Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Психология ПББ тест сұрaқ- жaуaп 5-нұсқа

Психология ПББ тест сұрaқ- жaуaп 5-нұсқа

11 июл 2023, 21:16
590
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

Арнайы психология

  1.  Арнайы психологияның негізгі  мақсаты не? /// дамуында психофизикалық кемістігі бар баланың оқу және даму процесі арасындағы анықтау, тоқтату, алдын алу дисбалансы және олардың мүмкіндіктері
  2. Арнайы психологияның міндетіне не жатады? /// мүмкіншілігі шектеулі тұлғалардың педагогикалық классификациясын анықтау және реттеу
  3. Арнайы психологияның пәні не болып табылады? /// аномальді балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері
  4. Арнайы психологияның меңгеру обьектісі? /// әр түрлі ауытқуы бар балалардың психикалық процесс және олардың ерекшеліктері
  5. Арнайы психолгоияның бағытына не кірмейді? /// жеке тұлғаны оқыту мен тәрбиелеу процесінің психологиясы
  6. Арнайы пс.негізгі әдістері? /// тестілеу
  7. А.П біріншілік кемістігі деген түсінікті кім енгізген? /// Выготский
  8. Адамның психикалық бұзылыстарына не жатады? /// дербестілік
  9. Абнормальді формаларға не жатады? /// тепе теңдікті қабылдау шындығы
  10. Ақыл ойы кемдіктің неше деңгейі бар /// үш
  11. Ақыл ойы кемістіктің кай түрі көп кездеседі? /// Дебил
  12. Ақыл ойы терең зақымдалған балалар қандай мекемелерде блады/// халықты әлеуметтік қорғау
  13. Олигофрения терминин енгізген /// Крепелин
  14. Ауызша сөйлеуге не жатпайды? /// жазбаша сөйлеу
  15. Алексия термині нені білдіреді?/// оқудың бұзылуы
  16. Аутизмнің сыртқы көріністеріне жатпайды? /// ерікті назар
  17. Аутизм термині нені білдіреді? /// шындықтан алыстау
  18. Аутизм формаларына қайсысы жатпайды? /// сезімдерді басқару
  19. Адаптация термині нені білдіреді? /// сезім мүшелерінің олрға әсер ететін стимулдардың ерекшеліктерін дағдыландыру
  20. Ата аналардың   балалармен қатынасында эффективтіктің компонентіне не жатады? /// көз контакті
  21. Атетоидты гиперкинез ұғымы деген не? /// саусақтардың жай және құрт тәрізді қозғалыстары
  22. Аталғандардың қайсысы пайда болу жағынан психопатияға жатпайды? /// тұрақты
  23. Ақыл ойы кем балалардың сипап сезу арқылы қабылдауына не жатпайды? \// қол қимылдарының үйлесімділігі
  24. Ақыл ойы кем балалардың қабылдауының сипаттамасында не артық? /// заттарды қабылдаудағы ойлану
  25. Ақыл ойы кем балаларға ойлаудың қайсысы тән? ///  ойлау қабілетінің барлық дәрежесінің жетіспеушілігі
  26. Ақыл ойы кем б.қызметі не арқылы сипатталады? /// ойын қызметінен
  27. А.ойы к.б. есінің ерекшеліктеріне не жатпайды? /// ерікті есте қалдыру
  28. А.о.к.б. сөйлеу ерекшелігіне жатпайды? /// психикалық қайраткерлігінің селқостығы
  29. Адам дее бітімінің конституциясының типологиясында не артық? /// сангвиник
  30. Аутизм балалардың эмоционалды ерік сферасының жетекші белгісі? /// тірілу комплексінің жоқ болуы
  31. Астеникалық түрге кімдер жатады? /// бойы ұзын және арық адамдар
  32. Адам санасының бір мезгілде бірнеше әрекетті атқара білудің мүмкіншілігіне не дейміз? /// зейіннің бөлінуі
  33. А.о.к.б. зейіннің қандай түрі тән? /// озбырлық емес зейін
  34. Аутизм бар балалардың түйсінуі мен қабылдауыныың ерекшеліктеріне не жатпайды? /// шындықты адекватты қабылдау
  35. Адам санасының белгілі бір затқа бағыттала тұрақталуын көрсететін құбылыс қалай аталады? /// зейін
