Психология ПББ тест сұрaқ- жaуaп 1-нұсқа
0-6 жас сентезивтік кезең
1877 ж жарық көрген Педагогикалық психология еңбегінің авторы кім?: Каптерев
Ағзадағы сары өттің көп болуына сәйкес тип -холерикте
Ағзадағы қара өттің басым болуына сәйкес келетін тип - Меланхолик
Адамдардың Жоқ ауруды мида бар деп санау симуляция
Адамның қоршаған дүние ойша бөлшек біріктіру : Жалпылау
Адамның сыртқы әсері түйсінуі деп: экстерорецептор
Алған нәтижелер бойынша жасалынатын психодиагностика әдістеме түрі:Контакт-анализ Адамның қасиеттері: Мінез Асентикалық дене бітімі: шизамотик Акселерация дегеніміз не? - баланың шапшаң даму құбылысы Алғашқы және кейінгі дефект түсінігі кімнің атымен өткізілген: Л.С.Выготский Адамдарды сыртқы қабілеттіне « келбетіне» қарай топқа біріктіріп, олардың мінез сипатын анықтайтын білім: физиогномика Адам қасиеттерінің бәрі өзара үндес болған жағдайдағы мінез бітісі: Тыңғылық Адамның дене бітіміне байланысты Кричлер ұсынған: Лептосоматик,пикник,атлетик және диспластик Ақпарат алудың Т-деректері негізінен алынады: тестен Адам жүйке жүйесінің типі – тума беріледі Адам мінезін туған күнімен байланысты түсіндіруші : гороскоп Адам өмір жолын зерттеу психодиогостика, психотүзету, кеңес беру әдісі: биологиялық әдіс, «лангюдиттік әдіс» Адамдардың дене бітіміне байланысты ұсынған институциялар типтері-ол адиспласти Ақыл – ой әрекеттерін кезеңмен қалыптастыру теориясын негіздеген: П.Я.Гальперин Әрбір сезімнің өзіне сай әрекет түрі бар, мысалы, қорыққанда адамның ... . -беті бозарады Әдет дегеніміз?- Әдет— адамның күнбе-күнгі тіршілік қажетіне байланысты қалыптасқан тұрақты мінез, іс-қимыл ерекшелігі. Әдеттің негізгі қалыптасатын кезеңі — балалық шақ. Баланың қуаты іс әрекет арқылы сыртқа шығады деп кім айтқан: Стенберг Бихеваризм бағытының негізін салған: Д.Уотсан Баладағы жастық дағдарыстың сыртқы жүріс – тұрыстық белгілер: тәрбиелеуге қиын дербестік өсу Бала тілінің дамуының сентезивтік кезең:0 – 6 жас
«Бүйірін таяну» позасы тән адамның сипаты: Жігерлі; Шешім қабылдағыш Баланың интел даму сенсомоторлық ден бел-ді 0-2 жас Пиаже Бозбала кезеңі: 15 – 17 жас, 16 жастан 19 жасқа дейін – бозбала немесе 25 жасқа дейін Байқау әдісі дегеніміз? – Ғылыми әдіс ретіндегі белгілі бір мақсат қойып, объектіні әдейі қабылдау. В.Г Крысыко бойынша тұлғаның әлеуметтену факторлары: микрофактор, мезофактор, макрофакторлар Выготский бойынша ойлаудың типологиясы: Көрнекі әрекеттік, көрнекі бейнелік, сөздік логикалық.
Дау- дамай жағдаятын саналы түрде түсінд: инцидент
Дау-дамай деген не: жастардың қақтығысы, күштердің қақтығысы
Диагноз грекше: танып білу
Еңбек адам психологиясның қалыптасуынша шешуші роль атқаратын әрекеттің бірі: Ол адамның өмір сүруінің басты шарты . Жаңа дамуының шегі мен ауыткулықтары еңбегінің авторы а) Ермектаев в) Адлер с) Кан д) Турканов е) З.Фрейд
Жалпы психология: еңбек әрекетіне байланысты.даму үдерісіне байланысты қоғамдағы жеке адамның псих-қ әрекетін зерттеу
Жан қуаттары:психологиялық процесстер, псих-қ қабілет, псих-қ кейіп
Жан туралы ғылыми түсінік ежелгі гректердің әмбебап ғалым: Аристотель Жасөспірімдік шақтың аса маңызды міндеттерінің бірі: Қарым-қатынасты дамыту, Жасөспірімдік шақтың аса маңызды міндеттері - мамандық таңдау, еңбек пен қоғамдық-саяси қызметке даярлану, некелесуге, өз отбасын құруға әзірлену.
