Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 25 нұсқа

Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 25 нұсқа

07 июл 2023, 17:47
1 318
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:


  1. Ақпараттық-коммуникациялық  технологиялардың дамуы арқылы анықталатын өзгеріс \\\\\\\\\\ оқыту, әдістер және технологиялар, тәсілдер
  2. Әлеуметтік желілерді қолданудың мысалы болып табылады \\\\\\\  қайта ұсыну және сұхбаттасу
  3. Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі  \\\\\\ оқушыларды өзін-өзі, өзара бағалауға араластыру
  4. Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы\\ алынған мәліметтердің мәнін анықтау
  5. Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды  \\\\\\ оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
  6. Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интеграция» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті \\  оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру  
  7. Бағалаудың барлық түріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті \\ оқушының сұраққа жауабын тыңдау
  8. 4.Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті \\\\\\\\\\\  оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру 
  9. Білімнің педагогикалық аспектісі  \\\\\\ Оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру
  10. Білімді болу дегеніміз   \\\\\\\\\  білімді болу бәрінен бұрын адам болу. Ол сенің серігің, жолдасың. 
  11. Білекті бірді жығар, білімді мыңды жығар. Мағынасы:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\  күші көп адам бір жанға ғана шамасы келер. Білімді адам өмір бойы жеңіске жетеді.
  12. Білімді адамға тән адамгершілік қасиет  \\\\\  мәдениетті, әдепті, ақылды
  13. Білімді жетілдіру жолдары мен тәсілдері \\\\\\\\     үнемі оқу, білімді тереңдетіп дамыту
  14.  
  15. Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын,қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін жүргізілетін бағалау \\\\\\\\\ оқу үшін бағалау
  16. Бірінші жауап алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін қойылған сүрақ\\ түрткі болу
  17. Д. Фриманның дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша «мәселені шешу» өлшемнің сипаттамасы  \\\\\\ Ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтайды
  18. Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша мәселенә шеше алатын оқушыларға тән ерекшелік  \\\\\\ Ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтап, мәніне тез жетеді
  19. Дарынды және талантты балаларды анықтауда «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік   \\\\\\\\\\\ олар өздерінің оқуларын реттей алады
  20. Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алумен ерекшеленетін оқушының өлшемі  \\\\\\ Ойлау қабілетінің жылдамдығы
  21. Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама   \\\\\\\\\\\\\\\\\ олар өздерінің оқуларын реттей алады
  22. Дарынды және талантты оқушыларды ынталандырып және әлеуетін дамытудағы тиімді тәсілдер  \\\\\\ экстернат және зияткерлік тапсырмалар беру
  23. Дарынды және талантты оқушылардың «Жаңа идеяларға сынақ жүргізуге және қателесуге тәуекел етуге дайын» деген сипаттамасының санаты   \\\\\\\\\\\\\\\\креативті ойлау 
  24. Дарынды және талантты оқушылардың табандылыққа қатысты сипаттамасы\\\\\\\\\\\\\\\Қойған сұрақтары тиянақты, нақты болады.
  25. Дарынды және талантты балаларды анықтауда ойлау қабілетінің жылдамдығы өлшемі сәйкес келетін ........  \\\\\\\\\\\\  жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асырады
  26. Дәлелдеу, пікірталас пен келіс сөз барысында қалыптасатын білім ретінде қарастыратын көзқарастық оқу   \\\\\\\\\\ диалогтік
  27. Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады  \\\\\\ Шоғырлану 
