Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 28 нұсқа
Нұсқа 1
- Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету мақсатына негізделген оқыту тиеориясы
сындарлылы
- Келтірілген мысалдардың ішінен сұрақ қоюдың басқаға бағыттау тәсілі
Ойды кім толықтыра алады?
- Басқаларға қарағанда оқу үдерісінің қалай жүретінін жақсы біліп, өз оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны анықтайтын сенімді өлшем
Өз білімін жетілдіру
- Жауабын алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесетін сұрақ түрі
Түрткі болу
- Оқу үшін бағалаудың мақсаты
Стандартты орындау
- Оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері
Тарихи метариализм
- Педагогикалық іс-әрекеттің оқушыға психологиялық әсер етуші қызметі
Дамытушылық
- Эмперикалық білім
Зерттелетін пәннің нақты қасиеттері, фактілер
- Дарындылық
Ең үздік мүмкіндік, қабілеттіліктің жоғары сатысы
- Заңдылықтарды игеру
Білім қалыптасуының көрсеткіштері
- Жүйелі білімдер қалыптастырушы ес түрі
логикалық
- Метатанымдық бақылау ықпал етеді
Шығармашылық қабілетті жетілдіруге
- Педагогтың метатанымы
Педагогикалық қызметтің жеке стильдерімен байланысты
- Арнайы тәсілдер қолданумен санада бекитін ес түрі
ырықты
- Арнайы тәсілдер қолданумен санада бекитін ес түрі
ырықты
- Мұғалімнің ұстанымы
Шешім, ұсыныс, іс-әрекет
- Әңгімелесу негізінде кеңес берудің кең тараған түрі
Әңгіме құру, талқылау
- Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрі
Әңгіме-дебат
- Ұжымдық іс-әрекеттің белгілері
Бірыңғай мақсаттың болуы
- ХҮІІ ғасырдағы тәлімдік мәні зор мәдени мұра
Жеті жарғы
Нұсқа 2
- Жан Пиаже бойынша, өсіп келе жатқан баланың заттық дүниемен және аз мөлшерде әлеуметтік ортамен эксперимент жасауы
Танымдық даму
- Іс-әрекеттерді қалай іске асыру керектігі туралы білім терең сақталатын түрі
семантикалық
- Тиімді білім ортасын қалыптастырудың негізгі факторларының бірі
Мұғалімнің сыныпта не болып жатқанын түсінуі
- Топтық талқылауда кездесетін кумулятивтік әңгіменің сипаттамасы
Айтылған идеялар топта үнемі мұқият бағалана бермейді
- Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты
Кері байланыс ұсыну
- Болжам
Шынайылықты әрі дәлелдеуді қажет ететін теория
- Оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсілдер принципі
Гумандық
- Жаңа ғана болып өткен оқиғаны есте қалдыру, бекіту және қайта жаңғырту үшін қажетті естің ерекше формасы
Қысқа мерзімді ес
- Эссе
Өз ойын, өз пікірін, көзқарасын жазу
- Оқуда қолданылатын әңгімелесу түрлері
Әңгіме-дебат
- Әңгімелесу
Оқытудың диалогтық әдісі
- Пән бойынша берілген тақырыптың бірізділігін, жалпы мөлшерін мазмұнын ашатын нормативтік құжат
Оқу бағдарламасы
- Модульдік оқыту бөлімі тұрады
3
- Сыни тұрғыдан ойлауды дамытудың кезеңдері бөлінеді
3
- Болмыстағы және өмірдегі сұлулық пен әдемілікті дұрыс қабылдау қабілетін қалыптастыру
Эстетикалық тәрбие
- Талант
Арнайы қабілеттің жоғары деңгейі
- Білім беру саласындағы мақсатты анықтайтын болжам
Дәлел
- Оқуды бағалаудың мақсаты
Оқушы білімін жинақтау
- Оқу бағдарламасы
Белгіленген нормативтік құжат
- Педагогикалық процестің субъектілері
Тәрбиеленуші және тәрбиелеушілер
Нұсқа 3
- Ұзақ мерзімді жады компоненттерінің мәні
Рәсімдік жады
- Рефлекциялық ойлаудың динамикалық үдерісі өтетін мидың бөлігі
Маңдай
- «Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыратын оқушы» сипатына сәйкес келеді
Ойлау қабілетінің жылдамдығы
- Түрткі болу сұрағы
Кешегі сабақта қандай маңызды мәселелерге тоқталдық?
