Coздaть aкaунт
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 16 нұсқа

Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 16 нұсқа

07 июл 2023, 14:50
225
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
  1. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі.  Өзгелерді оқыту
  2. Жұмыстың белгілі бір кезеңінде неге дәл осылай жасағанын рефлексиялаушы практик түсінуіне көмектесетін үдеріс Іс-әрекеттен кейінгі толғаныс
  3. Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізуге қойылатын сұрақ түрі. Айтқаныңызға мысал келтіре аласыз ба?
  4. Оқушылардың оқуға бейімділігін және білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы. Оқу ортасын құру
  5. Ұзақ мерзімді жады компаненті. Семантикалы жады
  6. Оқу нәтижелерін оқушының жеке тұлғалық аспектісі ретінде қарайтын тұжырымдама. Алынған білімнің өмірмен байланысын ұғыну
  7. Білімді жаңа жағдайларға орайластыру және әртүрлі мәнмәтіннен алынған түрлі ақпаратты пайдалану арқылы оқу қабілеті. Ұқсастық бойынша пайымдау
  8. Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын түрткі болу сұрақ қою мысалы. Оқудағы кедергілер туралы не айтуға болады?
  9. Сындарлы оқыту теориясына сәйкес мұғалімнің сабақты ұйымдастыру ерекшелігі. Оқушының білімі мен дағдысын дамытуға басымдық береді
  10. Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру,  лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану.  Оперантты шарттылы
  11.  Ғылыми және практикалық шығармашылықтың, мұғалімдердің озат тәжірибесінің нәтижесі. Педагогикалық жаңалық
  12.  Педагогикалық жаңалықты жасау, игеру және пайдалануға негізделген мұғалім қызметі. Инновациялық бағыттылығын көрсетеді.
  13.  Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы Ішкі уәж
  14. Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша  қызметтің екінші кезеңі (Ренцули мен Райс) топтық оқу жаттығулары
  15. Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы (ДЖ.Флевелл) Өнімділік тапшылығы
  16.   Пікір алысу мақсатында жүргізілгенімен, ұсынылған барлық идеялар төзімділікпен тыңдалатын әңгіме түрі Кумулятивтік әңгіме
  17.  «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында  оқушылар электронды поштаны қолданады.
  18. Оқушының қызмет белсенділігін қамтамасыз ететін және түсінігін дамытатын маңызды құрал мұғаліммен және басқа оқушылармен әңгімелесу
  19.  Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне, өз идеяларын дамытуына көмектесетін сұрақ тәсілі сынақтан өткізу
  20.  Топтағы бірлескен жұмысты жүзеге асырудың эмоционалдық мақсаты мәселені бірлесіп шешудің амалын табу
  21.  Адамның есте сақтауында негізгі орын алатын, санаға ақпарат енгізуді жүзеге асыратын жады  қысқа мерзімді жады
  22.  Оқушының өзекті даму деңгейі  міндеттерді өз бетінше шеше алуы
  23.  Жаңа оқулықтың пәнді оқытудағы тиімділігін тәжірибе жүзінде   сынақтан өткізудегі бағалау мақсаты бағдарлама мазмұнын бақылау
  24.  Бағалаудың барлық түрлеріне тән  сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды. Оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
  25.  Оқушыға білмеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының  қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы өнімділік тапшылдығы
  26.  Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу үдерісін зерделеуі сабақты зерттеу
  27. Тұжырымдамалық және әмбебап «әрекеттегі зерттеу» ұғымын қолдануға болатын зерттеу тәсілі жағдаяттық талдау
  28.  Іс-қимылдар арқылы дамитын білімді сақтайтын жады ұзақ мерзімді
  29.  Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі оқушылардың сабақты қабылдау  ерекшеліктерін түсіну
  30.  Танымдық даму оқуға қабілеттік
  31.  Тыңдаушы өзіне қарағанда сөз сөйлеушіге көбірек құлақ салып, барлық сезімдер әрекетте болатын тыңдалым түрі. Терең тыңдалым
  32.  Оқу нәтижелерін оқушының жеке тұлғалық аспектісі ретінде   қарайтын тұжырымдама алынған білімнің өмірмен байланысын ұғыну
