Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 16 нұсқа
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
- Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі. Өзгелерді оқыту
- Жұмыстың белгілі бір кезеңінде неге дәл осылай жасағанын рефлексиялаушы практик түсінуіне көмектесетін үдеріс Іс-әрекеттен кейінгі толғаныс
- Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізуге қойылатын сұрақ түрі. Айтқаныңызға мысал келтіре аласыз ба?
- Оқушылардың оқуға бейімділігін және білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы. Оқу ортасын құру
- Ұзақ мерзімді жады компаненті. Семантикалы жады
- Оқу нәтижелерін оқушының жеке тұлғалық аспектісі ретінде қарайтын тұжырымдама. Алынған білімнің өмірмен байланысын ұғыну
- Білімді жаңа жағдайларға орайластыру және әртүрлі мәнмәтіннен алынған түрлі ақпаратты пайдалану арқылы оқу қабілеті. Ұқсастық бойынша пайымдау
- Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын түрткі болу сұрақ қою мысалы. Оқудағы кедергілер туралы не айтуға болады?
- Сындарлы оқыту теориясына сәйкес мұғалімнің сабақты ұйымдастыру ерекшелігі. Оқушының білімі мен дағдысын дамытуға басымдық береді
- Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану. Оперантты шарттылы
- Ғылыми және практикалық шығармашылықтың, мұғалімдердің озат тәжірибесінің нәтижесі. Педагогикалық жаңалық
- Педагогикалық жаңалықты жасау, игеру және пайдалануға негізделген мұғалім қызметі. Инновациялық бағыттылығын көрсетеді.
- Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы Ішкі уәж
- Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің екінші кезеңі (Ренцули мен Райс) топтық оқу жаттығулары
- Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы (ДЖ.Флевелл) Өнімділік тапшылығы
- Пікір алысу мақсатында жүргізілгенімен, ұсынылған барлық идеялар төзімділікпен тыңдалатын әңгіме түрі Кумулятивтік әңгіме
- «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар электронды поштаны қолданады.
- Оқушының қызмет белсенділігін қамтамасыз ететін және түсінігін дамытатын маңызды құрал мұғаліммен және басқа оқушылармен әңгімелесу
- Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне, өз идеяларын дамытуына көмектесетін сұрақ тәсілі сынақтан өткізу
- Топтағы бірлескен жұмысты жүзеге асырудың эмоционалдық мақсаты мәселені бірлесіп шешудің амалын табу
- Адамның есте сақтауында негізгі орын алатын, санаға ақпарат енгізуді жүзеге асыратын жады қысқа мерзімді жады
- Оқушының өзекті даму деңгейі міндеттерді өз бетінше шеше алуы
- Жаңа оқулықтың пәнді оқытудағы тиімділігін тәжірибе жүзінде сынақтан өткізудегі бағалау мақсаты бағдарлама мазмұнын бақылау
- Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды. Оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
- Оқушыға білмеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы өнімділік тапшылдығы
- Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу үдерісін зерделеуі сабақты зерттеу
- Тұжырымдамалық және әмбебап «әрекеттегі зерттеу» ұғымын қолдануға болатын зерттеу тәсілі жағдаяттық талдау
- Іс-қимылдар арқылы дамитын білімді сақтайтын жады ұзақ мерзімді
- Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну
- Танымдық даму оқуға қабілеттік
- Тыңдаушы өзіне қарағанда сөз сөйлеушіге көбірек құлақ салып, барлық сезімдер әрекетте болатын тыңдалым түрі. Терең тыңдалым
- Оқу нәтижелерін оқушының жеке тұлғалық аспектісі ретінде қарайтын тұжырымдама алынған білімнің өмірмен байланысын ұғыну
- Тапсырмаларды орындау барысында, метатану дағдылары қалыптасқан оқушылар материалды игеру деңгейін анықтай отырып, өз-өздерін тексеруге, тестілеуге қабілетті.
- Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізуге қойылатын сұрақ түрі айтқаныңызға дәлел келтіре аласыз ба?
- Қателіктер мен тәуекелдерді азайта отырып, таңдауды жылдамдатуға және түсініктер мен қағидаттарды «жеткізуді» тездетуге ықпал ететін сауалнама мен талқылаудың жиынтығы жеткізу тәсілі диалог
- Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезіндегі оқушылар әрекеті айтқандарын дәлелдейді
- Сындарлы оқыту теориясына сәйкес мұғалімнің сабақты ұйымдастыру ерекшелігі оқушының білімі мен дағдысын дамытуға басымдық береді
- Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу, немесе жаза қолдану оперантты шарттылы
- Педагогикалық жаңалықты жасау, игеру және пайдалануға негізделген мұғалім қызметі Инновациялық бағыттылығын көрсетеді
- Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері технологиялық, әдістемелік, ұйымдастырушылық
- Ғылыми және практикалық шығармашылықтың, мұғалімдердің озат тәжірибесінің нәтижесі педагогикалық жаңалық
- Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы ішкі уәж
- Дарынды, талантты оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің бірі болып табылатын икемділік сипаттамасы тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады
- Н. Мерсер зерттеуіне сәйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайтын әңгіме түрі кумулятивтік
- Балалар өздерінің сенім, біліміне пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқу ортасы оқушыға бағдарланған
- Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді. Өз жауабын түзетуге, нақтылауға
- Балалардың қабілеті жетіп тұрса да кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді пайдаланбауы (Флевел) Өнімділік тапшылығы
- Н.Мерсердің зерттеуіне сәйкес, кумулятивтік әңгіменің сипаттамасы қатысушылар өзгелер ұсынған кез келген идеяны төзімділікпен тыңдайды.
- Оқушылардың тақырып мәнін өз бетінше меңгеруңн мұғалімнің түсінуі мен бағалай алуы Сапалы оқытудың маңызды факторы
- Сұрақ қойылғаннан кейінгі кідіріспен қатар, оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушы өзь жауабын түзетуге, нақтылауға мүмкіндік алады.
- Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі өзгелерді оқыту
- Оқушының өзекті даму деңгейі (Л.Выгодский) міндеттерді өз бетінше шеше алу
- Оқушылардың оқу деңгейін анықтап оқытудың алға жылжуын тіркеу үшін жүргізілетін бағалау түрі оқуды бағалау
- Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпритация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті Оқушының жауабын критериге сәйкестендіру
- Оқыту үдерісі кезінде дарынды, талантты балаларды анықтайтын өлшемдердің ішінен икемділік сипаттамасы тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады.
- Сабақты зерттеудің (Лессон Стади) түйінді сипаттамасының бірі креативтілік
- Іс- әрекеттегі зерттеу үдерісін оқу үдерісіне ықпалдастыру Оқушының оқу тәжірибесін жақсартады
- Падкаст жасаудың оқушылар үшін пайдасы
- Айтылған пікір мен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беретін әңгіме кумулятивтік
- Диалог барысында әркімнің идеясы құнды деп саналып, мұқият бағалаудан өтетін әңгіменің түрі зерттеушілік әңгіме
- Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың бір оқу нәтижелерін бағалауды меңгеру
- Н.Мерсер зерттеуіне
5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ
Образцы тестов для аттестации педагогических работников
- Только актуальные online тесты
- Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
- Поделитесь результатами в социальных сетях
1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.
Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей
Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.