызғалдақ гүлі»неправильный
- «Құстың қанаты», «Жұлдыз»
- «Ілгек», «қызғалдақ гүлі»
10. Қазақ ғалымдары ішінде әдебиет пәнінің балалар мен жасөспірімдердің эстетикалық тәрбиесіне әсерін жан-жақты қарастырған тұлға:
- Г.Шәймерденованеправильный
- Ш. Әлібековправильный
- С.Ұзақбаева
- Т. Тәжібаев
- Ж. Зейнуллина
11. Ерте жастағы балаларды дамытудың негізгі міндеттері
- балаларды әлеуметтік-мәдени нормаларға, отбасы, қоғам және мемлекет дәстүрлеріне баулуға тәрбиелеу
- ерте жас балаларын дамытуда ешқандай міндет жүктелмеген
- балаларды әлеуметтендіруге, дербестікке тәрбиелеуге, әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-коммуникативтік біліктері мен дағдыларын дамытуға, оларды әлеуметтік-мәдени нормаларға, отбасы, қоғам және мемлекет дәстүрлеріне баулуға бағытталғанправильный
- балаларды әлеуметтендіруге, дербестікке тәрбиелеуге, әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-коммуникативтік біліктері мен дағдыларын дамытуға, ортаға бейімделугенеправильный
- әлеуметтік-коммуникативтік біліктері мен дағдыларын дамыту
12. Жаратылыс дүниесіндегі немесе өнер туындысындағы сұлулық пен әсемдікті қабылдап, ғибраттануға баулитын, адамның эстетикалық сезімін, талғамын қалыптастыратын тәрбие не деп аталады
- Эстетикалық тәрбиеправильный
- Құқық және саяси тәрбие
- Экономикалық тәрбие
- Экологиялық тәрбие
- Дене тәрбиесі
13. Адамның биоэлеуметтік жан ретінде және оның тіршілік ету ортасы туралы қарапайым түсініктерін қалыптастыру білім берудің қай саласына жатады?
- атынас
- ығармашылық
- леуметтік ортанеправильный
14. Интеллект даму кезеңдері туралы Ж.Пиаже теориясы
- жануарлардың зияты,
- жасанды интеллект.
- сенсемоторлы интеллект 0-2 жас.правильный
- кристалданғая интеллект,
- абстрактылы интеллект,неправильный
15. Апталық оқу жүктемесінің көлемі: мектепалды даярлық тобында
- 12 сағат
- 20 сағатправильный
- 9 сағат
- 7 сағат
- 8 сағат
16. Қарапайым пішіндерде (шеңбер, сопақша, шаршы) өрнектерді құрастыра білу іскерліктерін бекіту жатады:
- Сюжетті сурет салу
- Балаларды өнермен таныстыру
- Жапсыру
- Сәндік сурет салуправильный
- Сәндік жапсырунеправильный
17. Тәрбиенің күрделі мәселелерін педагогикалық теорема деп атаған ғалым
- Я.А.Коменский
- Ы.Алтынсарин
- Г.Спенсор
- А.С.Макаренкоправильный
- А.Адлер
18. Күшті, қозу басым темпераменті
- сангвиник
- флегматик
- холерикправильный
- меланхолик
- пикник
19. Дене тәрбиесінің міндеттері:
- дене жаттығулары
- қол еңбегіне әзірлеу,қозғалтқыш сапаларын дамыту
- баланың денсаулығын нығайту,жұмыс қабілетін көтеру,спортпен шұғылдануға қызығушылығын оятуправильный
- денесін шынықтыру,жүгіру
- баланың бұлшықетін дамытып,күшін көбейту
20. Қозу типі басым келіп отыратын ерекше қозғалыстағы тип күшті типтің екіншісі...