  33.  Тапсырмаларды орындау барысында, метатану дағдылары қалыптасқан оқушылар материалды игеру деңгейін анықтай отырып, өз-өздерін тексеруге, тестілеуге қабілетті.
  34.  Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізуге қойылатын сұрақ түрі  айтқаныңызға дәлел келтіре аласыз ба?
  35.   Қателіктер мен тәуекелдерді азайта отырып, таңдауды жылдамдатуға және түсініктер мен қағидаттарды «жеткізуді» тездетуге ықпал ететін сауалнама мен талқылаудың жиынтығы жеткізу тәсілі  диалог
  36.  Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезіндегі оқушылар әрекеті   айтқандарын дәлелдейді
  37.  Сындарлы оқыту теориясына сәйкес мұғалімнің сабақты ұйымдастыру ерекшелігі оқушының білімі мен дағдысын дамытуға басымдық береді
  38.  Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу, немесе жаза қолдану  оперантты шарттылы
  39.  Педагогикалық жаңалықты жасау, игеру және пайдалануға негізделген мұғалім қызметі Инновациялық бағыттылығын көрсетеді
  40.  Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері технологиялық, әдістемелік, ұйымдастырушылық
  41. Ғылыми және практикалық шығармашылықтың, мұғалімдердің озат тәжірибесінің  нәтижесі педагогикалық жаңалық
  42.  Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы  ішкі уәж
  43.  Дарынды, талантты оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің бірі болып табылатын икемділік сипаттамасы  тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады
  44.  Н. Мерсер зерттеуіне сәйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған   қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайтын әңгіме түрі  кумулятивтік
  45.  Балалар өздерінің сенім, біліміне пайымдау жасай алады деген түсінікке  негізделген оқу ортасы оқушыға бағдарланған
  46. Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді. Өз жауабын түзетуге, нақтылауға
  47.   Балалардың қабілеті жетіп тұрса да кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді пайдаланбауы (Флевел)  Өнімділік тапшылығы
  48.  Н.Мерсердің зерттеуіне  сәйкес, кумулятивтік әңгіменің  сипаттамасы  қатысушылар өзгелер ұсынған кез келген идеяны төзімділікпен тыңдайды.
  49.  Оқушылардың  тақырып мәнін өз бетінше меңгеруңн мұғалімнің түсінуі мен бағалай алуы Сапалы оқытудың  маңызды факторы
  50.  Сұрақ қойылғаннан кейінгі кідіріспен қатар,   оқушының жауабын алғаннан кейін де   кідіріс жасау  оқушы өзь жауабын түзетуге, нақтылауға мүмкіндік алады.
  51.  Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың  алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі өзгелерді оқыту
  52.  Оқушының өзекті даму деңгейі (Л.Выгодский)  міндеттерді өз бетінше шеше алу
  53.  Оқушылардың оқу деңгейін анықтап оқытудың алға жылжуын тіркеу үшін жүргізілетін бағалау түрі  оқуды бағалау
  54.  Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпритация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті  Оқушының жауабын критериге сәйкестендіру
  55.  Оқыту үдерісі кезінде дарынды, талантты  балаларды анықтайтын өлшемдердің ішінен икемділік сипаттамасы  тапсырманы орындауда  балама шешімдерді көріп,  қабылдай алады. 
  56.  Сабақты зерттеудің (Лессон Стади) түйінді сипаттамасының бірі креативтілік
  57.  Іс- әрекеттегі зерттеу үдерісін оқу үдерісіне ықпалдастыру Оқушының оқу тәжірибесін жақсартады
  58.  Падкаст жасаудың оқушылар үшін пайдасы 
  59.   Айтылған пікір мен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беретін әңгіме  кумулятивтік
  60.  Диалог барысында әркімнің идеясы құнды деп саналып,    мұқият бағалаудан өтетін әңгіменің түрі  зерттеушілік әңгіме
  61.   Оқу үдерісінің  тиімділігін   айқындаушы негізгі  факторлардың бір                  оқу нәтижелерін бағалауды меңгеру
  62.  Н.Мерсер зерттеуіне 

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.