Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 28 нұсқа

Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 28 нұсқа

10 июл 2023, 19:20
735
1
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

Нұсқа 1

  1. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету мақсатына негізделген оқыту тиеориясы

сындарлылы

  1. Келтірілген мысалдардың ішінен сұрақ қоюдың басқаға бағыттау тәсілі

Ойды кім толықтыра алады?

  1. Басқаларға қарағанда оқу үдерісінің қалай жүретінін жақсы біліп, өз оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны анықтайтын сенімді өлшем

Өз білімін жетілдіру

  1. Жауабын алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесетін сұрақ түрі

Түрткі болу

  1. Оқу үшін бағалаудың мақсаты

Стандартты орындау

  1. Оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері

Тарихи метариализм

  1. Педагогикалық іс-әрекеттің оқушыға психологиялық әсер етуші қызметі

Дамытушылық

  1. Эмперикалық білім

Зерттелетін пәннің нақты қасиеттері, фактілер

  1. Дарындылық

Ең үздік мүмкіндік, қабілеттіліктің жоғары сатысы

  1. Заңдылықтарды игеру

Білім қалыптасуының көрсеткіштері

  1. Жүйелі білімдер қалыптастырушы ес түрі

логикалық

  1. Метатанымдық бақылау ықпал етеді

Шығармашылық қабілетті жетілдіруге

  1. Педагогтың метатанымы

Педагогикалық қызметтің жеке стильдерімен байланысты

  1. Арнайы тәсілдер қолданумен санада бекитін ес түрі

ырықты

  1. Арнайы тәсілдер қолданумен санада бекитін ес түрі

ырықты

  1. Мұғалімнің ұстанымы

Шешім, ұсыныс, іс-әрекет

  1. Әңгімелесу негізінде кеңес берудің кең тараған түрі

Әңгіме құру, талқылау

  1. Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрі

Әңгіме-дебат

  1. Ұжымдық іс-әрекеттің белгілері

Бірыңғай мақсаттың болуы

  1. ХҮІІ ғасырдағы тәлімдік мәні зор мәдени мұра

Жеті жарғы

 

Нұсқа 2

  1. Жан Пиаже бойынша, өсіп келе жатқан баланың заттық дүниемен және аз мөлшерде әлеуметтік ортамен эксперимент жасауы

Танымдық даму

  1. Іс-әрекеттерді қалай іске асыру керектігі туралы білім терең сақталатын түрі

семантикалық

  1. Тиімді білім ортасын қалыптастырудың негізгі факторларының бірі

Мұғалімнің сыныпта не болып жатқанын түсінуі

  1. Топтық талқылауда кездесетін кумулятивтік әңгіменің сипаттамасы

Айтылған идеялар топта үнемі мұқият бағалана бермейді

  1. Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты

Кері байланыс ұсыну

  1. Болжам

Шынайылықты әрі дәлелдеуді қажет ететін теория

  1. Оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсілдер принципі

Гумандық

  1. Жаңа ғана болып өткен оқиғаны есте қалдыру, бекіту және қайта жаңғырту үшін қажетті естің ерекше формасы

Қысқа мерзімді ес

  1. Эссе

Өз ойын, өз пікірін, көзқарасын жазу

  1. Оқуда қолданылатын әңгімелесу түрлері

Әңгіме-дебат

  1. Әңгімелесу

Оқытудың диалогтық әдісі

  1. Пән бойынша берілген тақырыптың бірізділігін, жалпы мөлшерін мазмұнын ашатын нормативтік құжат

Оқу бағдарламасы

  1. Модульдік оқыту бөлімі тұрады

3

  1. Сыни тұрғыдан ойлауды дамытудың кезеңдері бөлінеді

3

  1. Болмыстағы және өмірдегі сұлулық пен әдемілікті дұрыс қабылдау қабілетін қалыптастыру

Эстетикалық тәрбие

  1. Талант

Арнайы қабілеттің жоғары деңгейі

  1. Білім беру саласындағы мақсатты анықтайтын болжам

Дәлел

  1. Оқуды бағалаудың мақсаты

Оқушы білімін жинақтау

  1. Оқу бағдарламасы

Белгіленген нормативтік құжат

  1. Педагогикалық процестің субъектілері

Тәрбиеленуші және тәрбиелеушілер

Нұсқа 3

  1. Ұзақ мерзімді жады компоненттерінің мәні

Рәсімдік жады

  1. Рефлекциялық ойлаудың динамикалық үдерісі өтетін мидың бөлігі

Маңдай

  1. «Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыратын оқушы» сипатына сәйкес келеді

Ойлау қабілетінің жылдамдығы

  1. Түрткі болу сұрағы

Кешегі сабақта қандай маңызды мәселелерге тоқталдық?