Жас ерекшелік және пед *психологиялық аясындақ қызмет еткен қазақ психологы: Мұқанов
Жауап берушінің сөзіне субъективтік және объективтік ақпарат алу әдісі: Сұхбаттасу әдісі
Жүйелік темперамент типі: баршаға тән Жүріс тұрысты ең жоғары реттеуші: сана Жеке адамның әлеуметтік тұлға ретінде қалыптасыуының биологиялық негізгі танытатын психологияқ қасиет: Темперамент Жеке адам – бұл : индивид Жүйелі зерттеудің эмирикалық әдісі Бақылау Жоғарғы деңгейдегі сезімдер:адамгершілік, эстетикалық, интелекті сезімдер
Заттың немесе көріністің жалпы немесе бар белгілерін ойша біріктіруіне байланысты ойлау операциясы: жалпылау. Иекті сипау, «сақал сипау»: Ұзақ ойлану; Шешім қабылдау
Келер еңбегіндегі дағдарыстың кезеңдері: Қарама-қайшылық өз еркімен әрекет ету,үлкендерді бағаламау,деструктивтік Заттың немесе көріністің жалпы немесе бар белгілерін ойша біріктіруіне байланысты ойлау операциясы: жалпылау.
Кеңес түрлері ? жеке, топтық
Контент анализ: Алғаш нәтижелер бойынша жасалған психолог диагностика
Күрделі эмоция бұл көңіл күйіне қарап адамдарды шат жайдарлы жылы т.б. түсі суық деп ажыратады: Аффект құмарлық.
Клиенттің психологиялық проблемасын шешуі үшін, оған өзін едауір тереңірек түсінуге көмектесетін психологиялық жұмыс бағытының бірі:-психодиогностика
Конфликт жағдайын саналы түрде түсіу - инцидент
Конфликтінің даму стратегиялары: Конфликтіні шешу, Конфликтіден кейінгі стадия, Конфликтінің өзі, Конфликт алдындағы стадия
Кәрілік жас кезеңі – 55- 70 жас
Күшті, қозу мен тежелуі теңдей, қозғалмалы – сангвиник
Күшті, қозу мен тежелуі теңдей, салғырт – флегматик
Күшті, қозуы басым – холерик
Әлсіз тип - меланхолик
Қабылдау үдерісінің мәні: Таным, мида тұтас бейнелеу
Құбылыстар мен, жаттығулардың байланысын түсіну үшін қажетті логикалық шешім Ойлау
Қосалқы әдіс: Сауалнама Қорыққанда не болады:тыныс жиілейді
Қанның пропорциялық мөлшері көп болса: сангвиник Қазіргі заманғы психологиялық зерттеудің мәнін түсіндіружәнепсихологиялық білімдерді тарату:дамытудың басты Қиял образдарының күрделі түрі: типтік образдарды жасау
Қиын жас дағдарыс кезең: жеткіншек 11-12,14-15жас
Лейпция қаласындағы алғаш рет эксперименталдық лобаратория ашқан: Вундт
Мәдени тарихи даму теориясыныі авторы: Выготский Мақсатқа жету - мұрат
Мотивация түрлері: Саналы,санасыз
Мотив Адамды іс әрекетке бағыттайды,Адамды қажетін өтеуге талпындырады
Мотивті қорғаған ғалымдар: Актинсон, Маслоу, Макклелланд, Хекхаузен, Келли, Роттер,Леонтьв
М.И .Лисина қалыпты даму жағдайында мектепке
дейінгі жас кезеңін бала мен ересек адам қарым-қатынасының үш нысаны ауысатындығын көрсетті: (жауаптар шашырап тұр) -жағдайдан тыс тұлғалық, жағдайдан тыс танымдық, жағдайлық іскерлік
Меланхолик типіне тән белгі: Тұйық, сезімтал
Маслоудың қажеттілігіне кірмейтін не? –енжарлық
Мектеп психологы қолданысқа жұмысқа енген жыл? 1990 ж
Мінез акцентуациясы- турлерін жеке-жеке сұраған, әлсәз, сезімтал типі
Нақты жүйкелік темперамент типі: дара психологиялық қасиет
Нақты міндеттерді шешуге арналған практикалық немесе теориялық меңгеру амалдарының жиынтық әдісі?А) Психодиагностика
Ойша бөлшектерді біріктіру: заттар мен құбылыстарды ойша топтастыру Ойша бөлшектерді - синтез
Оқу----- Дамудың бастауы
Оқу мәселесін зерттеген : Ушинский
Оқу мотивация зерттеген: Маркова Орлов Оқушылармен жүргізілетін психологиялық ағарту жұмыстарының нәтежесі: Психологиялық білімдер мен дағдыларды меңгеру
Өкпелегіш писсимист сөзге сараң өкпелегіш сөзі көрінетін барлығын үлкен әсерлі қабылдайтын деген сипаттама : Меланхоликте Өзіне тән білімі бар қызығушылығы бар ерекшелігі бар? Адам, тұлға, индивид Психологтың тәжірибелік іс – әрекетіндегі маңызды және жауапкершілікті: псиқ –ң коррекция
Педагогикалық психология дәстүрлі 3 тараудың құрамында қарастырады :Оқу психологиясы, тәрбие психологиясы, мұғалім психологиясы
Педагогикалық психология зерттейді: оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздерін
Психикалық құбылыстардың жіктелуі: қалып, қасиет, процес
Педагогикалық психологияның арнайы зерттеу әдісі: Эксперимент
Педагогикалық психологияның құрылымы: Білім беру іс-әрекетінің психологиясы
Педагогикалық психологияның пәні: Оқу іс-әрекетіне қатысушы субьектілердің интелектуалдық,тұлғалық дамуының механизмдері мен заңдылықтары.
