Психология ПББ тест сұрaқ- жaуaп 7-нұсқа
XIX ғасырдың аяғы мен XX ғасырдың басында психодиагностиканың негізін ойластырған ғалым: В.Вудт
А.А.Осипова бойынша психотүзетудің тиімділігін анықтайтын фактордың бірі | Психотүзетудің нақты әдістерінің специфизикалық әсері |
Асқардың анасы психологқа не үшін келді | Бірбеткейлік, баласының жағымсыз мінез бітістерінің негізі екенін |
Адаманың бір жастан екінші жасқа өту кезеңінде пайда болып, оның әлеуметтік қатынастарының, іс-әрекеттерін және санасының өзгеруінмен сипатталатын құбылыс | Жастық дағдарыс
|
Адамның организміндегі сандық және сапалық өзгерісі | Даму процесі |
Адам барлығын тек өзінің көзқарасынан қабылдау ерекшелігі | Эгоцентризм |
Адам қалай да болса, қашанда болса пайда келтіретін ой мен іс | Ізгілік |
Адамға тән сөйлеу әрекетіндегі екі сипат болу шарт | Мазмұндылығы, мәнерлілігі |
Адамның негізгі өмірлік бет алысын және оның өзіндік әрекетінің айырмашылығын сипаттайтын сапалы өзгешелік | Мінез
|
Адамды мақсатты, жүйелі зертеудің эмпирикалық әдісі | Байқау
|
Адамдарға мамандандырылған деңгейде психологиялық көмек көрсету үшін мекемелер мен ұйымдарда құрылған арнайы қызмет жүйесі | Психологиялық қызмет
|
Адамның түйсіне алу қабілеті: | Сезгіштік |
Адам қабілеттерінің жогаргы деңгейде дамуы: | талант |
Адамның қандай да бір қабілеттер арқылы ерекше ретінде көрсететін жоғарғы дамуының деңгейі: | данышпандылық |
Адамның тұрақты және жеке даралық психологилық қасиеттерінің бір түрі: | темперамент |
Адамның негізгі өмірлік бет алысын және оның өзіндік әрекетінің айырмашылығын сипаттайтын сапалы өзгешелік: | Мінез
|
Адамның талаптануы мен жетістікке жетуін түсіндіретін "Когнитивті диссонанс» теориясының негізін салушы: | Л. Фестингер. |
Адамның өз зейін бағытын өзгерте алу қабілеттілігі- эейіннің: | ауысуы |
Адамды әрекетке ұмтылдыратын сезімдер мен эмоциялардың баяу және солғын түрлерінің атауы: | астеникалық |
Адамның организміндегі сандық және сапалық өзгерісі: | даму процесі |
Адамның белгілі бір жағдайларға әлеуметтік мәртебесінің, өзіндік сана-сезімнің психологиялық және физикалық икемделуі:
| Аккомадация |
Адамдардың санасындағы, қатынастарындағы жағымсыз сезімдермен байланысты қарама-қарсы бағыттардың тоғысуы: | конфликт |
Адамның белгілі бір жағдайларға әлеуметтік мәртебесінің, өзіндік сана сезімінің психологиялық және физикалық икемделуі: | Адаптация |
Адамның дене дамуының аяқталатын кезеңі: | Жастық шақ |
Адамның ерік күшін саналы түрде жұмсауды қажет ететін зейіннің түрі: | ырықты зейін |
Адамның мақсатқа орай кедергілерді жеңумен өз әрекеттерін қолдап, реттей білу қасиеті: | Ерік |
Арнайы психологиялық түзету, жеке психологиялық түзету, жалпы психологиялық түзету қандай қасиеті бойынша топтастырылады? | Ұйымдастыру түрі |
«Арнайы психологиялық тапсырма» түсінігі: | Өз құрбыларынан ерекшелінетін балалар тағдырына қатысты әртүрлі мәселелерді басқа білім саласының өкілдерімен бірге шешу |
Акселерация дегеніміз | Баланың шапшаң даму құбылысы |
Аристотель заманан белгілі ассоциация түрлері | Іргелес, ұқсақ, қарама қарсы |
А.Маслоудың қажетттілік иерархиясы бойынша өзін-өзі жетілдіру қажеттілігі: | тұлғалық даму |
А. Маслоу бойынша қажеттіліктер тобы: | физиологиялық қажеттілік, сыйластық қажеттілігі, танымдық қажеттілік, эстетикалық қажеттілік, өзін-өзі жетілдіру |
А.Маслоу, К.Рождерс теориясы: | гуманистік |
А.М.Матюшкиннің проблемалық оқытудың психологиялық теориясындагы негізгі ұғымы: | проблемалық жағдаят және міндет |
А.Маслоудың қажетттілік иерархиясы бойынша танымдық қажеттілігі: | түсіну
|
А.Е.Личко бойынша мінез акцентуациясы: | эпилептоидты |
Астеникалық эмоция: | Күдіктену, сенімсіздік |
Ассоциоциялық принципті алғаш ойлап тапқан ежелгі грек ойшылы: | Аристотель |
Айна тәсілі: | қозғалысты қайталау, кеңес тәсілі, сезді қайталау |
Аффект, стресс, фрустрация: | күрделі эмоция, астеникалық күй, эмоция |
Аяқты айқастыру: | Негативті қатынас, Сыни қатынас
|
Әлеуметтік адамдардың арақатынас тәртібінің талаптарына қарама-қайшылықты себептенген деструктивтік қылық | Агрессия |
Әлеуметтік перцепция қызметтері:
| Эмоциялық қатынас орнату, Ортақтасу серігін тану, Өзара әрекет ұйымдастыру, Өз-өзін тану |
Әр түрлі топтар мен ұжымдағы адамдар арасындағы тіл табысушылық, мұндағылардың өз ісінен рахат, ләззат алу, бейжай болуына себепші болатын психологиялық көңіл күйі | Психологиялық үйлесімділік |
Әрбір нақты әдістеме тек белгілі денгейде өзі бағытталған саланы зерттейтінін болжайтын психоднагностиканың қағидасын таңдаңыз: | Аспаптық қабылдау мүмкіндіктері мен барлау деңгейінің өзара |
Әдістемелерді өзара салыстыруды қамтитын психодиагностиканың қағидасын көрсетіңіз: | Өзара тексеру қағидасы |
Әңгімелесудің ерекше түрі ретінде ол туралы хабарлар, сұқбат алынып отырған адам туралы хабар алу үшін: | сұхбат |
Бақылау – бұл:
| зерттеу жағдайларын алдын ала белгіленген мақсатқа бағыттай отырып жасау |
Бақылау бұл-
| Зерттелетін құбылысты жүйелі және мақсатқа сай бағыттай отырып қабылдау |
Балалардың материалды мағыналық жағынан есте сақтауын қалыптастырудың тиімді әдістері | Бірліктерге бөлу, салыстыру, топтау |
Баланың есте сақтау қабілетін дамыту үшін қандай жұмыс жүргізілуі тиіс | Арнайы |
Балалардың материалды ұғынуында тиімді болатынын көрсететін әдіс | Топтастыру |
Баланың бойында қалыптасқан түсініктер мен іс-әрекеттер үлгілеріне жаңа нысанды, жаңа проблемалық жағдайды енгізу үрдісі | Ассимиляция |
Бала психологиясындағы елеулі өзгерістерді жүйелі тіркей отырып, ұзақ уақыт зерттеу әдісі | Бойлай |