  28. Ең үздік оқушыларды анықтаудағы күрделілікке деген сүйіспеншілік сенімді өлшемінің сипаттамасы (Фриман)  \\\\\\\\\\\қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады 
  29. Ең үздік оқушыларды анықтаудағы күрделілікке деген сүйіспеншілік сенімді өлшемінің сипаттамасы \\\\\ қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылу
  30. Жабық сұрақтардың балама атауы   \\\\\\\\\\\\ төмен дәрежелі 
  31. Жапонияда сабақты зерттеу нәтижелері   \\\\\\\\\\ барлық мұғалімдер үшін жүйелі түрде жарияланады 
  32. Жетекшінің оқушыларды біртіндеп тапсырмаларды аяқтауға «итермелеуінде» көрініс беретін, үнемі ұлғайып отыратын қолдауы (Брунер)   \\\\\\  «көпіршелер тұрғызу» 
  33. Жинақтық деңгейі жағдайға байланысты құндылықтар \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\мәнді оқиға, қызық мақала
  34. Жалпыадамзаттық түсіну және ұғыну \\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ақиқатқа апарар жол
  35.  
  36. Жұмыс жадысы болып табылады \\\\\\\\\\\\\\\\\ қысқа мерзімді жады 
  37. Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы \\\\\\\\\\  технологилық білім
  38. Кохлберг бойынша ережелерді абсолютті және мызғымас деп қабылдайтын моральдік пайымдау кезеңі  \\\\\\ Тілалғыштық және жазалау
  39. Қара жәшік ішіндегі жұмыс  \\\\\\ Оқушымен бірге критерийлерді талдау
  40. Қара жәшік ішіндегі жұмыс ретінде белгілі болған бағалау   \\\\\\\\\\\\Оқу үшін бағалау +
  41. М.Чиксентмихайдың «Өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы төмен оқушыға жоғары міндет қоюдың нәтижесі \\\\\\   алаңдау+
  42. М. Бронсон мектеп жасына дейінгі балалардың көпшілігі ерікті түрде іштей өзін-өзі реттеуге қабілетті деген ше....... алған болжамын көрсетіңіз \\\\\\\\ қалай оқу керектігін үйренеді
  43. Метатану үдерісінің мағынасы \\\\\\\\\\\\\\\    қалай оқу керектігін үйрету
  44. Мәтіннің мақсат, мәндеті \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ оқушыға даналық, білімділік ұғымының мәнін түсіндіру арқылы ақиқат құндылығының мәнін ашу
  45.  
  46. Мақсатты аудитория сипатымен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласын көрсетіңіз \\\\\\\\\\\педогикалық білім
  47. Мұғалімдер мен ересектерді түсініктеме беруге жетелеу дарынды және талантты оқушылардың қай сипаттамасына тән  \\\\\\ табандылық таныту
  48. Мұғалімнің сыныптағы оқу үдерісінің тиімділігін айқындауына қажет фаторлардың бірін көрсетіңіз   \\\\\\ балалардың қалай оқитынын түсіну
  49. Оқу үдерісінің тиімділігін анықтайтын негізгі  фактор\\ балалардың қалай оқитынын мұғалімнің түсінуі
  50. Оқу үшін бағалаудың мақсатын көрсетіңіз \\\\\\\\\\\\\\\ табысқа жетуге бағыт беру
  51. Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тесттілеуді қайталап өткізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз\\ оқудағы қиындықтарды анықтау
  52. Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстыру шартын көрсетіңіз  \\\\\\ Бағалау сапасын өзгерту
  53. Оқушылар әлемді түсіну үшін құрылымдар мен модельдерді игереді және құрылымы бар ортаға қатысады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі\\ әлеуметтік жағдаяттық тәсіл
  54. Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты  \\\\\\ кері байланыс ұсыну
  55. Оқушыға тапсырманы  орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы (Дж. Флейвелл ) \\\\\\\ өнімділік тапшылығы
  56. Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы \\\\\\\\\\\Ішкі уәж +
  57. Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, ақтаңдақтарды (қателерді) жоюдағы бағалау мақсаты   \\\\\\\\\\\\\Оқудағы қиындықтарды анықтау 
  58. Оқушыны бағалау үшін интерпретация үдерісін көрсетіңіз \\\\\\\  оқушының  жауабын критериге сәйкестендіру
  59. Оқушының бейімдігін анықтау үшін білім, дағдыларын тексеру жүргізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз   \\\\\\\\\\\  болжау және сұрыптау 