- Оқушыны бағалау үшін қадағалау үдерісі
Оқушының сұраққа жауабын тыңдау
- «Ұлы дидактика» еңбегінің авторы
Я.А.Коменский
- Даму мен білім берудің өзара байланысы
заңдылық
- Оқу процесіндегі шәкірттің білім игеруі мен жинақталуына себепші ес түрі
мағыналы
- Арнайы есте қалдыру, не еске түсіру мақсаты болмаған психикалық процесс
ырықсыз
- Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрі
Әңгіме-дебат
- Сауал-сұрақ жүргізу әдісі
Анкета жүргізу
- Мектеп, сынып, оқу тобы үшін оқытудың әртүрлі деңгейлі жағдайын қарастыру
Саралап деңгейлеп оқыту
- Үлкен мәтінді терең түсінуге мүмкіндік тудыратын оқыту әдісі
Жигсо
- Сыни ойлау
Логикалық, аналитикалық
- А.С.Макаренко бойынша ұжымның өмір сүру заңы
Қозғалыс, тоқтау
- Бақылау-бағалау әдісі
емтихан
- Оқу үшін бағалау әдісінің бағыты
Оқытуды жақсарту мүмкіндіктерін анықтау
- Ынталандыру әдістері
мадақтау
- Ғылыми педагогикалық зерттеулердің эмперикалық әдіс-түрлері
Бақылау, әңгіме, сауалнама
- Сынып жетекшісінің оқушыларды зерттеу әдісіне жатады
Бақылау
Нұсқа 4
- Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне, өз идеяларын дамытуына көмектесетін сұрақ түрі
Сынақтан өткізу
- Оқушыларда ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтау, оның мәніне тез жету ерекшелігі бар өлшем түрі
Мәселені шешу
- Бастан кешкен тәжірибе, әлеуметтік қарым-қатынастар, құндылықтар, амал-тәсілдер мен ұстанымдарының кешенді үйлесім табуы
сөйлеу
- Мұғалімнің көзқарасы, қабылданған шешімінің және іс-әрекетінің негізі
ұстаным
- Білімнің педагогикалық аспектісі
Оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру
- Оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың командалық формасы
топтық
- «Балам дейтін жұрт болмаса, жұртым дейтін бала қайдан болсын» түйінінің авторы
А.Байтұрсынов
- Метатанымның негізгі компоненті
Білім,реттілік,тәжірибе
- Педагогикалық құзіреттіліктің негізгі элементтері
Арнайы және әдістемелік құзіреттілік
- Ұжымда өзара білім алмасуға, өз идеяларын еркін жеткізуге көмектесетін оқыту түрі
Диалогтік оқыту
- Тұлға дамуының негізгі факторлары
Тәрбие, қоршаған орта, тұқымқуалаушылық
- Жаңашыл техникалық құралдарға жатады
Үнтаспа, телеарна
- Білім беру мен оқытудың, дамудың байланысы
заңдылық
- Бақылау
Зерттеу барысында педагогикалық құбылыстың назарға алынуы
- Тәрбие жұмысы
Жеке тұлғаның неғұрлым толық дамуына бағытталған іс-әрекет
- Белгілі бір құбылысты ұзақ және жоспарлы түрде зерттеуге бағытталған таным әдісі
Педагогикалық бақылау
- Критериалды бағалаудың артықшылығы
Айқындылығы, бағаның әділдігі
- Ілім беруді, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған бағалау
Сабақтағы іс-әрекеттің нақтылы элементтері
- Жеке адамның дамуы
Жалпылық және жалқылық қасиеттер
- Даму
Адамның сандық және сапалық өзгерістерінің нәтижесі
Нұсқа 5
- Мұғалімнің оқыту туралы көзқарасының қалыптасуына зор ықпал ететін және іс-әрекетке бейімділігіне байланысты құндылығы
білік
- Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдерді, мақсатты аудитория сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім сапасы
педагогикалық білім
- Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым
Топты кәсіби ұәымдастыру үшін тәжірибесі бар мұғалім арнайы шақырылады
- Сапалы оқыту жайлы қорытынды қалыптастыруда екі тәсіл қолданылады. Оқыту сапасын анықтау тәсілдерінің бірі
Мұғалімнің мектептегі қоғамдық жүктемесінің маңызын анықтау
- Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін оқуының алғышарты
Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі
- Даму мен білім берудің өзара байланысы
заңдылық
- Оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың командалық формасы
топтық
- Жалпыға міндетті білім деңгейін, сапасын реттейтін құжат
стандарт
- Тұлғаның дамуы
Мақсат қою
- Білім беру мен білімді меңгерудің байланысына негізделген Бинарлық оқу жүйесін ойлап тапқан ғалым
М.Махмутов
- Әдістеме
Оқытудағы негізгі әдіс-тәсілдер
- Қазақстанда модульдік оқыту технологиясын қарастырған
М.Жанпейісова
- Оқу мен оқыту теориясын зерттейтін ғылым
дидактика
- Жазбаша, ауызша тексеру, практикалық жұмыстар
Бақылау түрлері
- Ұстаздың кәсіби педагогикалық мәдениеті
Рухани құндылықты бағалай білу
- Дарынды баламен жұмыс жүргізудегі педагогтың міндеті
Дарынды баланың психологиялық ерекшелігіне назар аудару
- Әңгімелесу әдісі
Оқытудың диалогтық әдісі
- Мақсатты ұйымдастырылған педагогтар мен балалардың өзара іс-әрекеттері
Оқыту үдерісі
- Қайта тәрбиелеу
Тұлғалық сапаларды дамытуға бағытталған тәрбие түрі
Нұсқа 6
- Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі
Өзгелерді оқыту
- Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асырудағы бастапқы кезең
Сабақты бірлесіп жоспарлау
- Оқушының жазалауға ұшырамау, нашар баға алмау үшін оқуы
Сыртқы уәж
- Атқарылатын іс-әрекеттерді қалай орындау керек екені жөнінде білімдер сақталатын жады түрі
Рәсімдік
- Сабақтың оқу мақсатын қалыптастыруда қолданылатын сұрақтардың бірі
Оқушылар қандай мәселелерді зерттеп, талдауы керек?
- Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және олардың іске асыру жолдарын анықтауға бағытталған бағалау түрі
Оқу үшін бағалау
- Адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану (Б.Скиннер бойынша)
Оперантты шарттылық
- Оқушылардың берген алғашқы жауаптарын қарапайым сұрақтар арқылы түзетіп, оларды толығырақ жауап беруге итермелеп отыратын сұрақ қою тәсілі
Түрткі болу
- Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрі
Әңгіме-дебат
- Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалау мақсаты
Стандартты бақылау және орындау
- Оқушылардың алғашқы жауабын алу үшін және олардың жауабын түзетуге көмектесетін сұрақ түрі
Түрткі болу
- Сабақты зерттеу (Лессон стади) тәсілінде зерттеу сабағы аяқталғаннан кейін жүзеге асатын талдаудың белгіленген құрылымы бойынша....бірі
Келесі сабақты зерттеуді топпен бірлесе жоспарлау
- Оқушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек екендігін анықтайтын үдеріс
Оқу үшін бағалау
- «Көпіршелер тұрғызу» метафорасына сәйкес оқушының дамуындағы ерексек адамның рөлі (Ж.Брунер)
Оқудың дамуы үшін қолдауы
- Топтық тәрбие формалары
Шығармашылық топтар, шағын үйірмелер
- Оқушының ғылыми көзқарасының қалыптасуына әсер етеді
Проблемалық оқыту
- Адамның өзіндік бағыт-бағдарына қалыптасатын ес түрі
сезімдік
- Оқыту барысында оқушыларды ынталандыруға мүмкіндік береді
диалог
- Модульдік оқыту бөлімінің саны
3
Нұсқа 7
- Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыру жағдайында төмен дағдыға жоғары міндет қойылған жағдай (М.Чиксентминхай)
алаңдау
- Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін оқуының алғышарты
Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі
- Субъектіге басқалардың іс-әрекеті мен оның салдарын көруге, белгілі бір түсінік алуға мүмкіндік беретін тәсілдердің бірі
танымдық
- Мұғалімдердің оқушыларды болжамдар ұсынып, талқылауға тарту арқылы пікірлесуге, дәлелдемелер келтіруге үйрететін әңгіме түрі
Зерттеушілік әңгіме
- Блум таксономиясының «жаңа білімдерді, әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану» қадамы