Перифраза: кеңес тәсілі, айтылған ойды нақтылау
Психологиялық ағарту жұмысының формасы: Лекторий
Психологиялық ағарту жұмысының формасылары: лекция, баяндама, кеңес беру
Психологиялық түзету – дамыту барысында тұлғаға тұтастай қарау қағидасын ұстанатын терапиялық бағыт: гештальт терапия
Психикалық дамуында кемістігі бар балалармен этнопотологиялық жұмыс жүйесін ойлап тапқан ғалым: К.Лебединская
Псих дамудың қозушы күштерін зерттеген: Выгодский, Леонтев, Эльконин
Психотехникалық ойындар құрастырған: Ю. Пахомев
Психотехниканың ойындары: Ж Пиаже
Психологиялық диагностикада балалардың жазған шығармаларын, суреттерін, күнделіктерін, еңбек сабағында істелген заттары арқылы, зерттеу әдісі бұл: кызметтік нәтижелерін зерттеу Психологиялық диогноз деген не: темпераментті анықтап, оны өңдеу.
Психоанализде қолдан түсініктерді көрсет: Суперэго
«Пессимист ,сөзге сараң, өкпелегіш, сезімі баяу көрінетін, барлығын үлкен әсермен қабылдайтын» дегенге сипаттама – меланхолик
Педагогикаалық психологияның құрылымы: Білім беруші қызмет, оқу қызметі және оның субъектісі, педагогикалық қызмет, қарым-қатынас Педагогикаалық психологияның құрылымы.Білім беру іс – әрекетінің психологиясы Педагогикалық психологияның міндеті Оқыту процесіндегі ақыл-ойдың тиімді даму шарттарын анықтау Психокоррекциялық жұмыстың міндетті Баланың дамуындағы психологиялық ауытқуларды әлеуметтік ортада қалыптасқан талаптарға сай келтіру Психологиялық алдын алу міндеттері: Психоконсультациялық орталықтар, сенім телефондары, психокоррекциялық жұмыстар
Психологиялық алдын алу жұмысының міндеті Оқушының толыққанды психикалық дамуына арналған жағдайлар туғызу
Психокоррекциялық мақсат: 1.Әлеуметтік даму жолы,2.балаларды жетекші іс – әрекет түр дам.3Жас және психологиялық жаңа білім қабылдау Сангвиник типіне тән белгі: Ашық, ақ көңіл Сөл көп болса – флегматик Тәрбие жетекшісі кітап авторы кім? Аймаутов 1924 ж Темперамент жөніндегі ғылым қағидасын қалаған грек дәрігері Гипократ Темперамент қасиеттерге жатады: қалғандары процесс немесе көңіл күй Темпераменттердің физиологиялық негіздерін ғылыми тұрғыда түсіндірген: Павлов Темпераменттің қасиеттері басқа психикалық құбылыстарға қарағанда: тұрақтанған Тұлғалық мотивацияны зерттеген алғашқылардың бірі Мюррей Х. Табиғи экспериментті психологияға тұңғыш енгізіп зерттеген орыс психологы: А.Ф Лазурский
Тұлға –Индивид Тұлғаның ақпарат алуда Q дерегі алынады деген сұрақ : Сауалнама Тұлға туралы зерттеген кеңес ғалымы:Рубиштейін Іс әрекет маңызды сипатының бірі: Түрткі Холерик типіне тән белгі: Шапшан,белсенді Флегматик типіне тән белгі: Ұстамды,сабырл Эриксон даму кезеңдерін нешеге бөліп қарастырды? 8 Эгоцентрлік сөйлеу: баланың автономды сөйлеуі Эмирикалық зерттеу әдісі: Байқау,әңгіме,экспер,тест Экстерорецептор- адамның сыртқы әсерді түйсінуі Э.Кречмер еңбегіндегі дағдарыстың кезеңдері - дене қол, бас, кеуде, аяқ дене мүшелерінің сыртай өлшемдеріне байланысты Э.Келер еңбегіндегі дағдарыстың кезеңдері-қарама – қайшылық, өз еркімен әрекет ету, үлкендерді бағаламау ,д.....-қарама – қайшылық, өз еркімен әрекет ету, үлкендерді бағаламау+ Э.Э.Кречмер теориясы бойынша дене конституциясына байланысты адам типтері: Атлетик
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.