Балалар қоғамының құрылуы қай жастан бастау алды. | Мектепке дейінгі шақ |
Баланың үлкендермен бірлесе орындайтыны мен өзінің жеке атқаратын қызметінің арасындағы айырмашылық | Баланың таяудағы даму аймағы |
Баланың мектепке дайындығының жетекші тетігі ретінде ниетті болып қарастырды | Божович Л.И. |
Бала жасын кезеңдерге бөлудің алғашқы нұсқасы | Жабайы өмірден алынған |
Баланың есірткіні қолданып жүргенін сыртқы белгілеріне қарап тануға болады
| Бетінің боздығы, қимыл үйлестігінің жоқтығы |
Баланың басқалармен қарым-қатынас аясының шектелуі, адамға тән қажеттіліктер мен қабілеттердің даму мүмкіндіктерін бөгеу | Депривация |
Баланың күнделікті көңілсіз күйде,көп жылауы: | мазасыздық |
Баланың оқу мотивін төмендететін астеникалық сезім: | енжарлық |
Баланың әлеуметтік ортасын, яғни баланың психофизикалық және эмоционалдық жүктемесін тұрақтау және реттеу, психогигиена және психологиялық алдын алу, педагогикалық бойынша жұмыстар,емдеу және сауықтыру іс-шаралары, жүзу, балалардың жақсы тамақтануы бойынша арнайы сабақтарды ұйымдастыруды тұрақтайтын жалпы педагогикалық тәртіптің іс-шараларын көрсетіңіз. | Жалпы психологиялық түзету |
Балалар қоғамының құрылуы қай жастан бастау алады: | Мектепке дейінгі шақ |
Баланың жетілген дене және рухани мүмкіндіктері мен бұрыннан қалыптасып қалған айналасындағылармен байланыс және іс-әрекет түрлері арасындағы қарама-қайшылықты не деп атайды: | Өтпелі кезең |
Бастауыш сынып оқушыларының жетекші іс-әрекеті
| Оқу |
Бастауыш сынып оқушыларында психиканың басым дамитын сферасы: | интеллектуалды танымдық |
Бастың қозғалысын, дененің кеңістіктегі алып тұрған орнын бейнелейтін түйсік:
| Тең басу |
Бастапқы педагогикалық-психология мәселелері көтерілген «Адам тәрбиелеу пәні ретінде» еңбегінің авторы:
| К.Ушинский |
Бұл жағдайдан шығу үшін Асқардың анасы не істеу керек
| Стереоскопиялық көзқарасты мүмкіндігінше пайдалану |
Белгілі бір материал бойынша оқушылардың оны меңгеру дәрежесін анықтайтын стандартты тапсырмалар жиынтығы
| Дидактикалық тест |
Білімді игеру белгілі бір әрекеттерді орындау және игеру нәтижесінде болатын процесс ретінде қарастырған ғалымдар | Гальперин П.Я, Талызина Н.Ф. |
Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметті сипаттайтын ұғым: | барлық оқыту және тәрбиелеу процессін психологиялық қамту |
Білім берудің практикалық психологиясы тұжырымдамасының авторлары
| Дуборовина И.В, Фридман Л.М, Битянова М.Р. |
Бір элементтің басқалармен байланыстар түзу қабілеттілігі | Валенттілік |
Бір жас сатысынан екіншісіне өтуде бұрынғы кезеңдерде болмаған қандай құрылымдар пайда болды | Жаңа |
Бір жағы жеке адам,келесі жағы топ, ұжым болғанда болатын қарым-қатынас | Жеке бас топтық |
Бір зат туралы мақұлдау не оны бекерге шығаруда көрінетін ойлаудың формасы |
|
Бір баланың ғана дамуын ұзақ уақыт бойы зерттеу әдісі: | Лонгитюдтік әдіс |
Бір мезгілде бірнеше объектінің қабылдану ерекшелігі: | зейіннің тұрақтылығы, зейін көлемі |
Белгілі бір шкалалар бойынша стандартталған сұрақтар мен тапсырмалардың қолданылуымен сипатталады: | тестілеу |
Белгілі бір өмірлік жағдайларда, адамның психикалық ерекшеліктерінің тұрақты даралық үйлесімділігі: | мінез |
Бағытталған әрекет нәтижесі: | мақсат |
Бірлескен іс-әрекет атқару үшін,айтарлықтай қолайлы жағдайлар туғызатын адамдар бірлестігі: | Ұжым |
Біршама тұрақты, құрамы жағынан саны онша көп емес, бір-бірімен тікелей қарым-қатынас жасап отыратын ортақ мақсатқа ұмтылған: | шағын топ |
Байқалу деңгейіне қарай қақтығыстың түрлері: | қысқа мерзімді, ұзақ мерзімді |
Белсенді тыңдау: | сұрақтар қою, сөздермен қолдау, эмпатиялық тыңдау |
В.С.Мухина бойынша «Мектепке дайындық» анықтамасы | Баланың оқи білуін құрайтын қасиеттер кешені |
В.Вундтың тұңғыш эксперименттік лабораториясы ашылуы
| Лейпцик 1879 ж |
Гиадократ терминологиясы бойынша темперамент түрлері | Холерик, сангвиник, флегматик, меланхолик |
Г.У Найсер, Дж Брунер теорияларының бағыты: | Конгнитивтік |
Г. М. Андреева бойынша қарым-қатынас құрылыма
| B) коммуникативті, интерактивті, перцептивті D) коммуникация, интеракция, перцепция |
Ғылым ретіндегі психологияның пәні: | Психика |
Ғылымы, мәдениеті, идеологиясы, заңы бар топ: | мемлекет, қоғам, макроорта |
Ғылыми ұғымдар мен әрекет жасаудың жалпы тәсілдерін меңгеру және оларды нақты міндеттердің шешімін табуда қолдану әрекеті:
| оқу |
Даму дегеніміз-
| Индивидтің алдыңғы ұрпақтардың жетістіктерін немденуі |
Даму кемшіліктерінің өткір белгілерін алу мақсатында қысыа уақытты ықпалды болжайтын психокоррекция түрі: | симптомдық |
«Дамудың әлеуметтік жағдаяты» ұғымын енгізген: | Л. С. Выготский |
«Дамудың жақын аймағы» тұжырымдама авторы: | Л.С.Выготский |
Д.Б.Элькониннің көрсеткеніңдей, даму процесіндегі өзгеріс келесі жас кезеңдеріне өтудің өте маңызды ішкі негізін құрайды
| Қозғаушы күшін |
Д.Б.Эльконим баланы жас кезеңдерге топтастыру барысында нені басшылыққа алады
| Қажеттілігі мен қимылының дамуын |
Д.Б.Эльконин бойынша,кез келген жас кезеңдерін сипаттайтын көрсеткіштер: | Дамудың әлеуметтік жағдаяттары, жетекші іс-әрекет,психикалық жаңа құрылымда |
Диагностика әдістеріне қойылатын талаптар
| Стандарттылығы, сенімділігі, жарамдылығы |
Диагностика-бұл
| Зерттелетін объект немесе үрдіс туралы алдын ала ақпарат алудың жалпы тәсілі |
Дененің ауаны толқытуын бүкіл өн бойымызбен сезген кезде пайда болатын түйсік:
| Вибрациялық |
Дыбыстық сөйлеу тәсілдері арқылы жүзеге асырылатын қарым-қатынастың түрі: | Вербальді карым-қатынас |
Даушыл адамның қасиеттері:
| үстемдікке ұмтылу, асып кеткен шыншылдық, көтеріңкі не түсіңкі өзіндік баға, ашу-ыза,қорқыныш, бірқалыпты ойлау |
Есте сақтаудың тиімді тәсілі | Қайталау |
Ес процестері | Есте қалдыру, қайта жаңғырту, тану, ұмыту |
Естің негізгі процестерін атаңыз: | есте қалдыру, қайта жаңғырту, ұмыту |
Есірткі қолданып жүрген баланың негізгі белгілері
| Укол іздері, көгерген жер, оралған қағаздар |
Елестетудің негізгі түрі: | арман |
Елестің негізгі процестерін атаңыз:
| Есте қалдыру, қайта жаңғырту, ұмыту |
Ерік қимылдарының белгілі бір себепке байланысты пайда болатындығын эксперименттік зерттеулермен дәлелдеген орыс ғалымдары: | И. М. Сеченов И. П. Павлов |
Еріктік қасиеттер: | табандылық, мақсаткерлік |
Ерік сапалары: | тәртіптілік және жинақылық |
Ерте балалық шақ: | 1 жастан 3 жасқа дейін |
Ересек өмірге, өздігінен еңбек етуге дайындық болып жас кезеңі: | Балалық шақ |
Жалпы түзету мен арнайы жұмыстар жүргізу оқудағы және мінездегі өзгерістерді жеңуге және астеникалық көрністердің қайталанбауына ықпал бар ма? | Иә |
"Жанның өзінде бұрыннан бар суреттеулерден жаңа суреттеулер жасай алу қиял деп көрсетті: | Жұмабаев М. |
Жан туралы ғылыми түсінік ежелгі гректің әмбебап ғалымының есімімен байланысты: | Аристотель |
Жағымсыз іс – әрекеттен тоқтатып отыратын күшті эмоция: | Ұят |
Жас динамикасын анықтау кезіндегі бастапқы мезет ретінде алынды | Дамудың әлеуметтік жағдайы |
Жас шағы дамудың белгілі бір дәуірі емес немесе сатысы, дамудағы белгілі біршіма тұйық кезеңі деп көрсетті | Выготский Л.С. |
Жас ерекшеліктері психологиясы зерттейді
| Адамның бүкіл өмір бойындағы психикалық қасиеттері мен тұлғасының даму үдерісін |
Жас ерекшелігі психологиясының тармақтары
| Мектеп жасына дейінгі балалар психологиясы, бастауыш сынып оқушылардың психологиясы, жеткіншектер психологиясы, балғын жастық психологиясы, ересектер психологиясы, қарттар психологиясы |
Жасын кезеңдерге бөлу кезінде «жабайы өмірді» басшылыққа алғандар | Гете Г, Толстой Л.Н. |
Жасөспірімдік жастың жетекшілік іс-әрекетінің ерекшелігі:
| құрбы – құрдастарымен қарым – қатынас |
Жасөспірімнің достық өзара қатынастарда, өзара түсіністікте, құпия сақтай алуда моральдық талаптар: | Жақын орта қажеттілігі |
Жасөспірімдік кезеңдегі өзін-өзі тәрбиелеу: | жігерлік, физикалық |
Жасы кіші балалардың эмоциясы неше категория бойынша суреттеледі. | төрт |
Жасөспірім шақтың жетекші іс-әрекеті: | Құрбыларымен қарым-қатынас |
Жас жеткіншектерге нашақорлық пен құқық бұзушылықты болдырмау мақсатында жүргізілетін іс шара барысында қандай көмек көрсету керек: | алдын алу деңгейлі |
Жасөспірімдік шақта пайда болатын тұлғаның негізгі қажеттілігі: | Құрбы-құрдастарымен қарым-қатынас |
Жаңа образды жасауда көрінетін елестетудің түрі: | шығармашылық |
Жекеден жалпыға қарай жасалатын ой қорытындысы | индукция |
Жеке басының өзіндік құрылымының жиынтығын құрастыратын өзгерістер бала дамуының әр бір жас шағында болуы мүмкін бе? | Иә |
Жеке адамның даралық-психологиялық ерекшеліктерінің мәнін сипаттап, анықтауға бағытталған қаракетінің түпкілікті нәтижесіне орайлап нұсқамалар белгілеу мақсатымен жүргізілген диагноз түрі | Психологиялық |
Жеке тұлғаның дамуындағы психологиялық жаңа құрылымдарды қалыптастыратын іс әрекет: | Жетекші |
Жеке адамды тоқырауға ұшырататын психикалық әрекеттерге ауытқуы | Психоз |
Жүйке жүйесіндегі қозу мен тежелу процестерінің бір-біріне тең келуі
| Тепе-теңдік |
Жүйке жүйесінің типтері ми қабығындағы қозу, тежелу процестерінің негізгі белгісінің жиынтығынан тұрады:
| Күші, тепе-теңдігі, қозғалғыштығы |
Жұмыс қабілеті күшті, қозу, тежелу процестері бір-бірімен сәйкес келмейтін ерекше қозғалыстағы тип | Ұстамсыз |
Жеткіншек жастағы суицидтік мінез – құлық мәселесімен айналысқан:
| А. Личко |
Жеткіншек жас: | 14-15 - 17-18 жас |
Жеткіншек жастағы танымдық әрекеттің бағытталуы:
| әртүрлі ситуациядағы қарым-қатынас жүйесін тану |
Жеке тұлғаның интелект дамуын төрт(4)кезеңге бөліп жіктеген автор: | Ж.Пиаже |
Затты тану және затпен қатынасқа байланысты дамуында, қоршаған ортамен қарым-қатынаста жаңа өзгерістер пайда болатын процессті сипаттайтын жас кезеңі: | нәрестелік кезең. |
Зерттеу әдістерін зерттеушінің іс әрекетінің сипатына қарай Б.Г. Ананев неше топқа бөлген: | төрт |
Зейін көлемін анықтайтын аспап: | Тахистоскоп |
Инцидент: | Даудамай жағдайатын саналы түрде түсіну |
Инцидент түрлері: | ашық, жабық |
Интеллектісі шарықтап дами түсуі, олардың қабылдауы да жүйелене күрделене түсуіндегі жас жеткіншектік кезеңі: | бозбалалық |
Кеңес берудің психологиялық мағынасы | Нақты білім беру жүйесі |
Конфликтінің даму стадиялары
| Конфликтіні шешу, Конфликтінің өзі, Конфликтіден кейінгі стадия, Конфликт алдындағы стадия |
Конфликт түрлері | Жанама, Тікелей |
Конфиденциалдық: | Құпия сақтау |
К.К Платоновтың тұжырымдамасы бойынша психиканың қарапайым тарихи бірінші түрі | эмоция |
К.Леонгард бойынша мінез акцентуациясы: | уайымшыл |
Клиент сөздері мен қозғалыстарын білдірмей қайталау: | Айна тәсілі |
Клиент сөзін немесе әрекетін сырттай қолдау көрсету: | вербалсыз қолдау, эмоционалды қолдау, эмпатиялық қолдау |
Кеңес кезіндегі психологтың қателіктері: | көзқарасты өзгерту, стереотипизация, ойын ашып айту, шешім қабылдау |
Кеңес беру кезеңдері: | Диагностикалық |
Кинестезиялық түйсік дегеніміз: | Дене қозғалысы |
Келтірілген жас кезеңдерінің қайсысында мотивациялык-қажеттілік сферасы басым дамиды: | Мектепке дейінгі шақта |
Кемшіліктерді түзету мақсатымен психологтың тура ықпал жасауын болжайтын психолог жұмысының бағыттарының бірі: | Психологиялық коррекция |
