Регистрация
1-TEST.KZ » КАZ_ТЕSТ » ПББ ҰБТ » Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 26 нұсқа

Педaгoгикa, oқыту әдістемесі - ПББ тест сұрaқ-жaуaп 26 нұсқа

07 июл 2023, 17:57
1 624
0
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:

 
А
 


  1.  Ақпараттық-коммуникациялық технолгияларды дамуы 
    арқылы анықталатын өзгеріс Оқытудың сапасын бағалауда критерийлер

  2.  Ақпараттық коммуникациялық технологиялардың дамуы арқылы анықталатын өзгеріс (оқыту, әдістер және технологиялық тәсілдер)

  3.  Адамның жоғары деңгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға орайластыру арқылы оқу қабілетін белгілеңіз-Ұқсастық бойынша пайымдауы


Ә
 


  1.  Әр түрлі жастағы табысты сыныптарда мұғалімнің оқу үдерісін 
    бағыттап, толықтырып, қолдап отыру рөлі ҮЙЛЕСТІРУШІ


Б
 


  1.  Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі (Оқушыларды өзін-өзі бағалауға қатыстыу,оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз ету, оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуы.Бағалау 
    нәтижелерін ескере отырып, оқытуды өзгерту.Оқушылардың өздерін-өздері бағалай алуымен өздерінің оқуын қалай жақсартуға болатындығын тусіндірудің қажеттілігі.)

  2.  Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы Алынған мәліметтердің мәнін анықтау

  3.  Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес келетін мұғалім әрекеті Оқушының сұраққа жауабын тыңдау

  4.  Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды Оқушының 
    жауабына сәйкес шешім қабылдау

  5.  Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті Оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру

  6.  Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті . ( Оқушының жауабын критерийге сәйкестендіріп, оқушының сураққа жауабын тыңдау, оқушының жауабына сәйкес )

  7.  Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді факторлардың бірі: оқушыларды 
    өзін - өзі, өзара бағалауға араластыру

  8.  Баламалы шарттардың және іс-әрекет жоспарларының болжамды шынайы әсерлерінің жоспарларының болжамды шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылады Модельдеу

  9.  Баламалы шарттардың және іс-әрекет жоспарларының болжауы шынайлық Ж: Модельдеу 

  10.  Балалар өзініңбіліміне сүйеніп,пайымдау жасай алуы Ж:оқушыға бағдарланған

  11.  Баланың 
    білім-дағды, білік және өз бетінше әрекет ету мүмкіндіктерінің дамуына қарай орнатылатын, нығайтылатын, бөлшектенетін уақытша құрал-"Көпіршелер"

  12.  Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрін көрсетіңіз 
    Әңгіме-дебат

  13.  Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін жүргізілетін бағалау Оқу үшін бағалау

  14.  Біліктілік дәрежесін анықтауды көздейтін бағалау мақсаты Стандарттарды бақылау және орындау

  15.  Бір өлшемге сәйкес келетін балаларды ерте жастан бастап ерекше қабілеттерімен ұзақ уақытқа шоғырландыра алуымен ерекшеленетін оқушы өлшемі. Ж:шоғырлану

  16.  Білімді игеруде "үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс-әрекеттерді жаттау" әдісі-Механикалық есте сақтау

  17.  Білімнің 
    педагогикалық аспектісі-Оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі

  18.  Біліктілік дәрежесін анықтауды көздейтін бағалау мақсаты

  19.  Бұл өлшемге сәйкес келетін балаларда ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатыны байқалады Шоғырлану

  20.  Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Осы метафораның идеясы Оқушылардың өзін өзі бағалауын дамыту

  21.  Бұрынғы 
    материалға оралу (түрткі болу)

  22.  Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың "қара жәшік" метафорасы қолданылған. Осы метафборының негізгі идеясын көрсетініз-Оқушыларды өзін-өзі бағалауға қатыстыру