- холерикнеправильный
- флегматик
- меланхолик
- барлық жауап дұрыс
- сангвениктерправильный
21. Шығармашылықпен сөйлеу қызметі (Ересек топ 4-5 жас)
- Кейіпкерлердің мінезін жеткізу үшін интонациялық мәнерлеудің қарапайым түрлерін қолданады
- Ойыншықтармен қойылатын күрделі емес шағын сахналық қойылымдарды түсінеді, ойыншықтардың әр қимылына еліктейді
- Саусақ ойындарына арналған тақпақтарды жатқа айтадынеправильный
- Күрделі емес шағын сахналық мазмұндағы ойыншықтардың қойылымдарын түсінеді, олардың әрекеттеріне еліктей алады
- Таныс ертегілерді айтады, ойыншықтар туралы шағын әңгімелер құрастырадыправильный
22. Фонетикалық ойын ұйымдастыру жолдары
- Дыбысты сөз тіркесінде, бір дыбысқа құрылған мақал-мәтел, жұмбақ,жаңылтпаштар арқылы бекітіп, жаттықтырадыправильный
- Тәрбиешінің өзі оқып, мәтіннен талдайды
- Дыбысты бірнеше сөз ішінде, бірнеше тақпақта бекіту
- Дыбыстарды мәтін ішінде, өлең-тақпақта тапқызып, айтылуын бекітеді
- үйретуші алдымен өздеріне айтқызады, сосын қатесін көрсетеді
23. Ойлаудың түпкілікті негізі мен ең жоғары формасы
- тану
- сөйлеу мен тілправильный
- қайта жасау
- қиял
- іс - әрекет
24. «Ересек адамның еркінің сипаттамасын алып кішкене баланың ерікті мінез-құлқына ауыстыра салуға болмайды» деп жазған тұлға:
- В.К.Котырлоправильный
- М.Сеченов
- Выготскийнеправильный
- С.Л.Рубинштейн
- Павлов
25. 1 жастағы баланың жүйке-психологиялық даму көрсеткіштері:
- дербес әрекеті болады
- ойнайды, жүреді, еңбектейді, күледі, еңбек іс-әрекетімен шұғылданадынеправильный
- өздігімен жүреді, белсенді сөз айтады, затпен әрекет жасайдыправильный
- еңбектейді, 5-6 сөз біледі
- отырады, уілдейді
26. Лақтыру, қағып алу, домалату:
- 3-4 м арақашықтықтан қапшықтыты тік нысанаға иықтан асырып, оң және сол қолмен лақтыруправильный
- арақашықтығы 40 см құрсаудан келесі құрсауға бір аяқтап және қос аяқтап
- 120-200 метрге 2-3 рет жүрумен алмастырып
- 320 м қиылысқан жермен баяу
- заттар арасымен шашырап
27. 3-4 жастағы балалар ойынының ұзақтығы
- 40-45 мин
- бірнеше күн
- 1-2 сағ
- 7-8 мин
- 10-15 минправильный
28. ...Сезімталдыққа, өмірді сезім арқылы тануға, әсемдікке, өмір сұлулығын түсіне білуге, айналадағы, тұрмыстағы, өнердегі әдемілікті түйсіне білуге, қабылдауға тәрбиелейді.
- Өнер
- Білім
- Тәрбие
- Эстетикаправильный
- Этика
29. Ересек адамның баға беруі әсіресе қанша жастағы балалар үшін өте маңызды?
- 1-2
- 4-5правильный
- 3-4неправильный
- 6-7
- 0-2
30. Дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету қандай білім беру саласына жатады?
- Қатынасправильный
- Денсаулық
- Таным
- Шығармашылық
- Әлеуметтік орта
31. Байланыстырып сөйлеу (Ересек топ 4-5 жас)
- Табиғаттың тірі және өлі нысандарын бақылау, суреттерді, заттарды қарастыру кезінде сұрақтарға дұрыс жауап береді
- Әртүрлі сөз таптарын, эпитеттер мен салыстыруларды қолдана отырып, монолог құра аладынеправильный
- Тапсырманы мұқият тыңдайды және оны басқа адамға жеткізуді, қысқа фразалар мен сөздерді қолданып өтініш жасай алады
- Диалогтік сөйлеудің, тілдесудің негізгі формасын меңгерген. 2-3 сөйлемнен тұратын тұжырымдарды қолдана біледіправильный
- Тілектерін, ойларын, сезімдерін айту үшін сөздерді қолдана алады.
32. ...әр түрлі мамандық иелері мен олардың еңбегінің ерекшеліктері, маңызы туралы түсініктерін кеңейту.
- Ұстаздың еңбегінеправильный
- Баланың еңбегі
- Маман иесі
- Үлкендердің еңбегіправильный
- Берілген жауаптың барлығы дұрыс
33. Қызмет көрсету білігі мен дағдыларын қалыптастыру, айналасындағы жақын адамдарына қамқорлық жасай білу дегеніміз...