Күшті, қозу басым темпераменті: | холерик |
Кәсіби бағдар беру түрлері: | Кәсіби сауат ашу, кәсіби насихат, кәсіби адаптация, кәсіби іріктеу |
Көп рет қайталау арқылы сыртқы байланыстарды нығайтуға негізделген есте сақтау түрі: | механикалық |
Қазақстанда зейін мәселесін терең зерттеген ғалым: | О. С. Сангилбаев |
Қазіргі қоғамда тұлғаның еркін және үйлесімді дамуы мен мүмкіндіктерін іске асыруды психологиялық қамтамасыз ету, адамдар психологиясының терңс (негативті) бетбұрыстар дамуының алдын алуға, тұлғаның дамудағы қиындықтарды жеңіуді жүзеге асыратын қызмет | Психологиялық қолдау |
Қате тәрбиенің психологиялық жағдайы: | Қайта тәрбиелеудегі асығыстық, балдырған кездегі қаталдық, педагог тәрбиесімен жете қамтылмау. |
Қазіргі практикада жеке басын тәртіпке салу қажет балалардың кең ортасын білдіретін термин | Қиын |
«Қажеттілік үшбұрышы» кестесін ұсынған ғалым | Маслоу А. |
Қандай да бір жүйенің күйін сипаттайтын, белгілерді нақтылау және үйрену кезіндегі мүмкін ауытқуыларды және олардың жұмыс тәртібін бұзылудың алдын алу жолдарын айқындайтын диагностика | Оқыту |
Қабылдаудың негізігі ерекшеліктері:
| Тұтастығы, таңдамалығы, мағыналығы, тұрақтылығы, иллюзия, апперцепция |
Қабылдау мен елес материалдарын өңдеу арқылы жаңа бейнелерді қалыптастыратын жоғарғы психикалық процессті көрсетіңіз: | Қиял |
Қабілеттер ажыратылады: | потенциалды және актуалды. |
Қабылдау процесінің қасиеті болып табылады: | константтылығы |
Қабылданған ақпаратты мағыналауға, қылықтарының себебін анықтауға, бағытталған когнитивті мотивациялық мінез-құлық: | Каузальды атрибуция |
Қабылданған құқықтық немесе моральдық нормаларды бұзатын мінез- құлық: | демонстрация, агрессия, девиантты мінез-құлық
|
Қабылданған немесе мінез-құлық: | девиантты мінез-кұлық, агрессия, демонстрация |
Қарым қатынаста екі жақтың қызығушылығы, қажеттілігі арасында нақты келіспеушіліктер туындап қатысушылар саналы түрде қабылдамай жүрген қарама қайшылықтар: | Даудамай жағдайаты |
Қарым-қатынас барысында әріптестік әрекеті қимыл сөйлесу мазмұнына кең қолданылады | кері байланыс |
Қай жаста суицидтік мінез-құлықтық сипаты басым және демонстрациялы белгі береді: | жасөспірімдік жаста |
Қажеттілікті қанағаттандыруға бағытталған әрекет нәтижесі: | мақсат |
«Қауіпті топқа » бағытталған психологиялық алдын алу деңгейін көрсетің: | Екіншілік алдын алу |
Қандай әдістеменің көмегімен оқушылардың мінез-құлқ акцентуациясын анықтауға болады? | К.Леонгардтың мінездемелік сауалнамасы |
Құбылыстың даму тарихын, оның пайда болуы мен қалыптасуын қадағалауға мүмкіндік беретін зертеу әдісі | Лонгитюд |
Құжаттардағы зерттеп отырыған құбылыс немесе процес жайлы сандық мәліметтерді жинау әдісі | Контент-анализ |
Құмарлық эмоциясы: | адам әрекетінің негізгі бағытына із қалдырады, адамның ойының негізгі бағытына із қалдырады |
Қиял мен фантазияның өнімдерін талдауына негізделіп, тұлғаның ішкі әлемін, оның субъективті әсерленулердің, ойларының, бағыт-бағдарын ашуға арналған әдістеме
| Проективті |
Қиялдағы бейнелердің образын жасау әдістері: | гипербола |
«Қиын бала» сипаты:
| агрессивті мінез,негативизм, өзін-өзі төмен бағалау |
Қиын балаларды анықтауда кеңінен таралған әдістемені көрсетіңіз:
| Стоттың «Бақылау картасы» |
«Қиын» балалар тобы: | қауіпті әлеуметтік жағдайдағы, ата-ана қарауынсыз қалған, өмірі ауыр жағдайдағы |
Қоршаған орта мен құбылыстардың байланыс қатынастарының миымызда жалпылай және жанама түрде сөз арқылы бейнеленуі: | Ойлау |
Қоғамдық нормаларға қарсы тұрумен, кұқық бұзушылықпен сипатталатын мінез-құлық: | Девиантты |
Қылмыстық істерге ұмтылумен байланысты, қасақана бағытталған мінез- құлық ауытқулары: | Ұрлық, тонау |
Л. С. Выготский бойынша «жас» немесе "жас кезендер» | бала дамуындағы өз құрылымы мен қарқыны бар цикл |
Л.С.Выготский бойынша,тұлғаның дамуындағы «Мен-өзім» дағдарысы:
| 3 жаста |
Л.С.Выготский бойынша жеткіншектік дағдарыстың сипаты
| Өзіндік сананың пайда болуымен |
Л.С.Выготский бойынша бала тілінің қалыптасуының бірінші сатысы
| Сөз затқа деген қарама-қатынасын білдіреді |
Л.С.Рубинштейін ұсынған іс-әрекет түрткісінің анықтамасы
| Қандай да бір маңызды жағдайды уайымдау іс-әрекетке итереді, ол индивид үшін берілген іс-әрекетке мағына береді |
М.И.Лисина қалыпты даму жағдайында мектепке дейінгі жас кезеңінде бала мен ересек адам қарым-қатынасының үш нысаны ауысатындығын көрсетті
| Жағдайдан тыс танымдық, Жағдайдан тыс түлғалық, Жағдайлық іскерлік |
Мақсатқа жету-қажеттілік (-гі): | өзін-өзі жетілдіру |
Манипуляция:
| Өз мүдделеріне қайшы әрекет жасауға итеру, адам санасына жасырын басшылық жасау, адамның жүріс тұрысына жасырын басшылық жасау |
Манипуляция:
| адам санасына жасырын басшылық жасау, адамның жүріс тұрысына жасырын басшылық жасау, өз мүдделеріне қайшы әрекет жасауға итеру |
Мотивация дегеніміз
| Өмірге қажетті мақсаттарды туғызатын қажеттілікті қанағаттандыруға бағыттайтын қылықтардың барлық факторлары жиынтығы,Өмірге қажетті мақсаттарды туғызатын қажеттілікті қанағаттандыруға бағыттайтын қылықтардың барлық үрдістерінің жиынтығы,Өмірге қажетті мақсаттарды туғызатын қажеттілікті қанағаттандыруға бағыттайтын қылықтардың барлық механизмдер жиынтығы |
Мотивация механизімдерін зерттеуде өз теорияларын «Стимул Реакция» формуласының моделімен толықтырылған психологиялық бағыт:
| Необихевиоризм |
Мотив: | Адамды әрекетке бағыттайды, Адамды қажетін өтеуге талпындырады |
Мотивация түрлері: | саналы, санасыз |
Мотив түрлері:
| Қызығушылық, қабілет, Құндылық бағыттар |
Мотивацияның иерархиялық моделін жасаған ғалым: | А.Маслоу |
