Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Meктeпкe дeйiнгi ПББ аттестация тест сұрaқ-жaуaп 2-нұсқа

Meктeпкe дeйiнгi ПББ аттестация тест сұрaқ-жaуaп 2-нұсқа

11 июл 2023, 21:48
1 142
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту тест

1.Көшедегі қауіпсіздік
     Бағдаршам белгілерін, жаяу жүргінші белгісін түсіну

2.Балалардың моторикасын белсендіруге қолайлы уақыт:
    Серуендеу

3.Балалардың іс-қимылдары: Мектепке дейінгі жаста балалардың оқу іс-әрекеті барысында балалар шаршап,ойлары бөлініп айтылған әңгімелерді түсінуі қиындап кетті. Олардың көңілін айналысып отырған іс-әрекеттен ойынға аудару қажет, ынта-ықыластарын аудару қажет. Осыжағдайда балалардың шаршағанын қандай әдіспен немесе немесе іс-қимылдар арқылы басуға болар едіңіз
 Сергіту

4. Балалардың топта, үйде тәртіпті сақтау қабілетіне байланысты жұмыс түрі:
Тұрмыстық

5. Мектепалды даярлық тобындағы балалардың грамматикалық формаларын қалыптастырудың ерекшеліктері
Меңгерген білім дағдыларын байқау

6. Біздің республиканың жетістіктерімен танысу (тың жерлер, Байқоңыр, табиғи көмір, мұнай қай топта өтеді
  Ересек тобында

7. Жоғары топтың тәрбиешісі ҚЭҮБ бойынша сабақта балаларға өз бетінше тапсырмаларды карточкаларды орындауды ұсынады. Бір бала бас тартады «Мен мұны қаламаймын» дейді: Бұл жағдайға байланысты баланың мектепке психологиялық дайындығының талаптарының бірі:
Тапсырма бойынша мақсатты түрде жұмыс жасай білу

8. Жануарлармен, жәндіктермен қарым-қатынас кезінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау
Табиғат аясындағы қауіпсіздік

9.Топтағы балаларды валеологияның негізгі ұғымдарымен таныстыру
Ересек тобында

10. Мемлекеттік рәміздермен таныстыру
 Ортаңғы тобында

11. Өздеріне таныс әдеби шығармалардан және ертегілерден үзінділерді ойын арқылы драмалау
Сахналау ойын

12. Музыкалық мәнерліліктің құралдарын ажырату
темп

13. Бөбек жасы
1 жастан 3 жасқа дейін

14. Қимылдардың үйлесімділігін дамыту
Сенсорика

15. «Таным» білім беру саласының мақаты:
       Табиғат құбылыстары, адамдардың өмірі туралы түсініктерін, танымдық қабілеттерін  қалыптастыру

16.Баланың түбекке сұрана білу дағдыларын қалыптастыру:
тек өз түбегіне отыру

17. Егер бала ерте жастан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады
есте сақтау және білім

18. Баланы жуынудың қарапайым дағдыларына кіреді:
киіну, шешіну, түбекке сұрану

19.Ауа-райының құбылыстарының мезгілдік өзгерістері байқалады
Табиғат күнтізбесінде

20. Балалардың физикалық дамуы бойынша жұмыс формалары
          шынықтыру гимнастикасы

21. Тұлғаның іс-әрекет, қылықтары ортамен өзара байланысқа түскендегі сан алуан әсерлерге жауап түрінде көрінеді деген тұжырымға негізделген модель:
             түрткі-реакция

22. Мектепке дейінгі балаларға ортаны ұйымдастыру ерекшеліктері
көпбуынды кеңістікте бала белсенділігін ынталандыру

23. «Портрет» кескіндеме жанрымен балалар танысады
5 жастан 6 жасқа дейінгі ересек топ 

24. Дене жаттығуларына үйретудің әдіс-тәсілдері
сөздік, көрнекілік, тәжірибелік

25. Балаға сөйлеу
түсінікті 

26. Балабақшадағы еңбек белсенділігі қамтамасыз етпейді
Раковиналарды тазарту үшін

27. Ойыншық машинаны жібінен тарта отырып, дыбысын шығара білу қабілеттерін дамыту
       Сенсорика

28. Құрастырудың нәтижесіне жету құралы
                            байқау

29. Денсаулықты сауықтыруға ықпал ететін білім беру әдістері
салауатты өмір салтын ұстау

30. Ақыл-ойдың дамуы
       Жаттықтыру

31.Қарапайым математикалық көріністерді қалыптастырудағы негізгі міндеттер
бастапқы психикалық операциялардың дамуы: талдау,синтез және салыстыру

32. Ортаңғы топтағы спорттық іс-шаралар
       2 айда бір рет

33. «Коммуникация» білім беру саласының міндеті
тілдің сөздік қорын дамыту

34. Қарқын, екпін, ырғақ
тілдің мәнерлілігін арттыратын құрал

35. Музыкалық сахналау ойындары
меңгеру

36.Музыканың белгілі бір өзгеру сипатына сәйкес қозғалу, музыканың мазмұнына байланысты ойын әрекеттерін орындау
музыкалық-ырғақтық қозғалыс

37. Тамақтанудың тәртібі
           рахмет айту

38. Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі
зерттеу барысында топ мүшелері әртүрлі дәрежедегі үдеріске тартылады

39. Балалар негізгі қимылдарды орындау кезінде шығармашылық тәсілге жүгінеді
ересек топ

40. Бірінші кіші топта сөйлеуді дамыту тапсырмаларына кірмейді
шығармашылық әңгіме

41. Тәрбие процесінің негізгі тиімді белгісі
дағды

42. Мемлекеттік рәміздер
қалыптастыру

43. Үлкен топта жануарлар туралы әңгіме жүргізіледі.тәрбиеші жануарларды бояуды ұнататын суретшілер бар екенін айтады. Балаларға суретшілерге айналып, сүйікті үй жануарын салуды ұсынады. Орындаймыз сурет сүйікті үй жануарлар пайдалана отырып, геометриялық фигуралар. Мысықты қандай фигуралармен бейнелеуге болады?
0,0,?