  36. Адамның зейіні  бір обьектіге немесе бір жұмысқа ұзағырақ тұрақтай алуын қалай атацйды? /// зейіннің тұрақтылығы
  37.  Лурияның тұжырымдамасы бойынша психика 3 функционалды блоктың қызметімен қамтамасыз етіледі олар? /// тонус пен сергектікті реттеу
  38. Ақыл ой кемдіктің дәрежесі? /// нақұрыстық
  39. Арнайы мектетің қай түрінде керең балалар оқиды? /// 1
  40. Аутистік балалардың мінез құлқының қалыптасуында басты орын алады? //\ жихаздардың орнын ауыстырса
  41. Ақыл ойы кем балалардың моторикасының ерекшеліктерін атаңыз? /// практикалық іс әрекеттің барлық түрлерінде қмылдары ебедейсіз
  42. Арнайы психолгия бұл? /// дефектологияның бөлімі
  43. А.о.к.б. өзін өзі бағалауы мен ынтасын зерттеу әдісін ажырат? /// Де-Греефе әдістемесі, Хоппе әдістемесі
  44. Әдеттегі дамудың белгілеріне не жатады? /// даму темпінің ауытқуы
  45. Әдейі қабылдау дегеніміз не? /// еріксіз қабылдау
  46. Біріншілік дефект негізі не болып табылады? //\ атогендік факторлардың әсерінен ағзаның зақымдануы немесе қандай да бір биологиялық жүйенің жетіспеушілігі
  47. Бірінші түрдегі дизонтогениеге не кіреді? /// психика дамуының тежелуі
  48. Бас миының бөлімдерінің дамымауына байланысты дизонтогенийге қандай белгі тән емес? /// асинхроний типіндегі ауытқулар
  49. Бала мидың  жеңіл дисфункциясымен туылғанда қауіп факторына не жатпайды? /// көп балалы ана
  50. Балалардың базалық белсенділік  көріністерінің ерекшеліктеріне не жатпайды? /// өзіне өзі қызмет көрсету дағдыларын игеру
  51. Балалардың психикалық және дене дамуының күрделі ауытқуы, биологиялық қатер факторына неге жатпайды? ///
  52. Туу кезіндегі ұрықтың жарақаттануы
  53. Брок центрі қай жерде ықшамдалады? //\ бас миының маңдай қатарының артқы бөлімдерінде
  54. Бұзылыстың ықшамдалуына байланысты салдықтың түрлеріне жатпайды? //\ рефлексия
  55. Балалардың орталық сал ауруы кезінде қозғалыс кемістігінің құрамына не кірмейді? /// омыртқаның бұзылысы
  56. Балаға медициналық тексеру жүргізу барысында артық болып табылады?  /// есептеу білімін зерттеу
  57. Баланың бір жасындағы тексеруіне не кірмейді? /// сөйлеу аймағын тексеру
  58. Бақылау түрлеріне не жатпайды? /// механикалық бақылау
  59. Бір уақыттың ішінде зейіннің қамтитын объектілер санын .....деп айтамыз? /// зейіннің көлемі
  60. Белгілі бір объектіге саналы түрде зейінді ұйымдастыра алмаушылықты ..... дейміз //\ алаң болушылық
  61. БЦП сөйлеуінің дамуына не жатады? /// сөйлеудің жан жақты бұзылуы
  62. Бақылаудың түрлері? /\\ апталық бақылау
  63. Бір объектіден екінші объектіге назарды көшіру қалай аталады? /// зейіннің аударылуы
  64. Балалар психологиясымен дефектология ғылымдарының дамуынна үлес коқан Қазақстандық ғалым докторлар? /// Намазбаева
  65. Бір нәрсеге қатынасының мінезіндегі ерекшелігінде не артық? /\\ заттарға деген қатынасы
  66. БЦС балалардың эмоционалдық ерік саласының бұзылу ерекшеліктері: /// эмоционалдық қоздырғыштың жоғарылығы
  67. В.В.Лебединский бойынша психикалық дизонтогенездің классификациясына неше түр кіреді? /// 3
  68. Выготскийдің тұжырымдамасы қандай? /// коменсаторлық қызмет туралы
  69. «Гиперкинез» термині нені білдіреді? //\ сезімдалдылық
  70. Г.П.Бертынь бойынша этиологиялық топтастырудың саны: //\ 6
  71. Г.Е.Сухарев бойынша психикалық даму бұзылыстарының қанша түрі бар? /\\ 3 