Мотивация сферасының негізгі құрамы: | түрткі, қажеттілік, мақсат |
Мектеп жасына дейінгі бастуыш мектеп жасындағы баланың мінез құлықтың мотивациясын зерттеген ғалым: | В.С.Мухина |
Мектеп жағдайында ата-аналармен кеңес жүргізудің тиімді түрі: | жиналыста топтық кеңес |
Мектеп психологының міндеттерін сипаттайтын ұғым: | баланың дамуына ықпалы жоқ және зиян келтіретін тәрбиелеу мен оқыту тәсілдеріне кедергі келтіру |
Мектеп психологінің негізгі жұмыс түрлері: | Психопрофилактика, психодиагностика, психокоррекция, психоконсультация, психологиялық ағарту |
Мектепке дейінгі жастағы балалардың жетекші іс әрекеті | сюжетті ролдік ойын |
Мектепке дейінгі жас: | 3 жастан 7 жасқа дейін |
Мектепке дейінгі жас кезеңінде тез дамиды: | Қиял |
Меланхолик типіне тән белгі: | Тұйық, сезімтал |
Мінез-құлық еріктілігінің өсуі тұлғаның қай даму қатысты: | Мектепке дейінгі жас |
Мұғалім мен оқушы арасындағы коммуникативтік кедергі түрі: | Қатынас кедергісі |
Нәрестелік кезеңдегі (туғаннан-1 жас) баланың жетістіктері
| Қарым-қатынасқа қажеттілік, эмоционалды қарым-қатынас |
Н.Хомскидің «Сөйлеуді дамыту» теориясының негізгі идеясы:
| Адамның ағзасында және миында тумасының «сөйлеуді» меңгертуге мүмкіндік беретін табиғи нышандар бар |
Оқу мотивациясын зерттеген | Маркова А.К |
Оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың нәтижелілігін анықтауға бағытталған эмпирикалық зерттеу тәсілі | Психологиялық-педагогикалық диагностика |
Оқушы мен мұғалім қарым-қатынасындағы қайшылық : | Дау-дамай |
Оқушылардың танымдық іс әрекеттерінің жеке адамның қалыптасу ерекшеліктері мен жеке адамдар арасындағы қатынастарды тәжірибешінің табиғи жағдайда жақын әлеуметтік ұйымдастырған және арнайы өзгерткен жағдайларында зерттеуге мүмкіндік беретін әдіс | табиғи эксперимент |
Оқушының мұғалімәрекетін түсіндіру тәсілі,атрибуция түрі: | стимулдық |
Оқушылардың агрессивті мінез-құлқын анықтайтын әдістеме: | Басс-Дарк әдістемесі |
Оқыту,жаттықтыру және кеңес беру түрінде іске асатын,білім саласындағы психологтың қызмет түрі: | Түзету-дамыту қызметі |
Ойлаудың физиологиялық негізі | Бірінші және екінші сигнал жүйесі |
Ойын іс-әрекетінің психологиялық ерекшелігі: | Өзін реттеулі, жоспарлау машықтарын, ізін бақылау мен өзін бағалауды калыптасыру үшін едәуір мүмкіндіктер береді |
Ой арқылы түрлі заттар мен құбылыстардың мәнді жақтарын жеке бөліктерге бөлу | анализ |
Осы жас кезеңіне тән есте сақтау ерекшелігі
| Мнемикалық міндеттерді ажырата алады |
Өз ойын басқаға сәйкестендіруі, серіктесінің толғаныс не күйзеліс сезімдерін түсінуі: | Эмпатия |
Өз ғылымы, мәдениеті, идеологиясы, заңы бар топ: | макроорта, мемлекет, қоғам |
Өзін – өзі тану, сезім сияқты жаңа құрылымдар қалыптасады: | Жасөспірімдік кезеңде |
Өзін-өзі анықтау қажеттілігі қай кезеңде пайда болады: | жасөспірімдік шақта |
Өзін-өзі нақтылау, өзіндік сана-сезім, үлкею сезімі қалыптасатын кезең | жасөспірім жаста |
Өзін-өзі актуализациялаудағы қажеттілік: | белсенді әрекеттің ішкі қозғаушысы |
Өзін-өзі тану сабағы психолог жұмысының қай бағытына жатады: | алдын-алу |
Өзара тиімді әрекеттесуте, шешім қабылдауға кедергі қақтығыстар: | Деструктивтік |
«Өмірлік жоспарлар құру, оларды жүзеге асыру құралдарын іздестіру, кәсіби және тұлғалық өзін-өзі анықтауға деген дайындағы» сияқты: | ерте кемелді жаста |
«Өмірлік жоспарлар құру, оларды жүзеге асыру құралдарын іздестіру, кәсіби және тұлғалық өзін-өзі анықтауға деген дайындығы сияқты психикалық жаңа құрылымдар қалыптасады: | Бозбалалық шақта |
Өлген адамның жаны мәңгілік өлмейдідеген пікірді айтқан: | Платон |
Педагогикалық психологияда қолданылатын әдіс: | Эмпирикалық |
Педагогикалық психологияның міндеті
| Оқушының интеллектуалдық және тұлғалық дамуына оқытушылық және тәрбие берушілік әсердің механизмдері мен заңдылықтарын ашу |
Педагогикалық психология пәні зерттейді
| Оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық заңдылықтарын |
Педагогикаалық психологияның бөлімдері | Оқыту, тәрбиелеу, ұстаз |
Педагогикалық мақсатты жетілдіру үшін алынған зертеу қорытындысының талдауы негізінде жаңа ақпарат алу, білім берудің (оқу, тәрбие) сапасын жақсартуға және оқушы тұлғасын дамытуға бағытталған процесс | Педагогикалық диагностика |
Педагогикалық диагностиканың функциялары
| Ақпараттық, бағдарлаушылық, түзетушілік |
Педагогикалық психологияның құрылымы:
| Білім беруші қызмет,оқу қызметі және оның субьектісі, педагогикалық қызмет, қарым қатынас |
Педагогикалық психологияның пәні:
| Оқушылардың білім, шеберлік, дағдыларды меңгеруінің заңдылықтары, шарттары мен критерийлері |
Педагогикалық психология құрылымы: | Білім беру |
Педагогикалық-психологиялық концилиумда белгілі бір тақырыптар аясында баяндама оқу,іс-шаралар,ұйымдастыру психолог жұмысының қай бағыты: | Психологиялық ағарту және алдын алу |
Педагогикалық психологияның міндеті:
| Оқыту процесіндегі ақыл ойдың тиімді даму шарттарын анықтау |
Педагогикалық психологияда әр түрлі әдістер арқылы обьектіні зеттеу: | Констациялау,диагностикалау |
Педагогикалық психологиядағы «Дамудың өзекті» аймағы ұғымы: | Баланың қандайда да бір тапсырмаларды өз бетінше орындай алу мүмкіндігі |
Педагогикалық психология «Дамудың өзекті аймағы » ұғымы: | Баланың қандай бір тапсырмаларды ересектердің көмегімен орындай алу мүмкіндігі |
Педагогикалық психологияның құрылымы: | Білім беруші қызмет, оқу қызметі және оның субьектісі педагогикалық қызмет қарым-қатынас |
Педагогикалық психология ғылымының жаңа бағыты: | суггестопедия |
Педагогикалық психологияның мақсаты:
| Педагогикалық процесті, оқушының индивидуалды даму процесін бағдарлау, оқушыны педагогикалық процеске қосуы |
Педагогикалық психология негізін салушылардың бірі:
| Ф.Каптерев |
Педагогикалық психологияның міндеті:
| Оқушының интеллектуалдық және тұлғалық дамуына оқытушылық және тәрбие берушілік әсердің механизмдері мен заңдылықтарын ашу |
Педагогикалық психологияда қолданылатын әдіс: | қосымша ақпарат |
Психикалық ауытқу себебін түзету бағытталған психокоорекция | Каузалды |
Психикалық дамудың заңдылықтары
| Шарты, қайнар көздері, қозғаушы күші |
Психикалық дамудың қозғаушы күші | Қарама-қайшылық |
Психикалық ахуал дегеніміз
| Жеке адам мен ұжымның бір сәттегі эмоциялық, танымдық және мінез-құлықтық көріністерінің жалпылама сипаттамасы |
Психологтың педагогикалық кеңес беру қызметінде ұстанатын принциптері:
| Психолог пен педагогтың тең құқықтық өзара әрекет етуі, мәселені шешудегі жауапкершілікті алу, мұғалім мен психолог арасындағы кәсіби қызметтерді бөлу |
Пассивтік елестетудің түрлері: | қиялдар және армандар |
«Психология негізінде» оқу білімді меңгеру деген жан-жақты сипаттамасын зерттеген: | С. Л. Рубинштейн |
Психологияда "жан мен тәннің өзара қатынастары заңдылықтарын зерттеу маңызды, бірақ олар ой іс-әрекеті мен санаға жол береді» тұжырымы қандай бағытқа тән? | эмпирикалық |
Психологияның ғылым ретіндегі даму кезеңдері: | жан туралы ғылым, сана туралы ғылым, мінез-құлық туралы ғылым,психика туралы ғылым |
Психологияның басқа ғылымдардан бөлініп, дербес, ғылым ретінде дамуы: | XIX ғасырдың екінші жартысынан |
Психикалық ауытқу себебін түзетуге бағытталған психокоррекция түрі: | каузалды |
Психологиялық түзету әдісі: | психологиялық диагностика |
Психологтың түзету-дамыту бағытындағы жұмысының әдісі: | арт терапия |
Психологиялық мәселелерді шешу жөнінде нақты баламен немесе балалар тобымен жұмыс істеудің тәсілдері, шаралары, әдістері, әдістемелерінің кешенін көрсетіңіз: | Арнайы психологиялық түзету |
Психологтың жаңа қағидаларды үнемі жүзеге асыруды талап ететін білім түрі: | Жалпылама теория |
Психологтың жұмыс бөліктерінің артығын көрсетіңіз: | Гештельтпсихология |
Психологиялық қызметтің алдын-алу бағыты бойынша ұжымның әлеуметтік-психологиялық жағдайын зерттеудің ең тиімді әдісі: | анонимдік сауалнама |
Психологиялық білім алуға ересектерді яғни тәрбиешілерді, мұғалімдерді,-аналарды және балаларды араластыру дегенді білдіретін ұғымды: | Психологиялық ағарту |
Психологиялық кеңес мақсаты: | клиентке ұсыныстар беру, мәселені шешуге көмек көрсету |
Психологтың көңілді оқуда және мінез-құлқындағы анық байқалатын балаларға бөлінетін,ал негізгі міндеті- маңызды психологиялық қиындықтары мен мәселелерін түзету және жеңіп шығуды қамтитын психологиялық алдын алу көрсетің: | Үшіншілік алдын |
Психодиагностикалык әдістердің негізгі топтасқан түрлері: | Жоғары және аз қалыптасқан |
Психологтың кеңес беру қызметіндегі негізгі міндеттері:
| Өзекті стресс, қақтығыс, эмоцияналды уайым қалпындағы оқушыларға психологиялық көмек беру, жасөспірімдердің өзін –өзі тану, өзін –өзі талдау дағдыларын, өзінің психологиялық ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін пайдалана білуге үйрету |
Психологтың кеңес беру қызметіндегі негізгі міндеттері: | Жасөспірімдердің өзін-өзі тану, өзін-өзі талдау дағдыларын, өзінің психологиялық ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін пайдалана білуге үйрету. Өзекті стресс, қақтығыс, эмоционалды уайым қалпындағы оқушыларға психологиялық көмек беру |
Психологтың педагогикалық кеңес беру қызметінде ұстанатын принциптері:
| мұғалім мен педагогтың арасында кәсіби қызметтері бөлу, психолог пен педагогтың тең құқықтық өзара әрекет етуі, мәселені шешудегі жауапкершілікті алу |
Психолог В.С.Мухина баланың психикалық дамуының алғышарты ретінде қарастырды
| Баланың ішкі позициясын |
Психологиядағы психоаналитикалық бағыттың негізгі өкілдері: | З.Фрейд,К.Г.Юнг |
Психологиялық ағарту бағыты бойынша оқушыларға берілетін кеңестің негізгі ұстанымы:
| Ізгілік |
Психологиялық қызметтің алдын алу бағыты бойынша ұжымның психологиялық тұрғыдан топ ретінде қалыптасу деңгейін зерттеу: | Топтың әлеуметтік психологиялық өзіндік аттестациясы» әдістемесі |
Психологиядағы гуманистік бағыттың негізін салған адамдар: | С. Г.Олпорт, А.Маслоу |
Психологиялық түзетудің директивтік түрлері, емес түрлері қандай қасиеті бойынша топтастырылады? | Түзету арқылы әсер ету тәсілі |
Психологиялық зерттеудің қосалқы әдісіне жатады: | Анкета |
Психодиагностикалык әдістердің негізгі топтасқан түрлері: | Жоғары және аз қалыптасқан |
Психологиядағы когнитивті бағыттың өкілдері: | Ж.Пиаже,У.Найсер |
Психологтың кеңес беру журналынының толтырылу реті:
| күні, жүргізу уақыты, кеңес алуышының аты-жөні, келген себебі, мәселесі, кеңестік нәтижесі |
Психоанализ психологиялық кеңес берудің түріне жатады: | Жеке бастық кеңес беру |
Психологтың ағарту жұмысы: | мұғалімдерге семинарлар жүргізу |
Психологиялық кеңес берудің түрлерін: | жеке және топтық |
Психологиялық жұмыстың формасы: | тренинг |
Психологиялық білім алуға ересектерді яғни тәрбиешілерді, мұғалімдерді, ата-аналарды және балаларды араластыру дегенді білдіретін ұғымды көрсетіңіз: | психологиялық ағарту |
Психокоррекциялық жұмыстың міндетті
| Баланың дамуындағы психологиялық ауытқуларды әлеуметтік ортада қалыптасқан талаптарға сай келтіру |
«Психодрама» әдісін әлеуметтік проблемаларды шешудің бір құралы ретінде қарастырған психолог | Морено Д. |
Психотерапияның клиникалық тәсілдері
