Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 25 нұсқа
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың дамуы арқылы анықталатын өзгеріс \\\\\\\\\\ оқыту, әдістер және технологиялар, тәсілдер
- Әлеуметтік желілерді қолданудың мысалы болып табылады \\\\\\\ қайта ұсыну және сұхбаттасу
- Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі \\\\\\ оқушыларды өзін-өзі, өзара бағалауға араластыру
- Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы\\ алынған мәліметтердің мәнін анықтау
- Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды \\\\\\ оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
- Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интеграция» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті \\ оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру
- Бағалаудың барлық түріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті \\ оқушының сұраққа жауабын тыңдау
- 4.Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті \\\\\\\\\\\ оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру
- Білімнің педагогикалық аспектісі \\\\\\ Оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру
- Білімді болу дегеніміз \\\\\\\\\ білімді болу бәрінен бұрын адам болу. Ол сенің серігің, жолдасың.
- Білекті бірді жығар, білімді мыңды жығар. Мағынасы:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ күші көп адам бір жанға ғана шамасы келер. Білімді адам өмір бойы жеңіске жетеді.
- Білімді адамға тән адамгершілік қасиет \\\\\ мәдениетті, әдепті, ақылды
- Білімді жетілдіру жолдары мен тәсілдері \\\\\\\\ үнемі оқу, білімді тереңдетіп дамыту
- Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын,қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін жүргізілетін бағалау \\\\\\\\\ оқу үшін бағалау
- Бірінші жауап алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін қойылған сүрақ\\ түрткі болу
- Д. Фриманның дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша «мәселені шешу» өлшемнің сипаттамасы \\\\\\ Ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтайды
- Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша мәселенә шеше алатын оқушыларға тән ерекшелік \\\\\\ Ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтап, мәніне тез жетеді
- Дарынды және талантты балаларды анықтауда «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік \\\\\\\\\\\ олар өздерінің оқуларын реттей алады
- Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алумен ерекшеленетін оқушының өлшемі \\\\\\ Ойлау қабілетінің жылдамдығы
- Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама \\\\\\\\\\\\\\\\\ олар өздерінің оқуларын реттей алады
- Дарынды және талантты оқушыларды ынталандырып және әлеуетін дамытудағы тиімді тәсілдер \\\\\\ экстернат және зияткерлік тапсырмалар беру
- Дарынды және талантты оқушылардың «Жаңа идеяларға сынақ жүргізуге және қателесуге тәуекел етуге дайын» деген сипаттамасының санаты \\\\\\\\\\\\\\\\креативті ойлау
- Дарынды және талантты оқушылардың табандылыққа қатысты сипаттамасы\\\\\\\\\\\\\\\Қойған сұрақтары тиянақты, нақты болады.
- Дарынды және талантты балаларды анықтауда ойлау қабілетінің жылдамдығы өлшемі сәйкес келетін ........ \\\\\\\\\\\\ жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асырады
- Дәлелдеу, пікірталас пен келіс сөз барысында қалыптасатын білім ретінде қарастыратын көзқарастық оқу \\\\\\\\\\ диалогтік
- Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады \\\\\\ Шоғырлану
- Ең үздік оқушыларды анықтаудағы күрделілікке деген сүйіспеншілік сенімді өлшемінің сипаттамасы (Фриман) \\\\\\\\\\\қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады
- Ең үздік оқушыларды анықтаудағы күрделілікке деген сүйіспеншілік сенімді өлшемінің сипаттамасы \\\\\ қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылу
- Жабық сұрақтардың балама атауы \\\\\\\\\\\\ төмен дәрежелі
- Жапонияда сабақты зерттеу нәтижелері \\\\\\\\\\ барлық мұғалімдер үшін жүйелі түрде жарияланады
- Жетекшінің оқушыларды біртіндеп тапсырмаларды аяқтауға «итермелеуінде» көрініс беретін, үнемі ұлғайып отыратын қолдауы (Брунер) \\\\\\ «көпіршелер тұрғызу»
- Жинақтық деңгейі жағдайға байланысты құндылықтар \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\мәнді оқиға, қызық мақала
- Жалпыадамзаттық түсіну және ұғыну \\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ақиқатқа апарар жол
- Жұмыс жадысы болып табылады \\\\\\\\\\\\\\\\\ қысқа мерзімді жады
- Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы \\\\\\\\\\ технологилық білім
- Кохлберг бойынша ережелерді абсолютті және мызғымас деп қабылдайтын моральдік пайымдау кезеңі \\\\\\ Тілалғыштық және жазалау
- Қара жәшік ішіндегі жұмыс \\\\\\ Оқушымен бірге критерийлерді талдау
- Қара жәшік ішіндегі жұмыс ретінде белгілі болған бағалау \\\\\\\\\\\\Оқу үшін бағалау +
- М.Чиксентмихайдың «Өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы төмен оқушыға жоғары міндет қоюдың нәтижесі \\\\\\ алаңдау+
- М. Бронсон мектеп жасына дейінгі балалардың көпшілігі ерікті түрде іштей өзін-өзі реттеуге қабілетті деген ше....... алған болжамын көрсетіңіз \\\\\\\\ қалай оқу керектігін үйренеді
- Метатану үдерісінің мағынасы \\\\\\\\\\\\\\\ қалай оқу керектігін үйрету
- Мәтіннің мақсат, мәндеті \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ оқушыға даналық, білімділік ұғымының мәнін түсіндіру арқылы ақиқат құндылығының мәнін ашу