  72. Даму темпінің бұзылыстарына нге жатады? /\\ аксеоерация
  73. «Дизонтогенез» термині нені білдіреді? /// қалыпты даму процесінің әр түрлі формаларының бұзылыстары
  74. Дизонтогенездің белгілеріне не жатады? /// өзін қзі тану және өзін өзі бағалаудың тепе теңдігі
  75. «Дамудыңі жақын аймағы» деген термин нені білдіреді? /// балалардың ересектердің басшылығымен шешетін міндеттердің қиынның деңгейі
  76. Дефицитарлық дамуға не жатпайды? /// ақыл ойдың кемдігі
  77. Депривацияның психикалық қажеттерге не жатады? /// информацияда қажеттілік
  78. Дыбыстың интенсивтілігі күші немен өлшенеді? //\ ДБ
  79. «Дефект» термині қандай мағынаны білдіреді? /// қандай да бір функцияның немесе ағзаныың жоғалуы немесе болмауы
  80. «Динамикалық тремор» дегеніміз не? /// саусақ ұштарының дірілдеуі
  81. «Диогностика» термині нені білдіреді? /// адамның жеке спецификаларын анықтау мақсатында жүргізілген зерттеулер
  82. Дауыс аппаратының патологиялық өзгерістеріне байланысты дауыс шығарудың бұзылыстарымен сипатталатын сөйлеу кемістігі? /// фонастения
  83. Дыбыс бқзылыстарына (дислалия) анықтама берген ғалымдар? //\ Л.С.Волкова
  84. Дислалияның түрлерін атаңыз? /// артикулярлы фонемматикалық
  85. Дыбыстардың бұзылуын атауда қоданылатын халықаралық терминдергеи жатпайды? //\ палатализм
  86. Деменция қанша жастан кейін пайда боладжы? /// 2 
  87. Депривацияның түрін ажыратыңыз? /// эмоционалды
  88. Даму кемістігі немесе зақымдану нәтижесінде жойылған, бұзылған қызметтердің орнын толтыру аталады? /\\ компенсация
  89. Денсаулық мүмкіншіліктері шектелген балаларға арналған білім мекемесі ? //\ арнайы түзету білім мекемесі
  90. Дефицитарлық дамудың орнын толтыра алатын сезім? /// иіс сезу
  91. Даму бұзылысының соматикалық факторына жатпайды? /// теріс резус фактор
  92. Деменцияны тудыратын себептер? /\\ нейроинфекциялар
  93. Есту қабілетінің бұзылуына келесі себеп жатпайды? //\ резусфактордың сәйкес келмеуі
  94. Есту қабілетінің бұзылу крийтеиіне қай топ жатпайды? /// аутистикалық
  95. Есту қабілеті нашар баланы жан жақты тексеруіне не кірмейді? //\ көру қабілетін тексеру
  96. Ерте жаста ойлаудың қандай түрі негізгі болып табылады? //\ заттық әрекеттік
  97. Естуінде бұзылыстары бар балалардың қабылдауының ерекшеліктеріне не жатпайды? /\\ сақауды меңгерудегі қиындықтвар
  98. Есту қабілеті бұзылған балаларды оқытуда түйсінудің қандай түрі маңызды? /// вибрациялық сезіну
  99. Ерте жастағы аутизмі бар балалардың зейін процесіне тін емес? /\\  қызығушылықтың жоғарылауы
  100. Ес түріне не жатпайжды? //\ мағыналы
  101. Елес дегеніміз? /// жаңа бейнені жасау процесі,түсінігі немесе идеясы
  102. Елес түріне жатпайды? ///сенсорлық
  103. Елестің қай түрі болашақта болатын жағдайды елестету деп атаймыз? /// болатын дағдайды алдын ала сезу
  104. Естту қабілеті зақымдалған балаларға түскен ақпаратты өңдеу үшін тітіркендіргіш маңызды роль атқарады /// көру
  105. Ерте жастағы аутизмі бар баалалардың ойлау ерекшелігіне жатпайтыны? /// қабілеттің төменгі деңгейі
  106. Естуінде бұзылысы бар балалардың эмоционалды ерік сферасының ерекшелігінің ішінде не артық? /// балалар ұжымына қосу
  107. Есту қабілеті нашар баллардың моторикасының бұзылыстары/// көру қабілетін тексеру
  108. Ерте балалық аутизмі бар балалардың мотрикасының бұзылысы /// қимыл қозғалыстар күшімен амплитудасы сәйкес емес