  23.  Брунер бойынша оқушылар тапсырманы сәйкес аяқтау үшін жетекшінің біртіндеп «итермелеуі» түрінде үнемі ұлғайып отыратын қолдауы Ж: «Көпіршілер» тұрғызу

  24.  Брунердің "Көпіршелер тұрғызу" метафора бойынша оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі - Оқудың дамуында түрлі деңгейдегі қолдауы

В
 


  1.  Веб 
    сайтта ақпаратты іздеудің мысалы болып табылады Таңдаумен бағалау

  2.  Выготский бойынша оқушылар өздерінің «Жақын арадағы даму аймағында» жұмыс істегенде жақсаратын үдеріс 
    Танымдық даму


Д
 


  1.  Дарынды және талантты балаларды анықтауды ойлау қабілетінің жылдамдығы өлшеміне 
    сәйкес келетін сипаттама Жоспарлауға көп уақыт жұмсау мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асырады

  2.  Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауда көп уақыт жұмсап бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен 
    ерекшеленетін оқушының өлшемі Ойлау қабілетінің жылдамдығы

  3.  Дарынды және талантты оқушылардың жаңа идеяларына сынақ жүргізуге және қателесуге тәуекел етуге дайын 
    деген сипаттаманың санаты

креативті ойлау)
 

· 
 Дарынды талантты оқушылар 
ақпаратты біліп қана қоймай, қажет кезінде пайдалана алу сипаттамасына сәйкес өлшем (есте сақтау, білім)
 

· 
 Дарынды және талантты балаларды анықтауда ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтап мәніне тезірек жетумен ерекшеленетін оқушы өлшемі.Ж:мәселені шешу
 

· 
 Дарынды және талантты балалардың өз білімін жетілдіру сипаттамасын көрсетіңіз-Олар өздерінің 
оқуларын реттей алады
 

· 
 Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша мәселені шеше алатын оқушыларға тән ерекшелік-Ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтап, 
мәніне тез жетеді
 

· 
 Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі « өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама: олар өздерінің оқуларын реттей алады
 

· 
 Дарынды, талантты оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай, қажет кезінде пайдалана алу сипаттамасына сәйкес өлшем (есте сақтау және білім)
 

· 
 Дәлелдеу, пікірталас пен келіссөз барысында қалыптасатын. білім терінде 
қарастыратын көзқарастық оқу-Диалогтік
 

· 
 Диалог барысында әркімнің идеясы құнды деп саналып, мұқият бағалаудан өтетін әңгіменің түрі (зерттеушілік әңгіме)
 

· 
 Дж.Флейвелл бойынша, оқушыға білмеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы :өнімділік 
тапшылығы
 

· 
 Д.Фриманың дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "мәселені шашу" өлшемнің сипаттамасы-Ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтайды

Е


  1.  Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса онда ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің 
    қайсысына жатқызуға болады Шоғырлану

  2.  Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемінің сипаттамасы Басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған

  3.  Ең үздік оқушыларды анықтаудағы ерте символдық белсенділік 
    сенімді өлшемінің сипаттамасы Олар ерте жасынан бастап сөйлей, оқи және жаза бастайды

  4.  Ең үздік оқушыларды анықтаудағы күрделілікке деген сүйіспеншілік сенімді өлшемінің сипаттамасы (Фирман) Қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады

  5.  Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік 
    өнімді өлшемнің сипаттамасы ( Тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады, басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы уйымдастырылған)

  6.  Елестету, салыстыру, түсіндіру және дәйек келтіру 
    кезеңдерін қамтитын тәсіл (дәлелдеу)

  7.  Ережелерді абсолютті және мызғымас деп қабылдайтын модельдік пайымдау кезеңі Кохлберг Ж: Тілалғыштық және жазалау

Ж
 


  1.  
    Жапониядағы сабақты зерттеу мәселесі Ж: барлық мұғалімдер үшін жүйелі түрде жариялануы