- Мақсатты аудитория сипатымен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласын көрсетіңіз \\\\\\\\\\\педогикалық білім
- Мұғалімдер мен ересектерді түсініктеме беруге жетелеу дарынды және талантты оқушылардың қай сипаттамасына тән \\\\\\ табандылық таныту
- Мұғалімнің сыныптағы оқу үдерісінің тиімділігін айқындауына қажет фаторлардың бірін көрсетіңіз \\\\\\ балалардың қалай оқитынын түсіну
- Оқу үдерісінің тиімділігін анықтайтын негізгі фактор\\ балалардың қалай оқитынын мұғалімнің түсінуі
- Оқу үшін бағалаудың мақсатын көрсетіңіз \\\\\\\\\\\\\\\ табысқа жетуге бағыт беру
- Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тесттілеуді қайталап өткізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз\\ оқудағы қиындықтарды анықтау
- Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстыру шартын көрсетіңіз \\\\\\ Бағалау сапасын өзгерту
- Оқушылар әлемді түсіну үшін құрылымдар мен модельдерді игереді және құрылымы бар ортаға қатысады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі\\ әлеуметтік жағдаяттық тәсіл
- Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты \\\\\\ кері байланыс ұсыну
- Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы (Дж. Флейвелл ) \\\\\\\ өнімділік тапшылығы
- Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы \\\\\\\\\\\Ішкі уәж +
- Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, ақтаңдақтарды (қателерді) жоюдағы бағалау мақсаты \\\\\\\\\\\\\Оқудағы қиындықтарды анықтау
- Оқушыны бағалау үшін интерпретация үдерісін көрсетіңіз \\\\\\\ оқушының жауабын критериге сәйкестендіру
- Оқушының бейімдігін анықтау үшін білім, дағдыларын тексеру жүргізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз \\\\\\\\\\\ болжау және сұрыптау
- Оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтитын метатануды өлшеу құрылымы \\\\\\ тапсырмаға бағытталған
- Оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тәсілінің түйінді сипаты\\\\\\\\№№№
- Оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі \\\\\\\\\\\\\\\\ оқу үшін бағалау
- Оқытудағы тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар көмегімен «көрсету» аспектілері арасындағы сәйкестік \\\\\\ өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету
- Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталатын әңгіменің түрі \\\\\\\\\\\ әңгіме-дебат
- Өзгелерден қарағанда өзінің оқуының қалай жүретінін жақсы білетін және реттей алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем \\\\\\\\\ өз білімін жетілдіру
- Ренцулли мен Райс анықтаған дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңін көрсетіңіз \\\\\\\\\ жалпы зерттеу жаттығулары
- Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелері жоспарлаған зерттеу сабағын мұғалімдердің бірі жүргізеді. Осыдан кейінгі кезеңі \\\\\\\\\\\\ зерттеу сабағы туралы оқушылар мен мұғалімдердің сұхбат жүргізуі
- Сабақты зерттеу (Lesson study) кезеңдерінің бірі - "Әріптестерінің кеңесіне сүйеніп, мұғалімнің жеке өзі немесе топпен бірлесіп сабақтың мақсатын анықтауы мен дайындауы". Осыдан кейінгі кезеңді көрсетіңіз \\\\\\\\\\ сабақты зерттеу өткізу және Lesson study-ге қатысушылардың оны бақылауы
- Сабақты зерттеу (Lesson study) үдерісінде топ мүшелерінің зерттеу \\\\\\ сабағы жоспарлауға дейінгі кезеңі
- Сабақты зерттеу барысында білім сапасын арттыратын дамыту жолын анықтау үшін зерделенеді \\\\\\ оқушылардың оқу үдерісі
- Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым \\\\\\ мұғалім зерттеуде жинақтаған білімімен педагогикалық қауыммен бөліседі
- Сабақты зерттеу тәсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мән беріледі \\\\\\\\\ «бақылаудағы» оқушылардың сабақта өтілетін материалды игеруі
- Сабақты зерттеу тәсілінің бастапқы кезеңі \\\\\\\\\\Топ мүшелерінің бірлесіп сабақты егжей-тегжейлі жоспарлауы
- 61. Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асырудағы бастапқы кезең \\\\\\\\ сабақты бірлесіп жоспарлау
- Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі \\\\\\ Мұғалім зерттеу барысында жинаған білімімен педагог қауымымен бөлісе алады
- Сабақты зерттеудің алғашқы қадамын көрсетіңіз \\\\\\ Нәтижені қамтамасыз ететін ережелер жүйесін құрады
- Сабақты зерттеу тәсілінің қажеттілігі \\\\\\\\\\\\\\\\\\\ оқу сапасын арттыру
- Сабақты зерттеудің мойындалған ерекшелігінің бірі \\\\\\ Демократиялы
- Сабақты зерттеудің сипаттамалық ерекшеліктерінің бірі \\\\\\\\\\\\\Рефлексиялы
- Санаға ақпарат енгізіп, онымен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін жады \\\\\\ Қысқа мерзімді
- Сыртқы әлемге тұрақтап қалма, ол өткінші – деген \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ Лао Цзы
- Таңба арқылы елестету қабілетіне қатысты ерекшелігі бар жады түрі \\\\\\ Семантикалы Оқушылардың сын тұрғысынан олануындағы «өз көзқарасының, болжамдарының субьективті екенін түсіну» ерекшелігі \\\\\\ Өзіндік сана-сезім
- Топ мүшелерінің cабақты зерттеу барысында оқушылардың оқу үдерісін зерделеу мақсаты \\\\\\\\\\\\Оқу сапасын арттыру
- Топ мүшелерінің бақылауға алынатын оқуушыларды анықтау
- Топтық әңгімеге тән жағдайды көрсетіңіз \\\\\\\\\\\ Идеялар қайталанады және ұсынылады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді +
- Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны \\\\\\ Міндеттеме алу
5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.