  1. Оқушыны бағалау үшін қадағалау үдерісі

Оқушының сұраққа жауабын тыңдау

  1. «Ұлы дидактика» еңбегінің авторы

Я.А.Коменский

  1. Даму мен білім берудің өзара байланысы

заңдылық

  1. Оқу процесіндегі шәкірттің білім игеруі мен жинақталуына себепші ес түрі

мағыналы

  1. Арнайы есте қалдыру, не еске түсіру мақсаты болмаған психикалық процесс

ырықсыз

  1. Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрі

Әңгіме-дебат

  1. Сауал-сұрақ жүргізу әдісі

Анкета жүргізу

  1. Мектеп, сынып, оқу тобы үшін оқытудың әртүрлі деңгейлі жағдайын қарастыру

Саралап деңгейлеп оқыту

  1. Үлкен мәтінді терең түсінуге мүмкіндік тудыратын оқыту әдісі

Жигсо

  1. Сыни ойлау

Логикалық, аналитикалық

  1. А.С.Макаренко бойынша ұжымның өмір сүру заңы

Қозғалыс, тоқтау

  1. Бақылау-бағалау әдісі

емтихан

  1. Оқу үшін бағалау әдісінің бағыты

Оқытуды жақсарту мүмкіндіктерін анықтау

  1. Ынталандыру әдістері

мадақтау

  1. Ғылыми педагогикалық зерттеулердің эмперикалық әдіс-түрлері

Бақылау, әңгіме, сауалнама

  1. Сынып жетекшісінің оқушыларды зерттеу әдісіне жатады

Бақылау

 

 

 

Нұсқа 4

  1. Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне, өз идеяларын дамытуына көмектесетін сұрақ түрі

Сынақтан өткізу

  1. Оқушыларда ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтау, оның мәніне тез жету ерекшелігі бар өлшем түрі

Мәселені шешу

  1. Бастан кешкен тәжірибе, әлеуметтік қарым-қатынастар, құндылықтар, амал-тәсілдер мен ұстанымдарының кешенді үйлесім табуы

сөйлеу

  1. Мұғалімнің көзқарасы, қабылданған шешімінің және іс-әрекетінің негізі

ұстаным

  1. Білімнің педагогикалық аспектісі

Оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру

  1. Оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың командалық формасы

топтық

  1. «Балам дейтін жұрт болмаса, жұртым дейтін бала қайдан болсын» түйінінің авторы

А.Байтұрсынов

  1. Метатанымның негізгі компоненті  

Білім,реттілік,тәжірибе

 

  1. Педагогикалық құзіреттіліктің негізгі элементтері

Арнайы және әдістемелік құзіреттілік

  1. Ұжымда өзара білім алмасуға, өз идеяларын еркін жеткізуге көмектесетін оқыту түрі

Диалогтік оқыту

  1. Тұлға дамуының негізгі факторлары

Тәрбие, қоршаған орта, тұқымқуалаушылық

  1. Жаңашыл техникалық құралдарға жатады

Үнтаспа, телеарна

  1. Білім беру мен оқытудың, дамудың байланысы

заңдылық

  1. Бақылау

Зерттеу барысында педагогикалық құбылыстың назарға алынуы

  1. Тәрбие жұмысы

Жеке тұлғаның неғұрлым толық дамуына бағытталған іс-әрекет

  1. Белгілі бір құбылысты ұзақ және жоспарлы түрде зерттеуге бағытталған таным әдісі

Педагогикалық бақылау

  1. Критериалды бағалаудың артықшылығы

Айқындылығы, бағаның әділдігі

  1. Ілім беруді, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған бағалау

Сабақтағы іс-әрекеттің нақтылы элементтері

  1. Жеке адамның дамуы

Жалпылық және жалқылық қасиеттер

  1. Даму

Адамның сандық және сапалық өзгерістерінің нәтижесі

 

 

 

 

Нұсқа 5

  1. Мұғалімнің оқыту туралы көзқарасының қалыптасуына зор ықпал ететін және іс-әрекетке бейімділігіне байланысты құндылығы

білік

  1. Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдерді, мақсатты аудитория сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім сапасы