  2.  Жаттап алуға бағытталған және де оған берілген жауап "дұрыс" немесе "дұрыс емес" деп бағаланатындай қойылған сұрақ-Төмен 
    дәрежелі

  3.  Жұмыс жадысы болып табылады-Қысқа 
    мерзімді жады


И
 


  1.  Интернетті қолдануда мұғалімнің ең маңызды міндеті (жеке деректерді құпияда сақтауға үйрету)


К
 


  1.  Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін 
    білуді қамтитын білім сапасы Технологиялық білім

  2.  Кохлберг бойынша моральдік пайымдаудың үш 
    деңгейі (нормативтікке дейінгі морольдік пайымдау, дәстүрлі моральдік пайымдау, нормативтіктен кейінгі моральдік пайымдау)



Қ
 


  1.  «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс Оқушымен 
    бірге критерийлерді талдау

  2.  «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс ретінде белгілі болған бағалау Оқу үшін бағалау

  3.  Қара 
    жәшік ішіедегі жұмыс ( оқушымен бірге критерийлерді талдау , сурақтың тиімді қойылуы, сыныптасын және өзін-өзі бағалау, кері байланысты қамтамасыз ету)

  4.  Құрылымдаған ортадағы оқушының білімін білім алу үдерісі Ж: әлеуметтік жағдай


Л
 


  1.  LS кезеңдерінің бірі Қатысушылардың өткізген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп талдауы.Осыдан 
    кейінгі кезең (зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі LS жоспарлау)

М
 


  1.  
    Метатану үдерісінің мағынасы (қалай оқу керектігін үйрену)

  2.  Мерсердің кулятивтік әңгімеге сипаты Ж: айтылған идеялар топта үнемі мұқият бағалана бермейді

  3.  Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықталған.Соның бірі болып табылатын пікірталастық 
    әңгіменің сипаттамасы Басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қабылдамайды, бәсекеге қабілетті

  4.  Н.Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылауларда басымдыққы ие болатын әңгіменің түрі Ж: 
    зерттеушілік әңгіме

  5.  Мұғалімнің көзқарасы, ұабылданған шешімнің 
    және іс әректінің негізі Ұстаным

  6.  Мұғалімнің сыңдарлы оқыту теориясына сәйкес сабақты ұйымдастыру ерекшелігі: оқушының білімін, идеясын, дағдысын дамытуға ықпал ететін міндеттер қояды

  7.  Мұғалім жүргізетін дамыту жұмыстарының (МЖДЖ) 
    алғашқы кезеңі-

  8.  Мұғалімнің сыныптағы оқу үдерісінің тиімділігін айқындауына қажет факторлардың бірін көрсетіңіз-Балалардың қалай оқитынын түсінуі

  9.  Мұғалімдердің 
    оқушыларды болжамдар ұсынып, талқылауға тарту арқылы пікірлесуге, дәлелдемелер келтіруге үйрететін әңгіме түрі (зерттеушілік әңгіме)

  10.  Мұғалімге 
    оқытудың видео, веб материалдарға қол жетімді, бұқаралық пайдалануы қатамасыз етілетін білім Ж: технологиялық білім

  11.  Мұғалімдер мен ересектерді түсініктеме беруге жетелеу дарынды және талантты оқушылардың 
    қай сипаттамасына тән Ж: табандылық таныту

О


  1.  Олар ерте 
    жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алатындығымен ерекшеленеді Шоғырлану

  2.  Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем Күрделілікке деген сүйіспеншілік

  3.  Оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тәсілдерінің түйінді сипаты (креативтілік)

  4.  Оқу үшін 
    бағалаудың мақсатын Табысқа жетуге бағыт беру

  5.  Оқуды бағалауды оқу үшін 
    бағалауға ауыстырылу шарты Бағалау сипатын өзгерту

  6.  Оқу үдерісінің қалай жүретінін 
    басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатындығымен ерекшелетін оқушыны анықтай алтаын өлшем Өз білімін жетілдіру