44. Тәрбиешінің әдіс-тәсілдері: Мектепке дейінгі жаста балалардың оқу-тәрбие, іс-әрекеті барысында балалар шаршап, ойлары бөлініп, айтылған әңгімелерді түсінуі қиындап кетті. Олардың көңілін айналысып отырған іс-әрекеттен ойынға аудару қажет, ынта-ықыластарын аудару қажет. Осы жағдайда балалардың шаршағанын қандай әдіспен немесе іс-қимылдар арқылы басуға болар едіңіз?
сергіту

45. Балабақшада алғаш шаңғыны қолдану
ортаңғы топта

46. «Тіл дамыту» бөліміндегі жұмыстың мазмұны
       Байланысты сөйлеу

47. Сабақты психологиялық талдаудың пәні
Мұғалімнің сабақта пайдаланатын әдістерінің амал-тәсілдерінің нәтижесі мен тиімділігі

 

48. Қыз 6 жаста. Үш жасынан бастап хореографиялық үйірмеге, 5-жастан бастап вокалды жәнетеатр студиясына қатысады. Сахнада жиі өнер көрсетеді, түрлі байқауларға қатысады. Ойын барысында келесі қойылым алдында ол өз құрдастарын басқаруға тырысады: «мен сізді жақсы   білемін, мен бірнеше рет сахнада өнер көрсеткенмін, бірақ сіз болмадыңыз. Сондықтан мен түлкінің ролін ойнаймын». Қыздар оған бағынбауға тырысып, мұғалімнен көмек сұрайды. Ойын барысында келер өнер көрсетер алдында басқаруға тырысады
құрдастарын

49. «Шығармашылық» білім беру саласының мақсаты
     балалардың танымдық, шығармашылық, музыкалық қабілеттерін                                            
қалыптастыру

50. Айгүлдің бақшаға бірінші келуі: Айгүл балабақшаға екі күн ғана келді. Тамақтануға отырған  кезде Айгүл тек қана кампотты ішетінін айтты. Тәрбиеші онымен келісті, бірақ қыз өзі алып келген қуыршағын тамақтандыруды ұсынады. «Қуыршағым кеспе ішпейді, олда кампотты жақсы көреді» деді.
түсіндіру

Мектепке дейінгі (50-100)

50.Айгүдің бақшаға бірінші келуі.Айгүл балабақшаға  екі күн ғана келді.Тамақтануға отырған кезде Айгүл тек қана кампотты ішетінінайтты.Тәрбиеші онымен келісті, бірақ қыз өзі алып келген қуыршағын тамақтандыруды ұсынады. «Қуыршағым кеспе ішпейді.Ол да кампотты жақсы көреді деді.

Ж: Түсіндіру

51.Балалар дауысты дыбыстармен қарапайым дыбыстарды дұрыс айтады.

Ж:1-3 жасқа дейін.

52.Баламен жұмыс жүргізу:Ересек тобына келетін Айнаш  ойыншықтарын жинаудан  үнемі бас тартады, жина десе қолайсыз сөздер айтады.

Ж:бағындыру.

53.Күнделікті таңертеңгілік жаттығулар қай топтан басталады.

Ж:1-кіші.

54.Еңбек етуге жатады

Ж: қардан тазарту

55. «Өзін-өзі тану» бөлімінен күтілетін нәтиже

Ж:ересектер мен жақындарына  мейірімділік, сыйластық білдіреді.

56.мектеп жасына дейінгі балаларды салауатты өмір салтына қалыптастыру  әдістері

Ж:жеке  гигена

57. мектеп жасына дейінгі ересектер тобының   «Денсаулық» білім беру саласының   көлемі

Ж: 3

58.Заттардың тең  мөлшері 

Ж:салыстыру

59.Негізгі қимылдар

Ж:педагогтың артынан жүру, жұптасып жүру, шеңбер бойымен қол ұстасып жүру

60.Үлкен топта жануарлар  туралы әңгіме жүргізіледі.тәрбиеші жануарларды бояуды ұнататын суретшілер бар екенін айтады.Балаларға суретшілерге  айналып, сүйіті үй жануарын салуды ұсынады.Жануарлардық суретін ұнататын суретшілерді  қалай атайды?

Ж:анималистер 

61.Қарапайым математикалық түсініктердің негізгі

60.Үлкн топта жануарлар  туралы әңгіме жүргізіледі.тәрбиеші жануарларды бояуды ұнататын суретшілер бар екенін айтады.Балаларға суретшілерге  айналып, сүйіті үй жануарын салуды ұсынады.Жануарлардық суретін ұнататын суретшілерді  қалай атайды?

Ж:анималистер 

61.Қарапайым математикалық түсініктердің негізгі мақсаты:

Ж:ақыл-ой опирацияларын қалыптастыру.

62.Ойын түрі.

Ж: Дидактикалық ойын

63.5-6 жастағы баланың компьютермен жұмыс жасау уақыты.

Ж:10-минуттан аспауы керек.

64.Ата-аналарға, достарға, таныстарға қолөнер мен сувинерлерді өз бетімен жасау мүмкіндігі.

Ж:қол еңбегі

65.Режиссерлік ойынға үйрету басталады.

Ж:ересек тобында

66.Музыкадағы ұйымдастырылған оқу іс –әрекетінің құрамына кірмейді

Ж:жылыту

67.Бейнелеу әрекетінің бір түр-сәндік мүсіндеуде  топ тәрбиешісінің негізгі міндеттері

Ж:жұмыс кезінде ағаштан немеаса металдан жаслған стеканы пайдалану  қажет.