- еңбек тәрбиесінің мақсатынеправильный
- еңбек тәрбиесінің тәсілдері
- еңбек тәрбиесінің құралдары
- еңбек тәрбиесінің әдістері
- еңбек тәрбиесінің міндеттеріправильный
34. Дүние заттары мен құбылыстары әсерінен сезім мүшелерімізде алғашқы туындайтын психикалық құбылыс
- сезім
- тітіркенуправильный
- қозу
- сөну
- тежелу
35. Жеке адамның табиғи психологиялық қасиеті
- темпераментправильный
- зейін
- ойлау
- қиял
- сөйлеу
36. Балабақшадағы интеграциялық сабақтарына жатпайды:
- естігенді тез ой елегінен өткізіп, жылдам жауап қайтару
- сөзге дыбыстық талдау жасау, оларды модельдің көмегімен жазу, жеке әріптерді құрастыру
- бейтаныс кісіге сөйлеуправильный
- парақтың бетінің кеңістігін бағдарлау
- қолдың қимылдарын бақылау
37. Есте сақтау және естуге арналған ойындар:
- Көңілді күйтабақправильный
- Музыкалық жұмбақтар
- Қатты және ақырын ән
- Үш көңіл күй
- Көңілді матрешкаларнеправильный
38. Aдам дамуына әсер етуші орта:
- Табиғиправильный
- Ұжым
- Саяси
- Отбасы
- Діни
39. Мектепке дейінгі баланың ерік әрекетін тәрбиелеуде сақталатын ережелер
- танымдық үдерістерін дамыту
- балаға арнайы ұйымдастырылған күн тәртібі белгіленуі үлкендердің балаға қарым –қатынасы, талаптарының бірдей болуыправильный
- үлкендер балаға шыншыл болып, іс –әрекетінің дұрыс орындалуын қадағалау
- баланың шыдамдылығын дамыта отырып, ортаға бейімдеу
- балаға мақсат қоюда кішкене мақсаттар қоюды үйрету
40. Балаға жеткілікті деңгейде мәтінді талдау, шығарманың ерекшелігі туралы түсінік беру «Қатынас» білім беру саласының оқу іс-әрекетінің қай түріне жатады?
- тіл дамыту
- көркем әдебиетправильный
- сауат ашу және жазу негіздері
- мемлекеттік, орыс және басқа тілдерді үйрету
- сауат ашу негіздері
41. Қоршаған табиғи ортаға оң көзқарасты, жауапкершілікті тәрбиелеу
- Еңбек тәрбиесі міндеті.
- Экономикалық тәрбиесі міндеті
- Экологиялық тәрбиесі міндетіправильный
- Азаматтық тәрбиесі міндеті
- Адамгершілік тәрбиесі міндеті
42. Қол мен иық бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.
- Қол саусақтарын айқастыру - «құлып», жоғары алға көтеруправильный
- Аяқтың ұшымен тұру
- Допты басынан асыра бір-біріне беру
- Қолды бүгіп жазу
- Топтасып алға, артқа «әткеншек» жасап домалау
43. Музыкалық әрекет (Ересек топ 4-5 жас)
- Ән орындау барысында күрделі емес қимылдармен би әуеніне көңілді сипат бере алады
- Музыкалық шығарманың қарқынын, жоғары дыбыстарды ажыратады, әуеннің басы мен соңына назар аударады.Халық әуендерін тындайды және қабылдайды
- Музыкалық аспаптарды біледі, музыкалық фразалардың жоғары және төмен дыбысталуын ажыратады, ересектермен бірге ән айтуға ықылас танытады
- Дауыс тембрін ажыратады, әнді созып айтады, сөздерді анық айтады; би, музыкалық - ырғақты қимылдарды орындайды. Отандық композиторлардың шығармаларын тындайды және қабылдайдыправильный
- Ересек адаммен көңілді ойын ойнағанда қуанады, дабылдың соғылғанын көргенде, заттың бетін ұрады.Музыкалық құралдармен әрекет жасайды
44. Түйсікті табиғаттан берілген, сыртқы әсерлерге тәуелсіз санамыздың ішкі қалпы, ақыл - ой қабілетіміз деп қарастырушы философия ағымы
- материализм
- діни догматика
- дуализм
- идеализмправильный
- метафизика
45. Еңбектеу және өрмелеу:
- допты заттар арасымен және түзу бағытта домалату
- теңселіп, айналып, бір орында тұрып секіртпемен
- қолды еденге, шеңбердің шетіне тигізбей топталып шеңбердің ішіне кіру (биіктігі 50 см)правильный
- сақинаны лақтырып таяққа кигізу
- жүгіріп келіп ұзындыққа (100 см кем емес)
46. Ақыл - ой тәрбиесінің ұғымдары
- тіл дамыту
- Зер салып ойлау,тіл дамыту
- Зер салып ойлау, ақыл - ой күштеріправильный
- жүйелілік
- сауат ашу негіздері
47. Эмоцияның қорғаныс қызметі –...