  109. Есте сақтаудың түрлері? ///вербальді
  110. Есту зақымданудың қанша деңгейі бар? /// 3 
  111. Естімейтін сөйлеу тілін меңгерген балаларда сөздік логикалық ойлау қанша жастан бастап қалыптасады? /// 17
  112. Естудің зақымдалуының қанша деңгейі бар? /// 3
  113. Ерте жастағы аутизмнің айқын сыртқы көріністерін атаңыз? /// іс әрекет стереотиптілігі
  114. Естімейтін балалардың сөйлеу тілі ерекшелігіне жатпайды? /// жеке сөздерді анық айту
  115. Ерте жастағы аутизмі бар балалардың сөйлеу тілінің бұзылыстарының ерекшеліктері /// сөйлеу тілінде эхолалияның болуы
  116. Жалпы білім беру жүйесіндегі балалардың көбісі? /// ПДТ
  117. Жазудың бұзылуына жатпайджы? // жанама тілділік
  118. Жүктіліктің жағымсыз ағымына не жатпайды? /// тұқымның жарақаттары
  119. Жасөспірім жаста іс әрекет түрінің бастысы болып саналады? /// қоғамдық пайданы
  120. Жеткіншек баланың жүйелік, психикалық айналымының деңгеіне әртүрлі потогендердің әсері бар ма? /// субъектілі-объектілі
  121. Жазу мен оқудың бұзылуы? ///  дисграфия, дислексия
  122. Зейін қасиеттеріне не жатпайды? /// қайта өңделу
  123. Зейін функцияларына қатысты емес? /// тұрақтылығы
  124. Заттарды тура қабылдау, ойлаудың қандай түріне сүйенеді? /// көрнекі-қимылды
  125. Зияттың орташа коэффиценті /// 1006
  126. Зақымдалған құрылымның сақталған жүйке элементтерінің есебінен жүзеге асатын психикалық функцияны компенсациялауды қалай атаймыз?  /// ішкі жүйелік
  127. «Интроспекция» ұғымы нені білдіреді? /// өзін өзі бақылау
  128. «Импрессивті» дегеніміз? ///оқу
  129. Интеротивті түйсіну дегеніміз? /// ішкі органдарда орналасқан, рецепторлардан пайда болған түйсінулер 
  130. «Компенсация» термині /// жетілмей немесе бұзылған функцияларды сол жүйе ішіндегі сақталған немесе біртіндеп бұзылған функциялар арқылы жүзеге асады 
  131. Кариотиптің құрамына неше жұп хромосома кіреді? /// 23
  132. Көру қабілеті зақымдалған балалар тобына кімдер жатпайды? /// керең
  133. К.С.Лебединский бойынша ПДТ балалардың тегіне не жатпайды? //\ аутистіктектегі психикалық дамудың тежелуі
  134. Көру қабілеті бұзылған балалардың қабылдауының ерекшеліктеріне не жатайды? /// Көршындықты адекватты қабылдау
  135. Көру қабілеті бұзылған балалардың түйсінуінің қандай түрі маңызды қызмет атқарады? /// есту
  136. Көру қабілеті бұзылған балалардың зейінінің қалыптасуына кері әсер етеді? /// сыртқы қабылдаудың өңделуі
  137. Керең балалардың ойлауына не тән? //\ ойлау мен көру қабілеті зақымдану деңгейіне байланысты емес
  138. Көру қабілеті бұзылған балалардың сөйлеуі психикалық дамуының ілгерілеуіне не көмектеседі? /// белсенді сөйлеу қарым қатынасына сүйеніш
  139. «Комформды» түрге не жатады? Басқаларға еліктеуге бағытталу
  140. Күрделі кемістігі бар балалардың өзімшіл даму белгілеріне не жатпайды? /// психикалық жетілмеушілік
  141. Көретіндермен салыстырғанда көруінде бұзылысы бар балалардың эмоционалды ерік сферасында не артық? //\ тәуелсіздік
  142. Көру қабілеті бұзылған балалардың сирек қолданылатын психологиялық әдіс түрі /// анкеттеу
  143. Көрмейтін балалардың көру өткірлігі қанша? /// 0,01-0,04
  144. «Күрделі кемістік» этиологиясының нұсқаларына жатпайды? /// екі кемістіктің де тегі генетикалық емес
  145. Кемақылдылықты тудыратын себеп /// ОЖЖ зақымдалуы