68.Дене күшін жетілдірудегі қазақтың ұлттық ойындары

Ж:көкпар, теңге алу, қыз қуу                             

69.Өз денесі туралы түсінігін қалыптастыру, қай топтағы балалар білуі тиіс?

Ж:ересек

70.Ойын іс-әрекетінің түрлері

Ж:рөлдік, драматизациялық ойынар.

71.Іс-әрекеттерді  қалай орындау керек екені жөніне білімдер сақталатын жады түрі

Ж:рәсімдік

72:Ересек бвалалардың көркем әдебет оқу іс-әреектінде тақпақ жаттауда қолданылатын ұтымды әдістер

Ж:жаққа бөліп оқыту, драматизациялау, кейіптендіру.

73.Аңсардың әрекеті.аружан 3-жаста.Ол балабақша ауласында балармен ойнап жүр еді.Аңсар оның жанына келіп  қолндағы ойыншықты тартып алмақшы болды.Одан ойыншығын алып қашамын деп құлап қалған.аружан қолын сындырып алыды.жедел жәрдем шақырылды.

Ж:қайталамау

74.Балалаларды мемлекеттік мерекелерге белсенді қатысуға тарту басталады.

Ж:Еересек тобында

75.тәрбие процесінің негізгі тиімді белгілері

Ж:білім, іскерлік, дағды

76.Жануарлардың өздерімен таныстыру

Ж:Иллюстрациялар  бойынша

77..Қарапайым математикалық   ұғымдарды оқытудың тиімді   әдістері

Ж: Дидактикалық ойын

78.Негізгі қимыл түрллерін  дамыту жаттығулары

Ж:шынығу, секіру, жүру, жүгіру

79.Жағдайды жасау. Аружан 3-жаста.Ол балабақша ауласында балармен ойнап жүр еді.Аңсар оның жанына келіп  қолындағы ойыншықты тартып алмақшы болды.Одан ойыншығын алып қашамын деп құлап қалған.аружан қолын сындырып алыды.жедел жәрдем шақырылды.

Ж:үйіне апару

80.Сыртқы әлеммен танысу формалары

Ж:экологиялық мәдениеттің негіздерін қалыптастыру

81.Балалалар әдебиетінен таныс көркем шығармалар бойынша көріністерді сахналауға қажеттті құралдар.

Ж:атрибуттар, көркем безендіру элементтері, костюмдер

82.Дене бітімін қалыптастыру үшін арнайы жаттығулар

Ж:көрмеге тартылу

83.Бала өмірін ұйымдастыру

Ж:жағдай жасау

84.Аяқтың доғасын нығайтуға және жалпақ аяқтың алдын алуға арналған жаттығулар

Ж:аяқтың ішімен және сыртымен жүру.

85.Егер бала ерте жастан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақыт ұстай алу қабілетін анытса онда оны ең үздік оқушыны анықтау қайсысына жатқызуға болады.

Ж:есте сақтау және білім.

86.оқытудағы саналылық пен белсенділік

Ж:дидактикалық принциптер                           

87.Білімінң іскерліктерін өз тәжірибелерін ойын әрекетінде  қоллдану

Ж:ересек тобында

88.Екінші кіші топта  балаларды сыртқы әлеммен таныстыру  тапсырмалары.

Ж:балада тікелей қоршаған орта обьектілері туралы нақты түсінік қалыптастыру.

89.Шығармашылық білім саласының базалық мазмұн

Ж:сурет салу, мүсіндеу, музыка                         

90.Жалпы даму жаттығуларының біреуін екі апта ішінде қайталау қажет жас тобы.

Ж:ерте жастан

91.Қағазбен жұмыс жасау, құрастыру ол.......

Ж:оригами

92.Денсаулықты нығайтуға ықпал етеді.

Ж:мәдени-гигеналық дағдылар

93.Өз-өзіне қызмет жасау тәртібі:

Ж.:ұқыпты болу.

94.Өзін-өзі              тану бөлімінің  мазмұны

Ж:өзінің ішкі әлемін ашу, өзінің қайталанбас даралығын пайымдау

95.Оқу пәндерінің тізімін көрсететін және оларды оқу жылына, жылдық сағат санын анықтайтын құжат

Ж:оқу жоспары

96.Музыкалы ырғақты қозғалылстар

Ж:би шығармашылығы

97:Гигена талаптарына сай емес

Ж:сынып бойынша кері байланыс                                                                         

98.Баланың қоршаған ортаны бағдарлау аясы кеңейтіледі.

Ж:таным білім беру саласында

99.Білім беру саласында  «Байланыс» көрсетпейді.

Ж:Зерттеу әрекеттері жүйесін қалыптастыру

100.1-ші кіші топтағы табиғат бұрышындағы еңбек

Ж:суару.

101.Оқыту әдістері.

Тәжірбиелік,көрнеклік әдістері

102.Елордамыз астананың көрікті жерлері туралы ұғым:

Қалыптастыру

103.Өзіне –өзі қызмет көрсету

Қалыптастыру

104.2 кіші топта дене тәрбиесінің ұзақтығы

15-20

105.Көліктің әртүрлі түрлерін қозғалыс ортасына сәйкес топтастыру,салыстыру қалыптасады.

Ересек тобында

106.Дыбыстарды буынға

Қосуды

107.Балалардың физикалық дамуы бойынша жұмыс формалары

Таңғы гимнастика

108.Ақыл ойдың дамуы 

Сурет арқылы әңгімелеу

109.қыз 6 жаста .3 жасынан бастап хореграфиялық үйірмеге ,5 жастан бастапвокалды және театр студиясына қатысады.Сахнада жиі өнер көрсетеді.түрлі байқауға қатысады.Ойын барысында құрдастарын басқаруға тырысады»Мен сізді жақсы білемін,мен бірнеше рет сахнада өнер көрсеткенмін,бірақ сіз болмадыңыз.сондықтан мен түлкінің рөлін ойнаймын.қыздар оған бағынбауға тырысып мұғалімнен көмек сұрайды.Қыз театр студиясына қатысады.