педагогикалық білім

  1. Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым

Топты кәсіби ұәымдастыру үшін тәжірибесі бар мұғалім арнайы шақырылады

  1. Сапалы оқыту жайлы қорытынды қалыптастыруда екі тәсіл қолданылады. Оқыту сапасын анықтау тәсілдерінің бірі

Мұғалімнің мектептегі қоғамдық жүктемесінің маңызын анықтау

  1. Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін оқуының алғышарты

Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі

  1. Даму мен білім берудің өзара байланысы

заңдылық

  1. Оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың командалық формасы

топтық

  1. Жалпыға міндетті білім деңгейін, сапасын реттейтін құжат

стандарт

  1. Тұлғаның дамуы

Мақсат қою

  1. Білім беру мен білімді меңгерудің байланысына негізделген Бинарлық оқу жүйесін ойлап тапқан ғалым

М.Махмутов

  1. Әдістеме

Оқытудағы негізгі әдіс-тәсілдер

  1. Қазақстанда модульдік оқыту технологиясын қарастырған

М.Жанпейісова

  1. Оқу мен оқыту теориясын зерттейтін ғылым

дидактика

  1. Жазбаша, ауызша тексеру, практикалық жұмыстар

Бақылау түрлері

  1. Ұстаздың кәсіби педагогикалық мәдениеті

Рухани құндылықты бағалай білу

  1. Дарынды баламен жұмыс жүргізудегі педагогтың міндеті

Дарынды баланың психологиялық ерекшелігіне назар аудару

  1. Әңгімелесу әдісі

Оқытудың диалогтық әдісі

  1. Мақсатты ұйымдастырылған педагогтар мен балалардың өзара іс-әрекеттері

Оқыту үдерісі

  1. Қайта тәрбиелеу

Тұлғалық сапаларды дамытуға бағытталған тәрбие түрі

 

 

 

 

 

 

 

 

Нұсқа 6

  1. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі

Өзгелерді оқыту

  1. Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асырудағы бастапқы кезең

Сабақты бірлесіп жоспарлау

  1. Оқушының жазалауға ұшырамау, нашар баға алмау үшін оқуы

Сыртқы уәж

  1. Атқарылатын іс-әрекеттерді қалай орындау керек екені жөнінде білімдер сақталатын жады түрі

Рәсімдік

  1. Сабақтың оқу мақсатын қалыптастыруда   қолданылатын сұрақтардың бірі

Оқушылар қандай мәселелерді зерттеп, талдауы керек?

  1.  
  2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және олардың іске асыру жолдарын анықтауға бағытталған бағалау түрі

Оқу үшін бағалау

  1. Адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану (Б.Скиннер бойынша)

Оперантты шарттылық

  1. Оқушылардың берген алғашқы жауаптарын қарапайым сұрақтар арқылы түзетіп, оларды толығырақ жауап беруге итермелеп отыратын сұрақ қою тәсілі

Түрткі болу

  1. Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын  әңгіме түрі

Әңгіме-дебат

  1. Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалау мақсаты

Стандартты бақылау және орындау

  1. Оқушылардың алғашқы жауабын алу үшін және олардың жауабын түзетуге көмектесетін сұрақ түрі

Түрткі болу

  1. Сабақты зерттеу (Лессон стади) тәсілінде зерттеу сабағы аяқталғаннан кейін жүзеге асатын талдаудың белгіленген құрылымы бойынша....бірі

Келесі сабақты зерттеуді топпен бірлесе жоспарлау

  1. Оқушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек екендігін анықтайтын үдеріс

Оқу үшін бағалау

  1. «Көпіршелер тұрғызу» метафорасына сәйкес оқушының дамуындағы ерексек адамның рөлі (Ж.Брунер)

Оқудың дамуы үшін қолдауы

  1. Топтық тәрбие формалары

Шығармашылық топтар, шағын үйірмелер

  1. Оқушының ғылыми көзқарасының қалыптасуына әсер етеді

Проблемалық оқыту

  1. Адамның өзіндік бағыт-бағдарына қалыптасатын ес түрі

сезімдік

  1. Оқыту барысында оқушыларды ынталандыруға мүмкіндік береді

диалог

  1. Модульдік оқыту бөлімінің саны
    3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нұсқа 7

  1. Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыру жағдайында төмен дағдыға жоғары міндет қойылған жағдай (М.Чиксентминхай)