қолдану
- Оқу үшін бағалаудың мақсаты
Табысқа жетуге бағыт беру
- Айтылған пікірлер мен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде бір-бірімен келісе беретін әңгіме түрі
кумулятивтік
- Оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімді әдіс
Өзгелерді оқыту
- Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі
Оқушыларды сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну
- Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлау дағдысына сәйкес әрекеті
Дәлелдер мен дәйектерді бағалау
- Сыныпқа байланысты «қара жәшік» метафорасының негізгі идеясы
Оқушылардың өзін-өзі бағалауын дамыту
Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі
- «Интерпретация» терминінің мәні
Қызығушылық тудыратын ерекше дағдылар
- Толық жауапты талап ететін сұрақ
Ашық сұрақ
- Оқыту тәсілі
Оқыту әдісінің құрамды бөлігі
- Сендіру әдісінің мәні
Оқушының өмірге тиянақты көзқарасын, ұстанымын қалыптастыру
- Сыни ойлау барысында айқындалады
проблема
- Қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу
Экологтялық тәрбие
- Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің мақсаты мен міндеті
Оқушыны жан-жақты дамыту
- Білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқудың нәтижелерін жүйелі түрде жинақтауға бағытталған қызмет
бағалау
- Бағалау
Білімнің игерілудәрежесін анықтау
Нұсқа 8
- Л.Выготскийдің оқу моделі негізделген жорамал
Оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады
- «Балалар өздерінің сеніміне, біліміне сүйеніп пайымдау жасай алады» - деген түсінікке негізделген оқыту ортасы
Оқушыға бағдарланған
- Метатануды игермеген оқушының әрекеті
Шын қажет болған жағдайда ғана көмек сұрайды
- Оқушыны толығырақ жауап беруге итермелеп, өткен материалды ойға салу кезінде қолданылатын сұрақ қою тәсілі
Түрткі болу
- Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тәуелсіз болатын типті жүйенің сипаты
Жұмыстың құндылығын айқындап, мақсатын, орындалу ұзақтығын, нәтижесін белгілейді
- Бағалаудың «Қорытынды» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті
Оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
- Адамның жоғары деңгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға ойластыру арқылы оқу қабілеті
Ұқсастық бойынша пайымдауы
- Оқушылар әлемді түсіну үшін модельдерді игеріп, құрылымы бар ортаға қатысады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі
Әлеуметтік-жағдаяттық
- Дарынды, талантты оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай, өажет кезде пайдалана алатынын көрсететін сенімді өлшем
Есте сақтау және білім
- Оқуды бағдарлауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шарты
Бағалау сипатын өзгерту
- Адамгершілік бағыттылық
Педагог қызметінің мағынасын, позициясын білдіреді
- Педагогикалық іс-әрекеттің оқушыға психологиялық әсер етуші қызметі
дамытушылық
- Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың түрлері
Түрткі болу, сынақтан өткізу
- Мұғалімнің ұстанымы
Шешім, ұсыныс, іс-әрекет
- Роблемалық оқытудың мәні
Оқушылардың қызығушылығын арттыру
- Ауызша және жазбаша тексеру, практикалық жұмыстар
Бақылау түрлері
- Жетістік критерийлері
Оқушылардың дағдыларының дамуын бағалауға мүмкіндік беру
- Оқушының оқу-танымдық құзырлығын қалыптастыруды алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үлгісі
Критериалды бағалау технологгиясы
- Педагогикалық тәжірибедегі қадағалаудың түрі
Алдын ала, мерзімдік, ағымдық
- Білім мазмұнын анықтайтын нормативті құжаттар
Білім беру стандарты
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.