  7.  Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізігі факторладың бірі Оқу нәтижелігін бағалау мүмкіндігін білу

  8.  Оқу үдерісінің тиімділігін 
    анықтайтын негізгі фактор Балалардың қалай оқитынын мұғалімінің түсінуі

  9.  Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторларының бірі (нені оқу керектігін түсіну)

  10.  Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі: дәріс

  11.  Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстыру шартын көрсетіңіз: бағалау сипатын өзгерту

  12.  Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін іске асыру әдістері Ж оқу үшін бағалау

  13.  Оқуды жақсарту мүмкіндіктеріне, сондай ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі Оқу үшін бағалау

  14.  Оқуды даралаудың 
    шешуші критерииін көрсетіңіз Ж: білім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз ету

  15.  Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тестілеуді қайталап өткізудегі 
    бағалау мақсатын көрсетіңіз Оқудағы қиындықтарды анықтау

  16.  Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі

(оқу үшін бағалау)
 

· 
 Оқушы 
қалай ойлайтынын, оқитынын қадағалау, бағалау осы ойлау нәтижелерін кейін оқу үдерісіне саналы пайдалану үдерісі: метатану
 

· 
 Оқушы өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтың пайда болуы (ішкі уәж)
 

· 
 Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі: оқушының 
жауабына сәйкес шешім қабылдау
 

· 
 Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді Өз жауабын түзетуге, нақтылауға
 

· 
 Оқушының бейімділігін анықтау үшін білім, дағдыларын тексеру жүргізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз Болжау және сұрыптау
 

· 
 Оқушылар талқылау кезінде «мүмкін», «егер», «бәлкім» 
дегенсияқты сөздерді қолданып, өз идеясын дәлелдеу үшін «сондықтан» деген сөзді пайдаланатын әңгіме түрі (зерттеушілік)
 

· 
 Оқушылар әлемді түсіну құрылымдары Ж: әлеуметтік жағдай
 

· 
 Оқушылар мен 
мұғалімдерге білім, түсіну және дағды туралы хабар берулерді көздейтін бағалау мақсаты (кері байланыс)
 

· 
 Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы хабар беруді көздейтін 
бағалау мақсаты Кері байлыныс ұсыну
 

· 
 Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі Сынақтан өткізу
 

· 
 Оқушыларда "өзіндік мақсатты" қалыптастыру жағдайында төмен дағдыға жоғары міндет қойылған жағдай (М.Чиксентмихай)-Алаңдау
 

· 
 Оқушыларды жетістіктері үшін марапаттау жүргізудегі бағалау мақсаты Уәж
 

· 
 Оқушыларды тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, ақтаңдақтарды жоюдағы бағалау мақсаты ( қадағалау)
 

· 
 Оқушыларды бағалау үшін интерпретация үрдісін көрсетіңіз Ж: оқушылардың жауабын 
критерииге сәйкестендіру
 

· 
 Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылап алып, қателерді түзетудегі бағалау мақсаты Оқудағы қиындықтарды анықтау
 

· 
 Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінгені,ақтандақтарды 
бағалауды анықтау ж: оқудағы қиындықтар
 

· 
 Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенің анықтау үшін бақылау алып, қателарді түзету,бағалау ж. Оқудағы қиындықтарды анықтау
 

· 
 Оқушылармен мұғалімдерге білім, түсіну және дағды туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты (кері байланыс)
 

· 
 Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталатын әңгіменің түрі-Әңгіме-дебад
 

· 
 Орта мерзімді жоспарлауда оқу мақсаттарын қалыптастыру шараларын білуге бағыттайын негізгі сұрақтың бірі-Оқушылар 
нені білуге тиіс

Ө


  1.  Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы сипатына сәйкес келетін өлшем (ойлау қабілетінің жылдамдығы)

  2.  Өзгелерге қарағанда өзінің қалай жүретінін жалпы білімін реттей алатыноқушы сипаттамасы Ж: өз білімін жетілдріу

  3.  Өткен материалға оралу, ой салу, 
    дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ Ж: түрткі болу