- адамның мінез құлқын басқаруда эмоция маңызды рөл атқарады.правильный
- адамға төнген шынайы немесе жалған қауіп туралы ақпарат береді. Бұл қызметі қорқыныш тың туындауымен тығыз байланысты.неправильный
- адамның оқиғаға адамның түрлі әсерінің болу мүмкіндігін білдіреді.
- сыртқы көрініс арқылы адамның басқа адамға жай күйін хабарлауы.
- Барлық жауап дұрыс
48. Педагогикалық шеберлік:
- педагогикалық білімі, оқуы
- жалпы мәдениеті, эрудиция әдебіправильный
- психологиялық білімі, дағдысы
- білімі, іскерлігі, дағдысынеправильный
- күнделікті іс-әрекеті
49. Білім берудің қандай саласында балаларды сауат ашуға және жазуға дайындау көрсетілген?
- Қатынасправильный
- Денсаулық
- Таным
- Шығармашылық
- Әлеуметтік орта
50. Апталық оқу жүктемесінің көлемі: ересек тобында
- 20 сағат
- 9 сағат
- 12 сағатправильный
- 7 сағат
- 8 сағат
51. Мектепке дейінгі жас
- 1-6 жас
- 3-6 жасправильный
- 4-5 жас
- 2-6 жас
- 2-5 жаснеправильный
52. Азаматтардың саналық деңгейінің артуына, табиғатқа қарым-қатынасының өзгеруіне, табиғат ресурстарына ұқыптылықпен, үнемшілікпен қарауға, оның жай-күйіне жаны ашып қарауға, табиғи ортада өзін өнегелі ұстауға әсер ететін тәрбие
- Экологиялық тәрбиеправильный
- Эстетикалық тәрбиесі
- Дене тәрбиесі
- Құқық және саяси тәрбие
- Экономикалық тәрбие
53. Күйші-композиторға жатпайды:
- Құрманғазы
- Тәттімбет
- Дина Нұрпейісова
- Дәулеткерей
- Абайправильный
54. Экологиялық қауіпсіздіктің алғашқы дағдыларын және адам денсаулығы қоршаған орта мен өзін-өзі ұстауына байланысты екендігі жайлы қарапайым түсініктерін қалыптастыру білім берудің қандай саласы?
- Қатынас
- Денсаулық
- Таным
- Шығармашылық
- Әлеуметтік ортаправильный
55. Әлеуметтендіру теориясы» кітабының авторы
- Иоганн Генрих Песталоццинеправильный
- А. Маслоу
- М. А. Галагузова
- Ф.Г.Гиддингсправильный
- А.Адлер
56. "Әлеуметтік шындық" ұғымына не кіреді?
- материалдық субьектілер
- материалдық объектілер
- қоғамдық құбылыстарправильный
- ақпараттар
- баланы қоршап тұрған барлық нәрсе неправильный
57. Геометриялық пішіндер...
- Заттарды көлеміне қарай өсу және кему ретімен орналастыру.
- 10 көлеміндегі санды тура және кері санауға үйрету.
- «Көп», «аз», «біреу» деген ұғымдармен таныстыру
- Кеңістікті бағдарлау
- Геометриялық денелер - куб, шар туралы білімдерін кеңейтуправильный
58. Әдеби шығармаларға қызығушылықтарын арттыру, әдебиеттегі жағымды мысалдар негізінде қоршаған ортамен қарым-қатынасты құру іскерліктеріне тәрбиелеу «Таным» білім беру саласының қандай бағытына жатады?
- тіл дамыту
- көркем әдебиетправильный
- сауат ашу және жазу негіздері
- мемлекеттік, орыс және басқа тілдерді үйрету
- сауат ашу негіздері
59. Қазақстандағы мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту бағдарламасы (2009):
- «Радуга» бағдарламасы
- «Балбөбек» бағдарламасынеправильный
- ВНИК мектеп
- «Қайнар»
- «Біз мектепке барамыз»правильный
60. Портрет дегеніміз - ...
- гүлдермен және жапырақтармен шыны аяқтарды, табақтарды, шәйнектерді, қант салғыштарды әшекейлеу.
- бейнелеу өнерінің жанры, адам бейнесін живопись яки графика түріндегі бейнесі.правильный
- балалардың ойынша безендіру.
- «Ілгек», «Жұлдыз» өрнектерінің суретін салу.
- барлық жауап дұрыс
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.