  146. Қандай ғылым арнайы психолгия де аталады? /// психология бөлімі, аномальді балалар мен жасөспірімдердің психикалық ерекшеліктеріне арналған
  147. Қалыпты балалардың дамуына қандай жағдай жапайды? Адаммен оңалту жұмысын жасау
  148. Қалыпты балалар қанша дасында отырады? /// 7-9 ай
  149. Қалыпты көру өткірлігі //\ 1,0
  150.  Қате тәрбиелеудегі типтік стилдің артығы болып не табылпжы? //\ қайғысына ортақтасу
  151. Қандай параметр 2-3 айлық баланың көру патологиясының бар болу мүмкіндігін куаландырмайды? /// эмоционалдық қарым қатынас болмауы
  152. Қмыл қозғалыс бұзылу коррекциясындақандай әсер ету онша маңызды емес болып табылады? //\\ логопедпен сабақ оқу
  153. Қабылдау қасиеттеріне не жатады?  ///Жаңаны қабылдау
  154. Қабылдау бұзылысына не жатпайды? /// арман
  155. Қатынас түйсінулер тобына не жатады?  ///көру
  156. Қабылдауға қандай деңгей жатпайды? /\/ ойлау
  157. Қабылдау қасиетіне не жатайды? /// логикалық
  158. Қиындықты шешу деңгейіне жатпайтыны? /// білім ережелерін сақтау
  159. Қандайсезімдадықтың түрі бала өміріндегі қиын сенсорлық бұзылыстың жүргізушісі болып табылады? /\\ дене сезімталдығы 
  160. Қандай  сөйлеу монологиялық деп аталады? /// бір адамның жүйелі ойының мазмұндамасы
  161. Қабілет классификацциясына жатпайды //\ жалпы қабілеттер
  162. Логопсихология нені зерттейді? /// сөйлеуі бұзылған балалардың психикалық ерекшеліктері
  163. «Лабильді» түр дегеніміз не? //\ көңіл күйі өзгермелі
  164. Лебединский бойынша психикалық даму бұзылысының типтерінің қанша түрі белгілі? /// 6
  165. Л. Каннердің тұжырымдамасы бойынша аутизмнің нақты психикалық даму бұзылысы ерекшеліктеріне жатпайды? /// адамның көзіне тіке қарау
  166. М.С.Певзнер бойынша олигофренияның неше классификациясы бар /// 5
  167. М.С.Певзнер бойынша ПДТ классификациясынв не жатпайды? Сезім мүшесі зақымдалған психофизиологиялық инфантилизм
  168. «Миопия» ұғымы /// көрмеушілік
  169. Мұнда қандай қызмет түрі артық? /// физикалық
  170. «Мінез акцентуацияның» түріне не жатпайды? Жұқтырушы
  171. МКБ 9 бойынша ақыл ой кемдігінің қанша түрі бар? /// 3 
  172. МКБ 10 бойынша орташа деңгейдегі ақыл ойдыңинтеллектуалды дамуы қанша? /// 35-39
  173. МКБ бойынша ақыл ой кемістігінің жеңіл деңгейінің IQ қанша? 40-69
  174. МКБ бойынша ауыр деңгейдегі ақыл ой интеллектуалды дамуы қанша? /// 20-34
  175. «Невропатия» термині ///туа біткен тегінің полифакторлық бұзылуы
  176. Невропатияның негізгі белгілеріне жатпайды? /// гендік бұзылыстар
  177. Нашар еститін балаларда қай ес түрі көп зақымдалған? ///сөздік
  178. Нашар көретін балаларда кай ес түрі сақталған ?/// реминисценция
  179. Нашар көретін балалрдың көру өткірлігі қандай? ///0,05-0,2; 0,3;   0,4;
  180. Нашар көрушілердің көру өткірлігі /// 0,05-0,2
  181. Нашар көретін балалардың зейінінің бұзылу себептері; /// соматикалық әлсіреу
  182. Олигофренияның деменциядан айырмашылығы? ///интеллектуалдық кемістіктің қайта қалпына келмейтіндігі
  183. Орталық сөйлеу бұзылысының клиникалық формаларына жатпайды? /// афония
  184. Ойлау кезіндегі артықшылығын көрсет/// қайта өндіру
  185. Ойлаудың түрі /// барлығында сақталған жеке қасиеттерін алып тастау
  186. Ойлаудың сапасына не жатпайды? ///пысықтық
  187. Ойлаудың бұзылуының қайсысы «үзілген» деп атлады? /// мағынасының жоқтығы
