Coздaть aкaунт
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 11нұсқа

Дефектология, Арнайы педагогика ПББ сұрaқ-жaуaп 11нұсқа

22 авг 2023, 17:03
271
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

Дефектология

1. Мүгедектердің құқықтары туралы біріккен ұлттар ұйымы Декларациясының қабылдау жылы – 1975 ж.

2. Сөйлеу әрекетінің сенсомоторлы деңгейі – сөйлеу әрекетінің психофизикалық жағының бұзылуы.

3. Ерекше білімді қажет ететін балалардың білімін бағалаудың бақылаушылық  функциясы – әр оқушының жетістіктері деңгейін анықтау.

4. Методологияның анықтамасы – әдістер.

5. Психикалық дамуы тежелген балалардың мектепті аяқтау кезеңі – 10 сынып.

6. Қызығу – ырықсыз зейіннің бұлағы.

7. Мектепке психологиялық даярлық мәселесін алғаш көтерген ғылымның негізін қалаушы – К.Д.Ушинский.

8. Психология ғылымының негізгі әдістері – бақылау, эксперимент.

9. Инклюзивті білім беру бағдарламасы – мүмкіндігі шектеулі баланың негізгі, жалпы білім беру бағдарламасын меңгеруді бағыттайтын кешенді бағдарлама.

10. Дамудың негізіне жататын факторлар – өсу, органдардың дифференциялануы, форма түзілуі.

11. Таным процесінің теориялық деңгейіне – идеализация. 

12. Баланы оқыту психологиясы – дидактиканың психологиялық негіздерін, бағдарлап оқыту мен дамыту.

13. «Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар» ҚР Білім және ғылым министрінің бұйрығының номерлік саны – №343 бұйрық. 

14. Логопедиялық сабақтарда саусақ жаттығуларының жүргізілу уақыты – 2-5 минут.

15. ҚР «Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық педагогикалық түзету арқылы қолдау туралы» Заңы – №343 .

16. «Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясы» қабылданған мерзімі – 1948 ж.

17. Арнайы психологияның міндеті – танымдық процестердің даму ерекшеліктерін зерттеу, диагностикалық әдістемелерін құру.

18. Инклюзия сипаттамасы – кіріктірілген оқыту.

19. Дамуында ауытқушылығы бар балаларды психологиялық зерттеудің мақсаты – баланың даму кемістігін анықтау, топтастыру.

20. Түзете-дамыту бағыты бойынша – сенсорлық-сенсомоторлық дамуын қалыптастыру.

21. Дамуында ауытқушылығы бар балалардың танымдық қабілетін дамытудың жұмыс түрлері – түзету.

22. «Бала қиялының дамуы біртіндеп, шамасына қарай қабылдауынан басталады» пікірін айтқан – Л.С.Выготский.

23. Дамуында ауытқушылығы бар балаларды қалпына келтіру процесін – түзету.

24. Психикалық бұзылыстардың басты синдромдары мен симптомдары – түйсік, қабылдау.

25. Сөз немесе сөйлем құрылымының бұрмалануы – Дисграфия. 

26. Инклюзивті білім беру – Ерекше білім беру қажеттіліктері мен жек-дара мүмкіндіктерін ескере отырып, барлық білім алушылар үшін білім алуға тең қолжетімділікті қамтамасыз ететін процесс.

27. «Мимика және пантомимиканы дамыту» сабағының ұзақтық мерзімі – 40-45 минут.

28. Педагогикалық зерттеу әдісінің топтары – 3 топ.

29. Бала дамуының бұзылуы, яғни дизонтогенез түрі бойынша топтау (классификация) әзірленген – В.В. Лебединская.

30. ПМПК-ның үйден оқытуға ұсыныс берерде сүйенетін құжаты – дәрігерлік кеңес беру сараптама анықтамасы. 

31. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациясының қызметін ұйымдастыруда қолданылатын бұйрық – №66.

32. Мемлекеттік білім нормасының ерекше білімді қажет ететін балаларға арналған мәнді құжат – арнаулы бағдарлама.

33. Ерекше білімді қажет ететін балалардың диагнозын қосымша анықтау үшін жіберілетін топ – диагностикалық топ. 

34. Өсу мен дамудың барлық адамдарға тән ортақ заңдылықтары – мүшелер жүйесінің өсу мен даму қарқыны.

35. «Баланың психикалық немесе дене дамуы неғұрлым төмен болса, ұстаздың білімділігі мен біліктілігі соғұрлым жоғары болуы қажет»   деп пікір қалдырған – Р.Шуман.

36. ҚР «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы» Заңының шығу мерзімі – 2008 ж.

37. Ақыл-ой дамуы кешеуілдеген балалардың мектепті аяқтау кезеңі – 9 -сынып.

38. Ақыл-ой дайындығының көрсеткіштері – затың сипатын, қасиетін қабылдау қабілеттілігі.

39. Қиял түрлері – актив, пассив.

40. «Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау» пәнінің бағыты – практикалық бағыт.

41. Логопедия ғылымының даму кезеңі – XIX-XX ғасыр.

42. Зейіннің физиологиялық негізін қалаушы орыс физиологы академик – А.А. Ухтомский.