5 жастан бастап

110.Жұмыс түрі.

Табиғатта жұмыс жасау

111. «Денсаулық»білім беру саласының мазмұны 

Дене шынықтыру

112.Көңілді ойын сауық ұйымдастыру (2 жас)

Қуыршақ театры

113.Жасанды қалыптастырылған қозғалыстар мен қозғалыс әрекетінің көптүрлігі

Гимнастика 

114.Балаларды еңбек әректіне қатыстыру

Қалыптастыру

115.Физикалық даму жұмысының формалары

Спорттық ойындар

116.»Әлеумет» білім беру саласының базалық мазмұны

Қоршаған ортамен танысу

117.Құрастырудың нәтижесіне жету құралы:

Жоба

 

118.Тәрбиенің сөздік қорды молайту сабағын жоспарлау

Сабақтың негізгі мақсатына,мазмұнына   қарай балаға қойылатын сұраққа

119.Сөйлеуді дамыту бөліміндегі жұмыс мазмұны

Шығармашылық сөйлеу әрекеті

120.Ортаңғы топта дәстүрден тыс сурет салу дәстүрі

Таяқша

121.Сурет салу   ұйымдастырылған оқу іс -әрекет ұзақтығы әр топта

25-30

122.Мұғалім ағымдағы сабақты талдау және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

Оқушының жеке дара бейімділігі мен қабілеттерін байқау

123.Дидактикалық ойындар сипатына қарай топтастыру

Сөз ойындары

124.Оқыту принцптерінің мазмұнын ашатын дәлел 

Педагогикалық мақсатқа жету жолдары

125.Кітапта иллюстрацияларды қарау басталады.

1жастан 2 жасқа дейінгі ерте жастағы топ

126.Әртүрлі материалдармен құрастыруды жалғастыру

Керек емес заттардан

127.Табиғаттағы еңбек түрлері

Жапырақтарды жинау 

128.Мектепке дейінгі балалардың  денсаулық құзіреттілігіне жатады

Мәдени гигеналық дағдылар

129.Коммуникация білім беру саласының міндеті

Дыбыстардың дұрыс айтылуын,байланыстырып сөйлеуін қалыптастыру

130. 5 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеуінің дамуы

Түрлі сөз таптарын,эпитеттер мен теңеулерді қолданып монолог жасайды.

131.Сенсорлық мәдениет түсінігін мектепке дейінгі педагогикаға енгізген тұлға

 Монтессори

132.Жалпы дидактикалық тақырыптар .Оқыту әдістері

Жетілдіру

133.Респуб. табиғат байлықтары мен жеткен жетістіктері ұғымдарын беру.табиғи тас көмір,мұнай,тас көмір

5-6 жас

134.Өзі ,отбасы,ойыншықтар туралы  сұрақтарға жауап береді

4 жастан 5 жасқа дейін

135.Мектепке дейінгі балалардың отан туралы түсінігі

ҰОС батырлары

136.Білім беру саласындағы сөйлеуді дамыту

Монологтық сөйлеу

137.Балаларды спортпен және эстафеталық ойындар қай топта басталады

Ересек 

138. Мектепке дейінгі балалардың  музыка тыңдауы

Музыка тыңдау,ән айту,музыкалық ырғақты қозғалыс

139.Көркем әдебиет дағдыларды қалыптастыру

Ертегі,әңгіме кейіпкерлеріне жанаршылық таныту

140. Мектепке дейінгі кіші жастағы балалармен ұзақтығы 30 минут болатын денсаулық күнін ұйымдастыру

2 айда 1 рет

141.Мұғалім жүргізетін МЖДЖ алғашқы кезеңін көрсету

Маңызды шешімдерді талап ететін құндылылықты анықтау

142.Ата –анасының әрекеті: Айгүл б.бақшаға 2 күн қалғанда келді.Тамақтануға отырған кезде Айгүл тек кампотты ішетінін айтты.Тәрбиеші онымен келісті,бірақ қыз өзі алып келген қуыршағын тамақтануды ұсынады.Қуыршағым кеспе ішпейді.олда кампот жақсы көреді деді.

Ескерту

143.Бала өмірін ұйымдастыру.

Қалыптастыру

144.Балалармен жұмыс жасау: Айгүл б.бақшаға 2 күн қалғанда келді. Тамақтануға отырған кезде Айгүл тек кампотты ішетінін айтты.Тәрбиеші онымен келісті,бірақ қыз өзі алып келген қуыршағын тамақтануды ұсынады.Қуыршағым кеспе ішпейді.олда кампот жақсы көреді деді.

Қуыршақты әкелтпеу

145.Балалардың аналиктикалық –синтез қабілеттерін дамытуды бағалау.

Өз жұмысында

146.Ойындарда табиғи материалды (қар,су,құм)қолдануға болады

1 кіші топ

147.Физикалық дамыту жұмысының формалары

Сергіту сәттері

148.Топтардағы дыбыстармен таныстыру

Ересек

149.Б.бақшадағы ойын түрлеріне жатпайды.

Жауынгерлік ойындар

150.Тәрбиешінің іс-әрекеті: Айгүл б.бақшаға 2 күн қалғанда келді. Тамақтануға отырған кезде Айгүл тек кампотты ішетінін айтты.Тәрбиеші онымен келісті,бірақ қыз өзі алып келген қуыршағын тамақтануды ұсынады.Қуыршағым кеспе ішпейді.олда кампот жақсы көреді деді.