  188. Олигофрения балалардың көру арқылы қабылдауы немен сипатталады? ///дифференциациялаумен орталық жүйке жүйесінің органикалық зақымдануы нәтижесінде, танымдық іс әрекеттің түбегейлі бұзылысы
  189. Оқушылардың жазуын тексеру кезінде несін анықтаймыз? /// грамматикасын, көркем жазу техникасын меңгеру деңгейін анықтау
  190. Олигофренияға қандай негізгі белгілер тән? ///тұқымқуалау әсерлер
  191. О.В.Кербиковтың жүйке жүйесінің типтеріне негізделген топтауына жатпайды? ///сезгіштер
  192. Ойлау процесінің сатысы? ///көрнекі-бейнелік
  193. «Өтпелі» ес дегеніміз? ///ақпаратты бірнеше сағат ішінде сақтау
  194. Өздігінен сөйлеуді меңгеруге, анық айтылған сөздерді естіп қабылдауға мүмкінік бермейтін есту қабілетінің жоғалуы? /// естімеушілік
  195. Психокоррекциялық процесте үлкен адамдарды жасөспірімдермен салыстыра қарағанда қандай жұмыс артық? ///корицательдік
  196. «Педиятриялық- психологияның» меңгеру оюъектісі болып не табылады? /// әр түрлі соматикалық аурулары бар балалар мен жасөспірімдерде болатын психологиялық аспектілері, ғылыми және практикалық зерттемесі
  197. Постнатальдыққа қай кезең жатады? /// туғаннан кейінгі кезең
  198. ПДТ балалардың зейін ерекшеліктеріне жатпайды? /// Қайта өндірілудің төмендеуі
  199. ПДТ балалрдың негізгі көрсеткіш белгісі қандай? ///инфантилизм
  200. «Перинатальді энцефалопатия» термині? ///босану кезінде пайда болған бас миының зақымдалуы
  201. Пренаталды кезеңдегі салды0ты4 себеб3не жатпайды, ///экология
  202. Психикалық  дамуында   ауытқуы бар балалардың бірыңғай кешенді тексеру бағдарламасына не кірмейді? ///әлеуметтік қоршаған ортанаы зерттеу
  203. Психодиогностикалық тексеруде қандай мақсат артық? /// психикалық дене дамуындағыауытқуды анықтау немесе денсаулық жағдайын анықтау
  204. Психикалық қызмет құрылымына кірмейді? ///нейрофизикалық ерекшеліктері
  205. ПДТ балалаларда қандай материал естерінде жақсы сақталады? ///көрнекілік
  206. ПДТ балалардың түйсінуі мен қабынуының сипаттамасына не жатпайды? /// сөз қорының кедей болуы
  207. ПДТ балалардың жазуындағы қатеге не жатпайды? /// қарқынды шығармашылық процесі
  208. ПДТ балалардың жан жалды жағдайын шешу амалына не жатпайды? /// пайда болған жағдайда дәл баға беру
  209. ПДТ балаларға ойлаудың қай деңгейі тән? ///сөздік логикалық ойлаудың төмендігі
  210. «Педантикалық» түрдің сипаты? ///тым тазалыққа, ұқыптылыққа бейім болу
  211. ПДТ мектепке дейінгі балалардың «қиын темперамент» белгісіне не жатпайды? /// концентрациясының жоғары болуы
  212. Психологиялық тексеру қай әдістен басталады? /// әңгімелесу
  213. Психологиялық тексеруді кім жүргізеді? /// педагог-дефектолог
  214. ПДТ ң қанша түрі бар? /// 4
  215. Потогенді фактор ықпал ету уақытына байланысты бөлінеді? /// 3
  216. ПДТ балалардың қабылдауы мен сезіну жағдайы? /// енжар
  217. Джекинстің классификациясы бойынша мінез қөұлық бұзылу түрлеріне не жатпайды? /// отбасы кумері түрі
  218. Р.Е.Левина бойынша сөйлемейтін баланың тобына қай топ жатпайды? ///сөйлеуінің бұзылысы, мінез құлқының бұзылысы байланысты
  219. РДА ң диогностикалық критерияларына не жатпайды? /// қимыл координациясының бұзылуы
  220. Реминисценция дегеніміз? //\уақытша жақсартылған ұмытшақтық
  221. «Сублимация» термині? ///әлеуметтік тілегінің қанғаттандырылмағандықтан энергияның ауысуы
  222. Санақ ережесі дегеніміз? ///адамның психоәлеуметтік дамуының деңгейі, орташа сапасы мөлшерге сай көрсеткіш