алаңдау

  1. Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін оқуының алғышарты

Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі

  1. Субъектіге басқалардың іс-әрекеті мен оның салдарын көруге, белгілі бір түсінік алуға мүмкіндік беретін тәсілдердің бірі

танымдық

  1. Мұғалімдердің оқушыларды болжамдар ұсынып, талқылауға тарту арқылы пікірлесуге, дәлелдемелер келтіруге үйрететін әңгіме түрі

Зерттеушілік әңгіме

  1. Блум таксономиясының «жаңа білімдерді, әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану» қадамы

қолдану

  1. Оқу үшін бағалаудың мақсаты

Табысқа жетуге бағыт беру

  1. Айтылған пікірлер мен  тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде бір-бірімен келісе беретін әңгіме түрі

кумулятивтік

  1. Оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімді әдіс

Өзгелерді оқыту

  1. Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі

Оқушыларды сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну

  1. Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлау дағдысына сәйкес әрекеті

Дәлелдер мен дәйектерді бағалау

  1. Сыныпқа байланысты «қара жәшік» метафорасының негізгі идеясы

Оқушылардың өзін-өзі бағалауын дамыту

Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі

  1. «Интерпретация» терминінің мәні

Қызығушылық тудыратын ерекше дағдылар

  1. Толық жауапты талап ететін сұрақ

Ашық сұрақ

  1. Оқыту тәсілі

Оқыту әдісінің құрамды бөлігі

  1. Сендіру әдісінің мәні

Оқушының өмірге тиянақты көзқарасын, ұстанымын қалыптастыру

  1. Сыни ойлау барысында айқындалады

проблема

  1. Қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу

Экологтялық тәрбие

  1. Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің мақсаты мен міндеті

Оқушыны жан-жақты дамыту

  1. Білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқудың нәтижелерін жүйелі түрде жинақтауға бағытталған қызмет

бағалау

  1. Бағалау

Білімнің игерілудәрежесін анықтау

 

 

Нұсқа 8

  1. Л.Выготскийдің оқу моделі негізделген жорамал

Оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады

  1. «Балалар өздерінің сеніміне, біліміне сүйеніп пайымдау жасай алады» - деген түсінікке негізделген оқыту ортасы

Оқушыға бағдарланған

  1. Метатануды игермеген оқушының әрекеті

Шын қажет болған жағдайда ғана көмек сұрайды

  1. Оқушыны толығырақ жауап беруге итермелеп, өткен материалды ойға салу кезінде қолданылатын сұрақ қою тәсілі

Түрткі болу

  1. Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тәуелсіз болатын типті жүйенің сипаты

Жұмыстың құндылығын айқындап, мақсатын, орындалу ұзақтығын, нәтижесін белгілейді

  1. Бағалаудың «Қорытынды» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті

Оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау

  1. Адамның жоғары деңгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға ойластыру арқылы оқу қабілеті

Ұқсастық бойынша пайымдауы

  1. Оқушылар әлемді түсіну үшін модельдерді игеріп, құрылымы бар ортаға қатысады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі

Әлеуметтік-жағдаяттық

  1. Дарынды, талантты оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай, өажет кезде пайдалана алатынын көрсететін сенімді өлшем

Есте сақтау және білім

  1. Оқуды бағдарлауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шарты

Бағалау сипатын өзгерту

  1. Адамгершілік бағыттылық

Педагог қызметінің мағынасын, позициясын білдіреді

  1. Педагогикалық іс-әрекеттің оқушыға психологиялық әсер етуші қызметі

дамытушылық

  1. Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың түрлері

Түрткі болу, сынақтан өткізу

  1. Мұғалімнің ұстанымы

Шешім, ұсыныс, іс-әрекет

  1. Роблемалық оқытудың мәні

Оқушылардың қызығушылығын арттыру

  1. Ауызша және жазбаша тексеру, практикалық жұмыстар

Бақылау түрлері

  1. Жетістік критерийлері

Оқушылардың дағдыларының дамуын бағалауға мүмкіндік беру

  1. Оқушының оқу-танымдық құзырлығын қалыптастыруды алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үлгісі

Критериалды бағалау технологгиясы

  1. Педагогикалық тәжірибедегі қадағалаудың түрі

Алдын ала, мерзімдік, ағымдық

  1. Білім мазмұнын анықтайтын нормативті құжаттар

Білім беру стандарты

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Гость ardak
Гость ardak

сәлеметсіз бе, шілдеде келген тестлер ме

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.