Рұқсат етпеу

 

150. Тәрбиешінің іс-әрекеті: Айгүл балабақшаға екі күн ғана келді. Тамақтануға отырған кезде Айгүл тек қана кампотты ішетінін айтты. Тәрбиеші онымен келісті, бірақ қыз өзі алып келген қуыршағын тамақтандыруды ұсынады. «Қуыршағым кеспе ішпейді. Ол да кампотты жақсы көреді» деді.

  1. рұқсат етпеу

151. Үлкен топта жануарлар туралы әңгіме жүргізіледі. Тәрбиеші жануарларды бояуды ұнататын суретшілер бар екенін айтады. Балаларға суретшілерге айналып, сүйікті үй жануарын салуды ұсынады. Портрет, пейзаж, натюрморт. Бейнелеу өнерінің бұл түрін бір сөзін қалай атауға болады?

  1. кескіндеме

152. Оқу пәндерінің тізімін көрсететін және оларды оқу жылына, аптаға есептеп жылдық сағат санын анықтайтын құжат

  1. оқу жоспары

153. Ойын іс-әрекетінің түрлері

  1. ауызша драматизация ойындары

154. І кіші тобында І жарты жылдықта балаларға ән тыңдату ұзақтығы

  1. 1-3 минут

155. Тамақтану мәдениеті мен ережесі

  1. жуып тазалап жеуге үйрету

156. Баланың шығармашылық әрекеттері ..... байқалады

  1. ойында

157. Жолда жүру ережелерінің негізі

  1. сәбилер тобы

158. Дидактикалық ойын

  1. ережелі ойын

159. Театрлық ойынмен тығыз байланысты ойын ол ....

  1. сюжетті рөлді ойын

160. Интонациялық коспоненттер

  1. екпін, қарқын, тембр, пауза

161. Еңбек қызметінің міндеттері.

  1. дағдыландыру

162. «Портрет» кескіндеме жанрымен балалар танысады.

  1. мектепке дейінгі даярлық тобына 6 жастан 7 жасқа дейін

163. Дыбыстарды дұрыс айтуды қалыптастыру

  1. сөйлеуді дамыту

164. 3 жастан бастан 5 жасқа дейінгі балалардың қарапайым математикалық ұғымжарды меңгеруі

  1. уақыт, кеңістік, себеп-салдарлық, мөлшерлер туралы қарапайым ұғымдарын түсінеді

165. Асханада кезекшілікті ұйымдастыру екінші жартыжылдықта басталады

  1. екінші кіші топтан

166. Негізгі түстер туралы түсінік қалыптастыру

  1. І кіші тобында

167. Музыкадан күтілетін нәтиже

  1. музыкамен жүре біледі

168. Қарапайым математикалық көріністерді қалыптастырудағы негізгі міндеттер

  1. есептеу дағдыларын үйрету

169. Серуен кезінде байқағандары бойынша сурет салғызу

  1. естеріне түсіру

170. Табиғат құбылыстары жайлы түсінік

  1. бақылау

171. Балаларды шынықтыру

  1. су шараларымен

172. Коммуникативтік-тілдік құзіреттіліктің көрсеткіштері енгізілмеген

  1. ойын әрекеттері

173. Мектепке дейінгі балаларға ортаны ұйымдастыру ерекшеліктері

  1. көпбуынды кеңістікте бала белсенділігін ынталандыру

174. Денсаулық білім саласының мақсаты

  1. шынықтыру

175. Сөздің басындағы дыбысты

  1. анықтау

176. 2-3 жастағы балалардың тілдік қатынас жасау дағдылары

  1. сұрақ-жауап

177. «Таным» білім беру саласының базалың мазмұны

  1. сенсорика

178. Ойын бөлмелерінде дамыту орталықтарын жабдықтау

  1. сенсорлық құрылыс орталығы

179. Сумен шынықтыруда ______________ қолданылады

  1. ұсақ тастары бар ванна

180. Денешынықтыру жатығуына үйретудің жүйелі ұйымдастырған негізгі формасы

  1. денешынықтыру сабағы

181. Тәрбиешінің іс-әрекеті: Аружан 3 жаста. Ол балабақша ауласында балалармен ойна жүр еді. Асқар оның жанына келіп қолындағы ойыншықты тартып алмақшы болды. Одан ойыншығын алып қашамын деп құлап қалған. Аружан қолын сындырып алады. Жедел жәрдем шақырылады.

  1. алғашқы көмек

182. Оқыту әдістері

  1. үйрету, ойнау әдістері

183. Айналадағы әлеммен таныстыру жұмысының формалары

  1. бақылау

184. Дидактикалық ойындарды сипатына қарай топтастыру

  1. ойыншықтармен ойналатын ойындар

185. 5-6 жастағы балалар сөздерді оқыту мен қолдануға үйретіледі.

  1. түбірлес

186. Мемлекетіміздің астанасымен танысу басталады.

  1. орта топтан

187. Баланың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру

  1. көркем сөзге баулу

188. «Шығармашылық» білім беру саласының міндеті

  1. бейнелеу тәсілдерін үйрету

189. Балалардың шаршауы: Мектепке дейінгі жаста балалардың оқу-тәрбие іс-әрекеті барысында балалар шаршап, ойлары бөлініп, айтылған әңгімелерді  түсінуі қиындап кетті. Олардың көңілін айналысып отырған іс-әрекеттен ойынға аудару қажет. Осы жағдайда балалардың шаршағанын қандай әдіспен немесе іс-қимылдар арқылы басуға болар едіңіз?

  1. ойнату

190. Елбасы мен оның қызметі туралы түсінігін қалыптастыру

  1. ересек тобында

191. «Әлеумет» білім беру саласының міндеті

  1. таныс заттарды ажыратуға үйрету

192. Ақыл-ой қызметін қабылдау

  1. жалпылау

193. Сурет салуға үйретудің тәсілдері

  1. карандашпен

194. Сұрақ қойылғаннан кейін кідіріспен қатар, оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік оқушыға мүмкіндік беру

  1. өз жауабын түзетуге, нақтылауға

195. Айнашқа ойыншықтардың пайдасын айту. Ересек тобына келетін Айнаш ойыншықтарын жинаудан үнемі бас тартады, жина десе қолайсыз сөздер айтады. 