  223. Соңғы жылдарда қандай кемістігі бар балалар көбейіп  кетті? /// күрделі кемістігі бар балалар
  224. Сөйлеудің темпті ритмикалық бұзылуына не жатпайды? //\ тұтықпа
  225. Салдықтың спецификалық ерекшелігі болып саналады? /// негізгі моторлық функциялардың қалыптасуының тежелуі
  226. «Синкинезия» ұғымы? //\ зорлықты қозғалыстар
  227. Салдықтың формасына жатпайды? /\\ жүйке бұлшықет аурулары
  228. Сурдопсизологияның пәні? //\ есту функциясының кемістіктері бар адамдардың психикалық даму ерекшеліктерін зерттеу
  229. Сәбилік және ерте жастағы кезеңде кешенді коррекциялық шара өзіне нені қоспайды? /// жазу қабілетінің дамуы
  230. Сөйлеудің перифериялық бұзылуының клиникалық түрлеріне не жатпайды? /// дислекция
  231. Сөйлеуі нашарлаған балалардың айналамен танысу іс әрекетінің төмендеу критериясына не жатпайды? //\ ерікті қимылда қиындықтың болуы
  232. Стандартталған әдісті қолданудақандай талап артық? //\ әр түрлі көмек түрлерін қолдану
  233. Сөйлеу қызметіне қайсысы кірмейді? /// өзі өзін бақылау
  234. Сөйлеу түріне не жатпайды? /// түсінікті сөйлеу
  235. Сөйлеуінде ауытқуы бар балалардың ойлау қабілетіндегі ерекшеліктеріне жатпайтыны? //\ вербальды ойлаудың қалыптасуы
  236. Сал ауруы бар балаларда ойлау қабілетінің дамуына қандай фактор әсер етеді? /// цреброастеника
  237. Сөйлеу бұзылыстары балалардың қабылдау ерекшеліктеріне не жатпайды? ///заттарды қабылдаудың константтылығы
  238. Сал ауруы бар балаларда қай ес түрі зақымдалады? //\ қимылды
  239. Саңырау балалардың тілінің қатысу ерекшелігін анықтайтын шарттар қатарындағы артығы? /// нашар еститін балалармен салыстырғанддағы басқа орта 
  240.  сөйлеу қабілеті зақымдалған балалардың қарым қатынас жоспарындағы артық әрекет? /// сөздік қорының дифференцияланбауы
  241. Саңырау балалардың сөздік логикалық ойлаудың дамуына жатпайтыны? /// көрнекі қимылды ойлаудың қалыптасуы
  242. Соқыр керең балалар алғаш қайда оқытыла бастады? /// АҚШ
  243. Статистикалық норма дегеніміз? /// орта сапалы санды көрсеткіштерге келетін адамның психолгиялық әлеуметтік дамуының деңгейі
  244. Сөйлеуінде ауыр кемістігі бар балалар арнайы мектептің қандай түрінде оқытылады? /// 5 түр
  245. Сөйлеу функциясының дамуында болатын қатерлі кезеңдердің саны? /// 4
  246. Сөйлеуінде бұзылыстары бар балалардың эмоционалды ерік сферасына не жатпайды? //\ эмоция тұрақтылығы
  247. Сал ауруы кезінде сөйлеу тілі бұзылыстарының жиілігі канша пайыз құрайды? ///70-80 пайыз
  248. Сөйлеудің жүйелі бұзылысы қандай? /// Алалия мен Афазия
  249. Сөйлеу тілінің грамматикалық жағының дамуын А.Н.Гвоздевкелесі кезеңдерге бөледі? /// 5 
  250. Сөйлеу аппаратының функциясының бұзылуының түрлері? //\ Ринолалия Дизартрия Дислалия
  251. Сөйлеу аппаратындағы бұлшық еттердің тартылуынан пайда болған сөйлеу түріндегі әуезділіктің бұзылуы /// логоневроз
  252. Сенсорлық тәрбиенің негізгі әдісі? /// ойын
  253. Соқыр кереңдігі бар белгілі ғалымдарды атаңыз? /// И.О.Скороходова
  254. Соқыр және нашар көретін балалардың көру арқылы қабылдауының сипаты /// фрагментарлық
  255. Соқыркереңдіктің тобына жатпайды? /// туа біткен нашар естушілік және амблиопия
  256. Соқыр және нашар көретін балалардың есте сақтау қабілетінің сипаты? /// қысқа уақыттылық
  257. Сурдопсихология ғылымының дамуына үлес қоқан ғалымдар? /// Нудельман Б.А.