П
 


  1.  Пән мен 
    шынайы өмір арасындағы байланыстарға ықпал ететін оқу (мағынаны ұғыну)


Р
 


  1.  Рәсімдік, кездейсоқ және семантикалық 
    жады компоненттерінен тұрады Ұзақ мерзімді

  2.  Ренцуллин мен Райс бойынша дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру 
    қызметтерінің бірінші кезеңі (жалпы зерттеу жаттығулары)

  3.  Ранцулли мен Райс анықтаған дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша 
    қызметтің бірінші кезеңі (1 кезең-жалпы зерттеужаттығуларды жетілдіру, байыту)

  4.  Ранцулли мен Райс анықтаған дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңі ( жалпы зерттеу 
    жаттығулары немесе жетілдіру, үдеріс, нәтиже.......)

С
 


  1.  Сабақты 
    зерттеу үдерісінде білім сапасын арттыратын белгілі бір тәсілді дамыту жолын анықтау үшін зерделенеді Оқушылардың оқу үдерісі

  2.  Сабақты зерттеу LS үдерісінде бағалауға алынатын сыныптардың....... сыналатынын анықтайтың өлшем Ж: оқу үлгерімі

  3.  Сабақты зерттеу (Lesson study) кезендерінің бірі-"Әріптестерінің кенесіне сүйеніп, мұғалімнің жеке өзі немесе топпен бірлесіп сабақтың мақсатын анықтауы мен дайындауы". Осыдан кейінгі кезенді көрсетініз-Сабақты зерртеу өткізу және Lesson Study-ге қатысушылардың оны бақылауы

  4.  Сабақты зерттеу кезеңдерінің бірі(Lesson Study) (Сабақты зерттеуді өткізу және LS қатынасу және бақылау)

  5.  Сабақты зерттеу (L esson study) тәсілінде зерттеу сабағы аяқталғаннан кейін жүзеге асатын талдаудың белгіленген құрылымы 
    бойынша кезеңдердің бірі Келесі сабақты зерттеуді топпен бірлесе жоспарлау

  6.  Сабақты зерттеу LS үдерісінде топ мүшелерінің түйінді идеяларды зерттеуге қатысты жауап іздеу үшін жүргізетін қадамды анықтаңыз Ж: жоспарлауда қолдану үшін зерделенген әдебиеттер нәтижесін қорыту

  7.  Сабақты зерттеу LS кезеңдерінің бірі «әріптестерінің кеңесіне сүйеніп, мұғалімнің жеке өзі немесе топпен бірлесіп сабақтың мақсатын анықтауы мен дайындауы» 
    осыдан кейінгі кезең. ( Келесі сабақты зерттеуді топпен бірге жоспарлау.)

  8.  Сабақты зерттеу тәсілін жоспарлау барысындағы «зерттелінетін» оқушылар санаты Үлгермеушіліктің жоғары, орта, төменгі деңгейі

  9.  Сабақты зерттеуде зерттеу үшін жауапкершілік алады Бүкіл 
    зерттеу тобы

  10.  Сабақты зерттеу тәсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мән беріледі «Бақылаудағы» оқушылардың сабақта өтілетін материалды игеруі

  11.  Сабақты зерттеудің мойындалған ерекшелігінің бірі Демократиялы

  12.  Сабақты зерттеу тәсілдеріне 
    қатысты дұрыс тұжырым (Мұғалім зерттеулерде жинақталған білімімен педагогикалық қауым бөліседі.)