  1. түрлерін айту

196. «Таным» білім беру саласынан күтілетін нәтижелер

  1. кейбір жануарларды шынайы тұрғыда, суреттерден таниды және атайды

197. Даму ортасының критерийлері

  1. түрлендіру

198. Ата-анасының әрекеті: Аружан 3 жаста. Ол балабақша ауласында балалармен ойна жүр еді. Асқар оның жанына келіп қолындағы ойыншықты тартып алмақшы болды. Одан ойыншығын алып қашамын деп құлап қалған. Аружан қолын сындырып алады. Жедел жәрдем шақырылады.

  1. сөйлесу

199. Музыкалық мәнерліліктің құралдарын ажырату

  1. металлофон

200. Қыз 6 жаста. Үш жасына бастап хореографиялық үйірмеге, 5 жастан бастап – вокалды және театр студиясына қатысады. Сахнада жиі өнер көрсетеді, түрлі байқауларға қатысады. Ойын барысында келесі қойылым алдында ол өз құрдастарын басқаруға тырысады. «Мен сізді жақсы білемін, мен бірнеше рет сахнада өнер көрсеткенмін, бірақ сіз болмадыңыз. Сондықтан мен түлкінің ролін ойнаймын». Қыздар оған бағынбауға тырысып, мұғалімнен көмек сұрайды. Қыз хорерографиялық үйірмеге қатысады.

  1. 3 жасынан бастап

201. Еңбек түрлеріне қолданылмайды

* қызмет

202. Балаларды сурет салуға үйретудегі 4 негізгі түстер:

*(Қызыл, көк, сары, жасыл)

203. Ойын түрлері

*Сергіту сәттері

204. Дидактикалық ойындарды сипатына қарай қанша топқа бөлінеді?

* үш

205. Жүру, жүгіру, секіру, қағып алу, еңбектеу, өрмелеу,деген ол...

*негізгі қимылдар

206. Тәрбиешінің әдістері: Аружан 3 жаста. Ол балабақша ауласында балалармен ойнап жүр еді. Аңсар оның жаңына келіп қолыңдағы ойыншықты тартып алмақшы болды. Одан ойыншығын алып қашамын деп құлап қалды. Аружан қолын сындырып алды. Жедел жәрдем шақырылды.

* көмектесу

207. Салауатты өмір салтын қалыптастыру және дамыту

* өзіне күтім жасау, дұрыс тамақтану

208. ересектердің еңбегін ___________ тәрбиелеу

* Бағалауға

209. Тәрбиешінің іс-әрекеті. Ересектер тобына келетін Айнаш ойыншыұтарын жинаудан үнемі басс тартады, жина десе қолайсыз сөздер айтады.

* орындау

210. Ауыз қуысы мен денеге күтім жасаудың гигеналық ережелерін түсіндіру.

* дене гигенасы

211.Сөздің басындағы дыбысты:

* ажырату

212. Дене шынықтыру жаттығуларына қызығушылығын дамытуда құм салынған қапшықтарды отырған күйінде аяқтарымен қамтудағы жаттығу түрі

* аяққа арналған жаттығу

213. геометриялық элементтермен танысу (шар, текше) басталады: 

* орта топ

214. Оқыту принциптерінің мәнін ашатын дәлел

* педагогикалық мақсатқа жетудің жолдары

215. Әр бала өзіне жүктелген тапсырманы қамқоршының бақылауымен өз бетінше орындайтын әдіс

*жеке

216. Әдеби шығармалар кіші топ

* түсіндіру

217. мектепке дейінгі жастағы балалардың іс-әрекет түрлері

* оқу

218. Дене тәрбиесінің негізі: 

*таңертеңгі жаттығу

219.5-6 жастағы балаларға сөздерге талдау жасау жүргізіледі

*үнді

220. І кіші топтағы қағазбен жұмыс тәсілдері

*дайын формалар

221. Ересек топтағы «Сөйлеуді дамыту» ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің көлемі:

* 0,5

222. Балалардың өз-өзіне қызмет жасауы: Ересек тобына келетін Айнаш ойыншықтарын жинаудан үнемі бас тартады, жина десе қолайсыз сөздер айтады

* ойыншықтарды жинау

223. тамақтанудың тәртібі

* төкпей ішу

224. Дидактикалық ойындардың дамуына ықпал ететін тапсырма

* функционалдық сипаттамаларына сәйкес заттарды топтау қабілетін дамыту.

225. Қазақстан композиторларының өмірі мен шығармашылығы туралы білімдерді қалыптастырудығы топ атауы

 * Ересек топ

226. Дидактикалық ойын

* Ойынның түрлері

227. Монолог сөз түрлерінің бірі

* Ойдан құрастырып айту

228. Сөздік білім компоненттері бұл...

* Тілдің грамматикалық жағы

229. «Денсаулық» білім беру саласының мақсаты

* дене дағдылары мен негіздері қимыл түрлерін қалыптстыру.

230. Өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігі тән

* мектепке дейінгі балаларға

231. «Әлеумет» білім беру саласының мақсаты

* қоршаған ортағы жағымды мінез-құлық пен қарым-қатынасын қалыптастыру

232. Құрастыру

* қағаздан құрастыру

233. Табиғат аясында

* бақылау

234. Құқықтық тәрбиенің тиімділігі мына дәриежеге байланысты

* құқықтық сананы қалыптастыруда

235. құрастырудың нәтижесіне жету құралы

* құрылыс материалдарымен ойындар

236. Мектепке дейінгң балаларға ортаны ұйымдастыру ерекшеліктері:

* көпбуынды кеңістікте бала белсенділігін ынталандыру

237. Заттық-дамытушы орта «Шаштараз»

* тарақ

238. Мектеп жасына дейінгі балаларға дене жаттығуларын үйретудің дидактикалық принциптері

* естелік, белсенділік, жүйелілік, мықтылық, көрнекілік

239. Сазбалшықты дұрыс қолдану біліктерін жетілдіру

* Мүсіндеу

240. Жалпы дидактикалық тақырыптар. Оқыту әдістері

* мысалдарды жаттату

241. 1 жас- 1 жас 6 ай балалардың денсаулығын нығайтуда допты қолмен төмендегі жақтан алға лақтыру себепке салудағы қимылдың түрлері

* лақтыру, домалату, қағып алу

242. Тәрбиешінің жүргізген жұмыстары. Мектепке дейінгі жаста балалардың оқу-тәрбие іс-әрекеті барысында балалар шаршап, ойлары бөлініп, айтылған әігңмелерді түсіну қиындап кетті. Олардың көңілін айналысып отырған іс-әрекеттен ойынға аудару қажет, ынта-ықыластарын аудару қажет. Осы жағдайда балалардың шаршағанын қандай әдіспен немесе әс-қимылдар арқылы басуға болар едіңіз?

* қызықтыру

243. Ақыл-ой тәрбиесіне қандай ұғым кіреді?

* зер салып ойлау, ақыл-ой күштері

244. Сөздік қорын дамыту және оны белсенді қолдану дағдысын жетілдіру талап етеміз

* Ортаңғы топта

245. Суда шынықтыру- бұл...

* бассейінде жүзу

246. Тәрбиешінің сөздік қорын молайту сабағын жоспарлау

* Сабақтың негізгі мақсат-мазмұнына қарай балаға қойылатын сұраққа

247. Приемы умственной деятельности

* синтездеу

248. Ересек тобындағы шаттлдар жарысы жүргізіледі

* 3 рет 10 м

249. Жоғарғы топтың тәрбиешісі ҚЭҮБ бойынша сабаққа балаларға өз бетінше тапсырмаларды карточкаларда орындауды ұсынады. Бір бала бастартады. «Мен мұны қаламаймын!» дейді: Осы жағдайды талдағандамектепке дайындық туралы не айтуға болады?

* психологиялық

250. Музыкалық аспаптың металлофоны:

* соққы

251. Мектепалды даярлық тобындағы балалардың грамматикалық формаларын қалыптастырудың ерекшеліктері

*Дидактикалық ойындар, түрлері жаттығу жұмыстары

252. «Шығармашылық» білім беру саласының мақсаты

* балалардың байқампазын дамыту

253. Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі

* зерттеу барысында топ мүшелері әртүрлі дәрежеде үдеріске тартылады

254. Біліктілік дәрежесін анықтауды көздейтін бағалау мақсаты.                                                                                 * стандарттарды бақылау және орындау                                                                                                      

255. Сабақты зерттеу тәсілін демократиялық ерекшеліктерінің бірі.                                                      

* оқыту мен сабаққа берілген кез келген баға тұтас топ жұмысына қатысты                              

256. Жұмыстың белгілі бір кезеңіндегі неге дәл ослай жасағанын рефлексиялаушы практитің түсінуіне көмектесетін үдеріс.                                                                                                  

 * іс-әрекеттен кейінгі толғаныс                                                                                                          

257. Сұрақ қойылғаннан кейінгі кідіріспен қатар, оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау қажеттілігі.                                                                                                                                

 * оқушы өз жауабын түзетуге, нақтылауға   мүмкіндік алады                                                                      258. Пікір алысу мақсатында жүргізілгенімен, ұсынылған барлық идеялар төзімділікпен тыңдалатын  әңгіме түрі.                                                                                                      

* кумулятивтік әңгіме                                                                                                                  

259.Танымдық даму.                                                                                                                              

* оқытуға қабілеттілік                                                                                                 

260.Выготскийдің оқу моделі негізделген жорамал.                                                                                              * оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады                                                                                             261. Жинақтау бағалау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ.                                               

* жоғары дәрежелі                                                                                                                                    

262. Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізуге қойылатын сұрақтар түрі.                                                                                                                                          

* Айтқаныңызға дәлел келтіре аласыз ба                                                                                                                                                  263. Тапсырмаларды орындау барысында, метатану дағдылары қалыптасқан оқушылар.                                                                                                                                   *материалдарды игеру деңгейін анықтай отырып, өз-өздерін тексеруге, тестілеуге қабілетті                                                                                                                                                        264. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімідісі.                                                                                                                                              *өзгелерді оқыту                                                                                                                               

265. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі.                                                     

* оқу үшін бағалау                                                                                                                                   

 266. Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тестілеуді қайталап өткізудегібағалау мақсаты.                                                                                                                            

* оқудағы қиындықтарды бағалау

267.Оқыту үдерісі кезінде дарынды, талантты балаларды анықтайтын өлшемдерінің ішінен икемділік сипаттамасы                                                                                    

*тапсырманы орындауға  балама шешімдерді көріп, қабылдай алады.                                                       268. Сабақты зерттеудің (Lesson Study) түйінді сипатының бірі.                                                              

* креативтілік                                                                                                                                             

269. Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезіндегі оқушылар әрекеті.                                 

*айтқандарын дәлелдейді                                                                                                                        

270. Оқушының жауабын алғанан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді.                       

 *өз жауабын түзетуге, нақтылауға                                                                                                         

271. Н.Мерсердің зерттеуіне  сәйкес, кумулятивтік әңгіменің сипаттамасы.                     

