Психология ПББ тест сұрaқ- жaуaп 8-нұсқа
- Арнайы есте қалдыру, не еске түсіру мақсаты болмаған психикалық процесс
ырықсыз ес
2.Жаңа ғана болып өткен оқиғаны есте қалдыру , бекіту және қайта жаңғырту үшін қажетті естің ерекше формасы
қысқа мерзімді ес
3.Белгілі іс әрекет мезеті мен қажетіне орай қимылдарды іске қосушы ес түрі
нақты қызметтік ес
4.Нақты қызметтік естің қалыптасу шарты
ниетті жаттығулар
5.Есте қалдырудың бастапқы формасы
ырықсыз есте қалдыру
6.Ырықсыз, ниеттелмеген естің негізі
кездейсоқ күшті әсер
7.Арнайы тәсілдер қолданумен санада бекитін ес түрі
ырықты ес
8.Ырықты естің орнығуына себепші фактор
арнайы мақсат
9.Жүйелі білімдер қалыптастырушы ес түрі
логикалы ес
10. Материалдың қажетті бөлігін таңдап, оны есте қалдыруға міндеттейтін ес әрекеті
нақты қызметті әрекет
11.Механикалық есте қалдырудың негізі
өзгеріссіз қайталау
12.Оқуда қажетсіз еңбектенуден азат етіп, нық нәтиже беретін ес түрі
мағыналы ес
13.Берік есте қалдыруды жеңілдету шарты
жоспарлап дайындалу
14. Білім игеру процесінде салыстыру, нақтылау, қайталап бару әрекеттерінің қажеттігі
түсіну
15.Есте қалдырудың толыққандылығын қамтамасыз етуші фактор
өткендегі тәжірибелер
16. Бір отырыста толығымен жатталып, кейін жатталғанның бөлшектенбей үздіксіз қайталану әдісі
тұтастай
17.Мезеттік қызметте /оператив/ көрінетін есте сақтау заңдылығы
қысқа мерзімді
18.Статикалық ес ерекшелігі
қайта құрылып, өңделеді
19.Объектті қайта қабылдау кезінде көрінетін ес процесі
тану
20.Белсенді еріктік әрекетке байланысты ес роцесі
жаңғырту
21.Тікелей қайта жаңғыртуға қажет элементтер
сөз
22. Еске түсіре алмай, не танымай , қателесуде көрінетін ес процесі
ұмыту.
23.Ұмытылған материал біраз уақыт өтуімен қайта еске алу құбылысы
реминиссенция
24.Уақыт өтуімен шәкірт жаттағанын түгелдей қайталап айтып береді. Бұлқай ес деңгейі?
қайта жаңғыртушы ес
25.Ес бұзылысынан көрінетін ми жағдайы
психологиялық
26.Материал бірнеше бөлікке ажыратылып, әрқайсысы өз алдына қайталанып, жатталады. Жаттаудың қандай түрі?
шамалап
27.Өткен тәжірибеден алған іздерді жадыда қалдырып, оларды қайта танып, жаңғыртумен ақпарат топтауға негізделген психикалық процесс
ес
28.Ес процесінің мәні
өткен тәжірибе бейнесін жаңғырту
29.Жанасу ассоциациясының мәні
уақыт пен кеңістіктегі қатынас
1.Арнайы есте қалдыру, не еске түсіру мақсаты болмаған психикалық процесс
ырықсыз ес
2.Жаңа ғана болып өткен оқиғаны есте қалдыру , бекіту және қайта жаңғырту үшін қажетті естің ерекше формасы
қысқа мерзімді ес
3.Белгілі іс әрекет мезеті мен қажетіне орай қимылдарды іске қосушы ес түрі
нақты қызметтік ес
4.Нақты қызметтік естің қалыптасу шарты
ниетті жаттығулар
5.Есте қалдырудың бастапқы формасы
ырықсыз есте қалдыру
6.Ырықсыз, ниеттелмеген естің негізі
кездейсоқ күшті әсер
7.Арнайы тәсілдер қолданумен санада бекитін ес түрі
ырықты ес
8.Ырықты естің орнығуына себепші фактор
арнайы мақсат
9.Жүйелі білімдер қалыптастырушы ес түрі
логикалы ес
10. Материалдың қажетті бөлігін таңдап, оны есте қалдыруға міндеттейтін ес әрекеті
нақты қызметті әрекет
11.Механикалық есте қалдырудың негізі
өзгеріссіз қайталау
12.Оқуда қажетсіз еңбектенуден азат етіп, нық нәтиже беретін ес түрі
мағыналы ес
13.Берік есте қалдыруды жеңілдету шарты
жоспарлап дайындалу
14. Білім игеру процесінде салыстыру, нақтылау, қайталап бару әрекеттерінің қажеттігі
түсіну
15.Есте қалдырудың толыққандылығын қамтамасыз етуші фактор
өткендегі тәжірибелер
16. Бір отырыста толығымен жатталып, кейін жатталғанның бөлшектенбей үздіксіз қайталану әдісі
тұтастай
17.Мезеттік қызметте /оператив/ көрінетін есте сақтау заңдылығы
қысқа мерзімді
18.Статикалық ес ерекшелігі
қайта құрылып, өңделеді
19.Объектті қайта қабылдау кезінде көрінетін ес процесі
тану
20.Белсенді еріктік әрекетке байланысты ес роцесі
жаңғырту
21.Тікелей қайта жаңғыртуға қажет элементтер
сөз
22. Еске түсіре алмай, не танымай , қателесуде көрінетін ес процесі
ұмыту.
23.Ұмытылған материал біраз уақыт өтуімен қайта еске алу құбылысы
реминиссенция
24.Уақыт өтуімен шәкірт жаттағанын түгелдей қайталап айтып береді. Бұлқай ес деңгейі?
қайта жаңғыртушы ес
25.Ес бұзылысынан көрінетін ми жағдайы
психологиялық
26.Материал бірнеше бөлікке ажыратылып, әрқайсысы өз алдына қайталанып, жатталады. Жаттаудың қандай түрі?
шамалап
27.Өткен тәжірибеден алған іздерді жадыда қалдырып, оларды қайта танып, жаңғыртумен ақпарат топтауға негізделген психикалық процесс
ес
28.Ес процесінің мәні
өткен тәжірибе бейнесін жаңғырту
29.Жанасу ассоциациясының мәні
уақыт пен кеңістіктегі қатынас
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.