43. Айрықша мұқтаждықтары бар тұлғаларға білімге қол жеткізу сапасы бойынша «Саламанка декларациясының» қабылданған уақыты – 1994 ж.

44. Зейіннің түрлері – Үйреншікті, ырықты, ырықсыз.

45. 1-ші эволюция кезеңі-агрессия, шыдамсыздық күйден мүмкіншілігі шектеулі жандарды саналы түрде қабылдау кезеңі – VIII-XII ғасыр.

46. «Түзету ырғағы» сабағының міндеті – қимыл-қозғалыс, эстетикалық сезімдерін қалыптастыру.

47. Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау – мүмкіндігі шектеулі баланы жеке өмірге, жалпы даму деңгейін көтеруге бағытталған. 

48. Консилиум әрекетінің кезеңдері – жүзеге асыру.

49. «Мен әрине, дәл және қарапайым ережелерді қатаң сақтау ... ақыл-ойдың артық шығынсыз, бірақ білімді бірте-бірте және үздіксіз арттыра отырып, ақыл-ойдың шын танымына жетуіне ықпал етеді, оған қол жеткізуге болады» деп пікір қалдырған филосов: - Р. Декарт.

50. Психологиялық-педагогикалық диагностиканың зерттеу объектісі – Балалар.

51. Дефектология ғылымына байланысты бірқатар аралас ғылымдар – 1. медициналық; 2. Педагогикалық; 3. Психологиялық.

52. Ақыл-ойдың кемістігінде орталық жүйенің зақымдануы – 1. Психикалық; 2. Диффузиялық; 3. Локальді.

53. Еуропада XIX-XX ғасырларда мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға арнайы көмек көрсету жұмыстарының негізгі бағыттары – 1. Психодиагностикалық; 2. Медициналық.

54. Инклюзивті білім беру сүйенетін құндылықтар қатары – 1. Кез келген түрдегі шеттетуге тыйым салу; 2. Әрбір бала-тұлға; 3. Барлығы оқи алады.

55. Дефектологияның латын тілінен аударғандағы мағынасы – 1. Жетіспеушілік; 2. Ілім, сөз.

56. Психологиялық зерттеулердің эксперимент түрлері – 1. Зертханалық; 2. Табиғи.

57. Инклюзив латын тілінен аударғанда – 1. Қосамын; 2. Араластырамын.

58. Жоспарлы консилиум қызметінің бағыттары – 1. Динамикалық бағалау; 2. Психологиялық-педагогикалық қолдау мазмұнын әзірлеу; 3. Білім беру қажеттіліктерін талқылау; 4. Психологиялық- педагогикалық қолдау тиімділігін бағалау.

59. Ерте жасынан баланың есте сақтау қабілетінің дамуы бірнеше бағыт бойынша жүреді – 1. Механикалық; 2. Аффективті.

60. Дамуында ауытқушылығы бар балалардың есте сақтау қабілетінің түрлері – 1. Сапалық; 2. Сандық.

61. Сынып іші, мүлгіген тыныштық. Мұғалім апай үйге берген тапсырманы балалардың жазып алуын өтінді. Тапсырмалар жазылып болғаннан кейін, ал балалар, біздің қалаға цирк келіп жатыр. Ертең бәріміз барсақ қалай қарайсыңдар, бағасы 500 теңге. Кім барады? Сыныптағы балалардың барлығы дерлік қол көтерді. Тек, Қайрат қана көзін төмен салып, жер шұқылап, отырып қалды. Мұғалім, Қайрат сен неге қол көтермедің, әлде циркті ұнатпайсың ба?-деп сұрады. Қайрат,-жоқ, мен бара алмаймын, анам сырқаттанып қалды, және ақшамда жоқ -деді. Бұл жауапты естіген сынып іші тып-тыныш боп қалған, тек Шынар ғана, мырс етіп, күліп жібереді. 

Мұғалімнің іс-әрекеті – Шынарға Қайраттан кешірім сұрату.

Қайраттың іс-әрекеті – ештеңе болмағандай түр білдіру.

Шынардың іс-әрекеті – сыныптан кешірім сұрау.

Сыныптың іс-әрекеті – Қайраттан барлығы кешірім сұрау.

Ата-анасының іс-әрекеті – мұғалімнен кешірім сұрау.

62. Сынып іші. Мұғалім бақылау жұмысының ережесін, орындалу әдістерін түсіндіріп, балаларға өзіндік жұмыс жасауға мүмкіндік берді. Сыныптың ішін мүлгіген тыныштық басты. Дидар есеп сабағына жақсы болғандықтан, өзіндік жұмысқа кірісіп кетті. Ал, қасындағы Орақ есеп сабағына шорқақ болғандықтан, жұмысын бастай алмай отыр. Ол қасындағы, алдындағы, жанындағы балалардың құралдарын түрткіштеп, тыным берер емес. Осылай қозғалысын тоқтата алмай отырып, Дидардың дәптерін сызып жіберді.

Дидардың іс-әрекеті – ештеңе болмағандай түр білдіру

Орақтың іс-әрекеті – Дидардан кешірім сұрау.

Ата-анасының іс-әрекеті – Дидардан кешірім сұрау.

Сыныптың іс-әрекеті – Сынып жиналысын өткізуді талап ету.

Ата-анасының іс-әрекеті – Дидардан кешірім сұрату.

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.