*қатысушылар өзгелер ұсынған кез келген идеяны төзімділікпен тыңдайды                               

272. Тыңдаушы өзіне қарағанда сөз сөйлеушіге көбірек құлақ салып, барлық сезімдер әрекетте тыңдалым түрі.                                                                                                                          

*терең тыңдалым                                                                                                                                 

273. Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара-қатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады.                                                                                                   

* оқуды бағалау                                                                                                                                  

 274. Оқушылардың не істей алатындығын және қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықтау үшін жүргізілетін бағалаудың алғашқы кезеңі.                                         

* қадағалау                                                                                                                                                      

275. Метасана терминін кім енгізді?                                                                                               

*Флавелл                                                                                                                                                           

276. Метатану бұл...                                                                                                     

*когнитивтік үдерістерді білу, түсіну және реттеу немесе олар туралы ойлау, қатесін танып білу және ойлауды реттеу.                                                                                                                   

277. Қара жәшік ішіндегі жұмыстардың бірі (оқу үшін бағалау)                                                                            * оқушымен бірге кретерилерді талдау                                                                                                     

278. Сыни тұрғыдан ойлау қалай сипатталған...                                                                                 

*ойлау туралы ойлану                                                                                                                       

279. Пәндер бойынша білім білік және дағды жүйесінің қалыптастыру және әлемнің тұтас тұжырымдамалық көзқарасын қалыптастыру арасындағы қарама қайшылықты шешуге мүмкіндік беретін оқытудың ұйымдастыру.                                                                     

*әдістемелік принципі Бірізгілік пен жүйелілік                                                                                       

280. Метасана дегеніміз не?                                                                                                      

*тұлғаның  өзін-өзі тануы және когитвтік үдерістері мен стратегиясын қарастыруы                                                                                                                                                  281. Рефлекциялаушы практика сыныптағы ахуалға сәйкес шешім қабылдап әрекет жасауға көмектесетін үдерісті көрсетіңіз.                                                                                           

*іс-әрекеттегі толғаныс                                                                                                                          

282. Топтағы бірлескен жұмысты жүзеге   асырудың  әлеуметтік мақсаты.                                    

*мәселені бірлесіп шешудің амалын табу                                                                                                        283. Таксомания ұғымын қалай түсінесіз?                                                                                       

 *орналасу, қатар, тәртіп және заң

284. Жан Пиаженің ойлауды дамыту теориясы қай жылы басымдылыққа ие болды.                

*1960ж                                                                                                                                                    

285. Оқу бағдарламасын дайындайды.                                                                                                   

*білім саясатын қалыптастырушылар                                                                                            

286.Пәндік білімдер дегеніміз не?                                                                                                                                        *оқылатын пәннің өзекті білімдері                                                                                                        

287. Сабақты зерттеу сипаттамалық ерекшеліктерінің бірі                                                                     

* Д.Рефлекциялы                                                                                                                                           

288. Бағалаудың түрлері                                                                                                                             

* оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау                                                                                          

289. Сабақты зерттеу тәсілін жоспарлау барысындағы зерттелетін оқушылар санаты.             *үлгермеушіліктің жоғары орта төменгі деңгейі                                                                        

290. Ынтаның иерархиялық моделінің авторы                                                                                   

 *Маслоу                                                                                                                                                

291. Білімдердің технологиялық аспектісі дегеніміз не?                                                             *технологиялық білімдер мен пәндік білімдердің өзара әрекеттесуінің тәсілін білу.                 

 292. Дарынды және талантты балаларды анықтауға өз білімін жетілдіру өлшеміне сәйкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік                                                                           

*олар өздерінің оқуларын реттей алады                                                                                              

293. Кембридждің білім беру бағдарламасының негізгі міндеті                                               

*педагогтар тәжірибесін жетілдіру және бағалауға көмектесу                                                                      294. Подкаст деген не?                                                                                                                

*интернетте орналастырылған, цифрланған бағдарлама                                                                           295. Оқушының білімін алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың   қандай техникаларын пайдалануға болады?                                                                                                                                    

*түрткі болу,сынақтан өткізу, қайта бағыттау                                                                                           

296. Когнитивті даму бұл...                                                                                                                 

*баланың оқу және проблемаларды шешу қабілеті                                                                  

297.Сабақты зерттеу (Лессен Стади) үдерісінде топ мүшелері жоспарланған зерттеу сабағын мұғалімдердің бірі жүргізеді.                                                                                                        

 * зерттеу сабағы туралы оқушылармен мұғалімдердің сұхбат жүргізуі                           

 298.Мұғалім көсбасшылығының міндетті қыры болып... табылады.                                       

*оптимистік көзқарас, оптимизмге ынталандыру                                                                   

 299. Бағалау...                                                                                                                                               

 *одан әрі білім алу туралы шешімді қабылдау мақсаты мен оқытуды нәтижелерін жүйелі түрде жинақтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин                                                                                                                                                            300. Ренусли мен Райс бойынша дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру қызметінің бірінші кезеңі.                                                                                               

*жалпы зерттеу жаттығулары                                                                                                         

301.Ой жүгіртудің үш түрі.                                                                                                             

*Ұқсастық бойынша ой жүгірту, моральдық пайымдау, зерде теориясы                                                  302. Өзгелерге қарағанда өзінің оқуының қалай жүретінін жақсы білетін және оны реттей алатын оқушы сипатына сәйкес

* Өз білімін жетілдіру                                                                                                          

 303. Эпизодтық жады дегеніміз                                                                                                                

*ой тәжірибеміздің тізімі алғашқы болып сақталатын жүйе                                                                             304. Сабақты Лессон стади тәсілінде зерттеу сабағы аяқталғанан кейін жүзеге асатын талдаудың берілген                                                                                                                         

*келесі сабақты зерттеуді толық бірлесе жоспарлау                                                                                

 305. Талқылау бұл                                                                                                                   

*ақпараттарды тарату және мәселелерді шешу мақсатында ой бөлісу

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.