| Гипноз, аутогендік жаттығу, иландыру, өзін-өзі иландыру |
Психодиагностика психология дамуының бірнеше бағыттарымен байланысты
| Экспериментальды психология, дифференциялды психология, қолданбалы психология |
Психологиялық алдын алу жұмысының міндеті
| Оқушының толыққанды психикалық дамуына арналған жағдайлар туғызу |
Психологиялық алдын алу әдістеріне жатады
| Психоконсультациялық орталықтар, сенім телефондары, психокоррекциялық жұмыстар |
Психологиялық зерттеудің қосалқы әдісіне жатады: | Анкета |
Психологиялық түзету түрлері | Топтық, жеке |
Психологтың мектепте көрсетін негізгі қызметінің бірі
| Оқушыны психологиялық сүймелдеу |
Психологтың педагогикалық кеңес беру қызметінде ұстанатын принциптері
| Психолог пен педагогтың тең құқықтық өзара әрекет етуі, Мәселені шешудегі жауапкершілікті алу, Мұғалім мен психолог арасындағы кәсіби қызметтерді бөлу |
Психологтың кеңес беру кезіндегі негізгі міндеттері
| Өзекті стресс, қақтығыс, эмоционалды уайым қалпындағы оқушыларға психологиялық көмек беру, Жасөспірімдердің өзін-өзі тану, өзін-өзі талдау дағдыларын, өзінің психологиялық ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін пайдалана білуге үйрету |
Психолог, Женяның анасына баланың оқуға қызығушылғын ояту үшін біріншіден, нені есепке алуы қажет деп санайды | Отбасындағы климаты |
Психолог, Женяның оқуға үлгермеу себептерін анықтай отырып, айқындау керек
| Өз күшіне сенімсіздік, бағаларға селқостықпен қарау |
Психолог, Женяның қылығындағы өзгерістерді есепке ала отырып, анықтау керек | Тұйықтық, агрессивті, дөрекілік |
Психолог Асқардың мінезінен нені аңғара алуы мүмкін | Немқұрайлықты |
Психолог Асқардың бойынан қандай қатынасты көрді | Әдепсіздік |
Психолог, оқушының қиын бейімделуін есепке ала отырып, анықтауы керек:
| Сынып жетекшісі мен басқа да педагогтардың өзіне деген қатынасын білу |
Психолог, оқушының қиын бейімделуін есепке ала отырып, анықтауы керек:
| Жаңа мектепке, мұғалімдеріне, оқуына деген қатынасын |
Психолог, оқушының қиын бейімделуін есепке ала отырып, анықтауы керек:
| Оқушы өз сыныптастарын қалай бағалайды, қабылдайды |
Психолог, баланың мектепке психологиялық даярлығын анықтау керек
| Жеке бастық, инттелектуальды, әлеуметтік |
Психолог, оқушының қиын бейімделуін есепке ала отырып, анықтауы керек: | Сыныптастары оны жаңа оқушы ретінде қалай қабылдады. |
Психолог, оқушының қиын бейімделуін есепке ала отырып, анықтауы керек:
| Сынып ұжымындағы өз орнына оқушы қанағаттана ма? |
Психологиялық болмыстын адамның кейбір әрекеттерін нәтижелі орындауға кесірі тиетін ішкі кедергілер | Психологиялық кедергі |
Психологиялық қызметті ұйымдастыру аспектілері
| Ғылыми, қолданбалы, практикалық |
Психологтың психологиялық ағарту жұмысын өткізу міндеті
| Жаңа психологиялық зерттеулердің қорытындысын түсіндіру |
Психологтың бұл жағдайдағы әрекеті | Анасымен келіспеуі мүмкін емес |
Психологиялық зерттеу әдістерінің арасындағы ең негізгісі: | Эксперимент |
Психологиялық түзетудің директивтік түрлері, директивтік емес түрлері қанадай қасиеті байынша топтастырылады? | Түзету арқылы әсер ету тәсілі |
Психологиялық түзету әдісі: | Денеге бағытталған психотерапиялық тренинг |
Психикалық ахуал дегеніміз:
| Жеке адам мен ұжымның бір сәттегі эмоциялық, танымдық және мінез құлықтық көріністерінің жалпылама сипаттамасы |
Психологтың көңілі оқуда және мінез-құлығында мәселелері анық байқалатын балаларға бөлінетін, ал негізгі міндеті-маңызды психологиялық қиындықтары мен мәселелерін түзету және жеңіп шығуды қамтитын психологиялық алдын алу деңгейін көрсетіңіз: | Үшіншілік алдын алу |
Психологиялық қызметтің алдын-алу бағыты бойынша оқушының отбасындағы қарым-қатынасын, дағдарыс жағдайларын зерттеу әдістемесі: | «Дүниеде жоқ жануар» проективті әдістемесі |
Психологиялық диагностиканың субъективтік әдістемесін көрсетіңіз: | Рольдік ойын |
Психогогияда гештальт-психология бағытының негізін салған ғалымдар: | Т. Вертгеймер, К.Левин |
Пікір алысу процесінде жеке адамның белгілі тілді пайдалануы | Сөйлеу |
Рухани қажеттіліктер: | саяхат, өнер, білім, тамақ, атақ |
Ресейде 1885 жылы алғашқы эксперименталды лабораторияны ашқан ғалым: | В.М. Бехтерев |
Рәміздік жүйе, қоғамдық тәжірибе мен мәдени мұраны бірден бірге өткізу өзара бірлескен әлеуметтік ықпалдастық қатынас: | ортақтасу (қарым-қатынас)
|
Сангивиник типіне тән белгі | Пысық, оңтайлы |
Сангивиник типіне тән белгі: | Ашық, ақ көңіл |
Сезім мүшелері арқылы алынған мәлеметтерді өңдейтін процес | Ойлау |
Сипатына қарай бөлінетін психокоррекцияның түрлері | Симптомды, каузалды |
Суицидтің жүзеге асатын негізгі жолдары | Нағыз, жасырын, демонстративті |
Суицидтің алдын алу үшін психологтың атқаратын іс шаралары | Дәріс, семинар |
«Суицид» мәселесін шешудің бір жолы психологтың психотерапиялық әдістерімен байланысты | Диагностикалық, коррекциялық, кеңес беру |
Суицидке ұшырау себептері
| Қоршаған адамдармен түсініспеушілік, бақытсыз махаббат |
Суицидке ұшырау себептері
| Психикалық аурулар, жеке өміріндегі сәтсіздіктер |
Сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының байланыс-қатынастарының мида жалпылай және жанама түрде сөз арқылы бейнеленуі. | Ойлау |
Сыртқы дүние құбылыстарының тұлғаны әлеуметтік қажеттеріне сәйкес келу-келмеуінің нәтижесіндегі психикалық күй: | Сезім |
Сырттан келген нәрсеге төтеп беруге шамасы келмеу: | Стресс, Зорлану, Астения |
Сөйлеудің қызметі: | заттарды белгілеу, бір-біріне әсер ету |
Су перісі, кентавр бейнесін жасауда қолданылатын елестің қабылдауы: | агглютинация |