  13.  Сабақты зерттеу тәсілдерінің қажеттілігі (Оқу сапасын арттыру)

  14.  Сабақты зерттеу тәсілдерінің жүзеге асыруындағы бастапқы кезең (сабақты жоспарлау)

  15.  Сабақты зерттеу тобы зерттеу сабағынан кейін жүргізілетін талқылау құрылымының соңғы кезеңінде қарастырылады Ж: келесі 
    сабақты зерттеуді жоспарлау

  16.  Сабақты зерттеу тәсілінің аясында табысты талқылауға басымдылығына ие болған әңгіме тәсіліне қатысты тұжырымЖ: мұғалім зерттеу жинағын білім педогогикалық қауыммен бөліседі

  17.  Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым: мұғалім зерттеуде жинақталған білімімен педагогикалық қауыммен бөліседі

  18.  Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі: мұғалім зерттеу барысында жинақтаған білімімен педагог 
    қауыммен кеңінен бөлісе алады

  19.  Сабақты зерртеу тәсілінің бастапқы кезеңі-Топ мүшелерінің бірлесіп сабақты егжей-тегжейлі жоспарлауы

  20.  Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым: топты кәсіби ұйымдастыру үшін тәжірибесі бар мұғалім арнайы шақырылады

  21.  Сабақты зерттеу үдерісінде білім сапасын арттыратын белгілі бір тәсілді дамыту жолын анықтау үшін 
    зерделенеді-Оқушылардың оқу үдерісі

  22.  Сабақты зерттеудің алғашқы қадамын көрсетіңіз-Нәтижені қамтасыз ететін ережелер жүйесін құрады

  23.  Сабақты зерттеудің сиппатамалық ерекшеліктерінің бірі-Рефлекциялы

  24.  Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктері ( Оқытумен сабаққа берілген кез келген 
    баға тутас топ уғымына қатысты, муғалім зерттеу барысында жинақтаған білімімен педагог қауымымен кеңінен бөлісе алады.)

  25.  Санаға ақпарат енгізу онымен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін жады Ж: қысқа мерзімді

Т
 


  1.  
    Топтық жұмысты әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағалау жүргізілетін әңгіме түрі Кумулятивтік әңгіме

  2.  Топтағы бірлескен жұмысты жүзеге 
    асырудың эмоционалдық мақсаты (күрделі тапсырмалар үшін қолайлы орта қамтамасыз ету)

  3.  Топ мүшелерінің сабақты зерттеу барысында оқушылардың оқу үдерісін зерделеу мақсаты-Оқу 
    сапасын арттыру

  4.  Топтық талқылауды таспаға жазып алу іс - әрекеттегі зерттеу үдерісінің қай кезеңіне жатады: қадағалау

  5.  Тұлғаның біліктілік дәрежесін анықтау мақсаты Ж: стандартты бақылау

  6.  Тұлғаның біліктілік дәрежесін анықтау мақсатында бағалау-Стандартты 
    бақылау және орындау


Ү
 


  1.  Үздік оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай, қажет кезінде пайдалана алатынын көрсететін сенімді өлшем (Фриман) Есте 
    сақтау және білім


І
 


  1.  Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны-Міндеттеме алу


Ш
 


  1.  Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқыту 
    тәжірибесінің дағды сипаты (оқушының білімін бағалау)

 

5-silka-gost
Пoдeлиcь co cвoим дpузьями:
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя

1-ТЕSТ.КZ - ПББ ҰБТ

Образцы тестов для аттестации педагогических работников

  • Только актуальные online тесты
  • Тренируйся c 1-ТЕSТ.KZ к НКТ ОЗП ЕНТ МОДО ВОУД
  • Поделитесь результатами в социальных сетях

1-TEST.KZ - решение для преподавателей, желающих повысить квалификацию и подтвердить компетентность в области педагогического мастерства. Предлагаем услуги по подготовке к аттестации учителей с помощью нашей платформы.

Наша платформа предлагает не только теоретические материалы, но и практические упражнения, которые помогут лучше понять и запомнить материал. Получите доступ к широкому спектру учебных видеоматериалов, презентаций и тестов, которые помогут вам подготовиться к аттестации преподавателей

Используя нашу платформу, сможете ускорить процесс подготовки и сократить время, необходимое для освоения материала. В результате сэкономите время и силы для решения более важных задач, включая работу и семейные дела.