  60. Оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтитын метатануды өлшеу құрылымы    \\\\\\   тапсырмаға бағытталған 
  61. Оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тәсілінің түйінді сипаты\\\\\\\\№№№
  62. Оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі   \\\\\\\\\\\\\\\\ оқу үшін бағалау
  63. Оқытудағы тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар көмегімен «көрсету» аспектілері арасындағы сәйкестік   \\\\\\ өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету
  64. Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталатын әңгіменің түрі   \\\\\\\\\\\ әңгіме-дебат 
  65. Өзгелерден қарағанда өзінің оқуының қалай жүретінін жақсы білетін және реттей алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем \\\\\\\\\ өз білімін жетілдіру
  66. Ренцулли мен Райс анықтаған дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңін көрсетіңіз \\\\\\\\\  жалпы зерттеу жаттығулары
  67. Сабақты зерртеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелері жоспарлаған зерттеу сабағын мұғалімдердің бірі жүргізеді. Осыдан кейінгі кезеңі  \\\\\\\\\\\\ зерттеу сабағы туралы оқушылар мен мұғалімдердің сұхбат жүргізуі 
  68. Сабақты зерттеу (Lesson study) кезеңдерінің бірі - "Әріптестерінің кеңесіне сүйеніп, мұғалімнің жеке өзі немесе топпен бірлесіп сабақтың мақсатын анықтауы мен дайындауы". Осыдан кейінгі кезеңді көрсетіңіз   \\\\\\\\\\  сабақты зерттеу өткізу және  Lesson study-ге қатысушылардың оны бақылауы 
  69. Сабақты зерттеу (Lesson study) үдерісінде топ мүшелерінің зерттеу  \\\\\\  сабағы жоспарлауға дейінгі кезеңі
  70. Сабақты зерттеу барысында білім сапасын арттыратын дамыту жолын анықтау үшін зерделенеді  \\\\\\ оқушылардың оқу үдерісі
  71. Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым   \\\\\\ мұғалім зерттеуде жинақтаған білімімен педагогикалық   қауыммен бөліседі
  72. Сабақты зерттеу тәсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мән беріледі   \\\\\\\\\ «бақылаудағы» оқушылардың сабақта өтілетін материалды игеруі 
  73. Сабақты зерттеу тәсілінің бастапқы кезеңі \\\\\\\\\\Топ мүшелерінің бірлесіп сабақты егжей-тегжейлі жоспарлауы 
  74. 61. Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асырудағы бастапқы кезең  \\\\\\\\ сабақты бірлесіп жоспарлау
  75. Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі  \\\\\\ Мұғалім зерттеу барысында жинаған білімімен педагог қауымымен бөлісе алады
  76. Сабақты зерттеудің алғашқы қадамын көрсетіңіз   \\\\\\ Нәтижені қамтамасыз ететін ережелер жүйесін құрады
  77. Сабақты зерттеу тәсілінің қажеттілігі \\\\\\\\\\\\\\\\\\\  оқу сапасын арттыру
  78.  
  79. Сабақты зерттеудің мойындалған ерекшелігінің бірі   \\\\\\ Демократиялы
  80. Сабақты зерттеудің сипаттамалық ерекшеліктерінің бірі  \\\\\\\\\\\\\Рефлексиялы
  81. Санаға ақпарат енгізіп, онымен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін жады  \\\\\\   Қысқа мерзімді
  82. Сыртқы әлемге тұрақтап қалма, ол өткінші – деген  \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\  Лао Цзы
  83.  
  84. Таңба арқылы елестету қабілетіне қатысты ерекшелігі бар жады түрі   \\\\\\       Семантикалы Оқушылардың сын тұрғысынан олануындағы «өз көзқарасының, болжамдарының субьективті екенін түсіну» ерекшелігі \\\\\\ Өзіндік сана-сезім
  85. Топ мүшелерінің cабақты зерттеу барысында оқушылардың оқу үдерісін зерделеу мақсаты \\\\\\\\\\\\Оқу сапасын арттыру 
  86. Топ мүшелерінің бақылауға алынатын оқуушыларды анықтау
  87. Топтық әңгімеге тән жағдайды көрсетіңіз  \\\\\\\\\\\ Идеялар қайталанады және ұсынылады, бірақ  үнемі мұқият бағалана бермейді +
  88. Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны  \\\\\\ Міндеттеме алу

 

 

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.