Топтық психотерапияның негізіндегі қозғалыс экспрессиясын қолдануға жататын, вербальдық емес әдісі | Психогимнастика |
Тренингті-топтық жұмыстың белсенді әдісі ретінде қарстырған ғалымдар
| Лидерс А.Г, Петрушин С.П, Прутченков А.С. |
Тұлғалық мотивацияны зерттеген алғашқылардың бірі | Мюррей Х. |
Тұлғалық конфликт (дау дамай) туындайды
| Адамдардың өзара қызығушылықтары үйлеспеген кезде, оны шешу қиынға соққанда, Адамдардың өзара пікірлеріүйлеспеген кезде, оны шешу қиынға соққанда, Адамдардың өзара көзқарастары үйлеспеген кезде, оны шешу қиынға соққанда |
Тұлғаның «Мен» інің (Эго сының) даму ерекшелігінің неше кезеңге бөліп, тұлғаның жас ерекшелік даму жіктемесін көрсеткен американдық эгопсихолог: | 8 (сегіз) Э.Эриксон |
Тұлғаның қажеттіліктері мен мотивация теориясын ұсынған: | А. Маслоу |
«Тұлға аралық қарым-қатынастар мен конфликтерді зерттеуді мақсат тұтады» психологиялық тұжырым қандай бағытқа тән? | интерактивтік |
Тұлғаның қоғамдық құндылықтар мен қатынастар жүйесін, беделді өмірт сүруге қажетті дағдыларды, өмірлік тәжірибелерді игеру процесі: | әлеуметтену |
Тұлғааралық қарым-қатынаста, іс-әрекетті қоғам үшін құнды және тұлға үшін маңызды жанама топ: | ұжым |
Тұлғаның жеке даралық психологиялық қасиеттерінің бір түрі: | мінез |
Тұлғаның қандай қасиеті мінездің сол немесе басқа көрінісіне өзіндік із қалдыра отырып,оның көрінуініңмсыптқы түрін анықтайды: | темперамент |
Тұлғаның өзіне бағытталып, психикалық және физиологиялық күйін реттеуге арналған тренингтің түрі: | аутотренинг |
Тұлғаны әлеуметтендіру факторлары: | Микро, макро, мезо, мего факторлар |
Түзету жұмысының негізгі формасының бірі | Ойын |
Түс көру: | енжар |
Түзету жұмысының дербес формасы ретінде қолданылатын ойын түрі: | Рөлдік ойындар |
Түзету жұмысының дербес формасы ретінде қолданылатын ойын түрі: | рөлдік ойындар |
Тәуекел тобына қандай балаларды жатқызуға болады
| Солақай, Эмоциялық кемістігі, Дамуы тежелген |
Тәуекел сөзінің мағынасы
| Қаламайтын нәрсенің болуы не болмауы, Негативті, Бір нәрсенің болу мүмкіндігі |
Төрт-бес жасар балаларда жоғары сезімдердің қандай элементтері кездеседі | Моральдық, Эстетикалық |
Тәрбиеші тәрбиеленушіге зерттеу объектісі ретінде емес, тәрбие объектісі ретінде қаралуы керек деп көрсеткен | Макаренко А.С. |
Тәжірибелі психолог маман психокоррекция жұмысын ұйымдастыру үшін негізге алуы тиіс | Психодиагностикалық өңдеу көрсеткішінен алынған нәтижені |
Теріс қылықтар мен қиын тәрбие жағдайының қалыптасуына себепші болатын, жас кезеңнің бірінен екіншісіне ауысуы барысында пайда болатын өтпелі кезең: | Дағдарыс |
Түйсіктердің өзара байланысының мөлшерден тыс дамыған бір көрінісі: | Синестезия |
Тәртіп-_______________қажеттілік: | эстетикалық |
Темперамент – бұл:
| Жүйке жүйесінің тума қасиеттерінен туындайтын адамның жеке өзгешеліктері |
Табиғи экспериментті психологияға тұңғыш енгізіп зерттеген орыс психологы: | А.Ф Лазурский |
Табиғи қабілеттердің дамуы және қалыптасуы: | нышан |
Тіл дамыту, ойлау қабілетін дамытуға байланысты баланың сөздері, оның танымы мен ұғымын, жалпы тұлға ретінде қалыптасының алғы шарты деп санаған: | Ушинский К.Д |
Типтік мінезге жатады: | жауапкершілік |
Типтік мінез бітістері
| Отан сүйгіштік, борыш, мақсаткерлік |
Топтағы мүшелердің өзара қарым-қатынасының әлеуметтік- психологиялық құрылымын анықтайтын әдістеме:
| социометрия |
Топтық треннигтің және психотерапиялық жұмыстың ең жиі қолданылатын әдістері: | Топтық пікір сайыс,рөлдік ойын, психогимнастика,жобалық сурет,музыкалық терапия |
Танымдық қажеттіліктер: | үйрену, түсіну, зерттеу, білу |
Топтық психотүзету жұмысындағы негізгі, тіректік әдісі: | Топтық пікір сайыс |
Тренинг топтарының жұмысы тиімді болу үшін қатысушылар саны көп болмауы тиіс: | 12-ден |
Уайым: | катастрофа күту, қайғы, ішкі тынышсыздығы |
У. Джемс, ДЖ. Дьюи теорияларының бағыты: | функционалистік |
Ұқсастық бойынша ой корытындыларын жасау | аналогия |
Ұжымның мүмкінділігін қамтамасыз сту және басқару қабілет түрі: | ұйымдастырушылық |
Үнемі өзеріп отыратын және бір-бірімен жаңа қатынастарға түсуші түрткілер қатарынан қалыптасатын мотивация | Оқу |
Холерик типіне тән белгі: | Шапшан, белсенді |
Флегматик типіне тән: | Ұстамды, сабырлы |
Филогенездік және онтогенездік дамудың туа біткен және жүре біткен біртұтастығының өнімі, тән сипатты даралық белгілерідің иесі | Индивид |
Формасы бойынша тестер бөлінеді | Бланкілі, заттық, ауызша, жазбаша |
Ырықсыз зейіннің қайнар көзі (бұлағы) | Қызығу |
Іс-әрекет берілген жағдайда оқу іс-әрекетінің субьекті ретіндегі қоғамдық болмысының бастауы: | Кіші мектеп оқушысы |
Іс-әркеттің психологиялық құрылымын құрайды | Мотив, мақсат, операция |
Эмоцияның жоғарғы түрі адамның іс-әрекетінің өнімді болуына мүмкіндік туғызатын түрлері | Қуаныш, Сүйіспеншілік |
Эриксон даму кезеңдерін нешеге бөліп қарастырады | 8 |
Э. Эриксон бойынша, шамамен 7-12 жас аралығында болатын дағдарыс: | толымсыздық комплексіне қарама-қайшы еңбексүйгіштіктің пайда |
Э. Эриксон бойынша, шамамен 3-6 жас аралығындағы дағдарыс:
| кінә сезіміне қарама-қайшы инициативтіліктің пайда болуы |
Э.Эриксон бойынша, шамамен 12-18 жас аралығында болатын дағдарыс:
| жеке адамның сұрлануы мен конформизмге қарама-қайшы тұлғалық өзінідік анықталудың пайда болуы |
Эмоциялар мен сезімдердің атқаратын қызметтері:
| Ынталандырушы, қорғағыштық, реттегіш |
Эмоциялық күйдің селқостық, енжарлық түрі: | Апатия |
Эмоция жіктелуі: | жағымды, күрделі, жағымсыз. |
Эббингауз заңдылығы: | Ұмыту қисыны. |
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.