  258. Тұлғаның дисгармоникалық даму негізінде не жатыр? /// мінездің патологиялық түрі
  259. Тифлопсихолгоия нені зерттейді? //\ көру қабілеті зақымдалған балалардывң даму ерекшеліктері
  260. Түйсінудің түрлеріне не жатады? /// ара қашықтық
  261. Тірек қозғалыс аппараты зақымдалған балалардың зейінінің потологиялық ерекшеліктеріне жатпайды? /// зейіннің тез аударылуы
  262. Тіл кемістігі бар балалардың зейін процесіне тән емес? //\ әлеуметтік қиындық
  263. Тұқым қуалаушылық ауруының бұзылыстары бар балалардың қабылдауының қасиеттеріне не жатпайды? /// әлеуметтік аспектідегі қиындықтар
  264. Тұрақсыз зейін дегеніміз? /// пассивті
  265. Тұтықпасы бар балалардың өз кемістіктеріне эмоционалды қатынастарына не жатпайды? /// қалыпты
  266. Тірек қимыл аппараты бұзылған балалардың эмоционалды ерік тонусының жалпы төмендеуіне не жатпайды? /// ағзаның толықтыру күштерінің мобилизациясы
  267. Тіл кемістігі бар балалардың қай ес түрі нормадан ауытқыған? //\ көрушілік естің көлемі
  268. Темперамент типіне жатпайды? /// физик
  269. Туа пайда болатын ақыл ой кмдіктің түрі? /// олигофрения
  270. Таным қабілетінің бұзылыставры? /// астерогнозия
  271. «Топтық талдау» түсінігін енгізген? ///  Т.Баррау
  272. Тірек қимыл аппаратының туа біткен патолгиясына жатпайды? /// жасөспірім кезінде аяғын ауыртып алуы
  273. Туғаннан кеін науқастың гнемесе жарақаттың салдарынан көру қабілетін жоғалтқан бала /// туғаннан көрмейтін
  274. Танымдық әрекеттері жетілмеге және сөздік қордың тым шектелуі мен ұғымдарды дұрыс қолдана білмеу сипаттары тән кеміс даму категориясы /// нашар еститіндер
  275. Факторға не жатады? /// бас миының және қабығының қалыпты жұмыс істеуі
  276. Шығармашылық анализге қайсысы жатпайды? /// анкеталар
  277. Эмоция ерік сезім сферасының бұзылысы мен сипатталатын дизонтогенийге не кіреді? /// психопатиялар
  278. «Экспрессивті» сөйлеу нені білдіреді? /// сыртқы сөйлеу
  279. «Эгоценрикалық» ойлауға анықтама бер /// басқа адамдардың көзқарасы
  280. Эмоция ерік жігері зақымдалған балалардың адамдардың қарым қатынасына не жатады?//\ қарым қатынастан қашуға ұмтылу
  281. Экспериментальді психолгиялық тексеру әдістері? //\ россалимо
  282. Эпилепсия ұстамасы бар, ойлауға және эмоционалды ерік саласына спецификалық ерекшеліктер тән органикалық деменция түрі /// эпилепсиялық деменция
  283. 1-5 жас аралығындағы баланы психодиогностикалық тексеруге не кірмейді? //\ еңбек дағдыларның даму деңгейі
  284. XX ғасырдың 50-60   жылдары нашар еститіндерді арнайы оқыту жүйесін әзірлеген Ресейлік ғалымдар? /// Р.М.Боксис
  285. Ырықсыз зейіннің көрінуіне қайсысы жатпайды? /// қалыпты көрініс
  286. Ырықты зейіннің ерекшелігіне не жатайды? //\ алаңдаушылық


 

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.